Artencraft.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Artencraft.be.

Artencraft.be stelt zich voor

Snelle Levering! Service met website prijzen!

Deze score is berekend op basis van 192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.2

Limitnl 18-09-2017 Via de website gekocht

Niet kopen...te

Hier niet kopen!

Miele stofzuiger besteld en leek goed! Liep mooi achter der aan. Daarna kort getest op 2 m2, stofzuiger toch te zwaar en zuigmond te log bevonden, dus direct ingepakt en weer retour. Omdat de stofzuiger 5 sec. aan is geweest accepteren ze em niet meer als nieuw. Er zat een haar in de stofzak en de zuigmond was 'vies'. Kon onmogelijk als nieuw worden doorverkocht, aldus art en craft. Nu moeten wij 75% vd aanschafprijs accepteren als refund...dus weg 50 euro. Een natte lap over de zuigmond en hoogstens een andere stofzuik had het probleem opgelost..maar ze willen daar helemaal niks.

Wij vragen ons af; hoe moet men dan een stofzuiger beoordelen.. met je ogen én het liefst op afstand? Doen ze ook zo als er vingerafdrukken op tv.s staan? Het heeft er veel van weg dat ze hier op lopen.. louche handelaren op zoek naar sales.

michiel 05-09-2017 Via de website gekocht

Enorme oplichters

Ik kocht in juni bij deze online shop een golfhorloge merk Bushnell. Recent kreeg ik last van condensvorming onder het glas. Op mijn melding hierover kreeg ik te horen dat ik het horloge moest opsturen, dat ik het 4-6 weken zou moeten missen en als blijkt dat er geen defect is moet ik 60 euro boete/losgeld betalen. Deze voorwaarden zijn belachelijk. Inmiddels heb ik ook geklaagd over Art&Craft bij de Belgische importeur van Bushnell. Deze heeft me meegedeeld dat Art&Craft geen erkende verkoper is van Bushnell. Dat betekent dat ze waarschijnlijk zelf partijen importeren via officieuze kanalen en dat verklaart hun belachelijk slechte service. Ze zijn misschien de goedkoopste, maar hebben zeker ook de allerslechtste klantenservice ever.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Marieke 04-09-2017 Via de website gekocht

Geld weg!

Begin augustus Fitbit 2 besteld, was na 2 weken al stuk. Teruggestuurd, nooit meer wat vernomen en ze lijken onbereikbaar.

Charlotte 02-09-2017 Via de website gekocht

Levering niet op tijd

Was op zoek naar een hoesje voor mijn telefoon, op de site van art en craft was dit hoesje op voorraad, er stond heel duidelijk bij de bestelling vandaag besteld 27-8-2017 geleverd op 29-8-2017. 1-9-2017 is het hoesje nog steeds niet binnen. Dit was de eerste keer dat ik een aankoop deed op deze site en tevens laaste.

voel me belazerd 13-08-2017 Via de website gekocht

shitservice!!!!

Doro Flip Cover besteld, en gekregen. Past echter niet. Terugsturen lukt gewoon niet door de ingewikkelde procedures die men er op nahoudt. Ook niet na diverse mails en telefoontjes, lijkt of men aan het lijntje wordt gehouden tot men het opgeeft. Dat doe ik dan ook. Nooit meer.
Heb nu een betaalde, niet passende Flip Cover, die ik niet kan retourneren!!!!!

Ariane 04-08-2017 Via de website gekocht

Goed opgelost, zal ik zeker niet vegeten

Ik had een slecht ervaring doordat schade was gemaakt tijden het plaatsen. Inmiddels is het allemaal netjes opgelost, dank daar voor!

Leonard Wijsman 03-08-2017 Via de website gekocht

geen service en geen oplossend vermogen.

slechte service! Speciaal een onderdeel besteld met dagdeel levering. extra voor betaald. Onderdeel met spoed nodig voor het afmonteren van een keuken net voor de bouwvakantie.
Op de dag van levering netjes met track en trace gevolgd via dynalogic.
Chauffeur heeft bezorging niet geleverd omdat hij het adres niet kon vinden, geen telefoon gehad en is gewoon doorgereden. Art en Craft gaf ook niet thuis en kon de levering niet verspoedigen.
extra kosten blijven staan voor dagdeellevering. geen oplossend vermogen maar gewoonweg jammer en maar wachten tot morgen.

bertito 30-07-2017 Via de website gekocht

Niks te kalgen

Goede afspraken rondom aflevering mogelijk. Ze hebben aantrekkelijke aanbiedingen. Mij product was 150% afgeprijsd.

hoiiii 15-09-2017

eventjes een vraagje hoe kan een product 150% korting zijn dan krijg je de helft toe en dat lijkt me sterk

Jan 24-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service - niet doen!

Het is een administratieve puinhoop bij deze winkel, na betaling gebeurde er eerst een week niets, toen moest ik mailen ter herinnering van mijn bestelling. Daarna werd het product aangeboden op zaterdag terwijl ik helaas niet thuis was. Toen weer een lange tijd stilte, nog Maar een herinnering gestuurd. Vervolgens krijg ik wel allerlei onbegrijpelijke mailtjes, maar mijn product is nog steeds niet geleverd.

Misschien wel lagere prijzen, maar beter ergens te kopen met goede administratie en klantenservice.

Gronowski 18-07-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijke service!

Klant wordt niet serieus genomen. Mijn zaak loopt nu al twee maanden en niemand weet wat de stand van zaken is. Geen aanrader! Volgens mij een goede item voor Radar..

Jayden 18-07-2017 Via de website gekocht

Goeie Service

Ik heb een bluetooth speaker besteld donderdag het was voor 5 uur bestelled morgen in huis ik bestelde om half 9 ik nam aan dat het maandag kwam toen vroeg ik van wanneer het komt en toen zeiden ze dat het zaterdag kwam daar was ik heel tevreden mee net tot 6 uur gewacht en heb hem nu 2 uurtjes en hij bevalt me heel erg goeie bass enz. En dat voor maar 100 euro en bij andere winkels 140 ik ga zeker als ik iets nodig heb eerst hier kijken .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ariane Kok 28-06-2017 Via de website gekocht

Klant onvriendelijke service en afhandeling, schandalig!

IK heb een koelkast gekocht bij Art & Craft , alleen zij hebben deze zwarte koelkast die ik graag wilde hebben. De order werd sowieso al niet op de afgesproken dag geleverd (zit je dan een dag op te wachten thuis) .
- ik had full service genomen, d.w.z.: dat ze je oude koelkast meenemen en je nieuwe koelkast uitpakken en installeren.
- ze wilde eigenlijk al zo weggaan en achter laten. Helaas wees ik ze op de full service waar ik voor betaald had en moesten ze met veel pijn en moeite de koelkast nog gaan uitpakken en de verpakkingsrommel meenemen. Bij het verplaatsen van de koelkast hebben ze deze niet opgetild maart op de poten laten steunen waardoor nu mijn vloer beschadigd is met diepe putten. Helaas zag ik dat pas toen de 'vogel al gevlogen was'. Dus ik foto's gemaakt van de schade, heen en weer gemaild. Natuurlijk zeggen zij dat ze het niet gedaan hebben. Waardeloze service, zelfs geen excuses. Het waren niet eens installateurs , gewoon 2 chauffeurs. Ik neem aan dat dit gewoon verzekeringswerk is waar een dergelijk bedrijf als Art&Craft voor verzekerd is? De communicatie is gewoon NUL en voor de rest besluiten ZIJ van ART & CRAFT dat hiermee maar de kous af is. en zit ik gewoon nog met mijn geruïneerde houten vloer.
Slecht service!, zal het niemand aanraden.

Ariane 04-08-2017

Deel 2 van mijn review. Inmiddels zijn wij 4,5 maand verder, Art&Craft heeft alles netjes voor mij opgelost. Alle schade is hersteld inmiddels! Dat vind ik toch wel een dikke 'LIKE' waard. Dankjewel Deborah van de klantenservice ! de schuld was niet geheel te wijten aan Art& Craft maar aan Dynalogic welke zijn verantwoording niet heeft genomen. Art & Craft heeft dat wel gedaan en het netjes voor mij opgelost.

