Artencraft.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Artencraft.nl.

Artencraft.nl stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is berekend op basis van 294 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Frank Moerman 18-09-2018 Via de website gekocht

bijzonder vlot en professioneel!

Art & Kraft heeft werkelijk alle huishoud apparaten in huis, vaak tegen de beste prijs en bovendien zeer snel leverbaar.
Echt goeie service, proficiat!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chef 07-09-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Zeker goedkoper als de grote leveranciers. Handige plaatsbepaling voor de bezorgers zodat je weet waar ze zijn. Oude apparaat werd meegenomen. Super

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim 06-09-2018 Via de website gekocht

Ruimte voor verbetering, maar over het geheel tevreden

In tegenstelling tot sommige andere reviews wil ik een positief licht op de klantenservice schijnen. De bestelling liep niet geheel volgens plan, maar ik heb iedere keer snel een reactie van de klantenservice ontvangen waardoor het uiteindelijk naar tevredenheid is afgerond.

Art & Craft is een website met concurrerende prijzen. Ik had een bestelling geplaatst met vier producten waar ik bij hun minder voor betaalde dan bij andere (Nederlandse) webshops. Uiteindelijk is mijn bestelling in twee delen verstuurd, met uitzondering van de koelast. Tijdens het plaatsen van mijn order werd er gezegd dat het een week zou duren voordat alle producten er waren. Dit werd uiteindelijk twee weken voor 2 van de 4 producten en bijna 4 weken voor het derde product. De koelkast zou pas 7 weken na het plaatsen van de order geleverd kunnen worden. Dit vond ik niet acceptabel. Gedurende dit proces werd ik echter wel uitstekend op de hoogte gehouden door de klantenservice en stonden ze mij vriendelijk te woord. Ook het annuleren van de koelkast was geen probleem en binnen drie werkdagen had ik het bedrag weer terug op mijn rekening. Ondanks dat het levertermijn enkele keren vooruit werd geschoven ben ik verder tevreden over hun service.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• Levertijd

Eva 03-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Super tevreden

Duidelijke informatie. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ben tevreden over het product. Het hele gezin drinkt smoothies

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rosa-Anna 30-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke levering!

De communicatie via mail met de winkel verliep zeer snel en vlot. De aankoop via de website is heel duidelijk en in een paar minuten is de aankoop geregeld ook met een extra kortingscode. Er is een snelle levering ,de dag na de bestelling. Het traject kon je voortdurend volgen waardoor ook dit in 5 minuten geklaard was!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

tinus 30-08-2018 Via de website gekocht

super service

Leuke overzichtelijke shop waar zelfs het geen ik besteld had het goedkoopste was.
Was nog even bang of het op tijd zou binnenkomen i.v.m. vakantie, maar was ruim op tijd binnen.
Top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mohamed Hirchi 29-08-2018 Via de website gekocht

Afschuwelijk leveringsdienst

3weken om mijn bestelling te krijgen
Een stuck van de 4 werd zogezegd verloren maar was eigenlijk door Dynalogic beschadigd

Dynalogic 20 keer gecontacteerd op een betalend nummer alleen maar onbekwame en onbeleefde mensen die geen info kunnen geven

Gelukkig heeft xxx alles kunnen regelen
De leveranciers weigerden de bestelling binnen te brengen zonder een afstand van verantwoordelijkheid ondertekend door mezelf

Leveranciers zonder deftig materiaal en amateuristisch
Een advies stop met Dynalogic

Ik zal in elk geval nooit meer bij jullie bestellen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Fik 28-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en in nederland enkele euro beter koop ?????

Vlugge levering en beste koop, heb al meerdere producten gekocht bij art en craft
Zou het zeker aanbevelen aan vrienden familie en kennissen
DOE ZO VOORT

Jan I 28-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service zoals beloofd. Zo hoort het.

Ik heb verschillende malen gekocht in deze winkel; telkens zeer tevreden over de snelheid van de levering en het product. De beloofde leveringstijden worden gerespecteerd en ook het tijdstip van de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hassan 27-08-2018 Via de website gekocht

Kapotte levering

Binnen 2 werkdagen had ik mijn glazen Siemens afzuigkap in huis alleen was deze helemaal kapot. Het glas was kapot en je zou zeggen, kan gebeuren. Binnen no time gebeld met Art. Moest foto’s per mail sturen en dan zou het binnen hooguit 2 dagen geregeld zijn! Het duurde echter 2 weken en heb er 4x achteraan moeten bellen wat mij ongeveer €60 aan belkosten opleverde. Erg jammer en zal niet snel nog iets bij Art bestellen. Ben nu al bang als ik een beroep moet doen op de bijbehorende garantie.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

ADS 26-08-2018 Via de website gekocht

voordelige prijs ,

snelle levering , bestelling geplaatst en volgende dag geleverd
Voordelige prijs , vond koelkast nergens goedkoper.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 26-08-2018 Via de website gekocht

Top klasse

Alles pikobello levering perfect in orde product ook , Snelle service , makkelijke site , snel geleverd ,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

review 26-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Lage prijs, snelle levering, duidelijke communicatie.................................................

Katrien B 26-08-2018 Via de website gekocht

Defect toestel geleverd gekregen geen oplossing

Vermogen toestel werkte niet.
Diende online melding te doen en link werkte eerst niet.
Toen het eindelijk lukte, kreeg k te lezen dat ik de aangifte bij het merk zelf diende te doen.
Tot op vandaag na drie weken nog geen reactie gekregen .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

PAPPAERT ANDRE 25-08-2018 Via de website gekocht

ZEER GOEDE SERVICE

Enkele probleempjes gehad maar die waren snel opgelost met baas van de winkel keten, wel een aanrader voor velen. Zeer veel keuze alles maar wat je kan denken en vooral doe eens de prijs vergelijk met andere verkopers en je ziet direct wat je kan uitsparen. Ga dit bedrijf zeker aanraden bij anderen die dit nog niet kennen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

luc 25-08-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

heel goed I een aanrader voor iedereen. Zeer gebruiksvriendelijk, vlugge levering en goed van prijs!

Hans 24-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ondanks dat het niet helemaal vlekkeloos ging met de beloofde leverdatum was het vooral de service en oplossing wat mij zo tevreden maakt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rik 24-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Via deze shop een nieuwe wasmachine gevonden tegen de laagste prijs van dat moment. 'sAvonds besteld en prompt de volgende dag geleverd binnen het opgegeven tijdslot.
Prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sofie 24-08-2018 Via de website gekocht

Teleurgesteld in leveringsproces

De site ArtandCraft.be geeft aan te leveren daags na de bestelling. Ik heb 3 dagen gewacht op het eerste deel van de bestelling zonder dat er over bijvoorbeeld vertraging of zo gecommuniceerd werd. Nog een dag later werd de 2e helft geleverd, alhoewel ik een vinkje had aangekruisd dat alles in 1 bestelling mocht komen. Op logistiek gebied zijn concurrenten sterker. Het product zelf is dik ok.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Jenny 24-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service en levering.

Ik wist welke kruimeldief ik wilde en Art & Craft leverde hem het goedkoopst. Bovendien was de service en levering heel vlot!

R.vullings 24-08-2018 Via de website gekocht

Goed product, goede service

Het was een hele snelle levering, dit hadden we niet verwacht. We werden goed op de hoogte gehouden via sms en e-mailberichten. Alleen maar positief.

Yojo 24-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekend product

Duidelijke webshop. Goede foto's. Eerlijke beschrijving. Product was dan ook precies wat ik verwachtte. Uitstekend ingepakt.

martine vanhaecke 24-08-2018 Via de website gekocht

zeer vlot verlopen

goede site en correcte service
leuk dat je bericht krijgt rond welk tijdstip je de chauffeur mag verwachten , is niet overal zo

Bas Kempen 24-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en scherpe prijs!

Savonds om 22.20 uur mijn nieuwe samsonite rugzak besteld. Smorgensvroeg al de duidelijke track en track info in de mail. Om 09.15 al in huis.. ook de prijs was nog eens gunstiger tov grote concurrenten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Egon 23-08-2018 Via de website gekocht

Perfect afgehandeld zoals beloofd

Beste prijs tov concurrenten en daarom voor hen gekozen. Levering zeer snel en zonder opmerkingen. Ook opvolging van de levering was top, tussentijds konden we zien waar de levering zich in de keten bevind en op het laatste moment een sms met het exacte uur. Hierdoor weinig kans om het pakje te missen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Musti 23-08-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste

Het was de goedkoopste op net en het was een gratis levering. Vandaag besteld de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert Pomelo 23-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Ze doen wat ze beloven. Snel en correct geleverd. Eveneens een duidelijke website met duidelijke omschrijvingen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ria peeters 23-08-2018 Via de website gekocht

Fijn dat ik jullie leerde kennen!

Ik was op zoek naar een bepaald model koelkast, bij jullie voorradig, en vlotte levering binnen de vierentwintig uur leverbaar, goede service ook van vlotte, nederlandstalige bezorgers. Mijn dank!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jokke 23-08-2018 Via de website gekocht

Heel goede, snelle en fijne service

Het is een zeer correcte shop, snel, eerlijk en de service achteraf is perfect. No nonsens. De garantie bij een levering met foutje is groots.

RONNY 23-08-2018 Via de website gekocht

CORRECT

OVERZICHTELIJKE WEBSITE, duidelijke prijzen, betalen met paypall komt van pas, ruim gamma van producten en goeie uitleg

Freddy 23-08-2018 Via de website gekocht

Vlugge, vlotte en correcte service

Ik had via de website 2dehands een demo espresso Bosch bij Artencraft gekocht aan 1/4 van de prijs, incl garantie. Spijtig, er ontbraken 2 onderdelen (kan gebeuren). Na een telefoontje werd het verder via email opgevolgd en binnen de 10 dagen had ik de onderdelen via de fabrikant Bosch. Dat is pas service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F. van Es 22-08-2018 Via de website gekocht

HELMAAL CORRECT

Het gewenste artikel was simpel te vinden op de website. Bestelling doen zonder problemen. Correcte uitvoering volgens afspraak (geen bezorging in het weekend).

Joost 22-08-2018 Via de website gekocht

Goed hete koffie

Het gaat niet zo zeer over de site maar wel over de handel die men er op zet.
En hoe vindbaar je bent.
De site van Art & Craft is leuk en anders, en werkt makkelijk. Ik ben sinds kort fan van deze site

Michiel Gerritsen 22-08-2018 Via de website gekocht

Eerlijke informatie, scherpe prijs, super aflevering.

Desgevraagd eerlijk antwoord dat product (inductiekookplaat) tot 3 weken levertijd kent. Wat een verrassing dat ie de volgende dag al kon worden geleverd. Bezorgdienst waarvan gebruik wordt gemaakt levert een superprestatie. Je kunt tot op de minuut volgen waar je product zich bevindt en wanneer het wordt afgeleverd. Vlak voor aflevering bericht dat hij er aan komt. Heb ik in NL nog niet eerder meegemaakt. En dat voor de allerlaagste prijs in de markt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robert 22-08-2018 Via de website gekocht

Perfect opgelost en prima service

Bij de zoektocht naar een nieuwe koelkast bij art&craft terecht gekomen i.v.m. de beste prijs. Helaas wou me telefoon niet meewerken waardoor ik een dag later via de pc moest bestellen. Helaas was de koelkast in die nacht wel opnieuw geprijsd in mijn nadeel. Hierop heb ik gebeld en vervolgens een email gestuurd. De klantenservice reageerde binnen een dag met een kortingscode om de koelkast alsnog te kunnen kopen voor het originele bedrag.

Conclusie, een eerlijk bedrijf die waarde hecht aan zijn klanten. Ik zou met een gerust hart hier weer bestellen.

Ik heb veel klachten gezien/gelezen over hun bezorgservice. In mijn geval is dit allemaal perfect verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Remco 22-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en netjes op tijd geleverd

Alle producten waren netjes verpakt en niets was beschadigd. De chauffeur belde 30 min. voor aankomst op om te bevestigen dat we thuis waren. Heel tevreden over de gehele afhandeling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jacques 22-08-2018 Via de website gekocht

Aanspreekbaar, open eerlijke communicatie.

Gekozen wegens scherp prijsaanbod voor een fotocamera die ik ken. Ik had gevraagd om een extra korting i.p.v. een bijgeleverde tas omdat ik al dergelijke tas heb. Dit bleek niet mogelijk, maar ik werd hierover correct geïnformeerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 22-08-2018 Via de website gekocht

Uitgevoerd volgens afspraak

De tweede keer dat ik gebruik maak van deze winkel. Beide keren door de zeer goede prijs. Tweede keer de ene dag besteld en de volgende dag al bezorgd, super snel geregeld. Nergens goedkoper te krijgen. Aanrader om hier eens te kijken voordat je een aanschaf doet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kathleen Degreef 22-08-2018 Via de website gekocht

Perfect

Perfecte levering op tijd zeer tevreden
Zeker aan te raden
Product in perfecte staat
Goedkoopste van alle webshops

Jan Mols 22-08-2018 Via de website gekocht

FOUTIEVE EN BESCHADIGDE LEVERING

Op 2 08 kocht ik een fototoestel Fuji X-T100 + 15-45 objectief in de uitvoering Dark Silver.
Het geleverde toestel was in uitvoering Black. Bij beweging van het objectief was duidelijk hoorbaar dat de lenzen los zaten en een rammelend geluid maakten.
Ik heb het toestel dan ook teruggezonden. Ondertussen zijn we 22 08 en is het toestel nog niet vervangen. De contacten met Michaël Hutsebaut van Art&Craft waren vriendelijk en professioneel. Ik weet niet of één en ander aan pech en toeval te wijten is, maar u begrijpt dat dit geen goede eerste indruk maakt.
Mvg, Jan Mols

Magda 22-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, klantendienst vlot bereikbaar en behulpzaam.

Voordelige prijs t.o.v. andere webshops. leveringstijd goed te volgen. Het aanbieden van Miele producten. Correcte uitleg bij de klantendienst.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Meese Peter 22-08-2018 Via de website gekocht

Super geweldige service.

Het gebruik van de site is heel duidelijk, prachtige opgesteld en meer dan gebruiks vriendelijk. Zeer correcte prijzen. Status van bestelling en levering zeer eenvoudig te volgen, met nog een extra SMS bericht juist voor aankomst van de levering. Gewoonweg super te vreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elena 22-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige servies !

Snelle levering en goede communicatie bij het opvolgen van de zending .Telkens e-mail of sms met de melding waar de zending zich bevindt. De tijd van de levering wordt tot de minuut strikt gehouden !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

urbain 22-08-2018 Via de website gekocht

vlotte bestelling en levering

Het aangeboden product heeft een zeer competitieve prijs. De bestelprocedure is duidelijk en verloopt vlot. De levering volgt snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ton zomerschoe 22-08-2018 Via de website gekocht

zeer goed

gebruiksvriendelijke site en zeer makkelijk bij het bestellen van artikelen, dus samengevat voor iedereen toegankelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

JdS 22-08-2018 In de winkel gekocht
Sint-Denijs Westrem

Top service!

Heel fijne shop om te vertoeven en klantvriendelijke bediening. Mooi aanbod aan diverse premium elektronica!

Luuk 22-08-2018 Via de website gekocht

Snel en perfect; echt!

Een werkelijk 100% goede koop gedaan; binnen twee dagen geleverd en geïnstalleerd, mede ook dus via Dynalogic... goede prijs, garantie en service; een verademing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Piet Cosaert 22-08-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop en perfecte levering van de goederen

Deze webshop is overzichtelijk en geeft direct een aanduiding van de levertermijn en eventuele andere beschikbare alternatieven of opties.
De technische gegevens bij een product zijn eveneens volledig en overzichtelijk weergegeven.
Als je een product zoekt is het heel handig werken met de filter, waarbij je je zoekopdracht kan verfijnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marja veen 22-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Duidelijke site ,vandaag bestelt ,volgende dag al geleverd .Blij met mijn mooie waterkoker,voldoet aan mijn wensen.

Sjaak Baks 22-08-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden.

Ik vond wat ik nodig had, alles was duidelijk omschreven, keuze was goed, snel bezorgd, gewoon een goede ervaring en ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -