Autovoordeelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Autovoordeelshop.nl.

Autovoordeelshop.nl stelt zich voor

Autovoordeelshop.nl - Alles voor uw auto. Voor 18:00 uur besteld morgen in huis.

Deze score is berekend op basis van 49 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gunnard kunstt 30-04-2021

Autovoordeelshop lost problemen snel op en is uitermate klantgericht. Ik heb uitstekende ervaringen met hen en op basis van deze ervaringen is mijn beoordeling gestoeld.

Annelies Teekens 29-03-2021

Heel jammer dat de website niet bijgehouden wordt! Ik had een fietsendrager besteld en die is niet meer leverbaar. Hij staat nog steeds op de site.
Nu weer dagen wachten tot ik mijn geld terug heb.
Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 08-04-2021

Hoi Annelies,
We doen ons best om de website zo up to date mogelijk te houden. Helaas is dat niet gelukt, nogmaals mijn excuses daarvoor. Zoals ik je destijds per mail ook al heb aangegeven kost het terugstorten van het geld 2 werkdagen omdat we gebruik maken van een betaalpartner om uw gegevens veilig te houden.

Jelle van Autovoordeelshop.nl

Zoran 22-03-2021

Goede overzichtelijke website, concurrende prijzen en als je zosls ik iets fout doet reageren ze direct via chat en corrigeren ze het direct

Rene 18-03-2021

Nadat het gekozen product niet te leveren was werd
er keurig voor een ander alternatief gezocht. Uiteindelijk werd me een keurige tweedehandse aangeboden voor een geschikte prijs.

Lisa van de Westeringh 18-03-2021

Had een vraag over het inbouwen van radio’s, kreeg al snel een reactie dat zij dit helaas niet meer doen. Ik heb niets op de website gekocht maar de verkoper heeft veel tijd voor mij genomen om mij te helpen. Hij heeft zelfs andere bedrijven gezocht en benaderd zodat zij mij verder konden helpen! Echt de beste service.

Kees Middeldorp 16-02-2021

Besteld ,nieuwe,Thule fietsdrager,ontvangen een gebruikt en deels gedemonteerd en beschadigd exemplaar ,eveneens ontbrekende onderdelen.Werden wel prompt nagestuurd maar tijdens overleg over retourneren kwam aan de orde dat de gemaakte kosten(nazenden missende onderdelen)mij in rekening zouden worden gebracht.kan het gekker?De toon was dat ik eigenlijk een zeurpiet was want de schade was slechts cosmetisch.Was mijn eerste ervaring met deze firma en...dus ook mijn laatste.

Laurens 19-01-2021

Een Tweedekans fietsendrager gekocht. Helaas klopte de informatie op de website niet helemaal en ontbrak er iets en was er iets verbogen. Mijn klacht werd goed opgepakt en naar tevredenheid afgerond, dus tevreden over de service

Sander 13-12-2020

Goede service. De fietsendrager moest helaas terug voor garantie. Maar is netjes afgehandeld door autovoordeelshop.

Dhsdo 01-12-2020

Wat spulletjes online gekocht die op voorraad zouden zijn en snel geleverd konden worden. Een week later nog geen pakketje. Mailtje verzonden en kreeg als reactie terug dat de bestelling niet leverbaar was. Dat was raar! We zijn nu ruim 2 weken verder en nog in conclaaf of ik wat anders wil hebben en of ik mijn recensies wil aanpassen. Als je haast hebt, ga dan langs want misschien hebben ze het niet. En ze zijn zeker niet de goedkoopste dus het is de moeite waard om even verder te zoeken.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

J. Geldens 27-10-2020

Had een discussie over twee dezelfde artikelen die voor verschillende prijzen op de site stonden. had de duurste aangeschaft. Na overleg werd het teveel betaalde geld teruggestort.