Bjorn Van Ryckeghem 28-06-2017 In de winkel gekocht
Mariakerke

Uitstekende klatendienst

Al vele jaren ben ik klant bij Art&Craft. Niet alleen voor hun uitgebreid gamma aan fototoestellen en accessoires, maar zeker ook voor hun uitstekende klantendienst. Ze staan altijd klaar met raad en gaan steeds op zoek om aan mijn vragen/noden tegemoet te komen. Bellen, mailen, langsgaan in de winkel, ... telkens opnieuw word je met een glimlach / vriendelijk woord ontvangen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jean-Louis 20-06-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Bestelde hier een stofzuiger aan de laagste prijs die ik kon vinden, en deze werd de volgende morgen om 10u al geleverd. Heel erg snel en lekker goedkoop.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Tomvv 19-06-2017 Via de website gekocht

Leuke winkel

Schitterende winkel.
We hadden een probleem met een toestel welke niet van bij hen kwam.
We zijn daar ontvangen zoals het toestel echt van hen kwam.
Hierbij zijn we dan ook perfect geholpen.
Nadien bij het rondkijken hebben we nog wat uitleg gekregen over de toestellen welke we nog interesse hadden.
Zonder enige druk naar verkoop zijn we buitengegaan en hebben we deze s'avonds online besteld
Via een heel leuke track and trace hebben we deze de dag nadien ontvangen in een zeer leuke doos.
Doe zo verder en ik weet waar ik volgende keer naar toe moet voor de juiste dienst tijdens en na verkoop
Dit wordt een grote concurrent voor grote webwinkels.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

van Pelt 18-06-2017 Via de website gekocht

nooit meer

Bestelling gedaan, betaald en vervolgens niets vernomen. Op navraag de mededeling dat de aanbieding een vergissing was. Geen mail ontvangen maar wel het geld afgeschreven. Na eigen initiatief eindelijk uitleg en zomaar een tegemoetkoming van wel €20 op een volgende bestelling. Waardeloze organisatie met hoofdletters

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Martine 14-06-2017 Via de website gekocht

Product DEFECT bij levering

Jeetje wat een teleurstelling. Product zou aankomen de dag na bestelling tussen 8-22u (belachelijke tijdindicatie), maar hele dag op deurbel gewacht omdat ik het product volgende dag nodig had. Vervolgens pas 2 (!!) dagen later ontvangen. Bij het openen bleek het product hartstikke defect te zijn. Retour aanvragen ging alles behalve soepel. Uitendelijk kunnen retourneren voor het bedrag van €14,75. Dus nog verlies gemaakt ook.
Wat een slechte service. Nooit meer Art & Craft voor mij. Erg jammer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Hanzicht 01-06-2017 Via de website gekocht

Art&Craft: Bezint eer ge begint met deze winkel!

ArtenCraft beweert het artikel de volgende dag af te leveren. Hun transportfirma Dynalogic komt vervolgens met het excuus dat niet op tijd kan worden geleverd vanwege drukte en feestdagen. ArtenCraft geeft als excuus dat Dynalogic last heeft van een technische problemen. Een heel andere reden dus..
Ik raad u aan voor die paar euro prijs verschil toch maar voor een Nederlandse betrouwbare internetwinkel te kiezen. De waardering voor ArtsenCrafts is blijkbaar niet voor niets zo laag. Stom dat ik er ben ingetuind!

Bart 06-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Bestelling gedaan, kort na levering was een van de 3 producten defect. Deze werd voor reparatie opgestuurt (dimbare meerkleuren ledlamp). Geen statusupdate ontvangen. Na 3 weken contact gehad, kon wel 6 weken duren. Na 6 weken contact gehad, nog steeds geen nieuws. Door onstandigheden pas rond 10 weken wederom contact. Dame was kortaf geirriteerd. Ik geef het retour nr. "Kan ik niks mee" krijg ik toegesnauwd. Uiteindelijk vindt ze het op naam, maar wederom geen update. Ik krijg volgende week een mail en vervolgens ongemakkelijk einde gesprek. Deze lamp kwam de bezorger speciaal ophalen aan de deur voor retour...dit lijkt me onnodig duur, vervolgens was vervanging zeker op zijn plek geweest. 10 weken verder pfffff

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Romijn 13-04-2017 Via de website gekocht

Slechte service / product kapot bij levering

Samsung TV + muurbeugel besteld via ArtenCarft. Één grote ellende.
- TV kon in 1e instantie niet geleverd worden op afgesproken datum. Dit zelf moeten concluderen en hiervoor contact op moeten nemen, er werd nog niet eens de moeite gedaan dit bij de klant aan te geven. De beugel werd wel geleverd. Dus al 2 dagen moeten vrij nemen om beide producten te ontvangen.

- TV bleek bij uitpakken defect.

- In plaats van een nieuw correct product te leveren, waarvoor je betaald hebt, wordt de TV nu ter reparatie ingenomen en naar de fabrikant gestuurd (weer 1 dag vrij nemen). Hoe lang je de tv exact kwijt bent kan ook niet aangegeven worden

Al met al een rare gang van zaken. Je bestelt een nieuw product, deze wordt defect geleverd. Je verwacht dan een goede service, en een correct werkend product ter vervanging. In plaats hiervan ben je jouw product voor een niet nader te bepalen periode kwijt en wordt er voor garantie verwezen naar de fabrikant.

Dit bedrijf kan een voorbeeld nemen aan, pak-m-beet een Coolblue. Waar het product een dag later wordt opgehaald en een nieuw apparaat geleverd wordt. Dit is tenslotte waar je voor betaalt, en niet voor een defect product die je ook nog eens weken kwijt bent.

Al met al geen bedrijf waar ik nogmaals iets zal bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

W vd V 07-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service,houden zich aan beloofde afspraken.

Uitstekende service, Had vraag via mail gesteld, kreeg direct antwoord. Medewerker deed veel moeite om product de dag erna al bij mij te laten bezorgen.Houden zich aan beloofde afspraken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Henriette 01-04-2017 Via de website gekocht

Loze beloftes

Zondag een product besteld met een levertje van 1-2 werkdagen. Dinsdag gebeld, aangezien ik nog geen track and trace code had ontvangen terwijl dit wel had gemoeten volgens de mail. Was iets vertraging werd me verteld, maar de volgende dag kon ik hem in ontvangst nemen. Woensdag nog niks. Weer contact opgenomen en toen zeiden ze dat er nog meee vertraging was en dat ze mij opende hoogte zouden houden. Toen over en weer gemaild. Voelde me wel gehoord en serieus genomen, plus een uitleg dat het niet aan hen lag maar aan het feit dat het product vaker was besteld dan dat het op voorraad was. Heb ze het advies gegeven om hier hun klanten zelf van op de hoogte te brengen in plaats van dat klanten hierover contact op moeten nemen. Hoort wat mij betreft vanzelfsprekend te zijn. Uiteindelijk zeiden ze een andere leverancier te hebben gevonden die het product rechtstreeks zou bezorgen waardoor ik het zaterdag in ontvangst kon nemen. Die zaterdag is nu voorbij en heb nog niks binnen. Zet geen dingen op je website wanneer je deze niet na kunt komen. Zonde!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Paul 28-03-2017 Via de website gekocht

Service is een onbekende term

Een Nespresso machine gekocht bij deze winkel. Het apparaat ging binnen een jaar kapot en daarom heb ik hem geretourneerd. Inmiddels wacht ik twee maanden op de reparatie en zegt men niet te weten wat de status is. De genoemde termijnen zijn verstreken. Voor een alledaags artikel als dit zou vervanging binnen twee maanden toch geen probleem mogen zijn?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Tessa 21-03-2017 Via de website gekocht

Duurt lang

Ik heb een steelstofzuiger van aeg gekocht en daar stond bij binnen 1-2 werkdagen geleverd. Ik heb hem vorige week woensdagochtend besteld en nog steeds heb ik hem niet. Ik krijg ook geen mail of niks. Wel heb ik contact opgenomen via de chat en er werd me verteld dat die levertijd geld vanaf het moment dat het product bij hun geleverd is... heel raar. Dus die levertijd klopt niet en ik wacht nog steeds.

Carlo Vanstiphout 07-03-2017 Via de website gekocht

Absolute aanrader!

Onklopbare prijzen, correcte en vriendelijke service, next-day delivery! Vroeger shopte ik blind bij Bol, maar tegenwoordig check ik altijd eerst Art & Craft.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan J Holvoet 02-03-2017 In de winkel gekocht

breed aanbod en scherpe prijzen

mis soms meer technische info van producten (fotografie) om te kunnen vergelijken. Ben daar voor naar de website van de producent moeten gaan zoeken

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

WGJ 01-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Omdat dit de eerste keer was dat ik bij deze winkel online iets kocht en het bedrag best wel groot was wat ik vooraf moest betalen, had ik na het lezen van de reviews over deze (web)winkel mijn twijfels om het product te bestellen. Ik had nog wat vragen en deze via de chat aan Hannelore gesteld. Dit ging allemaal heel keurig en uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en de vrieskast besteld op vrijdagmiddag en zaterdag kon deze al geleverd worden wat ook is gebeurd. Ik kreeg keurig diverse mails met informatie over mijn bestelling. Op vrijdag was het tijdsbestek nog van 9.00 uur tot 17.00 uur maar op zaterdag werd het gelukkig al wat specifieker, nl. tussen 10.15 uur en 13.15 uur. (Je moet toch de hele tijd thuisblijven nietwaar). Ongeveer 20 minuten voor aflevering kreeg ik een sms dat de bezorgers om 12.05 uur er zouden zijn en dat was ook zo. Nette, vlotte aflevering door 2 bezorgers. Dus ondanks mijn twijfels vooraf helemaal niets op aan te merken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

D 22-02-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijk

Ik had een behuizing voor mijn PC gekocht, hij zou een dag later bezorgd worden. Na 2 weken nog niet gekregen, er werd niet gereageerd op mijn e=mails.

Ben 23-01-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs

Betaling vlot, levering minder vlot. Klantendienst gecontacteerd maar zelden bereikbaar en weinig communicatie. Al bij al is alles nog redelijk snel in orde gekomen.

• Leveringsdienst

Minpunten

• Communicatie

Jan 21-01-2017 Via de website gekocht

Platenspeler

Ik heb zeer slechte ervaring met Art en Graft
Ik had een platenspeler besteld die gewoon op voorraad was dus die zou de volgende dag geleverd worden (voor 17,00 besteld morgen in huis)
Na een paar dagen kwam hij pas binnen maar bleek stuk te zijn, de lampjes branden wel maar hij wilde niet draaien.
Na veel bellen en steeds maar weer in de wacht worden gezet werd mij verteld dat hij opgehaald zou worden en ik een nieuwe kreeg.
Hij werd wel netjes opgehaald maar geen nieuwe dus had ik nog niets.
Na weer veel bellen en veel en lang in wacht gezet eindelijk iemand aan de telefoon die niet in de gegevens kon kijken en mij niet verder kon helpen dus die hing maar gewoon op en zoek het maar uit dus !!!
Toen maar via de chat geprobeerd en dat duurde ook wel erg lang voor ik een reactie terug kreeg.
Ik ga het even voor u nakijken typte de persoon en na een half uur kwam die persoon met het verhaal dat het wel even kon duren want dat was nu eenmaal de omruil procedure van Art en Craft.
Na een dag of tien zonder overleg of mededeling mijn geld terug gestort op mijn rekening dus nog steeds geen platenspeler.
Dus voor mij nooit geen Art en Graft meer.
Jan

W.vleerlaag 18-01-2017 Via de website gekocht

Moulinex

Ik heb met plezier naar deze webshop gekeken. Hier kon ik vinden wat ik wilde hebben.
Bestelling gedaan en de volgende dag reeds ontvangen.
Super goed.

Pluspunten

• Snelle afhandeling
  • Overzichtelijke webshop

Joyce VDM 18-01-2017 Via de website gekocht

JBL Pulse 2 bij Art & Craft

De webshop was overzichtelijk, en gebruiksvriendelijk.
Ze boden de beste prijs, ik had het product al opgezocht en verschillende webshops afgegaan.
De levering was er na 2 dagen stipt op tijd, het product was goed ingepakt met extra bescherming.
Het product werkt fantastisch.

I-Know 15-01-2017 Via de website gekocht

Superieure service

Mooi website met scherpe prijzen met duidelijk en overzichtelijke specificaties.
Betalen via Paypal is een van de betalingsmogelijkheden.

We hebben hier online een kookplaat gekocht deze was enorm scherp in prijs.
Helaas wat de teleurstelling groot omdat bij het openen op donderdag avond de glasplaat was gebroken.

