Autovoordeelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Autovoordeelshop.nl.

Autovoordeelshop.nl stelt zich voor

Autovoordeelshop.nl - Alles voor uw auto. Voor 18:00 uur besteld morgen in huis.

Deze score is berekend op basis van 55 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rick 31-07-2020

Besteld bij autovoordeelshop. Een artikel kon niet op tijd worden geleverd. Het was geen enkel probleem om de bestelling te annuleren en het geld terug te storten. Autovoordeelshop is een betrouwbare webwinkel met prima advies!

Eduard 24-07-2020

Dakdragers besteld een week vooraf, zouden op voorraad zijn, voor 16:00 besteld. Geen verzendbevestiging.. gek.. dag later gemaild. Geen reactie. Weer gemaild, geen reactie. Toen gebeld, ja blabla order zus zo ze worden vandaag verstuurd. Te laat dus. Nu groot probleem want die dingen zijn nergens meer te krijgen op korte termijn, voor de juiste auto. Fijn begin van je vakantie.

Marianne 17-07-2020

Gemaakte leveringsfout wordt op de klant afgewenteld. Weinig empathie, slechte klant- en servicegerichtheid. Reageren op mailtjes laat lang op zich wachten. Pas na een maand was de beloofde levering binnen.

Henk 13-07-2020

ZEER TEVREDEN, over de behandeling, kundigheid, snelheid, bereikbaarheid,
Van AUTOVOORDEELSHOP! Klasse!
Enige nadeel was, dat PostNL zeer zeer laks, met bezorging om gaat.
Met alle begrip voor de coronatijd.

Miep 10-07-2020

Wat een snelle en goede service. Op de website staat aangegeven dat ze de laagste prijsgarantie geven. Dat doen ze echt! Binnen 1 dag mijn fietsendrager geleverd en dezelfde dag gelijk mijn teveel betaalde geld terug ivm de laagste prijsgarantie! Ik had er weinig vertrouwen in maar echt TOP!!

Arno 02-07-2020

Ik heb een dakkoffer met bijbehorende benodigdheden gekocht via autovoordeelshop.nl. Prijs was het beste vergeleken met andere aanbieders. De levering duurde iets langer van verwacht, maar dit kwam door de Corona periken en ik ben hiervoor netjes op de hoogte gesteld via email. Prima. Geen extra kosten moeten betalen voor het leveren van de (erg grote) dakkoffer, wat bij veel andere aanbieders wel het geval is. Alles netjes geleverd. Binnenkort moet ik ook nog een fietsendrager hebben voor op mijn trekhaak. Deze ga ook bij autovoordeelshop bestellen.

Dino 23-06-2020

Heel goed geholpen met mijn vraag en probleem over een levering! Had geen bericht over levering gekregen, maar iemand van Autovoordeelshop heeft het uitgezocht en geregeld dat de levering toch nog plaatsvond.

PHM John 20-06-2020

Wij hebben op internet gezocht naar de Uebler I21. Hierbij werd aangegeven dat deze bij autovoordeelshop het goedkoopste was. Dus hebben wij de drager met opbergtas aangeschaft. Op een gegeven moment begonnen we te twijfelen of we ook niet de oprijgoot moesten aanschaffen. Deze was echter €109,00. Dus zijn we op zoek gegaan naar een goedkopere site. Wij kwamen uit op de site autovoordeelwinkel. Hier werden de drager en tas bij gelijke aanschaf voor €16,00 goedkoper aangeboden. De oprijgoot was bij gelijke aanschaf €11,00 goedkoper. Hierover zijn we een mailwisseling begonnen. Gezien we de oprijgoot ook wilde hebben we gevraagd of we deze voor het verschil konden aanschaffen. We kregen netjes een berichtje terug dat ze de site hadden beoordeeld en dat we de oprijgoot voor het lagere bedrag online konden aanschaffen. Wij hebben toen gevraagd hoe dat moest gezien daar de vaste prijs stond. Met wat mailwisselingen is dat netjes opgelost en hebben we de goot voor het verschil gekregen.
TOP.

