Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Huseyin Yalcin 04-04-2020

They have sent the items i have purchased the next day witout any problem. In this corona situation, this speed is amazing.

Bianca 04-04-2020

duidelijk site, goedkoopste, informatie via de chat op gegraven en klopt als een bus!
Snelle levering, een dag later om 9:00 smorgens in huis netjes een sms gekregen van het tijdsbestek en 10 van te voren ook nog gebeld. Bbq was een grote door de meneer heeft het netjes binnen gezet , geen negatieve ervaring jullie krijgen een dikke 10!

Jacqueline Hilhorst 04-04-2020

Donderdagavond bestelt en zaterdag middag keurig geleverd ze zetten de bbq omdat hij zi zwaar was zelfs achter in de tuin echt top. Enige minpunt wij hadden een fles schoonmaak bbq cleaner bij gekocht en die was verpakt met andere spullen en was gaan lekken dus voor de helft leeg. Voor de rest super snelle keurig geregeld ook
Van post nl .

Eric 04-04-2020

Snelle en makkelijke service, veel voorraad. Prijs verhoudingen zijn goed, dus prima keuze.

Christien 03-04-2020

Scherpe prijs en super snelle levering! In de toekomst zullen wij ons BBQ materiaal altijd hier bestellen!

Jaap-Jan Van den Berg 03-04-2020

Snelle reactie op mijn vragen.
een supersnelle levering.
En alles klopt volgens de afspraak.

Melanie 03-04-2020

De algehele service is super. Makkelijk te bestellen op de website en geleverd binnen de gestelde levertijd. Erg blij mee.

Barry 03-04-2020

We zijn netjes geholpen in de winkel op vrijdag en omdat de hoes van de Weber primium BBQ niet voorradig was is die maandag netjes na gestuurd .
Het personeel is netjes en neemt de tijd voor je.

Mike 03-04-2020

Ontzettend goede service, geen pusherige sales, oprecht, levert kwaliteit en komt afspraken na. Zeker een aanrader!

Mark 02-04-2020

I wanted to buy a small BBQ for two people and that is why I decided to buy "The Bastard". The built quality of BBQ is very good and cooks very well.

My entire experience of buying this BBQ from ' Allesvoorbbq" was also very smooth. It was delivered fairly quick. Overall I am very happy.

Joost 02-04-2020

Eerste online aankoop van een bbq. Via de chat functie goed geholpen. Na een aantal aanbevelingen tot aankoop overgegaan

Ben 02-04-2020

ik geef een 8 omdat jullie moeilijk per telefoon zijn te bereiken zowel de webshop als de winkel in Utrechtis mijn ervaring. ik heb eerst een prijs opvraag gedaan via de webshop maar de BBQ was al zo scherp geprijsd dat er geen lager bod meer mogelijk was. Maar als ik de BBQ toch zou bestellen dan zou ik een houten bamboe borstel cadeau krijgen alleen jammer dat de niet werd meegeleverd doen de BBQ werd geleverd. BBQ zelf heb ik de BBQ nog niet gebruikt maar ziet er erg mooi uit. Weber pulse 1000 met onderstel. De levertijd was een dag zoals belooft.

Bas 02-04-2020

Overzichtelijke webshop met scherpe prijzen. Mooie aanbieding gescoord die ook nog een snel en netjes verpakt geleverd is!
Dit weekend monteren en voor het eerst testen!

Jeroen 01-04-2020

Eenvoudige site om te bestellen en erg snel geleverd. Was 1 ding niet op voorraad en werd zonder kosten twee dagen later alsnog geleverd. Top service dus! Nu genieten van het mooie weer met deze bbq

andrea 01-04-2020

Duidelijke website, mogelijkheid tot livechat. De BBQ supersnel geleverd. Dit betekent dat we aankomend weekend al buiten gaan kokkerellen.

Zeer aan te raden shop. Heldere productomschrijving, heldere mails over verzending en bezorging. Leuke acties!

Gewoon super. Bedankt!

Beau Versteeg 01-04-2020

De shop is erg duidelijk en overzichtelijk. Om uiteindelijk tot de koop van een product over te gaan komt door de aantrekkelijke pakketten die aangeboden worden. Dat is erg leuk en dan is het niet erg om meer geld ergens aan uit te geven! Verder was de gehele levering netjes verpakt en keurig op tijd geleverd. Ik ben erg tevreden en zou iedereen deze winkel aanbevelen! Ik zou zeker nog vaker bestellen. Ik had zoveel besteld dat zelfs de postbezorger zei: Zo u heeft zin in een barbeque!

Pascal Susteren 01-04-2020

Ondanks trieste tijd toch op tijd geleverd, het werd netjes verpakt afgeleverd en de prijs/kwaliteit is netjes. Volgende keer als ik weer wat nodig heb bestel ik weer bij Allesvoorbbq.nl👍👍

Inge 01-04-2020

Gezocht naar de Weber Rotisserie en jullie shop kwam er als beste uit qua prijs, werd de volgende dag al geleverd en ook nog zonder verzendkosten, gewoon top!

Janssen 01-04-2020

Uitgebreid assortiment, prima kwaliteit en prettig geprijsd.
Zeker een aanrader.

Annemarie 01-04-2020

Ik via de chat een bbq besteld. Prima contact en snelle levering. Je wordt netjes op de hoogte gebracht van de status van je bestelling. Ik raad iedereen deze winkel aan...

Roman 01-04-2020

groot assortiment ,prijs van de bbq verrassend laag. ,mooi degelijk apparaat.

Rogier 31-03-2020

Goede winkel, scherpe prijzen, goed geïnformeerd personeel, vriendelijk geholpen.

Cyrille 31-03-2020

Duidelijke en uitgebreide website, door de grote keuze, zit er altijd iets van je gading tussen. Ik kom hier zeker terug. Ook in deze moeilijke periode werd er in 1 dag geleverd, Chapeau !

Corné 31-03-2020

Mooie overzichtelijke website. Scherp geprijst en gebruiksvriendelijk. Voor iedere portomonnee een oplossing. Makkelijk bestellen en betalen en snel geleverd

Max 31-03-2020

Snelle levering, goede contacten naar retour zending.
Jammer dat ze compact maat niet hadden.