Heb vrijdagochtend 07:00 direct telefonisch contact opgenomen met de klantenservice.
En verteld dat we voor zaterdag een monteur hadden gehuurd om deze in te bouwen.
Art & Graft heeft hier alles aan gedaan op dit nog te verwezenlijken en had hierover een aantal keren telefonisch contact met mij. En gelukt we hadden hem zaterdag, helaas te laat door de weersomstandigheden. Maar wij vinden de empathie van deze medewerkster echt goud!

Dit geeft enorm veel vertrouwen, wat voor inhoud dat Art & Graft in onze persoonlijke top 3 terecht is gekomen van webshops waar wij spullen afnemen!

Pure klasse !!!

Pluspunten

• Geweldige Service
  • Klant wordt continu op de hoogte gehouden
  • Zeer overzichtelijke website

aankoop D750 15-01-2017 In de winkel gekocht
A&C Mariakerke

aankoop Nikon D750+lens 24/70

Heb een fototoestel+lens gekocht op een zeer overzichtelijke webshop op vrijdag en afgehaald in de winkel te Mariakerke op maandag daaropvolgend. Toestel en lens werd correct geleverd in stevige draagtas. De zaak wordt volgens mij professioneel geleid. En de mensen staan open voor allerlei vragen.

sandra vestjens 15-01-2017 Via de website gekocht

Beste prijs en zeer goede service

Wij zochten een racestuur voor de x-box one, deze hadden we hier gevonden en de aller beste prijs wat er te vinden was op heel het internet.
Snel bezorgt, goede service

Pluspunten

• goede prijs
  • snelle service
  • uitgebreid assortiment
  • geen verzendkosten

Evelyne 14-01-2017 In de winkel gekocht
Gent

Correct & snel

Ik heb er op de eerste dag van de solden mijn wasmachine gekocht. Je krijgt een duidelijke, kort en bondige uitleg en levering is echt top. Bestelling in de namiddag geplaatst en binnen de 24h geleverd & geïnstalleerd.

Pluspunten

• Snel
  • Correct
  • proper achtergelaten bij installatie

Simon Baars 14-01-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop

Hele fijne webshop. Alles is scherp geprijst en wordt snel geleverd. De gratis verzending bij bedragen vanaf 50 euro is ook heel fijn.

Pluspunten

• Gratis verzending vanaf 50 euro
  • Snelle verzending
  • Scherp geprijst

Kadest 13-01-2017 Via de website gekocht

Praktisch en snel

Overzichtelijke website, mooi aanbod en aantrekkelijke prijzen.
De levering verliep foutloos en was snel geleverd!

Claude 13-01-2017 Via de website gekocht

Sony videostatief Tripod Vctvpr107

Via chat correcte info gekregen. De zending gebeurde snel, het pakket was keurig ingepakt.
Het statief is gemakkelijk te gebruiken.

Pluspunten

• info via chat
  • levering

Fam. Geens-Alen 13-01-2017 Via de website gekocht

Voordeligste webwinkel !!!

Art & Craft heeft ons buiten zijn voordeligste prijzen ook nog pakketkortingen gegeven voor gebundelde bestellingen allerlei. Een complete aanrader ! Eveneens supervlotte behandeling van vragen, bestellingen en leveringen. De volgende keer als we iets nodig hebben, zullen we niet twijfelen.

Pluspunten

• vlotte communicatie
  • levertermijn
  • klantvriendelijk
  • prijs-kwaliteit

Ton Molhoek 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Geen enkele opmerking, prima gedaan.
Levering goed te volgen, artikel goed verpakt, op tijd geleverd en prijs lager dan bij andere aanbieders.

JosV 13-01-2017 Via de website gekocht

Vlotte service

Vlotte afhandeling van de levering. Netjes op tijd geleverd en vlotte administratie.
Goede opvolging van de levering geboden.

Pluspunten

• correct
  • vlot

J. Pereboom 13-01-2017 Via de website gekocht

lg-oled-tv-65c6v

Op donderdag 20.55 besteld en de volgende dag om 16.00 uur thuis. Bijzonder snelle service.
Het apparaat zelf overtreft de verwachtingen. Superscherp beeld. Intens zwart. Het curved maakt dat je vanuit een brede hoek het scherm prima kunt bekijken, dat vind ik persoonlijk echt winst. Prima tv voor een echt scherpe prijs, goede communicatie en supersnel geleverd. Ik zou niet weten wat daaraan nog verbeterd kan worden.

Pluspunten

• Goede kwaliteit prijs verhouding
  • Snelle levering
  • Goede communicatie via mail en sms

dboghaert 13-01-2017 In de winkel gekocht
Sint-Denijs-Westrem

aankoop droogkast

voor mij was het de eerste maal dat ik een aankoop deed bij Art & Craft en ik heb er zeker geen spijt van. concreet ging het over een aankoop van een droogkast. het model dat ik op het oog had was helaas niet meer beschikbaar, maar het personeel kon mij een ander gelijkaardig toestel aanraadden. het was vrijdagavond tegen sluitingstijd, maar toch deden ze er alles aan om het toestel geleverd te krijgen op maandag, wat dan ook gebeurde. de levering was iets later dan vooropgesteld, maar was geen issue voor mij.

Pluspunten

• goede prijs
  • uitstekende dienstverlening personeel

Minpunten

• iets later geleverd dan gecommuniceerd

Tico 13-01-2017 Via de website gekocht

Tico

Zeer snelle respons op vragen en gepersonaliseerde offerte.
Goede service en snelle levering in aangegeven
Leveringstijdvak

Jdv 13-01-2017 In de winkel gekocht
Sint denijs westrem

Aankoop garmin artikelen

Heel uitgebreid gamma aan artikelen, volledige website, vriendelijk en snelle hulp in de winkel,
Correcte prijzen.
Kortom een aanrader!

mies 09-01-2017 Via de website gekocht

zeer zeer slechte service,

telefoon besteld via bol.com, deze was echter dubbel besteld, bol.com heeft contact met art en craft gehad om er zeker van de zijn dat de bestelling geannuleerd zou worden, dat hadden ze toegezegd, 2 dagen later hebben ze de telefoon toch verzonden... vervolgens heeft het bijna 1,5 week geduurd voordat ik hem binnen had, en omdat ze dat vervelend vonden zouden ze hun eigen koeriersdienst langs sturen om hem op te halen... (dat is het enige positieve in dit verhaal) nu zit ik al meer dan 2 weken te wachten totdat ze de retour verwerken!!!! ondertussen staat wel de betalingsverplichting! als ik hun mail krijg ik alleen maar te horen dat ze het druk hebben. en verder niets... inmiddels totaal dus al 4 weken bezig met ze...... en dat voor iets waarvan ze toegezegd hebben dat ze hem niet eens zouden versturen.....

Minpunten

• zeer slechte service
  • komen beloftes niet na
  • hebben blijkbaar hun processen niet op orde

Esther 08-01-2017 Via de website gekocht

Levertijd klopt niet. En product nog steeds niet ontvangen.

Ik heb een kookplaat besteld. 'Verzending binnen 2-3 werkdagen' staat op de website. Dat was twee weken geleden. Intussen heb ik nog geen enkel zicht op de levering. Ook niet na 2x vragen aan de klantenservice. Art & Craft blijft intussen adverteren met 2-3 dagen levertijd. Dit is consumenten onjuist informeren.

Pluspunten

Minpunten

• Levertijd
  • Informatie klantenservice

T.Penders 05-01-2017 Via de website gekocht

Levertijd

Ik heb afgelopen december een review geplaatst over Art & Craft door een zeer slechte levertijd, heel anders dan op de website aangegeven.
We zijn benaderd door Art & Craft nadat ze mijn review hadden gelezen. Op de website stond er levertijd 1-2 dagen dus de koelkast zou op tijd voor kerst geleverd worden. Helaas was dat niet het geval. Ze hebben aangeboden om de koelkast op de 24e 's middags kostenloos te leveren of een extra garantie van 3 jaar. Toch een goede oplossing. Bedankt!

Pluspunten

• Levertijd langer dan op de website

Minpunten

• Levertijd

A. V. 05-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden!

Het was mijn eerste bestelling. Zeer vlotte afhandeling. Correct geleverd, zorgvuldig verpakt. Enige "verbeterpuntje": na bevestiging bestelling geen enkele update meer gekregen tot moment van levering (een tiental dagen). Gaf mij wat onveilig gevoel, vooral omdat het de eerste keer was dat ik hier een bestelling plaatste. Maar alles pico bello!!

Pluspunten

• eenvoudig in bestellen
  • correcte levering
  • zorgvuldig verpakt

Minpunten

• geen update over bestelstatus