AO.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over AO.nl.

AO.nl stelt zich voor

AO, de grootste online retailer van consumentenelektronica in Engeland is nu ook actief in Nederland! Met een uitgebreid assortiment, van wasmachines tot draadloze speakers en televisies, AO brengt ´s werelds bekendste merken samen in één webshop. Bij ons staat de klant centraal, onze bezorgers en klantenservicemedewerkers gaan net dat stapje verder. Zo wordt je nieuwe droger of wasmachine altijd geplaatst waar jij ´m wilt hebben, ook als dat op zolder is. Vrijstaande wasmachines en vaatwassers sluiten we bovendien direct voor je aan, helemaal gratis! Je oude apparaat nemen we meteen voor je mee terug, daar heb je geen omkijken meer naar. Onze klantenservicemedewerkers staan 7 dagen per week klaar. Heb je het product dat je aan wilt schaffen ergens anders goedkoper gezien? Wij passen onze prijs aan, je betaalt bij AO gegarandeerd de allerlaagste prijs voor je nieuwe aanwinst. We begrijpen dat je van gedachte kunt veranderen, daarom mag je je product binnen 30 dagen na aankoop gratis retourneren.

Deze score is berekend op basis van 2192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Monica 18-01-2018 Via de website gekocht

Prima service,

Wasdroger bij ao.nl en die stond binnen 24 uur te draaien.
Machine werd door twee vriendelijke chauffeurs op zijn plek gezet.
Ik ben zeer tevreden met deze service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Monica,

Bedankt voor je review!
Het is altijd goed om te horen als klanten tevreden zijn met ons. Een blije klant is een blije AO ;)

Veel plezier met je nieuwe wasdroger, en hopelijk tot de volgende bestelling!

Bennie 18-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

12uur wasmachine besteld en de volgende dag stond ie a aangesloten te draaien. Vriendelijke klantenservice die duidelijke informatie gaf. Nette bezorgers die alles netjes aangesloten hebben en alle verpakkingsmaterialen en de oude machine weer meegenomen hebben

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Bennie,

Fijn om te horen dat je zo tevreden met ons bent!
We vinden het belangrijk om duidelijk te zijn met onze bezorging en het is goed om te horen dat dit ook zo ervaren wordt!

Ik wens je nog veel plezier met je nieuwe wasmachine en hopelijk tot de volgende bestelling!

dhr.j.w.j dijcks 18-01-2018 Via de website gekocht

Op en Toppie

De shop/site van ao.nl is overzichtelijk en heeft ruime keuzes van producten.
Goed overzicht van prijs/kwaliteit.
Tevens ook een goede service en zeer klantvriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste J.W.J. Dijcks,

Het is goed om te horen dat de service zo goed is bevallen. We doen ons best om alles zo duidelijk mogelijk aan te bieden en het klinkt alsof dit ook gelukt is!

I.grob 18-01-2018 Via de website gekocht

van tevoren wordt je gebeld dat ze eraan komen Top!!

Goed geregeld ,je kan je bestelling keurig volgen en je wordt van tevoren gebeld dat ze eraan komen Snelle levering.Top

Beste I. Grob,

Bedankt voor je review!
We doen ons best om een bestelling tot een goed eind te brengen en zo te horen is dit gelukt! Met de updates van onze bezorgers hoef je gelukkig ook niet gespannen op de bank te zitten wachten ;)

R. van der Zouwen 17-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat ik al eens eerder bij deze zaak een koelkast heb gekocht en toen al de service uitstekend vond. Deze keer kocht ik een wasmachine die keurig geleverd werd, wederom zeer nette bezorgers en de app houdt je keuring op de hoogte van de tijd van levering en ze bellen nog van te voren. Top zaak!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste R. van der Zouwen,

Wat fijn om te horen dat we je opnieuw tevreden hebben kunnen stellen! We vinden het belangrijk dat onze service ook echt top service is dus het is goed om te horen dat je dit ook zo hebt ervaren!

Kimberly 17-01-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk

Vriendelijk personeel dat je via de telefoon meehelpt om de juiste keuze te maken. Ook het systeem dat je een berichtje krijgt hoelaat de bezorging komt en de bezorger belt als hij er bijna is. Bezorgers hebben netjes mijn oude droger meegenomen en de nieuwe geplaatst. Wel vindt ik een tijdsperiode van 4 uur zelf enigszins lang, maar ik snap ook dat een kleinere tijdsperiode lastiger in te delen is

Beste Kimberly,

Wat fijn om te horen dat je ons en de bezorging zo goed hebt ervaren.
Er is altijd ruimte voor verbetering natuurlijk dus we vinden je feedback dan ook erg belangrijk! De tijdsperiode van 4 uur is op dit moment nog nodig, maar we gaan ons best doen ;)

Anique 17-01-2018 Via de website gekocht

buitengewoon tevreden!

Snel, betaalbaar en geduldig. Zoonlief werd maar niet wakker en dus stonden de bezorgers voor een dichte deur. Op mijn (telefonische) advies hebben de bezorgers net zo lang geroepen en geklopt tot hij opendeed en we zijn een prachtdroger rijker!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Anique,

Gelukkig is alles bij de levering nog goed gekomen op jou advies ;)
Onze bezorgers doen altijd hun best om een levering tot een goed eind te brengen en het wordt altijd gewaardeerd als er wordt meegedacht natuurlijk!

Ik wens jou en zoonlief nog veel plezier met de prachtdroger!

JSWM 17-01-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

De wasmachine is zeer goed. Maar bij de aflevering ging wat fout en de klantenservice heeft alles gedaan om het goed te maken! Bovendien bleek later dat er een kleine beschadiging was opgetreden, en ook dat probleem is buitengewoon goed afgehandeld!
Hulde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste JSWM,

We hopen natuurlijk dat een bezorging probleemloos verloopt. Helaas gaan er onverhoopt nog wel eens wat dingen mis. het is dus goed om te horen dat we alles hebben kunnen oplossen voor je!

Owled 17-01-2018 Via de website gekocht

AO all the way!

Accuraat, snel, geïnstalleerd en was super makkelijk te volgen wanneer de wasmachine zou worden afgeleverd door 2 man, zodat ik niets *moest* meesjouwen.
Perfect !

Beste Owled,

Bedankt voor je review!
Bij ons moet de bezorging zo gemakkelijk mogelijk verlopen voor de klant, dus dit betekent inderdaad dat je je apparaat pas aan hoeft te raken als hij op z'n plek staat ;)

Veel plezier met je nieuwe apparaat en hopelijk to de volgende bestelling!

Martin 17-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Een fijne shop ,echt niet duur,goede en fijne service,
Wat ook fijn is dat je achteraf kunt betalen,zonder extra kosten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Martin,

Bedankt voor je mooie worden! Wij vinden goede service heel belangrijk dus het is goed om te horen dat jij als klant dit ook zo hebt ervaren!

Ik wens je nog veel plezier met je nieuwe apparaat en hopelijk tot de volgende bestelling!

Margareth 17-01-2018 Via de website gekocht

Super

Snelle levering, zeer correcte bezorgers/installateurs. Je wordt prima op de hoogte gehouden waar je bestelling zich bevindt en voor de levering telefonisch bericht van de chauffeur.
Kan niets negatiefs bedenken: voortaan al mijn huishoudelijke apparaten bij AO!!

Beste Margareth,

Wat fijn om te horen dat je bezorging zo prettig is verlopen!
Want als jij als klant blij bent, zijn wij ook blij.

Nog veel plezier met je nieuwe apparaat, en tot de volgende bestelling! ;)

Harry 17-01-2018 Via de website gekocht

Snel, duidelijk, klantvriendelijk en ook nog goedkoop!

Telefonisch geïnformeerd naar de prijs van een vaatwasser. De prijs werd direct verlaag naar de laagste die ik op het web kon vinden en daar boven op ook nog € 90 terug vanwege een cashbackactie, De volgende dag al bezorgd, binnengebracht en uitgepakt. Perfect hoor!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Harry,

Bedankt voor je mooie review!
Het is goed om te horen dat je alles zo prettig hebt ervaren!

Ik wens je veel plezier met je nieuwe apparaat en hopelijk tot de volgende bestelling.

D. Ranselaar 17-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Wij hadden nog nooit eerder besteld bij AO.nl, maar wij zijn erg tevreden. Het bestellen van onze vaatwasser ging snel, goede productinformatie. Ook het het zelf kiezen van een leverings dag is erg prettig. Wij zouden in de toekomst zeker weer hier onze producten kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste D. Ranselaar,

Een eerste indruk is goud waard en het is goed om te horen dat die van ons goed was! We vinden het belangrijk om alles zo duidelijk mogelijk te maken en zo te horen is dit ook gelukt!

Veel plezier met je nieuwe vaatwasser en tot de volgende bestelling!

Erwin 16-01-2018 Via de website gekocht

Snel, goedkoop en vakkundig

Enige vreemde is dat de medewerker aangaf dat hij de afvoerslang niet mocht aansluiten (maar het toch wel deed), terwijl op de site staat aangegeven, dat wasmachines wel aangesloten worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Erwin,

Het klopt inderdaad dat we de wasmachines gewoon aansluiten!
Gelukkig heeft de chauffeur dit uiteindelijk gewoon gedaan :)
Misschien was hij verward met een verlengstuk want dit mogen ze inderdaad niet doen.

Veel plezier met je nieuwe wasmachine en hopelijk tot de volgende bestelling.

M. Jacobs 16-01-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Een gevarieerd aanbod waardoor je makkelijk kunt kiezen. Gister besteld vandaag in huis, even een belletje een half uur voordat ze er zijn. Elke keer een up date op de site zodat je ziet binnen welk tijdsbestek ze het product komen afleveren. Bij aflevering van de wasmachine konden ze de oude niet meenemen, maar de dag daarop werd hij alsnog opgehaald. Prima

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van AO.nl 17-01-2018

Beste M. Jacobs,

Met een goede service willen we het verschil maken voor onze klanten! Wat fijn dat de levering uiteindelijk goed is afgerond!

Silvie van AO

Jannie Pruiksma 16-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Heb voor AO gekozen vanwege de prijs. En het bleek dat de levering ook nog prima geregeld was. Mijn warmtepomp droger werd naar de tweede verdieping gebracht en de oude meegenomen zelfs het verpakkingsmateriaal.
Ben uitermate tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Jannie,

Fijn te lezen dat je een uitermate tevreden klant bent, kan gewoon niet beter en dat is wat we natuurlijk graag horen!
Bedankt voor de review en veel plezier van je apparaat.

AngelA 16-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik heb geen makkelijke trappen in mijn woning, maar ze hebben netjes mijn nieuwe wasmachine op zolder aangesloten en de oude meegenomen. Het bestellen via internet gaat heel makkelijk. Ook houden ze je heel goed op de hoogte van wanneer er precies geleverd wordt.

Beste Angela,

Het bezorgen van apparaten is inderdaad niet altijd even gemakkelijk en de heren bezorgers komen best voor wat uitdagingen te staan. Altijd leuk om te lezen dat klanten dat zien en waarderen dat het netjes op de afgesproken plek komt te staan, al is het de afspraak. We wensen je heel veel plezier van je aankoop.

Groetjes

Fam. Woestenburg 15-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

s'Avonds besteld en de volgende morgen keurig afgeleverd door de heren op de afgesproken tijd. Oude vrieskist netjes meegenomen. Zeer tevreden klant!

Beste familie Woestenburg,

Wat fijn dat jullie zeer tevreden klanten zijn! Daar doen we ook ons best voor. Tot de volgende keer als jullie weer wat nodig hebben en dank je wel en veel plezier van het apparaat.

Corina Landman 15-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte service.

Heel tevreden over de service werd goed op de hoogte gehouden over de levering. Gratis naar de derde verdieping gebracht en aangesloten. Perfect! !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Corine,

Wat fijn dat je onze service als perfect hebt ervaren, want dat is ons streven. Als je weer iets nodig hebt, weet je ons te vinden.

Joost 15-01-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Snel, goede prijs-kwaliteitverhouding, leuk en vakkundig personeel, snelle en soepele levering, zou het zeker aanraden.

