Allesvoorbbq.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Allesvoorbbq.nl.

Allesvoorbbq.nl stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Breda, Doetinchem en afhaallocaties in Arnhem, Nijmegen en Doesburg kunt u BBQ’s van topmerken als Boretti, Weber, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 700 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Gioia 18-11-2020

Alles voor bbq kan ik aan iedereen aanbevelen. Zeer goede service, snelle en correcte levering. Een echte topper!

De bruin 13-11-2020

Op internet kwam ik bij bbq ,zou nog op voorraad staan ,ik met de auto er heen , 80 km gereden ruim 20 min in de winkel gestaan ,moest zelf zoeken naar een verkopen, bleek er een fout te zijn ,geen voorraad .in de winkel dan maar betaald en werd gezecht maandag heeft u hem in huis , 80 km terug .maandag was hij er niet vanaf dinsdag Tot vrijdag gebelt ,gemailt geen antwoord of gehoor , eindelijk iemand aan de lijn moesten even wachten na half uur werd de tel verbroken , weer gebelt nu alle winkels en geen contact na 1,5 uur geprobeerd te bellen eindelijk iemand aan de tel ,was dus niet als oorde gedaan , nu wel en de zaterdag hadden we hem eindelijk in huis.
Toen kregen we een duim wij zeer ontevreden .
Zouden contact met ons op nemen nou zitten nog te wachten , de green egg gaan we zeker Hier niet kopen , en zeker niet aanprijzen . Wat een slecht bedrijf

Karen 10-11-2020

- Site zeer gebruiksvriendelijk
- Levering supersnel
- Had extra vragen rond geleverd product en deze werden heel snel beantwoord.
Bereikbaarheid ook na verkoop is top en dat vind ik erg belangrijk.

Alexandrov 02-11-2020

Mijn bestelling Is supersnel verzonden en volgende dag geleverd! Ongelovelijk!
en alles volgens verwachtingen👍 Bedankt! 😀

Jo uit Oostkamp 26-10-2020

Goede website, correcte service en interessante prijs. Blij jullie ontdekt te hebben. Tot later!

M splinter 24-10-2020

Ten eerste horen we na de aankoop dat de bbq toch niet direct leverbaar is, hebben 5 dagen gewacht.
Post nl is een drama, eerst een berichtje met wordt vandaag niet meer geleverd maar morgen.
2e berichtje zelfde dag, levering is maandag, 3e berichtje toch vandaag.
Bij alle 3 stond geen huisadres, dus geprobeerd in contact te komen met post nl.
Een telefoonnummer zoeken op post nl site is een drama.
Uit eindelijk via de site een push button, je zou dan door geschakeld worden.
Dit nummer was niet in gebruik. Na lang zoeken nog een nummergevonden.
Krijg je te horen: het is erg druk en dit nummer is tijdelijk niet in gebruik.
Toen kreeg ik weer een ander mailtje met het goede adres en levering tussen 1700 en 2000 uur.
Toen weer een mailtje met dat het pakketje in het depot ontvangen is.
Uit eindelijk kregen we toch nog ons pakket binnen.
De bbq is top, op het deurtje na, deze sluit niet goed.
Is een bekend probleem.

Karin Rotmensen 19-10-2020

Ten eerst kregen we een supermooie offerte voor
onze Bastard Urban Large! Ten tweede werden
wij super geholpen toen er, waarschijnlijk tijdens transport/levering
een ring gebarsten was, fijn persoonlijk contact en
uiteindelijk konden wij toch nog diezelfde dag bbqen.
Echt super goeie service!!!

Agnes 17-10-2020

Ik was al een tijdje op zoek naar een passende hoes voor mijn boretti bbq.
Jullie hadden precies wat ik zocht.
Snelle bezorging en prachtig product.
Ben er erg blij mee.

Ees 16-10-2020

Een mooie overzichtelijke winkel met een enorme keuze aan bbq's. Ondanks dat we voor aanvang al online een keuze hadden gemaakt wist de verkoper ons het eea uit te leggen/vertellen.

Boed 14-10-2020

Makkelijke site om je nodige bbq spullen te bestellen online.
Genoeg keuze voor ieders wat en een snelle levering.
Alles is goed voor mekaar show.

joop 10-10-2020

Door toeval kwam ik terecht bijde bbq winkel.Ik bestelde op vrijdag mijn bbq met de belofte dat hij de volgende dag bezorgd zou worden, want ik ging die dag op vakantie, en ja hoor keurig op tijd .tijdens het uitpakken van mijn bbq bleek er een kleine beschadiging aan te zitten . dat is door de vakmensen van de bbq winkel zeer goed en snel opgelost naar 100% tevredenheid,mijn hartelijke dank hiervoor.

Rene 06-10-2020

In deze groot opgezette zaak heb ik de ervaring dat er personeel aanwezig is met veel expertise. De medewerker die ik sprak was bijzonder vriendelijk, gedreven en echt bereid om mij een goed product tegen een aantrekkelijke prijs te leveren. Vrijdagochtend rond 12.00 uu aangekocht, gratis geleverd op zaterdag om 09.00 uur. Topservice en supergoed georganiseerd.

Marc 05-10-2020

Weber performance besteld. Werd keurig in 1 dag geleverd tegen scherpe prijs. De barbecue is eenvoudig te monteren. Nu alleen nog mooi weer

Ellis Claassen 05-10-2020

Product was na bestelling toch al uitverkocht. Er was er ook nog maar een. Kreeg keurig een mailtje, dat het een aantal dagen langer zou duren. Had de keus of ik het product nog wel of niet meer wilde. Daarna werd het keurig bezorgd.

Kris 04-10-2020

Heel overzichtelijke, duidelijke webpagina.
Kwaliteitsvolle produkten aan mooie prijzen, een aanrader !!

Ben 03-10-2020

Het produkt, de prijs en de aflevering in de winkel in Doetinchem waren prima in orde. We werden goed en vlot geholpen. Vandaar de voldoende.
Mijn slechte ervaring gaat met name over de bereikbaarheid. Daar ik in het buitenland woon, had ik een aantal vragen m.b.t. de bestelling en aflevering. Ik heb meerdere keren en op diverse tijdstippen, bij verschillende filialen, geprobeerd telefonisch kontakt te krijgen. Dit is niet 1 keer gelukt. Zeer frustrerend en niet echt een goede reclame voor het bedrijf.
(Een gehouden chatsessie leverde op dat moment wel resultaat op).

Marc V 28-09-2020

Super snelle service. Ondersteuning bij vragen via chat . Bij retourneren goede en correcte afhandeling.

Kolkena 28-09-2020

Prima shop, snel kunnen vinden wat ik zocht. Snelle levering.
Keurig verpakt. Doet wat er moet worden gedaan.

Bart 27-09-2020

Ik was gister na de winkel geweest in Breda , hoe wel het heel druk was heeft Anne een zeer vriendelijke man mij heel goed geholpen en echt de tijd genomen om de verschillen van camado’s te vertellen en mij gevraagd wat ik er mee wil doen en alleen de dingen verkocht wie op dit moment voor mij van toepassing zijn , dus geen druk of verkooppraatjes over dit en dat , ik ben blij dat ik na de goede uitleg de bastard heb gekocht en al ik het een beetje onder de knie krijg ik weer trug na de winkel kan voor uitbreiding van mij spullen en advies kortom top zaak en personeel !

Ed van Essen 27-09-2020

Hebben voor deze winkel gekozen, omdat die op redelijke afstand van ons huisadres is te vinden, slechts 110 km en na de chat met hen is gebleken alles op voorraad zou staan.

Helaas dat was dus niet waar. Het model wat ik had aangegeven was niet op voorraad. Dus de gehuurde aanhanger. . . . . . . dat was zonde geld.

Dan blijkt (achteraf) het feit dat er aan aanbiedingskorting zou zijn . . . . . . . uh . . . op internet is hetzelfde model tegen uw aanbiedingsprijs, nee nog goedkoper zelfs, te verkrijgen.

Desondanks het feit dat wij vriendleijke zijn te woord gestaan, gaan we (indien nodig) weer richting Breda.

fam. Ammerlaan 18-09-2020

Op vrijdag de weber gas bbq aangekocht in Zoeterwoude, deze is op zaterdag keurig afgeleverd op ons thuis adres. Omdat in de winkel in zoeterwoude geen gasflesjes verkocht worden!!?? moesten wij deze in een andere winkel aankopen. Echter deze winkelier (verkoopster) begreep de term " opschroef fles" niet met ándere woorden wij hadden de verkeerde gasflessen. Deze werden zonder problemen omgeruild en hebben daarna heerlijk kunnen bbq-en.

fam. Ammerlaan 15-09-2020

Stefan 13-09-2020

Snelle levering, 2 maal goed product Geleverd. Juiste omschrijving.
Een 9 ivm beschadiging van doos bij levering.

