Autovoordeelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Autovoordeelshop.nl.

Autovoordeelshop.nl stelt zich voor

Autovoordeelshop.nl - Alles voor uw auto. Voor 18:00 uur besteld morgen in huis.

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.5

Marita 10-07-2018 Via de website gekocht

Echt geweldige service !

Ik was op zoek naar lichtgewicht opvouwbare fietsendrager, mijn keus viel op de Uebler X21s bij autovoordeelshop. Via de website besteld. In mei opgehaald, alles netjes in orde. Ik heb hem pas na twee maand kunnen proberen, en toen bleek dat hij niet geschikt was voor mijn trekhaak. Direct gebeld naar Autovoordeelshop, ook vermeld dat ik de verpakking niet meer had, met de vraag of ze hem nog konden terugnemen. Ze hebben niet alleen mijn fietsendrager teruggenomen maar er ook voor gezorgd dat ik hem heb kunnen omruilen voor een YAKIMA FOLDCLICK 2. Een zéér gebruiksvriendelijke fietsendrager ! Hiervoor ben ik naar de winkel gegaan. Prima service, vriendelijke mensen! Een verademing in deze hektische tijd om te voelen dat mensen echt tijd voor je willen vrijmaken. Dank je wel Autovoordeelshop !

Bouwman 08-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering maar matige service

Ik heb voor autovoordeelshop gekozen op basis van reviews en prijs. Het geleverde product had een constructiefout en was niet bruikbaar. Door autovoordeelshop ben ik keurig telefonisch te woord gestaan maar de uiteindelijke service liet te wensen over. Een gemiste kans.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 16-07-2018

Beste Bouwman,
Helaas kunnen we het exacte verhaal niet achterhalen omdat we te weinig gegevens hebben. Het klinkt bij onze klantenservice ook niet bekend in de oren. We zouden je willen vragen om contact op te nemen met de klantenservice via info@autovoordeelshop.nl. ^Timo

Joop 28-06-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

De beste fietsendrager, ook nog voor de laagste prijs.

Ben mijn fietsendrager zelf gaan ophalen . Prettig dat de drager in de winkel staat en dat alles goed wordt uitgelegd, compleet met demonstratie.

Freddy Olthof 21-06-2018 Via de website gekocht

Fietsdrager Bosal travelier

Na problemen met de levering door DHL, Was de ondersteuning zowel telefonisch als via e-mail van uit de leverancier uitermate positief. DHL kon na een week zoeken het product niet terug vinden, dat had ik als uiterste vertraging aangegeven. Hierna is een tweede levering door Autovoordeelshop op gestart. Binnen een dag is het product daarna uitgeleverd. Super.

c.s 19-06-2018 Via de website gekocht

prima service, ook als er iets is misgegaan

probleem met de levering van een fietsendrager zeer adequaat opgelost
maak dat weleens anders mee
prima service

David 19-06-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede service, snel en eenvoudig

Ik had snel een fietsendrager voor drie fietsen nodig. Deze heb ik opgezocht op de website en ben vervolgens voor advies naar de winkel gegaan. Ik ben uitstekend geholpen en uiterst tevreden over mijn aankoop.

Geleijnse Kok 17-06-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede voorlichting gehad over fietsendrager ??

Uw bedrijf gevonden via de computer, toen we ons oriënteerde, en u was de goedkoopste.
Vriendelijk geholpen en konden de doos achter laten, en we zijn geholpen om de fietsenstandaard in de auto te zetten.👍👍.
De moeite waard om vanuit Rotterdam uw kant op te komen.
Heb dat ook al tegen verschillende mensen verteld.

Ruud 12-06-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Ypenburg

Klantgericht

Goede uitleg over het gewenste product en de keuzemogelijkheden. Ruime tijd voor uitleg en demonstratie van het product, ook toen een nieuwe klant stond te wachten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martin 09-06-2018 Via de website gekocht

Supergoed

Door hun bemoeienis heb ik mijn fietsendrager uiteindelijk nog op tijd voor mijn vakantie bezorgd gekregen. Zonder hun was dat nooit gelukt. Bij DHL was van alle fout gegaan.

Koos 05-06-2018 In de winkel gekocht
Ypenburg

Goede service en snelle levering

Ik had bevestigingspunten voor mijn dakkoffer nodig, ter plekke heeft men gekeken wat het beste paste.
Ook de levering van een tassenset was binnen 1 dag geregeld.

