Autovoordeelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Autovoordeelshop.nl.

Autovoordeelshop.nl stelt zich voor

Autovoordeelshop.nl - Alles voor uw auto. Voor 18:00 uur besteld morgen in huis.

Deze score is berekend op basis van 22 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,3

Sander 16-07-2019

Even getwijfeld of ik wel een review wil schrijven aangezien ik dit normaal gesproken niet doe.

Na lang zoeken en op advies van een medewerker een fietsendrager gekocht waar een kinderfiets (16 inch) op zou moeten passen, helaas dit blijkt niet te kunnen.
Dan maar terug sturen.... Na lang wachten en dan toch maar een mail verstuurd met het verzoek het bedrag terug te storten krijg ik bericht terug.

Blijkt dat het pakketje niet compleet is en ik dus niet het volledige aankoopbedrag terug krijg wat ik erg vreemd vind.... maar goed dit kan ik dus niet meer controleren.

Wel fijn dat ik in de mail die hierop volgt bedankt word voor de aanschaf en mij veel plezier met de aankoop wordt gewenst, zucht....

Willem 16-07-2019

Dat ze gelijk konden leveren was voor mij bepalend. Uiteindelijk kwam het niet de volgende dag ondanks allerlei bevestigingen dat het onderweg was bleek het toch niet op voorraad. Uiteindelijke een andere voor dezelfde prijs gekregen maar wel later als gepland. Toch een 7 omdat ze het netjes hebben opgelost.

Keyworkz Webdevelopment 30-06-2019

Snelle levering, klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend.
Zeker een aanrader!

Vd berg 02-06-2019

Deze medewerkers doen er alles aan om het voor elkaar te krijgen en bellen ook echt terug 👍
Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 07-06-2019

Beste vd Berg,

Bedankt voor de positieve feedback.

Team Autovoordeelshop.nl

Andre van der Werf 20-05-2019

Autovoordeelshop heeft een goed en snel werkende website. Veel artikelen en de levert snel.
Tot zo ver een prima shop. Totdat je iets retour stuurt. In mijn geval een fietsendrager die niet aan de verwachtingen voldeed. Aangetekend retour gestuurd voor alle zekerheid en uiteraard binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Na 10 dagen maar eens gemaild of het artikel was aangekomen. We gaan er mee aan de slag was het antwoord. Na een dag of 4 nog maar eens gemaild met de vraag of het artikel was aangekomen en wanneer ik mijn geld terug kreeg. Na nog een paar keer mailen uiteindelijk antwoord op mijn concrete vragen gekregen en is het afgehandeld.
conclussie, Zelf de retour kosten moeten betalen.
Je moet er zelf bovenop zitten om je geld terug te krijgen wanneer je iets retour stuurt.
Slechte communicatie.

Beste Andre,
Wegens veel bestellingen en daardoor ook meer retouren heeft de afhandeling langer geduurd dan wij voor ogen hebben. Wij zullen maatregelen treffen om dit in de toekomst te voorkomen. Uiteindelijk heb je het geld binnen 16 dagen ontvangen.

Door de langere verwerkingstijd hebben we niet moeilijk gedaan over gebruikerssporen op de fietsendrager. Mocht je hier nog foto's van willen ontvangen kun je deze opvragen bij onze klantenservice.

Beste Andre,

Dave 19-05-2019

Zeer ontevreden! Had een klein lampje besteld, voor mijn achterlicht, had het nog vóór vrijdag 18 uur besteld zodat ik het de volgende dag in huis zou hebben zodat ik weer normaal kon rondrijden. Zaterdag geen lampje, maandag pas tracking mailtje van DHL, maar die werkte niet, bleek dat ze het met de gewone post hadden verstuurd per ongeluk, uiteindelijk pas woensdag mijn lampje. Woensdag de enveloppe opengemaakt, lampje in stukjes bezorgd! Dus gebeld, zou er een nieuw lampje opgestuurd worden, zou vrijdag bezorgd worden, bleken ze achteraf niet in huis te hebben, moesten ze zelf dus ook bestellen en uiteindelijk kwam het lampje op zaterdag, een week later dus uiteindelijk.
Voor zo’n klein lampje ga ik daar dus zeker niet meer bestellen. Kreeg uiteindelijk wel netjes nog een kortingsbon van €10, maar ik ben nou niet heel enthousiast om daar nog eens te bestellen, en blijkbaar krijg je ook die €10 als ik de moeite neem om hier een review te schrijven....

Beste Dave,

Jou bestelling is inderdaad niet zo verlopen zoals het zou moeten! We hebben je daarom ook een kortingsbon gestuurd zodat we volgende keer wel onze service kunnen verlenen, zoals wij het graag zien.

Rick 13-03-2019

Perfecte dienstverlening, ik had de verkeerde maat dakdragers besteld en zelfs na enige maanden werd dit nog netjes en snel omgeruild. Top geregeld!

olaf 10-02-2019

de service van deze shop is bar slecht.
levering was ok maar de fietsen drager was beschadigd, licht afgebroken.
was een nieuwjaar cadeau dus duurde even voor ik het uitpakte.

land verhaal kort, geen reactie op mails, (oops zat zo gezegd in hun spam folder) bellen, na lang wachten (internationaal voor mij) altijd afgescheept.

gisteren kreeg ik de volgende mail :

Ik heb het e.e.a. besproken met mijn leverancier, echter is dit helaas geen fabrieksfout. Gezien de doos ook onbeschadigd is kan dit ook niet door transport komen. Helaas kan ik hierom niet tegen 'garantie' de drager herstellen.
Hier is een complete verlichtingset voor nodig. Deze kan ik u aanbieden voor 100,- euro. Mocht u willen dat wij de drager repareren kan dit uiteraard ook, echter gaat dit op nacalculatie.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.

dus ze kunnen hier fabrieksfouten vaststellen zonder er ook maar eens naar te kijken

AFRADER dus de shop

Beste Olaf,

Wij vinden het erg jammer dat je op verschillende review platformen je review plaatst.

In eerste instantie hebben wij je eerste mail niet ontvangen aangezien de foto bijlages van die mail te groot was.

Je afhandeling van je "garantie" aanvraag langer geduurd omdat je niet ontvangen e-mail (zie bovenstaande) pas een maand later verstuurd is aan ons . Wij hebben daardoor wat meer informatie opgevraagd over het inpak proces.

Uiteindelijk zijn we gezamenlijk tot oplossing gekomen waar je mee ingestemd bent.

Normaal zijn we niet zo moeilijk met vergoeding van onderdelen. Aangezien mijn collega's verschillende verhalen van jou genoteerd hebben tijdens een telefoongesprek, is je garantie afgewezen in eerste instantie.

Nnn 04-02-2019

Goed en eerlijk advies. Duidelijk verhaal bij de artikelen, brede keus en goed geprijsd. Dit zeker ook op basis van fysiek bezoek aan de winkel.

Jacob 28-01-2019

Op 22 januari 2019 een fietsendrager besteld. Zou de volgende dag geleverd worden. Op 28 januari nog niks ontvangen. Telefonisch contact gehad op 28 januari (16.30 uur) waarin mij werd meegedeeld dat ik alsnog dezelfde avond gebeld zou worden door een medewerker van Autovoordeelshop. Ik wacht nog steeds op dit telefoontje!

Beste Jacob,
Dit klinkt niet als onze handelswijze.

Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice en je bestelnummer doorgeeft hebben we een leuke kortingsbon voor je.

art 08-01-2019

Erg vriendelijk personeel; ook in het telefoongesprek voorafgaande aan bezoek van de winkel.
In de winkel goede en gedetailleerde voorlichting over vergelijking van 2 producten, ook aan de hand van een you tube filmpje. Ben er zeker van dat wij een juiste keuze hebben gemaakt voor onze sneeuwkettingen. Later ontving ik thuis nog per email een kopie van de factuur. Erg zorgvuldig!

