Bart Smit - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bart Smit.

Deze score is berekend op basis van 1032 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.1

mvr. Bet 23-08-2017 Via de website gekocht

Leuke speelgoedwinkel, waardeloze webshop

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat ik dan zowel een AXI klimwand als een SwingKing glijbaan bij dezelfde webshop kon bestellen. Plus dat zij een levertijd van 2-3 werkdagen aangeven voor de artikelen. Ik ben nu bijna een week verder, meerdere telefoontjes naar zowel Bart Smit als twee verschillende transport bedrijven en niemand weet waar de glijbaan is. Iedere keer wordt mij toegezegd dat het 'morgen' komt, ik zit dus al drie dagen thuis te wachten. Niemand weet dus waar datgene waar ik voor betaald heb zich nu bevindt.
Daarnaast is de glijbaan bij andere webshops goedkoper!
Ik koop hier in ieder geval nooit meer iets, dan maar iets duurder, maar bij bijvoorbeeld bol.com doen ze tenminste wat ze beloven!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

J.M.van Harmelen 07-07-2017 Via de website gekocht

prima service

Omdat ik wat moeilijk loop en daarom niet meer zo makkelijk naar de winkel kom nu via webshop gekocht. Prima levering ook al was niet alles op 1dag geleverd kwam alles goed binnen en ik werd keurig op de hoogte gehouden over de verzending.

Harry Borninkhof 04-07-2017 Via de website gekocht

Ik vindt de site niet goed werken

Omdat je geen winkel kan vinder om je bestelling daar te laten bezorgen. In Zutphen is een winkel. En die adviseren bestel het artikel en laat het hier bezorgen. Ook kan je geen telefoonnummer vinden om contact te zoeken. Veel vragen die je beantwoord krijgt maar dat is zo algemeen. Ik wil dan gewoon telefonisch contact

Jesse 04-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Makkelijke site, je kan snel het product vinden dat je zoekt. Goede prijs/kwaliteit verhouding én gratis verzending! Top!

M. W. 04-07-2017 Via de website gekocht

Niet de beloofde levertijd, wel de laagste prijs

Koos deze leveraar vanwege de laagste prijs (samen met een andere webshop) voor mijn Xbox One game. Levering zou de volgende dag zijn stond op de productpagina, maar de game kwam pas op de 3e dag na bestellen. Geen ramp verder, maar toch matig anno 2017.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Ann. 03-07-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging van complete bestelling

Alle artikelen waren op voorraad. Miste alleen nog cadeaupapier om alles ingepakt te krijgen. Dan zou het helemaal compleet zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mwah 03-07-2017 Via de website gekocht

Mwah

Ik wilde een artikel kopen dat net minder dan €15 kost. Maar om online bij Bart Smit te kopen moet de klant €15 of meer uitgeven. Dus om het artikel te bestellen heb ik twee lullige dingetjes bij gekocht, die ik eigenlijk helemaal niet wilde. Nu heb ik die lullige dingetjes wel ontvangen en het eigenlijke artikel dat ik wilde kopen nog steeds niet ontvangen. Bovendien stond nergens vermeld dat het artikel niet op voorraad was en dat er dus een wachttijd is waardoor ik het artikel niet op tijd binnen heb. Gekregen. Teleurstellend dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Kim 03-07-2017 Via de website gekocht

Niks op aan te merken! ??

Goede en betrouwbare service. Niks op aan te merkwn makkelijk om producten te vinden en afspraak is afspraak levering Was ook keurig op tijd.. medewerkster aan de telefoon zijn ook netjes enmeedenkend en zetten gelijk een actie uit als er wel iets minder is.. helemaal top!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed 02-07-2017 Via de website gekocht

Volgens verwachting geleverd

Alleen jammer dat ik de Intertoys cadeaubon niet kon verzilveren in de Bart Smit online shop. Tijdens het betalen ontstaat er onduidelijkheid nadat je de cadeaubonnen hebt ingevoerd en je het restbedrag moet betalen terwijl je nog op de cadeaubonnen verzilver pagina zit. Betaalwijze wisselen is niet beschikbaar.