Vivian 31-05-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Top service en verkopers die de tijd voor je nemen

Erg vriendelijk, duidelijke uitleg en iemand die echt met je meedenkt.
Product is degelijk, makkelijk in elkaar te zetten en fijn dat er een mogelijkheid is om de dakdragers ook op de auto te laten zetten bij de fysieke winkel. Was niet nodig, maar prettig dat het wordt aangeboden.

Hans 27-05-2018 In de winkel gekocht
den Haag

gewoon goed

Gewoon goed geholpen zoals dat hoort. Je word netjes geholpen en te woord gestaan.
Ook het advies en de uitleg is goed.

p Snoek 24-05-2018 In de winkel gekocht

p snoek

Goede uitleg over het product. vriendelijke bediening. plaatse op de trek haak voor controle van de verlichting.zeer tevreden

Ad 17-05-2018 In de winkel gekocht

Prima product, uitstekende service

Prima geholpen en product is gedemonstreerd op mijn eigen auto. Vervolgens een nieuw (in de doos) product mee gekregen met erg handige oprij goot (gratis) erbij.

E. Hartman 15-05-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer vriendelijk personeel, je word er vriendelijk geholpen.

Prima site, zeer overzichtelijk en fijn navigeren. De prijzen zijn goedkoper dan bij andere webshops.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John 13-05-2018 In de winkel gekocht
Ypenburg

Prettig geholpen

Wij zijn prima geholpen in de shop en hebben voor een redelijke prijs een heel fijn fietsenrek aangeschaft bij autovoordeelshop.

Gerlof 25-04-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig

Ik kwam voor een fietsendrager voor op de trekhaak. Ik werd direct snel en vakkundig geholpen. De verkoper wist waar hij het over had en kon mij goed adviseren.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 24-04-2018 In de winkel gekocht

TOP!!!

Wat doe je als je een fietsendrager wil kopen! Op internet zoeken naar het aanbod, de merken, de prijs, de testen en de reviews. Zodoende een top 5 samengesteld. Nu het probleem: Waar kun je die top 5 bekijken, zelf op een trekhaak zetten etc. Conclusie: Eigenlijk nergens. De rijwielhandel heeft een paar modellen(niet de nieuwsten) en zij hanteren vaak de veroudere adviesprijs.
Autovoordeelshop Den Haag , heeft een ruime sortering van merken en toebehoren,die in hun winkel staan uitgesteld. Daar wordt je uitstekend geadviseerd en bovendien kun je zelf de fietsendragers op de trekhaak zetten en niet te vergeten: De fietsendragers worden aangeboden tegen een SCHERPE PRIJS. PRIMA ZAAK.

Dirk 19-04-2018 In de winkel gekocht

Aanschaf fietsendrager.

Fietsendrager in winkel gekocht met goede service, degelijk advies en deskundig vriendelijk personeel.

Dave 18-04-2018 Via de website gekocht

Heel klantvriendelijk

Nadat ik het verkeerde besteld had hebben ze zonder problemen het juiste artikel geleverd zonder meerkosten.

Ed 14-04-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Geweldige klantenservice

Super tevreden over de klantenservice! We hadden een probleempje, maar dat is echt naar alle tevredenheid opgelost. Echt een aanrader!

Fred 15-03-2018 In de winkel gekocht

Prima "echte" zaak met Internetprijzen

De zaak is zeer ruim gesorteerd en voor de voordeligste prijzen hoef je niet verder te zoeken, want bij deze winkel ben je gewoon goedkoop uit.

Kees 05-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, probleem opgelost

De skibox was beschadigd bleek bij ontvangst. Ze hebben keurig de beschadigde opgehaald en een nieuwe bezorgd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Peter 26-02-2018 Via de website gekocht

Product niet leverbaar

Product dat met 1-2 dagen levertijd op website stond ( en nog steeds staat!!) na drie weken nog steeds niet geleverd gekregen. Herhaald over gebeld: uiteindelijk blijkt het helemaal niet leverbaar. Dus : misleidende levertijd / beschikbaarheid en slechte communicatie hierover.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 18-06-2018

Beste Peter, Helaas kunnen we geen bestelling van je terugvinden. Normaal gesproken mailen we direct indien je bestelling later geleverd wordt dan verwacht. Misschien is deze mail in je spambox gekomen? Wij komen er heel graag achter wat er precies is fout gegaan, indien je contact opneemt met onze klantenservice hebben ook nog een leuke kortingbon voor je. ^Timo

Pascal 12-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Super service en super prijs

Na me eerst georiënteerd te hebben op de overzichtelijke website naar de winkel gegaan om sneeuwkettingen te kopen, de winkel is bij me in de buurt. De verkoper heeft me vakkundig geholpen en heeft voorkomen dat ik de verkeerde kettingen kocht. Super service dus en de prijs was ook top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 19-01-2018 In de winkel gekocht
Iepenburg, Den Haag

Goed advies. Denken mee.