M.J.Turfboer 05-12-2018 In de winkel gekocht
Laan van Waalhaven 217,Den Haag

Prima service

Door de ruime sortering van fietsendragers kon ik gemakkelijk uitzoeken welke bij mijn auto de beste was. De mogelijkheid was er om de gekozen fietsendrager zelf in de winkel m.bv.de verkoper in en uitelkaar te vouwen. Levering en nalevering van de tas ging voorspoedig. Ook na een vakantieschade werd ik uitstekend geholpen ,en snel,TOP!

Jacqueline 05-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed advies in de winkel met online prijs!

We wilden een fietsendrager voor achter de auto. Veel keus maar haast geen plek te vinden om ze uit te proberen (hoe zet je zoiets vast, wat werkt). Wel bij deze winkel. Door het deskundige advies in de winkel en hebben we uiteindelijk een betere keuze gemaakt en niet het aangeprezen model uit de consumententesten gekocht. Dit weekend zijn we op stap gegaan met de nieuwe fietsendrager en we zijn zeer blij met onze keuze. Lichte fietsendrager en makkelijk op te bergen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Steven 05-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Geweldige service. Alle uitleg en hulp gekregen! Top!

Geweldige service en alle uitleg gekregen over de aangeschafte fietsendrager. Zelfs op de trekhaak van de auto geplaatst

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 21-11-2018

Beste Steven,
Wij hopen dat de fietsendrager nog steeds bevalt :)!

Jan E. 25-09-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Veel keus en deskundig advies

Op internet de nodige informatie verzameld over fietsendragers. Er is veel keus en de prijzen lopen sterk uiteen. Toen bleek dat Autovoordeelshop ook een winkel heeft waar je alles kunt bekijken, was een bezoek snel gepland. De verschillende fabrikaten en typen zijn naast elkaar te zien en kunnen worden gedemonstreerd. Zeer deskundig personeel. Beter kun je het niet wensen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

LP Brands 09-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige samenwerking! Wat ze beloven doen ze.

Goede service! Op tijd geleverd . Er ging iets mis bij het vervoersbedrijf maar ook dat werd keurig opgelost door hen.

Zalm 08-09-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig geholpen

We zijn naar de winkel geweest, wonen vlakbij, en zijn daar zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. De aangeschafte fietsdrager hebben we nog niet geprobeerd maar we hebben er alle vertrouwen in.

Klaas 20-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Met echte winkel, snelle levering

Op internet verschillende fietsendragers vergeleken. Uiteindelijk gekozen voor een Bosal fietsendrager. Qua prijs het gunstigst bij de Autovoordeelshop, besteld en opgehaald in de winkel.

Ron van boxtel 16-08-2018 In de winkel gekocht
Ypenburg

Super service. Netjes geholpen.

Leuke winkel. En niet goed geld terug garantie binnen 30 dagen. Dat was ook de reden dat ik naar de winkel ging.

jannie 15-08-2018 Via de website gekocht

slechte service

stonden alleen goede berichten op de site maar als je problemen heb met je product gaat het allemaal niet zo soepel meer lang wachten op antwoord op mail en je wordt niet altijd terug gebeld

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 24-08-2018

Beste Jannie,

We hebben 3 dagen na ontvangst van de fietsendrager een melding gehad dat er een mankement was. We hebben deze fietsendrager op onze kosten terug laten komen. De klacht was dat de kentekenplaat houder niet goed in het slot viel, na onderzoek bleek dit met afstelling van de wielgoten te maken te hebben. Na telefonisch contact bleek er nog een klacht te zijn dat de verlichting aan de linkerkant niet goed functioneerde. Wij hebben dit vervolgens ook nog even getest maar konden geen problemen vinden. We hebben uiteindelijk de fietsendrager op onze kosten weer naar jullie retour gestuurd.. De fietsendrager heeft een week bij ons gestaan, voor testen is dit langer dan normaal. Dit komt namelijk door de enorme drukte in de zomervakantie.

Namens Autovoordeelshop.nl betreuren we dat je onze service als slecht ervaart.

^Chris

dedeurtjes 27-08-2018

haha een week nou 21 juli melding gemaakt voor we hem terug konden sturen was het 27 juli na veel bellen van onze kant uit. gelijk opgestuurd en op 13 augustus was hij weer terug bij ons thuis en de verlichting was bij thuiskomst nog niet in orde dus slechte service

Jasper 25-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Bestelling netjes op tijd verzonden echter door DHL fors vertraagd. Vanwege naderende vakantie gebeld en dezelfde dag is een nieuwe bestelling verzonden die de dag erna geleverd is. Al met al zeer nette oplossing voor een probleem waar ze zelf niets aan kunnen doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Paul 23-07-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Ypenburg

Prima uitleg en advies over fietsendragers

In de shop staan de diverse merken fietsendragers opgesteld zodat ze door de medewerker kunnen worden getoond.
De verschillen tussen de diverse merken en typen werden uitstekend uitgelegd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marita 10-07-2018 Via de website gekocht

Echt geweldige service !

Ik was op zoek naar lichtgewicht opvouwbare fietsendrager, mijn keus viel op de Uebler X21s bij autovoordeelshop. Via de website besteld. In mei opgehaald, alles netjes in orde. Ik heb hem pas na twee maand kunnen proberen, en toen bleek dat hij niet geschikt was voor mijn trekhaak. Direct gebeld naar Autovoordeelshop, ook vermeld dat ik de verpakking niet meer had, met de vraag of ze hem nog konden terugnemen. Ze hebben niet alleen mijn fietsendrager teruggenomen maar er ook voor gezorgd dat ik hem heb kunnen omruilen voor een YAKIMA FOLDCLICK 2. Een zéér gebruiksvriendelijke fietsendrager ! Hiervoor ben ik naar de winkel gegaan. Prima service, vriendelijke mensen! Een verademing in deze hektische tijd om te voelen dat mensen echt tijd voor je willen vrijmaken. Dank je wel Autovoordeelshop !

Bouwman 08-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering maar matige service

Ik heb voor autovoordeelshop gekozen op basis van reviews en prijs. Het geleverde product had een constructiefout en was niet bruikbaar. Door autovoordeelshop ben ik keurig telefonisch te woord gestaan maar de uiteindelijke service liet te wensen over. Een gemiste kans.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 16-07-2018

Beste Bouwman,
Helaas kunnen we het exacte verhaal niet achterhalen omdat we te weinig gegevens hebben. Het klinkt bij onze klantenservice ook niet bekend in de oren. We zouden je willen vragen om contact op te nemen met de klantenservice via info@autovoordeelshop.nl. ^Timo

Joop 28-06-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

De beste fietsendrager, ook nog voor de laagste prijs.

Ben mijn fietsendrager zelf gaan ophalen . Prettig dat de drager in de winkel staat en dat alles goed wordt uitgelegd, compleet met demonstratie.

Freddy Olthof 21-06-2018 Via de website gekocht

Fietsdrager Bosal travelier

Na problemen met de levering door DHL, Was de ondersteuning zowel telefonisch als via e-mail van uit de leverancier uitermate positief. DHL kon na een week zoeken het product niet terug vinden, dat had ik als uiterste vertraging aangegeven. Hierna is een tweede levering door Autovoordeelshop op gestart. Binnen een dag is het product daarna uitgeleverd. Super.

c.s 19-06-2018 Via de website gekocht

prima service, ook als er iets is misgegaan

probleem met de levering van een fietsendrager zeer adequaat opgelost
maak dat weleens anders mee
prima service

David 19-06-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede service, snel en eenvoudig

Ik had snel een fietsendrager voor drie fietsen nodig. Deze heb ik opgezocht op de website en ben vervolgens voor advies naar de winkel gegaan. Ik ben uitstekend geholpen en uiterst tevreden over mijn aankoop.

