Autovoordeelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Autovoordeelshop.nl.

Autovoordeelshop.nl stelt zich voor

Autovoordeelshop.nl - Alles voor uw auto. Voor 18:00 uur besteld morgen in huis.

Deze score is berekend op basis van 52 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,3

John 13-05-2018 In de winkel gekocht
Ypenburg

Prettig geholpen

Wij zijn prima geholpen in de shop en hebben voor een redelijke prijs een heel fijn fietsenrek aangeschaft bij autovoordeelshop.

Gerlof 25-04-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig

Ik kwam voor een fietsendrager voor op de trekhaak. Ik werd direct snel en vakkundig geholpen. De verkoper wist waar hij het over had en kon mij goed adviseren.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 24-04-2018 In de winkel gekocht

TOP!!!

Wat doe je als je een fietsendrager wil kopen! Op internet zoeken naar het aanbod, de merken, de prijs, de testen en de reviews. Zodoende een top 5 samengesteld. Nu het probleem: Waar kun je die top 5 bekijken, zelf op een trekhaak zetten etc. Conclusie: Eigenlijk nergens. De rijwielhandel heeft een paar modellen(niet de nieuwsten) en zij hanteren vaak de veroudere adviesprijs.
Autovoordeelshop Den Haag , heeft een ruime sortering van merken en toebehoren,die in hun winkel staan uitgesteld. Daar wordt je uitstekend geadviseerd en bovendien kun je zelf de fietsendragers op de trekhaak zetten en niet te vergeten: De fietsendragers worden aangeboden tegen een SCHERPE PRIJS. PRIMA ZAAK.

Dirk 19-04-2018 In de winkel gekocht

Aanschaf fietsendrager.

Fietsendrager in winkel gekocht met goede service, degelijk advies en deskundig vriendelijk personeel.

Dave 18-04-2018 Via de website gekocht

Heel klantvriendelijk

Nadat ik het verkeerde besteld had hebben ze zonder problemen het juiste artikel geleverd zonder meerkosten.

Ed 14-04-2018 In de winkel gekocht

Geweldige klantenservice

Super tevreden over de klantenservice! We hadden een probleempje, maar dat is echt naar alle tevredenheid opgelost. Echt een aanrader!

Fred 15-03-2018 In de winkel gekocht

Prima "echte" zaak met Internetprijzen

De zaak is zeer ruim gesorteerd en voor de voordeligste prijzen hoef je niet verder te zoeken, want bij deze winkel ben je gewoon goedkoop uit.

Kees 05-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, probleem opgelost

De skibox was beschadigd bleek bij ontvangst. Ze hebben keurig de beschadigde opgehaald en een nieuwe bezorgd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Peter 26-02-2018 Via de website gekocht

Product niet leverbaar

Product dat met 1-2 dagen levertijd op website stond ( en nog steeds staat!!) na drie weken nog steeds niet geleverd gekregen. Herhaald over gebeld: uiteindelijk blijkt het helemaal niet leverbaar. Dus : misleidende levertijd / beschikbaarheid en slechte communicatie hierover.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 18-06-2018

Beste Peter, Helaas kunnen we geen bestelling van je terugvinden. Normaal gesproken mailen we direct indien je bestelling later geleverd wordt dan verwacht. Misschien is deze mail in je spambox gekomen? Wij komen er heel graag achter wat er precies is fout gegaan, indien je contact opneemt met onze klantenservice hebben ook nog een leuke kortingbon voor je. ^Timo

Pascal 12-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Super service en super prijs

Na me eerst georiënteerd te hebben op de overzichtelijke website naar de winkel gegaan om sneeuwkettingen te kopen, de winkel is bij me in de buurt. De verkoper heeft me vakkundig geholpen en heeft voorkomen dat ik de verkeerde kettingen kocht. Super service dus en de prijs was ook top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 19-01-2018 In de winkel gekocht
Iepenburg, Den Haag

Goed advies. Denken mee.

Fietsdrager hier gekocht vanwege het goede advies en de prijs.
Service tijdens aankoop was perfect. Omdat we twijfelde of de fietsdrager wel in de kofferbak paste konden dit even uitproberen met de drager die in de winkel stond.
Omdat de doos waarin de gekochte drager wel erg groot was konden we de drager zonder doos meenemen.
Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Roland Steenkamp 14-01-2018 Via de website gekocht

Kan nog niet reageren, bestelling nog niet ontvangen .

Op zichzelf positief, maar nu in afwachting omdat bestelling nog niet ontvangen is en er blijkbaar iets fout gegaan is. Daarvoor zelf vanuit Leiden naar de winkel in Den Haag gegaan om te informeren.

Blije klant 31-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Ik had bij de ANWB sneeuwkettingen gekocht. Voor vertrek bleek bij het testen dat ik niet genoeg kracht in mijn handen had om ze om de band te krijgen. Omdat het zegel verbroken was namen ze deze niet terug. Omdat ik wel kettingen nodig had en dezelfde nacht ging rijden, besloot ik te kijken of ik in de buurt andere sneeuwkettingen kon vinden. Ik kwam uit op Autovoordeelshop.nl. Nadat ik gebeld had om te vragen tot hoe laat ze open waren naar Den Haag gereden. Daar trof ik zo een enorme aardige en behulpzame jongen. Bij bood aan om de bij de ANWB gekochte sneeuwkettingen over te nemen en hielp mij bij de keuze van sneeuwkettingen die ik wel zelf kon plaatsen. Buiten liet hij mij zien hoe ik deze moest bevestiging. Echt super blij en fijn dat er nog wel winkels zijn die de klant om nummer 1 hebben staan. Enorm bedankt Autovoordeelshop in Den Haag.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

EJ 29-12-2017 Via de website gekocht

Geen goede ervaring met service

Na het ontvangen van een bevestiging dat het product onderweg was, hierbij ook een track en trace code bijgevoegd, kreeg ik een paar uur later een email dat het product helaas niet meer leverbaar is. Aan de medewerker om uitleg gevraagd maar helaas geen antwoord op gekregen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Vos 17-11-2017 In de winkel gekocht

prettige ervaring

Via het internet en door ervaringen van familie bij autovoordeelshop uitgekomen. De ervaring in de winkel was erg prettig.

A. Bagci 17-10-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Ik ben erg tevreden over de service. Ik was helaas niet helemaal tevreden over mijn aangekochte mattenset, en ik kreeg netjes gelijk mijn geld terug toen ik de set terug kwam brengen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 09-10-2017 In de winkel gekocht
Autovoordeelshop Den Haag

Topservice

Ik geef autovoordeelshop een 10. Ik kan niet anders zeggen dan een perfecte service. Ik werd op een adequate manier per mail op de hoogte gehouden van de stand van zaken met betrekking tot mijn dakkoffer. Deze is uitstekend onder garantie gerepareerd. Werd zelfs geholpen met het terugplaatsen van dakkoffer op de auto. Ontzettend bedankt. Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

anoniem 11-08-2017 Via de website gekocht

Zeer sportief

Vijf minuten nadat ik de fietsdrager met oprijgoot besteld had zag ik dat hij elders met gratis oprijgoot verkocht werd. Ik heb autovoordeelshop gemaild en als reaktie werd het verschil terug geboekt zodat ik de oprijgoot ook gratis erbij kreeg. Super. Erg sportief.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goudafan 02-08-2017 Via de website gekocht

Ergernis!

Kwaliteit van matten slecht.Retour service nog slechter.
Meer dan een maand bellen,mailen om retour etiket te krijgen.
Betaling ging via Billink achteraf betalen,bleef wekenlang herinneringen en zelfs aanmaningen krijgen omadat webshop retour niet melde.Weer bellen en mailen dus.
Hier bestel ik noooooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 23-10-2017

Beste Goudafan,

Wij vinden het jammer dat je deze ervaring hebt met Autovoordeelshop.nl. Dit is niet niet de service die wij willen verlenen. Zou je misschien je bestelnummer willen mailen naar info@autovoordeelshop.nl. Dan kunnen we even uitzoeken wat er precies fout ging en misschien kunnen we het dan nog goedmaken met je.

Gert 29-06-2017 Via de website gekocht

Nette afhandeling retourzending

Omdat we een nieuwe auto hebben zonder trekhaak, bestelden we bij de Autovoordeelshop een Thule Clipon fietsdrager die je aan de achterklep kunt ophangen. Nadat we de drager in elkaar hadden gezet, bleek deze niet aan onze verwachtingen te voldoen. Een drager op de achterklep is toch heel iets anders dan een op een trekhaak. De fietsdrager teruggestuurd naar Autovoordeelshop. Keurig ingepakt, maar ja, er zijn wel lichte gebruikssporen. Als ik als klant zo'n "gebruikte" drager zou krijgen, zou ik daar moeite mee hebben. Begrijpelijk dat Autovoordeelshop niet de volledige aankoopprijs wilde terugbetalen, maar wel 85% van het factuurbedrag (inclusief verzendkosten). Dat vind ik een redelijke deal.

Rob 25-06-2017 Via de website gekocht

Correcte, vriendelijke en klantgerichte bediening

Na het bestellen van een fietsendrager kregen we telefonisch de suggestie een ander merk te nemen: dezelfde kwaliteit, maar met gratis oploopgoot. De volgende dag stond het retourbedrag van de goot alweer op onze rekening!

Daarna bleek de drager niet op ons camperbusje te passen. In de winkel in Den Haag bleek dat alle dragers in feite voor personenauto's gemaakt zijn.
Ter plekke stelde men voor ons de aankoopsom te vergoeden. Toen we thuiskwamen konden we zien dat het bedrag weer op onze rekening stond.

Voor een aankoop op internet een ongekend goede service dus !!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bruijstens 22-06-2017 Via de website gekocht

prima uitleg en service

Via internet gekeken was stukken goed koper als in de fietsen winkel.Alle gemak en tijd voor de uitleg.Na betaling was men bereidt om de fietsen drager naar mijn auto te brengen dus ook service buiten de winkel ga zo door.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

LeoC 19-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Compleet, en met de laagste prijs.
Goede website en duidelijke foto's.
Compleet aanbod ook van andere artikelen.

Fred 16-06-2017 In de winkel gekocht

Grote keus, kleine prijzen

Na een prijsvergelijkend onderzoek kom je al snel uit bij de autovoordeelshop.nl. Mooie zaak en je kunt je keuze daar uitgebreid bekijken

richard 13-06-2017 In de winkel gekocht
autovoordeelshop.nl

service kan beter.

Goed geholpen en goed advies.
We hadden afgesproken dat ik het woensdag 17.15 kon ophalen en zou het gemonteerd worden.
woensdag niets gehoord zelf maar gebeld.
Dakkoffer was er nog niet.
Vrijdag maar weer zelf gebeld, alles was binnen.
Ik zou het woensdag rond 17.15 uur het ophalen en zou het gemonteerd worden, maar andere verkoper zei dat dit niet mogelijk was en beter zou zijn om dit zaterdag te doen.
afgesproken)
Oke dan zaterdag om 10.00 uur afgesproken.
Helaas was de whispbar nog niet in elkaar gezet (was wel Belooft)
Er was gezegd dat dit 45 minuten zou duren maximaal, het duurde 75 minuten.
Een paar keer ging de verkoper tussen door andere klanten helpen, waardoor ik maar weer kon gaan wachten.
Ook kon de dakkoffer niet gevonden worden, weer wachten.
ook moest ik maar even zelf wat vast zetten. betaal ik daarvoor €30,- montage kosten?
Helaas is het zo allemaal gelopen, maar ik zou er zelf niets meer kopen.

Robert Bos 09-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Bestellen is heel gemakkelijk. Fijne website. Snelle prima service. Keurig verpakt. Ga de website onthouden.

rens 09-06-2017 Via de website gekocht

geweldige service

shop gevonden bij opvragen prijzen dakdragers voor onze opel mokka.in eerste instantie op aanraden van verkoper gekozen voor dakdrager merk wispbar.paste uiteindelijk niet ip onze auto.i.o.m verkoper teruggestuurd en geld retourneren.na wat zoek werk toch weer contact met de winkel en uiteindelijk tot volle tevredenheid de juiste dragers met kitset ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Vdriver77 08-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijke medewerkers

Ik heb laatst een Parrot CK3100 besteld, maar met het invullen van mijn adres gegevens is er iets mis gegaan met het invullen. Direct zelf DHL gebeld of dit nog veranderd kon worden, maar een wijziging was niet meer door te voeren. Snel mail contact met de leverancier en werd netjes terug gemaild binnen een uur. Ze gingen het oplossen voor me.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johannes 03-06-2017 In de winkel gekocht

Slechte service

Een product wat ik een dag na aankoop in de originele verpakking wou ruilen werd alleen teruggenomen als een gebruikt product en verloor ik 25% van de aankoop som.
In al deze gevallen zoekt men naar een argument om het product niet terug te nemen of kosten te rekenen, terwijl het product weer als niet wordt verkocht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 06-06-2017