Fietsdrager hier gekocht vanwege het goede advies en de prijs.
Service tijdens aankoop was perfect. Omdat we twijfelde of de fietsdrager wel in de kofferbak paste konden dit even uitproberen met de drager die in de winkel stond.
Omdat de doos waarin de gekochte drager wel erg groot was konden we de drager zonder doos meenemen.
Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Roland Steenkamp 14-01-2018 Via de website gekocht

Kan nog niet reageren, bestelling nog niet ontvangen .

Op zichzelf positief, maar nu in afwachting omdat bestelling nog niet ontvangen is en er blijkbaar iets fout gegaan is. Daarvoor zelf vanuit Leiden naar de winkel in Den Haag gegaan om te informeren.

Blije klant 31-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Ik had bij de ANWB sneeuwkettingen gekocht. Voor vertrek bleek bij het testen dat ik niet genoeg kracht in mijn handen had om ze om de band te krijgen. Omdat het zegel verbroken was namen ze deze niet terug. Omdat ik wel kettingen nodig had en dezelfde nacht ging rijden, besloot ik te kijken of ik in de buurt andere sneeuwkettingen kon vinden. Ik kwam uit op Autovoordeelshop.nl. Nadat ik gebeld had om te vragen tot hoe laat ze open waren naar Den Haag gereden. Daar trof ik zo een enorme aardige en behulpzame jongen. Bij bood aan om de bij de ANWB gekochte sneeuwkettingen over te nemen en hielp mij bij de keuze van sneeuwkettingen die ik wel zelf kon plaatsen. Buiten liet hij mij zien hoe ik deze moest bevestiging. Echt super blij en fijn dat er nog wel winkels zijn die de klant om nummer 1 hebben staan. Enorm bedankt Autovoordeelshop in Den Haag.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

EJ 29-12-2017 Via de website gekocht

Geen goede ervaring met service

Na het ontvangen van een bevestiging dat het product onderweg was, hierbij ook een track en trace code bijgevoegd, kreeg ik een paar uur later een email dat het product helaas niet meer leverbaar is. Aan de medewerker om uitleg gevraagd maar helaas geen antwoord op gekregen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Vos 17-11-2017 In de winkel gekocht

prettige ervaring

Via het internet en door ervaringen van familie bij autovoordeelshop uitgekomen. De ervaring in de winkel was erg prettig.

A. Bagci 17-10-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Ik ben erg tevreden over de service. Ik was helaas niet helemaal tevreden over mijn aangekochte mattenset, en ik kreeg netjes gelijk mijn geld terug toen ik de set terug kwam brengen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 09-10-2017 In de winkel gekocht
Autovoordeelshop Den Haag

Topservice

Ik geef autovoordeelshop een 10. Ik kan niet anders zeggen dan een perfecte service. Ik werd op een adequate manier per mail op de hoogte gehouden van de stand van zaken met betrekking tot mijn dakkoffer. Deze is uitstekend onder garantie gerepareerd. Werd zelfs geholpen met het terugplaatsen van dakkoffer op de auto. Ontzettend bedankt. Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

anoniem 11-08-2017 Via de website gekocht

Zeer sportief

Vijf minuten nadat ik de fietsdrager met oprijgoot besteld had zag ik dat hij elders met gratis oprijgoot verkocht werd. Ik heb autovoordeelshop gemaild en als reaktie werd het verschil terug geboekt zodat ik de oprijgoot ook gratis erbij kreeg. Super. Erg sportief.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goudafan 02-08-2017 Via de website gekocht

Ergernis!

Kwaliteit van matten slecht.Retour service nog slechter.
Meer dan een maand bellen,mailen om retour etiket te krijgen.
Betaling ging via Billink achteraf betalen,bleef wekenlang herinneringen en zelfs aanmaningen krijgen omadat webshop retour niet melde.Weer bellen en mailen dus.
Hier bestel ik noooooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 23-10-2017

Beste Goudafan,

Wij vinden het jammer dat je deze ervaring hebt met Autovoordeelshop.nl. Dit is niet niet de service die wij willen verlenen. Zou je misschien je bestelnummer willen mailen naar info@autovoordeelshop.nl. Dan kunnen we even uitzoeken wat er precies fout ging en misschien kunnen we het dan nog goedmaken met je.

Gert 29-06-2017 Via de website gekocht

Nette afhandeling retourzending

Omdat we een nieuwe auto hebben zonder trekhaak, bestelden we bij de Autovoordeelshop een Thule Clipon fietsdrager die je aan de achterklep kunt ophangen. Nadat we de drager in elkaar hadden gezet, bleek deze niet aan onze verwachtingen te voldoen. Een drager op de achterklep is toch heel iets anders dan een op een trekhaak. De fietsdrager teruggestuurd naar Autovoordeelshop. Keurig ingepakt, maar ja, er zijn wel lichte gebruikssporen. Als ik als klant zo'n "gebruikte" drager zou krijgen, zou ik daar moeite mee hebben. Begrijpelijk dat Autovoordeelshop niet de volledige aankoopprijs wilde terugbetalen, maar wel 85% van het factuurbedrag (inclusief verzendkosten). Dat vind ik een redelijke deal.

Rob 25-06-2017 Via de website gekocht

Correcte, vriendelijke en klantgerichte bediening

Na het bestellen van een fietsendrager kregen we telefonisch de suggestie een ander merk te nemen: dezelfde kwaliteit, maar met gratis oploopgoot. De volgende dag stond het retourbedrag van de goot alweer op onze rekening!

Daarna bleek de drager niet op ons camperbusje te passen. In de winkel in Den Haag bleek dat alle dragers in feite voor personenauto's gemaakt zijn.
Ter plekke stelde men voor ons de aankoopsom te vergoeden. Toen we thuiskwamen konden we zien dat het bedrag weer op onze rekening stond.

Voor een aankoop op internet een ongekend goede service dus !!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bruijstens 22-06-2017 Via de website gekocht

prima uitleg en service

Via internet gekeken was stukken goed koper als in de fietsen winkel.Alle gemak en tijd voor de uitleg.Na betaling was men bereidt om de fietsen drager naar mijn auto te brengen dus ook service buiten de winkel ga zo door.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

LeoC 19-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Compleet, en met de laagste prijs.
Goede website en duidelijke foto's.
Compleet aanbod ook van andere artikelen.

Fred 16-06-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Grote keus, kleine prijzen

Na een prijsvergelijkend onderzoek kom je al snel uit bij de autovoordeelshop.nl. Mooie zaak en je kunt je keuze daar uitgebreid bekijken

richard 13-06-2017 In de winkel gekocht
autovoordeelshop.nl

service kan beter.

Goed geholpen en goed advies.
We hadden afgesproken dat ik het woensdag 17.15 kon ophalen en zou het gemonteerd worden.
woensdag niets gehoord zelf maar gebeld.
Dakkoffer was er nog niet.
Vrijdag maar weer zelf gebeld, alles was binnen.
Ik zou het woensdag rond 17.15 uur het ophalen en zou het gemonteerd worden, maar andere verkoper zei dat dit niet mogelijk was en beter zou zijn om dit zaterdag te doen.
afgesproken)
Oke dan zaterdag om 10.00 uur afgesproken.
Helaas was de whispbar nog niet in elkaar gezet (was wel Belooft)
Er was gezegd dat dit 45 minuten zou duren maximaal, het duurde 75 minuten.
Een paar keer ging de verkoper tussen door andere klanten helpen, waardoor ik maar weer kon gaan wachten.
Ook kon de dakkoffer niet gevonden worden, weer wachten.
ook moest ik maar even zelf wat vast zetten. betaal ik daarvoor €30,- montage kosten?
Helaas is het zo allemaal gelopen, maar ik zou er zelf niets meer kopen.

Robert Bos 09-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Bestellen is heel gemakkelijk. Fijne website. Snelle prima service. Keurig verpakt. Ga de website onthouden.

rens 09-06-2017 Via de website gekocht

geweldige service

shop gevonden bij opvragen prijzen dakdragers voor onze opel mokka.in eerste instantie op aanraden van verkoper gekozen voor dakdrager merk wispbar.paste uiteindelijk niet ip onze auto.i.o.m verkoper teruggestuurd en geld retourneren.na wat zoek werk toch weer contact met de winkel en uiteindelijk tot volle tevredenheid de juiste dragers met kitset ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Vdriver77 08-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijke medewerkers

Ik heb laatst een Parrot CK3100 besteld, maar met het invullen van mijn adres gegevens is er iets mis gegaan met het invullen. Direct zelf DHL gebeld of dit nog veranderd kon worden, maar een wijziging was niet meer door te voeren. Snel mail contact met de leverancier en werd netjes terug gemaild binnen een uur. Ze gingen het oplossen voor me.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johannes 03-06-2017 In de winkel gekocht

Slechte service

Een product wat ik een dag na aankoop in de originele verpakking wou ruilen werd alleen teruggenomen als een gebruikt product en verloor ik 25% van de aankoop som.
In al deze gevallen zoekt men naar een argument om het product niet terug te nemen of kosten te rekenen, terwijl het product weer als niet wordt verkocht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 06-06-2017

Beste Johannes,
Wij vinden het jammer dat je onze service als slecht ervaart. U heeft bij ons in de winkel in Den Haag een dakdragerset met een dak fietsendrager aangeschaft. Thuis heeft u naar eigen zeggen deze dakdragerset met met dakfietsendrager geprobeerd op de auto en de fietsen erop gezet. Later bent u bij ons teruggekomen om de set om te ruilen voor een ander merk en gebruik te maken van onze 14 dagen omruilservice, die ook geld in onze winkel. Echter hebben wij bij controle van de dakdragers schade geconstateerd, waardoor wij deze set niet kunnen terugnemen. De dak fietsendrager was wel geheel in orde en daar heeft u het complete bedrag van teruggehad. We hebben u vervolgens geadviseerd de dakdragers niet om te wisselen omdat deze van goede kwaliteit zijn en wij niet veel kunnen met beschadigde artikelen. Wij hebben uiteindelijk een aanbod gedaan om de auto specifieke dakdrager toch terug te nemen voor 25% minder. Wij kunnen begrijpen dat dit een flinke tegenvaller voor u is en onze klantenservice zal daarom ook uit coulance een kortingsbon naar u toesturen.

Aart 03-06-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Deze shop is concurrerend en wordt gedreven door een paar enthousiaste jonge jongens die verstand van zaken hebben. Ze stelden me de juiste vragen, en konden me daardoor goed adviseren bij het kopen van een fietsendrager. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik veel plezier van mijn aankoop ga hebben.

Richard 03-06-2017 In de winkel gekocht
Laan V Waalhaven

Mag meer servicegericht

Zaken zoals fietsendragers, dakkoffers ruim op voorraad en veel keus. Fijn dat er ook een fysieke winkel is. Men lijkt wel erg te sturen naar een bepaald merk (meer marge?) en schromen daarbij niet om gerenommeerde merken negatief te beoordelen. Verder mis ik wat klantgerichtheid in de winkel. Je hebt bijvoorbeeld niet echt de indruk dat ze blij zijn met jou als klant; gevolg van webshop-mentaliteit? Met andere benadering zouden ze klanten eerder kunnen binden.

? 02-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van de nieuwe fietsdrager,eerlijke prijs .

Snelle levering van de nieuwe fietsdrager. +gratis oprijgoot heeft míjn besloten om de bestelling te plaatsen.

W.Jorna 31-05-2017 Via de website gekocht

Fietsendrager aankoop

Auto voordeelschop zal ik een ieder aanbevelen, want hun service voor de telefoon, was plezierig, alsook de tweede zending werd vlot geregeld, tegen 0 factuur, nadat de eerste zending bij DHL was zoek geraakt. Prima gedaan en wij kunnen nu met 2 fietsen en de drager op vakantie. Top!

Dies 28-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima prijs, hulp viel tegen

Prima prijs en we konden meteen terecht. Ook was de koffer op voorraad. Wel jammer dat ze ons hielpen met het opzetten van de koffer, maar dat we 20 euro moesten betalen om de dakdragers erop te zetten. Bij een aankoopbedrag van bijna 800 euro beetje jammer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 06-06-2017

Beste Dies,

Allereerst willen we u bedanken voor het mooie Thule setje wat u bij ons heeft gekocht! Die staat erg goed op uw auto.

Helaas kunnen we niet gratis dakdragers monteren, de montage tijd van een “gemiddelde” dakdrager is +/- 45 minuten de eerste keer. Wij rekenen hier normaal gesproken 40 euro voor. Wij hebben voor het setje wat u heeft aangeschaft een speciaal tarief van 20 euro voorgesteld. Omdat deze wat makkelijker te monteren is, helaas konden we u niet meer tegemoetkomen.

John 28-05-2017 Via de website gekocht

Goed advies

Duidelijke website, makkelijk om artikelen te selecteren in combinatie met mark en type auto. Daarnaast lage prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -