Bax-shop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax-shop.nl.

Bax-shop.nl stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax-shop.nl, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkel in Goes. Op werkdagen vóór 22:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax-shop.nl heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax-shop.nl: alles voor de DJ, producer en muzikant!

Op basis van 940 review s geschreven in het afgelopen jaar

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

Jochem 28-09-2016 Online gekocht

Keurige service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Producen worden altijd snel geleverd.
Wanneer producten niet op voorraad zijn, word je tijdig op de hoogte gesteld.
Prettige service.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijke wegschop

Robbert 28-09-2016 Online gekocht

Bax-Shop is gewoon goed

Ik bestel met enige regelmaat audio-visuele producten voor mijn werk als journalist bij Bax-Shop. Er zijn zat andere goede winkels, maar soms heb je iets met een winkel en ik denk dat dat puur te maken heeft met tevredenheid. Nog nooit is iets mis gegaan met de levering, de prijs is uitstekend (sommige spullen zijn gewoon duur, maar het is elders niet goedkoper) en alles wordt altijd razendsnel bezorgd. En de service is ook goed. Laatst heb ik me nog laten adviseren over een nieuwe reportermicrofoon en het advies wat ik kreeg, daar kon ik ook echt iets mee. Dat is voor mij de reden dat ik terug blijf komen vermoed ik. Het werkt gewoon. Ik heb er doorgaans niets mee om een bedrijf naar de mond te praten, daar ik journalist van beroep ben, maar ik kan geen minpuntjes vinden aan de service van Bax-Shop en dat verdient misschien wel een pluim. Bij deze. Bax-Shop, ga zo door.

jolanda 28-09-2016 Online gekocht

Zeer tevreden

Via Baxshop een piano standaard besteld. Snelle levering en wordt geleverd in voldoende beschermmateriaal. Ik ben zeer tevreden!!

Matthijs 28-09-2016 Online gekocht

BAX-shop

Fantastische online winkel, snelle leveringen en groot assortiment. Enig nadeel is dat ze niet zoveel fysieke winkels hebben om muziekinstrumenten eventueel 'live' uit te kunnen proberen.

Pluspunten

• Relatief Goedkoop
  • Snelle levering
  • De Bol.com onder de muziekwinkels
  • Groot assortiment

Linda 27-09-2016 Online gekocht

Prima aankoop

Handige site waar je niet perse hoeft in te loggen om te bestellen. Bestelling plaatsen ging makkelijk, bezorging was ook prima in orde.

Pluspunten

• bestellen zonder inloggen
  • duidelijke site

Selene 27-09-2016 Online gekocht

Top online shop

Alles soorten muziek artikelen in de shop.
Van goedkopere tot dure merken.
Snelle service, altijd duidelijk wanneer je bestelling binnen komt.
Super blij altijd met wat ik bestel.

Cap'n Barefoot 27-09-2016 Online gekocht

Geen aanmerkingen

Een van de weinige winkels die het product levert in Nederland wat ik zocht, hele scherpe prijs en heel snelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs

Hans 27-09-2016 Online gekocht

Goede sortering, snelle levering

De winkel/catalogus van Bax Shop is overzichtelijk ingericht. Het assortiment biedt voldoende keus. De levering is supersnel.

Pluspunten

• Duidelijke catalogus
  • Ruime keus
  • Goede prijs
  • Snelle levering.

S. 27-09-2016 Online gekocht

Topproducten en snelle duidelijke levering.

De reden om bij Bax te kopen is omdat het veel muziekapparatuur heeft voor een goeie prijs. Veel kwaliteitsproducten en duidelijke levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijk
  • Kwaliteit

Minpunten

• Volledige naam niet op de geleverde doos

Nick 27-09-2016 Online gekocht

Top

Een goede en snelle levering, product is ook goed, ín het verleden wel eens wat gehad waaraan ik veel achteraan moest gaan bellen wanneer het kwam duurde in totaal een week langer omdat ik een koffer erbij had besteld en die zonodig te zwaar was, uiteindelijk toch alles goed gekomen. En verder nooit problemen gehad

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Zit goed
  • Makkelijk van bekabeling te vervangen
  • 2 verschillende kabels
  • Snelle levering

Minpunten

• Jammer dar

Juduith 23-09-2016 Online gekocht

Zeer goed!

De levertijd was heel erg snel. Ik bestelde op zondag en de gitaar kwam op maandag al aan. De prijzen en aanbod zijn ook erg goed.

Pluspunten

• Heel snel geleverd
  • uitgebreid assortiment
  • goede service

Richard 23-09-2016 Online gekocht

Na 4 weken nog geen werkend iZotope plug-in ontvangen

Heb 4 weken geleden een iZotope VocalSynth effect plug-in gedownload via Bax shop. De afhandeling is zeer slecht tot geen afhandeling. Ik ben qua levering dit niet gewend van Bax shop maar nu is het echt het omgekeerde service. Heb regelmatig gebeld en dan krijg ik te horen dat ze nu niks kunnen doen en dat ze het nog moeten uitzoeken. Zodra ze meer weten brengen ze mij direct op de hoogte. Heb verzocht mijn geld terug te storten maar ook dat moet eerst uit gezocht worden. Ben momenteel aardig teleurgesteld!

Pluspunten

Minpunten

• slechte levering
  • slechte service

Brechje 23-09-2016 Online gekocht

Goede producten en snelle levering!

We bestellen altijd producten via Bax shop met de zaak en zijn erg enthousiast. Super snelle levering. Als er een keer een foutje is gemaakt wordt het meteen opgelost!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede producten
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Weinig winkels dichtbij

Aaron 23-09-2016 Online gekocht

Snel

Snel geleverd en drumstel klinkt nu veel beter. Ook is de site heel overzichtelijk en vind je snel wat je nodig hebt. De leveringstijd is niet lang dus kun je snel verder met muziek maken.

Bastiaan 21-09-2016 Online gekocht

Koop bij Bax shop

Ik heb nu al diverse artikelen besteld bij Bax shop en ik ben heel tevreden over de bezorging (altijd op tijd) en ik ben tevreden over de kwaliteit en het snel afhandelen van de online geplaatste ordes.
Ook is de website duidelijk en goed te overzien.

Pluspunten

• De site is duidelijk
  • De kwaliteit is zeer hoog
  • Prijs is uitstekend

Bas 20-09-2016 Online gekocht

Fazley W50CN akoestische westerngitaar naturel

goeie site, had de fazley gitaar besteld en het was morgen meteen in huis. geen krasje erop en goed verpakt. Het enige nadeel was dat het om half 10 's avonds pas afgeleverd werd. Dit was nog binnen de door hun aangegeven tijd, maar iets eerder zou fijn zijn

Pluspunten

• Snel
  • Goed geregeld

Nikolai 20-09-2016 Online gekocht

vriendelijke en professionele service, goede producten

vriendelijke en professionele service, goede producten en een behulpzame klantenservice.
goede kwaliteit microfoon.

Pluspunten

• service
  • klantvriendelijk

Arno 20-09-2016 Online gekocht

Snel en betrouwbaar!

Ik bestel al 5 jaar gear via Bax-Shop en heb nog geen problemen met de bezorgtijd of de geleverde producten gehad.
Zeker aan te raden.

Laurens 20-09-2016 Online gekocht

Goede prijs kwaliteit

De prijs kwaliteit bij Bax shop is de beste uit in de Benelux. De goedkopere prijs heeft zijn nadelen ten opzichte van de lokale detail handels maar toch zullen zij steeds het onderste uit de kan proberen te halen op gebied van service.

Pluspunten

• prijs
  • snelle levering

Minpunten

• service
  • grote machine
  • onpersoonlijk

Bas 19-09-2016 Online gekocht

Service as usual

HEt gaat wel een mis met samengestelde bestellingen, maar met 1 product kan het niet mis gaan. Goedkoopste op het web, volgende dag geleverd. Top.

Pluspunten

• Goede voorraadstatus
  • prijs

Minpunten

• order picking fouten
  • lastig product bekijken

hansmikkers 18-09-2016 Online gekocht

Tascam GB-10 gitaar- en bas trainer-recorder

Ook nu weer snel en goed geleverd. Een prima trainer, hoewel ik het gebruik voor drums en niet voor gitaar. Ik gebruik met name de functie om de snelheid te wijzigen (tot -50%) en de loop functie. Voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Artikelen zijn gemakkelijk te vinden

Goede advisering door de medewerkers

Assortiment
Ik kan altijd vinden wat ik nodig heb

Pluspunten

• Snelle levering
  • zoeken op website

Thimo 17-09-2016 Online gekocht

Snelle levering en lage prijs!

Ik heb hier een mondharmonica gekocht. Het ding was goed betaalbaar en snel afgeleverd. Ik ben er heel erg tevreden mee.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed betaalbaar

Henk-Odile 17-09-2016 Online gekocht

Super snelle levering

Afhandeling van bestelling gaat zeer snel, duidelijke en gemakkelijke site.
Bestellingsproces verloopt prima

Pluspunten

• Snel
  • Goede site

Maurice 16-09-2016 In winkel gekocht
Rotterdam

Bax-shop.nl consumenten ervaring. M. Blom

Ik ben , eind mei. Een bax winkel voor het allereerst bezocht. Ben zeer tevreden over de manier waarop ik,door een medewrker van het filiaal te Rotterdam, ben geholpen. Bij binnenkomst is er genoeg ruimte om eerst te oriënteren en een moeilijke keuze vanwege het ruime aanbod van instrumenten. Technische kennis ontbreekt het ook niet aan. De klantvriendelijkheid is echt top. Binnen een kwartier, stond ik weer buiten met mijn nieuwe aanwinst. Bax bedankt. P

Frans 16-09-2016 Online gekocht

Correct en snel

Bax-Shop levert precies wat is afgesproken en snel. De verpakking is netjes en heel, het product in de doos is ongeopend. Ze werken correct.

Evan 15-09-2016 Online gekocht

Service Bax-shop wow

Altijd een goeie service zowel bezorgen als telefonisch! Je kan altijd je post adres veranderen de pakketten zijn altijd zorgvuldig verpakt altijd alles goed verpakt met lucht zakken voor bescherming

Vincent 15-09-2016 Online gekocht

Prima service, goede kwaliteit producten

De service, bijvoorbeeld bij vragen of retourneren, is top.
De producten zijn ook van een degelijke kwaliteit, zelfs producten die goedkoop zijn binnen hun gebied.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede kwaliteit
  • Snelle bezorging

B 15-09-2016 In winkel gekocht
Zowel in Goes als in online winkel

Get the fully BAXMUSIC experiënce !

Géén 10 dan zou alles volledig compleet zijn daarom een 8....: dan is er
altijd nog ruimte voor ervaring en groei !

Assortiment
ná herhaalde bezoeken aan div. andere zaken steken zij er met kop
en schouders bovenuit

Pluspunten

• goede service,absoluut !
  • snelle levering .
  • deskundige hulp.

Minpunten

• soms wat lang wachten

Ruud 14-09-2016 Online gekocht

AKG WMS 40 Mini Instrumental ISM3 draadloos gitaar systeem

Altijd goede ervaringen met Bax-shop. Produkten zijn van goede kwaliteit en de levering gebeurd zeer snel. Absolute aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Nick 13-09-2016 Online gekocht

Zeer tevreden met nieuwe headset

Duidelijke en overzichtelijke website wat het zoeken naar producten erg makkelijk maakt. Bestellingen worden snel geleverd en de prijzen zijn zeer scherp.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering
  • Voorraadindicatie

Myrthe 13-09-2016 Online gekocht

Geweldige service + goede kwaliteit

Ik bestelde vrijdagavond een microfoon met popfilter, ook bij Bax Music. Deze kreeg ik zaterdagochtend mooi op tijd binnen. Ook de mail van Afterpay kreeg ik na een paar dagen. Ik merkte alleen wel dat ik toch een statief nodig was bij de microfoon. Deze bestelde ik zaterdagmiddag nog voor 13:00 uur en met de spoedbestelling had ik mijn statief dezelfde avond nog. Een geweldige service als je mij vraagt. Ook deze Afterpay kreeg ik redelijk snel binnen.
Over de service van Bax Music valt dus niks op aan te merken.
Ook de kwaliteit van de producten die ik had gekocht waren boven mijn verwachtingen. De microfoon zat met een popfilter in de aanbieding voor 55 euro. De kwaliteit was de prijs zeker weten waard.

Ik ben dus heel erg tevreden over mijn eerste (en eigenlijk ook direct tweede) aankoop bij Bax Shop en ik raad het ook zeker aan.

Ik kon makkelijk 'de weg' vinden op de website. Dit is fijn.

Ik heb nog maar twee keer besteld bij Bax Music, maar voor hoever ik het meemaak is de service uitstekend. De snelle levering is vooral heel erg fijn.

Assortiment
Hier heb ik nog niet goed naar gekeken. Qua wat ik zocht was het assortiment goed. Het voldeed aan wat ik zocht. Ook was het niet te duur, maar wel goede kwaliteit.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Levering op zondag
  • Goede kwaliteit
  • Redelijke prijzen
  • Gewoonweg geweldig :D

Minpunten

• Tot nu toe niks ;)

ed 13-09-2016 Online gekocht

aankoop Innox CL 20 microfoonklem

de winkel is uitstekend en het personeel prima,
zeer vakkundig en vriendelijk.
jammer dat er bij de advertentie van de innox cl20 microfoonklem staat
dat die past op elk gangbaar microfoonstatief ?? dus niet. foutje bedankt.

Pluspunten

• deskundig
  • prima service
  • zeer vriendelijk
  • behulpzaam

Jan 13-09-2016 Online gekocht

Boxshop goed bereikbaar en goede tips

Had twijfel tussen 2 systemen . Gebeld met Bax en mijn wensen daarna besteld en de dag erna binnen . Opgebouwd met lampen in de top 3 scanners en 1 1500 strobo . Zelfs dan is het systeem super sterk . Enige nadeel is dat als je een 'bruiloft' draait, ze aan de voorkant overheen gaan hangen en denken dat de doek een plank is .

Pluspunten

• Goede tips
  • Goede service
  • Binnen dag geleverd
  • weten wat ze verkopen

Minpunten

• wachten terugbellen

Elco 13-09-2016 Online gekocht

Bax review

Al jaren bestellingen gedaan bij Bax waar de levering altijd al goed was. Na telefonisch advies van verschillende producten blijkt ook de service heel goed te zijn. Eerlijkheid bij de medewerkers als zij weinig van het desbetreffende product af weten, zij zullen hiervoor een collega inschakelen.

Waarom geen 10? Altijd blijven streven om beter te worden, al blijft Bax-shop overal voor mij nog bovenuit steken.

Pluspunten

• Openheid medewerkers
  • Laagste prijs
  • Snelle levering en info
  • Veel producten

Minpunten

• Geen winkel(amsterdam)

Joris 13-09-2016 Online gekocht

Altijd tevreden!

Nog nooit problemen met Bax gehad, top service! Steeds correct, en indien niet tevreden over een product, dan is de retourdienst top!

Sander 10-09-2016 Online gekocht

Super snel!

Was op zoek naar een koptelefoon en had deze bij bol.com gevonden. Zelfde dag levering was mogelijk. Echter ging hier iets fout in het proces en bij een 2de poging was deze niet meer op voorraad. Uiteindelijk bij Bax terecht gekomen waar ik zelfs nog iets goedkoper uit was en ook dezelfde dag nog geleverd kreeg! Prima levering zoals beschreven.

Pluspunten

• Zelfde dag levering
  • Duidelijk en helder

Sébas 10-09-2016 Online gekocht

Perfect

Af laten leveren in de winkel in Amsterdam. Gelijk de volgende dag op kunnen halen. Aardig personeel. Scherpe prijs voor het product.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs

Yoell 09-09-2016 Online gekocht

Snelle levering en goede service.

Set eerst bezichtigt in filiaal Amsterdam, daarna meteen besteld. Dag erna geleverd. Precies naar toebehoren. Al eerdere producten gekocht bij BAX en zal het zeker weer doen in de toekomst!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Veel artikelen
  • Mooie prijs

Bobby 09-09-2016 Online gekocht

Uitstekende leveringssnelheid en kwaliteit

Deze oortjes bestelde ik als cadeau voor iemand die oortjes nodig had. Ze is er enorm over te spreken gelukkig. Ik bestel het liefste muziekelektronica via Bax Shop, omdat ik na jaren klant zijn nog geen een keer teleurgesteld ben geweest en vertrouw op de service en kwaliteit van Bax Shop.

Pluspunten

• Zoekfunctie
  • Vergelijkfunctie
  • Voorraadindicatie
  • Productomschrijvingen
  • Overzichtelijkheid

Jan 09-09-2016 In winkel gekocht
Pascalweg Rotterdam

doet wat er beloofd wordt

Een dag van tevoren gebeld hoe het snelst te bestellen en of het artikel op voorraad was. Kreeg de raad om het online te bestellen en dan op te geven dat ik het in Rotterdam af zou komen halen. was om 0:30 in de winkel en het artikel zou ook om die tijd klaarliggen.
Ondanks de verbouwing toch snel en netjes geholpen.
Een goed product geleverd. de winkel heeft een groot assortiment op gebied van muziek en geluid.

