AO.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over AO.nl.

AO.nl stelt zich voor

AO.nl is dé online elektronica retailer in Groot-Brittannië, en sinds 2016 ook actief in Nederland. AO biedt een enorm assortiment bestaande uit apparaten van topmerken als Bosch, Samsung en Siemens. Daarnaast bied AO haar klanten een unieke service. Bij AO staat de klant centraal, wat betekent dat AO altijd nét een stapje verder gaat om de klant gelukkig te maken. AO heeft niet alleen een eenvoudig bestelproces, gratis levering en een mogelijkheid om zelf een bezorgdag te kiezen, maar AO biedt ook nog eens een laagsteprijsgarantie. Woon je op vier hoog zonder lift? Moet je wasmachine naar de zolder toe? Geen probleem! AO levert je nieuwe apparaat naar de gewenste plek in jouw huis. De vriendelijke bezorgers pakken het apparaat voor je uit en nemen het verpakkingsmateriaal netjes mee terug. Indien gewenst sluiten onze bezorgers je nieuwe apparaat aan op de (bestaande) water- of gasleiding, bouwen ze je keukenapparatuur voor je in of maken ze je nieuwe tv startklaar. Tot slot nemen ze, indien gewenst, jouw oude apparaat gratis voor je mee ter recycling. Heb je vragen omtrent een product of de levering? Of kun je niet kiezen welk apparaat het beste bij je past en wil je graag advies krijgen? Onze klantenservicemedewerkers staan 6 dagen per week voor je klaar. AO begrijpt ook dat iemand van gedachte kan veranderen en daarom mag je je product binnen 30 dagen na aankoop gratis retourneren.

Deze score is berekend op basis van 3075 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ismail Unmek 16-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ik heb hier een warmtepompdroger gekocht van AEG en heb gekozen voor ao.nl omdat zij zeer scherpe prijzen hanteren en een prima service hebben.

Aantal keren gebeld met de klantenservice en altijd netjes geholpen zoals het hoort, ook de levering was top en vond het ook prettig dat ik zelf een datum kon kiezen.

Kortom super goede service en website ik zou ao.nl zeker aanbevelen en in de toekomst nogmaals inkopen doen hier.

Bruinen 16-10-2019

Gezocht op internet naar een afwas machine . Referecies van AO.nl hebben de doorslag gegeven. Bij de levering klopte precies wat ik had gelezen . Goede en vriendelijke bezorgers. Snel geleverd. En uitleg gekregen over de werking van de afwasmachine. Zeer tevreden .

Betty 16-10-2019

Shop heeft overzichtelijk aanbod en goedwerkende site. Afspraak voor levering maken verliep prettig. Fornuis is aangesloten door ter zake kundig personeel. Namen de tijd om goed werk af te leveren. Het verpakkingsmateriaal is mee genomen.

Prima 16-10-2019

De prijs was de goedkoopste, de communicatie prima, de levering volgens afspraak en het inbouwen van de koelkast verliep snel en deskundig door een vriendelijke monteur.
Kortom: Prima!

Jelle 16-10-2019

In kende ao.nl niet, maar dit was zeker voor herhaling vatbaar. De levering was keurig op tijd en de wasmachine werd vlot op de eerste verdieping geïnstalleerd en mijn oude wasmachine werd snel (ook vanaf de eerste) afgevoerd.

F.Eggink 16-10-2019

Zeer goede service! Op een pakket wachten is meestal een vorm van moderne quarantaine maar door de duidelijke communicatie hebben we amper hoeven wachten!
Daarnaast werd hij naar 2 hoog gebracht en de Aude weer meegenomen!

Jan 16-10-2019

Nette homepage met duidelijke informatie en scherpe prijzen en leuke acties.
Snelle levering met track & tracé zodat je het bestelde kan volgen.

Jan van Duivenboden 16-10-2019

Na aanmelding bij ao artikel gekocht, daarna uitgebreid de vragen beantwoord of het de juiste artikel was werd de actie uitgebreid en zo spoedig werd de levering gepland, uitstekende kennis was aanwezig bij chauffeur/ Bezorger, wist precies waar hij mee bezig was, zelfs de deurtjes van de naast gelegen vaatwasser werden opnieuw afgesteld zodat alles er keurig netjes uitzag,

Julia van Kappel 16-10-2019

Goede service! Behulpzame jongens die de zware wasmachine naar de 2e verdieping brachten. Wasmachine werd keurig aangesloten.
Aardige, vlotte en gespierde jongens!
Veel respect voor dit loeizware werk.

Soenita 16-10-2019

Ik ben heel goed geholpen door de klantenservice mevrouw Chanell voor een retour artikel en de bezorgers waren heel vriendelijk. Top service. Ik ben helaas de namen van de heren vergeten. Maar ze hebben op vrijdag een Bosch merk Vrieskast geleverd bij mij thuis in Den Haag. Misschien kunnen jullie nakijken wie dat zijn geweest. Heel hartelijk dank.

Harrie 15-10-2019

Prijs is goed, service is goed. Ondanks pech met leverauto kwam deze toch nog dezelfde dag, netjes uitgepakt en aangesloten. Continue op de hoogte gehouden van leveringstijd.

Sander Kienhuis 15-10-2019

Alles netjes op tijd geleverd ivm deuk in de vriezer nog een goede korting gekregen . Super service

Sparkle 15-10-2019

Eerste keer hier besteld: een wasmachine: keurige mailuitwisseling, goede prijs, nette benadering van de klantenservice en fijne bezorgers: bellen van te voren, weten wat ze doen, sluiten het netjes aan en nemen alles mee. Kortom: zoals iedere klant het graag ziet: aanrader.

John 15-10-2019

Zeer prettige prijs/kwaliteit verhouding m.b.t. de bestelde wasmachine. Makkelijk, goed en snel bestel/leverproces. Je wordt voortdurend op de hoogte gehouden van de verwachte leveringstijd. Onze straat (nieuwbouwwijk) bleek lastig te vinden, waarbij er keurig vanuit de klantenservice (vooraf) contact met ons werd opgenomen, zodat de bezorgers alsnog ons adres wisten te vinden. Vlotte installatie van de machine, door 2 betrokken medewerkers. Van bestelling tot installatie alleen maar correct verlopen...

WIering 15-10-2019

De inbouw koeldiepvries kast is heel professioneel geplaatst. Wij zijn zeer tevreden en hebben de inbouwers gecomplimenteerd. Wij zijn zeer tevreden!

Jos 14-10-2019

Bijzonder goede en vriendelijke afhandeling per telefoon. Men nam ruim de tijd voor mijn vragen. De afhandeling was ook zeer correct en vriendelijk. Beide bezorgers waren voorzichtig, dachten mee en gaven ter zake doende uitleg. Kortom: zeer tevreden!

René 14-10-2019

Buitengewoon aardig en voorkomend te woord gestaan in de telefonische contacten.
Planning , binnen het dagdeel, O.K. verder klopte er niets van.
Inbouw is verder goed verlopen, aardig personeel

Karin 14-10-2019

Duidelijke website, concurrerende prijzen, zeer goed telefonisch contact met klantenservice, nette vriendelijke bezorgers, ik ga hier zeker terugkomen

Tecterra 14-10-2019

Prima bestelproces, fantastische levering door erg vriendelijke chauffeurs. En dat voor de beste prijs op internet!

Ina 13-10-2019

Ik was op zoek naar een koelkast en kwam terecht bij ao.nl. De presentatie, prijs, cashback-actie en snelle levering zijn top. De afspraken met betrekking tot de bezorging zijn goed geregeld. Daarbij vriendelijke bezorgers en perfecte service.
Kortom, ik ben erg blij met ao én met mijn nieuwe koelkast!

Ronald 13-10-2019

Vriendelijke bezorgers! Mailtje van te voren over het bezorgingswindow. 45 minuten vooraf een telefoontje over het moment van bezorging. Verpakking en oude apparatuur wordt meegenomen!! Super tevreden!!

Jos en Annemarie 13-10-2019

Beste AO,

we konden u nog niet, maar zagen uw naam op internet en daarna alles gelezen over jullie op Wikipedia.
Dat zag betrouwbaar uit.

We hebben de stofzuiger zonder zak van Philips model PowerPro FC 933009 in het rood bij jullie gekocht.

De site is zeer gebruiksvriendelijk.
Alle handelingen lukten direct en de informatie en emails enz. gingen van een leien dakje.

De prijs was gunstig in vergelijking met anderen. (Daarom kozen we uiteindelijk voor jullie.)

De stofzuiger kwam 1 dag later dan beloofd, maar we werden goed op de hoogte gehouden.

Kortom: site 10; betalingsgemak: 10; betrouwbaarheid 10; snelheid 8.

Wij zijn zeer tevreden met u tot nu toe, en wensen u succes met verdere groei.

Gerard Goosen 13-10-2019

Zeer tevreden,logistiek prima in orde.S'avonds wasmachine besteld,volgende dag in huis.Werd op de hoogte gehouden welke tijd de levering zou plaatsvinden.Dit via mobiel en internet. Aflevering wasmachine geweldig.2 fitte vriendelijke jongens.Schoon.Shirt met embleem van het bedrijf perfect.Wasmachine geinstalleerd oude machine meegenomen.Voor ons een 10.Dit bedrijf weet hoe het hoort.

Olaf 13-10-2019

Snelle levering,via mail wordt dag en tijd bekend en je word gebeld een haf uur voordat ze er zijn.
Zeer klant gerichte mannen en erg vriendelijk.
Wasdroger naar tweede verdieping gebracht en aangesloten.
En de oude weer meegenomen.
Ja, ik zou deze winkel aanbevelen!!

Thea Bahlmann 13-10-2019

Prettige behandeling. Degenen, die kwamen leveren waren heel voorkomend en beleefd.
De spullen werden goed geplaatst en aangesloten. De afspraken qua levering werden prima nagekomen. Alles ging volgens het boekje.

Poelstra 13-10-2019

Geweldig hoe jullie contact houden met de klant,keek eerst wel raar dat er een monteur stond met kleding van tnt
Bleek een geweldige monteur die wist wat hij moest doen,super

Bianca 12-10-2019

snelle service, goede prijs, communicatie prima. bezorging wat afgeraffeld en er werd een beeetje moeilijk gedaan over de oude wasmachine, die niet te vervoeren zou zijn. wel alles geïnstalleerd en niets beschadigd. oude wasmachine kon gewoon worden meegenomen. De wasmachine werkt tot nu toe zoals het hoort. Ik heb wel voor de zekerheid de machine aangemeld bij Elektrolux/AEG om de motorgarantie voor 10 jaar te activeren.
Officiele reactie van AO.nl 16-10-2019

Beste Bianca,

Bedankt voor de review!

Ik begrijp dat je niet helemaal voor de 100% tevreden bent met de bestelling, wat uiteraard jammer is.

Soms komt het voor dat wij een oud apparaat niet mee kunnen nemen, bijvoorbeeld als het bovenblad los zit of als er nog water in het apparaat zit.

Ik vind het erg vervelend om te horen dat de bezorging ook wat afgeraffeld overkwam. Graag zou ik met je in contact komen om hier wat meer over te weten te komen. Met deze informatie kunnen wij onszelf weer verbeteren voor toekomstige leveringen. Zou je ons willen bellen op 030 8080 700? Alvast hartelijk dank!

Jens van AO

Manon 12-10-2019

Super webshop! Goede producten en mooie prijzen! Ruime keuze.Heel snel geleverd! En netjes door de bezorgers!

M.A.P.M. 12-10-2019

Prijzen marktconform. Snelle levering en zeer correcte en vriendelijke bezorgers.

Joan 12-10-2019

Keurig bedrijf met prima website en scherpe prijzen. Hele goede service. Apparaten keurig naar zolder gebracht en aangesloten. Tevens oude apparaten van zolder meegenomen.

Chr Boesveld Almen 12-10-2019

levering binnen 1 dag ,ik heb nog de klantenservice bebeld hier over en een foto waa de oude vriezer stond,want die had het na 16 jaar begeven,keurig met 2 man de oude weggehaald ,de nieuwe vriezer op die plek gezet,en alles was weer inorde, waar ik erg bang voor was de service zijn zo goed,dat de diepvries al vol zou zitten met ingevroren vlees en groente,maar ik had me bang gemaakt voor niks,nu heb ik oon nog een wasdroger die niet meer werkt,maar die koop ik als dit verslag gehonoreerd word.Boedankt A.O

Jurgen 12-10-2019

Prima levering van onze nieuwe koelkast. Zowel bestelling als plaatsing verliep correct en perfect !

Daphne 11-10-2019

Vanwege kapotte vaatwasser hier terecht gekomen. Een goedkope variant gevonden die aan al onze verwachtingen voldeed (A ++, 46 DB, ruimte voor veel couverts en verstelbaar bovenrek zodat mn grote borden er makkelijk inpassen). De levering ging heel soepel en we zijn heel blij met de nieuwe vaatwasser die aan al onze verwachtingen voldoet. Bedankt!

Saskia K 11-10-2019

Snelle levering, makkelijk contact te krijgen met AO om datum te wijzigen.
De heren die de droger kwamen brengen waren erg vriendelijk en behulpzaam. Top service

Bauke 11-10-2019

De meest gunstige prijs, alles op tijd, email, berichtje en een telefoontje 15 minuten voor aflevering, vriendelijke bezorgers, alles uitgepakt en inpakkarton meegenomen evenals het oude apparaat, klasse!

Roos 10-10-2019

Super service!! Ik ga zeker weer bij hun spullen bestellen als ik weer iets nodig heb.

J. Otter 10-10-2019

De website is overzichtelijk, het doorlopen van het bestelproces gaat ook makkelijk.
En qua communicatie werkt het zeer prettig. Op tijd krijg je zowel een mail als ook een sms met tijdstip waarop er geleverd wordt.
En de chauffeur zelf belt ook nog eens van te voren. Kan niet missen.

Paul 09-10-2019

De begeleiding bij de aankoop van een vaatwasser was uitgebreid, maar vemoedelijk noodzakelijk. De installatie verliep voortreffelijk. De afvoer van de oude machine prima.

Beste Paul,

Hartelijk bedankt voor je review en het topcijfer!
Fijn dat je onze uitgebreide begeleiding als fijn hebt ervaren ☺ Soms voelt het als teveel, maar zo zorgen we wel dat we je in één keer blij kunnen maken met een passend apparaat!

Heel veel plezier van je nieuwe machine, en we staan natuurlijk graag weer voor je klaar!

Beste Paul,

Hartelijk bedankt voor je review en het topcijfer!

Ineke 09-10-2019

Duidelijke omschrijving van alle artikelen , snelle levering goede service pakken het uit en nemen alles mee, bellen van te voren als zij eraan komen.

Beste Ineke,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling en de aanbeveling!
Heel leuk om te lezen dat je tevreden bent over de productomschrijvingen, de snelle levering en de service! Superfijn om te zien dat we je blij hebben kunnen maken ☺

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons!
Veel plezier van je nieuwe apparaat en we zijn je graag weer van dienst!

Anja 08-10-2019

Beste prijs voor de door mij gekozen droogtrommel. Snelle levering, avond ervoor mail met leveringstijd, kwartier voor aankomst telefonisch contact, beleefde bezorgers die ook verpakking mee terug nemen.

Beste Anja,

Hartelijk bedankt voor je aanbeveling en de topscore!

Heel fijn om te lezen dat je vrolijk werd van de prijs van je droomdroger ☺ Ook super dat de levering vlekkeloos verlopen is en dat je blij bent met de alle informatie over de bezorging en onze mannen zelf. Toppie!

Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring met ons!
Heel veel plezier van je nieuwe droogtrommel en we staan natuurlijk graag weer voor je klaar! ☺

Wim 08-10-2019

Bij de levering van de koelkast bleek er een kleine schade te zijn. Direct contact met AO bracht mij een heel mooie korting op het apparaat. Vanwege plaatsing in de bijkeuken was acceptatie van een k.k. met kleine beschadiging voor ons geen probleem.
Correcte afhandeling!

Beste Wim,

Dank je wel voor je review en het prachtige cijfer!
Superfijn dat alles naar wens is gelopen, ook de afhandeling van de schade. Als zoiets gebeurt is het natuurlijk nooit leuk, maar we kijken graag samen met jou naar de beste oplossing ☺Goed om te lezen dat je vindt dat we het goed hebben afgehandeld!

Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons!
Veel plezier van je nieuwe koelkast en we staan natuurlijk graag weer voor je klaar ☺

Beste Wim,

Dank je wel voor je review en het prachtige cijfer!

Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons!

IP 07-10-2019

Goede prijs, goede site. Er stond morgen geleverd, alleen werd het overmorgen. Bij installatie doen ze niet aan af- en aanvoerslang verlenging, ondanks dat de verleng slangen aanwezig waren.

Beste IP,

Bedankt voor de review.

Goed om te zien dat je de site als prettig hebt ervaren.

We geven de klanten altijd aan welke dagen beschikbaar zijn voor de desbetreffende postcode. Dan kunnen ze zelf kiezen.

De chauffeurs die sluiten graag de wasmachines aan maar als het afwijkt van een standaard aansluiting dan kunnen ze dit niet altijd doen.

Ze willen het namelijk netjes voor de klant achterlaten zonder enig risico. Als iets niet mogelijk is dan geven ze dit ook altijd aan zodat de klanten dan kunnen besluiten wat ze willen doen.

Als er toch nog vragen zijn dan kan je ons altijd bellen via 030-8080700.

Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe apparaat en een hele fijne dag!

Beste IP,

Bedankt voor je review.

Goed dat je onze website overzichtelijk vindt.

Klanten kunnen altijd zelf een dag uitkiezen voor de desbetreffende postcode. Zo weet je waar je aan toe bent.

Het klopt inderdaad dat de chauffeurs niet altijd kunnen aansluiten als het afwijkt van een normale toevoer en afvoer.

Als ze niet de garantie kunnen geven dat ze het goed en veilig voor de klant achter kunnen laten dan gaan ze dit ook aangeven dat ze het dan niet kunnen aansluiten. De klant mag natuurlijk zelf beslissen wat ze dan gaan doen.

Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen dan horen we graag van je. Je kan ons bellen via 030-8080700.

Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe apparaat!

B.A. van Duijn 07-10-2019

Prijs/kwaliteit prima in orde. Keurige verzorging van de bestelling.
De wasmachine is netjes geplaatst, de oude meegenomen en de verpakking! Hoed af!

Beste B.A. van Duijn,

Bedankt voor de review en hoge score!

Ik wens je veel plezier met je nieuwe Wasmachine!

Van Hensbergen 07-10-2019

Goed te vinden op internet. Prijs oke. Levering goed, Afspraken nagekomen over levering en tijd. Keurige aflevering.

Beste Van Hansbergen,

Bedankt voor je review.

Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe apparaat en hopelijk tot de volgende keer!

P. Schotanus 07-10-2019

Zeer snelle levering van de bestelde wasmachine op een door mij gekozen dag. Goed op de hoogte gebracht met tijdblokken van enkele uren wanneer de levering zou plaatsvinden. Deze blokken werden naarmate de tijd verstreek bijgesteld naar kleinere blokken + half uur voor daadwerkelijke levering gebeld. Behulpzame aflevermedewerkers met voldoende uitleg over het product.

Beste P. Schotanus,

Bedankt dat je een review over ons achterlaat.

Een 10 is echt een heel mooi cijfer.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe Wasmachine!

Esther Backhaus 07-10-2019

Fijn product voor een mooie prijs ! Zelf kunnen aangeven op welke dag het product geleverd dient te worden. Wordt op de hoogte gehouden over de status van het product. Via de track and trace is het product te volgen en betreffende dag wordt er ongeveer 20 minuten voordat de levering plaats vindt, telefonisch contact opgenomen dat betreffende product onderweg is. Alles wordt netjes geplaatst, uitleg gekregen, alle info in boekjes gekregen en het oude product werd mee terug genomen. Aardige leveranciers !

Beste Esther Backhaus,

Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt op kieskeurig.

We vinden belangrijk om de klant goed te informeren en mooi om te zien dat je dit als prettig hebt ervaren.

Het zou leuk zijn als je de volgende keer weer bij ons besteld.

fpoep 07-10-2019

aantrekkelijk prijs en goede klanten service en goed op de hoogte gehouden van de levering

Beste fpoep,

Bedankt voor de review.

Goed dat je onze communicatie duidelijk vindt.

Ik wens je veel plezier met je bestelling en wellicht tot de volgende keer!

Monique Menge 07-10-2019

Prima service, goede prijs! Op verzoek ook nog onze droger bovenop de wasmachine geplaatst. Top!

beste Monique Menge,

Bedankt voor je review en score!

Leuk dat je dit deelt op kieskeurig.

Bouke Eijsbouts 06-10-2019

Wij hebben deze shop gekozen vanwege de laagste prijs.
En ze hebben ook een zeer goede service, hebben wij ervaren.

Beste Bouke Eijsbouts,

Bedankt voor de hoge score en leuk dat je bij ons de laagste prijs vond!

Hopelijk bestel je de volgende keer weer bij ons.

Ronald 06-10-2019

Keurige prijzen en netjes bezorgd. Via site de bestelling prima te volgen. Van winkel tot bezorging.

Beste Ronald,

Bedankt voor je review en score!