Allesvoorbbq.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 1955 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Allesvoorbbq.nl.

Allesvoorbbq.nl stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 511 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Alphons 19-11-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen mooie site.

We hebben een betonnen BBQ gekocht levering netjes en snel werd bijna op de plek afgeleverd. Zending was geheel compleet. Nu bezig met opstellen als past tot nu toe.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Erwin 19-11-2017 Via de website gekocht

Heel vlotte levering

Ik heb een BBQ set gekocht en een pizzaplaat rond van 36,5 cm en 2 dagen later was het pakket al in huis bedankt voor de vlotte werking,

herfstbbq 18-11-2017 Via de website gekocht

rappe actie!

Een duidelijke site en rappe levering! Alles netjes thuisbezorgd. Ziet er allemaal keurig uit. De bbq staat nu aan. Gelijk proberen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anton 17-11-2017 Via de website gekocht

Lekker snel

Duidelijke website, product snel gevonden, met een snelle levering.
Prima eerste ervaring met allesvoor BBQ.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lex 16-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer fijn geholpen, website voorraad is niet duidelijk.

Ik ben naar de winkel in utrecht gegaan want volgens de site was daar de bbq die ik wilde kopen voorradig.
Toen ik daar aan kwam werd ik door de medewerker uiterst vriendelijk geholpen alleen toen ik vertelde welke bbq ik wilde hebben en dat ik op de site gezien had dat ze hem in utrecht op voorraad hadden vertelde hij dat dat op de site wel staat alleen dat ze al gereserveerd waren.
Hij heeft daarna wel gelijk de juiste bbq online bij het magazijn besteld voor me en ervoor gezorgd dat die de volgende dag bij ons thuis afgeleverd werd wat allemaal netjes verzorgd is.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Erwin 16-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Even telefonisch contact gezocht omdat ik info wilde over een bbq. Alle Info gehad en meteen de gehele order aangemaakt, volgende dat netjes bezorgt

Harold Oude Veldhuis 16-11-2017 Via de website gekocht

TOP Service

De levering en service was TOP geregeld, degene die de BBQ weber Genesis 2 leverde leverde deze netjes af en wou ook nog tekst en uitleg geven.

Teun Sprij 15-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede service + VVV cadeaubonnen worden geaccepteerd

Via de website bij deze winkel terecht gekomen.
Omdat er VVV cadeaubonnen worden geaccepteerd en dat jullie het goedkoopst zijn.
Tevens werd ereen goede uitleg over de barbecue gegeven.

G. Braaij 12-11-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Voor het eerst hier iets besteld; snelle levering, scherpe prijs en goede communicatie. Koop hier voortaan mijn spullen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

geevee 09-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

ALLES klopt bij AllesvoorBBQ.nl !

Eerder dit jaar een inbouw gas bbq gekocht. Deze werd perfect geleverd maar bleek niet goed te passen in de buitenkeuken. Kosteloos retour en geld terug was geen enkel probleem. Begin deze maand een Boretti buitenkeuken gekocht. Ben hierover heel goed en eerlijk geadviseerd in de winkel in Utrecht. Qua prijs een goede, scherpe deal kunnen maken. Ook de bezorging van deze bbq is perfect verlopen.

Ron 08-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Niet gelijk een verkoper op je nek.

Leuk, niet te groot filiaal, maar wel diverse bekende BBQ te koop. Je hebt rustig de tijd om je even te orienteren zonder een verkoper in je nek. Deze helpt je netjes als je vragen hebt en brengt de goederen naar de auto als dat nodig is Klasse!

grillmeister jordi 06-11-2017 Via de website gekocht

snelle service!

31 oktober s'avonds besteld, en 2 november s'morgens ontvangen! snelle service noem ik dat! en gegarandeerd een blijver voor de komende bbq-benodigheden

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angelina 03-11-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Ik wou een bbq kopen voor mijn man zijn 50e verjaardag. Ik ben op internet gaan kijken en vond jullie site. Het trok me aan en vooral de prijzen. Het was makkelijk om te besluiten welke ik wou kopen, omdat er handige video,s bij stonden. Bestellen ging makkelijk en het bezorgen was snel. Ik ben heel erg tevreden.

Rick 03-11-2017 Via de website gekocht

keurige levering

door de merknaam in te voeren kwam ik bijna meteen op de website en was aangenaam verrast door de prijs van het gewenste artikel. Vervolgens bleek na selecteren dat er nog wat extra's bij zaten die het nog aantrekkelijker maakte deze aanbieding niet voorbij te laten gaan. Gegevens geladen en betaald. Kreeg keurige melding van voorraadbeheer dat het dagje langer zou duren dus alles onder controle. En voordat ik er erg in had werd het artikel in perfecte conditie thuis geleverd en was binnen 30 minuten klaar voor gebruik. Ben normal niet zo'n internet koper maar hier viel niets op aan te merken.

Robin 02-11-2017 Via de website gekocht

Snel en super klantvriendelijk

Bij Alles voor de BBQ een luxe Weber beschermhoes besteld via internet.
De bestelling verliep vlot, zowelvooraf via mail, tijdens het bestelproces (via een iPhone 7 gedaan) als na afloop via bevestigingsmails en een tracktrace code om de bestelling via PostNL te volgen. Bij de bestelling was als extra een schoonmaakborstel voor de BBQ gedaan. Gezien de al scherpe prijs van de hoes ten opzichte van andere winkels was dit een mooi gebaar om toch wat extra’s nog te bieden.
Absoluut een aanrader voor mensen die liever niet meer uitgeven dan nodig en daarom via internet hun spullen bestellen en toch ook graag een goede serviceverlening willen zoals in een winkel.
Top!

Alle sierksma 01-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Ik vind het een mooie en goede overzichtelijke website. Door die uitstraling heb je ook wel direct de neiging om spullen te kopen. Als je met een bestelling wilt afronden krijg je er ook nog een lijstje bij wat ook handig zou kunnen zijn voor de de bestelling die je wilt plaatsen

Martina 31-10-2017 Via de website gekocht

Goed advies, snelle levering

Snel en makkelijk bestellen tegen scherpe prijzen. Ook de levering is snel en de bbq wordt tot in de tuin afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Loes en Martijn 30-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Duidelijke website
Snelle service
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Ik kon goed vergelijken welk rooster ik wilde voor ik tot kopen overging.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Monique 27-10-2017 In de winkel gekocht

Prima service

We werden geholpen door XXX. Heel gemotiveerd en met goede uitleg hebben we een bbq gekocht. Helaas ging het met de bbq 2 x mis. Maar even bellen met Yannick, en alles word opgelost. Je hoeft zelf niks te doen. Hij heeft ook begrip voor de logestieke problemen. Soms is het lastig om telefonisch contact te krijgen, maar als je weet dat hij bezig is met een klant, dan bel je later even terug.

Familie Groeneweg 26-10-2017 Via de website gekocht

Handige website en onwijs snelle en goede service!

Handige website: vooral omdat wij direct een aantal bijbehorende accessoires erbij konden uitzoeken en met het filmpje alvast een eerste indruk van de BBQ krijgen. Goede prijs in vergelijking met de concurrentie. En wij hebben nog nooit zo snel iets ontvangen als van Allesvoorbbq.nl. De bestelling was in orde en omdat het pakket zo zwaar was heeft de bezorger zelfs gevraagd waar hij de dozen het beste kon neerzetten. Dit is een mooi verjaardagscadeau voor iemand die 30 wordt en net zijn eerste huis met tuin heeft gekocht!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

René 25-10-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goed assortiment

Site is overzichtelijk, zoekfunctie is ook handig en de prijzen zijn goed. Wij hadden ook bij de aankoop een gratis Grillmaster BBQ Workshop. De afstand die we hier voor moeten afleggen is wel groot, maar ik ga er vanuit dat het de moeite zal zijn.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Brigitte Theunissen 25-10-2017 Via de website gekocht

Goede, eerlijke service

Perfecte communicatie na bestelling. eerlijk aanbod en goedkoper dan andere aanbieders. Ik heb een weber BBQ bested, deze was nog niet op voorraad maar binnen een week had ik alles in huis. Per mail werd ik duidelijk op de hoogte gesteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 24-10-2017 In de winkel gekocht

Super service, en meedenken

Op vrijdagmiddag nog snel even een BBQ halen, maar de uitvoering die ik uitgezocht had was niet meer voorradig. De verkoper ging zoeken en vond het juiste type, opende de doos en ruilde het rooster om zodat ik toch meteen de juiste uitvoering mee kon nemen. Daarna tilde hij de doos ook meteen naar de auto en kon ik de volgende dag toch op een nieuwe BBQ aan de slag.