Beste Joost,

Wat een mooie, kort en bondige review, dank je wel daarvoor. Leuk en vakkundig personeel is een erg leuk compliment om te lezen, ik ga het doorgeven aan mijn collega's. Fijn dat je ons aanraadt!

Margriet Krook 14-01-2018 Via de website gekocht

Snel en vakkundige installateurs

Top geregeld. Snelle service en bezorgers en installateurs correct gehandeld en zijn duidelijkm. Top!!

Beste Margriet,

Bedankt voor je review!
Het is fijn om te horen dat je alles zo prettig hebt ervaren!

arnaud 14-01-2018 Via de website gekocht

Topproducten voor topprijs en service!

Gelukkig, ik had mijn gewenste vaatwasser gevonden op AO. Ook nog een cashback actie toevallig. Op de dag van bestellen bleek de cashback helaas net verlopen, toch stortte AO de cashback naar mij. Heel erg blij met zowel de vaatwasser als deze actie van de AO medewerkers. Op de gewenste dag werd de vaatwasser geleverd door 2 personen, vooraf kreeg ik hiervan bericht per SMS, ik mocht zelf kiezen waar ik de vaatwasser wilde hebben en ze vroegen of ik nog een oude machine had staan, die wilden ze dan wel meenemen! Mooie site welke bij mij in de favorieten komt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Arnaud,

Wat fijn om te horen dat je onze levering als goed hebt ervaren.
We doen ons best om alles zo prettig mogelijk te laten verlopen en daar hoort natuurlijk het meenemen van het oude apparaat bij!

Ik wens je nog veel plezier met je nieuwe vaatwasser en hopelijk tot de volgende bestelling!

Fulya uzunoglu-yalkin 14-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Gratis bezorgen en ook nog naar de gewenste plek.(zolder) ,ouwe aparaat meenemen . Prijsen zijn goedkooper dan andere winkels wat wil jij nog meer 😂

Beste Fulya,

Bedankt voor je beoordeling!
We proberen de beste service te leveren dus het is altijd fijn om te horen dat jij als klant dit ook zo ervaart!

jantine-flevo 14-01-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

Altijd op het meest ongelegen moment gaat je wasmachine kapot. De mijne begon pal de kerst vreselijk te lekken. Gelukkig had ik alles voor de kerst weggewassen. Tussen kerst en oud-en-nieuw via internet een nieuwe uitgezocht. Levering binnen 24 uur (= zaterdag voor oud-en-nieuw). Zo stond het ook op de site van ao Dat zou fijn zijn! Nee, dus juist op die dag lukte het niet. Klantenservice gebeld: dat hadden jullie toch kunnen vermelden? Ja, ja, eigenlijk had ik wel gelijk. Maar het goede nieuws was dat de wasmachine op dinsdag 2 januari wél geleverd zou kunnen worden. Nou ja, niets aan te doen, dinsdag zou het worden.
Maandag -nieuwjaarsdag- een berichtje dat de machine voor levering stond tussen 7.00-11.00 uur. Ook goed, ik hoef niet te werken, dus kom maar op.
Berichtje dinsdagmorgen vroeg (ongeveer 6.00 uur: levering is tussen 7.00-8.00 uur. Dat zou fijn zijn! Lang verhaal kort: om 7.15 uur stond de machine aangesloten op zolder. Geen gezeur van op de drempel leveren (en laten staan als er niet bijbetaald werd voor de 2e verdieping zoals we in het verleden hebben meegemaakt. Keurig nette en beleefde medewerkers die heel behulpzaam waren. Ik vond dit klasse en zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Jantine,

Bedankt voor je reactie!
Het klopt inderdaad dat we tijdens kerst en oud en nieuw ontzettend veel bestellingen binnen kregen, hierdoor zaten we al snel vol voor de volgende dag. Gelukkig hebben we uiteindelijk je apparaat nog kunnen leveren!
Verder proberen we natuurlijk zo duidelijk mogelijk te zijn in onze levering dus het is fijn om te horen dat je dit ook zo hebt ervaren!