Beste Johannes,
Wij vinden het jammer dat je onze service als slecht ervaart. U heeft bij ons in de winkel in Den Haag een dakdragerset met een dak fietsendrager aangeschaft. Thuis heeft u naar eigen zeggen deze dakdragerset met met dakfietsendrager geprobeerd op de auto en de fietsen erop gezet. Later bent u bij ons teruggekomen om de set om te ruilen voor een ander merk en gebruik te maken van onze 14 dagen omruilservice, die ook geld in onze winkel. Echter hebben wij bij controle van de dakdragers schade geconstateerd, waardoor wij deze set niet kunnen terugnemen. De dak fietsendrager was wel geheel in orde en daar heeft u het complete bedrag van teruggehad. We hebben u vervolgens geadviseerd de dakdragers niet om te wisselen omdat deze van goede kwaliteit zijn en wij niet veel kunnen met beschadigde artikelen. Wij hebben uiteindelijk een aanbod gedaan om de auto specifieke dakdrager toch terug te nemen voor 25% minder. Wij kunnen begrijpen dat dit een flinke tegenvaller voor u is en onze klantenservice zal daarom ook uit coulance een kortingsbon naar u toesturen.

Aart 03-06-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Deze shop is concurrerend en wordt gedreven door een paar enthousiaste jonge jongens die verstand van zaken hebben. Ze stelden me de juiste vragen, en konden me daardoor goed adviseren bij het kopen van een fietsendrager. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik veel plezier van mijn aankoop ga hebben.

Richard 03-06-2017 In de winkel gekocht
Laan V Waalhaven

Mag meer servicegericht

Zaken zoals fietsendragers, dakkoffers ruim op voorraad en veel keus. Fijn dat er ook een fysieke winkel is. Men lijkt wel erg te sturen naar een bepaald merk (meer marge?) en schromen daarbij niet om gerenommeerde merken negatief te beoordelen. Verder mis ik wat klantgerichtheid in de winkel. Je hebt bijvoorbeeld niet echt de indruk dat ze blij zijn met jou als klant; gevolg van webshop-mentaliteit? Met andere benadering zouden ze klanten eerder kunnen binden.

? 02-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van de nieuwe fietsdrager,eerlijke prijs .

Snelle levering van de nieuwe fietsdrager. +gratis oprijgoot heeft míjn besloten om de bestelling te plaatsen.

W.Jorna 31-05-2017 Via de website gekocht

Fietsendrager aankoop

Auto voordeelschop zal ik een ieder aanbevelen, want hun service voor de telefoon, was plezierig, alsook de tweede zending werd vlot geregeld, tegen 0 factuur, nadat de eerste zending bij DHL was zoek geraakt. Prima gedaan en wij kunnen nu met 2 fietsen en de drager op vakantie. Top!

Dies 28-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima prijs, hulp viel tegen

Prima prijs en we konden meteen terecht. Ook was de koffer op voorraad. Wel jammer dat ze ons hielpen met het opzetten van de koffer, maar dat we 20 euro moesten betalen om de dakdragers erop te zetten. Bij een aankoopbedrag van bijna 800 euro beetje jammer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 06-06-2017

Beste Dies,

Allereerst willen we u bedanken voor het mooie Thule setje wat u bij ons heeft gekocht! Die staat erg goed op uw auto.

Helaas kunnen we niet gratis dakdragers monteren, de montage tijd van een “gemiddelde” dakdrager is +/- 45 minuten de eerste keer. Wij rekenen hier normaal gesproken 40 euro voor. Wij hebben voor het setje wat u heeft aangeschaft een speciaal tarief van 20 euro voorgesteld. Omdat deze wat makkelijker te monteren is, helaas konden we u niet meer tegemoetkomen.

John 28-05-2017 Via de website gekocht

Goed advies

Duidelijke website, makkelijk om artikelen te selecteren in combinatie met mark en type auto. Daarnaast lage prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thomas 20-05-2017 In de winkel gekocht

Kijkshop 2.0 :)

Ideaal dat ze een fysieke winkel hebben icm de laagste prijsgarantie​.
Ik kon de fietsendrager(s) uitproberen op mijn auto (met name of de achterklep open kon als de fietsendragers gekanteld werden). Na proberen kon ik de gekozen fietsendrager meteen meenemen uit voorraad. Ze geven laagste prijs garantie dus imo een ideaal concept!

