AO.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over AO.nl.

AO.nl stelt zich voor

AO, de grootste online retailer van consumentenelektronica in Engeland is nu ook actief in Nederland! Met een uitgebreid assortiment, van wasmachines tot draadloze speakers en televisies, AO brengt ´s werelds bekendste merken samen in één webshop. Bij ons staat de klant centraal, onze bezorgers en klantenservicemedewerkers gaan net dat stapje verder. Zo wordt je nieuwe droger of wasmachine altijd geplaatst waar jij ´m wilt hebben, ook als dat op zolder is. Vrijstaande wasmachines en vaatwassers sluiten we bovendien direct voor je aan, helemaal gratis! Je oude apparaat nemen we meteen voor je mee terug, daar heb je geen omkijken meer naar. Onze klantenservicemedewerkers staan 7 dagen per week klaar. Heb je het product dat je aan wilt schaffen ergens anders goedkoper gezien? Wij passen onze prijs aan, je betaalt bij AO gegarandeerd de allerlaagste prijs voor je nieuwe aanwinst. We begrijpen dat je van gedachte kunt veranderen, daarom mag je je product binnen 30 dagen na aankoop gratis retourneren.

Deze score is berekend op basis van 1847 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

R. Huijs 13-12-2018 Via de website gekocht
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Levering is redelijk gegaan, heren waren vriendelijk, wat alleen jammer was dat ze geen gereedschap of klein materiaal bij zich hadden, waardoor b.v. het verlengen van een afvoerslang niet mogelijk was, omdat men simpelweg niks bij zich hadden.
Dus moest er alsnog achteraf gehaald worden, en zelf geïnstalleerd.

Schepen 12-12-2018 Via de website gekocht

De site van deze shop ziet er aantrekkelijk uit en is uiterst gebruikersvriendelijk. Daarbij was hij in ons geval ook de goedkoopste ook niet onbelangrijk. De klant wordt goed op de hoogte gehouden over hetgeen er gebeurd met de bestelling, zodat je met een gerust hart op je artikelen kunt wachten, en ..ook dat duurt niet lang. TOP site!!!

Hofmeyer 12-12-2018 Via de website gekocht

Prijs is super en Levering was top! Je wordt per sms en mail op de hoogte gehouden van jou bestelling wat ik zelf echt prettig vindt! Heel blij met onze nieuwe wasmachine

M. Webster 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede service. Voor de afgesproken tijd ook nog product afgeleverd. We waren en zijn heel content met de levering. Ik zou ze ook aan derden aanraden.

Mickey 12-12-2018 Via de website gekocht

AO is de goedkoopste voor hetzelfde product.
Voor de wasmachine en de vrieskist. Die zijn snel en correct geleverd. De apparatuur werd prima aangesloten en de oude apparatuur meegenomen, inclusief verpakking. Dus heel tevreden.

Ingrid 12-12-2018 Via de website gekocht

Geweldig overzichtelijk alles keurig geordend
aanrader van me collegaatje via haar heb ik iets besteld bij jullie
De chauffeurs top kerels netjes gebeld hoelaat ze er ong zouden zijn erg behulpzaam

meter 12-12-2018 Via de website gekocht

goed overzicht en zeer ruime keus.
ook zijn de prijzen scherp.en zeer goede service

Esther 12-12-2018 Via de website gekocht

De wasmachine was keurig op tijd en je wordt op de hoogte gehouden wanneer ze in de buurt zijn met je levering. Goede service! Ze hadden wel enorm haast om aan te sluiten en weg te komen. De mannen zelf waren uiterst vriendelijk en beleeft. Tot nu werkt de wasmachine prima!