As 14-01-2018 Via de website gekocht

Fantastisch service

Alles verliep zeer soepel, prettige bezorgers en deden echt hun werk. Kende AO.nl niet en bestel nauwelijks bij voor mij onbekende bedrijven. Maar dit is goed bevallen! Als ik een minpunt moet bedenken, er stond aflevering mogelijk de volgende dag maar bij invullen postcode kon dat niet en daar baalde ik even van

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste As,

Bedankt voor je review!
Goed om te horen dat onze eerste indruk zo goed is bevallen!
In principe is het bij ons mogelijk om tot 8 uur voor de volgende dag te bestellen. Helaas kunnen wij niet overal zelf komen maar gelukkig kan PostNL deze leveringen van ons overnemen. Echter is het dan niet altijd mogelijk om de volgende dag nog te leveren omdat we dan iets meer tijd nodig hebben om het apparaat op het juiste depot te krijgen. Er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering dus ik wil je dan ook bedanken voor je feedback!

A. van Toorn 14-01-2018 Via de website gekocht

in 1 woord geweldig!!

overzichtelijke site, duidelijke afspraken, goede prijzen, top levering, alles ging zoals je mag verwachten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste A. van Toorn,

Wat fijn om te horen dat je ons als geweldig hebt ervaren!
We proberen de beste service te leveren en het is fijn als dat ook zo wordt ervaren!

Bedankt voor je review en veel plezier met je nieuwe apparaat!

OttoM3 13-01-2018 Via de website gekocht

Goed product. Zeer onfatsoenlike levering.

Site werkt goed. Snelle service. Aflevering deze keer niet door AO zelf helaas. Maar via post NL. Ongeïnteresseerde en onbeschofte bezorgers. Wilden oude witgoed niet meenemen want last van rug en wasmachine zo zwaar etc. Voor aansluiting geen gereedschap bij zich. En brutaal. Erg teleurstellend omdat dit echt helemaal bij post NL ligt en niet bij AO zelf.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Beste Otto,

Allereerst vinden we het heel erg dat het zo gelopen is, gelukkig had je wel al een goede ervaring met ons. Post.nl met de Extra@Home service doet gelukkig dagelijks goede leveringen voor ons, maar we nemen kritiek heel serieus en gaan dit zeker oppakken met hen. We stellen eerlijkheid zeer op prijs en kunnen hiervan alleen maar weer leren.
We hopen dan ook dat je alsnog bij ons wil terugkomen als je iets nodig hebt. Staat je oude wasmachine er nog? Dan halen we hem alsnog bij je op hoor, bel dan even naar ons; 030-8080700

Misschien tot horen dan,

Martin 13-01-2018 Via de website gekocht

Prima prijs, accurate levering en goede communicatie

Dit was voor de wasmachine die wij zochten één van de twee Shops met gelijke prijs. Doorslag gaf de cashback premie en de gratis bezorging op de 2e verdieping en installatie, en er waren goede reviews te lezen.
Alles was waar, keurige communicatie, duidelijke website, makkelijk te bestellen via de website en goede afspraak te maken over de levering.
Vervolgens keurig op de hoogte gehouden van de levering dag en tijd, ook op de leveringsdatum zelf. Ook achteraf keurige nazorg dmv mail.
Kortom: prima webshop

Beste Martin,

Wat een mooie review, dank je wel daarvoor. Doorslag was de cashback, maar voortaan onze goede service waarschijnlijk?! Fijn te lezen dat waar wij naar streven ook zo wordt ervaren.
Veel plezier van het apparaat en misschien tot de volgende bestelling.

koopje 13-01-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Top bedrijf, Ze doen gewoon wat ze beloven. Uitgebreid contact gehad met de klantenservice. Deze namen de tijd en gaven me goede info. Coolblue heeft er een concurrent bij.

Beste Koopje,

Dank je wel voor de positieve review. We streven er naar iedereen zo goed mogelijk te helpen telefonisch en daarbij alle tijd te nemen die nodig is. Fijn dat je tevreden bent en we zien je volgende bestelling dan ook graag tegemoet.

P. 13-01-2018 Via de website gekocht

service

De website is overzichtelijk. Klantenservice is goed, alleen de bezorgers daar ben ik niet zo over te spreken. Gewoon lomp (zachtjes uitgedrukt). Je zou op zijn minst toch verwachten dat ze een steekwagen bij hun hebben waarmee ze de wasmachine makkelijk naar de verdieping kunnen brengen. Ze zouden je ook bijna voor leugenaar uit willen maken. Toen ze de kapotte wasmachine uit de badkamer haalde een flinke beschadiging in het vinyl achtergelaten, maar dit is keurig netjes opgelost door de klantenservice van AO. Ik zou AO aanraden om een ander bedrijf op te zoeken die de spullen wel fatsoenlijk kunnen leveren.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice

Beste P.

Wat jammer dat het zo gelopen is, zo hoort het natuurlijk niet. We zijn toch blij met de feedback omdat we hier zeker wat mee doen. Dat heb je als het goed is al begrepen van onze klantenservice. Wel goed te horen dat het netjes is afgewikkeld en blij bent met onze oplossing. We hopen dat we bij een volgende levering het tegendeel mogen bewijzen.

Tim 13-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Altijd wel een gok om iets te bestellen bij een winkel wat niet zo bekend is. Maar het is allemaal uitstekend geregeld. Het mooiste is de tracker page zodat je precies weet waar ze zijn en hoelang het nog duurt. SMS ontvangen en vlak voor aankomst nog gebeld. Top! Het zou helemaal perfect zijn als ze de volgende dag al konden leveren ipv na 1 dag.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Tim,

Gewoon goed is al heel fijn om te lezen, maar helemaal perfect streven we naar en dat betekent; De volgende dag in huis. Dat lukt ook doorgaans als we niet toevallig helemaal vol zitten. Wellicht is dat dan aan de orde geweest toen je bestelde.
We gaan ervan uit dat als je weer iets nodig hebt, je wél deze ervaring zult hebben, zoals dagelijks de meeste klanten die dat kiezen.

gerz 13-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige bezorgservice

Geweldige bezorgservice. Je kan zelf kiezen welke dag er geleverd wordt.
Je krijgt bericht van de levering per mail en per telefoon. Ze laten je weten
of ze in de ochtend of de middag komen je hoeft dus niet een hele dag op te
offeren en 10 minuten voor levering bellen ze je ook nog dat ze er aankomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Gerz,

We willen het de klant inderdaad zo gemakkelijk mogelijk maken en proberen 10-30 minuten van te voren te bellen. Ook de track and trace is een fijne aanvulling. "Geweldige bezorgservice" is een heel mooi compliment, dank je wel!

Yvonne 13-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Buitengewone goede webshop, vanaf stap 1 bestellen tot het moment van afleveren.
Duidelijk weergegeven s'avonds een sms bericht met te verwachte levertijd, een half uur van tevoren zouden ze bellen en klokslag die tijd werd er ook gebeld. Zeer aardige en beleefde chauffeurs. Ik kan stellen dat ik zeer positief ben

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Yvonne,

Dank je wel voor de mooie positieve review, daar doen we het nou voor!

Pierre 13-01-2018 Via de website gekocht

Precies zoals een webwinkel moet zijn. PERFECT.

Prima website, zeer snelle levering en correcte afhandeling ook al was op dat moment iDeal voor RABO uit de lucht. In 1 woord. PERFECT.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Pierre,

Wat een mooie beoordeling: PERFECT!
Dank je wel daarvoor en mocht je weer wat nodig hebben weet je ons te vinden.

anoniem 13-01-2018 Via de website gekocht

super service,

klopt helemaal wat op de website wordt beschreven , van a tot z. super service, wordt aangesloten en oud word meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Anoniem,

Geweldig dat je kan beamen dat we onze service afspraken van A tot Z nakomen en ons aanbeveelt.

Sigrid 12-01-2018 Via de website gekocht

Product bestellen was top! Bezorging beetje stroef.

De bestelling... betaling... juiste leveringsdatum en het informeren over het tijdstip aan de klant was geweldig!
De bezorgers kwamen met Post NL uit België en spraken een beetje Nederlands, dus het uitleggen dat via de achterom makkelijker kon worden geleverd was lastig.
Maar de wasmachine stond op zijn plek aangesloten en al voor ik er erg in had!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Sigrid,

Bedankt voor je beoordeling!
Fijn dat je de bestelling zo fijn hebt ervaren.
Helaas kunnen wij niet overal zelf leveren dus we zijn ontzettend blij met onze partner PostNL die wat bestellingen van ons kan overnemen. Er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering zelfs bij grote bedrijven zoals PostNL. We nemen dit soort feedback dan ook serieus en gaan hier meteen mee aan de slag!

Veel plezier met je nieuwe wasmachine en hopelijk tot de volgende bestelling!

Anja 12-01-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Koelkast besteld. Behoorlijk goedkoper dan elders. Info rond bezorging perfect. Eerst tijdsbestek van 4 uur. Dan half en tot slot telefoontje : we komen er aan. Zeer vriendelijke vrolijke bezorgers. Verpakking en ouwe koelkast weer meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Anja,

Bedankt voor je review!
We doen ons best om er voor te zorgen dat alles zo duidelijk mogelijk is en het is dan ook goed om te lezen dat je dit ook zo hebt ervaren! Fijn dat alles ook goed is afgelopen met de oude koelkast en oude verpakking!

Angelique 12-01-2018 Via de website gekocht

Fantastisch

Zowel via de klantenservice, online, telefonische bereikbaarheid, service, bezorging en aftersales; daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. Super!!! Absoluut aanbevolen; mediamarkt en anderen: eat your heart out zoals de Amerikanen zouden zeggen 🙃😜

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Angelique,

Bedankt voor je fantastische review!
Al onze collega's bij AO doen altijd erg hun best zodat onze klanten de beste service ervaren. We vinden het dan ook ontzettend fijn om deze complimenten te ontvangen! Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's!

Nogmaals bedankt voor je reactie en nog veel plezier van je nieuwe apparaat!

Caroline 12-01-2018 Via de website gekocht

Snel, goed, vriendelijke bezorging!

Ik heb in eerste instantie voor deze shop gekozen, omdat het er het goedkoopst was. Vervolgens bleek de snelheid en service ook nog eens dik in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Caroline,

Bedankt voor je review!
We doen ons best om de beste service te leveren en het is fijn als jij als klant dat dan ook zo ervaart!

Nog veel plezier met je nieuwe apparaat en hopelijk tot de volgende bestelling!

F. van Hilst 12-01-2018 Via de website gekocht

snelle en geweldige service

sávonds besteld en de volgende dag al geleverd en geplaatst en aan gezet voor de eerste spoeling en de oude wasmachine afgevoerd, daar naast ook nog eens 70 euro cashback dus goedkoper is er niet te vinden, echt top bedrijf

Beste F. van Hilst,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden met ons bent!
En je hebt gelijk, met onze laagsteprijsgarantie zijn we altijd de goedkoopste, en zo niet kun je altijd bellen natuurlijk ;)

Trommelen 12-01-2018 Via de website gekocht

Wederom goede service

Snelle levering, binnen 10 minuten aangesloten en nette monteurs.
Zeer tevreden, net als bij vorige bestelling.

Beste Trommelen,

Bedankt voor je review!
Het is goed om te horen dat we je al meerdere keren tevreden hebben kunnen maken!

W van den Berg 12-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Deze webwinkel beveel ik van harte aan.
Zij leveren voor een lage prijs .
Goede afspraken die worden nagekomen.
Alleen jammer dat Post.nl de Tv bracht en niet ao.nl wat ik aanvankelijk wel verwachte laten zij weten als je aankoop onderweg is.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste W van den Berg,

Bedankt voor je review!
Fijn om te horen dat je tevreden met ons bent!
Dat PostNL levert gelukkig dezelfde service als wij dus daar hoef je je geen zorgen om te maken! Vanwege de vele bestellingen afgelopen weken hebben wij iets meer aan PostNL moeten overdragen. helaas wisten we dit niet van te voren anders hadden we je natuurlijk meteen ingelicht!

Ik wens je nog veel kijkplezier met je nieuwe TV, en hopelijk tot de volgende bestelling!

J Suk 12-01-2018 Via de website gekocht

Good service, better price!

I chose the company because it has really good reviews and the price was basically the same as in any other location. The delivery time was adjusted to my available time and the installation service was superb!

Dear J Suk,

It's great to see that you've experienced the same service our other customers praise us for!

Thank you for your review and hopefully you'll think of us with your next order!

Greetings,

Ferry of AO

Brammetje 12-01-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Prima telefonisch overleg , duidelijk en consequent.
Doen wat ze beloven. je krijgt dan voldoende informatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Brammetje,

Bedankt voor je reactie.
We doen ons best om alles zo duidelijk en gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten dus het is altijd fijn om te lezen dat dit ook zo wordt ervaren!

Erik Z 12-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering & Goede service

AO.nl bood direct scherpe prijs en er bleek ook aanvullende Cashback actie (van AO zelf) op te lopen. Heldere info en zeer correcte levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Erik,

Bedankt voor je mooie cijfer!
We proberen met onze laagsteprijsgarantie altijd de goedkoopste te zijn en soms gebruiken we dan inderdaad ook nog cashbacks om zeker te laagste prijs te hebben! Fijn dat je hier dan ook zo blij mee bent.

Gerna 11-01-2018 Via de website gekocht

Praktisch niets op aan te merken

Ik heb deze shop gekozen omdat ze voordelig t.o.v. andere winkels waren en een goede beoordeling hadden op het internet. Ze kwamen zelfs met 3 apparaten voor me aan ;) , waarvan er helaas maar eentje echt van mij was. Ik had de droger ook wel goed kunnen gebruiken, echter eerlijkheid duurt het langst en heb toch maar gewoon aangegeven dat ik de 2 andere apparaten niet had besteld. De bezorgers waren zeer vriendelijk en ook degene die ik aan de telefoon had om door te geven dat ze 2 apparaten te veel bij zich hadden was erg vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Gerna,

Wat fijn om te lezen dat je alles zo fijn hebt ervaren en natuurlijk bedankt voor je eerlijkheid!
Verder vinden wij service extra belangrijk bij AO dus het is goed om te lezen dat onze bezorgers ook zo vriendelijk over kwamen!

Bedankt voor je reactie en nog veel plezier met je nieuwe apparaat!

frank 11-01-2018 Via de website gekocht

goed en snel

levering ok, duidelijke informatie en natuuurlijk nog wel wachten op die cash back....
e-mail hier en daar wat overdreven familiair dat vind ik een beetje overdreven, maar verder prima.

Beste Frank,

Bedankt voor je beoordeling!
Bij ons op kantoor zien wij onze collega's en klanten als een echte familie, Dus welkom ;)

Kees 11-01-2018 Via de website gekocht

Afspraken nagekomen

Siemens vaatwasser besteld, duidelijke bevestiging met leverdag, later vervangen door exacte levertijden, keurig geplaatst, kortom perfecte service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Kees,

Bedankt voor je beoordeling!
We doen ons best om echte top service te leveren en het is goed om te horen dat je dit ook zo hebt ervaren!

Veel plezier met je nieuwe vaatwasser en hopelijk tot de volgende bestelling!

David 11-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Vrieskist besteld en netjes binnen een dag geleverd. Gewoon niets op aan te merken. Naast de laagste prijs garantie, ook nog eens 90 euro cashback regeling. Top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste David,

Bedankt voor je reactie!
Goed om te lezen dat je gebruik hebt kunnen maken van onze cashback actie!
Ik wens je nog veel plezier met je nieuwe vrieskist!

p.dokman 11-01-2018 Via de website gekocht

vaatwasser

scherpe prijzen, na controle op diverse vergelijkingssites en zeer snelle en correcte levering, zijn tevreden

Beste P.Dokman,

Bedankt voor je reactie!
Met onze laagsteprijsgarantie proberen wij altijd de goedkoopste te zijn. Goed om te horen dat je hier gebruik van hebt kunnen maken!

Veel plezier met je apparaat en hopelijk tot de volgende bestelling!