AO.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over AO.nl.

AO.nl stelt zich voor

AO, de grootste online retailer van consumentenelektronica in Engeland is nu ook actief in Nederland! Met een uitgebreid assortiment, van wasmachines tot draadloze speakers en televisies, AO brengt ´s werelds bekendste merken samen in één webshop. Bij ons staat de klant centraal, onze bezorgers en klantenservicemedewerkers gaan net dat stapje verder. Zo wordt je nieuwe droger of wasmachine altijd geplaatst waar jij ´m wilt hebben, ook als dat op zolder is. Vrijstaande wasmachines en vaatwassers sluiten we bovendien direct voor je aan, helemaal gratis! Je oude apparaat nemen we meteen voor je mee terug, daar heb je geen omkijken meer naar. Onze klantenservicemedewerkers staan 7 dagen per week klaar. Heb je het product dat je aan wilt schaffen ergens anders goedkoper gezien? Wij passen onze prijs aan, je betaalt bij AO gegarandeerd de allerlaagste prijs voor je nieuwe aanwinst. We begrijpen dat je van gedachte kunt veranderen, daarom mag je je product binnen 30 dagen na aankoop gratis retourneren.

Deze score is berekend op basis van 1729 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

wout van delft 22-09-2017 Via de website gekocht

communicatie in vermand met levering was prima

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

de afspraken zijn voor 100% nagekomen daarnaast was de viendelijkheid van de bezorgers uitmuntend,daarnaast was de behulpzaamheid van op zijn plaast te zetten uitstekend

m.grunder.jansen 22-09-2017 Via de website gekocht

prima service

zocht een koeler kwam op de website van ao.nl deze beviel me
kreeg ook nog korting dus waarom niet.
hoefde nergens achter aan en werd netjes thuis bezorgt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ramon 22-09-2017 Via de website gekocht

Bedankt Wilco en Jonathan!

Bedankt voor de goede service bij de aankoop van mijn nieuwe wasmachine! Het gaat om een beko machine die het tot op heden er goed doet. De heren van ao.nl hebben uitstekende service geleverd door de wasmachine te plaatsen en te installeren. Zelfs nog even een reinigingsprogramma gedraait en de oude machine weer mee genomen. Top!

Beste Ramon,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Geweldig om te lezen dat je bij je zoektocht naar een nieuwe wasmachine bij ons uit bent gekomen! Wat een prachtige complimenten voor Wilco en Jonathan ook, dit zullen ze vast leuk vinden om te horen.

Veel plezier met jouw nieuwe Beko wasmachine en hopelijk tot ziens bij een volgende bestelling!

Ashwin 22-09-2017 Via de website gekocht

Goede winkel en erg informatief qua tijd

Wasmachine gekocht.
Erg informatief qua tijd. Ze hebben de wasmachine aangesloten en meteen de trommelreiniger aangezet.

1 verbeterpunt: er werd gezegd dat er 20 of 30 minuten, voor dat ze langs komen, gebeld zou worden. Dit was echter 10 minuten voor tijd waardoor ik niet op tijd thuis aanwezig kon zijn.

AO.nl is zeker een aanrader!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Ashwin,

Bedankt voor je beoordeling!

Geweldig om te lezen dat je bij ons je nieuwe wasmachine hebt kunnen vinden! Fijn ook om te lezen dat je levering naar wens is verlopen.

Wat betreft het telefoontje voor aankomst zullen we de volgende keer zorgen dat we je iets ruimer van te voren bellen!

Veel plezier met je nieuwe wasmachine en hopelijk tot ziens bij een volgende bestelling!

J.J R 21-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon 100%

Nadat we toe waren aan een nieuwe vriezer kwamen we uit op de site van ao.nl en dat is geen verkeerde keus geworden.Na dat we de bestelling hebben geplaats ging alles in sneltreinvaart de volgende dag al post.nl voor de deur met de vriezer deze keurig afgeleverd
en oude vriezer meegenomen.Dus gewoon 100%.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste J.J. R,

Bedankt voor je beoordeling!

Leuk om te lezen dat je bij ons je nieuwe vriezer hebt kunnen vinden! We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk, en proberen inderdaad altijd te zorgen dat jij in sneltreinvaart je nieuwe apparaat kan ontvangen.

Veel plezier met je nieuwe vriezer en hopelijk tot ziens bij een volgende bestelling!

wilbert 21-09-2017 Via de website gekocht

Een fantastiche en geweldige service.

Wat een geweldige service je kon precies zien wanneer je bestelling aankomt en 20 minuutjes van te voren wordt je gebeld dat ze er binnen 20 minuten zijn. Dan staan er 2 spontane bezorgers voor de deur met de vaatwasser en een zak afwas blokjes die je er bij cadeau krijgt. Ze pakken de vaatwasser netjes uit nemen de verpakking weer mee en zetten de vaatwasser netjes binnen. Ze nemen de oude vaatwasser gratis mee. Dit bedrijf verdient een dikke 10 en de bezorgers mogen van mij een dikke bonus krijgen

Gemak: Uitstekend

Service: Uitstekend

Levering: Uitstekend

Levertijd: Uitstekend

Afleverservice: Uitstekend

Verzendkosten: Uitstekend

Betaalmogelijkheden: Uitstekend

Gebruiksvriendelijkheid site: Uitstekend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Wilbert,

Wat een geweldige beoordeling! Bedankt hiervoor!

Wat geweldig om te lezen dat alles zo goed is gegaan bij het afleveren van je nieuwe apparaat en wat een mooie complimenten geef je ons!

We wensen je veel plezier met je nieuwe vaatwasser en hopelijk kunnen we je de volgende keer weer een uitstekende service bieden!

Betul 21-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service!! mooi op tijd. medewerkers waren top!

ik ben de site via kiekeurig.nl tegengekomen. duidelijke en overzichtelijke site. ben super blij met mijn bestelling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Betül,

Bedankt voor je beoordeling!

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is gegaan tijdens het bestellen en dat je blij bent met je bestelling!

Hopelijk mogen we je de volgende keer weer zo blij maken.

marga 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Snelle service en goed geholpen, ook bij de aflevering keurig geholpen.
Fijne medewerkers die ons hebben geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Marga,

Bedankt voor je review en ook voor de score. Erg leuk dat je dit deelt op trustpilot!

Ik wens je veel plezier met je nieuwe apparaat en hopelijk tot de volgende keer!

Cecile Vrijhoff 21-09-2017 Via de website gekocht

Super service!

Goedkoopste in vergelijking met andere stores. Goede info over levering en perfect op tijd! Héél tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Cecile,

Bedankt voor je review. Goed om te horen dat wij de goedkoopste waren maar bij ons is service ook erg belangrijk! Mooi dat je tevreden bent met de levering en ik wens je heel veel plezier met je nieuwe apparaat!

paul 20-09-2017 Via de website gekocht

nette aflevering en website goed te bereiken

Gekozen voor de lage prijs en de inclusief kosten voor aansluiten, meenemen oude wasmachine en verpakking.
Aflevering en installatie erg snel en netjes.
Als je belt voor advies krijg je gelijk iemand aan de telefoon die je een goed advies geeft.

Beste Paul,

Bedankt voor je beoordeling!

Geweldig om te lezen dat we een goede indruk op je hebben achter gelaten met onze service! Fijn dat we je een goed advies hebben kunnen geven.

Hopelijk mogen we je bij een toekomstige bestelling weer zo tevreden stellen!

Tineke 20-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekend team, alles goed verzorgd, prima prijs/kwaliteit

Vanaf het begin bij de bestelling tot aan het eind, na de levering, kreeg ik duidelijke en vriendelijke informatie en was ik steeds goed op de hoogte.
De levering werd verzorgd door een vriendelijk team, het apparaat werd netjes geplaatst en de werking gecheckt. Ik kreeg nog een grote zak vaatwastabletten cadeau, en de vaatwasser zelf? Die doet het geweldig. Wat een weelde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Tineke,

Bedankt voor deze geweldige beoordeling!

Wat fijn om te lezen dat alles van begin tot eind helemaal naar wens is verlopen! Wij maken onze klanten graag blij!

Veel plezier met je nieuwe vaatwasser en hopelijk tot ziens bij een volgende bestelling!

Van der Zwet 20-09-2017 Via de website gekocht

Inderdaad een goede en duidelijke service!!

Ik vindt de shop zeer goed overzichtelijk vele mogelijkheden. Kom je er niet uit de klanten service helpt je uitstekend! De bezorgers zijn ook Super..... 😚

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste van der Zwet,

Bedankt voor je beoordeling!

Wat fijn dat je onze website zo overzichtelijk vond en bij ons je nieuwe apparaat hebt kunnen bestellen! Wat een mooie complimenten voor onze klantenservice en onze chauffeurs ook! Dit is voor ons een geweldige motivatie.

Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals blij maken bij een volgende bestelling!

snelle levering 20-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Doordat de levering snel ging(even over tienen de zevende)ging er ook wat mis.Brede zwarte strepen boven over de vloer,smallere over het behang en bij de voordeur viel de oude machine dus dorpel beschadigd. Mijn bodem doppen niet gebruikt(hoefde niet meer) hetzelfde met anti glij matje onder de waterbak,en een enorme kink in de warerslag(inmiddels zelf verholpen

Beste Klant,

Bedankt voor je beoordeling.

Wat jammer om te lezen dat niet alles helemaal goed is gegaan tijdens de levering, aangezien wij altijd proberen de perfecte service te leveren. We zouden dit graag met je bespreken, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.

Zou je contact met ons op willen nemen via het nummer 0308080700 of een mailtje kunnen sturen naar klantenservice@ao.nl ? Dan kunnen wij hopelijk samen een oplossing vinden voor deze vervelende situatie.

Wij horen graag van je.

Familie vd Voorden 19-09-2017 Via de website gekocht

Super service!

Wij zijn super tevreden met de service die ao biedt! Toen bleek dat onze inbouwvaastwasser niet paste door een afwijkende en zeldzame maat, werd er door de zeer vriendelijke klantenservice gelijk meegedacht en actie ondernomen. Ze hebben zelfs de fabrikanten benaderd om voor ons een passende vaatwasser te vinden. Door de snelle reactie en het helpen zoeken naar oplossingen, hadden wij alsnog zeer snel een passende vaatwasser! En de niet passende vaatwasser werd zonder problemen weer opgehaald. Heel erg netjes opgelost en geholpen dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Familie vd Voorden,

Bedankt voor jullie beoordeling!

Wat fijn dat we jullie hebben kunnen helpen om alsnog de gewenste vaatwasser te krijgen! We helpen onze klanten graag, en denken graag mee voor een oplossing! Gelukkig is dit bij jullie helemaal goed gekomen.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals blij maken bij een volgende bestelling!

Peter 19-09-2017 Via de website gekocht

Van bestellen tot bezorgen: TOP

Voor AO gekozen omdat ze de door mij gewenste vaatwasser het goedkoopst aanboden. De gratis bezorging en het gratis meenemen van mijn oude vaatwasser gaven de doorslag. Het bestellen via de site ging vlot en eenvoudig, maar het meest verrassend vond ik het vervolg: ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van het traject dat mijn toekomstige vaatwasser aflegde. Tien minuten voor levering belde de chauffeur om te melden dat hij er bijna was. De aflevering ging correct: vriendelijk en snel.
Kortom: een heel tevreden klant.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Peter,

Bedankt voor deze geweldige beoordeling!

Top om te lezen dat je bij ons uit bent gekomen bij de zoektocht naar je nieuwe vaatwasser! Fijn dat we je oude vaatwasser hebben kunnen meenemen, dit is voor jou ook weer een zorg minder!

Fijn dat je de informatieverstrekking m.b.t. je levering zo duidelijk en prettig vond! We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk.

Hopelijk mogen we je bij een volgende bestelling nogmaals zo blij maken!

Jane 19-09-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

Op zaterdagavond een koelvriescombinatie besteld. Gedurende het weekend op de hoogte gehouden van het tijdstip van leveren. Maandagmorgen ook nog gebeld door de chauffeur een half uur voor levering. Om 9.00 uur maandagmorgen de koelkast in huis op de plek die ik wilde. Keurige jonge mannen! Mijn eerste grote aankoop op internet. En ik ben super tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Jane,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Wat leuk om te lezen dat je in de zoektocht naar je nieuwe koelvriescombinatie bij ons uit bent gekomen! Een eerste keer is altijd spannend, gelukkig hebben we een goede eerste indruk bij je achter gelaten!

Veel plezier met jouw aankoop en hopelijk tot ziens bij een volgende bestelling!

Heidi 19-09-2017 Via de website gekocht

goede service

Vriendelijke mensen, goed gemutst, zeker een aanrader om hier te bestellen. Beter dan BCC is mijn mening

Beste Heidi,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je zo tevreden was over de levering van je nieuwe apparaat!

Hopelijk mogen we je de volgende keer nogmaals blij maken!

Mir. 19-09-2017 Via de website gekocht

Prettige service en vakkundig advies

Eerst op de website gekeken naar een koel/vriescombinatie. Ik kende dit bedrijf niet maar kwam in beeld omdat zij de laagste prijs aanboden. Daarna met medewerker gebeld om toch nog wat details te vragen. Ik kreeg een zeer vakkundig advies, de details werden direct opgezocht. Verder had ik zowel een losse koelkast als een losse vriezer die de bezorger (gratis) mee moest nemen. Geen probleem! En de bezorger was ook op de hoogte dat er 2 oude apparaten meegenomen moesten worden. Dus geen gedoe. De avond voor levering kreeg ik een mailtje met een tijdvak van levering (tussen 9.00 en 13.00 uur) en een half uurtje voor levering kreeg ik netjes een telefoontje dat ze onderweg waren. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Mir,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn dat je je ervaring zo uitgebreid hebt beschreven en wij bij jou je mooie nieuwe koelvriescombinatie hebben mogen leveren! Fijn dat je ons advies als vakkundig en duidelijk hebt ervaren! Wij maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk.

Fijn dat we je oude apparaten voor je hebben kunnen meenemen, dan ben je daar tenminste van af!

Veel plezier met je nieuwe koelvriescombinatie en hopelijk tot ziens bij een volgende bestelling!

corina 18-09-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

heb afgelopen week wasdroger gekocht, gelijk dezelfde week geleverd, top om je bestelling te kunnen volgen. De chauffeur belde netjes kwartier voor tijd op dat hij eraan kwam. De bezorgers supervriendelijk, legde uit wat ze deden. Echt topbedrijf, supertevreden.

corina

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Corina,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Leuk om te lezen dat je bij ons uit bent gekomen voor het bestellen van je nieuwe wasdroger! Ook fijn dat alles tijdens de levering naar wens was en wat een mooie complimenten voor onze chauffeurs! Dit zullen ze vast leuk vinden om te horen.

westeijn 18-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

De snelheid en goede communicatie wat betreft de aflevering via email, sms en telefoon.
Fijn om te weten wanneer ze voor de deur staan.

Beste Westeijn,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Fijn om te lezen dat we een goede indruk bij je hebben achter gelaten tijdens de levering van je nieuwe apparaat.

mevr. Visser 18-09-2017 Via de website gekocht

Buitengewone behandeling

In de eerste plaats een duidelijk aanbod on line van de wasmachine. Toen makkelijk te bestellen met subtiele aanwijzingen, zodat je over dingen gaat beslissen die je tevoren niet had kunnen bedenken. Een echte hulp, bijna beter dan een fysieke verkoper. Gewoon neutraal. Dat het aanleveren waarvoor emails gezonden werden, tot op het uur nauwkeurig. En dan de installateurs.....geweldig. Zij zijn tot nu toe de enigen die mijn moeilijk te vinden, app. vonden, zonder mijn aanwijzingen. Het mannouvreren in de kleine ruimtes ging ze makkelijk af, zelfs de vloer dweilen was geen punt voor ze (Armando en Tualé). Het op hoogte maken van de afvoerpijp ging gesmeerd. Al met al een goed team waar AO trots op mag zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Mevrouw Visser,

Wat een geweldige duidelijke review! Bedankt hiervoor!

Wat geweldig om te lezen dat u zowel het bestelproces als de levering als zo fijn heeft ervaren. Wat een geweldige complimenten ook voor onze chauffeurs! Ze zullen het vast geweldig vinden om dit te horen.

Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals zo blij maken bij een volgende bestelling!

Mon 18-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Keurig van te voren bericht dat ze er aan zaten te komen, zetten het keurig op de plek, installeren en nemen het afval weer mee. Wij zijn er heel blij mee!

Beste Mon,

Bedankt voor je beoordeling!

Wat fijn dat we je blij hebben kunnen maken tijdens de levering van je nieuwe apparaat. Ik zal dat zeker ook aan onze chauffeurs doorgeven, dit vinden ze vast leuk om te horen!

Veel plezier met de aankoop en hopelijk tot ziens bij een volgende bestelling!

Offenberg/Horneman 17-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Duidelijke webshop. Helder en gemakkelijk bestellen. Het personeel wat het apparaat bracht was zeer behulpzaam en kundig. De bestelling was zeer goed te volgen en een half uur voor aflevering worden gebeld geeft een goed gevoel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Offenberg/Horneman,

Bedankt voor je geweldige beoordeling!

Wat fijn om te lezen dat alles helder en makkelijk voor je was tijdens het bestellen. Bovendien geef je hele mooie complimenten voor onze chauffeurs! Dit zullen ze leuk vinden om te horen.

Veel plezier met jouw aankoop en hopelijk kunnen wij je in de toekomst nogmaals een goed gevoel geven!

Christian 17-09-2017 Via de website gekocht

Snel en zeer vriendelijke bezorging

Goede prijs, netjes bezorg en rommel weer meegenomen.
Uitermate vriendelijke bezorgers. Tot een volgende keer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Beste Christian,

Bedankt voor je beoordeling!

Wat geweldig dat je bij ons je nieuwe apparaat hebt kunnen vinden. We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk.

Zoals je zelf ook al zegt, hopelijk tot een volgende keer!

Dineke 17-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Eindelijk eens een bedrijf dat doet wat het beloofd!
Op tijd leveren en zeer goede service!!!
Onze wasdroger werd keurig op tijd geleverd, netjes aangesloten door twee zeer behulpzame bezorgers en alle verpakking werd ook netjes meegenomen!
Super!!!

Beste Dineke,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Wat fijn om te lezen dat je onze service zo fijn hebt ervaren! Wij komen onze beloftes altijd na en proberen het onze klanten altijd zo makkelijk mogelijk te maken!

Wat een mooie complimenten ook voor onze chauffeurs! Dit zullen ze vast leuk vinden om te horen.

Veel plezier met uw nieuwe wasdroger en hopelijk tot ziens bij een volgende bestelling!

Estpos 17-09-2017 Via de website gekocht

Een warm bad

Ik kende de shop niet maar koos om de duidelijke no nonses site en eerlijke prijs. De communicatie was zeer helder. Volgende dag levering van koel/vries combinatie. Dag van aankoop mail met detas en een telefoontje om alles te bevestigen. Heldere updates over levering via sms en internet. Je hoeft niet de hele dag thuis te blijven. Half uur van tevoren bericht dat ze eraan komen. Super service! Ik ben een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Estpos,

Bedankt voor deze geweldige beoordeling!

Geweldig om te lezen dat je ons eerlijk vind en de communicatie duidelijk was! Wat fijn dat je bij ons je nieuwe koelvriescombinatie hebt kunnen vinden.

Ook vinden we het fijn om te lezen dat alles met de levering helemaal in orde was en dat je onze service super vond. Bedankt voor deze prachtige complimenten!

cor 17-09-2017 Via de website gekocht

goede & snelle levering

Goede overzichtelijke site. Woensdagavond besteld en vrijdag geleverd. Levertijd werd vantevoren doorgeven en kreeg ook een melding dat de chauffeur vertraging had en hoe laat het nu zou worden. Zeer tevreden over de levering.

Beste Cor,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Fijn om te lezen dat je onze site overzichtelijk vond, en dat we je nieuwe apparaat zo snel hebben kunnen leveren! We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk.

Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals tevreden stellen!

Peter van Spelde 17-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

De keuze om dit bedrijf apparatuur aan te schaffen begint natuurlijk al na wat research, waarbij de hoge score en verdere condities tellen. Verder duidelijkheid over de stand mbt de levering en een keurig telefoontje vooraf, zodat je weet waar je aan toe bent. Bezorgers/installateurs erg vriendelijk en servicegericht. Kortom: Blijf vooral zo doorgaan!

Beste Peter,

Wat een geweldige review! Bedankt hiervoor!

Geweldig om te lezen dat we je zo tevreden hebben kunnen stellen tijdens de levering van je nieuwe apparaat. Ook goed dat je na je uitbundige research bij ons uit bent gekomen!

Je complimenten over onze chauffeurs zal ik ook aan hen doorgeven, aangezien dit voor hen een hele mooie motivatie is. Wij zullen zeker zo door blijven gaan!

Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals blij maken bij een volgende bestelling.

Ineke 17-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Wat een geweldige service(top bedrijf),vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.
Mijn volgende aankoop op wat ze te bieden hebben zal dan ook zeer zeker bij uw bedrijf zijn. Daarbij hopelijk op een goed verloting? Geweldig goed dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Ineke,

Bedankt voor je geweldige review!

Wat fijn om te lezen dat we een goede indruk bij je hebben achter gelaten met onze service! Hier doen we het voor!

Ook geweldig om te lezen dat je volgende aankoop ook bij ons zal zijn! We hopen je dan nogmaals blij te kunnen maken.

Alan FP 16-09-2017 Via de website gekocht

Great, efficient and friendly service

The prices are very competitive and the shop is very easy to have dealings with. Highly recommended!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dear Alan,

Thank you for taking the time to write this amazing review!

We are very happy to read that you were very satisfied with the service! Also, thank you for recommending us, we highly appreciate this.

We wish you a lot of fun with your new appliance and we hope to be of service to you again in the future.

Kind regards,

Yasa of AO

j veneman 16-09-2017 Via de website gekocht

diep vriezer bosch

eerlijk duidelijk en volgens afspraak
alles is gegaan zo als het hoort en vriendelijke mensen bij de aflevering

Beste J. Veneman,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat alles gegaan is zoals het hoort en dat we een goede indruk bij je hebben achter gelaten! Je complimenten over de chauffeurs zal ik ook aan hen doorgeven, aangezien dit voor hen ook een hele mooie motivatie is!

Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals van dienst zijn bij een volgende bestelling!

Thea 16-09-2017 Via de website gekocht

Topkwaliteit!

Wat een prettig bedrijf is dit. Je wordt van A tot Z op de hoogte gehouden van de levertijd en de status van je bestelling. Twee fijne bezorgers die onze wasmachine snel en vakkundig geïnstalleerd hebben. Ik ben fan!

Beste Thea,

Wow een Fan, die is wel nieuw! Leuk en bedankt voor de review. Je hebt ons echt een topscore gegeven en ik blij dat je onze service als prettig hebt ervaren!

We hopen dat je in de toekomst weer bij ons besteld!

Mojo 15-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

snelle levering, vriendelijk en beleefd. De bezorgers waren ook top. Ze hebben de vaatwasser gemonteerd en oude meegenomen.

Beste Mojo,

Bedankt voor je geweldige beoordeling!

Wat fijn om te lezen dat we een goede indruk bij je hebben achtergelaten met onze service!

Bert van de W 15-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Stoomoven gekocht bij ao.nl. Elders €10,- goedkoper. Gebeld en het bedrag stond 2 dagen later op mijn rekening. Geleverd conform afspraak. Kortom zeer tevreden. Ook een prima oven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Bert,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! De 10 Euro die we je hebben kunnen geven door onze laagsteprijsgarantie is natuurlijk altijd mooi meegenomen! Misschien kun je er iets lekkers te eten van kopen dat je klaar kan maken in je mooie nieuwe oven!

otte coppoolse 14-09-2017 Via de website gekocht

de bezorgers waren super chagrijnig !!!!

snelle levering maar de bezorgers waren super chagrijnig maar de kwaliteit is goed en doet aan de verwachting

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Beste Otte Coppoolse,

Bedankt voor je beoordeling.

Wat vervelend om te lezen dat je een vervelende ervaring had met de chauffeurs en dat de service niet helemaal naar wens was.

We zouden hierover graag met je in contact komen om dit met je te bespreken. Zou je contact met ons op willen nemen op het nummer 0308080700? Je kan ons ook een mailtje sturen via klantenservice@ao.nl.

We hopen je nog even te kunnen spreken over je ervaring, omdat we altijd streven naar het leveren van een perfecte service en het vervelend vinden dat je deze niet zo hebt ervaren.

Dick 14-09-2017 Via de website gekocht

Wat er beloofd wordt doen ze, Heel betrouwbaar.

De shop is erg gebruiksvriendelijk.
Erg snelle levering.
Netjes weggezet en de rommel weer mee genomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Dick,

Bedankt voor je beoordeling!

Wij streven altijd naar het leveren van een perfecte service, en we zijn blij om te zien dat we een goede indruk bij je hebben achter gelaten!

Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals tevreden stellen.

Sandra 14-09-2017 Via de website gekocht

onzetttend aardig, behulpzaam en correct

Zowel de dame aan de telefoon als de heren die de koelkast bezorgd hebben waren ontzettend vriendelijk en zeer correct. wij zijn zeer tevreden met de service van AO.nl

Beste Sandra,

Bedankt voor je geweldige beoordeling!

Wat een mooie complimenten voor zowel onze klantenservice als onze chauffeurs! Ik zal deze zeker aan hen doorgeven, dit zullen ze erg op prijs stellen.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe koelkast en ik hoop dat we je in de toekomst nogmaals van dienst mogen zijn bij een volgende bestelling!

Joost 14-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en oede service

Prima service van AO. Ik had een fout gemaakt met het selecteren van de leverdatum. Gebeld met de servicedesk en zonder problemen aangepast. Top service en daardoor toch nog een snelle levering. Bezorging was iets minder. Twee niet Nederlands sprekende bezorgers klaagden over dat mijn trap "moeilijk" was en dat daarvoor €15 extra moest betalen. Toen ik vroeg of ze daar een bonnetje voor moesten schrijven, haakten ze al snel af. Een beetje intimiderend, dat wel. Uiteindelijk hebben ze wel alles netjes geïnstalleerd en de oude wasmachine mee teruggenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Joost,

Bedankt voor je beoordeling.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging niet helemaal naar wens was. Dit is niet de service die wij willen bieden, aangezien we altijd voor het leveren van de perfecte service gaan.

We zouden graag met je in contact komen over je vervelende ervaring m.b.t. de levering van je apparaat. Zou je contact met ons op willen nemen op het nummer 0308080700 of ons een e-mail willen sturen via klantenservice@ao.nl ? Dan kunnen we dit even bespreken.

Overigens wil ik je wel bedanken voor je complimenten over ons en voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te schrijven.

John 13-09-2017 Via de website gekocht

Prima web winkel.

Goede telefonische hulp. Mooie website, leuke app om het bestelde artikel te volgen. Bezorgtijd komen ze na. Prima winkel.

Beste John,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen met onze verschillende middelen! We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk.

Veel plezier met jouw aankoop en hopelijk tot ziens bij de volgende bestelling!

Plusje 13-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle bezorging

Snelle levering en vakkundige service . Binnen 1 dag geleverd en aangesloten . Door medewerkers die hun vak verstaan .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Plusje,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over ons en dat alles helemaal goed gegaan is met de levering.

Je complimenten over de chauffeurs zal ik ook aan hen doorgeven, dit zullen ze vast geweldig vinden om te horen!

Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals tevreden stellen bij een volgende levering!

Wim 13-09-2017 Via de website gekocht

Super blij met het ontdekken van deze shop! Top service!

Fijne wasdroogcombi besteld tegen een supers scherpe prijs. De levering en installatie verliepen soepeltjes en de koeriers namen tevens het oude (mega zware) apparaat met een lach mee terug: 3 verdiepingen in krap Amsterdams trappenhuis. Echt Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Wim,

Bedankt voor je geweldige beoordeling!

Wat fijn om te lezen dat jij jouw nieuwe wasdroogcombinatie bij ons hebt kunnen vinden! We streven altijd naar het leveren van een perfecte service, en zijn erg blij om te zien dat dit bij jou helemaal goed gekomen is!

We wensen je veel plezier met je nieuwe apparaat en hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals blij maken bij een volgende bestelling!

Jan 12-09-2017 Via de website gekocht

Levering wasmachine

We hebben reeds eerder voor ao.nl gekozen , niet alleen de prijs maar ook de service is op een hoog nivo , niet alleen de installatie van de nieuwe spullen wordt verzorgt , de afvoer van de oude neemt ao.nl ook voor z'n rekening . compliment!!

Beste Jan,

Bedankt voor je beoordeling!

Wat goed om te lezen dat je ook dit keer weer erg tevreden was met onze service! Bedankt voor je mooie complimenten!

Hopelijk tot ziens bij de volgende bestelling!

Ingrid van lith 12-09-2017 Via de website gekocht

Heel goed geregeld van bestelling tot levering.....

De web-winkel heel duidelijk. ......snelle levering en je wordt heel goed geïnformeerd over tijd van levering.
De bezorgers echt top-mannen.

Beste Ingrid,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Fijn om te lezen dat je zo tevreden was over de levering en de informatieverstrekking! Je complimenten over de bezorgers zullen we ook aan hen doorgeven, aangezien dit voor hen ook een geweldige motivatie is!

We hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

Bloemetje 12-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!!

Ik heb dit nog nooit meegemaakt, de klantvriendelijkheid, zo netjes en betrokken, ik kreeg een mailtje en 'n sms wanneer 't bezorgd zou worden, toen werd ik heel vriendelijk gebeld of de apparatuur klopte en of de bezorgdatum uitkwam, anders zou 't meteen veranderd worden en ze verontschuldigde zich 'n beetje dat niet zij maar Post NL zouden bezorgen, omdat we wat verder weg woonden, alles prima geregeld, 'n half uur voor bezorgtijd kreeg ik 'n sms, van Post NL, keurig op tijd , bij deze onze welgemeende complimenten!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Bloemetje,

Bedankt voor deze geweldige beoordeling!

Wat fijn om te lezen dat we zo'n geweldige indruk hebben achter gelaten met onze service! We streven altijd naar het leveren van de perfecte service en we zijn erg blij dat we je zo blij hebben kunnen maken!

Bedankt voor al je mooie complimenten! We wensen je veel plezier met je aankoop en hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals van dienst zijn bij een volgende bestelling!

Hans Heuijerjans 12-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit

We waren op zoek naar een nieuwe koelvriescombinatie. kwamen jullie site tegen. Nog nooit van gehoord maar toch besteld. Alles netjes afgehandeld door ao.nl. Bij volgende aankoop zullen we zeker op jullie site kijken ook aanraden aan familie en vrienden.

Beste Hans,

Bedankt voor je beoordeling!

Wat geweldig om te lezen dat we een goede eerste indruk hebben achter gelaten met onze service! Leuk dat je ons aan zal raden aan je familie en vrienden! Daar gaan we voor.

We wensen je veel plezier met je nieuwe koelvriescombinatie en hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals van dienst zijn bij een volgende bestelling!

Darryll 11-09-2017 Via de website gekocht

Service with a smile, waar kom je dat nog tegen!!!

We zijn gebeld na het plaatsen van de bestelling.
Nog eventuele details doorgenomen. Top!!!

Chauffeurs hebben ons 30 minuten voor levering gebeld. Zeer tevreden over levering. Service with a smile! Helemaal top mannen. Ga zo door.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Daryll,

Bedankt voor je geweldige beoordeling!

Goed om te horen dat je de levering zo fijn hebt ervaren! Wij proberen het onze klanten altijd zo makkelijk mogelijk te maken en duidelijk te informeren! Je complimenten voor de chauffeurs zal ik aan hen doorgeven, ze zullen hier vast erg blij mee zijn!

Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals blij maken!

W.van Heugten 11-09-2017 Via de website gekocht

Buitegewoon goed.

De bestelling is keurig en goed in behandeling genomen. Snelle en klantvriendelijk levering. Zeer te vrede over de afhandeling..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste W van Heugten,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de afhandeling en dat je ons klantvriendelijk vind! Hier doen wij het voor!

Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals tevreden stellen.

jan 11-09-2017 Via de website gekocht

goede service

duidelijke website snel antwoord terug duidelijke levering tijden apparatuur netjes geplaats oude mee genomen goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Jan,

Bedankt voor je beoordeling!

Goed om te lezen dat je een fijne ervaring hebt gehad met onze service! We proberen het onze klanten altijd zo makkelijk mogelijk te maken, en topkwaliteit is datgene waar wij voor gaan!

Ad Hendrikse 10-09-2017 Via de website gekocht

geweldig

accuraat afgehandeld perfect op tijd geleverd en op een keurige wijze geinstaleerd door de monteur van ao

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van AO.nl 11-09-2017

Beste Ad,

Bedankt voor de review en score! Ontzettend mooi om te zien.

Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe apparaat!

Rob 10-09-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende website

De manier waarop je als klant door de website wordt geleid en op de hoogte wordt gehouden van de bestelling, steekt absoluut boven andere aanbieders uit. Voor deze service geef ik zelfs graag wat extra uit en hier heb ik dan ook niks op aan te merken. Minpuntje was de bezorging van mijn wasmachine. Deze zou ook aangesloten worden, maar de bezorgers wilden na de 'drempellevering' een handtekening en weer vertrekken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van AO.nl 11-09-2017

Beste Rob,

Ontzettend bedankt voor je review en ook een erge mooie score.

Wel jammer om te zien dat je niet de volledige service hebt gekregen.

Waarschijnlijk is onze externe bezorgdienst bij je geweest en die leveren voor meerdere bedrijven. Het gaat meestal wel goed maar jammer dat het bij jou minder is gegaan. Onze excuses hiervoor.

Toch wil ik je heel veel plezier wensen met je nieuwe wasmachine en hopelijk mogen wij je in de toekomst weer van dienst zijn.