Dinand 19-06-2020

Bestelling was ok, maar afhandeling bestelling losgetrild en verbogen boutje fietsendrager ronduit dramatisch. Duurde ca 9 maanden tot ik na eindeloos veel mails eindelijk suggestie kreeg om maat naar ijzerwaren winkel te gaan. Kosten wel vergoed en communicatie bleef vriendelijk.

Jansen 19-06-2020

Goed contact met de klantenservice en snelle levering desondanks de Coronaperikelen.

André uit Almere 19-06-2020

Dit bedrijf garandeert de laagste prijs die zij dagelijks controleren. Het is de moeite waard om een zoekactie te doen naar een goedkoper bedrijf, omdat hun prijs in de top 30% zit. Moeiteloos vond ik een tiental goedkopere sites. Dat scheelt onmiddellijk 5-10%.

Ze zijn wel zo sportief om mee te kijken of zij willen zakken met de prijs. Al moet je wel geduld hebben. Het is de moeite waard om het gesprek op te starten. Onderzoek en onderhandeling kostte mij twee dagen.

Uiteindelijk bleven er twee partijen over die goedkoper zijn dan deze leverancier (flauw? € 0,05 verschil, maar wel duurder en een partij op €23,00 verschil), dus laagste prijs garantie is niet waargemaakt.

Persoonlijk vind ik het misleidend om te roepen dat je de laagste prijs hebt en dan dat toch niet te hebben. Zie je bij meer. De echte stoere handelaren die dit wel echt waar maken, zoals Jumbo, zijn een stuk sneller en sportiever als een klant ergens goedkoper uit is.

Moet je het persé binnen 3 dagen hebben (overmacht door bezorgingsproblemen door bv corona uitgesloten en je bent de eerste twee dagen met onderzoek en onderhandelen kwijt), dan is deze partij de partij die je moet hebben. NB Zij publiceren niet de goedkoopste prijzen. Je moet er tijd in steken.

Wil je die 2 dagen onderzoek en onderhandeling besparen, kan je beter direct naar de goedkoopste aanbieder gaan.

Ik heb een etentje voor 2 personen in een luxe restaurant bespaard door naar Amazon te gaan. Ok, moet ik 3-6 dagen wachten, naast de 2 extra dagen aan onderhandelen die jammer van de tijd waren. Maar dat was mijn eigen keuze. En wees nou serieus, een driegangenmaaltijd met wijn voor 2 personen in de zon op een terras voelt wel gaaf als je dat bespaard hebt door niet bij deze leverancier te kopen.
Dus zou ik deze winkel aanbevelen? Wat denk je zelf ;-)
Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 19-06-2020

Beste André,

Bedankt voor je uitgebreide review. Ik zou nog graag wat punten willen toelichten omdat u niet alle feiten die van belang zijn benoemd heeft.

Ten eerste klopt het dat de betreffende fietsendrager op onze site een stuk duurder was dan bij andere partijen. We hebben inderdaad een laagste prijsgarantie mits de goedkopere aanbieder aan de volgende eisen voldoet:

– Het product moet nieuw zijn.

– Het moet een identiek product betreffen.

– Bezorgkosten worden meegerekend in de prijs.

– Het product moet dezelfde leveringscondities hebben.

Deze voorwaarden zijn te vinden op de website en deze heeft u ook gelezen zoals duidelijk is geworden uit ons contact.

Nadat u ons op de hoogte had gesteld dat meerdere aanbieders de betreffende fietsendrager goedkoper aanboden heb ik u een aanbod gedaan om de fietsendrager tegen de prijs van de goedkoopste variant te leveren à 485 euro.

U gaf vervolgens aan dat Amazon de fietsendrager voor nog goedkoper op de website had staan en Remenko de fietsendrager voor 484,95 aanbood.

