Allesvoorbbq.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Allesvoorbbq.nl.

Allesvoorbbq.nl stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 501 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Ad 09-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Leuk om door zo'n enthousiaste verkoper geholpen te worden.

Een verkoper, Anne, die, naast dat hij goed wist te vertellen wat de voor en nadelen waren van de Weber bbq, ging verder enthousiast in op de mogelijkheden voor het bbq-en in zijn algemeenheid. Kruiden, recepten, rubs, heel erg leuk om zo uiteindelijk een keus te maken.

Thomas 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering; goede prijs

Deze shop gekozen omwille van de beste prijs voor de BBQ hoes die we wouden. Binnen de 24u geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 22-08-2017 In de winkel gekocht

Goede uitleg en service

Hele goede uitleg gehad over de bbq.
Goede service, de verkoper hielp de spullen mee naar de auto te brengen.
Uitgebreid assortiment en goede prijs.
We werden alleen niet direct opgemerkt in de winkel en moesten zelf naar de verkoper op zoek, dat werd daarna wel helemaal goed gemaakt.

Jan 21-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

Zeer goede kennis van de producten.

In de winkel ben ik door meerdere personeelsleden geholpen die allen veel kennis hebben over de producten die ze verkopen. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wouter 17-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede service en veel product kennis!

Er werd duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden waren en welke bbq voor welke doeleinden gebruikt worden. Na deze uitleg was de keuze voor de bbq duidelijk.

Paul 17-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

prima geholpen, vriendelijk en behulpzaam. Weet veel van bbq

Prima winkel met voldoende verschillende bbq's. Helaas meer gas dan kolen maar daar valt mee te leven.

Personeel vriendelijk, behulpzaam en denken met je mee.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Barbara Kamp 07-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

Snelle service en degelijk materiaal!

Prima en snel geholpen. Vriendelijk personeel! Mooie spullen met degelijke kwaliteit. Nette winkel met overzichtelijk assortiment.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Oscar Garschagen 07-08-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen

Prima site, waarop je je grondig kan voorbereiden; in de zeer makkelijk bereikbare winkel in Breda efficiente, ontspannen verkoper Anne die alle tijd nam om vragen te beantwoorden en advies te geven.

Frank V 07-08-2017 In de winkel gekocht

goede service

Zeer duidelijke en vlotte uitleg.
Veel keuze van klein tot mega groot.
Anne heeft uitgelegd wat wel en niet kan en we hebben nu de perfecte BBQ.

Pascale 04-08-2017 Via de website gekocht

Bij elke bestelling opnieuw geweldige service!

Duidelijke website, veel betaalmogelijkheden, kwaliteitsproducten, snelle levering en supersnelle vriendelijke en behulpzame klantendienst.
Heb in de laatste maand als driemaal iets besteld waaronder een stevige barbecue die op de gevraagde dag werd geleverd. Een webwinkel die ik iedereen kan aanbevelen. En als Customer Journey expert weet ik waarover ik praat 😉.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark Verhagen 31-07-2017 Via de website gekocht

Prijs is oke maar daar houdt het wel op!!!

Als het aankomt op prijs dan ben je hier aan het juiste adres. Voor advies en service moet ik helaas constateren dat deze ver onder de maat is.

Op de website een Weber BBQ gezien en op de klop geklikt om een mooie aanbieding te krijgen. Tot twee keer toe het antwoord gekregen dat dit al de scherpste prijs was. Van één van de verkoopmedewerkers kreeg ik het advies om eens naar een andere BBQ te kijken, Een Boretti in dit geval. Zou kwalitatief beter zijn. Dus maar even naar de winkel in Breda gereden. Had ik beter niet kunnen doen. De winkel is samen met een andere webshop voor TV's gevestigd in één pand. Het BBQ deel is een grote puinhoop en tot twee keer moeten vragen of er iemand tijd had om advies te kunnen geven. Nogmaals contact gehad met de verkoop en deze gaf aan dat de Weber toch de betere keus was.
Tot zover de aankoop.

Eenmaal besteld (19-7-2017) werd de BBQ de volgende dag thuisgebracht. Prima service van de chauffeur om de BBQ even mee binnen te zetten want de doos was echt zwaar.

Na de BBQ in elkaar gezet te hebben bleek de elektronische ontsteking niet te functioneren. Meteen contact gezocht met AllesvoorBBQ. Deze zou navraag doen bij Weber hoe dit op te lossen. 24-7-2017 nog steeds niets gehoord dus zelf maar contact opgenomen met Weber Nederland. Deze gaven aan inmiddels terugkoppeling te hebben gegeven naar AllesvoorBBQ.

Tot op heden (31-7-2017) nog niets gehoord van AllesvoorBBQ!!!
IK ben nu zelf maar met Weber in gesprek over deze kwestie.

Dus daarom: Prijs :-), Advies en Service :-(

Officiele reactie van Allesvoorbbq 04-08-2017

Beste heer Verhagen,

Ontzettend vervelend om te vernemen dat u ondanks een positieve start toch niet helemaal tevreden bent over verdere afhandeling van uw bestelling, nogmaals onze excuses hiervoor!

Omdat ook wij de door u aangegeven klacht niet eerder gehoord hadden moesten wij echt even wachten op de terugkoppeling van Weber. We hebben vernomen dat er inmiddels een nieuwe ontsteking naar u verzonden is zodat u eindelijk gebruik kunt maken van uw mooie Weber Genesis.

Wij wensen u heel veel grillplezier en mochten er vragen zijn waarmee wij u kunnen helpen dan bent u altijd welkom.

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Ron 28-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Bij ontvangst van de Weber bbq bleek een beschadiging. Na toezending van een foto werd direct actie ondernomen door een nieuwe bbq -schaal te bestellen. Moet nog binnen komen maar heb er alle vertrouwen in dat dit goed komt.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Goos 27-07-2017 Via de website gekocht

TOPPIE!

snelle levering, netjes verpakt kortom goede service
bbq werkt prima
later nog een bakplaat bijbesteld, was ook weer de zelfde service
kortom toppie!

Rosan 27-07-2017 Via de website gekocht

Warme douche verdient!

Allesvoorbbq.nl verdient de warme douche!

Een aantal dagen geleden hebben wij een barbecue plus hoes besteld via allesvoorbbq.nl. Zij verkopen goede barbecues voor een zeer aantrekkelijke prijs. Vandaar dat wij onze barbecue daar graag wilde bestellen. Helaas was onze eerste bestelde barbecue niet meer in voorraad en boden zij ons een ander model aan. Het order is toen gewijzigd naar een iets duurdere barbecue, dus bood ik aan, om voor dezelfde prijs die andere barbecue te laten leveren.

Alles voor BBQ ging hier mee akkoord (dat al helemaal super was) en de barbecue werd verzonden. Helaas zagen wij bij ontvangst dat de geleverde barbecue niet de nieuwe bestelde barbecue was. deze barbecue was tevens nog duurder. Ook hadden wij tijdens de eerste bestelling de hoes erbij besteld, maar helaas was de hoes ook niet meegeleverd. Wij hebben toen gelijk een Whatsappje gestuurd naar alles voor bbq, en het verhaal uitgelegd. Zij tonen erg veel begrip en zoeken voor een goede oplossing, een super service dus!

Wij mogen nu de geleverde barbecue houden en de hoes word nog naar ons toegestuurd. Ik wil bij deze alles voor bbq enorm bedanken, want wij zijn enorm tevreden over hoe jullie deze situatie hebben aangepakt! Dit bedrijf verdient echt een warme douche! Als je dus nog een goede barbecue zoekt, koop hem bij allesvoorbbq.nl, ze verdienen het!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Xavier 26-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Deskundig advies en premium naverkoop dienst

We gingen naar de winkel in Breda waar we deskundig geholpen werden door xxx. Met veel geduld en klantvriendelijkheid wist hij ons een Outdoorchef met accessoires te verkopen aan een concurrentiele prijs. We hadden en iets goedkopere prijs gevonden op een website in Duitsland en onmiddellijk hebben ze een extra korting gegeven op het totaalpakket. Men hielp ons bij het inladen van de auto, het hele team kwam gelijk ook kijken naar de wagen ;)
Thuis gekomen de BBQ uitgeladen en gemonteerd bleek dat de trechter van de BBQ een vlekje in het email had. Contact opgenomen via de website en enkele foto's doorgestuurd via mail. Binnen het uur telefoon terug van xxx met de actie die hij genomen had richting Outdoorchef en de belofte me ten laatste de dag nadien terug te bellen. Een half uur later terug telefoon van zijn collega dat ze Outdoorchef bereikt hadden en dat deze een volledig nieuwe trechter zullen opsturen en we de oude gewoon mochten behouden.
Dat noem ik nu service na verkoop. Pluim op de hoed van allesvoorBBQ en Outdoorchef!
Hier stuur ik met vertrouwen vrienden en kenissen naar toe.
AllesvoorBBQ is een schitterend voorbeeld van hoe online en offline een sterke combinatie vormen: zo'n investering koop je toch niet zo maar online, je wil toch advies en het product bekijken vooralleer je het koopt?

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Edward Franken 26-07-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling

Via de webmail de Weber gekocht. Bleek achteraf net iets te groot voor de achterbak van mijn auto. Bij het inladen constateerden wij dit. Medewerker van de shop hielp mij met het erin zetten en het dichtmaken van de achterklep. In de haast de gratis! schoonmaakborstel vergeten maar deze werd keurig per post nagezonden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Eerlijke prijzen, prijzen incl bezorgen. Snelle reactie op vragen. Een puntje van kritiek de levertijd komt vaak niet overeen met de levertijd op de website, niet heel erg je wordt na aanschaf direct geïnformeerd over de werkelijke levertijd.

KR 25-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

BBQ is de volgende dag netjes geleverd. Service is goed. Omschrijving van de BBQ was duidelijk. Product voldoet daardoor ook zeker aan de verwachtingen.

Joris 23-07-2017 Via de website gekocht

Aan te raden

Zeer goede service. Ik heb een bbq en toebehoren gekocht en alles werd vlot geleverd. Ik werd verwittigd een dagje vertraging en de transportfirma liet ruim op tijd weten wanneer ze gingen langskomen. Ook alle vragen en mails werden in no time beantwoord. Doe zo voort!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

petra 21-07-2017 Via de website gekocht

goede service

ik had een Weber barebcue besteld en gelezen dar er een gratis hoes zou bij zijn.
Toen ik had besteld en betaald stond daar niks van op mijn bon.
Na wat gemail over en weer kreeg ik hem alsnog. Hij werd ook dezelfde dag geleverd als de barbecue.
Dus super service.

Dennis 21-07-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Geweldige service van xxx !

Wie hadden op de website de Boretti Carbone gezien maar wilden hem ook eerst in het echt bekijken en zijn daarvoor naar de winkel in Utrecht gereden.
Daar zijn wij uitstekend geholpen door xxxx en hebben de BBQ meteen meegenomen met de gratis hoes en een klein beetje extra korting op een schoonmaakborstel en de vuurstarter van Boretti.
Komen hier zeker terug!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fred 21-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Groot assortiment en een deskundige uitleg daarbij!

Groot assortiment en daarbij een deskundige uitleg. Ik weet eigenlijk altijd wat ik wil kopen maar heb bij allesvoorbbq toch een paar kleine kleine wijzigingen aangebracht omdat dit voor mij beter was. Zonder de uitleg had ik dus iets gekocht waar ik dan achteraf minder goed mee uit de voeten zou kunnen.
Ook fijn is de laagste prijs garantie.

Paul 20-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Heel geduldig, ze nemen de tijd

De medewerker Anne die ons geholpen heeft was heel geduldig. Gaf goede uitleg en liet ons verschillende producten zien dat in ons wensenpakket viel. Het was ook heel duidelijk dat hij veel wist van de producten in de winkel.
Hij nam echt de tijd voor de klant. In ons gesprek gaf hij gelijk ook tips wat je allemaal met de gasbbq zou kunnen klaar maken.
Top! Een echte aanrader om in deze winkel te gaan kijken welke bbq bij je past.
Top! De grote keuze mogelijkheid..
Top! Factuur digitaal in je mailbox

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

N. Veldhuijzen 20-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle geweldige service

Geweldig snelle service voor 18 uur besteld andere morgen voor 10 uur netjes verpakt al in huis. De prijs het goedkoopste wat ik op heel inteenet heb kunnen vinden.

Dagmar Spee 20-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Helaas was de door mij bestelde Boretti bij levering beschadigd. Zonder problemen prima geholpen en een nieuwe, vervangende bbq een week later alweer in huis. Super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bestelling hoes 20-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service tegen de laagste prijs!

Hoes besteld voor de bbq. Snelle reactie ontvangen, laagste prijs in vergelijking tot andere leveranciers en hele snelle levering. Gewoon top!

Jan 20-07-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Erg fijne winkel

Het was even zoeken op de fiets in Doetinchem, maar dan heb je ook wat. Wat een mooie winkel en wat een keus in barbecues. Fijne en gastvrije ontvangst. En een zeer vakkundige uitleg over de verschillende barbecues.

Hans 20-07-2017 Via de website gekocht

Aangename kennismaking

Op zoek gegaan naar een Weber Master Touch GBS BBQ, en de aanbieding die ik vond op Allesvoorbbq.nl kwam mij het voordeligst uit daar er nog een gratis accessoire bij zat. Het bestellen en afrekenen ging heel gemakkelijk, net zoals het hoort. BBQ werd de volgende dag netjes aan huis geleverd in een degelijke verpakking. Nog een klein halfuurtje gewerkt aan de montage, en we waren vertrokken voor onze eerste BBQ met dit mooie toestel.

Aangename kennismaking met deze website, wat mij betreft aan te bevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Eddyw 20-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer duidelijke en uitgebreide shop. Levering was zoals beloofd. Ik had bij bestelling een verkeerde maat hoes besteld, maar dat werd keurig gecorrigeerd nadat ik contact had gehad via mail en snel antwoord kreeg.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mario 20-07-2017 In de winkel gekocht

super service

super goed geholpen in de winkel van Breda door een medewerker , ook mijn Weber GBS voor een zeer scherpe prijs gekocht.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Theo 20-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Ik vergelijk graag voordat ik iets koop. Nergens heb ik een completere collectie in de winkel gezien, en nergens zo'n goede informatie gekregen. Belangrijk was ook dateer niets werd opgedrongen. We hadden ook zonder te kopen kunnen vertrekken, maar omdat we zeer tevreden waren hebben wed aar gekocht.

Rosendaal 20-07-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

De prijs was het laagst bij jullie. Goed advies. Vriendelijke medewerkers. Wel jammer dat je er een bbq kookcursus bij krijgt en die nu blijkt te zijn volgeboekt.

reus 20-07-2017 Via de website gekocht

super service

is een prima winkel goed aan de prijs goede bezorging. zeker een aanrader.
zou hier zo weer wat bestellen

Wilco 20-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Super snelle service, levering was incompleet, maar daar is na telefonisch contact meteen actie op ondernomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Babs 20-07-2017 Via de website gekocht

Geen service, teleurstellend

In de winkel geweest om een bbq te kopen, degene die we wilde konden we niet meenemen want die waren tlefnoisch gereserveerd.
Nog niet betaald alleen gereserveerd, waardoor wij dus geen bbq konden kopen.

Dit via de chat doorgegeven, als service een schoonmaakborstel gekregen bij de bestelling.
Dinsdag 11 juli zou de bestelling binnen komen, alles binnen gehad behalve de borstel.

Vrijdag 14-7 contact opgenomen via de chat, medewerker kon postNL niet meer bereiken dus samen afgesproken dat ik maandag bericht zou krijgen.
Niet gehad.

Eergisteren 18-7 weer contact opgenomen over dat ik geen bericht had gehad.
Medewerker zou een nieuwe borstel-bestelling aanmaken, en die zou ik GEGARANDEERD morgen (woe 19-7) binnen krijgen.
Niet gehad

Donderdag 20-7 telefonisch contact opgenomen, werd totaal geen begrip getoond of tegemoetkoming/oplossing aangeboden.
'Ze gingen het uitzoeken en zouden terug mailen'

Nog steeds aan het wachten...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Allesvoorbbq 21-07-2017

Goedemorgen Babs,

Wat ontzettend vervelend dat de afhandeling van uw bestelling zo stroef verloopt, dat is zeker niet de bedoeling!

Kunt u mij wellicht wat meer details omtrent uw bestelling toesturen via contact@allesvoorbbq.nl? Ik help u graag verder met uw probleem!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

Jef Heylen 20-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Zeer handige webshop met zonodig advies van behulpzaam personeel
Zeer snelle levering van de Boretti Robusto tot inde garage
Toestel is zo goed als gemonteerd , zijtafeltjes aanhaken gasfles aansluiten en .... bakken maar !!!

WBP 20-07-2017 Via de website gekocht

Top Service !! Aanrader om hier te kopen.

Via internet (google) op deze winkel gekomen. 2x Weber BBQ's gekocht welke ik de andere dag nodig had. Prima geregeld, kwamen ook de andere dag. Reageren ook zeer snel op mail en chat............echt een super internetwinkel. Nu afwachten op een uitnodiging voor een Weber BBQ workshop binnenkort hopen wij. Lijkt ons geweldig leuk!

Corry 20-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

In het weekend een BBQ hoes besteld en dinsdag meteen in huis. Duidelijke,overzichtelijke site en goede prijs. Ik zal zeker de volgende keer hier weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim v d Linden 20-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering

wat de advertentie zegt wordt nagekomen. levering volgens opgave. en de goede spullen.goede informatie via email

DRuw 20-07-2017 Via de website gekocht

Prima sevice voor goede prijs

Prijs was het meest aantrekkelijk en gratis verzending.
Goede hulp via de chat ook:)
Verzending wel iets later dan aangegeven...

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Arjan 20-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en netjes geïnformeerd

Ik zou iedereen allesvoorbbq.nl aanbevelen. Ik had een bbq besteld die onvoorwaardelijk was. Maar 2 min later kreeg ik een mail dat het wegens de drukte was uitverkocht maar binnen 2 werkdagen er zou zijn. En ja hoor dat was die. Dus top

Rosanne 20-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende aanbeveling door medewerker

Ik heb verschillende webshops bekeken maar hier kreeg ik de meeste informatie. Er bleek echter een fout op de actiepagina te zitten en ik besloot om een live chat te doen. Deze persoon heeft mij zeer deskundig geholpen en ik zelfs de bestelling via hem laten verlopen. Hij regelde alles en 10 minuten later was ik de trotse eigenaar van een Boretti Da Vinci. Tot slot nog een uitstekende transportfirma die ons opbelde om te melden dat ze wegens werken het afgesproken uur niet zouden halen en het uur van levering verder op de dag doorgaf. Zij belden een half uur voor levering nog eens om te melden dat ze onderweg waren. Uitstekende service dus ook van jullie onderaannemers.

Nele 20-07-2017 Via de website gekocht

Sneller kan niet!

Een gratis beschermhoes en gratis levering gaven voor mij de doorslag. Gaf uiteindelijk een groot prijsverschil tov andere webshops. Mijn BBQ werd, zoals beloofd, 's anderendaags al geleverd ( in België). Alles was netjes verpakt! Top

Anita Delfos 20-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Heel goede service en prima advies!

Wij zijn naar Breda gereden omdat deze winkel voor ons de dichtstbijzijnde was waar we alle BBQ's die we op het oog hadden konden zien. Bovendien waren ze ook scherp met de prijs. We werden heel goed geholpen en de prijs was nog lager dan op de website vermeld stond. Toen de hoes, die nageleverd zou worden, niet op de afgesproken dag bezorgd kon worden, werd ik keurig opgebeld of het 1 dag later bezorgd mocht worden. Heel netjes!

Barry 20-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Veel keuze aan bbq spullen, jammer van de masterclass

Meerdere keren iets gekocht in de winkel in Breda, kreeg als kado de masterclass bij een aankoop, alleen zijn de datums van deze masterclass in de vakantieperiode waardoor ik dus niet de masterclass kan gaan doen ivm mijn vakantie, als er meer datums beschikbaar zouden zijn voor de masterclass had ik zeker een 8 gegeven ipv de 5 die ik nu geef omdat ik bewust hier iets heb gekocht zodat ik de masterclass erbij zou krijgen.

Jacques Tempelaars 15-07-2017 In de winkel gekocht

Geweldige Service!

Vriendelijke benadering, professioneel advies, persoonlijke benadering, hulpvaardig bij vertrek en inladen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

HN 14-07-2017 Via de website gekocht

Snel en door meedenken direct gebruiksklaar.

Na grondige prijs vergelijk bij " allesvoorbbq" uitgekomen. Bedrijf springt er bovenuit door:
Meedenken met klant, prijs en assortiment.

Mevr Nagel 14-07-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Op vrijdag 7 juli Boretti Barilo besteld bij allesvoorbbq.nl omdat ik bij hun een gratis hoes erbij zou krijgen.
Ging ervanuit dat hij de maandag of dinsdag erop bezorgd zou worden ivm het weekend.....kreeg later op de dag een mail van Spreuwel transport dat ze de bbq zaterdag al kwamen leveren.
En idd zaterdag al geleverd door vriendelijke, behulpzame chauffeur!

Jeroen 13-07-2017 In de winkel gekocht

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Zeer klantvriendelijk en kundig personeel met heldere en eerlijke uitleg over de BBQ producten. Goede prijs kwaliteitsverhouding

Anne 12-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Bijkomende informatie aangevraagd.
Weber Bbq besteld.
Twintig uur later keurig afgeleverd in België.