Philip 20-05-2017 In de winkel gekocht
Autovoordeelshop Den Haag

Prima service

Heldere website; concurrerende prijzen.
In de winkel ben ik zeer plezierig geholpen.
Er wordt vanuit de klant (mee)gedacht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marjan 18-05-2017 In de winkel gekocht
Autovoordeelshop laan van Waalhaven 21 Den Haag

Heel goed advies gekregen gezellig geholpen.

Op internet naar een fietsendrager gezocht we dachten de juiste te hebben gevonden even de shop gebeld om te vragen of de drager op voorraad was, maar ik kreeg meteen de vraag " gaat u naar het buitenland met de fietsendrager " ja was mijn antwoord, dan kiest u de verkeerde drager er zit n.l geen mistlicht op de drager die u wil, welke moet ik dan nemen, na het advies en de perfecte hulp hoe eea te bevestigen hebben wij het advies opgevolgd en de Bosal Traveler 2 gekocht met gratis Bosal Oprijgoot.
De goot is niet fijn die haakt niet goed aan de drager daar gaan we nog even voor terug kijken of we iets fout doen. Gezellig team aanwezig daar, wij konden de uitleg goed gebruiken en het apparaat werdt nog in de auto gezet ook voor ons.

MB 12-05-2017 Via de website gekocht

goed geholpen

Ik had de verkeerde dakdragers besteld. Na een mail werd de koop keurig geannuleerd en het bedrag teruggestort

Zeemlap 14-04-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Bosal traveller 2 gekocht, tevreden!

Eerst op de site gekeken, werkte allemaal prima. Vervolgens naar de winkel gegaan, daar ben ik goed geholpen door Mark! Uiteindelijk een bosal traveller 2 gekocht en is netjes gedemonstreerd.

Hans 12-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitstekend geholpen met de aanschaf van de fietsendrager

Klantvriendelijk en service gericht bij mijn aankoop van de fietsendrager waardoor ik de juiste heeft aangekocht.

Rob den Heijer 28-03-2017 Via de website gekocht

Veel keuze, goede service

Ik was op korte termijn op zoek naar sneeuwkettingen en met veel keus en lage prijs was autovoordeelshop mijn keus. Ook bij wat aanvullende vragen ben ik per mail en aanvullend nog per telefoon prima te woord gestaan. Het product werd op tijd en binnen de op de website vermelde tijd geleverd.

Graham 23-03-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service en geen reactie

Ik heb een Blackvue DR450-1CH Dashcam 16GB gekocht. Na bestelling was het product op tijd binnen. Maar de problemen begonnen toen het product niet naar wens was en ik deze opengemaakt had.

Op de website staat aangegeven dat je voor een retour contact moet opnemen per e-mail of telefoon. Daarop heb ik per e-mail gevraagd of ik het retour mocht sturen en waar naartoe. Na de vraag wat de reden was heb ik nooit meer een reactie gekregen. Vervolgens heb ik gebeld met het bedrijf en daar werd aangegeven dat ik het gewoon kon opsturen en dan zou het goed komen.

Toen ik het product had verstuurd kreeg ik enkele dagen na ontvangst van autovoordeelshop.nl een telefoontje waarom dit product terug was gestuurd. Daarop heb ik de reden aangegeven. Vervolgens gaf de persoon aan de telefoon aan dat ik niet het volledige bedrag terug kon krijgen, omdat de verzegeling was verbroken en zij het niet meer als nieuw kunnen doorverkopen. De motivatie was "ik had aan de doos en de beschrijving moeten zien dat het product precies zo werkt als ik verwacht had en op de doos vermeld staat". Het leek niet door te dringen dat je een product niet kunt testen als je de verpakking niet open maakt. Ook verwees de persoon aan de telefoon mij door naar de voorwaarden op de website. Maar in deze voorwaarden staat dat wanneer je een verzegeld product opent EN van tevoren is aangegeven (via de website of voor aankoop) dat het niet zomaar retour kan, je geen recht hebt op het volledige bedrag. (Maar dit is niet bij mijn aankoop aangegeven).

Omdat wij er telefonisch niet uit kwamen heb ik een klacht ingediend per e-mail. Op de website staat beschreven dat zij binnen 14 dagen NA verzenden van de klacht een reactie zullen geven. Ik heb een aantal dagen na het versturen nog gebeld of zij de e-mail gezien hadden. Dit was het geval. Inmiddels zijn wij 16 dagen verder en heb ik vandaag na moeten bellen waarom ik nog geen reactie heb gehad. Hierop was de reactie "Dit is al afgehandeld". Op de vraag waarom ik daar nog niks van gehoord heb kwam de reactie "wij hebben het gisteren verwerkt".

Inmiddels heb ik na veel contact (van mijn kant) het volledige aankoop bedrag terug gekregen en zal ik nooit meer iets bestellen bij autovoordeelshop.nl. Als je een product koopt en je weet zeker dat dit hetgeen is wat je wilt en je zult dit nooit terugsturen, kun je hier terecht. Maar wanneer je iets retour wilt sturen of contact met ze wil (voor bijvoorbeeld garantie oid), adviseer ik je om bij een andere winkel (waar je misschien 20 euro meer betaald) je aankoop te doen zodat je daar een service krijgt zoals het hoort.

1 punt voor de service en gemak
2 punten voor de levering

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Ruben de Kleine 01-02-2017 Via de website gekocht

Levert geen goederen. Reageert niet op telefoon en email

Vooraf aan een koop contact gezocht over de correctheid van dakdragers qua afmetingen en bijpassende kits. Bevestiging gekregen dat deze goed en beschikbaar waren. Na betaling geen set beschikbaar, ook niet geleverd. Alternatief via de email gekregen, maar daarna geen contact meer kunnen maken. Reageren niet op telefoon, 1 nummer is al afgesloten. Emails worden niet beantwoord.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Willem 08-09-2016 In de winkel gekocht

Dakkoffer + dakdragers

Ik heb een dakkoffer en dakdragers besteld bij autovoordeelshop. Deze waren eenvoudig te bestellen en werden snel geleverd.

JohnP64 03-09-2016 Via de website gekocht

Prima geholpen

Kan niet anders zeggen dat ik telefonisch prima geadviseerd ben bij de aankoop van mijn fietsendrager. Daarbij waren zij op dat moment de goedkoopste op internet.
Ook het bestel en leverproces is vloeiend verlopen!

Pluspunten

• Advies
  • Aandacht voor klant

Willem 30-08-2016 Via de website gekocht

Zeer slecht advies autovoordeelshop

Vlak voor mijn vakantie besloten om een dakkoffer aan te schaffen. Advies gevraagd aan autovoordeelschop voor mijn type auto. Exact de dakdragers en koffer besteld die ze aanbevolen (waren zeker niet de goedkoopste). Bij installatie bleek het niet te passen. De dakkoffer raakte de antenne (haaienvin) op het dak van de auto. Hierdoor ging de koffer op de antenne dragen. Helaas konden ze dit niet herstellen vóór mijn vakantie. De oplossing die ze boden ná mijn vakantie was het aanschaffen van extra onderdelen. Kosten voor mijn rekening. Ze waren niet bereid de kosten voor de oplossing van hun fout voor hun rekening te nemen.

Minpunten

• Slecht advies
  • Niet klantvriendelijk

Piet 23-07-2016 In de winkel gekocht
Den Haag / Rijswijk

Prima bereikbaarheid, maar niet letterlijk om de hoek van Rotterdam.

Via email maar ook telefonisch uitstekend bereikbaar.

Assortiment
Voorraad en assortiment paste precies bij mijn behoefte.

Aanbeveling
Zeer prettige service en uitstekend bereikbaar.

sandy 31-05-2016 Via de website gekocht

6,5

het orderproces gaat snel

Ik ondervond dat Autovoordeelshop in circa twee weken de prijs van een fietsdrager tweemaal verhoogde.
Tijdens de fase dat ik informatie inwon bij Autovoordeelshop was het bedrag 319 euro.
Ondanks de prijs werd verhoogd naar 327 euro vond ik het beleeft door de info en advies van Autovoordeelshop de aankoop daar te doen.
Ik plaatste de order op 24 mei 2016 . Tot mijn verbijstering was het aankoopbedrag verhoogd naar voor 334 euro.
Nu de site (28 mei of eerder) bekijkend is het aankoopbedrag weer gezakt naar 327 euro!
Autovoordeelshop reageerde dat de reden de 'schommelende inkoopprijs' was.
Ik ervaar dit als een wat ongelukkige klantbenadering.

Extra toelichting
ik ervaar deze klantbenadering (verkooptechnisch) onverstandig.