Omdat Amazon niet voldeed aan onze voorwaarden (levertijd pas eind volgende week en dus niet dezelfde leveringscondities) heb ik u een aanbod gedaan om de fietsendrager voor 484,95 te verkopen.

Voor de duidelijkheid, onze laagste prijsgarantie houdt in dat wij u de goedkoopste prijs bieden (mits eerdergenoemde voorwaarden van toepassing zijn) en niet dat we de goedkoopste prijzen op onze website hebben.

Ik zie dat de prijs op Amazon ondertussen ook alweer verhoogd is naar 507 euro.

Ik vind het erg jammer dat u, ondanks mijn uitleg waarom we niet met de prijs van Amazon mee kunnen gaan, deze review heeft geschreven. Zeker omdat ik u de fietsendrager heb aangeboden voor de prijs van de goedkoopste aanbieder onder dezelfde leveringscondities.

Nu ik alle feiten heb benoemd rest mij niets anders dan u alvast veel plezier te wensen van uw nieuwe fietsendrager en, niet te vergeten, van uw luxe driegangenmaaltijd met wijn in de zon. Geniet ervan!

Bruce de Winter 17-06-2020

Ik heb ervoor gekozen om bij Autovoordeelshop een fietsrek te kopen omdat zij een prima aanbieding voor mij hadden. Ik heb verschillende malen contact via de email met ze gehad en kreeg steeds snel antwoord op mijn vragen. Tijdens de aflevering is er een klein probleempje geweest maar die is door Autovoordeelshop snel en naar tevredenheid opgelost.

theodam 17-06-2020

De autovoordeelshop is gebleken bijzonder attent, klantvriendelijk en niettemin zakelijk te zijn. Zij bieden goede oplossingen en goed advies. Wij kozen voor de autovoordeelshop omdat zij de beste aanbieding hadden voor een product dat wij wilden hebben. Bij een bestelling van een (duur) product werden we snel geinformeerd dat de levertijd aanzienlijk langer was dan verwacht. Men bood (goede) alternatieven en de optie om het geld terug te storten. Dat is zonder problemen gebeurd. Prima!

Rolph Beck 11-06-2020

ondanks het feit dat mijn bestelling, een fietsendrager, bij POST NL is zoek geraakt, kon ik op korte termijn een nieuwe fietsendrager kunnen afhalen voordat ik op vakantie ging.
Vervolgens werd er de dag voordat ik wegging door POST NL de bestelde fietsendrager afgeleverd, na een bestelling van 9 dagen. Deze heb ik maar teruggegeven op het afhaalpunt.
door de medewerkers van autovoordeelshop goed geholpen.
Enige wat beste wel storend is, is dat je niet kan bellen

Ronald 11-06-2020

Wij kregen een mail dat de door ons bestelde fietsendrager pas over anderhalve maand geleverd kon worden. In de mail kregen wij de mogelijkheid om de koop te cancelen, maar ook alternatieven met goede onderbouwing . Na een app gesprek met Jelle (snel en duidelijke antwoorden) hebben we voor een (goedkoper) alternatief gekozen. Volgende dag was de fietsendrager binnen en het verschil stond direct op onze rekening.

Kruijssen Harrie 06-06-2020

Hier word je heel persoonlijk behandeld !
Een topbedrijf dus !
Speciale complimenten aan medewerker Thijs, die alles voor je uit de kast haalt ! Super !

Bas 06-06-2020

Gebruiksvriendelijke website. Ontvangen bestelling was helaas beschadigd, dit is keurig en snel opgelost door de klantenservice.

Chris Hulshof 05-06-2020

Product op site op voorraad, volgende dag in huis.

Volgende dag niets gehoord of gezien
Chat bericht gestuurd op 17:40 (bereikbaar tot 18:00. 17:45 chat offfline

2 werkdagen later bericht dat product niet meer televeren is

Stienstra 02-06-2020

Goede prijs / kwaliteit verhouding en goede communicatie m.b.t. de levering van het bestelde artikel.

