AO.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over AO.nl.

AO.nl stelt zich voor

AO.nl is dé online elektronica retailer in Groot-Brittannië, en sinds 2016 ook actief in Nederland. AO biedt een enorm assortiment bestaande uit apparaten van topmerken als Bosch, Samsung en Siemens. Daarnaast bied AO haar klanten een unieke service. Bij AO staat de klant centraal, wat betekent dat AO altijd nét een stapje verder gaat om de klant gelukkig te maken. AO heeft niet alleen een eenvoudig bestelproces, gratis levering en een mogelijkheid om zelf een bezorgdag te kiezen, maar AO biedt ook nog eens een laagsteprijsgarantie. Woon je op vier hoog zonder lift? Moet je wasmachine naar de zolder toe? Geen probleem! AO levert je nieuwe apparaat naar de gewenste plek in jouw huis. De vriendelijke bezorgers pakken het apparaat voor je uit en nemen het verpakkingsmateriaal netjes mee terug. Indien gewenst sluiten onze bezorgers je nieuwe apparaat aan op de (bestaande) water- of gasleiding, bouwen ze je keukenapparatuur voor je in of maken ze je nieuwe tv startklaar. Tot slot nemen ze, indien gewenst, jouw oude apparaat gratis voor je mee ter recycling. Heb je vragen omtrent een product of de levering? Of kun je niet kiezen welk apparaat het beste bij je past en wil je graag advies krijgen? Onze klantenservicemedewerkers staan 6 dagen per week voor je klaar. AO begrijpt ook dat iemand van gedachte kan veranderen en daarom mag je je product binnen 30 dagen na aankoop gratis retourneren.

Deze score is berekend op basis van 2630 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rolf 24-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Gemakkelijk een wasmachine besteld voor een erg mooie prijs. Volgende dag keurig afgeleverd. AO heeft een zeer functionele website wat eenvoudig navigeren is. De cashback bonus bieden veel website's niet waardoor AO een voorsprong heeft met veel elektronische producten. Erg blij dat ik hier mijn machine heb aangeschaft.

Petra 23-05-2019

Voldoet aan mijn verwachtingen. Heb een koelkast en een diepvries kast gekocht.

brabander 23-05-2019

bij vragen snel en netjes antwoord,
super snel in huis. leuke app om je device te volgen.
nette bezorgers die netjes en correct te werk gaan.

John 23-05-2019

Dit was mijn eerste ervaring met AO. Service was gewoon heel goed. De app werkt perfect en communicatie heel duidelijk. Had nog een kleine vraag uitstaan bij de klantenservice welke gelijk was beantwoord. De aflevering van het product was heel goed. Half uurtje van tevoren belt de chauffeur maar je kan ook alles volgen in de app.
In ons geval was het product een wasmachine welke netjes naar zolder gebracht en geïnstalleerde en dat kosteloos. Al bij al zal ik zeker nog eens bestellen bij AO.

Ella 23-05-2019

Levering was zoals in de afspraak
Nette site
Niet duur
Goede aflevering en deze mannen hebben hem ook geïnstalleerd

Beste Ella,

Dank je wel voor het mooie cijfer en je review!
Duidelijke informatie en scherpe prijzen zijn dingen waar we jou als klant graag blij mee maken ☺
Fijn om te lezen dat alles je bevallen is!

Veel plezier van je nieuwe apparaat en we staan graag weer voor je klaar!

Fam A.S. te Lelystad 23-05-2019

Wij hebben een AEG wasmachine besteld bij AO. Dit was de eerste keer dat we bij deze webshop iets gingen bestellen en na deze goede ervaring niet de laatste keer. Alles verliep soepel: de website is zeer overzichtelijk, het bestelproces en de afhandeling uitstekend - je kunt via een link de bestelling volgen en het bezorgteam belt je vooraf nog op zodat je het e.e.a. kunt afstemmen! Lijkt wel alsof je bij een fysieke winkel iets koopt. Dus best prettig. De wasmachine was in no time geleverd, aangesloten en de oude mee teruggenomen. Dus voortaan staat AO.nl ook op onze standaardlijstje van webshops!

Beste familie te Lelystad ☺,

Wat leuk dat jullie besloten hebben voor ons te kiezen voor een nieuwe wasmachine!
Een overzichtelijke site is het minste wat we kunnen doen: we maken jullie als klant graag blij met een snelle levering, duidelijke info en tiptop service!
Superfijn om te lezen dat jullie blij van ons geworden zijn ☺

Heel veel plezier van de nieuwe wasmachine en dank jullie wel voor de review. We zijn jullie graag weer van dienst!

Josh 23-05-2019

Excellent price, included free removal and installation of integrated fridge. Delivery driver was delayed because of family emergency, but he promised to arrive on that day. He eventually arrives at 23.30 and he does quick, efficient and excellent job of installation. Above and beyond expectations. Thank you AO and thank you sir!

Dear Josh,

Thank you for sharing your customer experience and the recommendation!
We strive to make you happy with sharp prices and good service!
Sometimes we can't deliver on time, but when that happens we always try to let you know as soon as possible. We always want to make you happy!
Thank you for the compliments!

Enjoy your new fridge and we hope to serve you again!

Kind regards,
Roos from AO

Klaas 22-05-2019

Mooie site. Snel gevonden wat ik zocht en duidelijke beschrijvingen. Na bestellen goed op de hoogte gehouden en dag later stond mijn biertje koud.

Beste Klaas,

Hartelijk dank voor je review en je mooie cijfer!

We maken je graag blij met een duidelijke website en goede info! Niemand houdt van wachten op z'n pakket ☺

Mocht er iets zijn wat we in het vervolg nog beter kunnen doen horen we dat natuurlijk graag! Je mag ons altijd mailen of bellen op 030 8080 700.

Veel plezier van je koelkast en geniet van je biertje ☺ We staan graag weer voor je klaar!

Jan 22-05-2019

Prima service. Alles is netjes en professioneel geregeld. Een fijne ervaring.

Beste Jan,

Dank je wel voor de complimenten en je review!
We maken je graag blij met een fijne nette service en duidelijke berichtgeving.
Superfijn om te zien dat je helemaal blij van ons geworden bent!

Heel veel plezier van je nieuwe apparaat en we helpen je graag weer!

Anneke 22-05-2019

Snelle levering en goede service. Laagste prijsgarantie, wordt correct afgehandeld.

Beste Anneke,

Dank je wel voor het mooie cijfer en aanbeveling!

Een goede prijs is natuurlijk fijn, en we maken het graag af met goede service ☺
We leveren graag zo snel mogelijk zodat je als klant direct zonder zorgen plezier kan hebben van je apparaat! Superfijn om te lezen dat je blij bent geworden van ons.

Martha Jansen 22-05-2019

Super geregeld allemaal, keurig van te voren gebeld met daarbij het tijdstip van afleveren. In twintig minuten tijd was alles geregeld. Toppie !

Beste Martha,

Hartelijk bedankt voor je prachtscore en review!

We zorgen graag dat je goed op de hoogte bent van wat er allemaal gebeurt, vanaf het moment dat je online bestelt tot de levering zelf ☺ Snel, zorgvuldig en vriendelijk.
We vinden het fijn om te lezen dat alles je bevallen is!

Veel plezier van je nieuwe apparaat en we staan graag weer voor je klaar bij een volgende bestelling!

Wing 22-05-2019

Goede prijs, maar beter waren de vriendelijke bezorgers.
Nadat ze mij op de hoogte hadden gesteld dat ze een beetje waren uitgelopen met de vorige bestelling. Niet gehaast alles uitpakken, maar netjes, rustig naar binnen gebracht.

Beste Wing,

Dank je wel voor je complimenten en het mooie cijfer!
Een scherpe prijs vinden we vanzelfsprekend ☺ Maar om je fijne ervaring compleet te maken staan we graag voor je klaar met vriendelijke bezorgers en een goede service!
Wat fijn om te zien dat je blij van ons geworden bent!

Veel plezier van je nieuwe apparaat en we zijn je graag weer van dienst!

Esther Amir 22-05-2019

Besloten bij ao.nl te kopen na een telefonisch gesprek met hen. De telefonisch gesprek was zeer vriendelijk, informtief en behulpzaam waarna ik de knop door heb gehaakt om juist daar mijn apparaat te bestellen. Alles inc. de levering verliep naar wens en volgens de afspraken! Een uitstekend webshop en ik kan die van harte aanbevelen!

Beste Esther,

Wat leuk dat je je door ons hebt laten overhalen en later hebt laten overtuigen! ☺
We vinden het super om te lezen dat je helemaal blij met ons bent! Hartelijk bedankt voor je review en de aanbeveling!

Veel plezier van je nieuwe apparaat en we zijn je graag weer van dienst ☺

rob 22-05-2019

overzichtelijke site, goede prijzen, perfecte levering zeer snel en uitstekende service door het personeel

Beste Rob,

Wat leuk dat je een bestelling bij ons geplaatst hebt en dat we bij je mochten leveren!
Hartelijk dank voor het mooie compliment

We wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop.

pieter 22-05-2019

overzichtelijk website en concurrerende prijzen, chapeau. service monteurs hebben apparaat netjes geïnstalleerd en hebben de verpakking mee retour genomen evenals de oude machine.

Beste Pieter,

Dank je wel voor je review en de aanbeveling!
We maken je natuurlijk graag blij met scherpe prijzen en duidelijke informatie! Kers op de taart is dan natuurlijk de bezorging zelf ☺
Wat fijn om te lezen dat je blij van ons geworden bent!

Mochten we toch nog iets kunnen verbeteren horen we het graag.
Heel veel plezier van je nieuwe apparaat en we zijn je graag weer van dienst!

Anton van Vreeswijk 22-05-2019

Website duidelijk, makkelijk zoeken en de bestellen plaatsen.
Op zondag een ATAG afzuigkap besteld en maandagmorgen voor 10.00 uur binnen.
Spullen door bezorger uitgepakt om te kijken of die beschadigd was en oude afzuigkap inclusief kartonnendoos mee terug genomen.
Nu bleek de afzuiger een afvoer van 15 cm. te hebben terwijl ik van 12 cm. moet hebben.
Na telefonisch contact bleek ,AO dit model niet te verkopen, kon de nieuwe afzuigkap met een antwoordnummer retour zenden.
Heb het "probleem" via verloopstuk opgelost dus niet retour gestuurd.
Dus de bezorging en de telefonische afwikkeling was zeer klantvriendelijk.

Beste Anton van Vreeswijk,

Wat een mooi review en wat een mooie complimenten!

We zijn blij dat de afzuigkap met een verloopstuk toch aangesloten kon worden!

Dank nogmaals voor je leuke reactie.

Honing18 22-05-2019

Bestellen bij AO ging van leien dakje, levering verliep ook vlekkeloos. Je krijgt op tijd te horen welk tijdvak ze komen leveren en op de dag zelf geven ze nauwkeurig door wat de tijd uiteindelijk wordt, verder belt de chauffeur een half uur van te voren dat ze er aan komen. Dus een hele ochtend of middag thuis zitten wachten is niet nodig, echt top.

Beste Honing18,

Dank voor je leuke review!

Wat fijn dat je geholpen bent met het telefoontje van onze bezorger.

Wellicht zien we je weer bij een volgende levering?
We hopen het:)

Esther Wennington 21-05-2019

Vriendelijke bezorgers/installateurs, goede service, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Beste Esther Wennington,

Wat leuk dat je bij ons besteld hebt.
Dank je voor de mooie 8!

We wensen je veel plezier met je aankoop!

Paul 21-05-2019

De beste prijs! Geleverd op het gewenste moment door 2 zeer behulpzame heren. Erg blij!

Beste Paul,

Dank voor de complimenten.

Wat fijn dat je een vlotte levering hebt gehad.

Nicole 21-05-2019

Snel geregeld. Korting voor nieuwe klanten. Duidelijk op de hoogte gehouden hoe laat de levering plaats zal vinden. Kortom tevreden.

Beste Nicole,

Dank voor de mooie 9!

We zien je graag terug bij een volgende bestelling : )

Berend 21-05-2019

Duidelijke website. Goed geïnformeerd over de status van mijn bestelling en zeer aardige jongens die onze droger kwamen brengen!

Beste Berend,

We wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop.

Wim 21-05-2019

Precies wat je als klant verwacht. Snelle levering. Volledige voortgangsinformatie over de levering. Correcte plaatsing door vriendelijke medewerkers. En, niet onbelangrijk, het juiste product.

Beste Wim,

Wat een leuk review! Dank voor de complimenten.
We vinden het harstikke leuk dat we bij je mochten leveren.

Wil Riem-Slootweg 21-05-2019

Duidelijke site, goede prijzen, je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. - puntje dat ik aangegeven had dat oude wasmachine mee moest maar de chauffeur zei dat hij vol zat en 'm niet mee kon nemen. Na enige discussie werd de oude machine toch meegenomen.

Beste Wil,

Dank je wel voor je aanbeveling en het mooie cijfer!

We helpen je graag met duidelijk informatie en een goede service! Jammer om te lezen dat je zelf hebt moeten aandringen op het meenemen van je oude apparaat - we gaan het doorgeven aan de chauffeurs ☺

Heel veel plezier van je nieuwe apparaat en we zijn je graag weer van dienst!

Bert 21-05-2019

Goed bereikbaar en overzichtelijk. Voldoende keuzemogelijkheden .
Tevens een zeer goede afhandeling ivm een kleine schade aan het bestelde. Top.

Beste Bert,

Dank je wel voor je review en je mooie cijfer!
We staan graag voor je klaar met duidelijke informatie en een passende oplossing als 't toch niet helemaal gaat zoals gewenst!
Wat fijn om te lezen dat alles bij je in de smaak is gevallen ☺

Geniet van je nieuwe apparaat en we staan graag weer voor je klaar!

hleloux 20-05-2019

goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle en duidelijke service en contact via internet en andere manieren.

Beste Hleloux,

Hartstikke leuk dat je blij bent met onze service :)
Dank voor de 9 en veel plezier met je nieuwe aankoop.

Ronald 20-05-2019

Gekozen voor deze winkel omdat deze de goedkoopste was. En na bezorging blijkt de bezorging en verdere afhandeling ook super te zijn! Echt heel vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Dankjewel voor de top service! 👍

Beste Ronald,

Dank voor de mooie complimenten!
Dank dat je onze service zo op prijs stelt :)

We wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop.

Tasha 20-05-2019

Correct en snelle afhandeling. Was snel in huis en ook de track & trace super handig!

Beste Tasha,

Wat fijn dat je zo geholpen bent met de track&trace !
We vinden het harstikke leuk dat we bij je mochten leveren.

Korrie D 20-05-2019

Nu voor de 2de keer ist gekocht omdat de service van de 1e keer goed was bevallen.
Maar ook nu weer een top service, echt goed.

Als ik weer iets nodig heb zijn ze de eerste waar ik ga kijken.

Beste Korrie D,

Dank voor je de mooie 10!
Veel plezier met je nieuwe aankoop ;)

Anton van Lierop 20-05-2019

In prijs vergelijk was AO.nl echt de goedkoopste en inclusief uit- en inbouw.

Beste Anton van Lierop,

Dank voor de mooie acht! Wat fijn dat we blij konden maken met de mooie prijs.

We zien je graag terug bij een volgende levering.

Mocht je nog vragen hebben of opmerkingen hebben, dan kun je ons bereiken op 030 8080700.

J . Neeter 20-05-2019

Wij waren op zoek naar een nieuwe Magnetron.
Bij diverse gekeken en dacht toen aan AO, want onze dochter had daar op advies van anderen een nieuwe vaatwasser gekocht.
Is toen prima verlopen , zelfs achteraf nog extra geld teruggestort omdat de vaatwasser op de site van AO op dat moment nog iets goedkoper was, binnen een week had zij dat geld op haar rekening.
de Magnetron van Sharp had bij AO een cash back van € 30 en was daardoor de goedkoopste.
Besteld en de volgende dag al in huis, top.
Volgende koop van een apparaat zal als AO het heeft ook wel weer bij hun gebeuren.

Beste J. Neeter,

Wat fijn dat we je blij mochten maken met je mooie Sharp magnetron en je dochter met haar vaatwasser ;)

En een leuke korting maakt iedereen blij, toch? :)

We wensen jullie beide veel plezier met jullie aankopen en we zien jullie natuurlijk heel graag terug bij een volgende levering.

Theo Engel 19-05-2019

Eerst contact met de klantenservice gehad voor nadere info over de exacte inbouw diepte van nieuwe wasmachine, daar zeer goed geholpen en al mijn vragen snel beantwoord. Toen de bestelling geplaatst en de volgende ochtend om 07.10 uur stond de vrachtauto van AO al voor de deur met de wasmachine. in rap tempo oude machine er uit en nieuwe machine geplaatst. Rond 7.30 uur stond de machine al proef te draaien en vertrokken zij weer. Nooit zo'n snelle levering ervaren.
mijn volgende bestelling zal zeker bij AO zijn.

Beste Theo Engel,

Dank voor de mooie complimenten!
Wat fijn om te lezen dat je zo snel geholpen bent en dat de levering op rolletjes liep!

Veel plezier met je nieuwe wasmachine.
We zien je heel graag terug bij een volgende levering :)

Karin 19-05-2019

Het was prettig en duidelijk winkelen via de AO website. Duidelijke mails en bevestiging. Hele goede levering. Heel punctueel.

Beste Karin,

Dank voor de mooie 10!

Veel plezier met je nieuwe aankoop.

Tonny 19-05-2019

Ao.nl is een goede shop hanteren goede prijzen en goede kwaliteit bezorgers brengen de machine netjes tot waar je het wil hebben vandaag besteld morgen in huis kan ze aan iedereen aanraden groentjes van een tevreden klant

Beste Tonny,

Wat leuk dat je helemaal tevreden bent!
Dank voor je leuke reactie :)

We wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop!

Duizy 19-05-2019

Goede prijzen en eigen cashbacks. Vaatwasser van Siemens binnen dag geleverd en door mijzelf geïnstalleerd.

Beste Duizy,

Wat fijn dat we je blij mochten maken met onze prijzen en kortingen.

Dank voor je reactie!

Astrid 19-05-2019

Goede hulp gekregen bij mijn vragen. Goed op hoogte gehouden via app/mail hoe laat de monteurs kwamen.
Netjes half uur van tevoren werd hun komt definitief bevestigd. Alle spullen mooi meegenomen, wasmachine draaiend achtergelaten!

Beste Astrid,

Wat leuk dat je een bestelling bij AO.nl geplaatst hebt en dat we bij je mochten leveren.

We zijn blij dat je nu kunt genieten van je nieuwe wasmachine :)

Mocht je echter vragen hebben of opmerkingen over de levering en de service dan horen we het graag. Je kunt ons bereiken op het telefoonnummer 030 8080700.

Chantal 19-05-2019

Ik geef het een dikke vette tien . AO zegt waar die voor staat. Snelle levering . Vakkundige mensen . Vriendelijk en behulpzaam. Voelt vertrouwd en goed. Ben heel netjes geholpen .Volgende bestelling zeker bij AO.

Beste Chantal,

Wauw! Wat een leuk en lief bericht.
Hier maak je ons echt wel gelukkig mee :)

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent!
We zien je graag terug bij een volgende bestelling.

Michel 19-05-2019

Handig met de constante update van de bezorgtijd,
en na een klein ongelukje door de bezorger zelfde dag terug gebeld om de schade af te wikkelen.

Beste Michel,

Wat fijn dat het issue omtrent de schade snel is afgehandeld.

Nien 18-05-2019

AO had een goede prijs, ik kon uit meerdere dagen kiezen om te bezorgen. Bezorging kon ik live volgen en had daardoor een goed idee hoe laat de bezorgers er zouden zijn. Koelkast werd netjes uitgepakt en op zijn plaats gezet. Verpakkingsmateriaal werd meegenomen.

Beste Nien,

Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en dat we bij je mochten leveren:)

Veel plezier met je nieuwe aankoop!

Danny 18-05-2019

Fijne klantenservice en scherpe prijs. Had gekozen voor een inbouw koelkast met monteur, daardoor duurde de levering wel 4 dagen, dat was wel fijn geweest als dat wat sneller kon, verder kon ik me status bijhouden. Monteur was van post NL en had veel ervaring en super snel de koelkast in en uitgebouwd. Oude gelijk meegenomen inclusief verpakkingsmateriaal. Nu 2x bij AO besteld, fijn bedrijf om zaken mee te doen. Koelkast draait als een zonnetje . Mijn volgende inbouw apperatuur gaat zeker weer bij AO besteld worden.

Beste Danny,

Wat leuk om te lezen dat je nieuwe koelkast zo snel ingebouwd is!
Je hebt inderdaad even moeten wachten maar onze collega's van Postnl zijn heel ervaren als het om het inbouwen van apparaten gaat.

Dank voor de complimenten :)
We wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop en hopen je weer te zien bij een volgende levering.

frico 17-05-2019

Goede duidelijke website. Snelle levering, bestelling werd de volgende dag bezorgd. Vriendelijke bezorger en oud artikel werd ook meegenomen.

Beste Frico,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de website als goed en duidelijk en de levering als snel hebt ervaren. We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk.

We wensen je veel plezier met de aankomst en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

Karin 17-05-2019

De service is uitstekend! Gratis plaatsing en aansluiting, ook op de 2de verdieping.
Vriendelijke medewerkers.
Mijn volgende aanschaf zal ik zeker bij ao doen.

Beste Karin,

Bedankt voor je beoordeling en de perfecte score!

Geweldig om te lezen dat je de levering van je nieuwe apparaat zo goed ervaren hebt! Jij blij, wij blij!

We wensen je veel plezier met de nieuwe aanwinst en zien een volgende bestelling graag tegemoet!

Joke 17-05-2019

Gezocht naar een bepaald type koeljast, en bij ao hadden ze deze voor de scherpste prijs. Snelle levering, alles perfect volgens afspraak! Wij zijn zeer tevreden!

Beste Joke,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Wat leuk om te lezen dat je in je zoektocht naar een nieuwe koelkast bij ons uit bent gekomen en we je zo tevreden hebben kunnen stellen tijdens de levering hiervan!

We wensen je veel koelplezier met de aankoop en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

Anja 17-05-2019

Uitstekende service.
Met snelle afhandeling.
Dank hiervoor.
En niet omdat er een beloning uitgeloofd word,wat ik echt raar vind.

Beste Anja,

Bedankt voor je beoordeling!

Geweldig om te lezen dat je de service en snelheid zo goed ervaren hebt! We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk.

We zijn wel benieuwd op welke beloning je doelt, gezien wij in principe geen beloningen uitloven voor het schrijven van een review. We horen graag je feedback hier over! Dit kan via 030-8080700 of klantenservice@ao.nl.

We wensen je veel plezier met de aankoop en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

johannes 17-05-2019

vlotte levering, en goede tijd planning, bezorging was goed ze namen de embalage mee

Beste Johannes,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat we je vlot van je nieuwe apparaat hebben kunnen voorzien en je de levering en informatieverstrekking hierbij goed ervaren hebt!

Veel plezier met de aanwinst!

Mies Baart 17-05-2019

Bosch steelstofzuiger,snelle en correcte levering.AO had de voordeligste aanbieding met goeie betrouwbare informatie.

Beste Mies,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Leuk om te lezen dat we je tevreden hebben kunnen stellen met de levering en je het apparaat voor de laagste prijs hebt kunnen bestellen bij ons!

We wensen je veel plezier met de nieuwe aanwinst en hopen je in de toekomst nogmaals tevreden te stellen bij een volgende bestelling!

cees van de Pol 17-05-2019

vrieskist snel en correct afgeleverd. Het is echter jammer dat de gebruiksaanwijzing in vele talen, behalve in het Nederlands is.

Beste Cees,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de levering als snel en correct hebt ervaren. We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk!

Vreemd dat je geen Nederlandse handleiding bij het apparaat gekregen hebt. Ik heb deze even voor je opgezocht en per e-mail naar je verzonden.

We wensen je veel vriesplezier met de nieuwe aanwinst en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

G Vreede 16-05-2019

Goede prijs vriendelijke medewerkers
Tijd opgave levering en telefoontje 15 min voor de levering

Beste G.,

Dank je wel voor je review!

We maken jou als klant graag blij met een scherpe prijs! Ook laten we je dan natuurlijk het liefste achter met een tevreden gevoel ☺

Mocht er nog iets zijn wat we kunnen verbeteren horen we dat heel graag! Je kunt ons bereiken per mail (klantenservice@ao.nl) of telefonisch op 030 8080 700.

Mb 16-05-2019

Via internet gevonden. Vakmensen en nog aardig ook. Verstopping opgelost en doorstroming gecontroleerd. Klein beetje materiaal gebruikt. Zat zoals op de site vermeld bij de prijs in. Dik tevreden

Beste Mb,

Dank je wel voor je fijne review en het cijfer!

We zorgen er graag voor dat je direct van je nieuwe apparaat kunt genieten, en soms hoort een beetje extra service daarbij. Heel graag gedaan, ook namens de aardige chauffeurs ☺

Bigi 16-05-2019

Fijne en snelle afhandeling. Service goed. Website is duidelijk. Levering op aangegeven datum.

Beste Bigi,

Dank je wel voor je review, kort & krachtig!

We maken het hele bestelproces graag zo eenvoudig mogelijk zodat je snel van je nieuwe apparaat kunt genieten.
Wat fijn om te lezen dat het je allemaal bevallen is!

Veel plezier van je nieuwe machine en we staan graag weer voor je klaar!

Mo 16-05-2019

Overzichtelijke website. Goede aanbieding. Snelle levering! De koelkast werd door de koeriers netjes op de plek gezet! Ik ben heel tevreden!

Beste Mo,

Dank je wel voor de topscore!

Fijn om te lezen dat alles bij je in e smaak gevallen is! We vinden het belangrijk om te zorgen dat je zo snel mogelijk van je nieuwe apparaat kunt genieten, en het op z'n plek zetten hoort daar natuurlijk bij ☺

Veel plezier met je nieuwe apparaat en we zijn je graag weer van dienst!