Allesvoorbbq.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Allesvoorbbq.nl.

Allesvoorbbq.nl stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Breda, Doetinchem en afhaallocaties in Arnhem, Nijmegen en Doesburg kunt u BBQ’s van topmerken als Boretti, Weber, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 427 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Q 07-05-2021

Gekozen voor redelijke prijs t.o.v. goede qualiteit. Ook omdat men luistert, begrijpt en tracht van alles te organiseren om het de klant naar de zin te maken, zelfs . . . als de klant een beetje eigenwijs is . . . ;-)
TOPPPP . . .

Charles 06-05-2021

Super snel geleverd en een mooie site allesvooddq
Goede en nette ondersteuning via de site of telefonisch. Zeer tevreden over het assortiment op de site. En zekers niet te duur.

Tine 05-05-2021

Wij waren op zoek naar informatie over een elektrische bbq van Weber en bij allesvoorbbq hadden ze deze staan. Wij zijn prima voorgelicht en hebben de bbq gekocht. Minpuntje vind ik de telefonische bereikbaarheid; er staat standaard een bandje op dat de wachttijd langer is dan normaal. Ook per What’sApp vraag gesteld maar nooit antwoord gekregen.

Kirsten 05-05-2021

Ik ben zeer tevreden over de service van dit bedrijf. Bbq (Boretti Addizio) stond er op de afgesproken dag al om 8h 's morgens. Toen ik niet goed wist welke gasfles ik moest gaan kopen heeft de chatrobot me perfect geholpen. Ik heb me bij de keuze van het model laten leiden door de vele reviews beschikbaar op de website en die blijken tot hiertoe wel accuraat te zijn. Ik heb mijn bbw wel spijtig genoeg nog niet kunnen gebruiken, maar ja, stormweer...

Art 04-05-2021

Top service. Betaalbaar, snel en gratis verzonden!
Alleen als tip zou ik willen geven om een mobiel vriendelijkere webshop te ontwikkelen, zodat het op mobiele devices makkelijker is om te shoppen.

Mark 04-05-2021

We hadden een BBQ op het oog en hebben een afspraak gemaakt in de winkel te Breda. In de winkel bleek de specifieke BBQ niet geheel als verwacht. Op basis van onze wensen heeft de verkoper ons een passend type aanbevolen en deze hebben we ook gekocht.
De levering was netjes volgens afspraak. Laat nu het BBQ weer maar komen...

Lena 01-05-2021

Aangekocht als 2 de BBQ, andere BBQ is een Weber. Minstens even goed, zeker om te reinigen. Super tevreden!

M. Vlaming 30-04-2021

Eenvoudig bestellen via de overzichtelijke website, product veel goedkoper dan in de winkel (€20,-!) en super snel geleverd! Bedankt daarvoor!!

Bryan 30-04-2021

Via de chat een bestelling geplaatst nadat ik informatie had opgevraagd. Zeer positief!

Helaas na aankomst een beschadiging op de bbq maar ook dat lijkt prima op te lossen

Hans 30-04-2021

De aangekochte Boretti Terzo is van hoge kwaliteit. Het bouwpakket werd keurig op tijd geleverd. Het grillen kan beginnen. Jammer daar Boretti er voor dat geld geen hoes bij levert. Deze ga ik dan nog maar nabestellen

Arie 29-04-2021

Perfecte combinatie tussen internet orientate en bezoeken van de winkel. Informatie op het internet en in de winkel is goed. Perfect geholpen bij het filiaal Zoeterwoude.

Natasja Plasmans 29-04-2021

We zijn in de winkel in Breda geweest en zijn zeer goed geholpen. Een zeer enthousiaste verkoper die alles van Weber weet en zelfs recepten deelde. De Smoker werd ook keurig op tijd geleverd volgens afspraak. Kortom een goede complete service

Rob 28-04-2021

Prima service. Vraag gesteld en ondanks het weekend heel snel e reply. Er was ook iets mis met mijn betaling en ook dat werd direct rechtgezet! Levering stipt en snel

Marleen 24-04-2021

Prachtige en fijne bbq gekocht voor een heel mooi prijsje!
Wij hebben de Weber Master-Touch GBS Premium SE E-5775.
Dankzij Raymond van de klantenservice hebben we deze voor een goede deal kunnen kopen! Aanrader, we gaan hier zeker vaker bestellen.

Rob Almere Harbour 23-04-2021

Mooie, leuke en duidelijke website.
Bestelling snel in huis, keurig verpakt.

Deze review maak ik ook omdat je bij kieskeurig.nl iedere maand kans maakt op € 250,00.
Mocht ik deze € 250,00 winnen dan kan ik weer leuke BBQ accessoires aanschaffen bij allesvoorbbq.nl

Quido 22-04-2021

Via Google kwam ik op de website terecht...fijn dat er de mogelijkheid is voor een chatfunctie is! ik heb contact met Jari gehad. Jari heeft mij vriendelijk geholpen. het fijne van het gesprek is dat Jari mee denkt met de klant. Mede op advies van Jari heb ik zojuist een mooie Black Bastard aangeschaft. Wat ik als zeer prettig heb ervaren is dat Jari de moeite heeft genomen om een mooie deal te realiseren voor mij...zelf op de soms wat brutale vragen (#ondersteuitdekan) is Jari bij zijn meerdere gaan informeren naar de mogelijkheden. Mede dankzij Jari zal ik op korte termijn kunnen genieten van de maaltijden afkomstig van de bbq. Daarnaast heeft Jari mij op een fijne manier geïnformeerd in de in zijn ogen noodzakelijke accessoires, deze heb allemaal aangeschaft. Mocht ik in de (nabije) toekomst nog dingen nodig hebben kom ik hier zeker terug!

Anne 22-04-2021

Alles voor BBQ heeft een groot assortiment en dus ook precies de BBQ die wij zochten. De combideal met extra accessoires was ook ideaal. De BBQ werd goed en snel geleverd. Wij zijn tevreden klanten!

Tim 21-04-2021

Helemaal tevreden over AllesvoorBBQ.nl! Zeer goed geholpen en ook met de bezorging alles zeer goed geregeld! Beveel deze site helemaal aan

H.S. 21-04-2021

De chat support was super. Zaterdagmiddag BBQ gekocht, cadeau voor verjaardag. Levering zou donderdag zijn, werd reeds op maandag geleverd, mijn verjaardag! Dat is service met hoofdletter S!

Hilde 21-04-2021

Heel vlotte website en eenvoudig en efficient voor plaatsen bestelling , correcte info over behandeling leverin

Wil 18-04-2021

Makkelijk online zaken doen in deze tijd. De vragen die ik stelde in de chat werden super snel beantwoord. Daarna toch nog even snel een bezoekje gedaan in de winkel, waar ook nog super tekst en uitleg werd gegeven. Kortom deze winkel is een aanrader om zaken mee te doen.

Adhemar 18-04-2021

Klaar en duidelijke site.
Eenvoudig en simpel te bedienen.
Snelle en correcte levering.
Artis prima verpakt.

Joost 17-04-2021

Goed geholpen via de chat om het juiste product te selecteren tegen een scherpe prijs.

Pierre 17-04-2021

Super goed geregeld. Zondagavond besteld en dinsdag al in huis. Nu hopen op mooi Bbq weertje dit weekend.

Frank 17-04-2021

Black Basterd Large, het advies daaromheen en de hulp in de winkel is helemaal top! Werd goed in staat gesteld om de juiste keuzes te maken. Het transport kan wmb wel beter. Nu levering tot op de stoep; mijn advies zou zijn om afspraken te maken met een transporteur om tot te bezorgen tot waar het product komt te staan. Gaat positief bijdragen aan de journey rondom de aanschaf van deze kamado!

Bart 15-04-2021

Goed geholpen bij mijn keuze via chat. Snelle reacties en antwoorden die ter zake waren. De levering was iets vertraagd door een foutje in het voorraadsysteem, maar de belofte dat mijn bestelling na 2 a 3 werkdagen weer op voorraad zou zijn, werd exact nagekomen. Mijn vrouw en ik moesten ook hartelijk lachen om de enorme penis die op de zijkant van de nogal grote doos was getekend. De tekst die bovenop was gekrabbeld: "where is my dick?" was daarmee meteen beantwoord. Ik kan me voorstellen dat iemand anders minder geamuseerd zou zijn. Al met al heel tevreden over het hele proces.

Michael 13-04-2021

Wat een fijne levering. Mooie prijs en direct geleverd. Ik kon zaterdagavond al weer bbqen. Ga zeker vaker bestellen bij allesvoorbbq.nl.

Mvg,

Michael

Bas 13-04-2021

Weber bbq besteld. Duidelijke pagina met ruime beschrijving. Ook de goedkoopste prijs in vergelijking met andere(blijf een gierige hollander natuurlijk). Bestelling was dik op orde , rond 12 uur besteld en volgende dag netjes in huis.

Jo VC 13-04-2021

Super service ! Zelfs met Pasen quasi direct geholpen via de chat. Ook later toen ik effectief mijn bestelling ging plaatsen ook dadelijk via chat geholpen omtrent een artikel dat niet onmiddellijk voorradig was. Ook de levering netjes in orde en helemaal in lijn met de beloofde termijn.

Robert 13-04-2021

Allesvoorbbq heeft een gebruiksvriendelijke webshop en door bbq's te vergelijken kon ik een goede keuze maken.
Bij het online vergelijken van de prijs bleek dat ze ook nog eens de laagste prijs hadden.
Levering was binnen 24 uur dus ik ben dik tevreden.

Simon 11-04-2021

Snelle levering. Alleen productinfo week af van het geleverde product maar werd snel geholpen door de klantenservice via de chat. Info op de site bleek verouderd.

Carlo 10-04-2021

Op zoek naar een nieuwe BBQ kwam ik terecht bij allesvoorbbq.nl

Op mobiel is de website niet geweldig omdat het niet is geoptimaliseerd, daarom bekeken op een desktop.

Ik wist ongeveer wel wat ik wilde maar had toch een paar vragen die ik nergens anders beantwoord zag.

Bij allesvoorbbq.nl zijn videos toegevoegd wat al wat toegevoegde waarde heeft, maar het meest verassende was de call to action om een mooi prijsaanbod te laten maken.

De chat is zeer welkom en hiervan gebruik gemaakt waarin it te woord werd gestaan door John Wendriks die me perfect heeft geholpen. Resultaat, de BBQ besteld met wat goede accessoires en hiervoor is een mooi aanbod gedaan wat ik direct heb geaccepteerd en de bestelling heb geplaatst.

Dit werd bevestigd met een aantal emails wat wel wat onoverzichtelijk was en niet eenvoudig 1-2-3 de betaal link gevonden maar na goed lezen toch gelukt.

Afhandeling was goed, snel en duidelijk, een extra vraag mbt levering werd snel beantwoord.

De bestelling werd netjes geleverd binnen de afgesproken tijd en helemaal compleet.

Goede service, top!

Marjolein 10-04-2021

Goed opgebouwde webshop. Bestellen ging snel, prijs prima ivm andere leveranciers. Supersnelle verzending. Produkt zal wel in veel te grote doos zonder extra verpakkingsmateriaal/vulling dus is tijdens transport alle kanten op gegaan. Enige punt van aandacht!

Jerry z 09-04-2021

Heel erg Klant vriendelijk! Snelle feedback bij vragen en de goedkoopste in nederland en omstreken

RRm 09-04-2021

Als ik iets bestel dan hoop ik dat het precies is wat ik voor ogen heb. Precies dat is het geval. Het bestelde voldoet volkomen aan mijn verwachting. Prachtige, solide bbq-set van Boretti. En .... zeer snel en correct in huis.

Patrick 08-04-2021

Bijzonder goed geholpen met de aanschaf van mijn nieuwe Weber, zowel online via de chat als per telefoon met de winkel in Breda was het contact prettig en vakkundig.

Allesvoorbbq heeft mij goed geadviseerd in het maken van de juiste keuze.
Is een echte aanrader voor iedereen die een goed advies zoekt en kwalitatief goede producten.

Nu nog een mooie lange zomer om te genieten van mijn aankoop

Peter 06-04-2021

Bestel hier nooit meer. 2 artikelen besteld en betaald wat blijkt niet op voorraad terwijl Internet het wel aangaf. Maar goed dan verwacht je de terugbetaling toch de zelfde dag of uiterlijk een dag later nou niet dus wacht nog steeds.

Wil 06-04-2021

We hadden verkoper *** en die heeft ons enorm geholpen. Veel kennis en kunde

Harry 06-04-2021

Duidelijke website, veel keuze. Contact opgenomen met de winkel om te vragen of de bbq die wij op het oog hadden ook fysiek aanwezig was. Afspraak gemaakt en zeer vriendelijk geholpen.Binnen paar dagen werd de bbq geleverd.

K vd M 06-04-2021

Goede prijzen en snelle levering!
Ik ben zeer tevreden over allesvoorbbq.nl
Site zelfs al aangeraden bij vrienden van ons!

Marie-José 02-04-2021

Prima (web)shop om je aankopen te doen. Ik heb afgelopen jaar meerdere aankopen gedaan, dat zegt dus eigenlijk al genoeg. Je wordt telefonisch goed ondersteund, vriendelijk te woord gestaan en alles is perfect geregeld.

Mathieu 01-04-2021

Product was uiteindelijk toch niet op voorraad wegens drukte, maar snelle communicatie en 2 dagen later toch netjes geleverd al! Top!

Nick 31-03-2021

Duidelijke en toegankelijk site waardoor ik de producten snel had gevonden. Ik werd duidelijk op de hoogte gehouden van het gehele process en kreeg vandaag netjes mijn pakket binnen. Een goede ervaring die uitnodigt om hier vaker te bestellen, iets wat ik dan ook zeker zal doen!

Ellen Forterie 28-03-2021

Na 8 jaar de weber 1000 nu de weber 2000 gekocht bij alles voor de BBQ.nl. Onze eters worden groter! Mooi de volgende dag bezorgd. Ellen Forterie

Michiel 26-03-2021

Afgelopen zondag hadden mijn vrouw en ik een afspraak in Breda. We zijn erg tevreden over de service (xxx). Prima uitleg en we zijn erg blij met onze nieuwe BBQ, aanrader deze winkel!

R.Nye 25-03-2021

Na het maken van een winkelafspraak voorde winkel in Naarden werden mijn vrouw en ik op de afgesproken dag en tijdstip plezierig welkom geheten door de medewerkers.. Wij hadden ons vtv op de zeer overzichtelijke website al georiënteerd en wij twijfelden tussen een Weber q2200 en een Spirit 215. De medewerker die ons hielp was zeer kundig en vriendelijk ( niet zo'n opdringerige verkoper) en nam alle tijd voor ons en dacht echt met ons mee. We hebben de Weber Spirit met beschermhoes gekocht en voor een zeer scherpe prijs. Als iemand ons zou vragen waar hij/zij een BBQ zou moeten kopen dan raden we zondermeer Alles voor BBQ aan. En nu nog even wachten op een iets hogere temperatuur en dan gaan we heerlijk bbq-en. We kunnen niet wachten!

Luc 24-03-2021

Zeer snelle en correcte afhandeling van de transactie. Prima barbeque en prachtig design.

Arjan 19-03-2021

Zeer snelle levering. Tijdens het selecteren contact gehad van chat voor persoonlijke aanbieding. Goed en vriendelijke beantwoording.
Kortom erg tevreden

Jeroen 18-03-2021

Zeer klantvriendelijk. Goed geholpen tijdens live chat. Ook tevreden over de prijs. Aanvankelijk werd gezegd dat product volgende dag geleverd zou worden. Dit bleek niet haalbaar, echter dit werd pro actief gecommuniceerd. Dat vind ik netjes en dat geeft vertrouwen voor een volgende bestelling.

Niels 17-03-2021

Ik heb hier 2x wat besteld en ben 2x goed geholpen. Goede deals en klantvriendelijk.

Bestel hier graag weer