Banden-pneus-online.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Banden-pneus-online.nl.

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,4

Hugo 14-09-2020

4 banden besteld en alle 4 netjes afgeleverd binnen twee weken. Contact met pneus -online is per telefoon slecht met de mail gaat beter. Maar het contact kan een stuk verbeterd worden. Zal zeker schelen in de communicatie met de klant. Maar al met al ben ik tevreden over mijn bestelling,

Ruud Mattheijs 03-09-2020

Heb nog niets gekocht bij Pneus Online. Denk ook niet dat ik iets ga kopen gezien de reviews en het feit dat bij herhaalde pogingen om tot een telefonisch contact te komen, dit niet lukt!

Paul 10-08-2020

Gewoon als particulier 4 banden besteld slechts 2 geleverd op mijn huisadres. Geen leverbon oid aanwezig.
Ze gaan het "onderzoeken"
Nu 4 weken en 15 e-mails later nog steeds gezeur met de klanten "service" omdat ze nu beweren dat de andere banden zijn afgeleverd in een garage en dat ik daar maar contact mee moet opnemen.
DPD en pneus online wijzen al 3,5 week naar elkaar omdat ze het niet weten, en nu ineens zijn ze goed bezorgd bij een garage?

Wat een slechte gang van zaken, ik ben super ontevreden!!

Henk 14-07-2020

Oplichters! 4 banden besteld,maar kreeg er 2. Na weken bellen met de servicedesk( onvriendelijke vrouw met accent) kreeg ik een vaag verhaal te horen dat de banden bij dpd kwijt zijn.terwijl dpd zeggen dat nooit te hebben ontvangen. Nu hopen dat ik mijn geld terug krijg. Anders ga ik aangifte doen bij de politie.

Bogutekin 08-06-2020

Wat een belagelijke klantenservice.. krijg al een half jaar geld retour en tot heden zo vaak al met hun gebeld, maar nog steeds niet ontvangen. Geen terugkoppeling op mailen. Zeer slecht! Weet wat je koopt!

Bozkurt 03-06-2020

Ik had eerder een review geschreven, nu ben ik eindelijk rond. Zojuist heb ik mjin geld terugontvangen van deze webwinkel inclusief excuses via de e-mail. Ik heb zoiets werkelijk waar nog nooit meegemaakt. Als consument geeft dit totaal geen vertrouwen. Het onsamenhangende verhaal van geen banden in voorraad, maar wel verzoeken een nieuwe bestelling te plaatsen, tot het niet lukken van een terugbetaling, tot het gebruiken van buitenlandse e-mail adressen en Nederlandse e-mailadressen. Slechte Nederlandse taal in e-mails. Nee dit geeft geen vertrouwen om zaken mee te doen. Voor mij is het nu wel goed afgelopen, maar heb een hoop energie in moeten steken met advocaat en uitzoeken en communiceren via de e-mail, daar zit ik als consument niet op te wachten.

A v.d Hijden 05-05-2020

Vier zwarte Borbet Y velgen besteld met Vredestein banden.
Krijg ik Titanium kleur geleverd!
Pneus doet hier niets mee en besteld is besteld.
Maar ik heb toch echt de zwarte besteld.
Na contact vertelden ze mij niets te doen omdat het een persoonlijk product is.
Zit nu dus met velgen die ik niet besteld heb.
Zeer slechte service van Pneus banden.

Tim 28-01-2020

Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Bij het uitpakken van de verpakking waarin mijn velgen met banden zaten, bleek er op iedere velg kleine beschadigingen te zitten. De banden waren goed verpakt, dus het kan onmogelijk tijdens transport gebeurd zijn. Ze waren al beschadigd voordat ze zijn verpakt. Waarschijnlijk zijn ze bij het om de velg leggen van de banden op de grond laten vallen. Daarop contact opgenomen met Pneus banden. Telefonisch onbereikbaar, dus uiteindelijk gemaild. Zij verweten mij dat ik niet de inhoud van het pakket had gecontroleerd voordat ik tekende voor ontvangst. Dus zij wilde niets voor mij doen. Dit is in strijd met de wet, want ik heb recht op een deugdelijk product. Ik heb daarop vele mails gestuurd, maar in geen van hun reacties bleek ook maar enige medewerking en uiteindelijk werd ik totaal genegeerd. Daarna contact gezocht met de Consumentenbond. Maandenlang allerlei vormen van communicatie geprobeerd. Van gewone mails tot telefonisch contact tot aangetekende brieven. Geen enkele beweging van Pneus banden. Nu staan ze de banden al een half jaar bij de garage die ze voor mij zou monteren. Een oplossing is onmogelijk tenzij ik naar de rechter stap. Ze laten mij geen keus. Ik geef niet op om gerechtigheid te laten zegevieren. Het is nu een principe kwestie, geld speelt nu geen rol meer. Na deze rechtszaak zullen zij hun zelfverzonnen voorwaarden die wettelijk onmogelijk zijn, moeten gaan aanpassen.

Totaal geen service! 03-11-2019

Bedrijf geeft totaal geen service, goederen zijn beschadigd aangekomen en nu reageren ze nergens meer op. Ik koop hier nooit meer.

Lucas 19-06-2019

Waardeloos. Banden-pneus-online.nl beweerd banden geleverd te hebben, maar dit is niet het geval. Inmiddels twee weken verder, maar nog steeds geen leveringsbewijs ontvangen, laat staan dat de banden gewoon geleverd zijn. Klantenservice is ook waardeloos, is niet oplossingsgericht.

Johan 25-04-2019

Let op dat je goed de aankoopvoorwaarde helemaal doorleest. Terug sturen bij geleverde velg met beschadiging is niet meer mogelijk.
Kreeg de velg geleverd, bezorger ging weer weg en pakte de velgen uit en zag gelijk kerven in de bal van de velg en een beschadiging aan de rand. Beschadiging blijft opvallen en kan hem niet ruilen, nog een vergoeding wordt gegeven. Krijg steeds het antwoord we gaan het onderzoeken of ik ga het overleggen, waarna je er niets meer van hoort tot je terug belt. Zeer teleurstellend hoe omgegaan wordt met klanten.

Robert Anken 21-11-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Bij het uitpakken van de 4 banden vielen er verschillende (5) balance-loodjes uit de verpakking.
2 plakten zelf stevig op het karton! Waren deze van mijn wielen of niet, kon ik niet weten? Ik heb de wielen gemonteerd.
Nu blijkt dat vanaf 120km/u het stuur van de wagen begint te trillen, blijkt dus dat de loodjes van mijn wielen zijn losgekomen.
Ik doe nu een beroep op uw garantie en service om dit probleem op te lossen.

Antwoord :
Geachte heer Anken,

Bedankt voor uw mail en voor uw bestelling.

Blijkbaar de wielen moeten nog een keer gebalanceerd te worden.

Het is wel mogelijk dat de loodjes zijn los gekomen tijdens transpoort.

De klanten moeten de wielen controleren en weigeren als niet alles in orde zijn.

Dus deze probleem valt niet onder garantie.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Angelo.
maw : los het zelf op...

F.Vermanen 22-10-2018 Via de website gekocht

slechte service

Set velgen besteld zou binnen 3 a 5 dagen binnen zijn, na 9 dagen maar eens gebeld waar mijn velgen bleven, ze waren zoek geraakt, precies 5 minuten later wordt er een doos gebracht met 2 velgen en nu wacht ik totaal al 2 weken op velgen, waardeloos en nul service.
weer aan de telefoon en dan moet ik een formulier invullen dat de velgen zoek zijn, lekker dan ik heb ze niet zoek gemaakt sterker nog ik mis een doos!! ben er helemaal klaar mee dit was de laatste keer! en heb nog steeds geen velgen.
Dat lot om te verloten ben ik al kwijt aan telefoontjes mailtjes en alle armoe en narigheid dus doe mij een lol en laat mij dat lot winnen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Smit 04-11-2017 Via de website gekocht

Absoluut geen garantie

Mijn band ontplofte op de auto. Was half jaar oud. Ze verscholen zich achter de fabrikant en wilde zelf absoluut geen garantie geven. Wij moeten ze ook betalen, was hun zwaar onprofessionele en onwettig antwoord. Zij zijn tenslotte de verkoper van de band en dus verantwoordelijk. Dus nooit kopen, tenzij garantie je geen steek uitmaakt.
Verder natuurlijk ook niks gehoord na mijn klacht.

Sclaus 27-04-2015 Via de website gekocht

2,5

Sneeuwkettingen van slechte kwaliteit braken na enkele meters rijden in de sneeuw. Pneus Online schuift alles door naar de leverancier, nooit een echt antwoord gekregen.

Assortiment

Aanbeveling
Zeer slechte service, niet aan te raden bij Pneus Online te kopen.

Extra toelichting
Sneeuwkettingen van slechte kwaliteit geleverd. Braken na enkele meters rijden in de sneeuw. Daarna geprobeerd (een gedeelte) van de aanschafprijs terug te krijgen. Pneus Online schuift alles door naar de leverancier. Uiteindelijk nooit een antwoord gekregen, zelfs niet nadat op verzoek foto's van de gebruikte kettingen zijn verstuurd. Zeer slechte service, niet aan te raden bij Pneus Online te kopen.