Bart 13-09-2020

Producten zijn goed. Bestelling is snel binnen ook al zou het niet direct op voorraad zijn. Vragen waren ook vooraf netjes beantwoord

Thea 11-09-2020

Wilde een WGA kopen. volgens de website was die op voorraad, dus op naar het filiaal in Son. daar bleek dat de enige WGA op voorraad in Doetichem stond. kon hem laten bezorgen maar gezien een eerdere ervaring en de korte tijd mbt vertrek vakantie was dat geen optie voor mij. Ook geen probleem X woont in Doetichem en wilde na zijn werktijd wel naar de shop in Doetichem rijden en de WGA ophalen zodat ik hem de volgende dag op kon halen in Son. Dat noem ik nog eens service. Nogmaals bedankt, wij kunnen nu op vakantie genieten en BBQ' en

Henk sloos 10-09-2020

Nadat mijn bbq op 19 juni was geleverd heb ik in de winkel in Zoeterwoude melding gemaakt van een beschadiging. De verkoper zou contact opnemen met de dealer.
Daarna werd het oorverdovend stil, een aantal mails gestuurd de winkel zelf bezocht maar geen afdoende antwoord. Het was allemaal moeilijk i.v.m. Corona. Uiteindelijk heb ik zelf contact met de dealer opgenomen en direct resultaat. Bij de dealer was niets bekend over mijn klacht. Jammer het is een mooie bbq maar de klantenservice bij alles voor bbq Zoeterwoude is waardeloos

Schuster 06-09-2020

Ben afgelopen woensdag in de winkel geweest om een Weber bbq te kopen. Deze was helaas niet aanwezig. De verkoper bood aan om de bestelling te plaatsen en dan hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Hij heeft even gebeld of het op voorraad was en dan zou het de volgende dag bezorgd worden. Dat is ook netjes gebeurd. Het was jammer dat ik hem niet direct mee kon nemen maar er werd een super oplossing geboden. Dank jullie wel. Helemaal blij mee.

Mast 30-08-2020

Duidelijke indeling, hoop artikelen en diverse merken. Voor ieder wat wils. Artikelen netjes verpakt en snelle verzending

Paul 30-08-2020

Ik vind deze webshop erg overzichtelijk, eerlijk en zeer klantvriendelijk. De bestelling werd precies op de afgesproken tijd geleverd.
Gewoon top!

Marchel 27-08-2020

Heb een geweldige Weber bbq besteld en deze met wat heen en weer mail netjes en vlot geleverd gekregen.
De Weber bbq had een zeer nette prijs en met een leuke korting de bijpassende hoes erbij aan kunnen schaffen.

Goede service en meedenkend personeel.

Heidi Verlinden 25-08-2020

Ik ben door een medewerkster geholpen via chat. Ongelooflijk hoe goed en vlot ze mij geholpen heeft. Echt super tevreden. Echte aanrader!!!

Alex 25-08-2020

Duidelijke omschrijving op de website. Vraagje gesteld via e-mail binnen 15 minuten al antwoord. Zeer snelle levering.

P. Knoop 23-08-2020

Naar deze winkel in Eindhoven gegaan om een nieuwe Houtskool BBQ te kopen. Had van te voren op hun een site gekeken. Daarbij viel mij op voorhand de voorkeur op een zogenaamde Kamado BBQ.
Bij aankomst in de vestiging Eindhoven, werden we netjes aangesproken door een van de medewerkers.
Onze wensen duidelijk toegelicht. Hierop een goede rondgang door de winkel gemaakt.
Na alle vergelijkingen van de diverse Houtskool BBQ, hebben we de keuze gemaakt voor een BORETTI Houtskool BBQ.
Kunnen zeggen dat we door duidelijke en eerlijke uitleg een goede keuze hebben kunnen maken.
Ze nemen de tijd om je goed te helpen.
Ook goed gewezen op de garantie bepalingen.

Manu 23-08-2020

Ik had voor de gas bbq Weber q 1000 serie gasbussen, aluminium druipbakjes en opvangschalen nodig. Deze heb ik besteld bij Allesvoorbbq daar in België hiervan niets meer te verkrijgen is wegens probleem voorraad bij Weber.
Dag na bestelling kreeg ik bericht dat wegens enorme drukte alles uit voorraad was maar dat de bestelling binnen een 4 zou geleverd worden. Allesvoorbbq heeft woord gehouden en binnen deze termijn werd alles geleverd. top!

Leon 23-08-2020

Naast de scherp geprijsde artikelen ook super snel, goed en vriendelijk geholpen! Top!

Henk 21-08-2020

We hadden een bbqG4 built in besteld op vrijdag en op zaterdag kwamen deze met toebehoren afleveren, alles was aanwezig top👍

Vermeulen 21-08-2020

Fijne winkel, prima geholpen. Alleen jammer dat de bij levering een onderdeel miste en we daar nog een week op moesten wachten. Verschillende keren met de winkel proberen te bellen maar wordt nooit opgenomen. Nu die helemaal staat hebben we een hele mooi BBQ.

Jos Kaethoven 20-08-2020

Goede uitleg gekregen over de Everdure 4K BBQ en deze is keurig op tijd afgeleverd.

Ali 20-08-2020

I got to find the shop for Allesvoorbbq by chance in Amsterdam Zuidoost. The service there was exceptional and the staff guided me very well. At the end we were able to negotiate a decent price for the BBQ set I liked.

Marvin 20-08-2020

Goede service in de winkel met een duidelijke uitleg wat noodzakelijk was voor de aanschaf van mijn Bastard. Levering super snel en ook netjes geregeld door post NL. Kom zeker terug bij de winkel

Bart 19-08-2020

Kennis op het product is goed (the basterd). Echter over de bijproducten, zoals kennis over houtskolen is beperkt.

JB 19-08-2020

Langs gegaan in de winkel in Breda. Top service en goed (en eerlijk) advies. We zijn uitgebreid geholpen, men nam de tijd en deed extra moeite om direct ook Weber te bellen voor (lastige :)) vragen die wij hadden. We zijn geholpen door JM.

Arthur 17-08-2020

Helaas is mijn ervaring niet goed. Een bbq met hoes besteld. De bbq werd snel geleverd. Helaas zonder opgaaf van reden ontbrak de hoes. Nadat ik zelf contact heb opgenomen, werd mij verteld dat deze niet in voorraad was. Op de website stond vermeld dat er zeven in voorraad waren. De medewerker gaf aan dat ze bij de leverancier besteld moesten worden en dat ik dezelfde dag nog een mail zou ontvangen wanneer deze wel geleverd zou worden. Die dag ontving ik, ondanks de belofte geen mail. ‘S avonds voor de tweede keer geprobeerd contact op te nemen. Bellen kan helaas niet dus via de chat. Ondanks de belofte dat de wachttijd 3 minuten was (dat mag best een paar minuten langer duren) heb ik mijn contactpoging na 30 minuten gestaakt. Zonder verdere melding werd de hoes de volgende ochtend geleverd terwijl mij verteld wat dat deze besteld moest worden bij de leverancier. Dit kan ik niet hard maken maar het lijkt er dan op dat de hoes wel op voorraad was maar vergeten te verzenden. Dus bij 1 bestelling wordt 4 keer niet juist gehandeld.
1. Bestelling was niet in voorraad ondanks de website
2. De moeite wordt niet genomen om dit door te geven.
3. Beloofde mail wordt niet verstuurd.
4. Wachttijd is minimaal 10 keer zo lang als aangegeven.
5. Hoes lijkt wel in voorraad.
1 of 5 mag naar keuze worden weggestreept. Uiteindelijk heb ik alles snel geleverd gekregen maar ik moest er wel 2 keer zelf achteraan zitten. Dat heeft me inclusief wachttijd een uur gekost. Daar heb ik dus geen zin in. Theoretisch heeft de bbq me dus een uurloon meer gekost terwijl het jullie 1 minuut zou kosten mij even een mailtje te sturen dat de ‘hoes niet in voorraad’ was. Klanten lijken hierdoor erg weinig voor jullie te betekenen. Helaas ontbreekt hieronder de keuze; nee, ik zou deze winkel niet aanbevelen. Dat had met 1 mailtje van een minuut voorkomen kunnen worden..... Tel uit je winst.

Arjet 17-08-2020

Hele goede service en snelle levering! Ik had van tevoren gebeld voor de maten van de bbq hoes, omdat ik het typenummer van de bbq slecht kon lezen en kreeg goede uitleg en advies! De dag erna had ik hem al in huis, supergoed geregeld en vriendelijk en behulpzaam personeel. Top!!!!

Hans de kiewit Noordwijk 17-08-2020

Mijn bbq was niet voorradig in Amsterdam de verkoopster was zo vriendelijk deze op te halen in Naarden. S'Morgens voordat ze naar werk ging. Zodat ik mijn bbq daar kon ophalen. Top👍

Vervoort 17-08-2020

Da Vinci Bianco beschadigd afgeleverd
Ontbrekende middelen om de BBQ te kunnen gebruiken
Ben benieuwd hoe de service werkt

F. Braams 17-08-2020

Ik was in de vestiging Breda. Alsof je een snoepwinkel binnenstapt. Zo veel keuze.
Door verschillende medewerkers prettig te woord gestaan. Afstand houden is door de opstelling van de BBQ's en opzet van de zaak goed te doen.

Rob 16-08-2020

Fijn bedrijf, dat flexibel op leveringssituaties inspeelt. Heb black basterd inbouw besteld, product had veel leverproblemen. Ik was wat kritisch hierover . Hebben toen meegedacht en een vervangend product voorgesteld van de basterd lijn dat uitgebreider was en wel snel leverbaar was.

Ferry 16-08-2020

De zaak ken ik niet de webshop wel,ik heb er geen spijt van om hier te kopen,super snelle levering,super snel contact bij vragen via app of mail,dus ik zeg topservice zoals het hoort.

reinier schoon 16-08-2020

via de website werd duidelijk dat er voldoende sortering was van bekende merken. .Hoopte op professionele uitleg t.o.v een tuincentrum en dat was ook zo.