Roel 29-05-2020

Ik heb eerder een negatieve beoordeling geschreven, maar moet nu toch deze mening veranderen. Het heeft wat moeite gekost, maar uiteindelijk is alles naar wens opgelost.
Het atikel wat ik besteld heb is overigens een
Pro User diamant fietsendrager. Deze is bij Autovoordeelshop het voordeligst.
Blijft nog wel een punt van verbetering om ook telefonisch bereikbaar te zijn.

Roel 29-05-2020

Levering was snel, maar niet compleet. Mail gestuurd. Geen antwoord op gekregen. Oké dan via whats app bericht gestuurd, geen antwoord. Nogmaals geprobeerd en gelukkig reactie.. Excuses fout van ons, ga er achteraan en u hoort het zo snel mogelijk. Ik heb gevraagd via de mail of het mogelijk is om mij even te bellen dat praat wat makkelijker. Niets gehoord.
Het is onmogelijk om dit bedrijf te bellen.

F.A v eijk 28-05-2020

Heel goed geholpen
Een hele goede uitleg . en de fietsendrager op de trekhaak geplaats voor ons

Stephan 27-05-2020

Zeer snelle reactie en afhandeling van een garantie vraag ivm een klein defect! Dus ook bij de na services zeer snel en correct.

Robert van Gulik 26-05-2020

Ik geef jullie een 8 en als het puntje verbeterd wordt dan zeker een 10. Het enige minpuntje is dat het beter zou zijn als je op de hoogte wordt gehouden in het traject van bestellen naar uitleveren.
Ik heb mijn bestelling om kunnen zetten naar een iets duurder type en die werd de volgende dag geleverd. Klasse! BTW de fietsdrager is zoals beschreven.

Prijsverschil fietsendrager 26-05-2020

Bij de aanschaf van een fietsendrager bleek deze bij een andere verkoper iets goedkoper te zijn. Autovoordeelschop deed daar niet moeilijk over en heeft de fietsendrager voor hetzelfde bedrag als dat van de andere verkoper aan mij verkocht. Dat noem ik klantvriendelijk en om die reden koop ik al jaren producten bij Autovoordeelshop.

Andrea 22-05-2020

In april 2018 kocht ik via Autovoordeelshop een Uebler fietsendrager. Autovoordeelshop zorgde voor een snelle en zorgvuldige levering. Met veel plezier hebben we de Uebler gebruikt. Helaas ontdekten wij afgelopen januari dat er een scheurtje in de kunststof van één van de draagarmen van de verlichting zat en dat deze arm los trilde tijdens het rijden. In overleg met Autovoordeelshop hebben wij de fietsdrager aan hen toegestuurd voor nader onderzoek ivm de mogelijkheid op garantie. Helaas verliep de communicatie met Autovoordeelshop in aanvang niet lekker. De communicatie vanuit Autovoordeelshop was nogal traag en reactief, ik moest geregeld navraag doen naar de stand van zaken. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat de garantie was verlopen. Na doorvragen bleek dat de leverancier had geconstateerd dat er een schade was door externe oorzaak en dat dit niet onder de garantie viel. Omdat de communicatie niet lekker is gelopen heeft Autovoordeelshop uit coulance voor de reparatie alleen de materiaal kosten in rekening gebracht en niet de montage kosten. Een prima oplossing van Autovoordeelshop! Gelukkig kunnen we nu weer met plezier gebruik maken van onze Uebler.

Renate 18-05-2020

Snelle reactie, goed advies via Whatsapp. En wat helemaal fijn is, je zit niet steeds een paar minuten te wachten voordat ze weer reageren. Als je eenmaal met iemand in een chatgesprek zit, worden alle vragen snel afgehandeld.

vanderheyden Henri 16-05-2020

Zeer tevreden , autovoordeelshop heeft het nodige gedaan om men bestelling bijeen te krijgen
en ze te versturen in deze moeilijk tijden . men dank daarvoor

Loes Koster 14-05-2020

Snelle professionele reactie en afhandeling probleem. Ik heb het contact met uw online bedrijf Voordeelshop positief ervaren, zowel het bestellen en geleverd krijgen als ook een adequaat respons op mijn probleem melding met het gekochte product.u

Ronald 01-05-2020

Heb gisterenavond bij Autovoordeelshop,een actie-fietsdrager voor e-bikes besteld (Pro User Diamant GS2). Via het track en trace-systeem werd precies aangegeven wat de status van de bestelling was, en precies zoals voorspeld werd mijn bestelling vandaag reeds rond 12.15u. netjes thuisbezorgd !! Alles was aanwezig, goed ingepakt en onbeschadigd. Heb de drager meteen uitgeprobeerd, en hij lijkt me prima voldoen ! Gewicht is gemakkelijk te hanteren door de handvaten die eraan zitten ! Montage is eenvoudig, maar de handleiding zou duidelijker kunnen. Ben zeer tevreden en zou niet weten wat er, m.b.t. bestelling en aflevering, verbeterd zou moeten/kunnen worden.

Hans 26-03-2020

Heb een fietsdrager gekocht en daar deed het knipperlicht niet van na een paar mailtjes met Jelle kreeg ik van de fabrikant een complete unit opgestuurd

Bas 03-03-2020

Zeer vakkundig en vriendenlijk geholpen via de app. Prettige en makkelijke manier van communiceren. Top.

M. 29-02-2020

Twee jaar geleden een product gekocht, waar na verloop van tijd een defect aan ontstond. Dit moest afgehandeld worden via garantie van de leverancier. De afhandeling via Autovoordeelshop heeft heel lang geduurd, met moeizame communicatie via mail en Whatsapp, niet telefonisch bereikbaar. Het product na 4 maanden communicatie uiteindelijk 3 dagen voor de volgende vakantie toch nog op tijd ontvangen. Eind goed al goed, maar de communicatie zou verbeterd kunnen worden.

Gerard 26-02-2020

Ik heb vrijdag 21 pewag sneeuwkettingen besteld die zaterdag zouden worden geleverd.
Woensdag 26 nog niets binnen. Heb inmiddels al drie telefoon nummers gebeld maar na 2 minuten wordt je uit de wachtrij gegooid. Het info email nummer komt onbestelbaar terug.
Zijn ze failliet?
Gerard
Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 26-02-2020

Beste Gerard,

Geen zorgen we gaan je weer op weg helpen, zou ons via whatsapp 06 - 83 19 08 74 of via facebook https://www.facebook.com/Autovoordeelshopnl een bericht willen versturen.

Je mag hier ook je bestelnummer achterlaten dan nemen wij contact met je op.

Gerard 26-02-2020

Hi
Dank voor deze wel snelle reactie. Heb inmiddels app contact gehad en de kettingen worden vandaag verstuurd begrijp ik. Top!

Stefan 25-02-2020

Winkel voor autoaccessoires met goede service. Altijd binnen half uur reactie op e-mails gehad en goed en netjes geholpen.

Arnold 18-02-2020

Onlangs een fietsendrager gekocht en hier ben ik zeer tevreden over. Werd op de juiste dag geleverd en hebben we direct goed kunnen gebruiken voor onze vakantie naar Italië.

MB 15-02-2020

Bestelling wordt niet geleverd. Zij komen de toegezegde leveringstermijn totaal niet na.
Ook wordt mijn mail met een vraag over de levering niet beantwoord.
Ik maak mij ernstig zorgen over de betrouwbaarheid van dit bedrijf.

Beste MB,

Wij zijn er zeker van dat wij iedere mail beantwoorden onder werktijden. Mails die in het weekend binnen komen behandelen wij op maandag. Helaas weten we nu niet hoe wij in contact met je kunnen komen, zou je ons chatbericht op de website kunnen sturen dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op!

