AO.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over AO.nl.

AO.nl stelt zich voor

AO, de grootste online retailer van consumentenelektronica in Engeland is nu ook actief in Nederland! Met een uitgebreid assortiment, van wasmachines tot draadloze speakers en televisies, AO brengt ´s werelds bekendste merken samen in één webshop. Bij ons staat de klant centraal, onze bezorgers en klantenservicemedewerkers gaan net dat stapje verder. Zo wordt je nieuwe droger of wasmachine altijd geplaatst waar jij ´m wilt hebben, ook als dat op zolder is. Vrijstaande wasmachines en vaatwassers sluiten we bovendien direct voor je aan, helemaal gratis! Je oude apparaat nemen we meteen voor je mee terug, daar heb je geen omkijken meer naar. Onze klantenservicemedewerkers staan 7 dagen per week klaar. Heb je het product dat je aan wilt schaffen ergens anders goedkoper gezien? Wij passen onze prijs aan, je betaalt bij AO gegarandeerd de allerlaagste prijs voor je nieuwe aanwinst. We begrijpen dat je van gedachte kunt veranderen, daarom mag je je product binnen 30 dagen na aankoop gratis retourneren.

Deze score is berekend op basis van 2015 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Verschelling AA. 17-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Via internet een wasmachine gezocht en kwam bij AO terecht. Hier heb ik geen spijt van. Levering precies volgens planning. Snel geplaatst. Later bleek een beschadiging aan de machine, niet gezien bij plaatsing. Contact opgenomen met AO. Geen enkel probleem werd zonder meer, binnen enkele dagen een vervangende machine geleverd. En alles weer precies volgens schema. Top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. Brouwers 17-11-2017 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke jongens die de wasmachine leverden!

Goede dag! Ik heb voor deze shop gekozen na op 5 verschillende websites te hebben gekeken, AO sprak me het meeste aan. Nieuwe shop en nieuw merk gekocht en beiden bevallen goed! De BEKO wasmachine werd snel thuis bezorgd en de twee jongens Ray en Benjamin waren heel erg vriendelijk en behulpzaam en vrolijk. Ik ben er blij mee!
M.v.g.
A. Brouwers

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marieke 17-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige sevice

Bij de bezorging is een fout gemaakt door PostNl die door AO goed is opgelost. De klantenservice is adequaat en zeer vriendelijk.

Beste Marieke,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat we ondanks wat complicaties tijdens de levering je toch tevreden hebben kunnen stellen, en je deze prachtige review voor ons hebt geschreven! We wensen je heel veel plezier met het nieuwe apparaat!

Hopelijk tot ziens bij een volgende bestelling.

Terra65 17-11-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie, track&trace , uitstekende prijs

Voor ik bestelde op de website eerst zelf gebeld ivm een paar vragen. Prettig dat dit ook ná 18:00 kon. Goed te woord gestaan en vervolgens op de site besteld. Ruime betaalmogelijkheden, Paypal, iDeal, creditcard...Levering kon de volgende dag al, maar ik heb gekozen voor een latere levering, wat ook makkelijk aan te geven was. Meteen daarna een SMS met bevestiging en even later ook een e-mail. Dag erna werd ik gebeld om te checken of zowel het bestelde artikel als de aflever-dag klopte. En ook of ik nog een tussenstuk voor plaatsing droger op wasmachine nodig had en of ik nog prijs stelde op aanschaf uitgebreid garantie/verzekering.(nee en nee) Vervolgens per SMS en mail op de hoogte gehouden van de geschatte bezorgtijden. Leuke webpagina waar je de aflevertijd in de gaten kunt houden....mét afbeelding van de (kleine) vrachtwagen met daarbij de vraag 'Te groot voor je straat? Bel ons op:...' Leuk en handig idee, voor beide partijen.
Op de afleverdag zelf een half uurtje voor ze kwamen aanrijden gebeld door de chauffeur.
Kan niet anders zeggen dat er meer dan uitstekend gecommuniceerd is. Aardige chauffeur & sjouwhulp ook, die snel en vakkundig de nieuwe droger op de wasmachine getild hebben en de oude hebben afgevoerd.

En ook niet geheel onbelangrijk: de scherpe prijs - heb de droger niet goedkoper kunnen vinden, wél voor de zelfde prijs. Máár: door een cashbackactie van AO is de de nettoprijs minstens 50 euro lager dan bij de concurrenten!

Nu alleen nog zorgen dat de sjouwers beschikking krijgen over een auto met laadklep, dan kunnen die het zware werk misschien wat langer volhouden ;)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Terra65,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je alles zo fijn hebt ervaren! Wat een prachtige uitgebreide beoordeling heb je ons gegeven!

We vinden het geweldig om te lezen dat je het contact, de website en de leveringsprocedure zo prettig hebt ervaren, we maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk!

Ik zal ook zeker aan onze chauffeurs doorgeven dat je zo tevreden bent! Dit is voor hen een prachtige motivatie!

Ik zal je opmerking over de laadklep doorgeven aan ons logistieke management, wellicht kunnen ze hier wat mee :)

Monique Koenders 17-11-2017 Via de website gekocht

Super goede service

Ik kwam bij toeval op de site van AO.nl terecht, wat een geluk.
We hadden wat vragen over een nieuw aan te schaffen wasmachine en werden zo fijn geholpen.
De volgende dag werd hij door 2 behulpzamen aardige medewerkers gebracht.
Top geregeld!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Monique,

Bedankt voor je beoordeling!

