Artencraft.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Artencraft.nl.

Artencraft.nl stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is berekend op basis van 225 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bruun 19-11-2020

Koelvriescombinatie is prima. Levering ook, aardige mensen. Ik had de oude nog in gebruik dus die kon niet direct mee terug. Geen probleem meldden de bezorgers, gewoon straks even bellen, we zitten toch in Breda. Dat komt vaker voor. Dat viel tegen. Even bellen niet mogelijk, dus alles via de mail. Hoofdkantoor wil het oude model niet meer ophalen. Jammer hoor want het laatste blijft hangen.

Y. van Lanen 16-11-2020

Duidelijke site en fijne afhandeling met de levering. Duidelijk inzicht wanneer bezorger er precies is waardoor je niet een dag(deel) thuis hoeft te blijven.

Pim 15-11-2020

Overzichtelijke site met nette prijzen. Werd goed op de hoogte gehouden van de status en de aankomst tijd van de levering.
Dus hartstikke tevreden.

Julianne 15-11-2020

Zeer goede service. Vlug en correct.
Aankoop voldoet aan alle verwachtingen.

Rob 15-11-2020

Jammer dat ik niet heb gezien dat de winkel in belgie was, daardoor een actie korting van BEKO Juiste tijd, en vriendelijke bezorgers.misgelopen, was duidelijk nog altijd de goedkoopste, en keurig de volgende dag geleverd.

Milou 14-11-2020

Ik had een Aarke carbonator gekocht bij Art&Craft, helaas bleek die nieuw uit de doos al meteen een mankement te hebben, na overleg met de winkel kon ik hem terugsturen. In plaats van een nieuwe op te sturen zeiden ze dat ze het gingen repareren en dat kan minstens 5 weken duren! Wat is dit een slechte service! Er bestaat zoiets als consumentenrecht, als iets kapot uit de doos komt heb ik recht op een nieuwe, maar ze houden mij aan het lijntje en ik hoor niets meer!
Tijdens mijne mailwisseling met Art&Craft kwam ik er achter dat ik in 2018 ook al zo'n slechte ervaring met hun had, helaas was ik dat vergeten en stoot ik mij nu al voor de tweede keer tegen dezelfde steen, namelijk de slechte klantenservice van Art&Craft.

Ed ten Brink 14-11-2020

Prima en snelle afhandeling en bezorging. Aantrekkelijke prijs. Vraag over garantiebewijs snel opgelost.

Steven 14-11-2020

Een goeie ervaring gehad met een product dat defect raakte binnen de garantieperiode. Gratis verzending richting art&craft, bevestiging gekregen van ontvangst en uiteindelijk een nieuw product opgestuurd gekregen. Heldere communicatie. En dat geeft toch gemoedsrust.

M & J 14-11-2020

Vandaag besteld, morgen in huis werd helemaal waar gemaakt. Het zou een drempel levering zijn maar de chauffeurs hebben de vrieskast netjes uitgepakt en geplaatst. Toen er een kleine beschadiging aan de zijkant bleek te zitten heeft Art & Craft een extra gebaar gemaakt richting ons. Heel goed service dus. Zeer tevreden.

A.M.Jaspers 13-11-2020

Heel snel en volgens afspraak geleverd wij zijn hierover zeer tevreden, we hadden eerst onze bedenkingen maar zeker Doen!!!!!

Justin Lie 13-11-2020

Samsung tv besteld vandaag besteld morgen in huis en je wordt op de hoogte gesteld hoe laat de bezorger langs komt. Communicatie met klantenservice ( Rayna ) heel goed en snel antwoord.
Service van Artencraft is uitstekend.

Erik 12-11-2020

Zeer professionele hulp en correcte levering. Men kon ons huisje niet vinden en de chauffeur belde dan maar even voor meer info. Top!!!

Pierre 12-11-2020

Ik heb hier nu 2x artikelen van LG besteld. Telkens tegen een heel concurrerende prijs en met een snelle goed verzorgde levering. Een aanrader dus.

Rene van Loon 12-11-2020

Webshop is lekker overzichtelijk en wat betreft levering werd ik netjes en vlot op de hoogte gehouden. Ik kan alleen maar zeggen Artencraft houd wordt de ene dag besteld en de volgende dag al in huis.

Joep Zinken 12-11-2020

Prima service, volgens levervoorwaarden en volgens offerte. Zeer snelle en behulpzame klantenservice. Value for money. Niet twijfelen als deze webshop een prijs heeft die beneden de gevestigde orde webshops ligt. Ik heb op mijn tv 1200€ bespaard tov de grote webshops.

Gertjan967 12-11-2020

Het bestelde artikel was heel prettig geprijsd, makkelijk te bestellen en prima te volgen na verzending. Prima werk!

Jimmy 12-11-2020

Scherpe prijzen, groot aanbod, zeer snelle levering, zeer duidelijke communicatie over levensperiode, kwaliteitsproducten, zeer tevreden over aankoop

Jhonathan 12-11-2020

We waren op zoek naar een verjaardagscadeau voor mijn schoonvader een hoofdtelefoon bowers en Wilkins px7 en we hebben gekozen voor art en craft om deze redenen :

Betrouwbaarheid 5 sterren
Beste prijs 349
Snelle levering besteld 01/11 ontvangen 3/11

Zeker een aanrader , en ik zal in de toekomst nog bestellingen plaatsen.

Jan 12-11-2020

Snelle goede service in de winkel, verdergezet online door sluiting van de winkel door corona.

Jet 12-11-2020

De voordeligste prijs vergeleken met andere leveranciers.
Ontzettend snelle levering, volgende dag, zelfs in deze Corona tijd.
Keurig verpakt, kortom een dikke PLUIM!!!

Tom De Rijcke 12-11-2020

Mijn eerste tv was niet goed en ik heb hem direct kunnen omwisselen. Snelle en goede service!

Louke 12-11-2020

Het juiste materiaal voor de beste prijs. De Nikon lens heeft nergens een betere prijs. Heel erg veilig verpakt en stipt geleverd. Kan moeilijk beter.

Albert Braeckman 12-11-2020

Ruim aanbod. Reeds 2x een bestelling geplaatst. Steeds perfect en 1 dag later geleverd. Prijzen voordeliger dan in de "doe het zelf" zaak.

Hans 12-11-2020

Groot aanbod en een heel goede prijs voor het statief van Peak Design dat ik zocht. Stevig verpakt en snel geleverd.

Yoke Penninckx 12-11-2020

Reeds verschillende keren besteld via Art&Craft. Er zijn regelmatig interessante acties, het bestelproces verloopt heel erg vlot, en bij vragen krijg je steeds een snelle reactie. Heel erg tevreden over zowel hun webshop als over de klantenservice.

Top 12-11-2020

Correcte snelle levering. Veel productkeuze. Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst van diverse aard en heb nog nooit iets moeten terugzenden.

Jaco 09-11-2020

Art & Craft stuurde mijn bestelling diezelfde avond nog. Top service, alles op tijd geleverd en ik ben heel goed op de hoogte gehouden.

Ruud 06-11-2020

Goede service!
Doet gewoon wat je verwacht van een webshop
Netjes optijd geleverd. Bezorging goed te volgens via track en trace.

Stinky 05-11-2020

Er waren leveringsproblemen door een externe firma en ze hebben alles in het werk gesteld de levering zo snel mogelijk te laten bezorgen. De klantendienst werkt ook prima.

Tycho 04-11-2020

Vandaag besteld is morgen in huis. Een belangrijke belofte die nagekomen word.
Snelle service , duidelijke communicatie.

Thomas 04-11-2020

Zeer klantvriendelijke winkel. Goede prijzen. Top service en hele snelle en corecte levering.

HereIsTom 04-11-2020

Prima shop met mooie prijzen.
Makkelijk bestellen en betalen op de site.
Snelle levering die je kunt volgen met duidelijk tijdstip en sms half uur voor bezorging.
Wij hebben hier o.a. de Sony KD-55AG9 TV gekocht naar tevredenheid.

Lulu 04-11-2020

Geweldige service, goed product voor een fantastische prijs. Snelle levering

Topwinkel 04-11-2020

Klantvriendelijke site met veel keuze mogelijkheden en waar je uitgebreid alle info tot je kan nemen over het artikel wat jou interesse heeft. Ook nog eens zeer snelle levering binnen 24 uur als je wilt. Klasse.

Anneloes 04-11-2020

Hele mooie ruime koel en diepvries combinatiekast.
Super netjes en goed verpakt. Snelle en prettige levering.
Ben erg tevreden en blij met de aanschaf.

Rick van der Zaan 04-11-2020

Bestelling vlot geleverd, maar na terugzending geen enkele reactie m.b.t. ontvangst en hoe verder met (niet) betalen via AfterPay.

Marijke 04-11-2020

Informatie mbt product zeer correct. Vlotte afhandeling.
Goede service + snelle levering
Top!

Inge 04-11-2020

Al jaren bestel ik al mijn fotografieapparatuur bij Art&Craft. Telkens een super service en keivlotte levering. Geen enkel minpunt! Ik blijf zeker vaste klant.

Paul 04-11-2020

De webshop van Art & Craft is duidelijk. Het was voor mij de eerste keer dat ik iets bij deze webshop heb besteld. Van bestelproces tot levering was heel duidelijk en vertrouwenwekkend. Dat vertrouwen is ook niet beschaamd. Het product is binnen de afgesproken tijd bezorgd en werkt naar behoren.

Didier 04-11-2020

Staub braadpan besteld op Art en Craft. Eenvoudig en snelle site. Daags nadien werd bestelling perfect geleverd. Ook tip-top communicatie omtrent levering die tot op 10 minuten te volgen was.

Simon Templar 26-10-2020

Uitstekende service én communicatie. Tijdens het bestelproces van mijn Philips 50PUS8505 deed zich op de website een prijsverandering (omhoog) voor. Na een mail hierover aan de klantenservice, kreeg ik binnen 10 min een voucher toegestuurd (met een héél vriendelijke mail) zodat ik toch de oude prijs kon betalen. Ik was helemaal verbaasd dat het zo makkelijk ging. Zoals op de website vermeld vond de levering heel netjes de volgende dag plaats (ook uitstekende service en communicatie met de vervoerder Dynalogic).

Jos B 24-10-2020

Mooie tv gekocht tegen een scherpe prijs. Binnen 24 uur geleverd en de levering goed online kunnen volgen.

Jermaine 23-10-2020

Gewoon een dikke 10!!

Snelle levering met vriendelijke bezorgers .
Prijs perfect!!

Michael de Vries 23-10-2020

Kreeg een goede korting voor een zeer competitieve prijs op m’n nieuwe LG televisie. Werd zoals beloofd de volgende dag bezorgd via een bezorgdienst die goed te tracken was. Helemaal top!

Christoph D. 23-10-2020

Op aanraden van mijn vader ging ik opzoek naar een kookplaat bij Art en Craft. Dit was uiteindelijk ook de enige winkel die nog een kookplaat had met de vereiste afmetingen. En aan een gunstige prijs.Na de vlotte bestelling en de eenvoudige afrekening, stond nog geen 12 uur later de koerier voor de deur. Zeer tevreden , ik koop hier nog.

Jacob 21-10-2020

Prima website met duidelijke uitleg en natuurlijk de laagste prijs voor veel artikelen, zo ook onze nieuwe oven!
Keurig op maandag geleverd nadat ik 'm op vrijdag heb besteld. Was eerst even bang dat dat lastig zou worden omdat de winkel in Belgie zit, maar dat maakt dus niets uit. Prima service dus!

Enid 17-10-2020

Ik ben heel blij met mijn service bij Art & Craft. Toen ik met nog wat vragen zat en nog niet goed wist welk toestel ik best zou aanschaffen, heb ik een heel duidelijke uitleg gekregen wat mijn keuze heeft bepaald.
Het feit dat er af en toe een lach en mop in het gesprek gesmeten wordt, is ook altijd aangenaam!
Zeker een meerwaarde tegenover online shoppen.

Harald 16-10-2020

Als je graag een fysieke winkel wil met een webshop en niet enkel een webshop dan kan ik art & craft aanraden. Enkele dagen nadat ik het product on-line besteld had kon ik het in de winkel afhalen en daar betalen.
Het zoeken en vergelijken van producten op de website kan beter. Sommige technische specificaties zitten voor gelijkaardige producten niet onder dezelfde naam in de databank zodat ze bij het vergelijken niet naast elkaar komen te staan.
Over de digitale/internet-radio met CD-speler (Pure Evoke C-F6) die ik gekocht heb ben ik zeer tevreden. Die voldoet aan alle verwachtingen. De kleur van het hout is iets donkerder dan op de afbeelding, maar dat kan ook aan mijn scherminstellingen liggen.

arend 15-10-2020

ik heb onlangs korting gekregen door misverstand van actie die is verlopen hebben we goed opgelost .
ik vind goede service super bedankt en ben ik blij mee met mijn nieuwe scoundbar

Pat 14-10-2020

Snelle levering, goede prijs - communicatie via email verliep goed. Niks op aan te merken, ik bestel hier in de toekomst weer.