Baasisgek.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Baasisgek.com.

Baasisgek.com stelt zich voor

BAASISGEK.COM. Gegarandeerd de goedkoopste!

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,7

Gait 16-03-2019

Tablet besteld voor mijn dochter haar verjaardag. Die dus niet functioneert. Proberen te bellen, maar wordt niet opgenomen. Klacht ingediend. Retour melding. Nergens wordt op gereageerd. Erg leuk voor mijn dochtertje dit. Dochter verdrietig en wij zijn ons geld kwijt.

Tabletten 11-03-2019

Ik heb 2 tabletten besteld voor mijn zoons ... En die doen het niet goed. De oplader moet aangesloten blijven anders krijgen we het niet aan. Spelletjes op zetten gaat ook niet.. En ook heeeeel erg sloooom.
Ik heb mail gestuurd geen reactie en gebeld .... die gene die ik aan de lijn had zei dat ik een mail van hen zou ontvangen en tot nu toe ... niks gehoord/ontvangen ... echt erg hoe ze met mensen omgaan!!!

I vd Velden 25-01-2019

In november een tablet besteld voor onze zoon. Na 2 wkn terug gestuurd omdat hij niets kon downloaden, kregen met bij betaling een andere. Deze heeft het 2 wkn gedaan en toen zat er geen leven meer in hij deed helemaal niets. Mail gestuurd , we moesten de tablet resetten ....zo gezegd zo gedaan. Maar hij deed helemaal niets. Naar 2 mails moesten we de tablet terug sturen .....en tot op je heden niets meer van gehoord. Mailtjes worden niet beantwoord en de telefoon niet op genomen!!
Ga nog 1x een mail sturen anders gaan we andere stappen nemen!!!
Dussssss raad dit bedrijf niemand aan , WAARDELOOS!!

Hellime 11-01-2019

Tablet voor mijn meiden gekocht, niet eens 1 week later kregen we problemen met de tablet. Aantal keer gebeld, werd niet opgenomen, gemaild, weer gebeld en werd gewoon opgehangen. Na veel moeite uiteindelijk een reactie dat ik de tablet moet resetten, ook gedaan, daarna weer iets van 4/5 mails gestuurd weer steeds geen reactie. Ik raad deze zaak absoluut niet aan want je wordt gewoon genegeerd! Ik ga de rechtsbijstand inschakelen.

Mies 28-12-2018

Wij hebben net voor 5 december een tablet gekocht. Gelijk al kregen wij de YouTube app niet ge-update en niet opnieuw geïnstalleerd. Na 1 avondje een film op Netflix viel de tablet uit en deed niets meer. Diverse mails gestuurd en geprobeerd om te bellen, maar krijgen 0 reactie. We gaan nog 1 mail sturen en daarna zetten wij dit door aan de rechtsbijstand. Ik raad deze winkel dus zeer zeker NIET aan.

Greet bathoorn 26-11-2018 Via de website gekocht

Korrektie

Nog even afwachten maar baasisgek heeft gereageerd en excuses aangeboden voor de vertraging. Wacht nu af. Morgen zal het bezorgd worden. Blij met reactie.

Maarten 06-11-2018 Via de website gekocht

Waardeloze troep

Tablet van point of view besteld samen met keyboard voor 100 euro. Een koopje zou je denken maar je krijgt er niks voor. Tablet was leeg afgeleverd zonder doos en oplader en flink beschadigd. Eigenaar niet telefonisch te bereiken, pet mail lomp en kortaf antwoord gekregen. Wacht nu nog op de lader die opgestuurd zou worden. Na opladen tot 100% met zelf gekochte lader loopt tablet binnen 5 min gebruik terug naar 0.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Puck 05-11-2018 Via de website gekocht

Waardeloos!!!

Een tablet gekocht die het niet deed. Naar veel telefoontjes en mailtjes een andere ontvangen. Maar ook deze werkte niet naar behoren. Ze deelde uiteindelijke mee dat ze niks meer voor ons konden doen. Geld betaald voor een kapotte tablet. Deze mensen moeten gestopt worden. Ik zal daarom ook blijven door gaan met slechte reverenties geven totdat er wat aan gedaan wordt.

Karel Klant 31-08-2018 Via de website gekocht

Klacht opgelost

Naar aanleiding van bericht over AEG-telefoon en uitblijven van retour heeft Baasisgek.com excuus gemaakt en een vervangend exemplaar geleverd. Daarbij nog een extra apparaatje als compensatie voor het ongemak.

Knoops 29-08-2018 Via de website gekocht

Mooi op tijd voor de verjaardag

Volgende ochtend al in huis, tablet mooi op tijd voor de verjaardag. Ik beveel deze webshop dan ook zeker aan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karel Klant 27-08-2018 Via de website gekocht

Geen vervanging of reactie op mail

Leuke prijs voor een AEG-huistelefoon, maar het bestelde toestel werkte niet naar behoren (geluid/microfoon stond extreem zacht). Heb ze tot tweemaal toe gemaild, op 20/10 en 26/10 en Ook een keer gebeld, in april 2018, waarna er werd beloofd dat er een vervangend exemplaar zou worden toegezonden. Maar dat kwam nooit aan en er werd vervolgens weer niet op de mail gereageerd. Waardeloos.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Vd Klein 30-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Snel geleverd en goed te bereiken voor vragen. Wij werden na een mail met onduidelijkheden binnen een half uur al teruggebeld.

Alleen jammer dat er geen tijdvak werd doorgegeven, van hoe laat de levering plaatsvindt.

Winny 26-06-2018 In de winkel gekocht
Bunschiten

Slecht!!

Wij hadden daar een tablet gekocht maar die deed het niet, geluid deed het niet tablet liep elke keer vast! Als je met hun contact op neemt krijg je geen reactie terug, heel erg jammer!

Christina 03-05-2018 Via de website gekocht

Top prijs kwaliteit!

Alecto Beeld Babyfoon gekocht, volgende dag al geleverd en goed op de hoogte gehouden dmv track trace! Product voldoet aan alle verwachtingen. Ga zo door!