AO.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over AO.nl.

AO.nl stelt zich voor

AO, de grootste online retailer van consumentenelektronica in Engeland is nu ook actief in Nederland! Met een uitgebreid assortiment, van wasmachines tot draadloze speakers en televisies, AO brengt ´s werelds bekendste merken samen in één webshop. Bij ons staat de klant centraal, onze bezorgers en klantenservicemedewerkers gaan net dat stapje verder. Zo wordt je nieuwe droger of wasmachine altijd geplaatst waar jij ´m wilt hebben, ook als dat op zolder is. Vrijstaande wasmachines en vaatwassers sluiten we bovendien direct voor je aan, helemaal gratis! Je oude apparaat nemen we meteen voor je mee terug, daar heb je geen omkijken meer naar. Onze klantenservicemedewerkers staan 7 dagen per week klaar. Heb je het product dat je aan wilt schaffen ergens anders goedkoper gezien? Wij passen onze prijs aan, je betaalt bij AO gegarandeerd de allerlaagste prijs voor je nieuwe aanwinst. We begrijpen dat je van gedachte kunt veranderen, daarom mag je je product binnen 30 dagen na aankoop gratis retourneren.

Deze score is berekend op basis van 1984 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Theo 21-06-2018 Via de website gekocht

Correcte levering tijdsaanduiding levering

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Goede afspraken over levering en garantie.
Bellen over het hoe en waarom van extra verzekering was zeer waardevol.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L. Lamers 20-06-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld!

We hebben een diepvrieskast besteld. Werd keurig aangegeven in welk tijdvak deze geleverd zou worden, later nog exacter aangegeven. Werd ook daadwerkelijk in die tijd afgeleverd. Op de vrieskast zat een cashbackactie. Deze was ook makkelijk te regelen, en werd snel uitbetaald. We zijn heel tevreden.

Lotte Penning 20-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en scherpe prijs

Super! Scherpste prijs voor onze wasdroger, zondagmiddag online besteld en maandag nog voor de middag in huis. Helemaal super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

monique 20-06-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Pas een wasmachine gekocht, zag zulke goede reviews en daarbij waren ze de goedkoopste. Ze hebben het echt waargemaakt. Wat ik heel erg fijn vond is dat je in de avond een mail krijgt met een tijdvak van 4uur, hoe laat ze de volgende dag langskomen. Dat was 7:00-11:00 en een half uur voor aankomst bellen ze je op. Binnen 20 min stond mn nieuwe wasmachine op de 2de etage en de oude hadden ze mee retour. Echt top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 20-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en vriendelijk personeel

Jullie voeren een goede prijs en hebben vriendelijke mensen die het installeren. Onze wasmachineslang was iets te kort maar hij had nog een langere in zijn auto liggen.
Alles netjes afgehandeld.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leandt 20-06-2018 Via de website gekocht

Goede behandeling en reageren .

Prima kostprijs en goede kommuniekatie en service . Mocht wel een betere leverings bemanning zijn !

Jaap 20-06-2018 Via de website gekocht

Prima service!!

De aantrekkelijke prijs gaf voor ons de doorslag. We kenden de winkel niet maar onze verwachting is helemaal uitgekomen. Toegankelijke site, prima afspraken, top service tot op de plek van bestemming geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maritha Bakker 20-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle service vriendelijke bezorgers

Snelle levering super correspondentie . Mooie apparatuur voor lage prijs en binnen twee dagen geleverd gebeld half uurtje van te voren

Frans 20-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Scherpe prijs, snelle levering en complete bezorging, incl. plaatsing en aansluiting. Vriendelijke medewerkers.

Dirk 20-06-2018 Via de website gekocht

geweldig snelle levering

Tja, waarom jullie webshop ,,hij kwam als eerste bovendrijven ,ik ben niet kieskeurig, de prijzen waren overal hetzelfde ,dus..,maar bij AO was de installatie gratis en dit gaf de doorslag ook al heb ik er geen gebruik van gemaakt ,vond het een heel aardig gebaar naar de klant toe

F 20-06-2018 Via de website gekocht

Wederom een Super ervaring

Prettige winkel, handig zoeken, goede service. Kreeg mailtjes en appjes over de levering en op de dag van de levering een telefoontje dat ze met 20 minuten arriveerde. Bezorgers stelden zich heel netjes voor en pakte buiten uit ( geen troep in huis!!) Vroegen of het product moest worden aan gesloten en zette het op aangegeven plek neer. Zeer vriendelijk! A.O. = aanrader!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

cvk 20-06-2018 Via de website gekocht

keurige en snelle levering

duidelijke webshop. prijs prima en ze nemen ook de verpakking en de oude machine mee. Je wordt keurig gebeld dat ze er aankomen .en ook in welk tijdvak (bij ons al om 06.30 gebeld en ze waren er netjes op de afgesproken tijd👍)

Johanna 20-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Makkelijk kiezen, snelle service incl aansluiten. Je wordt gebeld als transport onderweg is. Je kan in de app de route volgen. Enige verbeterpunt is de manier v transport naar binnen. Je koopt een product van een paar honderd euro. Ik vind dat ze wel iets voorzichtiger met de nieuwe spullen om kunnen gaan. Gaat er een beetje lomp aan toe. Verder prima bedrijf

Frank 20-06-2018 Via de website gekocht

Zeer netjes omgegaan met de klant na problemen

Tijdens mijn aankoop heb ik een vervelende situatie gehad met een medwerker van ao.nl Deze man deed aanbiediingen die hij niet kon maken en uiteindelijk heb ik een tv gekocht die duurder was dat het aanbod wat ik eigenlijk al had.
Uiteindelijk toch de tv gekocht maar niet echt tevreden dit heb ik bij ao kenbaar gemaakt.
Hier is door AO heel netjes op gereageerd. Ze snapten het probleem en wouden een oplossing hiervoor zoeken. Tot mijn stomme verbazing hebben ze het verschil tussen mijn prijs en het aanbod wat ik had genivelleerd.
Ik vind het zeer netjes hoe AO omgaat met zijn klanten en kan niks anders zeggen dan chapeau en blijf zo door gaan. In de toekomst keer ik zeker nog een keer terug!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Terry 20-06-2018 Via de website gekocht

Keurig afgeleverd alles volgens afspraak.

Zoals verwacht , keurig afgeleverd volgens afspraak. Oude apparaat en verpakking gratis afgevoerd .AEG Warmtepomp droger ziet er goed en dergelijke uit.

Kiek 20-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Goedkoper dan de andere leveranciers
Duidelijke berichtgeving wanneer artikel geleverd werd.
Bezorgers hielden me op de hoogte wanneer ze ongeveer bij mij zouden zijn. Vriendelijke en professionele bezorgers

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Tevreden klant 19-06-2018 Via de website gekocht

Top service!!

Waarom ergens anders dezelfde apparaturen kopen als je ze hier goedkoper kunt krijgen. Al helemaal met de cashback acties. Erg vriendelijke bezorgers. Je kunt zelf een bezorgdatum kiezen wanneer het jou het beste uitkomt en je kunt je bestelling stap voor stap volgen. Wat erg fijn en handig is. Een echte aanrader. Ervaar het zelf!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patricia 19-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Duidelijke communicatie over de levering. Heel specifiek wanneer ze komen. Keurige jongens en supersnel. Ze waren de straat nog niet uit of de eerste was zat al in de droger. Apparaat zelf was geheel naar tevredenheid.

Van Aalst 19-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!!

Keurig op tijd bezorgd. Nette en behulpzame, voorzichtige medewerkers. Ook fijn dat alle verpakkingsmateriaal meegenomen werd. Complimenten.

Ron 19-06-2018 Via de website gekocht

Prima prijs, prima service.

Duidelijke site, goede prijzen, prima communicatie over bezorgen. Goed geleverd en geplaatst. Keurig en zonder tegen de muren te stoten mijn wasmachine naar tweede verdieping en de oude even netjes de trap af en meegenomen.

Willem 19-06-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden, kan ao.nl iedereen aanbevelen.

Na wat zoeken op internet kwam ik op ao.nl terecht. Ik heb een prachtige wasdroger besteld voor een voordelige prijs. Een hele snelle bezorging en bijzonder hulpvaardige en vriendelijke bezorgers. Ik ben heel blij met deze wasdroger van AEG en de service van ao.nl

Margriet Weeber 17-06-2018 Via de website gekocht

Goede en duidelijke service!

Bij het bestellen vond ik het al heel fijn dat je zelf een dag kon aangeven wanneer het jou goed uitkomt dat de wasdroger wordt bezorgd. Vervolgens een goede service ontvangen, wasdroger is geplaatst (2 trappen opgetild) en aangesloten. Fijn om van tevoren in de gaten te kunnen houden via de app wanneer de bezorger ongeveer verwacht bij ons huis te zullen zijn. Ook prettig dat de bezorger 30 minuten van tevoren even bellen om te laten weten dat ze er bijna zijn.

Anouk 17-06-2018 Via de website gekocht

Snel professioneel en zeer vriendelijke bezorgers

Keurig op tijd, je krijg dag vantevoren het tijdvak van 4 uur en op de dag kun je de levering volgen met levertijd in vak van 30 min. Handig ivm afkoppelen oude vriezer! In 5 of 10 min was het gepiept! Dank voor de goede service!

ine 17-06-2018 Via de website gekocht

je afspraak voor levering gemakkelijk verzetten

Ok had een droger besteld en aangegeven om die woensdag te laten bezorgen. Er kwam iets tussen en via de website heb ik toen gekozen voor zaterdag. Ik kreeg ern sms voor t tijdslot op vrijdagavond en op zaterdag belde ze of ze eerder mochten komen en waren er toen binnen een half uur. Naar de 2e verdieping gebracht en de afval mee terug genomen Toppie

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 17-06-2018 Via de website gekocht

LGOLED55C8PLA gekocht

Ik ben totaal niet te spreken over de handelswijze van AO.nl

Voor mijn koop heb ik onderhandeld onder de laagste prijs garantie die AO.nl geeft. Via de telefoon was er tot een prijs overeen gekomen. Totdat de meneer aan de telefoon (nadat hij een prijs aanbood) aangaf dat ie moest overleggen. Terwijl we al over prijs eens waren.

Na 5 minuten was de prijs ineens 300EUR duurder. Heel merkwaardige manier van handel drijven en totaal niet eerlijk.

Eerst onderzoek doen en daarna een aanbieding geven en niet andersom!

Ik zal hier nooit meer wat kopen man deze Vreemde manier van handelen.
Officiele reactie van AO.nl 19-06-2018

Beste Frank,

Bedankt voor je review!

We hebben geprobeerd om met je in contact te komen om alles even door te spreken, echter kregen wij je niet te pakken.

Graag komen wij met je in contact, zou je ons kunnen bellen op het volgende nummer: 030 8080 700.

Frank 20-06-2018

Vandaag heb ik contact opgenomen met AO.nl omtrent deze situatie.

In het eerste gesprek heb ik de excuses gekregen van ao.nl om deze vervelende ervaring bij hun webshop. Dit is niet wat ze willen. Ik snap dit maar ik bleef bij mijn standpunt omdat niet de juiste handelswijze gebruikt werd.

Het tweede gesprek was heel anders. Het knaagde bij ao.nl dat ze een ontevreden klant hebben en dit willen ze absoluut niet. bij ao willen ze de klant tevreden houden en ook behouden voor toekomstige aankopen.

Ik heb een nieuwe aanbieding van ao.nl gekregen waar ik zeer tevreden mee ben en die het hele probleem heeft opgelost. Deze mevrouw van ao heeft mij zeer netjes te woord gestaan en ik kan niks anders doen dan terug komen op mijn eerste post.

1. De klantenservice is wel degelijk goed bij ao.nl. Maar soms kan het eventjes mis lopen wat heel menselijk is.
2. Ik zal zeker terug keren bij ao voor aankopen in de toekomst!

Soenil 17-06-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Snelle levering
Super service, bezorging goed te volgen
Ook de bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam.
Goede uitleg gehad

Ed 16-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Prijsstelling is goed. Ben vooral tevreden over de service. Had wat additionele vragen mbt de vaatwasser. Het telefonische contact was erg prettig. Ook het vooraf een belletje krijgen van de chauffeur op de dag van levering binnen hoeveel tijd hij er is, was erg prettig.

Beste Ed,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We vinden service erg belangrijk dus we vinden het goed om te horen dat je hier blij mee bent!

Ik wens je nog veel plezier met je nieuwe apparaat en hopelijk tot de volgende bestelling!

J.C. Pronk van Drunen 15-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik kwam per toeval op deze site omdat ik een staafmixer zonder bij artikelen zocht. En ja hoor ..er was er een die ik wilde hebben. Alleen was er blijkbaar een storing met het betalen. Gebeld en ik werd zo vriendelijk te woord gestaan door een mevrouw R. Ze heeft alles geprobeerd maar ook haar lukte het niet. Over een uurtje weer proberen. En ja hoor het was verholpen.
Je kon hem wel goedkoper kopen maar dan kwam er weer verzendkosten bovenop en hier zat het al in de prijs! Scheelt toch weer
Ook had ik hem de volgende dag al.
Ben super blij en tevreden Top website

Beste J.C. Pronk van Drunen,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te horen dat je tevreden met ons bent.
Gelukkig is het goed gekomen met de betaling.

J.U. Te M. 15-06-2018 Via de website gekocht

Service is prima

Makkelijke website. Binnen paar dagen bestelling binnen. Probleem wat we hadden ivm beschadiging is meteen opgelost.

Beste J.U. te M.

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te horen dat we het de beschadiging meteen goed op hebben kunnen lossen!

Patrik Nagelkerke 15-06-2018 Via de website gekocht

Boter bij de Vis ! Kortom, ..ze doen wat ze zeggen ??

Ik wil er een 10 van maken als mijn Cash Back binnen is...tot nu toe maken ze al hun credits waar! Zeker qua levering en scherpe prijzen...

Beste Patrik,

Bedankt voor je beoordeling!

Ik zie gelukkig dat je je cashback al hebt aangevraagd dus die is onderweg!

Guus 15-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekend, voor herhaling vatbaar!

Product bij andere grote webshop niet beschikbaar, besloten om te kiezen voor deze (voor mij) onbekende webwinkel. Aangenaam verrast, scherpe prijs, heldere communicatie, apparatuur op tijd geleverd en aangesloten. Voor herhaling vatbaar!

Beste Guus,

Bedankt voor je beoordeling!

Goed om te horen dat je eerste ervaring met ons zo positief is bevallen :-) Een eerste indruk is natuurlijk goud waard!

Ron 15-06-2018 Via de website gekocht

Wasdroger

Snelle levering. prima prijs goede bereikbaarheid klantenservice. De website goed en overzichtelijk.

Beste Ron,

Bedankt voor je dikke vette 10!

Fijn om te horen dat je tevreden met ons bent!

Veel plezier met je nieuwe wasdroger en hopelijk tot de volgende bestelling!

Liesbeth 15-06-2018 Via de website gekocht

Correcte afhandeling bezorgklacht

De klacht over de onhebbelijke bezorgers van Post.nl die weigerden de oude wasmachine mee te nemen, is keurig (en fleurig) afgehandeld met een bloemetje. Belangrijker nog, is dat klantenservice van AO luisterde en meedacht. Goede tent, die AO!
Officiele reactie van AO.nl 18-06-2018

Beste Liesbeth,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Ik ben blij dat we het samen toch nog hebben kunnen oplossen :-)
Hopelijk heb je nog veel plezier van je bloemen (en natuurlijk je nieuwe apparaat!)

's Gravendeel 15-06-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel

Bestelling van a-z in orde. Steeds coemmunicatie tussentijds over afspraken en moment van bezorging. Levering zeer verzorgd en vriendelijk uitgevoerd door XXX&XXX!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste 's Gravendeel,

We zijn blij dat je de communicatie omtrent de levering zo waardeert en dat je goed bent geholpen door de bezorgers.

We willen je bedanken dat je bij ons hebt besteld en dat we bij je mochten leveren.

hvdk 14-06-2018 Via de website gekocht

zeer goede service!!! ben er erg tevreden mee

bestelling snel gemaakt op de webshop , word keurig op de hoogte gehouden, bezorging is zeer netjes, fatsoenlijk personeel ! super machine

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste HvdK,

Dank je voor de mooie score!

Dat onze service je zo goed bevallen is maakt ons gelukkig. We zijn blij dat we je ten dienst mochten staan!

Handige 14-06-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf

Goede communicatie en snelle levering en vriendelijke mensen aan de telefoon. Nooit eerder ergens anders zulk goede service.

Beste Handige,

Hartelijk dank voor je mooie reactie:
Kort en krachtig maar goud waard!

We wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop en we hopen je terug te zien bij een volgende bestelling.

Louise 14-06-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden

Goede service, met name info over bezorgtijd.
Uitgebreide info, goede prijs-kwaliteit en zeer vriendelijke bezorgers.
Aan te bevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Louise,

Dank je voor de mooie score en je review!
We worden er heel blij van!

Wat fijn dat je tevreden bent over onze bezorgers. We vinden het een mooi compliment en het geeft ons extra drive om de beste service te blijven leveren.

Erik 14-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, zeer scherpe prijs

Duidelijke winkel, cashback actie, goede levering: met mail, SMS en telefoontje op de hoogte gehouden van tijdstip.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Erik,

Dank je voor je reactie! Leuk dat je tevreden bent met de levering en met onze prijzen!

We hebben naast de laagste prijsgarantie vaak ook mooie acties op onze website staan. En wie wordt er niet blij van een mooie cashback?

We wensen je dan ook veel plezier met je nieuwe aankoop!
En we zien je natuurlijk heel graag terug.

Patrick 14-06-2018 Via de website gekocht

KLASSE !!

Voor mij de eerste keer dat ik iets gekocht heb bij AO maar zeker niet de laatste. Goede prijs en een fantastische service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Patrick,

Wat leuk dat je voor het eerst bij ons besteld hebt. En wat een mooie complimenten voor AO.nl!

Veel plezier met je nieuwe aankoop.

We zien je graag terug bij een volgende bestelling.

P.e 13-06-2018 Via de website gekocht

Super

Bestelling gedaan via website lekker gemakkelijk, zaterdag besteld dinsdag in huis
Werd via sms op de hoogte gehouden over tijdstip, top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Beste P.e,

Wat fijn dat je bij ons besteld hebt en dat we bij je mochten leveren.
Met een sms geven we onze klanten een seintje dat de levering onderweg is.

Wat fijn dat je dat waardeert!

Dank je voor je review en veel plezier met je nieuwe aankoop!

Suzie 13-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Nette levering en netjes aangesloten. Half uur voor levering gebeld dat ze kwamen leveren. De heren hebben de afwasmachine keurig op zijn plek gezet.

Beste Suzie,

Wat leuk om te lezen dat onze chauffeurs een goede service hebben geleverd!
Een goede service laat altijd een prettige indruk achter en onze mannen doen er hun best voor.

Dank je dus voor je leuke review en veel plezier met de nieuwe wasmachine.

Top winkel. 13-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Snelle levering van onze koelvriescombinatie. En top service met bezorgen. Ook zagen wij bij een andere online winkel ons product goedkoper en na 1 belletje kregen wij ons apperaat voor hetzelfde geld. Toppie!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Top winkel,

Hartstikke mooi dat de levering je zo goed bevallen is en dat we konden pricematchen. Een korting is altijd meegenomen!

Veel plezier met je nieuwe koelvriezer!

We zien je natuurlijk graag terug bij een volgende bestelling:)

Anita 13-06-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Het was voor mij helemaal nieuw maar ik heb goede referenties gelezen dus de gok genomen maar is me zeker niet tegen gevallen

Beste Anita,

Wat leuk dat je de gok gewaagd hebt en toch bij ons hebt besteld!

We zijn 2 jaar jong in Nederland en daarom nog niet bij iedereen bekend. We vinden het daarom heel leuk om te lezen dat je eerste contact met ons je zo goed bevallen is!

Dank je voor je leuke reactie!

Tycho 12-06-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Wasdroger en inbouwkoelkast gekocht!
Prijs zelfs ver onder coolblue.
Leuke en accurate aflevering, goede communicatie.
Al met al.....heel erg blij met deze service!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Tycho,

Super dat je hebt kunnen genieten van een mooie prijs en dat je een top levering hebt gehad!

Dank je voor je leuke reactie. We zijn oprecht blij dat je onze service als heel goed hebt ervaren! En we wensen je alvast veel plezier met de wasdroger en de koelkast.

René 12-06-2018 Via de website gekocht

1 woord, klasse.

Duidelijke site, beste prijs, just in time levering, vriendelijke attente bezorging, zeker voor herhaling vatbaar.

Beste René,

Dank je voor je korte en krachtige beoordeling! Wat een mooi compliment dat je onze service 'klasse' noemt.

We willen je daarom bedanken dat je je bestelling bij ons hebt geplaatst en dat we bij je mochten leveren!

Hermanus 12-06-2018 Via de website gekocht

Dik tevreden

Wasmachine werd op de dag geleverd die ik had aangegeven. Verpakking werd netjes meegenomen, aansluiting was vakkundig en snel gedaan. Trommel werd gespoeld en alles was binnen 15 min. klaar. Factuur 1 uur na ontvangst via email ontvangen. Vriendelijke bezorgers. Geen negatieve zaken ontdekt alleen maar positief.

Beste Hermanus,

Wat fijn dat de levering zo vlot en goed is verlopen. Het is ook mooi om te lezen dat je tevreden bent over onze chauffeurs!

We willen je bedanken voor je reactie en we wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop.

Jan 12-06-2018 Via de website gekocht

Prima service, netjes optijd

We op zoek naar een wasmachine, via een ander hoorde we over jullie, geen spijt en we zullen vast nog weleens wat bestellen, prima service

Beste Jan,

Bedankt voor je mooie review en dikke 10!

Wat leuk om te lezen dat je na een zoektocht bij AO terecht bent gekomen en dat dit een ongekende ervaring voor jullie is geweest!

Veel plezier met je nieuwe aanwinst en tot de volgende ronde ! ;)

Lehib 12-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik ben eerste keer deze webshop geweest en alles prima gegaan van A tot Z,geholpen om te kiezen de prijs was goed vergeleken met kwaliteit ,bedankt

Beste Lehib,

Wat een mooie review en een nog mooiere score, bedankt daarvoor!

Wat leuk dat we voor de eerste keer hebben kennis kunnen maken en dat het je zo goed is bevallen.

Fijn om te lezen dat alles zo goed te vergelijken was, zodat je daardoor een weloverwogen keuze hebt kunnen maken.

Veel plezier met je aanwinst en wie weet tot de volgende bestelling.

Rijkschroeff-Woessink 11-06-2018 Via de website gekocht

Erg slecht en arrogant bedrijf

Klanten let op. De goedkoopste optie is niet altijd de beste keuze!
Een goede service herken je pas als er iets niet goed gaat. Wat AO doet is in deze reviews met systemische antwoorden meejuichen met de klanten die blij zijn als bijvoorbeeld de wasmachine de volgende dag is afgeleverd, maar als er afgeweken moet worden van de bestaande protocollen dan geeft men niet thuis en behandelen ze klanten in mijn beleving als een stuk vuil. Dit blijkt als je al deze reviews goed doorleest en uit ons verhaal. Onze Amerikaanse koelkast werd volgens plan afgeleverd. Erg aardige bezorgers hoor. Ik begrijp dat klanten in deze euforie een hoge rating geven. Onze koelkast was echter beschadigd. De aangeboden oplossing van AO: een compensatie in geld en de koelkast houden of een vervangend model (die van ons is niet meer/ niet meer op tijd leverbaar). Een compensatie wil ik niet, want ik wil geen koelkast met een deuk in het zicht. Ook was het aangeboden vervangende model niet wat wij zelf zouden uitzoeken (handvatten vonden wij niet mooi en het was wezenlijk een ander model). Wij waren zelfs bereid om een veel duurder exemplaar (+ 500,-) te kopen, mits AO mij zou compenseren voor mijn extra halve verlofdag (75,-) die ik moet opnemen. De frontline medewerker was aardig, maar had geen beslissingsbevoegdheid. De leidinggevende wilde niet meewerken/ wilde niet aan de telefoon komen of had ook geen bevoegdheid om iets te beslissen.
Geen enkele medewerking verder in het zoeken naar andere alternatieven/ oplossingen of mbt de planning van afleveren en ophalen van de beschadigde koelkast waardoor voor mij de gevolgschade nu (ongevraagd) nog groter wordt. Ik moet immers weer een hele verlofdag=geld inleveren! Men kan/wil niet meewerken aan een voor de klant gunstig tijdsslot.
Kortom goede service herken je als er iets niet goed gaat. In mijn beleving behandelt AO haar klanten in deze gevallen zeer slecht. Ik heb uit principe nu een Amerikaanse koelkast elders gekocht voor eur 50,- meer dan dat AO deze aanbiedt. Deze eur 50,- meer is mij zeer veel waard. Heb mijn lesje wel geleerd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van AO.nl 12-06-2018

Beste Rijkschroeff-Woessink,

Wat vervelend om te lezen dat jou ervaring met ons zo slecht is bevallen. Dit is zeker niet de nasmaak die we bij jou willen achterlaten. We zouden dit graag nog even met je willen bespreken dus we zullen nog contact met je opnemen. Aan de hand daarvan zullen we nog even een inhoudelijke reactie geven onder dit bericht.

Lisanne 11-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb op aanraden een wasmachine en droger besteld bij AO. Ze belden rond 1 dat ze er over 15 min zouden zijn en dit werd een uur later, omdat het uitliep bij de bezorging voor ons. De jongens die kwamen waren heel vriendelijk en gaven goede uitleg. Ze lieten zien dat ze wisten waar ze het over hadden. Ik zou zeker nog eens bestellen hier.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Lisanne,

Bedankt voor je uitgebreide review en mooie score!

Wat fijn om te lezen dat je op aanraden kennis hebt gemaakt met AO!

Wat jammer dat het uitliep bij de vorige klant, dit komt in sommige gevallen wel eens voor en hebben onze mannen niet in de hand. Wat prachtig is om te lezen dat ze je alsnog kennis hebben laten maken met AO en een ongekende service hebben uitgevoerd.

Onze mannen zijn het gezicht van AO en geven graag het gevoel door waarmee zij hun dag beginnen!;) Met een AO lach wel te verstaan.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst en tot de volgende bestelling dan maar! ;)