MB 18-02-2020

Beste,

Dank voor uw reactie. Ik ben bereikbaar via max@maximaal.info en mobiel o6 51 340 909.
Indien ik de levering vrijdag 21 feb. 2020 niet in huis heb, dan moet ik helaas afzien van mijn bestelling. Ik ga zaterdagmorgen vroeg op vakantie en heb de fietsendrager dan nodig!
Met vr.gr.
Max Behrend

Marc 28-01-2020

Het door mij bestelde artikel paste niet op mijn auto. Het door de website aanbevolen artikel bleek ook niet het juiste artikel te zijn.
De doos was al eerder geopend geweest en de artikelen waren ook al uit de verpakking geweest. Afgezien van de schoefset waren er geen zichtbare beschadigingen.

Telefonisch is dit bedrijf niet te bereiken, ik heb het meerdere malen geprobeerd, op verschillende momenten op de dag. Per email lukt het wel, daar wordt vaak binnen een paar uur gereageerd.
Het geretourneerde artikel was na 13 dagen nog niet gecrediteerd. Na een email hierover is wel direct een creditnota gemaakt.
Retourkosten komen voor rekening van de koper, ook al is het niet per definitie 'de schuld van de klant'.
Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 17-02-2020

Beste Marc, Zo te lezen is deze bestelling niet helemaal verlopen zoals het zou moeten. Wij komen graag met je in contact om dit even verder uit te zoeken. Het beste kun je ons bereiken via de website chat.

Autovoordeelshop.nl

Albers 27-01-2020

Ik heb een dakdrager besteld. Al spoedig kreeg ik een bericht dat deze later geleverd zou worden dan de website beloofde en wel 17 januari. Daarna heb ik niets meer vernomen. Twee keer gebeld, maar er wordt niet opgenomen. Voicemail ingesproken, Ge-appt, Ge-chat, en 2x gemaild. Het blijft helemaal stil. Heb al ge_Googled op faillissement i.r.t. de bedrijfsnaam. Nog geen hit, maar ik vind het raar. Het is nu 27 januari (2,5 week na de besteldatum) en ik hoor niets.

Beste Albers,

We komen graag in contact met je, zou het bestelnummer als reactie willen geven dan nemen wij contact met je op.

We hebben al op de naam Albers in ons systeem gekeken maar daar kunnen we geen onbeantwoorde berichten terugvinden.

Autovoordeelshop.nl

Stefan 15-01-2020

Scherpe prijzen, echter levertijden kloppen niet. Je moet er zelf achteraan via de website app bereikbaar. Telefonisch niet bereikbaar.
Uiteindelijk na ruim een week spullen binnen zoals besteld en een teruggave terug gestort.

Ingmar 09-01-2020

Ik heb dakdragers besteld, deze zijn inmiddels geariveerd, maar de bijhorende kitset is nooit geleverd, daar is wel voor betaald. Na diverse contacten geven ze aan dat Thule deze niet meer levert, vreemd verhaal, want het is voor een nieuwe auto en bij andere websites kan ik deze wel nog bestellen. Ben nu een maand verder en wacht nog steeds op antwoord. Ik word aan het lijntje gehouden, ze regeren niet of traag op e-mails. Ik zou hier niets bestellen.