Henny 12-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, ien service gericht

Keurig op tijd geleverd, zeer vriendelijke bezorgers, die ook rekening houden met wat oudere mensen, het plaatsten van de droger bovenop de nieuwe wasmachine was dan ook geen probleem voor ze.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Ron 12-12-2018 Via de website gekocht

Uiterst tevreden

Prijs-kwaliteit is prima in orde bij deze firma. Ze beloven levering binnen 24 uur en dat komen ze na ook. In ons geval nieuwe wasmachine besteld, netjes geleverd, gratis geplaatst en oude machine gratis afgevoerd. We hsdden een bezorgingstijdraam gekregen tussen 1400 en 1800 uur. Ik werd rond 1410 keurig netjes gebeld dat de mannen met 40 minuten zouden arriveren. Super geregeld dus. Daarom een verdiende 10 als beoorxeling van ons.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Birgitte 11-12-2018 Via de website gekocht

Zeer goede vriendelijke service

Heb een wasmachine besteld via de website vanwege de goede reviews. Niks te weinig beloofd. Prima service! Je krijgt de avond voor de levering een mail met een tijdsindicatie. Daarna op de dag zelf nog een belletje vlak voordat ze er zijn. Ik had aangegeven dat mijn wasmachine naar de tweede verdieping moest en dat de oude wasmachine meegenomen moest worden. Was geen enkel probleem. Ze hebben zelfs nog de nieuwe machine aangesloten. Super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fam de jong 11-12-2018 Via de website gekocht

Goede duidelijke service, top

Wij hebben een aeg wasmachine gekocht.
Goedkoper dan hier was die niet te vinden.
Na één werkdag geleverd.
Goede duidelijke bezorgafspraak, zelfs nog een telefoontje half uur van tevoren.
Montage en uitleg erbij, vriendelijke mensen.
Kortom, tot ziens.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 11-12-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Rond 17:00 wasmachine besteld volgende dag keurig gebracht en neergezet .Oude wasmachine netjes meegenomen .
Keurige bezorgers die alles netjes vragen .

Nelly 11-12-2018 Via de website gekocht

Klantonvriendelijk. Uitgeklede service.

AEG condensdroger besteld. Bij bestelling via ao website wordt niet helder aangegeven wat meegeleverd wordt. Bij bezorging bleek de waterafvoerslang te ontbreken. Via ao is deze niet bij te bestellen. Nu heb ik via AEG deze slang bijbesteld maar om deze te installeren moet de droger weer van de muur af verplaatst. Dat gaat veel geld kosten. De info van ao is slecht. Je bent uiteindelijk duurder uit

Officiele reactie van AO.nl 12-12-2018

Beste Nelly,

Bedankt voor de review.

Jammer om te zien dat je de productgegevens niet duidelijk vindt. We komen graag in contact met je en willen wij je graag verder helpen.

Je kan ons bereiken via 030-8080700 en we horen graag van je.

Alessandro van AO

Saskia 11-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en een top service

Echte aanrader top service, goede prijs kwaliteitsverhouding en zeer snelle levering. Product was netjes en alles deed het. Hier kunnen andere partijen nog wat van leren.

Familie de Wolf 11-12-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Duidelijke communicatie via mail en sms, onze wasmachine is vlot geleverd door twee vriendelijke jongens.

Adriana 11-12-2018 Via de website gekocht

Fantastische firma!

Duidelijke website en gemakkelijke bestelprocedure zonder inloggegevens te hoeven achterlaten. Snelle bevestiging van de bestelling. Ik werd keurig en tijdig op de hoogte gehouden van de aflevering tot aan telefonisch contact van de bezorgers die op hun route waren. Keurige en beleefde installateurs die mijn apparatuur uitgebreid heeft getest vóór vertrek. Alle verpakkingsmateriaal werd door hen netjes afgevoerd. Een aanrader deze firma!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

DvW 11-12-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

Super overzichtelijk site, goede prijs, makkelijk te bestellen, je wordt goed op de hoogte gehouden over verzending/levering en fijne hulp met installatie van nieuwe wasmachine ao.nl bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sonhjer 11-12-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en goede communicatie met de klant

Ben zeer tevreden over de prijs en de communicatie .
Bij het afleveren zijn nog enkele mailtjes afgehandeld.
(afhandeling door de servicedesk)
mijn ervaringen zijn via de website.

