AO.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over AO.nl.

AO.nl stelt zich voor

AO, de grootste online retailer van consumentenelektronica in Engeland is nu ook actief in Nederland! Met een uitgebreid assortiment, van wasmachines tot draadloze speakers en televisies, AO brengt ´s werelds bekendste merken samen in één webshop. Bij ons staat de klant centraal, onze bezorgers en klantenservicemedewerkers gaan net dat stapje verder. Zo wordt je nieuwe droger of wasmachine altijd geplaatst waar jij ´m wilt hebben, ook als dat op zolder is. Vrijstaande wasmachines en vaatwassers sluiten we bovendien direct voor je aan, helemaal gratis! Je oude apparaat nemen we meteen voor je mee terug, daar heb je geen omkijken meer naar. Onze klantenservicemedewerkers staan 7 dagen per week klaar. Heb je het product dat je aan wilt schaffen ergens anders goedkoper gezien? Wij passen onze prijs aan, je betaalt bij AO gegarandeerd de allerlaagste prijs voor je nieuwe aanwinst. We begrijpen dat je van gedachte kunt veranderen, daarom mag je je product binnen 30 dagen na aankoop gratis retourneren.

Deze score is berekend op basis van 1845 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Mevr Bode 20-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering,

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Super snelle levering , stuk goedkoper dan bij andere , niet heel de dag wachten op product
je krijgt mailtje hoe laat ze leveren, bezorgers netjes en beleefd.
Dus ik ben zeer tevreden

Sonja 19-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

Via Google kwam ik uit bij ao.nl de wasdroogcombinatie die ik wilde bestellen was bij ao.nl het goedkoopst en op voorraad. Hoewel ik nog nooit van ao.nl had gehoord heb ik er wel besteld en zou dit een volgende keer zeker weer doen. Ik werd hoed geïnformeerd over het tijdstip dat de machine gebracht werd en dat heb ik als zeer prettig ervaren.De bezorgers waren toppers

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Claudia 19-10-2018 Via de website gekocht

De laagste prijs en een topservice!

Niet alllen de laagste prijs, maar ook een super snelle levering met een glimlach en een uitstekend uitviel over het gebruik. Echt top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Claudia,

Dank je wel voor je dikke 10 als review!
Hier doen we het bij AO.nl allemaal voor; een glimlach creëren bij onze geliefde klanten :).

Ontzettend veel plezier met je nieuwe machine & een hele mooie dag gewenst!

Met vriendelijke AO-groetjes, Priscilla

John 18-10-2018 Via de website gekocht

Snelle , correcte levering en de juiste prijs

Juiste prijs, snelle levering door eigen dienst.
Alles mooi uitgepakt en oude machine retour.
Keurig vooraf geïnformeerd dat de levering eraan komt. Top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste John,

Dank je wel voor je korte maar krachtige review!

Ontzettend fijn om te horen dat de AO-beleving zo goed bevallen is, hier worden we kei blij van :))

Veel plezier met je nieuwe machine & alvast een heel fijn weekend, AO-groetjes Priscilla

Sarah 18-10-2018 Via de website gekocht

Professionele service!

Na aflevering van de wasmachine gaf het een foutmelding. Gemeld op zondag via de website. Op dezelfde dag nog een reactie wat erg fijn is. Maandag meteen opgevolgd door nog een email én een telefoon. De case werd in de avond ook jog opgevolgd door een andere collega. Uiteindelijk is er in goed overleg tot een oplossong gekomen. De klantenservice verdient een 10. De bezorgdienst een 9-. Vandaar een 9.

Beste Sarah,

Dank je wel voor je duidelijke review & prachtige 9!

Goed om te horen dat onze customer service ( welke 7 dagen in de week bereikbaar is ) in overleg tot een goede oplossing is gekomen met je!

Veel plezier met je nieuwe machine & een hele fijne zonnige dag toegewenst, AO-groetjes Priscilla

Aad van der Graaf 18-10-2018 Via de website gekocht

Snel en zeer goed en ook nog eens de goedkoopste.

Voor het eerst deze shop ontdekt en alles ging perfect. Op vragen kreeg ik zeer snel en vriendelijk antwoord. Een dag later thuisbezorgd en van de zeer vriendelijke en nette bezorgers ook nog wat tips meegekregen en ook nog eens de goedkoopste. In 1 woord,TOP !! Kom zeker terug bij jullie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Aad!

Wauw een dikke vette 10 als review!
Hier worden we heeeel vrolijk van bij AO.nl :)

Ontzettend veel plezier met je nieuwe machine & we zien u uiteraard graag terug als klant!

Vriendelijke AO-groetjes vanuit het zonnige Utrecht, Priscilla

Hangar 18-10-2018 Via de website gekocht

AO maakt belofte waar!

Alle info was voortreffelijk! Al vanaf aankoop tot en met levering. Steeds op de hoogte gehouden wanneer precies geleverd zou worden: dag en op het uur nauwkeurig. Prima mannen die mijn wasmachine kwamen plaatsen. Perje af!

Goedemiddag Hangar,

Dank je wel voor je prachtige review!
Goed om te horen dat onze service zo goed bevallen is & hopelijk tot een nieuwe bestelling :)

Met vriendelijke AO-groetjes, Priscilla

Beste Hangar,

Bedankt voor je geweldige review en mooie score! :)

Fijn om te lezen dat je alles van A tot Z als uitstekend hebt ervaren ;)

Onze mannen zijn het gezicht van AO en zullen er ten alle tijde een geweldige show van maken, fijn om te lezen dat je dit ook zo hebt ervaren! :)

Ik zal dit compliment delen met onze mannen!

Veel plezier met je nieuwe aanwinst en hopelijk tot de volgende keer!

Dries Boas 18-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Goede gebruiksvriendelijke webshop met een geweldige service bij bezorging. De oude wasmachine is met grote volharding van 1-hoog naar beneden gekomen. Dit bleek toch een zeer moeilijke klus te zijn die de heren onder het motto "de aanhouder wint" zonder schade beneden hebben gekregen. En dat is de extra service die het verschil maakt. Een dikke 10 voor AO.nl !

Goedemorgen Dries,

Bedankt voor je geweldige review en mooie score! :)

Ik zal dit compliment delen met onze mannen!

Veel plezier met je nieuwe aanwinst en hopelijk tot de volgende keer!

Ineke 18-10-2018 Via de website gekocht

prima service

Makkelijke website
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling
Vakkundige installateurs
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Ze doen wat ze beloven
Niets op aan te merken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van AO.nl 18-10-2018

Beste Ineke,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en levering.

Veel plezier met je nieuwe apparaat en hopelijk tot de volgende bestelling!

Groetjes,
Ferry van AO

R. 17-10-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Eenvoudig bestel process
Bestelling goed te volgen en op tijd.
Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers.

Beste R,

Bedankt voor je korte maar krachtige beoordeling.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst en hopelijk tot de volgende bestelling.

GG 16-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Wasmachine was direct leverbaar en kon gratis gemonteerd worden. Had de levering eerst staan op woensdag omdat ik dacht dat dat beter uitkwam voor mij. Uiteindelijk heb ik de leveringsdatum verandert en werd de wasmachine geleverd op maandag. Dat was overgins de eerst volgende werkdag , nadat ik de bestelling geplaatst had... GEWELDIG natuurlijk. Op maandag werd de wasmachine geleverd door aardige monteurs , ook werd ik gebeld voordat de monteurs arriveerde om te laten weten dat zij eraan kwamen! Al met al een super ervaring voor een lage prijs. Zal AO zeker aanraden aan andere

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste GG,

Bedankt voor je beoordeling en dikke vette 10!

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service!

Veel plezier met je nieuwe aankoop en hopelijk tot de volgende bestelling!

Claudia 16-10-2018 Via de website gekocht

Niet alleen de laagste prijs, maar ook een topservice!

De warmtepompdroger werd niet alleen voor de laagste prijs aangeboden, maar ook de klantenservice en de levering waren top! Ik had een fout gemaakt bij het bezorgmoment en met een eenvoudig telefoontje werd dit direct op zeer vriendelijke wijze snel hersteld. Ook de levering verliep top. Keurig een bevestiging van het tijdstip van levering en een telefoontje vooraf dat de servicemonteurs onderweg waren. De levering verliep met een grote glimlach en ook werd er nog een uitstekend advies geleverd over het gebruik van de machine die keurig werd geplaatst en aangesloten. Kortom top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Claudia,

Bedankt voor de review! Ontzettend leuk dat je jouw ervaring met ons deelt met mooie score.

Mooi dat je onze service als prettig ervaart en ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! En graag tot de volgende bestelling.

Cor 15-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

AO.nl gekozen van wegen de prijs. Eigen bezorgdienst! Verrast door snelle en nette levering, netjes op de hoogte gehouden van leveringstijdstip. Mannen nemen de tijd om de machine netjes op de gewenste plaats te zetten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van AO.nl 16-10-2018

Beste Cor,

Bedankt dat je een review hebt achtergelaten en mooi om te zien dat je tevreden bent.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe apparaat. En graag tot een volgende bestelling.

Connie 15-10-2018 Via de website gekocht

Goede nette service

Prima duidelijke site. Kon makkelijk vinden wat ik zocht. Goede aanbiedingen. Ook voldoende betalingsmogelijkheden

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Connie,

Dank je wel voor je mooie review!
Goed om te horen dat onze service goed bevallen is :).

Veel plezier met je nieuwe machine & een mooie dag gewenst, groetjes Priscilla van AO.nl

Hendrik 15-10-2018 Via de website gekocht

Beko wasmachine

Goede snelle service en aflevering. Wasmachine wast goed en heeft veelbprogrammas. En ook perfect voor een korte was in 30 min.

Beste Hendrik,

Dank je wel voor je korte maar krachtige review.

Ontzettend veel wasplezier met de nieuwe machine & hopelijk tot een volgende bestelling!

AO groetjes Priscilla

peter evers 14-10-2018 Via de website gekocht

in een woord; perfect

ik heb genoten van het bezorgend personeel .
ze waren voor 500%correct en beleefd ondanks dat het moeilijk voor hun was om de schuur waar mijn vrieskist in moest te bereiken
en zoals ik eerder aangegeven heb verdienen ze een dikke pluim en een 10+

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Peter,

Wauw een 10 :)!
Dank je wel voor je prachtige review & je mooie woorden over de bezorgers/bezorging.

Ontzettend veel plezier met je nieuwe machine & hopelijk tot de volgende bestelling!

Beste Peter,

Wauw een 10 :)!

jan 12-10-2018 Via de website gekocht

Zeer nette en snelle levering

Wij vinden de shop zeer duidelijk , netjes en overzichtelijk ingedeeld.Bestellen gaat zeer gemakkelijk en de betaling is ook eenvoudig.De levering geschiedde niet exact op het eerste afgesproken tijdstip,maar werd keurig steed medegedeeld.

Officiele reactie van AO.nl 13-10-2018

Beste Jan,

Dank je wel voor je feedback & prachtige review!
Een 10 :)

Soms gebeuren er inderdaad weleens onvoorziene dingen waardoor de bezorging helaas vertraging oploopt maar goed om te horen dat je hierover goed geïnformeerd bent door onze Customer Service!

Onzettend veel plezier met de nieuwe machine & hopelijk tot snel in onze webshop, groetjes Priscilla van AO.nl

Virgin 12-10-2018 Via de website gekocht

In woord en daad betrouwbaar!

Heb onlangs online een wasautomaat besteld. Website is helder en bestellen is simpel. AO houdt je goed op de hoogte van order zowel aankoop als levering. Vriendelijk personeel sloot het apparaat aan. Factuur e.a. bescheiden compleet verzorgd. Kortom TOP!

Beste Virgin,

Dank je wel voor je top review!
Goed om te horen dat AO zo goed bevallen is :)

Veel plezier met je nieuwe machine & een heel fijn weekend gewenst, groetjes Priscilla van AO.nl

Karel Donders 11-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en montage binnen 24 uur

goede prijs/kwaliteit verhouding, geweldige service, zeer correcte aflevering binnen 24 uur, telefoontje vooraf, vriendelijke medewerkers die de machine snel en correct hebben aangesloten.

Beste Karel,

Dank je wel voor deze prachtige review!
Goed om te horen dat onze service goed bevallen is :)

Veel plezier met je nieuwe machine & alvast een prachtig weekend gewenst.

Celina 11-10-2018 Via de website gekocht

Top!

Mijn wasmachine ging onverwachts stuk. Op andere websites was de wasmachine niet meer leverbaar. Hier wel, ook iets goedkoper en ook nog cashback. Service was ook top een dag later al geleverd! Snelle levering en veel communicatie tussendoor zodat je weet waar je aan toe bent. Ik ben tevreden met de wasmachine en service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Beste Celina,

Dank je wel voor je mooie review & ontzettend goed om te horen dat onze service goed bevallen is!

Veel plezier met je nieuwe machine & hopelijk tot een volgende bestelling.

Groetjes, Priscilla van AO

Gaile 11-10-2018 Via de website gekocht

Excellent service

Customer service: I called when I had difficulty paying for my order online. An agent, Kevin, was extremely helpful and patient with all my questions. Excellent customer service :)
Delivery: Armando and Maurice did an excellent job: very quick, efficient and explained stuff to me.
I love the washing machine so far...it's quiet and washes very clean. Many buttons and options to familiarise myself with still.
Overall, very happy with the great service and with the washing machine, so far! :)

Dear Gaile,

Thank you very much for you excellent review!
Good to hear that our boys made a positive difference in service for you :).

Enjoy your new machine & have a very good weekend!

Groetjes, Priscilla van AO.nl

Deku 11-10-2018 Via de website gekocht

Top service, leuke bezorgdienst!

Jaa het was zeker top, leuke babbeltje gedaan met de bezorgers. Kortom top service, lekker goedkoop en kwalitatief!

Beste Deku,

Wauw! Dank je wel voor deze dikke 10 en prachtige review!
Hier zijn we trots op & ontzettend blij mee

Geniet van het prachtige weer dit weekend & uiteraard je nieuwe machine.

Met vriendelijke AO groetjes Priscilla

Vincent 10-10-2018 Via de website gekocht

Doen wat is belooft

Machine is netjes gebracht op de plaats waar deze aangesloten moet worden, de oude machine is mee retour genomen inclusief verpakkingsmateriaal van de nieuwe machine, top!
Elektrisch aansluiten van de wasmachine op een wissel-, of trekschakelaar wordt niet aangeboden inclusief eventueel verlengen van het snoer.
Levertijd een week na bestellen. Een kortere levertijd zou welkom zijn.

Beste Vincent,

Dank je wel voor je feedback!

Het aansluiten op wissel en trekschakelaar bieden wij inderdaad ( nog ) niet aan wel merken we dat er animo voor is onder onze klanten dus hopelijk kunnen we in de toekomst ook deze service aanbieden aan onze klanten.

Veel machines hebben wij op voorraad in ons magazijn alleen zitten er weleens machines tussen die ook wij moeten bestellen bij de leverancier zodat de levertijd inderdaad langer kan zijn.

Veel plezier met je nieuwe machine & alvast een heel fijn weekend gewenst.

Groetjes Priscilla van AO.

Martijn de H 10-10-2018 Via de website gekocht

Keurige service

De 2 mannen die bij mij zijn geweest waren ervaren, vriendelijk en hadden het in korte tijd alles netjes werkend aangesloten met een duidelijk verhaal er bij over de werking van het product. Ik ben super blij !! en de mannen verdiennen van mij een dikke duim omhoog. Ik zou het ook appreciëren als de desbetreffende personen die dit hebben aangesloten een compliment krijgen vanuit jullie bedrijf. De namen zijn me ontschoten helaas.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Martijn,

Dank je wel voor je super review, hier worden ook wij heeeel vrolijk van :).
Je complimenten geven wij zeker door aan de mannen!

Ontzettend veel plezier met je nieuwe machine & we zien je graag terug voor een volgende bestelling.

Groetjes Priscilla van AO.nl

Anoniem 10-10-2018 Via de website gekocht

Prima levering en installatie

De wasmachine werd vlot geïnstalleerd, door vriendelijk personeel. De dag van te voren kreeg ik een mail en een sms tussen welke tijd de levering zou zijn en op de dag zelf nog een telefoontje met de exacte tijd. Erg prettig om te weten hoe laat de bestelling komt.

Officiele reactie van AO.nl 11-10-2018

Beste Anoniem,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service!
Veel plezier met je nieuwe wasmachine en hopelijk tot de volgende bestelling!

Groetjes,
Ferry van AO

E de With 10-10-2018 Via de website gekocht

Goede Service

Goede site,en de levering was goed,je weet ook hoelaat ze er zijn,dus hoef je niet de hele tijd thuis te bliven,en de bezorgers waren zeer vriendelijk

Beste E de With,

Dank je wel voor deze mooie review!
Goed om te horen dat alles naar wens is & we zien je graag terug voor een volgende bestelling.

In een woord fantastisch 09-10-2018 Via de website gekocht

Fantastische service en snelle levering

Gebruiks vriendelijke web-site, snelle levering en vriendelijke en service gerichte chauffeur.
De oude vaatwasser werd netjes retour genomen en de nieuwe werd uitgepakt in huis geplaats.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van AO.nl 10-10-2018

Beste in een woord fantastisch :),

Dank je wel voor deze dikke 10 & veel plezier van de nieuwe machine!

Groetjes, Priscilla van AO.nl

Anna 09-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en helderen communicatie.

Alles is duidelijk verlopen. Tot aan de keuken.
Mooie koelkast voor nog n mooiere prijs.
De chauffeur kwam ook nog even terug om te kijken of de koelkast geen beschadigingen had.

Beste Anna,

Dank je wel voor deze prachtige 10, hier zijn we natuurlijk wederom enorm trots op!

Fijn dat alles voor je naar wens is verlopen & we zien je graag terug als klant, veel plezier met je nieuwe machine.

Johnny 09-10-2018 Via de website gekocht

Super goede service

wat ik zo goed vond is de snelle service die compleet aan de voorwaarden die afgesproken waren. dag van te voor een telefoontje of alle gegevens juist waren om vergissingen uit te sluiten. verder op de hoogte gehouden van de status. bij bezorgd door postnl, ook deze maakten hun beloftes waar, werdt netjes uitgepakt op de plaats van plaatsing, netjes alle slangen aangesloten, het inbouwen heb ik op mijn eigen wil zelf gedaan, maar indien gewenst hadden ze hem helemaal op zijn plek gezet. tevens werdt er al het afval netjes mee retour genomen. top service zeker voor herhaling vatbaar. nu nog mijn cashback en dan helemaal tevreden scheelt toch weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van AO.nl 09-10-2018

Beste Johnny,

Goed om te horen dat onze service je uitstekend bevallen is & dank je wel voor de top review!

Graag hopen we je in de toekomst weer te mogen verwelkomen, veel plezier van en met je nieuwe machine.

Groetjes Priscilla van AO.nl

Evert78 08-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Op basis van het door mij gewenste product, ben ik een shop gaan zoeken om deze te leveren (warmtepompdroger). Kwam uit bij AO.nl op basis van beste prijs en betrouwbare webshop. De levering ging snel, iets te snel, daar er een lichte schade was ontstaan bij het plaatsen van de droger (aan de stelling waar de droger op staat). AO.nl nam zelf contact met mij op en deden een voorstel ter compensatie van de schade (blik verf en zaterdag klussen om te herstellen), ik was erg positief verrast!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van AO.nl 09-10-2018

Beste Evert78,

Bedankt voor review.

Een 10 is echt een hele mooie score!

Goed om te lezen dat de schade voor je is gecompenseerd.
Ik wens je veel plezier met je nieuwe droger! En graag tot een volgende bestelling,

E.Bokkers 08-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, vlekkeloos uitgevoerd

Ik was wat terughoudens omdat ik ao niet kende, maar omdat ze en de laagste prijs hadden maar ook op zaterdag leverden toch voor hen gekozen. Geen spijt van gehad. Op de hoogte gehouden van de voortgang via sms en email, avond ervoor de leveringsperiode toegestuurd gekregen en de chauffeur belde me netjes van te voren op. Binnen de leveringsperiode in 10 minuten weer vertrokken met mijn oude apparaat, na installatie nieuwe wasdroger.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Beste E.Bokkers,

Bedankt voor review.

Leuk dat je complimenten hebt voor de chauffeurs en de levering als prettig hebt ervaren. Een 10 is echt een hele mooie score!

Ik wens je veel plezier met je bestelling!

Shir-el AO.nl

Kris 07-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Heb in het verleden reeds meer bestelling gedaan bij deze webshop. Eergisteren nieuwe wasmachine. Wederom prima service, een uitgebreide en overzichtelijke webshop en uitstekende service bij aflevering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Kris,

Bedankt voor je beoordeling en dikke vette 10!

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service!

Veel plezier met je nieuwe aankoop en hopelijk tot de volgende bestelling!

Annalies 07-10-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Goede spullen tegen een mooie prijs. Vriendelijke mensen die de artikelen leveren en installeren. Alles keurig geregeld. Oude apparaten netjes mee terug genomen samen met t verpakkingsmateriaal

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Annalies,

Bedankt voor je korte maar krachtige beoordeling.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst en hopelijk tot de volgende bestelling.

M.P. 07-10-2018 Via de website gekocht

goede en duidelijke website.

Fantastische communicatie zelfs een telefoontje 10 minuten voor levering. Keurige medewerkers.
Alles netjes geïnstalleerd.

Beste M.P.

Wauw , dank je wel voor deze dikke vette 10 als review!

Heel veel plezier met uw nieuwe aankoop & we hopen u in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn.

M. Buitenhuis 07-10-2018 Via de website gekocht

Ook nu weer zeer tevreden!

Na een eerste bestelling begin afgelopen jaar hedden wij met spoed een nieuwe wasmachine nodig. Gezien onze ervaringen met de vorige bestelling (vriezer en droger) hebben wij niet eens naar andere aanbieders gekeken. Bestelling is keurig volgens afspraak geleverd en ook dit keer waren de 2 bezorgers erg beleefd en attent. AO, ook nu weer bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste M. Buitenhuis,

Mooi dat je onze service als prettig ervaart en ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop, en graag tot de volgende bestelling.

Sam 06-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima service, goede levering. Er was met de bestelling iets fout gegaan maar dat was prima opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van AO.nl 07-10-2018

Beste Sam,

Bedankt voor je bericht en review! :)

Fijn om te lezen dat alles van A tot de oplossing perfect is gelopen! :)

Wij gaan erg ver voor onze AO supporters, fijn dat je dit ook zo hebt ervaren! :)

Veel plezier met je nieuwe aanwinst en hopelijk tot de volgende bestelling :)

Stef 06-10-2018 Via de website gekocht

Amerikaanse koelkast binnen 1 dag in huis.AO :top service !

AO heeft een uitgebreide webshop; met overzichtelijke productinfo en foto's. De helpdesk nog even gebeld voor extra info; kreeg hele vriendelijke en deskundige dame aan de lijn. dat gaf mij voldoende vertrouwen om de bestelling via de AO website te bestellen. Kreeg gelijk bevestiging dat de order volgende dag geleverd zou worden. En inderdaad werd ik vroeg in de morgen gebeld door de monteur dat hij binnen een half uur zou arriveren. Stipt op tijd stonden 2 vriendelijke monteurs voor de deur: onze oude Amerikaanse koelkast(echt een bakbeest , 135 kilo!) afgevoerd en toen nieuwe BEKO Amerikaanse koelkast geplaatst en geïnstalleerd. Mooi apparaat met de nieuwste technologie en veel zuiniger dan onze oude koelkast.
Nooit gedacht dat ik een koelkast via internet zou bestellen bij een voor mij onbekend bedrijf, maar AO heeft mij bewezen een uitstekende en professionele leverancier te zijn. Ook de prijs van de BEKO amerikaanse koelkast was de laagste die ik kon vinden op internet.
Dus voor de prijs/kwaliteit geef ik AO een 10!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van AO.nl 07-10-2018

Beste Stef,

Dankjewel voor deze fantastische review. ☺
Wat fijn om te horen dat je het telefoongesprek zo prettig ervaren hebt en dat de levering naar wens is verlopen. We waren nog onbekend voor je, maar na deze ervaring, niet onbemind. ☺
Ik wens je heel vel plezier met je nieuwe, zuinigere Amerikaanse koelkast.

Muriël van AO

Y.hutting 05-10-2018 Via de website gekocht

Echt super service!

Klantenservice was super behulpzaam aan de telefoon. Geweldig.! Ook de mannen die de wasmachine brachten waren super netjes en correct ik heb het nog nooit zo vriendelijk meegemaakt. Ze hebben de wasmachine helemaal naar boven gebracht. Optijd en zeer klantvriendelijk. Ik koop vanaf nu alleen nog maar bij ao toppie👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van AO.nl 06-10-2018

Beste Y.hutting,

Bedankt voor de review!

Geweldig dat we je zo tevreden hebben kunnen maken en dat je ons een hoge score geeft! Dat waarderen wij heel erg!

Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop en wellicht tot de volgende keer!

M Hofland 05-10-2018 Via de website gekocht

geweldig

duidelijke site. genoeg keus, duidelijke omschrijving van de artikelen
en goede service gewoon perfect.

Officiele reactie van AO.nl 06-10-2018

Beste M Hofland,

Wauw, dank je wel voor deze dikke vette 10 als review!

Heel veel plezier met uw nieuwe machine & we hopen u in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn.

Floor 05-10-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden

Ik heb voor AO gekozen omdat zij de laagste prijs boden en snel leveren.
De wasmachine werd geleverd door twee hele sympathieke, nette en vakkundige installateurs.

Beste Floor,

Wat fijn om te lezen dat je alles van a tot z als uitstekend hebt ervaren!:)

Onze mannen zijn het gezicht van AO en zullen er iedere levering weer een geweldige show van maken, fijn om te lezen dat je dit ook ze hebt ervaren.

Ik zal dit delen met onze mannen! :)

Ed 05-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

Duidelijke site en een snelle levering van het product ook nog voor de laagste prijsgarantie niks op aan te merken gewoin goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Ed,

Wat fijn om te lezen dat je alles van a tot z als uitstekend hebt ervaren!:)

Ik zal dit delen met de rest van de AO familie :)

Vind ik nuttig 0

Evert78 05-10-2018 Via de website gekocht

Goede prijs / kwaliteit

Na het lezen van reviews de beste prijs/kwaliteit warmtepompdroger uitgezocht, vervolgens de beste prijs/betrouwbare webshop gezocht. Snelle levering, enkel op de plek plaatsen, ik had verwacht dat ze hem zouden aansluiten, waterpas zetten en testen, maar dat doen ze niet. Warmtepompdroger moet na transport eerst drie uur stilstaan, dat gaf de transporteur aan. Transport wel van AO.nl zelf. Dat ze de droger niet op de afvoer aansloten en waterpas zetten was wel een kleine tegenvaller, lijkt mij haast basis dienstverlening. Na vertrek kleine schade aan meubel waar de droger op staat, nog niet gemeld bij ao.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Evert,

Bedankt voor je beoordeling.

Het klopt dat we een warmtepompdroger niet aansluiten, dit omdat de oliën naar beneden dienen te zakken (vergelijk dit met een koelkast). Dit staat ook op onze website aangegeven, zo te lezen staat dit er niet duidelijk op.

Wat betreft de schade, dit is niet de bedoeling!

Zou je ons kunnen bellen op 030 8080 700 om zo het een en ander samen te bespreken ?

Tot horens!

Evert78 08-10-2018

Inmiddels contact gehad met de servicedesk van AO.nl, zijn zelf met een compensatie voor de schade gekomen. Ik was verrast door deze service, kan de review niet aanpassen, daar ik nog geen account had bij Kieskeurig.nl, maar ga zo wel een nieuwe review maken, service is uitstekend!

Van Bergen 05-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

Heel tevreden van de aankoop en de levering van de vaatwasser. Goede klantenservice ook. Alleen de review moet perse 100 tekens lang zijn. Dat vind ik minder

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste van Bergen,

Wat fijn om te lezen dat je alles van a tot z als uitstekend hebt ervaren!:)

Haha! Gelukkig gaat dit niet ten koste van onze beoordeling! Hopelijk leest www.kieskeurig.nl mee! ;)

Madelon 04-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede service, snelle levering, word van tevoren gebeld hoelaat ze aankomen, aardige vaklui en goed geïnstalleerd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Beste Madelon,

Kiki Vonck 04-10-2018 Via de website gekocht

Ging niet goed de volgende dag veel beter!

Had wasmachine bestel kreeg die met een grote deuk... van post nl waren ze ook niet echt vriendelijk konden niet eens goed nederlands.. dit alles gemeld aan ao de volgende dag was veel beter geregeld wasmachine doet het prima en geen deuken ik ben blij!!

Beste Kiki Vonck,

Bedankt voor je reactie.

Goed om te lezen dat het door AO voor je is opgelost, en dat je alsnog tevreden bent. Wij proberen alles eraan te doen om onze klanten blij te maken.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop, en graag tot een volgende bestelling.

Ingrid 03-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service. Uptodate gehouden over de bezorging

Mooie wasmaschine en geweldige service. Je word up to date gehouden over de bezorging maar sms,mail en telefoontje op de dag vag van bezorgen. Wasmachine werd door bezorgers op de 1ste verdieping gebracht en "direkt klaar"achter gelaten

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Ingrid,

Dank je wel voor je prachtige review inclusief het cijfer 9!
Goed om te horen dat onze service zo bevallen is & we zien je graag terug.

Geniet van je nieuwe aankoop!

Met vriendelijk groet,

Angelique 03-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle service, aardig personeel

's Middags besteld en de volgende ochtend om 07.30 uur de wasmachine al in huis. Supersnelle service en aardige chauffeurs. Belden netjes een kwartier van te voren op.

Beste Angelique,

Bedankt voor review.

Leuk dat je complimenten hebt voor de chauffeurs en de levering als prettig hebt ervaren. Een 9 is echt een hele mooie score!

H. Kleine 03-10-2018 Via de website gekocht

Super!

Duidelijke site, leuke aanbieding, snelle levering en heel fijn dat je de dag van levering precies kunt volgen waar ze zijn en hoelang het nog duurt. Vriendelijke bezorgers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste H. Kleine,

Bedankt voor je geweldige beoordeling!

Fijn om te lezen dat het van A tot Z als uitstekend hebt ervaren!

Paul 03-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

Dit is de eerste keer dat ik iets via AO gekocht heb. De levering was snel en goed geregeld, je kunt het vervoer goed volgen zodat je niet onnodig hoeft thuis te blijven. Zeker een aanrader.

Beste Paul,

Bedankt voor je geweldige beoordeling!

Wat leuk dat we voor het eerst kennis hebben kunnen maken met elkaar, aangenaam AO! :)

Altijd fijn om je bestelling te kunnen volgen, zodat je tijd hebt voor andere dingen. Wij doen de rest ;)

Rigardus de Gast 03-10-2018 Via de website gekocht

Prima snel geleverd

Binnen 24 uur de droger binnen.
Keurig 5 mails gehad met de stand van zaken.
Telefoontje 20 minuten van te voren van de aflevering.

Achteraf betaling geen probleem.
Zeker een aanrader.

Beste Rigardus,