Erik 02-07-2017 Via de website gekocht

Beloofde levertijd

Jammer de beloofde levertijd niet gehaald. Zoals deze op de website vermeld stond. Hoop op verbetering.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Ed 02-07-2017 Via de website gekocht

Niet leverbaar ondanks voorraad op website

Pas enkele dagen na de bestelling en betaling bericht gekregen dat het bestelde artikel niet meer leverbaar is. Tijdens bestellen stond het artikel nog op voorraad. Terugbetaling duurt daarna nog een week.

Basturk 02-07-2017 Via de website gekocht

Matig

Ik heb 2 artikelen besteld. De ene is verzonden maar heb nog niks vernomen van de andere. Status staat op afgeleverd maar dat is alleen het ene artikel. Op de site staat een paar dagen wachten in dergelijke gevallen. Dus doe ik dat maar..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Buter 02-07-2017 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering.

Overzichtelijk aanbod, goede informatie verstrekking en duidelijke afhandeling. Ook het verloopt tussen de aankoop en levering ging snel en ben ik goed op de hoogte gebracht van het traject.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Lichtelijk teleurgesteld 02-07-2017 Via de website gekocht

Waardeloos

Ik had een product besteld en kreeg een bevestiging van de betaling en het bericht dat het product de volgende dag zou worden geleverd. Echter kreeg ik de volgende ochtend vroeg het bericht dat dit product niet leverbaar was, terwijl het product op de site nog op voorraad was. Ik heb vervolgens een mail gestuurd waarin ik de situatie uitlegde en kreeg toen de melding dat het een voorraadfout was en dat er niks aan te doen was. Ik vond dat de situatie erg slecht aangepakt was, ze hadden mij op z'n minst op een wachtlijst kunnen zetten tot het product weer op voorraad was.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jollie1964 01-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Shop gekozen voor kado voor mijn kleindochter, artikelen besteld en met paar dagen verzonden en thuis ontvangen.. Prima service

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Savelkoel 01-07-2017 Via de website gekocht

Aanbeveling

Bestellen regelmatig via de webshop. Snel, makkelijk en men levert op tijd.
De artikelen worden goed verpakt en worden keurig op tijd aan huis geleverd.
Kopen via de webshop is voor ons gebruiksvriendelijker dan de winkel, deze moet regelmatig nee verkopen omdat het niet op voorraad is.

Houssnia 30-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Genoeg keuze in de Speelgoed zijn Betaalbaar en de levering is lekker snel. Ideaal om online te bestellen wanneer je geen tijd hebt om naar de winkel te gaan.

Jantina46 30-06-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Online makkelijk vind baar site is overzichtelijk en makkelijk bestellen.
Netjes verpakt en snel geleverd.

Brechtje 30-06-2017 Via de website gekocht

Internet bestelling

Heb mijn bestelling online gekocht. Duidelijke site makkelijk met bestellen en korte levertijd. Producten zijn ook niet duurder in verhouding met andere online winkels. Netjes en compleet afgeleverd

Fatma 30-06-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Ik ben tevreden over het hele proces van winkelen tot levering. Makkelijk en snel! Vooral de logisch ingerichte categorieen maken het kiezen van de producten makkelijk.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

feestje 29-06-2017 Via de website gekocht

snel en goed geleverd

via verjaardagslijstje zo geregeld, hoefde er niets aan te doen, dus erg gemakkelijk!!!! Wat kan ik er nog meer van zeggen.

Aniolek 28-06-2017 In de winkel gekocht
Hoogezand

Awesome service!!

Ik heb bij de Bart Smit in Hoogezand een Nintendo Switch gekocht. Hij was daar niet meer op voorraad dus eerst op de wachtlijst. Na ongeveer 3 weken wachten toch maar weer naar de winkel gegaan en zowel deze keer als de vorige keer geweldige service. De jongen die mij geholpen heeft was zeer vriendelijk en wilde me heel graag helpen. We konden de Switch gelukkig bestellen (wel andere kleur dan we oorspronkelijk wilde) en laten bezorgen voor de dag erna. Echt super! Ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben.

Jolanda 27-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle levering

Onze dochter stuurde mij de link door vam deze prachtige driewieler, s'avonds besteld, vlgde dag al geleverd!

johan 27-06-2017 Via de website gekocht

de service was heel, zeer snelle levering

De snelle levering en site overzichtelijk ,alles heel goed verpakt. Gemakkelijke betaling. In een woord fantastisch

Btissam 27-06-2017 Via de website gekocht

Matig

Via ineternet product besteld en als afleveradres had ik een winkel van Bart Smit uitgezocht. Ik heb helemaal geen mail ontvangen dat mijn bestelling daar was afgeleverd na een week naar de winkel gegaan en toen bleek mijn bestelling daar al een tijdje te liggen...

Debby 27-06-2017 In de winkel gekocht
Purmerend-Willem Eggert

Goede service

Aardige verkoopster die ons gelijk erop wees dat we in de winkel konden bestellen.
Dus buiten de gebruikelijke assortiment konden we een andere maat speelmat bestellen.
Precies wat wij wilden.
Bedankt daarvoor 👍🏼

john 26-06-2017 Via de website gekocht

service goed

Helaas was mijn bestelling niet geheel correct geleverd had 2 adult duikbrillen besteld kreeg 1 adult. 1 kinder duikbril. Kijken hoe snel ze dit probleem oplossen

Celine 24-06-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel!

Bart Smit heeft een goede service. Snelle verzending. Kwaliteitspeelgoed, maar ook aan de dure kant. Op de webshop wordt je winkelwagentje steeds geleegd, dat is erg irritant. Daardoor heb ik perongeluk een product niet besteld dat ik wel wilde hebben.
In de winkel vind ik het altijd gezellig en helpt het personeel graag. Snelle verzending.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hans 24-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijs

De prijs was goed, het bezorgen van het artikel duurde wel twee dagen langer dan bij andere webwinkels.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Yvbladel 22-06-2017 Via de website gekocht

Teleurstellende klant

Jullie geven een bericht naar de klant ( automatische mail) dat een pakket op status verzonden staat terwijl het product helemaal niet in jullie bezit is dus ook niet weet of het wel verzonden kan worden.
Ik denk dat die communicatie tussen de derde partij beter moet .
Dat er eerst gecommuniceerd wordt of het product wel uitgeleverd kan worden alvorens u de klant in licht dat het pakket verzonden is

Een plus puntje is dat jullie het geld wel snel terugstorten

Hofman 22-06-2017 Via de website gekocht

Snellle levering dus prima.

Gekeken naar kinderspeelgoed.
Was op zoek naar een kinderbarbecue en de prijs was oke.
Verdere produkten heb ik niet bekeken.

Gerrie 22-06-2017 Via de website gekocht

Keurig

Het product was volgens de website op voorraad. Bestelling verliep gemakkelijk en het product werd netjes de volgende dag zoals afgesproken afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Flens 21-06-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

Na vele avonden speuren was daar ineens de nieuwe Nintendo switch op voorraad!
Gelijk ('savonds) besteld en volgende dag al geleverd!

Geert 20-06-2017 Via de website gekocht

aankoop via de website

geweldig snelle en correcte bezorging! en ook nog eens gratis!!
Op maandag besteld, op dinsdag al in huis, goed verpakt en onbeschadigd!

wat is dit? 20-06-2017 Via de website gekocht

Service is matig

Ls. Ik heb wel een klacht, meer eigenlijk een terleurstelling.

Ik heb een kinderkoffer/trolley besteld zoals die staat afgebeeld maar ontvang gewoon een andere koffer.

Ik welde de hond max maar kreeg een poes.

Dit kan niet volgens mij.

Het voelt als ik een glas bestel en krijg een kopje.

Deze koffer is geschikt voor een meisje maar ik moest hem voor een jongetje.

Erg terleurstelllend vind ik dat.

Petra Croes 20-06-2017 Via de website gekocht

Fantastische service en levertijd

Geweldige service had snel mijn product snel binnen, en vooral klant vriendelijk!

Mijn klein kinderen genieten volop van mijn aankoop en zou zeker deze winkel aanbevelen omdat er voor ieder kind wat te halen valt.
En de prijzen is voor ieder budget.

Jolanda 19-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Het product waar ik naar op zoek was een kinder barbecue zwart, was bij Bart Smit het voordeligst, op voorraad en super snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anja 19-06-2017 Via de website gekocht

Hot Wheels Garage

Duidelijke site en snelle levering van prima product voor een redelijke prijs!!!
De jarige was er super blij mee!

Evelien 18-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Zeer vriendelijke klantenservice. Gebeld of er een tijdsindicatie was wanneer mn pakje binnen zou komen
direct opgezocht. En konden het niet precies vertellen. Uurtje later belde ze netjes op met de juiste informatie. Complimenten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sora Lizard 17-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

De site van Bart Smit is duidelijk en de prijzen zijn op zijn minst zeer redelijk te noemen. Zeer prettig is ook de informatie over de bestelling na de aankoop zodat je weet wanneer je het gekochte artikel kunt ontvangen. Dit komt deels van Bart en deels via PostNL. Prima geregeld.

Hendrikx 15-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

We hadden tijdens het bestellen problemen met het invoeren van onze cadeaukaart. We zijn hiermee keurig geholpen en hadden het de dag erna al in huis!

Kaasbammetje 15-06-2017 Via de website gekocht

Super service!

Redelijk overzichtelijke website, makkelijk bestellen, direct betalen, goed verpakt en super snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

stefan 15-06-2017 Via de website gekocht

geweldige service

ps4 bestelt vrijdags , zaterdags perfect afgeleverd zeer snelle levertijd, netjes verpakt (ook makkelijk in afhalen, maar dit werd bezorgd op zaterdag, zeer goede service

Joke 15-06-2017 Via de website gekocht

Call of Duty

's Avonds deze game besteld en zoals beloofd de volgende dag rond het middaguur lag de dvd al keurig ingepakt in de brievenbus

De Jong 14-06-2017 Via de website gekocht

Een dag te laat bezorgd

Hoewel ik mijn bestelling ruim op tijd plaatste, om te voldoen aan de voorwaarde om mijn pakket de dag erna te ontvangen, werd het pas een dag later bezorgd. De leverdatum werd in de loop van de oorspronkelijke leverdatum aangepast, zonder bericht. Met het gevolg dat ik als een speer het cadeau elders moest kopen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

fatih akpinar 14-06-2017 Via de website gekocht

goed!!

Supersnelle levering geweldig! Ik had verwacht dat het veel langer zou duren enzo. Maar gelukkig krijg je je product meteen de volgende dag in huis wanneer je het voor 11 uur in de avond besteld. Tevreden!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jacky 12-06-2017 Via de website gekocht

er staat nog een nalevering

had een badje gekocht maar kreeg de volgende dag alleen de dvd en verder niets over het badje ja nalevering wanneer dan 3 dagen 3 maanden 3 jaar!!!!!!!!!!!!!!

Jacques van Dam 11-06-2017 Via de website gekocht

slechte bezorging

ik ben de hele middag thuis gebleven omdat het pakje bezorgd zou worden en ik het de volgende dag nodig had.Helaas werd het pas in het begin van de avond bezorg. dag,Dag

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

GJ 07-06-2017 Via de website gekocht

verkeerde kado geleverd

Voor de verjaardag van mijn zoontje had zijn oma twee kadootjes besteld via Bart Smit. Helaas trof ze bij het openmaken niet twee maar één kadootje aan...... en zelfs dat bleek het verkeerde te zijn. Dus geen kadootjes van oma gekregen. We hebben het nu terug gestuurd en ik hoop dat de afhandeling hiervan beter gaat.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Joost. 05-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede en snelle levering.Was voor mij makkelijk te vinden.Enorme keuze mogelijkheden.
de volgende keer als weer iets zoek kom ik zeker bij Bart Smit terug.