René 22-10-2020

De prijs is de voornaamste reden geweest om voor Autovoordeelshop hebben gekozen.
vrij snel na het bestellen een bevestigingsmail ontvangen met de verwachte leverdatum.
Deze datum is wat flexibel, dit omdat er bij hun leverdatum van de leverancier er een paar dagen worden opgeteld. is er vertraging bij hun leverancier, dan vertraagd dit ook voor de uiteindelijke klant.
Helaas verloopt de communicatie niet mocht dit gebeuren.
Hiervoor dien je zelf contact met hun op te nemen.
Via de whattsapp wordt er redelijk snel gereageerd.
Jammer dat ze hier niet pro-actief in zijn.
Voor de rest wordt alles prima geregeld.

Niels 14-10-2020

Winkel snel gevonden via Google en sneeuwkettingen waren snel besteld voor een goede prijs en de volgende dag in huis.
Medewerkers zijn vriendelijk via de mail en ze doen wat ze zeggen, dat vind ik erg belangrijk
De chatfunctie op de website kan beter ;-)

Ax12Z 28-09-2020

Geen goede informatie. Fietsendrager merk BOSAL wordt niet meer gemaakt en kregen ongevraagd een ander merk fietsendrager (ook al zou dit "dezelfde" zijn), zonder bericht. Toch maar even gekeken en bleek dat er GEEN 13 polige stekker aanzat, ondanks dat dit op internet is aangegeven en ook op de doos stond. Ik heb de fietsendrager maar retour gebracht. Jammer dat de winkel in Den Haag nog steeds op de site staat, die kan men er beter afhalen want daar is NIETS. Verder is het zo dat het absurd is dat men een bestelling (fietsendrager van 20 kg !) voor eigen rekening moet retourneren !! Ook al is het een verkeerd geleverde bestelling.

Tattoorietje 28-09-2020

Een paar white Phillips koplampen besteld en gelijk betaald, na een 1,5 week niks binnen en ook geen verzendbevestiging per email, heb ik besloten een email te sturen.
De beste meneer zei dat ze het waren vergeten?!?
Komt alsnog mijn kant op, heb de bestelling maar geannuleerd. Wat een stel amateurs.

Ben 08-09-2020

Ik heb een fietsendrager Pro User Diamant besteld en daarbij ook een oprij goot toegevoegd voor elektrische fietsen. Op de site is niet goed aangegeven dat er twee verschillende goten zijn en de aluminium goot niet op de pro user diamant past, maar allen geschikt is voor de nieuwere versies G. Ik heb daardoor dus de verkeerde goot besteld en moest deze op eigen kosten terugsturen en de juiste bestellen, waar ik ook nog een portokosten voor moest betalen.
Kortom beter aangeven op de site welke goot nodig is.

ajv 05-09-2020

Artikel correct en vlot geleverd. Ik heb verkeerde keus gemaakt en artikel geretourneerd. Zonder gezeur en vlot geld terug ontvangen. Betrouwbaar en Prima dus.

henk 04-09-2020

prima service , als iets levertijd heeft houd men je netjes op de hoogte
en als er dan items zijn welke alsnog eerder geleverd kunnen worden doet men dat gewoon
voor hen niet de goedkoopste manier , maar wel een goede service naar de klant

Hans 02-09-2020

Op zaterdagavond een app gestuurd of mijn beoogde fietsendrager op voorraad was. Op maandagmorgen kreeg ik antwoord. Ik wilde de bestelling doen en hij was in de middag duurder geworden. Na een reactie van mij heb ik hem besteld voor de eerder aangeboden prijs. Levering de andere dag. Mijn complimenten voor de service en snelle levering

Roger 24-08-2020

Wat een superklantvriendelijke servicegerichte winkel. Ruime keuze in artikelen. En voor zeer scherpe prijzen.

Wim 08-08-2020

Ik voel me benadeeld. Geven advies over een product, wat helaas niet klopt en dan ook nog eens 2x verzendkosten betalen en 75% retour van het aankoopbedrag. Wordt helaas niet vanuit de klant gedacht en gehandeld.

Rick 31-07-2020

Besteld bij autovoordeelshop. Een artikel kon niet op tijd worden geleverd. Het was geen enkel probleem om de bestelling te annuleren en het geld terug te storten. Autovoordeelshop is een betrouwbare webwinkel met prima advies!

Eduard 24-07-2020

Dakdragers besteld een week vooraf, zouden op voorraad zijn, voor 16:00 besteld. Geen verzendbevestiging.. gek.. dag later gemaild. Geen reactie. Weer gemaild, geen reactie. Toen gebeld, ja blabla order zus zo ze worden vandaag verstuurd. Te laat dus. Nu groot probleem want die dingen zijn nergens meer te krijgen op korte termijn, voor de juiste auto. Fijn begin van je vakantie.

Marianne 17-07-2020

Gemaakte leveringsfout wordt op de klant afgewenteld. Weinig empathie, slechte klant- en servicegerichtheid. Reageren op mailtjes laat lang op zich wachten. Pas na een maand was de beloofde levering binnen.

Henk 13-07-2020

ZEER TEVREDEN, over de behandeling, kundigheid, snelheid, bereikbaarheid,
Van AUTOVOORDEELSHOP! Klasse!
Enige nadeel was, dat PostNL zeer zeer laks, met bezorging om gaat.
Met alle begrip voor de coronatijd.

Miep 10-07-2020

Wat een snelle en goede service. Op de website staat aangegeven dat ze de laagste prijsgarantie geven. Dat doen ze echt! Binnen 1 dag mijn fietsendrager geleverd en dezelfde dag gelijk mijn teveel betaalde geld terug ivm de laagste prijsgarantie! Ik had er weinig vertrouwen in maar echt TOP!!

Arno 02-07-2020

Ik heb een dakkoffer met bijbehorende benodigdheden gekocht via autovoordeelshop.nl. Prijs was het beste vergeleken met andere aanbieders. De levering duurde iets langer van verwacht, maar dit kwam door de Corona periken en ik ben hiervoor netjes op de hoogte gesteld via email. Prima. Geen extra kosten moeten betalen voor het leveren van de (erg grote) dakkoffer, wat bij veel andere aanbieders wel het geval is. Alles netjes geleverd. Binnenkort moet ik ook nog een fietsendrager hebben voor op mijn trekhaak. Deze ga ook bij autovoordeelshop bestellen.

Dino 23-06-2020

Heel goed geholpen met mijn vraag en probleem over een levering! Had geen bericht over levering gekregen, maar iemand van Autovoordeelshop heeft het uitgezocht en geregeld dat de levering toch nog plaatsvond.

PHM John 20-06-2020

Wij hebben op internet gezocht naar de Uebler I21. Hierbij werd aangegeven dat deze bij autovoordeelshop het goedkoopste was. Dus hebben wij de drager met opbergtas aangeschaft. Op een gegeven moment begonnen we te twijfelen of we ook niet de oprijgoot moesten aanschaffen. Deze was echter €109,00. Dus zijn we op zoek gegaan naar een goedkopere site. Wij kwamen uit op de site autovoordeelwinkel. Hier werden de drager en tas bij gelijke aanschaf voor €16,00 goedkoper aangeboden. De oprijgoot was bij gelijke aanschaf €11,00 goedkoper. Hierover zijn we een mailwisseling begonnen. Gezien we de oprijgoot ook wilde hebben we gevraagd of we deze voor het verschil konden aanschaffen. We kregen netjes een berichtje terug dat ze de site hadden beoordeeld en dat we de oprijgoot voor het lagere bedrag online konden aanschaffen. Wij hebben toen gevraagd hoe dat moest gezien daar de vaste prijs stond. Met wat mailwisselingen is dat netjes opgelost en hebben we de goot voor het verschil gekregen.
TOP.

Dinand 19-06-2020

Bestelling was ok, maar afhandeling bestelling losgetrild en verbogen boutje fietsendrager ronduit dramatisch. Duurde ca 9 maanden tot ik na eindeloos veel mails eindelijk suggestie kreeg om maat naar ijzerwaren winkel te gaan. Kosten wel vergoed en communicatie bleef vriendelijk.

Jansen 19-06-2020

Goed contact met de klantenservice en snelle levering desondanks de Coronaperikelen.

André uit Almere 19-06-2020

Dit bedrijf garandeert de laagste prijs die zij dagelijks controleren. Het is de moeite waard om een zoekactie te doen naar een goedkoper bedrijf, omdat hun prijs in de top 30% zit. Moeiteloos vond ik een tiental goedkopere sites. Dat scheelt onmiddellijk 5-10%.

Ze zijn wel zo sportief om mee te kijken of zij willen zakken met de prijs. Al moet je wel geduld hebben. Het is de moeite waard om het gesprek op te starten. Onderzoek en onderhandeling kostte mij twee dagen.

Uiteindelijk bleven er twee partijen over die goedkoper zijn dan deze leverancier (flauw? € 0,05 verschil, maar wel duurder en een partij op €23,00 verschil), dus laagste prijs garantie is niet waargemaakt.

Persoonlijk vind ik het misleidend om te roepen dat je de laagste prijs hebt en dan dat toch niet te hebben. Zie je bij meer. De echte stoere handelaren die dit wel echt waar maken, zoals Jumbo, zijn een stuk sneller en sportiever als een klant ergens goedkoper uit is.

Moet je het persé binnen 3 dagen hebben (overmacht door bezorgingsproblemen door bv corona uitgesloten en je bent de eerste twee dagen met onderzoek en onderhandelen kwijt), dan is deze partij de partij die je moet hebben. NB Zij publiceren niet de goedkoopste prijzen. Je moet er tijd in steken.

Wil je die 2 dagen onderzoek en onderhandeling besparen, kan je beter direct naar de goedkoopste aanbieder gaan.

Ik heb een etentje voor 2 personen in een luxe restaurant bespaard door naar Amazon te gaan. Ok, moet ik 3-6 dagen wachten, naast de 2 extra dagen aan onderhandelen die jammer van de tijd waren. Maar dat was mijn eigen keuze. En wees nou serieus, een driegangenmaaltijd met wijn voor 2 personen in de zon op een terras voelt wel gaaf als je dat bespaard hebt door niet bij deze leverancier te kopen.
Dus zou ik deze winkel aanbevelen? Wat denk je zelf ;-)
Officiele reactie van Autovoordeelshop.nl 19-06-2020

Beste André,

Bedankt voor je uitgebreide review. Ik zou nog graag wat punten willen toelichten omdat u niet alle feiten die van belang zijn benoemd heeft.

Ten eerste klopt het dat de betreffende fietsendrager op onze site een stuk duurder was dan bij andere partijen. We hebben inderdaad een laagste prijsgarantie mits de goedkopere aanbieder aan de volgende eisen voldoet:

– Het product moet nieuw zijn.

– Het moet een identiek product betreffen.

– Bezorgkosten worden meegerekend in de prijs.

– Het product moet dezelfde leveringscondities hebben.

Deze voorwaarden zijn te vinden op de website en deze heeft u ook gelezen zoals duidelijk is geworden uit ons contact.

Nadat u ons op de hoogte had gesteld dat meerdere aanbieders de betreffende fietsendrager goedkoper aanboden heb ik u een aanbod gedaan om de fietsendrager tegen de prijs van de goedkoopste variant te leveren à 485 euro.

U gaf vervolgens aan dat Amazon de fietsendrager voor nog goedkoper op de website had staan en Remenko de fietsendrager voor 484,95 aanbood.

Omdat Amazon niet voldeed aan onze voorwaarden (levertijd pas eind volgende week en dus niet dezelfde leveringscondities) heb ik u een aanbod gedaan om de fietsendrager voor 484,95 te verkopen.

Voor de duidelijkheid, onze laagste prijsgarantie houdt in dat wij u de goedkoopste prijs bieden (mits eerdergenoemde voorwaarden van toepassing zijn) en niet dat we de goedkoopste prijzen op onze website hebben.

Ik zie dat de prijs op Amazon ondertussen ook alweer verhoogd is naar 507 euro.

Ik vind het erg jammer dat u, ondanks mijn uitleg waarom we niet met de prijs van Amazon mee kunnen gaan, deze review heeft geschreven. Zeker omdat ik u de fietsendrager heb aangeboden voor de prijs van de goedkoopste aanbieder onder dezelfde leveringscondities.