Bram 09-09-2016 Online gekocht

Goed geregeld

Goed bedrijf. Wordt goed en duidelijk geïnformeerd en op de hoogte gehouden van je bestelling. Raad iedereen aan om zeker te kijken op de site, anders is het een gemiste kans.

Gerwin 08-09-2016 Online gekocht

Fantastisch!

Zeer duidelijke omschrijving en foto's van de producten. Proces van bestellen tot bezorgen uitmuntend!

Nog geen service nodig gehad echter hier hebben andere mensen in mijn omgeving goede ervaringen mee gehad.

Pluspunten

• Duidelijke site!
  • Goede prijzen!
  • Snelle levering

Emile 08-09-2016 Online gekocht

Service en kwaliteit

Goede en snelle leveringen. Service en kwaliteit gaan voorop bij BAX-shop. Veel producten op voorraad die gemakkelijk te bestellen zijn. Wat wil je nog meer!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Snelheid leveringen
  • Breed assortiment
  • Overzichtelijke webshop

Laurent 08-09-2016 Online gekocht

Snelle verzending en prima prijs

Bax Music zorgt steeds voor een prima afhandeling van m'n bestellingen. En de prijs is competitief.
De online shop werkt overzichtelijk en vlot.

• Snelle verwerking

Minpunten

• aanbod

Van Beets 07-09-2016 Online gekocht

Product en prijs goed, grip op leveringsproces onvoldoende

Na 3x te hebben beloofd dat het product zou worden geleverd bleek het te zijn "verdwenen" bij de transporteur Van Dellen. Een medewerker van BAX zou de order opnieuw invoeren maar ook dat was mis gegaan en die order was ook "weg". Na 6 dagen een medewerker aan de lijn die het probleem serieus nam, een bevestiging stuurde en binnen 24 afleverde. Wellicht een uitzondering maar voor mij een reden om niet weer te bestellen. Betaal liever 10% extra zonder er achteraan te hoeven bellen/mailen. Na 7 dagen en zelf het initiatief te nemen voor levering is de accu alsnog geleverd.

20 min wachttijd voor telefonie en geen 24-uurs response op mail

Beloftes zijn in mijn geval niet nagekomen (tot 2x toe was de order verdwenen). 1x bij Van Dellen en de 2x stond hij niet eens in het systeem van BAX terwijl de medewerker van transport het had belooft zo spoedig mogelijk te regelen.... Pas de 3 medewerker kwam na wat hij ook beloofde.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• na komen van afspraken
  • grip op logistiek proces
  • wachttijd telefonie
  • reactietijd mail >24uur

07-09-2016 Online gekocht

GEHEUGENKAART

GOEDE DUIDELIJKE INTERNET SITE. ALLES GEMAKKELIJK TE VINDEN. VERDER GOEDE SERVICE EN ZEER SNELLE LEVERING

David 07-09-2016 Online gekocht

Bax-Shop

Bax-shop is misschien wel de beste muziekwinkel van Nederland. Ze hebben een uitgebreid assortiment, en zijn erg klantvriendelijk. Toch hebben ze natuurlijk niet alles wat je nodig hebt. Nadeel is dat je soms een tijdje moet wachten op een bepaald product uit het assortiment, maar met het grote assortiment, is dat natuurlijk snel vergeten en vergeven.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Klantvriendelijk
  • Grote winkels

Minpunten

• Hebben niet alles

Edwin Woning / Theatergroep Plug-In 06-09-2016 Online gekocht

Zeer tevreden

Enkele maanden geleden complete PA geluidsinstallatie aangeschaft, en nu alleen een gitaarkabel.
Ongeacht de grote van de bestelling, in beide gevallen prima kwaliteit, service, en snel geleverd.
Wederom zeer tevredenen over de Bax-Shop .... 👍👍

Pluspunten

• Uitstekende kwaliteit
  • Prima service
  • Snelle levering

henk 06-09-2016 Online gekocht

Makkelijk betrouwbaar en snel

Heel makkelijk om te bestellen via de website met veel betalings mogelijkheden. Producten zijn op vooraad of snel leverbaar en worden snel thuis gebracht. Ook sturen ze alle informatie over je bestelling netjes naar je mail en kun je je pakketje volgen. Al met al een top bedrijf!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel
  • Betrouwbaar

P. Moors 05-09-2016 Online gekocht

Fijne webshop met goede service!

Wanneer je vragen hebt reageren ze goed en bij problemen lossen ze het netjes op. Dan hebben ze ook snelle levering en goede prijzen. Een echte aanrader als webshop!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede aftersales
  • Veel productkennis