Steven 10-12-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden

Ik heb een vaatwasmachine gekocht van Bosch. Deze werd binnen twee dagen geleverd. Levering was top. Drie dagen later zag ik deze elders goedkoper, ik heb dit gemeld en kreeg meteen het verschil teruggestort.

Annemarie 10-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

AO.nl doet wat het beloofd. Goede, duidelijke website. Aantrekkelijke prijzen en snelle levering. Levering goed te volgen met de app. Afgeleverd door vakkundige en vriendelijke heren. Mijn volgende bestelling gaat weer naar AO.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Staaks 10-12-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar

Erg duidelijke webshop en goede vervolgmailing over de levering.
De chauffeur belde uit zichzelf netjes een half uur tevoren. Eenmaal de koelkast geïnstalleerd hebben we nog gezellig een kop koffie gedronken. Ze namen netjes het verpakkingsmateriaal mee en de hond kreeg nog een aai!

Mariska 10-12-2018 Via de website gekocht

Goede maar soms rommelige service

Op zoek naar een vaatwasser kwamen we bij AO uit. Leuke aanbieding dus besteld. Ideaal dat je zelf voor een dag kunt kiezen voor bezorging.
Je wordt goed op de hoogte gehouden.
Op de dag van de bezorging ging het "mis".
We kregen een mail dat het apparaat toch niet geleverd zou worden, gelijk gebeld want hier waren we niet blij mee. Bleek dat onze vaatwasser beschadigd was aangekomen en om alle risico te voorkomen hadden ze besloten deze niet mee te nemen op route. Nieuwe afspraak gemaakt voor maandag, worden we gebeld door de bezorgers dat hij toch in de wagen staat en Toch geleverd gaat worden.
Aardige bezorgers die het apparaat aansluiten (helaas op de verkeerde afvoer waardoor de vaatwasser zijn water niet kwijt kan en in storing schiet, dit hebben we zelf kunnen oplossen gelukkig maar leuk is anders)
Een uur na de levering wordt ik ter bevestiging gebeld dat het apparaat inderdaad om maandag
Afgeleverd zal worden......

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van AO.nl 12-12-2018

Beste Mariska,

Dank voor je feedback!

We vinden het hartstikke fijn dat we je mooie vaatwasser konden leveren.

Echter, het is natuurlijk wel belangrijk dat de communicatie en levering goed verloopt. Excuses voor de verwarring!

Graag zouden we je hier daarom graag over willen spreken.
Zou je daarom contact met ons willen nemen?
We zijn bereikbaar op 030 80 80 700.

We zien je reactie graag tegemoet.

Vriendelijke groet,

Silvie van AO

Hans Gulpen 10-12-2018 Via de website gekocht

Top! Ware service voor een zeer concurrerende prijs.

Ik heb voor AO gekozen vanwege de scherpe prijs. Nergens anders kon ik voor dit bedrag een vaatwasser krijgen die ook nog werd ingebouwd. Op de koop toe demonteerden de twee monteurs mijn oude vaatwasser, wat een hele klus was. Aangename, beschaafde heren! Voorafgaand telefonisch contact, twee maal, verliep al even plezierig. Een fijne ervaring in alle opzichten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Hans,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Geweldig om te lezen dat je in je zoektocht naar een nieuwe inbouw vaatwasser bij ons uit bent gekomen en je de levering en installatie van je nieuwe apparaat zo goed hebt ervaren!

Ik zal je mooie complimenten zeker doorgeven aan onze medewerkers gezien dit voor ons de grootste motivatie is!

We wensen je veel plezier met de aankoop en hopen je in de toekomst nogmaals zo tevreden te stellen bij een volgende bestelling!

Lindsay 10-12-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle afhandeling klachten

Fijne website met een goede service. De klachten worden ook snel en goed afgehandeld. De website zou nog wat duidelijker kunnen, met bijvoorbeeld een vergelijk optie

Beste Lindsay,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de website, service en de manier waarop wij klachten afhandelen goed hebt ervaren!

Er is wel degelijk een vergelijkfunctie aanwezig op onze website, deze kun je vinden onder de afbeelding van het product op de productpagina's. Mocht je dit als onduidelijk hebben ervaren of hierin suggesties hebben dan horen we dit natuurlijk graag! Je kunt contact met ons opnemen via klantenservice@ao.nl, alle feedback is zeer welkom!

We wensen je veel plezier met de aankoop en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn bij een volgende bestelling!

Karin 10-12-2018 Via de website gekocht

Service!

Makkelijke site en bestellen, goedkoop en toen de levering een dag later was kreeg ik daar een email over. Dat is service!

Beste Karin,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de website, het bestelproces en de levering zo goed hebt ervaren! We maken het graag zo makkelijk en overzichtelijk mogelijk voor onze klanten!

Zoetermeer 10-12-2018 Via de website gekocht

Ik kan weer wassen:-)

Snelle levering, goede prijs. Bezorgers belden half uur van te voren dat ze onderweg waren. Wasmachine kwam nog wat water uit, maar ze hebben hem gewoon meegenomen. Vanwege de lastige hoek waarin de wasmachine staat is de wcbril beschadigd. Deze heb ik inmiddels gecompenseerd gekregen. Kortom goede service en zou hier zeker nogmaals kopen!

Beste Zoetermeer,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de levering als snel en de prijs als goed hebt ervaren! Een kleine onvoorziene omstandigheid kan natuurlijk altijd voorkomen maar we zijn blij om te lezen dat dit voor jou naar tevredenheid gecompenseerd is!

We wensen je veel plezier met de nieuwe wasmachine en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

Richard 10-12-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen en snel in huis

Een mooie prijs betaald voor mijn nieuwe OLED tv die de volgende dag netjes door vriendelijke bezorgers werd op de afgesproken tijd werd gebracht. Je wordt goed op de hoogte gehouden hoelaat je bestelling exact word bezorgd.

Beste Richard,

Bedankt voor je beoordeling!

Leuk om te lezen dat je in je zoektocht naar een nieuwe TV bij ons uit bent gekomen en we je tevreden hebben kunnen stellen tijdens de levering!

We wensen je veel kijkplezier en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen bij een volgende bestelling!

Hans 10-12-2018 Via de website gekocht

Keurig en soepel

Zeer correct en vakkundig personeel. Het ging allemaal heel soepel en vriendelijk. En keurig op tijd. Wasmachine draaide meteen.

Beste Hans,

Bedankt voor je beoordeling!

Leuk om te lezen dat je onze mannen als correct en vakkundig hebt ervaren! We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk!

Veel plezier met de nieuwe wasmachine en hopelijk tot ziens bij de volgende bestelling!

Frans Bost 10-12-2018 Via de website gekocht

Geweldig, Alles zoals beschreven perfecte levering.

Bij toeval deze shop op internet gevonden. Zal deze ook promoten bij vrienden en kennissen. Goed product geleverd en volgens afspraak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Beste Frans,

Bedankt voor je beoordeling!

Leuk om te lezen dat je bij toeval bij ons uit bent gekomen en we je vervolgens tevreden hebben kunnen stellen tijdens de levering van je nieuwe product!

We zien jou en je vrienden en kennissen graag terug bij toekomstige bestellingen!

irene. 10-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

Keurig netjes afgehandeld,ik werd goed op de hoogte gehouden voor de bezorgtijden .
De oude wasmachine meegenomen en de nieuwe geplaatst!!
Ik ben zeer tevteden!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Beste Irene,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de afhandeling van de levering van je nieuwe wasmachine zo goed ervaren hebt! Klantentevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste!

We wensen je veel wasplezier met het nieuwe apparaat en hopen je in de toekomst nogmaals blij te mogen maken!

Anne 09-12-2018 Via de website gekocht

Maakt verwachtingen niet waar

Aangegeven werd dat er op de avond voor levering of de ochtend van de levering een e-mail en een sms’je verstuurd zouden worden. Geen van beide was het geval. Ik was even weg, kreeg toen telefoontje dat ze er binnen 10 minuten zouden zijn. Buurman schoot snel te hoop en nam koelkast in ontvangst, pas op zijn aandringen werd die naar eerste verdieping gebracht (had ik wel netje aangegeven in de bestelorder). Vervolgens zijn de bezorgers er snel vandoor gegaan; ze hebben de verpakkingsmaterialen niet verwijderd en meegenomen, de pootjes van de koelkast niet goed ingesteld... eigenlijk de dingen die ze als nieuwe speler op de markt beloven qua service; die werden niet uitgevoerd...

Wat wel goed werd gedaan: op de dag van levering werd al een mailtje gestuurd waarin je gewezen wordt op cashback of andere acties die voor jouw product gelden, dus daar herinneren ze je aan, dat is wel makkelijk.

Beste Anne,

Bedankt voor je uitgebreide beoordeling.

Dit is zeker niet de service die je van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor! We willen er juist altijd voor zorgen dat onze klanten duidelijk en overzichtelijke geïnformeerd worden tijdens de levering en het is duidelijk dat dit bij jou niet is gebeurd.

Ook het feit dat tijdens de levering niet de volledige service is aangeboden is niet de bedoeling. Wij vinden het erg belangrijk om de beloftes die we aan onze klanten maken waar te maken, daarom schrikken wij hier van.

We komen daarom graag met je in contact over de levering. Zouden we je vriendelijk mogen verzoeken contact met ons op te nemen via 030-8080700 zodat we het kunnen bespreken?

We horen graag van je.

HR 09-12-2018 Via de website gekocht

Goed product en prima service

Een nieuwe inbouwvaatwasser gekocht omdat mijn oude het na 27 jaar begaf. De informatie per telefoon over type, service bij inbouw e.d. was duidelijk en goed. Het inplaatsen ter plekke werd vakkundig en goed gedaan.
Een punt van aandacht voor de monteurs: vraag in het vervolg om een teiltje om het water uit de slang in weg te laten lopen ipv die slang door het hele huis weg te slepen terwijl het water dan over de vloer stroomt.......

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste HR,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de levering van je nieuwe inbouw vaatwasser zo prettig hebt ervaren en je het telefonische contact vooraf en de plaatsing van je apparaat als vakkundig en goed hebt ervaren.

Je feedback over het restwater is voor ons erg belangrijk gezien we constant op zoek zijn naar mogelijke manieren om de service te verbeteren. We zullen deze dan ook zeker bespreken met onze logistieke afdeling. Mocht je hier over nog verder contact wensen kun je contact met ons opnemen via 030-808700 of klantenservice@ao.nl.

We wensen je veel plezier met de nieuwe vaatwasser en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

Beste HR,

gerard 09-12-2018 Via de website gekocht

100 procent goed en betrouwbaar

goed service eerst machine had een ongelukje gehad De ander dag een nieuw gelevert op de afgespoken tijd top

Beste Gerard,

Bedankt voor je beoordeling!

Een ongelukje kan natuurlijk altijd voorkomen maar we zijn blij dat dit naar tevredenheid voor je opgelost is! We maken het graag zo makkelijk mogelijk voor onze klanten!

We wensen je veel plezier met de aankoop en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te zijn bij een volgende bestelling!

Sjoerd 09-12-2018 Via de website gekocht

Super service

Geweldige ervaring. Had zelf een verkeerd huisnummer opgegeven en na een tijd pas doorghad dat het verkeerd opgegeven was, gelukkig wel voor de levering. Na een mailtje van mijn kand werd ik snel opgebeld op zondag dat ze het adres hadden aangepast. Heel adequaat. Daarnaast nog een top ervaring met de levering, twee aardige jonge gasten die keurig een half uur van te voren opbelde dat ze kwamen leveren. De app liet al een dag ervoor weten wanneer ze ongveer kwamen.

Beste Sjoerd,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Geweldig om te lezen dat je het contact en de levering zo goed hebt ervaren! Een klein foutje kan natuurlijk altijd voorkomen maar we vinden het belangrijk om dit zo adequaat mogelijk opgelost word voor onze klanten.

Ik zal je mooie complimenten zeker doorgeven aan onze chauffeurs, dit zullen ze vast leuk vinden om te horen!

We wensen je veel plezier met de aankoop en hopen je in de toekomst nogmaals zo tevreden te kunnen stellen bij een volgende bestelling!

Wilma 09-12-2018 Via de website gekocht

Bijzonder goed

Mooie overzichtelijke en duidelijke shop Goede prijs/ kwaliteit verhouding. De levering was erg snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Wilma,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de webshop en prijs/kwaliteit verhouding zo prettig hebt ervaren! We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk.

H. van de Hoef 09-12-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Goede communicatie. Fijne mensen aan de telefoon. Prima bezorgers.
De eerste wasmachine was niet goed. Gelijk gebeld en het is prima opgelost!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste H. van de Hoef,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de communicatie en het telefonisch contact zo goed hebt ervaren en we een issue gelijk voor je op hebben kunnen lossen!

We wensen je veel wasplezier met het nieuwe apparaat en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te zijn bij een volgende bestelling!

van der Linde 09-12-2018 Via de website gekocht

De wasdroger prima bezorgt en de oude weer meegenomen.

De levering was goed. Op de dag fijn 10 minuten van te voren gebeld zodat we precies wiste wanneer de aflevering was. De service was prima. Mooi op de eerste verdieping op de plaats gezet en de boel aangesloten. De verpakking en de oude machine retour genomen.

Beste van der Linde,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Geweldig om te lezen dat je de levering en informatieverstrekking hierbij zo prettig hebt ervaren! We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk.

We wensen je veel droogplezier met het nieuwe apparaat en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te zijn bij een volgende bestelling!

Sonja 09-12-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Overzichtelijke website.
Snelle levering, goede service. Wasmachine werd gratis aangesloten en oude netjes meegenomen.

Beste Sonja,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de website als overzichtelijk en de levering en service als goed hebt ervaren!

Elze 09-12-2018 Via de website gekocht

Fijn geholpen aan telefoon en door bezorgers.

Correcte en perfecte verwerking van mijn bestelling. Probleem over levering werd snel en naar wens opgelost

Beste Elze,

Bedankt voor je beoordeling!

Geweldig om te lezen dat je de verwerking van je bestelling als correct en perfect hebt ervaren en we een probleem over de levering adequaat op hebben kunnen lossen!

Gerida 09-12-2018 Via de website gekocht

Bij AO is de service een extra cadeau

Voor de eerste keer bij AO een bestelling gedaan.Wat een service, van begin tot het eind van alles op de hoogte gehouden.Product op de afgesproken tijd geleverd.Uiterst vriendelijke en bekwame medewerkers. Geweldig dat dit nog bestaat!.

Beste Gerida,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Leuk om te lezen dat we een goede eerste indruk hebben kunnen achter laten tijdens de levering van je nieuwe apparaat en je de service door onze chauffeurs zo prettig hebt ervaren!

We wensen je veel plezier met de aankoop! Hopelijk mogen we je nogmaals tevreden stellen tijdens een volgende bestelling!

Lymani 09-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige levering

Snel besteld en een leverdatum kunnen kiezen.
Wij wonen in een nieuwbouwwijk welke moeilijk te vinden is. Wij werden netjes gebeld door de leverancier en met een beetje hulp van onze kant waren ze netjes optijd. Alles naar zolder gebracht en aangesloten. Bedankt heren voor deze service!

Beste Lymani,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat we je nieuwe aanwinst op een door jou gewenste leverdatum hebben kunnen leveren en onze heren je tevreden hebben kunnen stellen tijdens de levering!

We wensen je veel plezier met de aankoop en hopen je in de toekomst nogmaals blij te mogen maken tijdens een volgende bestelling!

Barbara 09-12-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle en makkelijk te bereiken klanteservice.

Duidelijke website waar alles makkelijk en snel te vinden is. Dus het bellen met de klantenservice is tot het minimum beperkt.Dit is heel fijn. De website heeft ook een fijne positieve uitstraling wat maakt het welkom voelen. Ben heel blij dat ik per e-mail en per sms dag van te voren benaderd ben om precies te weten hoe laat de levering plaats vindt. Ik ben zelfs ook gebeld dat ze 10 minuten later voor mijn deur staan. Super duidelijk. Medewerkers waarmee ik heb gesproken waren heel vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Barbara,

Bedankt voor je uitgebreide beoordeling!

Geweldig om te lezen dat je de website als duidelijk en gebruiksvriendelijk hebt ervaren! Bij ons ben je natuurlijk altijd welkom en we zijn blij dat jij dit ook zo hebt ervaren!

Ook de informatieverstrekking bij en voor de levering proberen we zo overzichtelijk mogelijk te maken voor onze klanten!

We wensen je heel veel plezier met de aankoop en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te zijn bij een volgende bestelling!

Jeannette Craane 09-12-2018 Via de website gekocht

goede service

goed advies, goede oplossing bij verkeerde bestelling (door mijzelf). Alleen jammer, dat het oude apparaat toch niet meegenomen werd bij de levering van een nieuwe diepvriezer. Was wel afgesproken.

Beste Jeanette,

Bedankt voor je beoordeling en waardevolle feedback!

Fijn om te lezen dat je het telefonische contact en advies zo goed ervaren hebt en we naar tevredenheid een oplossing hebben kunnen bieden voor een onvoorziene situatie.

Het is normaal gesproken de bedoeling dat een oud apparaat word meegenomen als je dit aangeeft in de order, tenzij deze niet aan de voorwaarden voldoet. We bespreken dit graag even met je, gezien dit voor ons waardevolle feedback is!

We zouden je daarom vriendelijk willen verzoeken contact met ons op te nemen via 030-8080700. We horen graag van je.

Marja Van Eersel 09-12-2018 Via de website gekocht

Wat een mooie manier om aankoop te doe

Goede prijs, duidelijke informatie over het product
Makkelijk bestelling plaatsen daarna goed op de hoogte gehouden over verloop van de bezorging/afhandeling extra korting

Beste Marja,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de prijs als goed, de productinformatie als duidelijk en het bestel- en leveringsproces en de informatieverstrekking als makkelijk hebt ervaren! We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk!

MT vd Valk 09-12-2018 Via de website gekocht

Sympathieke medewerkers en fijne service!

Heel overzichtelijke shop en netjes geinformeerd over het moment van levering. Kwamen op tijd. Sympathieke medewerkers en snelle handeling!

Beste MT vd Valk,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Geweldig om te lezen dat je onze webshop als overzichtelijk en de informatieverstrekking als duidelijk hebt ervaren!

Ik zal je complimenten doorgeven aan onze chauffeurs, hier zullen ze vast blij van worden!

Marcel 09-12-2018 Via de website gekocht

Goede webshop

Was voor ons een onbekende winkel. Goede (lagere) prijs in vergelijking met de grote webshops. No nonsens en goede communicatie.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Marcel,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Leuk om te lezen dat we je positief hebben kunnen verassen tijdens je eerste ervaring met ons! We maken onze klanten graag blij en vinden het fijn om te lezen dat dit bij jou gelukt is!

Vriendelijk, service kan beter 08-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk, service kan beter

De shop is fijn en overzichtelijk. De klantenservice en de bezorg/aansluitservice ben ik tevreden over. Leuke en gezellige klantenservice. Wat ik wel een beetje jammer vond was de verwarring betreft de bezorgdatum. Twee aparte bestellingen gedaan, telefonisch contact gehad, beide kunnen inplannen op 4 december. Bevestiging ontvangen. Op 3 december kreeg ik bericht dat mijn koelkast geleverd zou worden. Meerdere keren telefonisch contact gehad om het te controleren. Koelkast zou toch op 4 december komen, maar dat kwam die toch niet. Vervelend. Toch wel beetje balen. Bij het gasfornuis moest een gasslang besteld worden, nergens bij de specificaties te vinden en werd ook niet telefonisch gemeld met het maken van de afspraak. Koelkast uiteindelijk 2 dagen later geleverd. Met twee kleine, maar toch zichtbare deuken in de deur. Ik werd fijn te woord gestaan, en het bestellen ging vlekkeloos. Bezorgers belden netjes een half uur van te voren om de bestelling te komen leveren. Het contact ging goed, maar toch ben ik teleurgesteld dat de bezorgdatum niet juist was en de nieuwe koelkast is beschadigd.

Beste Klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen je klantervaring hier zo uitgebreid te beschrijven.

Wat jammer om te lezen dat er verwarring is ontstaan m.b.t. de leveringsdatum, en er vervolgens ook in de informatieverstrekking een hoop onduidelijkheid is geweest. We proberen het juist zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk te houden voor onze klanten.

Het feit dat er schade op je koelkast zit is iets wat natuurlijk helaas kan voorkomen, echter proberen we altijd met onze klanten een oplossing te vinden in dit soort situaties.

We komen daarom graag met je in contact over deze ervaring, gezien dit soort feedback voor ons van onschatbare waarde is! Zou je contact met ons op kunnen nemen via 030-8080700? We bespreken het graag met je.

We hopen op spoedig contact.

Theo 08-12-2018 Via de website gekocht

Verrassend.

Meerdere zaken met gelijke prijs, echter bij AO werd de cashback wel vermeld maar niet direct in het aankoopbedrag verrekend. Dit is eerlijke voorlichting.
Je voelt je klant in de contacten met AO.

Beste Theo,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de informatieverstrekking en de informatie over de cashback en de prijs zo goed hebt ervaren. We houden het graag zo overzichtelijk en duidelijk mogelijk voor onze klanten.

We wensen je veel plezier met de aankoop en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

josmalden 08-12-2018 Via de website gekocht

alles was perfect verlopen!

we hebben een inbouw vaatwasmachine bij jullie gekocht en door jullie laten inbouwen het is allemaal perfect gelopen ook de twee mannen die hem brachten hebben de oude machine netjes uit gebouwd en de nieuwe perfect aan gesloten ook werd het afval netje opgeruimd voor dat we tot de aan koop over waren gegaan hadden we vragen over de inbouw en gebeld met ao waarop we netje te woord zijn gestaan en de afspraak van de inbouw ook gelijk gerelgd werd !

Beste Josmalden,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Wat fijn om te lezen dat je het telefonische contact en de levering door onze mannen van je nieuwe inbouw vaatwasser zo prettig hebt ervaren! We maken onze klanten graag blij en vinden het leuk om te lezen dat dit bij jou gelukt is.

We wensen je heel veel plezier met het nieuwe apparaat! Hopelijk mogen we je bij een toekomstige bestelling nogmaals zo blij maken!