Nu ik alle feiten heb benoemd rest mij niets anders dan u alvast veel plezier te wensen van uw nieuwe fietsendrager en, niet te vergeten, van uw luxe driegangenmaaltijd met wijn in de zon. Geniet ervan!

Bruce de Winter 17-06-2020

Ik heb ervoor gekozen om bij Autovoordeelshop een fietsrek te kopen omdat zij een prima aanbieding voor mij hadden. Ik heb verschillende malen contact via de email met ze gehad en kreeg steeds snel antwoord op mijn vragen. Tijdens de aflevering is er een klein probleempje geweest maar die is door Autovoordeelshop snel en naar tevredenheid opgelost.

theodam 17-06-2020

De autovoordeelshop is gebleken bijzonder attent, klantvriendelijk en niettemin zakelijk te zijn. Zij bieden goede oplossingen en goed advies. Wij kozen voor de autovoordeelshop omdat zij de beste aanbieding hadden voor een product dat wij wilden hebben. Bij een bestelling van een (duur) product werden we snel geinformeerd dat de levertijd aanzienlijk langer was dan verwacht. Men bood (goede) alternatieven en de optie om het geld terug te storten. Dat is zonder problemen gebeurd. Prima!

Rolph Beck 11-06-2020

ondanks het feit dat mijn bestelling, een fietsendrager, bij POST NL is zoek geraakt, kon ik op korte termijn een nieuwe fietsendrager kunnen afhalen voordat ik op vakantie ging.
Vervolgens werd er de dag voordat ik wegging door POST NL de bestelde fietsendrager afgeleverd, na een bestelling van 9 dagen. Deze heb ik maar teruggegeven op het afhaalpunt.
door de medewerkers van autovoordeelshop goed geholpen.
Enige wat beste wel storend is, is dat je niet kan bellen

Ronald 11-06-2020

Wij kregen een mail dat de door ons bestelde fietsendrager pas over anderhalve maand geleverd kon worden. In de mail kregen wij de mogelijkheid om de koop te cancelen, maar ook alternatieven met goede onderbouwing . Na een app gesprek met Jelle (snel en duidelijke antwoorden) hebben we voor een (goedkoper) alternatief gekozen. Volgende dag was de fietsendrager binnen en het verschil stond direct op onze rekening.

Kruijssen Harrie 06-06-2020

Hier word je heel persoonlijk behandeld !
Een topbedrijf dus !
Speciale complimenten aan medewerker Thijs, die alles voor je uit de kast haalt ! Super !

Bas 06-06-2020

Gebruiksvriendelijke website. Ontvangen bestelling was helaas beschadigd, dit is keurig en snel opgelost door de klantenservice.

Chris Hulshof 05-06-2020

Product op site op voorraad, volgende dag in huis.

Volgende dag niets gehoord of gezien
Chat bericht gestuurd op 17:40 (bereikbaar tot 18:00. 17:45 chat offfline

2 werkdagen later bericht dat product niet meer televeren is

Stienstra 02-06-2020

Goede prijs / kwaliteit verhouding en goede communicatie m.b.t. de levering van het bestelde artikel.

Roel 29-05-2020

Ik heb eerder een negatieve beoordeling geschreven, maar moet nu toch deze mening veranderen. Het heeft wat moeite gekost, maar uiteindelijk is alles naar wens opgelost.
Het atikel wat ik besteld heb is overigens een
Pro User diamant fietsendrager. Deze is bij Autovoordeelshop het voordeligst.
Blijft nog wel een punt van verbetering om ook telefonisch bereikbaar te zijn.

Roel 29-05-2020

Levering was snel, maar niet compleet. Mail gestuurd. Geen antwoord op gekregen. Oké dan via whats app bericht gestuurd, geen antwoord. Nogmaals geprobeerd en gelukkig reactie.. Excuses fout van ons, ga er achteraan en u hoort het zo snel mogelijk. Ik heb gevraagd via de mail of het mogelijk is om mij even te bellen dat praat wat makkelijker. Niets gehoord.
Het is onmogelijk om dit bedrijf te bellen.

F.A v eijk 28-05-2020

Heel goed geholpen
Een hele goede uitleg . en de fietsendrager op de trekhaak geplaats voor ons

Stephan 27-05-2020

Zeer snelle reactie en afhandeling van een garantie vraag ivm een klein defect! Dus ook bij de na services zeer snel en correct.

Robert van Gulik 26-05-2020

Ik geef jullie een 8 en als het puntje verbeterd wordt dan zeker een 10. Het enige minpuntje is dat het beter zou zijn als je op de hoogte wordt gehouden in het traject van bestellen naar uitleveren.
Ik heb mijn bestelling om kunnen zetten naar een iets duurder type en die werd de volgende dag geleverd. Klasse! BTW de fietsdrager is zoals beschreven.

Prijsverschil fietsendrager 26-05-2020

Bij de aanschaf van een fietsendrager bleek deze bij een andere verkoper iets goedkoper te zijn. Autovoordeelschop deed daar niet moeilijk over en heeft de fietsendrager voor hetzelfde bedrag als dat van de andere verkoper aan mij verkocht. Dat noem ik klantvriendelijk en om die reden koop ik al jaren producten bij Autovoordeelshop.

Andrea 22-05-2020

In april 2018 kocht ik via Autovoordeelshop een Uebler fietsendrager. Autovoordeelshop zorgde voor een snelle en zorgvuldige levering. Met veel plezier hebben we de Uebler gebruikt. Helaas ontdekten wij afgelopen januari dat er een scheurtje in de kunststof van één van de draagarmen van de verlichting zat en dat deze arm los trilde tijdens het rijden. In overleg met Autovoordeelshop hebben wij de fietsdrager aan hen toegestuurd voor nader onderzoek ivm de mogelijkheid op garantie. Helaas verliep de communicatie met Autovoordeelshop in aanvang niet lekker. De communicatie vanuit Autovoordeelshop was nogal traag en reactief, ik moest geregeld navraag doen naar de stand van zaken. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat de garantie was verlopen. Na doorvragen bleek dat de leverancier had geconstateerd dat er een schade was door externe oorzaak en dat dit niet onder de garantie viel. Omdat de communicatie niet lekker is gelopen heeft Autovoordeelshop uit coulance voor de reparatie alleen de materiaal kosten in rekening gebracht en niet de montage kosten. Een prima oplossing van Autovoordeelshop! Gelukkig kunnen we nu weer met plezier gebruik maken van onze Uebler.

Renate 18-05-2020

Snelle reactie, goed advies via Whatsapp. En wat helemaal fijn is, je zit niet steeds een paar minuten te wachten voordat ze weer reageren. Als je eenmaal met iemand in een chatgesprek zit, worden alle vragen snel afgehandeld.

vanderheyden Henri 16-05-2020

Zeer tevreden , autovoordeelshop heeft het nodige gedaan om men bestelling bijeen te krijgen
en ze te versturen in deze moeilijk tijden . men dank daarvoor

Loes Koster 14-05-2020

Snelle professionele reactie en afhandeling probleem. Ik heb het contact met uw online bedrijf Voordeelshop positief ervaren, zowel het bestellen en geleverd krijgen als ook een adequaat respons op mijn probleem melding met het gekochte product.u

Ronald 01-05-2020

Heb gisterenavond bij Autovoordeelshop,een actie-fietsdrager voor e-bikes besteld (Pro User Diamant GS2). Via het track en trace-systeem werd precies aangegeven wat de status van de bestelling was, en precies zoals voorspeld werd mijn bestelling vandaag reeds rond 12.15u. netjes thuisbezorgd !! Alles was aanwezig, goed ingepakt en onbeschadigd. Heb de drager meteen uitgeprobeerd, en hij lijkt me prima voldoen ! Gewicht is gemakkelijk te hanteren door de handvaten die eraan zitten ! Montage is eenvoudig, maar de handleiding zou duidelijker kunnen. Ben zeer tevreden en zou niet weten wat er, m.b.t. bestelling en aflevering, verbeterd zou moeten/kunnen worden.