Wat leuk om te lezen dat je toevallig bij ons terecht bent gekomen, en we je zo blij hebben mogen maken! Fijn dat je het contact over je nieuwe wasmachine ook zo goed hebt ervaren. We maken onze klanten graag blij!

Het zal voor onze chauffeurs vast ook leuk zijn om te horen dat je zo tevreden bent! Ik ga het aan ze doorgeven!

Veel plezier met de wasmachine en hopelijk tot ziens bij een volgende bestelling!

Margareth 17-11-2017 Via de website gekocht

Top service!

Besteld via internet op donderdag (en op zaterdag omdat ik dat wilde) al in huis.
Twee actieve galante correcte bezorgers die duidelijk plezier hadden in hun werk en omgaan met mensen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Margareth,

Bedankt voor je beoordeling!

Wat leuk om te lezen dat je bij ons je nieuwe apparaat heb kunnen bestellen, en deze geleverd hebt gekregen op een dag die jou het beste uit kwam. We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk!

Ik zal je mooie complimenten ook zeker doorgeven aan onze chauffeurs, ze zullen dit vast geweldig vinden om te horen!

deBoer 17-11-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Wij kochten hier onze eerste wasmachine en droger. De website is gebruiksvriendelijk en de bestelprocedure overzichtelijk. De levering was erg snel en netjes op tijd.

Beste de Boer,

Bedankt voor jullie mooie beoordeling!

Leuk om te lezen dat jullie bij ons jullie eerste wasmachine en droger hebben kunnen bestellen! Eerste indrukken zijn natuurlijk erg belangrijk, en als ik dat zo lees is die van jullie bij ons erg goed! Bedankt voor de mooie complimenten over de website, de bestelprocedure en de levering! We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk!

Veel plezier met de nieuwe wasmachine en droger!

We hopen jullie in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

DeRoos 16-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Site is heel overzichtelijk, makkelijk bestelproces. Leuke extra korting. Twee keer telefonisch contact gehad met wat vragen. Ik werd zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. De kortingscode die ik vergeten had in te vullen, kreeg ik direct na levering op mijn rekening terug gestort. Wasmachine en droger de dag erna geleverd. Echt super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste DeRoos,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Geweldig om te lezen dat je de website als overzichtelijk en het bestelproces als makkelijk hebt ervaren! We maken het onze klanten namelijk graag zo makkelijk mogelijk. Fijn dat we je ook telefonisch hebben kunnen helpen met de kortingscode!

We wensen je heel veel plezier met je nieuwe wasmachine en droger en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

Bert 16-11-2017 Via de website gekocht

Nieuw en goed.

Via een korte internet zoektocht naar de Consumentenbonds ‘beste koop’ vaatwasser, bleek AO.nl. één van de scherpste aanbieders. Voor mij een onbekend bedrijf, maar met een uitnodigende site, waar informatie vinden en bestellen erg makkelijk zijn. Er is een hele duidelijke terugkoppeling over de bestelling en de levering. Levering gebeurt netjes en op de afgesproken tijd. Kortom een prima leverancier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Bert,

Bedankt voor je beoordeling!

Leuk om te lezen dat je in je zoektocht naar een nieuwe vaatwasser bij ons uit bent gekomen! Bedankt voor de mooie complimenten over onze prijzen, de website en het bestelproces! Ook vinden we het geweldig om te lezen dat je de levering zo goed hebt ervaren, en ons door middel van deze mooie review laat weten tevreden te zijn! Bedankt hiervoor!

Veel plezier met de nieuwe vaatwasser en hopelijk tot ziens bij een volgende bestelling!

Dijkstra 16-11-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Kwamen alle afspraken keurig na. We werden ook nog gebeld voor een extra bevestiging of alles goed was gegaan

Beste Dijkstra,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je levering en de service zo fijn hebt ervaren. Wij maken onze klanten graag blij, en vinden het geweldig dat we je zo tevreden hebben kunnen stellen!

Daphne van Bloois 16-11-2017 Via de website gekocht

AO is echt een aanrader!!

Ik ben erg tevreden over het bedrijf AO. Mijn wasmachine had het begeven terwijl ik hoogzwanger was. Na wat googelen kwam ik uit op jullie site. Ondanks dat ik het bedrijf niet kende ging ik overstag door de gunstige prijs. Omdat ik in de stress was over de levertijd ivm de ziekenhuisbezoeken heb ik naar jullie gebeld. Door Diane ben ik top geinformeerd. De volgende dag werd mijn wasmachine op een gunstige tijd geleverd. En de bezorgers waren super vriendelijk en behulpzaam. Ook vond ik het erg lief dat er een kaartje in de bus lag namens Diane. Ik ga 100% zeker andere electronische spullen hier bestellen. En mijn moeder trouwens ook.:-) Geluk bij een ongeluk dat ik dit bedrijf heb leren kennen.:-D En de wasmachine werkt super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Daphne,

Bedankt voor je prachtige beoordeling!

Wat worden we blij van dit soort reviews! We gaan namelijk altijd voor de perfecte levering, en door middel van deze prachtige review laat jij ons weten dat dit bij jou gelukt is!

Diane is ook ontzettend blij dat ze je zo goed heeft kunnen helpen, zeker in deze stressvolle tijd voor je. Ook onze bezorgers zullen er vast ontzettend blij mee zijn dat je zo tevreden over ze was! Ik zal het aan ze doorgeven!

Leuk om te lezen dat je blij bent met het kaartje, dat was ook zeker onze bedoeling :) We wensen je heel veel plezier met de nieuwe wasmachine en hopen je in de toekomst nogmaals zo blij te mogen maken!

Anita 16-11-2017 Via de website gekocht

Beste koop

Makkelijk te bestellen. Goed contact. Variabele leverdata's. Had het alleen wel fijn gevonden dat het verpakkingsmateriaal was meegenomen.

Beste Anita,

Bedankt voor je beoordeling.

Fijn om te lezen dat je het bestelproces als makkelijk en het contact als goed hebt ervaren. We vinden het echter wel vervelend dat het verpakkingsmateriaal niet is mee genomen, aangezien je dit wel gewoon mag verwachten en het gewoon bij de service hoort. We zouden daarom graag met je in contact komen hier over, gezien we dit soort opmerkingen zeer serieus nemen in ons verbeterproces. Zou je contact met ons op kunnen nemen via klantenservice@ao.nl of door ons te bellen op 0308080700.

Mocht je dit niet willen is dit natuurlijk ook prima. Voor nu willen we in ieder geval onze welgemeende excuses aanbieden dat het verpakkingsmateriaal niet is meegenomen. We hopen dat we nog een herkansing krijgen zodat we deze keer wél de perfecte service die je van ons mag verwachten leveren.

Voor nu wensen we je in ieder geval veel plezier met je nieuwe apparaat.

Dick Smit 16-11-2017 Via de website gekocht

Top service en supersnel geleverd

Maandag een Beko droger besteld en woensdag geleverd. Keurige mannen en gelijk de oude droger meegenomen. Volgende aankoop doe ik zeker bij jullie!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Dick,

Bedankt voor je beoordeling!

Leuk om te lezen dat je bij ons je nieuwe droger hebt kunnen vinden, en je de levering zo fijn hebt ervaren!

Onze mannen zullen het vast leuk vinden om te horen dat je zo blij bent met ze! Ik zal het aan ze doorgeven.

We wensen je heel veel plezier met de nieuwe droger en hopen je zeker terug te zien bij de volgende bestelling!

Patrick 16-11-2017 Via de website gekocht

Snel, goedkoop, accuraat en vriendelijke bezorgers

Bestelling ging vlekkeloos, gelijk de volgende dag al geleverd, Vriendelijke bezorgers, apparaat moest naar 4 hoor maar was geen enkel probleem....super tevreden.

Beste Patrick,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Fijn om te lezen dat je zo snel je nieuwe apparaat in huis hebt kunnen ontvangen en dat je de bestelling als vlekkeloos hebt ervaren! De levering op 4 hoog is natuurlijk geen probleem voor onze mannen! Geweldig om te lezen dat we je zo tevreden hebben kunnen stellen.

Theo 16-11-2017 Via de website gekocht

Top site AO.nl

Via Bol.com bij AO.nl uitgekomen. Prima afhandeling en dito bezorging voor prima prijs.
Aankoop voldoet ruimschoots aan onze verwachtiging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Theo,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Wat leuk om te lezen dat je via bol.com bij ons uit bent gekomen, en dat je de afhandeling en bezorging zo fijn hebt ervaren! Daar worden we blij van!

We wensen je heel veel plezier met je nieuwe apparaat en hopen je in de toekomst nogmaals zo blij te mogen maken!

J.Kammerman 16-11-2017 Via de website gekocht

Prettige bezorgers,goede uitleg over machine.

Laagste prijs, duidelijke afspraken per telefoon en e-mail, binnen afgesproken tijd geleverd.Oude machine en verpakkingsmateriaal nieuwe machine meegenomen.

Beste J. Kammerman,

Bedankt voor je beoordeling!

Leuk om te lezen dat je bij ons je nieuwe machine hebt kunnen bestellen, en ook nog eens voor de laagste prijs! Fijn ook om te lezen dat je de afspraken bij de levering ook als duidelijk hebt ervaren. Het feit dat we je oude wasmachine en het verpakkingsmateriaal mee hebben kunnen nemen is natuurlijk ook fijn, anders zit je daar maar mee :)

We wensen je heel veel plezier met het nieuwe apparaat! Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals van dienst zijn!

Ozlem 16-11-2017 Via de website gekocht

Fantastiche service!

Alles verliep perfect! Makkelijk te bestellen via de site en de levering was keurig op tijd met zeer behulpzame bezorgers. Er zijn geen extra kosten in rekening gebracht voor het bezorgen en installeren van de wasmachine.

Beste Özlem,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Wat geweldig om te lezen dat alles perfect verlopen is, en dat je het bestellen via de site en de levering zelf ook zo prettig hebt ervaren! Onze chauffeurs zullen het vast leuk vinden om te horen dat je ze als behulpzaam hebt ervaren, ik zal het aan ze doorgeven!

We wensen je veel plezier met de nieuwe wasmachine en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!

Hans Berends 16-11-2017 Via de website gekocht

prima apparaat qua prijs/kwalitijd verhouding

alles okee, toegankelijk en duidelijk. we vonden een geschikte wasdroger voor een voordelige prijs, bovendien nog 20 euro product korting en cashback korting(25 euro)

Beste Hans,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je alles als toegankelijk en duidelijk hebt ervaren, en bij ons je nieuwe droger hebt kunnen vinden, en dit ook nog eens voor de laagste prijs! De cashback is natuurlijk altijd mooi meegenomen.

We wensen je heel veel plezier met de nieuwe droger en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

Paula 16-11-2017 Via de website gekocht

ik werdt heel vriendelijk per tel. te woordt gestaan.

ik ben uitermate tevreden dat ik hier mijn Bosch wasmachine bovenlader hebt gekocht.
snelle bezorging steeds mededelingen hoeveel klanten ze nog voor mij moesten doen wist precies hoe laat ze kwamen. en hele vriendelijke jongens bij het bezorgen mijn hartelijke dank.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Paula,

Bedankt voor je beoordeling!

Wat leuk om te lezen dat we je zo blij hebben kunnen maken tijdens de levering van je nieuwe Bosch wasmachine! We vinden het geweldig dat je het zo fijn hebt ervaren, en dat de levering en de informatieverstrekking hierbij ook helemaal naar wens was!

Ik zal je mooie complimenten ook doorgeven aan onze chauffeurs, ze zullen het vast leuk vinden om te horen!

Nogmaals bedankt voor alle mooie woorden. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe wasmachine en kijken er naar uit om je in de toekomst nogmaals blij te mogen maken bij een volgende bestelling!

jola 16-11-2017 Via de website gekocht

zeer vriendelijk

zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon ,
je kan zelf bepalen wanneer ze het brengen ,
niet geheel onbelangrijk ...goede prijs

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Beste Jola,

Het is voor ons heel belangrijk om onze klanten goed te helpen aan de telefoon. Met de juiste informatie en antwoorden zorgen we samen met de klanten voor een goede levering.
Hartstikke fijn dat je tevreden bent met de klantenservice en de prijs!

Ferdy Purmerend 16-11-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden, boven verwachting

Ik kwam de site tegen toen ik op zoek was naar een specifiek artikel. Na enige onderzoek te hebben gedaan naar AO.nl kwamen zij als beste uit de bus voor online aankopen. Zij bieden de beste service. Volgende dag in huis door 2 ervaren mannen. Netjes en behulpzaam afgeleverd door Jouad en Ricardo. Daarbij kreeg ik ook advies hoe ik ermee moet omgaan. Dat vind ik service. Na deze ervaring heb ik dit ook aan vrienden en familie aangeraden. Laagste prijs en op sommige artikelen cashback. wat wil je nog meer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Ferdy,

Wat leuk dat je nu kennis hebt gemaakt met dé service van AO.nl! Jouad en Ricardo zijn heel ervaren en geven inderdaad graag advies. We vinden het erg leuk dat je reclame voor ons maakt zodat we je vrienden en familie ook een topservice kunnen geven!
Dank je voor je reactie.

Richard M 15-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende ervaring met AO.nl

Wij bestelden een Zanussi ZDP7203P condensdroger bij Bolcom en kwamen terecht bij leverancier AO.nl die de laagste prijs voor deze droger rekende.
Nooit eerder van deze leverancier gehoord, maar al snel bleek dit een zeer aangename kennismaking met een professionele en zeer servicegerichte webshop, tevens aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg keurmerk.
De bestelling werd vlot ingepland door AO.nl en de volgende dag bezorgd.
De bezorgdienst van AO bestaat uit eigen medewerkers die ca. 15 min van tevoren bellen dat zij eraan komen. Alle chauffeurs die ons geholpen hebben waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. Sorry, ik heb helaas niet alle namen kunnen onthouden. Prima service van al deze kerels! Handig is ook dat je met de AO-app op je telefoon op de dag van bezorgen precies kunt zien hoeveel klanten nog voor jou aan de beurt zijn, waar de bestelwagen zich op de kaart bevindt en hoe laat de bezorgdienst arriveert.
De geleverde condensdroger (nieuw in fabrieksverpakking) werd zonder problemen tot 2 keer toe omgeruild voor een nieuw exemplaar (eveneens in fabrieksverpakking) toen bleek dat de eerste een defect had met het afvoeren van het vocht en de tweede een bovendeksel had dat aan de voorzijde aan één kant niet goed aansloot. Geen fraai gezicht. Een minder goede beurt voor Zanussi, maar een groot compliment voor klantenservicemedewerker Diane en haar collega's, die direct regelden dat steeds tot 2 keer toe de volgende dag een nieuw apparaat werd geleverd. Het derde apparaat was OK en doet prima zijn werk.
De klantenservice van AO is steeds prima bereikbaar, geen eindeloos menu afluisteren, maar vrijwel direkt een medewerker aan de lijn. Een heel vriendelijke toon van communiceren. Luisteren goed naar de klant, nemen ontstane problemen direct serieus en komen snel met een passende oplossing. Ook snelle bevestiging per email van hetgeen telefonisch is afgesproken.
Ik zag inmiddels op internet al heel veel uitstekende reviews over AO.nl van andere klanten. Ik kan mij hier uit eigen ervaring nu volledig bij aansluiten.
AO kan nog wel eens een hele grote concurrent worden van de andere gevestigde webshops door hun laagste prijsgarantie, superieure service en klantvriendelijkheid. Met deze drie ijzersterke pijlers maken jullie echt het verschil!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Richard,

Wat een mooi review!
De laagste prijsgarantie en een topservice zijn heel belangrijk maar ook snel reageren als zaken net anders verlopen dan gepland.
Bij AO.nl lossen de klantenservice medewerkers en de chauffeurs alles graag zo snel mogelijk op. Geweldig dat alles goed is gekomen.
Dat je onze service en klantvriendelijkheid superieur noemt is echt een heel groot compliment!
We wensen je veel gebruiksplezier met je Zanussi droger en we zien je natuurlijk graag terug bij een volgende bestelling.
En we gaan je compliment zeker doorgeven!

striky 15-11-2017 Via de website gekocht

super goed geregeld!

Simpel, duidelijk, eenvoudig, betrouwbaar en snel!

(kijk, dit is wat minder, nu moet ik verplicht 100 karakters typen)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Striky,

Een goede service hoeft inderdaad niet moeilijk te zijn!
Dank je dat ons aanbeveelt.

Aan de Regulierenhof te Gouda 15-11-2017 Via de website gekocht

Super geholpen

De levering was keurig, kwam zelfs iets eerder dan verwacht. Ondanks dat de mannen onverwacht 2x trappen op en af moesten met oude en nieuwe wasmachine, deden ze het zonder klagen. Wasmachine keurig geïnstalleerd, verpakkingsmateriaal meegenomen zoals beloofd. De persoon die nabelde of ik tevreden was over de bestelling was wel erg lollig / grappenmaker, maar dat zullen sommigen juist enorm waarderen. Prijs kwaliteit ervaar ik als erg goed.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste meneer, mevrouw

We weten dat onze mannen heel behulpzaam zijn, maar van jouw review worden we wel erg blij bij AO! We zijn het met je eens: het zijn toppers! Dank je voor je reactie!

Chris 15-11-2017 Via de website gekocht

Op tijd en een goede service

Makkelijk besteltraject, fantastische levering tot op de plek en nog aangesloten ook door zeer klantvriendelijk personeel op het einde van hun werkdag. Petje af voor AO.nl.

Beste Chris,

Dank je voor je reactie! We zijn trots op ons personeel bij AO.nl omdat ze altijd hun best doen. Het is dan ook heel leuk om te lezen dat ze ook jou blij hebben gemaakt! Dank je voor je reactie.

ton 15-11-2017 Via de website gekocht

perfecte en snelle levering

zeer goede schop en snelle en correcte leverihg. bezorgers waren zeer vriendelijk en correct. zal zeker nog een keer iets bestellen.

Beste Ton,

Wat een complimenten voor AO.nl over onze mannen!
We vinden het heel leuk dat je we je een perfecte levering mochten bezorgen en we zien je graag terug bij een volgende bestelling.
Dank je voor je reactie!

F. van Est 15-11-2017 Via de website gekocht

Top webshop!

Wasmachine van Bosch bij ao gekocht, voor ao gekozen vanwege de installatie service en het feit dat ze de oude wasmachine gratis meenemen. Bovendien een casback actie op de wasmachine die ik had uitgekozen. Heldere site, hele nette service door een belletje op de dag dat ik bestelde om het eea door te nemen. Bezorgen en installatie verliep top. De winkel komt na wat ze op de site beloven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Beste F. van Est,

Met onze gratis service en cashbacks willen we het bestellen bij AO.nl zo aantrekkelijk mogelijk maken!
En wat we beloven, doen we graag.
Het is dan ook leuk om te merken dat we onze klanten daar heel blij mee maken! Dank je voor je reactie.

Willem Honijk 15-11-2017 Via de website gekocht

Prima!

Alles prima: bestelling, levering, installatie! Keurig op tijd, medewerkers zeer correct! Mooi apparaat, erg tevreden tot zover.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Willem,

Wat zijn we blij met je reactie! Een tevreden klant is alles wat we willen. We hopen je een volgende keer weer een prima levering te mogen bezorgen!

Groet,

Marjan van Rooijen 15-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en bezorging!

Vanaf het moment van bestellen tot en met het moment van aflevering alles prima geregeld! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Marjan,

Harstikke leuk dat je onze service zo ervaren hebt en dat we je een toplevering hebben mogen bezorgen! Dank je voor je reactie!

Joyce 15-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle en goede service.. bijna tot op de min te volgen wanneer je bestelling aan zal komen..
En ze bellen je een half uur van te voren ook nog eens op om te zeggen dat ze eraan komen👍🏻

Beste Joyce,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Fijn om te lezen dat je de levering en de informatieverstrekking hierbij zo goed hebt ervaren. We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk!

Lilly98 15-11-2017 Via de website gekocht

behulpzame klantenservice

Via een andere site bij AO.nl terecht gekomen. Zij hebben mij een eerlijk advies gegeven bij mijn aankoop. De verzending is ook prima geregeld.
Voortaan kijk ik eerst bij AO.nl als ik iets nodig heb. De klantenservice neemt de tijd en geeft eerlijke en juiste informatie.
Met de koelvriescombinatie ben ik trouwens heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Lilly,

Bedankt voor je beoordeling!

Leuk om te lezen dat je bij ons je mooie nieuwe koelvriescombinatie hebt kunnen bestellen, en dat we je goed hebben kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze! Je koop natuurlijk niet elke dag een nieuwe koelvriescombinatie :)

Fijn om te lezen dat het apparaat naar wens is. We wensen je er heel veel plezier mee en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!

Jimmy 15-11-2017 Via de website gekocht

Eindelijk staat de klant centraal.

Op de bezorgd werd ik gebeld tot ze me te konden bereiken. Ze waren al geweest, iets eerder maar als ik snel terug naar huis zou gaan konden ze alsnog bezorgen. Dat heb ik gedaan en 2 zeer vriendelijke en blije bezorgers hebben mijn nieuwe wasmachine geïnstalleerd en werkend achter gelaten.

Als andere bedrijven net zo klantvriendelijk zouden zijn dan zouden we dicht bij een perfect wereld zijn.

Beste Jimmy,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Fijn om te lezen dat alles helemaal goed is gegaan tijdens de levering van je nieuwe wasmachine! Onze chauffeurs zullen het vast geweldig vinden om te horen dat je zo tevreden over ze bent! Ik zal het aan ze doorgeven!

Wat een prachtig compliment geef je ons met deze beoordeling, we worden hier erg blij van, aangezien klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staat bij ons!

Veel wasplezier met je nieuwe apparaat en hopelijk tot ziens bij een volgende bestelling!

Hans 15-11-2017 Via de website gekocht

Accuraat, snel en betrouwbaar

AO.NL kwam ik bij toeval tegen op het internet toen ik op zoek was naar een wasdroger. Nadat ik wist welke machine ik wilde hebben en alle reviews gelezen te hebben, besloten om bij AO.NL te bestellen. Vanaf het plaatsen van de bestelling tot en met de bezorging en plaatsing bij ons thuis niets dan lof. Super hoe je op de hoogte gehouden wordt van de voortgang van de bestelling en de levering. Niets dan lof en vervolgens krijg ik ook nog eens € 60,-- cashback op de bestelling die ik gedaan heb en dat terwijl AO.NL ook nog eens de goedkoopste aanbieder was.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Hans,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Leuk om te lezen dat je in je zoektocht naar een nieuwe droger bij ons uit bent gekomen, en dat we een goede indruk hebben achter gelaten. Bedankt voor al je mooie woorden over het bestelproces, de levering en de plaatsing van je nieuwe apparaat! Jij blij, wij blij!

We wensen je heel veel plezier met je aankoop en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

Linde 14-11-2017 Via de website gekocht

Product nog niet eens binnen en ik ben al helemaal blij!

Eerlijk is eerlijk, ik heb deze webshop gekozen ivm de laagste prijs. Ik heb vaker dingen op internet gezocht en kwam dan ook steeds bij ao.nl uit, maar omdat ik het niet kende, was ik toch wat terughoudend.
Maar serieus, ik heb vanmiddag een bestelling geplaatst. Eerste uur had ik nog geen bevestigingsmail etc, maar zodra de eerste update via sms en email binnen was, word ik de hele tijd goed op de hoogte gehouden. Ook dat mij gevraagd wordt of er eventueel opstakels zouden kunnen zijn voor de bezorging morgen, vind ik fijn. Zo word er van beide kanten bijgedragen aan een vlotte afhandeling. Ik ben helemaal om. En nogmaals, het is nog niet eens geleverd. Maar ik heb al een tijdsindicatie binnen. Heb er zin in!

Beste Linde,

Echt heel leuk dat je nu toch om bent en bij ons besteld hebt!
Bij het opnemen van de bestelling stellen we wat vragen om de levering vlot te laten verlopen. Dat we je nu al blij hebben gemaakt, geeft ons weer een goed gevoel! We gaan zeker ons best doen om je een toplevering te bezorgen! Dank je voor je mooie reactie.

Groet,

Adrie 14-11-2017 Via de website gekocht

Deze begeleiding en service nooit eerder meegemaakt.

Goede technische informatie; goede aankoopvoorwaarde; snelle levering; bezorging en installatie TOP.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Adrie,

Dank je voor je hele leuke reactie! We zijn blij dat we je een topservice en toplevering mochten bezorgen!

Caroline 14-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service!

Kwamen er op toen we zochten naar een nieuwe wasmachine. We hadden nog nooit gehoord van ao.nl, maar al gauw kregen we vertrouwen na het zien van de goed opgezette website. Overzichtelijk, helder en solide kwam het op ons over. binnen een dag kregen wij het bestelde product. Echt top! Thuis gebracht, geïnstalleerd door twee keurige medewerkers!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Caroline,

Wat leuk dat je AO.nl hebt uitgekozen voor het leveren van je nieuwe wasmachine en dat je hebt kunnen ervaren dat we alleen voor een top service gaan! We zijn blij met je reactie en we wensen je natuurlijk veel wasplezier!

ria 14-11-2017 Via de website gekocht

prettige afwerking

ik heb jullie gekozen omdat de prijs van het product goed koper was dan elders,,prima af werking en nette aflevering van het product,

Beste Ria,

Dank je voor je reactie!
Een goede prijs, een prima afwerking én levering zijn allemaal even belangrijk! We zijn blij dat je ons gekozen hebt en dat we bij je mochten leveren. We zien je graag terug bij een volgende bestelling!

Lagrande 14-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede service doordat je goed op de hoogte wordt gehouden wanneer het product die dag geleverd wordt zodat je niet een half dagdeel thuis moet wachten. De mannen die de vaatwasser brachten waren ook klant gericht. Voor mij was onduidelijk dat je de vaatwasser ook af moest koppelen en daarbij hebben de mannen mij terplekke geholpen.

Beste Lagrande,

Hartstikke fijn dat de levering zo goed is gegaan. Onze mannen doen altijd hun best en maken je graag blij! We zijn dan blij dat je onze shop aanbeveelt!

Cees Barské 14-11-2017 Via de website gekocht

Zij doen wat ze beloven !

Klantvriendelijke website, productinformatie zeer goed, snelle reactie op bestelling, zeer goede info over bezorgdienst en tijdstip van levering. Correcte bezorgers die de wasmachine hebben geplaatst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Cees,

Geweldig dat je zo tevreden bent en dat de levering perfect is verlopen! En we wensen je heel veel wasplezier met je wasmachine.

tonny doll 14-11-2017 Via de website gekocht

Super goede werknemers

Nooit eerder contact gehad met AO.nl..Na maken van een afspraak voor levering van een wasmachine kwam deze precies op de vermelde tijd.Personeel uitermate vriendelijk en correct sloten de machine ook aan.Bij de vraag voor koffie antwoordden zij nee dank u wel we hebben drinken in de auto.Ze namen al het afval incl. oud was machine mee terug en bedankten ons vriendelijk.AO deze werknemers zijn top met hart voor de zaak

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Tonny,

Wat leuk dat u een leuke eerste ervaring heeft gehad met AO.
Wij kiezen onze heren dan ook zeer zorgvuldig uit om het klant contact zo optimaal mogelijk te laten verlopen.
Zo te horen is dit de heren dit keer wederom gelukt!
Leuk om te horen dat ze het hart voor de zaak zo uitstralen!
Dit hebben wij echt allemaal hier.

Rob 13-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Voor de eerste keer iets besteld en erg tevreden.
Vrijdag avond rond negen uur besteld en de volgende ochtend tussen 21:00 en 13:00 uur afgeleverd.

Beste Rob,

Welkom bij AO!
Fijn dat je zo tevreden bent.
De next day delivery service is zeker iets waar we veel mensen blij mee kunnen maken. Fijn dat het in dit geval weer zo goed is gegaan.

Bedankt voor uw reactie.

Chirly Thibaudier 13-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Ik heb nu voor de tweede keer bij AO iets besteld .
Ik ben zeer tevrede over de service.
Ik weet zeker mijn volgende aankoop is weer bij AO ik ben zo teverede beter kan het gewoon niet .ik wil iedereen advieseren als en goed servic wil koop dan bij AO je kunt zelf beslissen wanneer je je besteling wilt ontvangen je krijgt 15 min voor dat de bezorger komt een sms wat wil de mens nog meer. beter kan het niet

Beste Chirly,

Geweldig dat je weer bij ons terug bent gekomen!
Dat is precies wat wij bij de klanten willen bereiken.
Ik vind het erg leuk dat u zo tevreden over ons bent en zo'n enthousiaste review hebt geplaatst. Ontzettend bedankt en we zien u gauw weer bij ons terug.

Diny 13-11-2017 Via de website gekocht

Goed advies en goede service

Prijs is erg goed en ze doen wat ze beloven goede en vriendelijke mensen aan de telefoon die weten waar ze over praten

Beste Diny,

Super dat je de prijs zo scherp vind!
Ons team houd de concurrenten nauwlettend in de gaten om jou de laagste prijs te kunnen bieden!
Bedankt voor je reactie.

Tristan van AO.

Anja 12-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke bejegening

Goede vriendelijke bezorgers .
Je kunt je afspraak niet missen door sms , mail en telefoon een half uur van te voren . Zeer vriendelijke bezorgers .

Beste Anja,

Bedankt voor je review!

Ja wij corresponderen met onze klanten in verschillende vormen zodat ze weten wat de tijden zijn waarin de chauffeurs arriveren. Wachten is nooit leuk maar dan is het wel handig dat je weet hoe laat ze ongeveer aankomen.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe apparaat en hopelijk mogen wij de volgende keer weer bij je leveren!

Alessandro van AO

Ellen 12-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de levering!

De webshop was duidelijk, cashbak van €30 maakte datvik voorr ao koos,, met goede reviews over de machine van Zanussi.
Er werd netjes op tijd geleverd met tevoren nog telefoontje. De 2 jongemannen die de wasmachine kwamen plaatsen waren netjes en ik kreeg duidelijke instructies over de machine. Zeer tevereden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Beste Ellen,

Bedankt voor je review en score! Leuk dat je vanwege de cashback voor ons hebt gekozen.

Wij vinden het ook leuk dat wij dit soort acties zoals cashbacks kunnen toepassen op onze apparaten.

Maar wat wij zelf het belangrijkste vinden is onze service en dat de leveringen altijd goed gaan. dat je daarna dan nog een cashback kan terug vragen maakt het dan alleen maar leuker!

Ik wens je veel plezier met je nieuwe Zanussi machine en daarbij een fijne dag!

Alessandro van AO familie

Remco 12-11-2017 Via de website gekocht

Levering was top.

Levering was top. Heb een wasmachine besteld via de website. Daar had ik moeten aangeven dat deze naar de bovenste verdieping gesjouwd moest worden. De bezorgers hebben de wasmachine gewoon netjes naar boven gebracht en aangesloten. Werd ook door de bezorgers een kwartier van te voren gebeld om te melden dat ze er bijna waren. Kortom, helemaal top.

Puntjes van verbetering: Kreeg pas om 6:50 een berichtje dat de wasmachine tussen 7:00 en 11:00 uur wordt bezorgt. Zou dit graag wat eerder willen weten.... Op de website duidelijk kunnen aangeven waar je kan melden op welke verdieping het product bezorgt moet worden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Beste Remco,

Bedankt voor je review hier op kieskeurig. Dat vinden we echt leuk!

Mooi om te zien dat je de levering als prettig hebt ervaren. Normaal krijgen klanten de tijden ook een avond van te voren te zien.

Dit kon afgelopen week niet, juist omdat we bezig waren met verbeteringen en dit is gelukkig nu weer goed en krijgen de klanten weer de avond van te voren te zien wat de tijden zien. Vooral als we vroeg bij je aankomen is dit erg handig!

Ik wens je veel plezier met je nieuwe wasmachine en ook een hele fijne dag!

Peter 12-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service en levering

Vrijdagavond om 20.30 uur vaatwasser en droger besteld en zaterdagochtend om 8.10 uur geleverd. En gelijk verpakkingsmateriaal en oude apparaten meegenomen

Beste Peter,

Bedankt voor de review! Ook een hele mooie score. Het heeft dus iets minder dan 12 uur geduurd voordat de vaatwasser bij je aankwam, dat is best mooi toch? hahaha!

Ik wens je veel plezier met je nieuwe Vaatwasser en ook een hele fijne dag!

Vos 12-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Top geregeld allemaal.
Je weet precies wanneer ze komen.
Aardige mensen die bezorgen.
Ga vaker bij jullie bestellen.
Toppy.

Beste Vos,

Bedankt voor de Review! Mooi om te zien dat u alles lekker duidelijk vond en de volgende keer leveren we ook weer graag bij u!

Alessandro van de AO

Mevr.D.Rvan Kanten 12-11-2017 Via de website gekocht

Top service van Ao

Gekozen voor deze site door folder aanbieding van Blokker. Was zeer verrast door groot assortiment witgoed en prima presentatie van de koopwaar. Ik beveel deze winkel zeer aan

Beste mevrouw Van Kanten,

Bedankt voor de review en score!

Leuk dat u via blokker bij ons terecht bent gekomen! Blokker is een top winkel en we werken graag met ze samen. Ontzettend leuk dat ons aanbeveelt.

Ik wens u veel plezier met uw nieuwe apparaat!

joni huijgen 12-11-2017 Via de website gekocht

de beste en meest klantvriendelijke ervaring ever!

Wát een helden zijn de medewerkers: ......, ....... en ..... ! Een oprechte dank je wel voor alle onderlinge contactmomenten met mij in deze toch wel spannende, nieuwe periode van mijn leven. Ik wist totaal niets en voelde mij door hun medeleven en begrip niet dom zoals ik mijzelf doorgaans in mijn verhuisperiode wél voelde door andere betrokken bedrijven om een voorbeeld te noemen. Elke kanjer individueel heeft mij écht geholpen waar ik dit nodig had en allen dachten hardop en volle welwillendheid extra met mij mee! Lieve schatten (want dat zijn jullie gewoon!!) ontzettend bedankt voor alle oplossingen en mogelijkheden die jullie geboden hebben!!
En last but not least; naast deze toppers ook zeker weten een dikke 10 aan de bezorgers ...... en ...... voor de hulp van het verplaatsen van mijn eerder bestelde witgoed bij Ao, zodat ik dankzij hun mijn nieuwe tapijttegels onder het witgoed kon plaatsen! Heel erg bedankt Jongens!!
Kiezen voor ao.nl? Dat is de beste keus die ik gelukkig heb gemaakt! U binnenkort ook??

Liefs .....

Beste mevrouw Huijgen,

Bedankt voor de review en ik zag dat u ons ook nog gebeld heeft vandaag. Ontzettend leuk!

Laat je niet meer dom voelen door andere bedrijven hoor, dat zij alles weten is logisch en daarvoor hebben bedrijven een klantenservice zodat mensen die niet zoveel weten hun vragen kunnen stellen.

Ik zelf als klantenservice medewerker vind dit ook jammer om te horen want je doet dit werk om mensen te helpen.

Ik ben in ieder geval blij om te zien dat je onze service en contact wel als prettig hebt ervaren en dat wij je goed hebben kunnen helpen!

Ik wens je veel plezier met je nieuwe apparaten en hopelijk tot de volgende keer!