Geleijnse Kok 17-06-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede voorlichting gehad over fietsendrager ??

Uw bedrijf gevonden via de computer, toen we ons oriënteerde, en u was de goedkoopste.
Vriendelijk geholpen en konden de doos achter laten, en we zijn geholpen om de fietsenstandaard in de auto te zetten.👍👍.
De moeite waard om vanuit Rotterdam uw kant op te komen.
Heb dat ook al tegen verschillende mensen verteld.

Ruud 12-06-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Ypenburg

Klantgericht

Goede uitleg over het gewenste product en de keuzemogelijkheden. Ruime tijd voor uitleg en demonstratie van het product, ook toen een nieuwe klant stond te wachten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martin 09-06-2018 Via de website gekocht

Supergoed

Door hun bemoeienis heb ik mijn fietsendrager uiteindelijk nog op tijd voor mijn vakantie bezorgd gekregen. Zonder hun was dat nooit gelukt. Bij DHL was van alle fout gegaan.

Koos 05-06-2018 In de winkel gekocht
Ypenburg

Goede service en snelle levering

Ik had bevestigingspunten voor mijn dakkoffer nodig, ter plekke heeft men gekeken wat het beste paste.
Ook de levering van een tassenset was binnen 1 dag geregeld.

Vivian 31-05-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Top service en verkopers die de tijd voor je nemen

Erg vriendelijk, duidelijke uitleg en iemand die echt met je meedenkt.
Product is degelijk, makkelijk in elkaar te zetten en fijn dat er een mogelijkheid is om de dakdragers ook op de auto te laten zetten bij de fysieke winkel. Was niet nodig, maar prettig dat het wordt aangeboden.

Hans 27-05-2018 In de winkel gekocht
den Haag

gewoon goed

Gewoon goed geholpen zoals dat hoort. Je word netjes geholpen en te woord gestaan.
Ook het advies en de uitleg is goed.

p Snoek 24-05-2018 In de winkel gekocht

p snoek

Goede uitleg over het product. vriendelijke bediening. plaatse op de trek haak voor controle van de verlichting.zeer tevreden

Ad 17-05-2018 In de winkel gekocht

Prima product, uitstekende service

Prima geholpen en product is gedemonstreerd op mijn eigen auto. Vervolgens een nieuw (in de doos) product mee gekregen met erg handige oprij goot (gratis) erbij.

E. Hartman 15-05-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer vriendelijk personeel, je word er vriendelijk geholpen.

Prima site, zeer overzichtelijk en fijn navigeren. De prijzen zijn goedkoper dan bij andere webshops.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John 13-05-2018 In de winkel gekocht

Prettig geholpen

Wij zijn prima geholpen in de shop en hebben voor een redelijke prijs een heel fijn fietsenrek aangeschaft bij autovoordeelshop.

Gerlof 25-04-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig

Ik kwam voor een fietsendrager voor op de trekhaak. Ik werd direct snel en vakkundig geholpen. De verkoper wist waar hij het over had en kon mij goed adviseren.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 24-04-2018 In de winkel gekocht

TOP!!!

Wat doe je als je een fietsendrager wil kopen! Op internet zoeken naar het aanbod, de merken, de prijs, de testen en de reviews. Zodoende een top 5 samengesteld. Nu het probleem: Waar kun je die top 5 bekijken, zelf op een trekhaak zetten etc. Conclusie: Eigenlijk nergens. De rijwielhandel heeft een paar modellen(niet de nieuwsten) en zij hanteren vaak de veroudere adviesprijs.
Autovoordeelshop Den Haag , heeft een ruime sortering van merken en toebehoren,die in hun winkel staan uitgesteld. Daar wordt je uitstekend geadviseerd en bovendien kun je zelf de fietsendragers op de trekhaak zetten en niet te vergeten: De fietsendragers worden aangeboden tegen een SCHERPE PRIJS. PRIMA ZAAK.

Dirk 19-04-2018 In de winkel gekocht

Aanschaf fietsendrager.

Fietsendrager in winkel gekocht met goede service, degelijk advies en deskundig vriendelijk personeel.

Dave 18-04-2018 Via de website gekocht

Heel klantvriendelijk

Nadat ik het verkeerde besteld had hebben ze zonder problemen het juiste artikel geleverd zonder meerkosten.

Ed 14-04-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Geweldige klantenservice

Super tevreden over de klantenservice! We hadden een probleempje, maar dat is echt naar alle tevredenheid opgelost. Echt een aanrader!

Fred 15-03-2018 In de winkel gekocht

Prima "echte" zaak met Internetprijzen

De zaak is zeer ruim gesorteerd en voor de voordeligste prijzen hoef je niet verder te zoeken, want bij deze winkel ben je gewoon goedkoop uit.

Kees 05-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, probleem opgelost

De skibox was beschadigd bleek bij ontvangst. Ze hebben keurig de beschadigde opgehaald en een nieuwe bezorgd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Peter 26-02-2018 Via de website gekocht

Product niet leverbaar

Product dat met 1-2 dagen levertijd op website stond ( en nog steeds staat!!) na drie weken nog steeds niet geleverd gekregen. Herhaald over gebeld: uiteindelijk blijkt het helemaal niet leverbaar. Dus : misleidende levertijd / beschikbaarheid en slechte communicatie hierover.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 18-06-2018

Beste Peter, Helaas kunnen we geen bestelling van je terugvinden. Normaal gesproken mailen we direct indien je bestelling later geleverd wordt dan verwacht. Misschien is deze mail in je spambox gekomen? Wij komen er heel graag achter wat er precies is fout gegaan, indien je contact opneemt met onze klantenservice hebben ook nog een leuke kortingbon voor je. ^Timo

Pascal 12-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Super service en super prijs

Na me eerst georiënteerd te hebben op de overzichtelijke website naar de winkel gegaan om sneeuwkettingen te kopen, de winkel is bij me in de buurt. De verkoper heeft me vakkundig geholpen en heeft voorkomen dat ik de verkeerde kettingen kocht. Super service dus en de prijs was ook top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 19-01-2018 In de winkel gekocht
Iepenburg, Den Haag

Goed advies. Denken mee.

Fietsdrager hier gekocht vanwege het goede advies en de prijs.
Service tijdens aankoop was perfect. Omdat we twijfelde of de fietsdrager wel in de kofferbak paste konden dit even uitproberen met de drager die in de winkel stond.
Omdat de doos waarin de gekochte drager wel erg groot was konden we de drager zonder doos meenemen.
Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Roland Steenkamp 14-01-2018 Via de website gekocht

Kan nog niet reageren, bestelling nog niet ontvangen .

Op zichzelf positief, maar nu in afwachting omdat bestelling nog niet ontvangen is en er blijkbaar iets fout gegaan is. Daarvoor zelf vanuit Leiden naar de winkel in Den Haag gegaan om te informeren.

Blije klant 31-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Ik had bij de ANWB sneeuwkettingen gekocht. Voor vertrek bleek bij het testen dat ik niet genoeg kracht in mijn handen had om ze om de band te krijgen. Omdat het zegel verbroken was namen ze deze niet terug. Omdat ik wel kettingen nodig had en dezelfde nacht ging rijden, besloot ik te kijken of ik in de buurt andere sneeuwkettingen kon vinden. Ik kwam uit op Autovoordeelshop.nl. Nadat ik gebeld had om te vragen tot hoe laat ze open waren naar Den Haag gereden. Daar trof ik zo een enorme aardige en behulpzame jongen. Bij bood aan om de bij de ANWB gekochte sneeuwkettingen over te nemen en hielp mij bij de keuze van sneeuwkettingen die ik wel zelf kon plaatsen. Buiten liet hij mij zien hoe ik deze moest bevestiging. Echt super blij en fijn dat er nog wel winkels zijn die de klant om nummer 1 hebben staan. Enorm bedankt Autovoordeelshop in Den Haag.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -