Banden-pneus-online.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Banden-pneus-online.nl.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robert Anken 21-11-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Bij het uitpakken van de 4 banden vielen er verschillende (5) balance-loodjes uit de verpakking.
2 plakten zelf stevig op het karton! Waren deze van mijn wielen of niet, kon ik niet weten? Ik heb de wielen gemonteerd.
Nu blijkt dat vanaf 120km/u het stuur van de wagen begint te trillen, blijkt dus dat de loodjes van mijn wielen zijn losgekomen.
Ik doe nu een beroep op uw garantie en service om dit probleem op te lossen.

Antwoord :
Geachte heer Anken,

Bedankt voor uw mail en voor uw bestelling.

Blijkbaar de wielen moeten nog een keer gebalanceerd te worden.

Het is wel mogelijk dat de loodjes zijn los gekomen tijdens transpoort.

De klanten moeten de wielen controleren en weigeren als niet alles in orde zijn.

Dus deze probleem valt niet onder garantie.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Angelo.
maw : los het zelf op...

F.Vermanen 22-10-2018 Via de website gekocht

slechte service

Set velgen besteld zou binnen 3 a 5 dagen binnen zijn, na 9 dagen maar eens gebeld waar mijn velgen bleven, ze waren zoek geraakt, precies 5 minuten later wordt er een doos gebracht met 2 velgen en nu wacht ik totaal al 2 weken op velgen, waardeloos en nul service.
weer aan de telefoon en dan moet ik een formulier invullen dat de velgen zoek zijn, lekker dan ik heb ze niet zoek gemaakt sterker nog ik mis een doos!! ben er helemaal klaar mee dit was de laatste keer! en heb nog steeds geen velgen.
Dat lot om te verloten ben ik al kwijt aan telefoontjes mailtjes en alle armoe en narigheid dus doe mij een lol en laat mij dat lot winnen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Smit 04-11-2017 Via de website gekocht

Absoluut geen garantie

Mijn band ontplofte op de auto. Was half jaar oud. Ze verscholen zich achter de fabrikant en wilde zelf absoluut geen garantie geven. Wij moeten ze ook betalen, was hun zwaar onprofessionele en onwettig antwoord. Zij zijn tenslotte de verkoper van de band en dus verantwoordelijk. Dus nooit kopen, tenzij garantie je geen steek uitmaakt.
Verder natuurlijk ook niks gehoord na mijn klacht.

Sclaus 27-04-2015 Via de website gekocht

2,5

Sneeuwkettingen van slechte kwaliteit braken na enkele meters rijden in de sneeuw. Pneus Online schuift alles door naar de leverancier, nooit een echt antwoord gekregen.

Assortiment

Aanbeveling
Zeer slechte service, niet aan te raden bij Pneus Online te kopen.

Extra toelichting
Sneeuwkettingen van slechte kwaliteit geleverd. Braken na enkele meters rijden in de sneeuw. Daarna geprobeerd (een gedeelte) van de aanschafprijs terug te krijgen. Pneus Online schuift alles door naar de leverancier. Uiteindelijk nooit een antwoord gekregen, zelfs niet nadat op verzoek foto's van de gebruikte kettingen zijn verstuurd. Zeer slechte service, niet aan te raden bij Pneus Online te kopen.