Ron 23-11-2019

Volgens de informatie op de site heb ik een complete set dakdragers besteld en betaald voor mijn nieuwe auto. Bij afhalen bleek de set niet compleet en moest ik een zogenaamde kitset er los bij kopen. Op de site staat duidelijk vermeld dat deze kitset deel uitmaakt van de complete set die ik besteld en betaald heb. Ik heb de verkoper hierop gewezen en aangegeven dat ik verwacht met een complete set te vertrekken. Medewerker gaf aan dat er de volgende dag contact met mij opgenomen zou worden om het probleem op te lossen. Uiteindelijk bericht was dat het probleem niet opgelost werd maar dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen. De verkopende partij zou mijn geld terugstorten en hiermee de koop ongedaan maken. Ik heb hier niet mee ingestemd en heb wederom aangegeven dat ik de complete set geleverd wil hebben en niet mijn geld terug. Na enige discussie via de telefoon heb ik zelfs aangeboden de kosten van ongeveer 40 euro te delen.
Ik kon een tegoedbon van 10 euro krijgen voor een volgende bestelling. Zou ik ooit nog een bestelling bij dit bedrijf doen?? Volgens de verkoper ging het om een foutje op de site en had hij daarom het recht de koop ongedaan te maken. Nu, inmiddels 4 weken later, staat dezelfde 'fout' er nog steeds. Blijkbaar vinden zij het niet nodig de fout te herstellen en daarom ben ik van mening dat het om een bewuste misleiding van de consument gaat. Ik heb dit gemeld en besproken met consuwijzer. Ook zij zijn van mening dat het om een misleidende advertentie gaat en dat ik de complete set geleverd moet krijgen voor het bedrag waarmee geadverteerd wordt.
Helaas zit er een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.
Nogmaals het bedrijf benaderd en gevraagd of zij alsnog een voorstel wilden doen om dit op een gepaste manier op te lossen. De stilte blijft bestaan.
Inmiddels mijn dakdrager bij een andere winkel aangeschaft.

Luis 22-11-2019

Heb twee h4 lampen besteld
Helaas was er iets fout gegaan in het systeem en daardoor heb ik mijn lampen nog niet binnen na 4 dagen.
Hoop ze snel binnen te krijgen zodat ik geen bekeuring krijg.

Paul 21-11-2019

Super slechte ervaring. Niks bestellen. Ze houden je aan t lijntje. Wacht inmiddels al 4 weken op dakkoffer. Bereikbaarheid ook matig.

th de waal 10-10-2019

25-9-19 bestelling gedaan berigt dat het artiekel die dag de deur uitgaat. na twee telefoontjes op waar het blijft 1-10-19 te horen gekregen dat het niet op voorraad was en dat het 9-10-19 binnen komt hopelijk dat het goed komt. niet goed afgehandeld.

Marcel 29-09-2019

Fijne online winkel met lokatie in Den Haag - Ypenburg. Ik heb hier inmiddels verschillende producten gekocht. Allemaal scherp geprijsd en snel verzonden. Tevens erg fijn dat ze ook hebben geholpen om m'n dakdragers en dakkoffer kosteloos te installeren.

AlexR 20-09-2019

Prima shop voor al je auto accessoires. Ik zocht een Thule fietsendrager en heb deze hier gevonden voor de laagste prijs. Ik kon het produkt direct afhalen in de winkel in Drn Haag.

Ivo 17-09-2019

Bij autovoordeelshop fietsdragers besteld en wilde ze graag in de winkel afhalen. In de avond besteld, de volgende dag meteen een mailtje dat ze klaar lagen.
Helaas door een vergissing van mezelf had ik niet gezien dat de winkel alleen doordeweeks open was maar had ze in het weekend echt nodig.
Ik heb de bestelling toen maar geannuleerd. Maandag een mailtje dat het geld overgemaakt zou worden en dinsdag al weer overgemaakt. Fijne snelle afhandeling.
Betrouwbare webshop en ook als er geen koop wordt gedaan ook een nette vlotte afhandeling.

Frits Kluijtmans 14-09-2019

De fietsdrager die ik bij hen gekocht had vertoonde gebreken. De afhandeling van deze terechte klacht ( ik kreeg uiteindelijk een nieuwe) duurde anderhalve maand waarbij ik steeds opnieuw aan de bel moet trekken voordat men tot actie overging. Het toppunt was dat na de belofte een nieuwe te sturen ik na een week informeerde en toen bleek die per ongeluk nog niet verzonden te zijn.

Chris 31-08-2019

Een prachtige dakkoffer besteld bij Autovoordeelshop.nl
Snelle levering, goeie service en overzichtelijke website.
Mij zien ze 100% weer terug!