Jack W. 24-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Grote keuze uit allerlei types bbq's inclusief alle toebehoren.
En nog supersnel geleverd ook ....
Na een bezoek aan de showroom in Breda via internet besteld.
Einde seizoen, dus volop aantrekkelijke aanbiedingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GR 24-10-2017 Via de website gekocht

het juiste artikel

Al eerder op zoek geweest naar een hoes voor de bbq, de bestaande hoes werd heel slecht, maar op diverse sites kon ik niet ontdekken welke hoes zou passen. Bij het opruimen van de bbq kwam ik het nummer van de hoes tegen en toen kwam ik direct op deze site terecht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stef 24-10-2017 Via de website gekocht

Met een paar klikken geregeld, top!

Bij het zoeken naar een nieuwe bbq bij allesvoorbbq.nl uitgekomen vanwege de laagste prijs en gratis extra's. Via de livechat even wat info opgevraagd en omdat ik toch al aan het chatten was ook maar meteen brutaal om een kortingscode gevraagd, de code had hij niet voor me ivm de toch al laagste prijs maar ik kreeg er nog wel een gratis rooster borstel bij. Helemaal geweldig toch. Goede service en de dag erop was de bbq al in huis, dezelfde dag lagen er al spare-ribs op. Geweldige bbq waarvan de temperatuur heel makkelijk te regelen is en ook lekker lang stabiel blijft. Heb tijdens de 6 uur durende sessie vrijwel niet meer aan de luchtschuiven hoeven zitten, de bbq bleef keurig rond de 110 graden schommelen. Met het 57cm rvs rooster loop je ook niet snel tegen het probleem aan dat er te weinig op kan. Ik kreeg er gratis een seargrate bij voor het GBS systeem. Ideaal voor het dichtschroeien van vleesjes en het trekken van een mooi grilstreepje. Was wel de 1e maar zeker niet de laatste keer dat ik bij allesvoorbbq.nl iets besteld heb. Nu maar eens even kijken waar ik de bbq workshop ga doen want ook daar kreeg ik een waardebon voor. Wat mij betreft een topwinkel met goede en snelle service. Een echte aanrader dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mjosquin 24-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Correcte levering

Ik vind het een Goede en duidelijke webshop. Er is Ruime keus en snelle levering. Ben erg blij met mijn bbq.

Bas Durlinger 24-10-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Nadat ik de winkel in Breda had bezocht en daar goed was geïnformeerd, heb ik via de website besteld. En zoals beloofd op het juiste moment de bestelling ontvangen. Moet de bbq nog gaan gebruiken, maar alles zag er keurig uit. Geeft een vertrouwd gevoel. Ga zo door!

Britt 17-10-2017 Via de website gekocht

Goeie service en snelle levering

Ontzettend veel keus van verschillende merken. Snelle leveringen, erg prettig via mail op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling is .

G.H.C. de Jong 17-10-2017 Via de website gekocht

Top Service

Super shop met super service en ook super snelle levering!!
Ik zal hier zeker weer bestellen, een echte aanrader!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stefanie 16-10-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie op de mail en een super goede service

De internetsite is overzichtelijk, leuke aanbiedingen. Snelle reactie op de mail, er werd gelijk een oplossing gezocht. Top service

Onno 13-10-2017 Via de website gekocht

Goede hulp bij keuze

Mooie, uitgebreide shop, goed beschreven, goede telefonische support van medewerkers. Nette en tijdige levering.

BBQ Lucky Luke 12-10-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk alles onder één dak

Na zoek opdracht naar Boretti BBQ kwam deze site direct boven aanstaan. Vervolgens was de website zeer gebruiksvriendelijk. Het gevolg dat ik direct een bestelling heb geplaatst van een nieuwe beschermhoes voor mijn BBQ.

Bert 11-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

mooie aanbiedingen en prettig geadviseerd

Deze winkel heeft een groot assortiment in het soort artikel dat wij zochten.
Vervolgens hebben wij dankzij de hulp van de verkoper onze aanschaf gefinetuned en hebben we afgelopen zomer een fantastisch gasbarbequejaar op diverse Europese campings gehad .

Stef 09-10-2017 Via de website gekocht

Prettige webwinkel met goede online support.

Ik wilde graag nog een bbq erbij en had daar nog wat vraagjes over dus die heb ik in de chat gedeponeerd, ik werd vrijwel per direct netjes te woord gestaan en heb dan ook maar meteen een bestelling gedaan. Zelfs tijdens bestellen nog even de stoute schoenen aangetrokken en om extra korting gevraagd, dat kon helaas niet, er zat immers al een fikse korting op de bbq en ik kreeg er al een seargrate bij. Evengoed heeft me dat nog een extra weber schoonmaakborstel opgeleverd. Helemaal geweldig toch. De bestelde bbq is een Weber Master-Touch 57 cm GBS 'Special Edition' Black met Sear Grate. Nu net al meteen bericht gehad dat hij morgen word geleverd dus nu voor de deur liggen en wachten. Ik durf te stap te nemen om ook de verzending al goed te beoordelen aangezien het nu in handen is van postnl. Top service bij Allesvoorbbq.nl en ik ga daar zeker vaker zaken doen. Alvast bedankt voor een prettige winkel ervaring. Groet Stef.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ken DS 09-10-2017 Via de website gekocht

Ruim aanbod

Ik heb gekozen voor deze shop voor het ruime aanbod, de vele kortingen en aanbiedingen, en de snelle service en levertijd. Sommige pagina's laden wat traag maar dit komt door het ruime aanbod. Dr chatfunctie werkt ook uitstekend en is zeer behulpzaam

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Alex Horak 06-10-2017 Via de website gekocht

Snelheid, bereidheid, prijs, alles super

Snelheid, bereidheid, prijs, alles super. Ik kan de winkel sterk aanbevelen.een grote selectie van goederen en goede prijzen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bram 05-10-2017 In de winkel gekocht
utrecht

prettig en deskundig geholpen

groot assortiment bbq.zodat met goede voorlichting de juiste keuze gemaakt kan worden uit de vele mogelijkheden

Frank 05-10-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Goede duidelijke site. Snel en handig. Verder overal gekeken en naar mening de beste prijs. Dus !

Martin 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Mooie overzichtelijke webshop.
De bestelde betonnen bbq werd volgens afspraak geleverd.
De bezorger hielp mee om de zware bbq op zijn plaats te krijgen.
Helemaal top.

Hans 04-10-2017 Via de website gekocht

Topkwaliteit, snelle levering

Supersnelle levering van mijn bbq, chauffeur bracht de dozen netjes naar binnen(dat zie je ook wel eens anders...). Verder is het een topkwaliteit bbq die mijn verwachtingen overtreft!!!!!(boretti barillo)

Alwin 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goede kwaliteit

Overzichtelijk en erg veel keus. Gebruiksvriendelijke site.
Snelle levering is ook erg prettig. Kortom, ik heb de site al aangeraden bij vrienden, familie etc.

Henk 03-10-2017 Via de website gekocht

Goeie prijs - kwaliteit verhouding

Vlotte levering en echt waar voor het geld: met de 'Buschbeck Las Palmas' met vuurvaste binnen-kap heb je een ruime bbq waarbij het rooster , ook tijdens het barbequen verplaatst kan worden (hoger - lager), en waar je na het bbq-en een lekker vuurtje in kunt stoken. De onderdelen zijn niet helemaal exact even hoog aan voor en achterzijde, hou hier rekening mee met het plaatsen, dan valt het zeker niet op. (Wij hebben later het geheel nog wat enigszins achterover moeten plaatsen).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

roy rietveld 02-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede en kundige services waarbij eerlijkheid voorop staat

Een zeer kundige en eerlijke service, waarbij niet wordt gekeken naar t maken van meeste winst voor bedrijf maar naar wat voor product de klant verwacht. Zeer blij met deze service en kom hier zeker terug

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

"marian oophorst 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

prima geregeld, op tijd geleverd! Ben er erg blij mee en super tevreden. Dank u!
Ga vaker van deze site gebruik maken!

Piet S. te Huizen 02-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Groot assortiment en goede voorlichting

Door het grote aanbod en de vakkennis is het niet moeilijk een juiste keuze te maken. Voor ons werd dat de Weber Q2400 in een electrische uitvoering. Meteen mee kunnen nemen en later een ontbrekend onderdeel snel en kosteloss nageleverd. Top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Danny Mattar 02-10-2017 Via de website gekocht

Perfekt

Schneller Versand. Pefekte Ware und super service nachher, was will man mehr.
War nicht meine letzte Bestellung bei BBQ.

Danny

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sander 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel

Duidelijk webshop en snelle levering en.goed bereikbaar met eventuele problemen met de levering. Duidelijke omschrijving van wat je kan verwachten bij het te bestellen product

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Wouter 02-10-2017 Via de website gekocht

Wat een goede service

Goede prijzen spullen uit voorraad leverbaar
Goed advies
Werken met een goede vervoerder samen die de moeiten nemen om de bbq in de tuin tezetten

palmi 01-10-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Brikettenstarter besteld. Snelle levering in goede verpakking en zelfs nog zonder verzendkosten. Kan niet beter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -