Allesvoorbbq.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Allesvoorbbq.nl.

Allesvoorbbq.nl stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Breda, Doetinchem en afhaallocaties in Arnhem, Nijmegen en Doesburg kunt u BBQ’s van topmerken als Boretti, Weber, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 544 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Boze klant 14-11-2019

Slechte aftersales van deze webshop. Ben al 6 maanden aan het mailen voor een tegoedbon van de BBQ workshop. Telefonisch niet bereikbaar en per email wordt je niet serieus genomen en wordt je verteld geduld te hebben...... voor hoe lang dan?

Joost Helsen 13-11-2019

Vlotte bediening , service gericht en meedenken met de klant. Snelle uitlevering waar ik ook om had gevraagd.

Bram 13-11-2019

De winkel beschikt over een groot aanbod van barbeque's, waardoor er voor elk budget en type gebruiker wat beschikbaar is. Wij zijn erg leuk geholpen door een vriendeiljke verkoopster, die meedacht in ons budget en de mogelijkheden. De kennis van de verschillen tussen kamado's kan wat worden aangescherpt, maar met wat vooronderzoek kan je met de hulp van de verkoopster de juiste keuze maken.

JM_1962 08-11-2019

Heb Bastard Medium gekocht. Had dit direct via de site kunnen doen (goedkoopste) maar wilde toch ook even in de winkel kijken wat ik ging kopen. Hier dan ook de bestelling geplaatst die keurig op de afgesproken datum werd bezorgd. Winkel prima bereikbaar en vriendelijk personeel. Zeer tevreden

Eric 03-11-2019

Goed geholpen in de winkel, goed vergelijkend advies gekregen en direct besteld. Dag later dag geleverd, topservice en goede prijs.

Gerard 30-10-2019

Mooie overzichtelijke winkel, in Amsterdam. Netjes geholpen. Goed assortiment. En de prijs is natuurlijk Top ! Direkte levering uit voorraad bleek niet mogelijk bij dit model, maar netjes binnen 2 dagen thuis afgeleverd.

Johan Walhout, Gorinchem 25-10-2019

Winkel is overzichtelijk en het personeel is goed op de hoogte van de verschillende producten. Heel klantvriendelijk.

J.Herman 24-10-2019

Goede informatie gekregen. Goed product scherp geprijst en netjes afgehandeld.

Henny Rikers 21-10-2019

Goede hulp en advies bij chatvraag. Snelle levering.
Minpunt Post.nl: de mail gaf aan dat dat na 11.45 uur geleverd zou worden maar de besteller stond al om 10 uur op de stoep. Gelukkig was er iemand thuis maar wij stemmen onze planning vaak af op de aangegeven tijden.

Mahanneke 18-10-2019

Een prima prijs, en nette snelle levering.
De site is heel overzichtelijk.

Richard 17-10-2019

Goede service, snelle reactie op mijn vragen. Overzichtelijke website, niets op aan te merken.

Eddy 15-10-2019

Deze shop was de enige waar ik een Cadac Smoke Box vond ,bestelling en levering verliepen perfekt.

Piet Daams 10-10-2019

De workshop was een leuke ervaring waar alle facetten van het bbqen aan bod kwam met een grote variateit van gerechten en zeer deskundige specialisten. Zeer aan te bevelen.

Piet 02-10-2019

Snelle service en goede prijzen. Fijn ook dat je een winkel in de buurt hebt voor een goed advies en e.v. After sales support.

Hans 30-09-2019

Bestelling snel en correct geleverd. Alles klopte gewoon, zoals het ook hoort te zijn!

Wiea 29-09-2019

Overzichtelijke website, goed en snel contact met de klantenservice. Vriendelijk. Werd keurig op de hoogte gehouden wanneer het artikel leverbaar was. Ze hebben er alles aan gedaan om het cadeau toch op tijd bij ons te krijgen.

Fred 28-09-2019

Ik ging kijken voor een bbq , maar zag dat ze ook TV,s verkochten, dus later beide aan geschaft. Aardige gasten die weten waar ze over praten, en niet proberen meer in je schoenen te schuiven dan wat je wil

Paul1970 27-09-2019

Heldere website met een handige mogelijkheid om ook na 'normale' sluitingstijden te kunnen chatten met een medewerker voor informatie. In de winkel verder veel keus en bekwaam personeel.

M@rcel 22-09-2019

Ik heb weer voor Allesvoorbbq gekozen omdat dit mijn 2e bbq is die ik bij hun koop en de vorige keer verliep alles perfect, inclusief de zeer leuke workshop.

Nu zag ik een aanbieding voor een bbq die zowel op gas áls met briketten kan werken (Boretti Ibrido); ben die op zondag in de winkel gaan bekijken. Bovendien was deze in de aanbieding; scherpe prijs, gratis workshop én gratis hoes.
Moest even thuis nameten of die zou passen in mijn bergruimte en wilde vervolgens die bbq bestellen. Voor het bestellen nog op de knop "vraag beste prijs aan" geklikt, je weet maar nooit... Kreeg een mailtje terug dat ze zsm reageren.

Ik kreeg een dag later reactie. Helaas geen extra korting want de aanbieding is al zeer scherp. Maar als ik het bestelnummer aan hun door zou geven zouden ze er een gratis borstel bij doen. Mooie en klantvriendelijke reactie!

BBQ dus besteld en nummer doorgegeven. Echter bleek er op mijn factuur geen hoes te staan. Die stond er de dag ervoor toen ik de order in mijn mandje plaatste toch echt bij. Dat klopte dus niet.

Bij navraag bleek die gratis hoes er alleen op die zondag bij te zijn en vandaag (maandag) dus niet meer. Dat vond ik raar en niet kloppen. Ik wachtte immers op hun reactie. En ik heb dat ook te kennen gegeven.
Per mail en later nog in een uitgebreide chat. Maar ze bleven vasthouden aan hun stelling dat die hoes er alleen gisteren bij zat, niet vandaag. Dat ik een dag op hún reactie moest wachten waardoor ik nu dus geen hoes kreeg maakte voor hen niet uit. Maar voor mij wel!

In de chat nog een paar voorstellen van mijn kant gedaan;
- laat die bostel maar zitten; liever een hoes; kon niet.
- geen workshop maar wel een hoes; kon niet.
- een hoes kost ca. € 50,--, kunnen we dat delen? Ook niet.
Ik heb teleurgesteld de chat beëindigd, totaal geen compassie of coulance.

Ondanks dat ik zeer tevreden was met de vorige levering en mijn nieuwe BBQ vind ik deze starre opstelling niet erg klantvriendelijk. Als een aanbieding tijdelijk is kan je dat toch aangeven en niet zomaar weghalen als je per email 'in gesprek' bent?

P.s.: de mensen die ik in de winkel (Utrecht) sprak en later in de chat) waren zeer vriendelijk, compliment daarvoor. Ik had wel het idee dat ook zij de (te strakke?) regels moesten volgen en geen ruimte hadden om mij iets tegemoet te komen.
Officiele reactie van PlatteTV.nl 23-09-2019

Goedemiddag Marcel,

Ten eerste instantie vervelend om te horen dat u ontevreden bent over uw bestelling. Dat betreuren wij enorm.

Tijdens de bestelling was de hoes actie helaas niet meer geldig. Hiervoor onze excuses.

Wilt u zo vriendelijk zijn uw order gegevens te mailen naar contact@allesvoorbbq.nl?

Dan kijk ik graag met u mee wat ik hierin nog kan betekenen voor u.

Justin
Allesvoorbbq.nl

M@rcel 24-09-2019

Deze winkel heeft zeer positief gereageerd op mijn kritische review. Ondanks dat een deel van de miscommunicatie aan mijzelf te wijten is zijn ze toch zo sportief om mij zeer netjes tegemoet te komen. Complimenten aan Allesvoorbbq van een Allesvoorbbq-fan!

Diverc 22-09-2019

Groot aanbod, goede prijzen en snelle levering, wat kan men meer wensen.
Klein probleem met gasfles aansluiting, in belgië is dat een andere schroefmaat. Misschien best vermelden als een Belgische klant zich aandient.

Jeroen De Bauw 16-09-2019

Ik bezocht de winkel in Breda, mooie winkel met uitzonderlijk vele verschillende modellen in de toonzaal. Voor alle BBQ types die er stonden biedt Allesvoorbbq de scherpste prijs aan betrouwbare kwaliteit aan. De toelichting en bereidwilligheid van de verkoper was zeer positief. Een onderdeel van de aankoop was niet binnen maar werd keurig gratis thuisgeleverd op de afgesproken dag. Kortom mij zien ze er zeker nog terug.

Stefan 15-09-2019

Fijne winkel met goed getrainde medewerkers die goed op de hoogte zijn van wat ze verkopen. de winkel is sfeervol ingericht. en concurrerende prijzen, ik heb een Outdoorchef P-480 G Compactchef gekocht met afdekhoes. deze BBQ heeft een emaille trechter en rooster, waardoor deze erg makkelijk schoon te maken zijn en er geen vet op de branders komt. na de BBQ (eerst even af laten koelen) schoonmaken, terugplaatsen en de hoes er overheen, klaar. hiervoor een buitenkeuken van een italiaans merk gehad, deze roestte weg, dit roesten verwacht ik niet bij de Outdoorchef, vanwege de emaille en een goed onderstel.

Peter 14-09-2019

Ondanks dat het gewenste artikel niet meer beschikbaar was heeft men naar een passend alternatief gezocht en gevonden .
Ook het bestellen en op de hoogte brengen dat het artikel in de winkel lag om opgehaald kon worden ging perfect.

reizigers 13-09-2019

Communicatie laat sterk te wensen over.

Bestelling was helaas beschadigd aangekomen, zonder problemen zijn de onderdelen vervangen alleen werden we totaal niet op de hoogte gehouden welke acties de winkel ondernomen had. Ook geen reactie op onze mail tenzij we het nogmaals vroegen en het meest ergernis wekkend: geen antwoorden op de vragen die we stelden.

S. Janssen 13-09-2019

Makkelijk te bestellen. Keurig op volgens afspraak geleverd.
En minimaal verpakt, geen onnodige extra (grote) doos!

Ingrid 11-09-2019

vlotte site, vlotte chat, leuke verkoper in de zaak in Breda (jammer dat er geen winkel in Belgie is), heel vlot van leveringsdag kunnen veranderen, heel spijtig dat alhoewel de levering in Vlaanderen ( van een Nederlandse firma) moest gebeuren de chauffeur enkel en alleen Frans sprak

Stijn 11-09-2019

Prima service , barbecue kwam aan binnen de opgegeven termijn.
Geen klachten.

Ronald 11-09-2019

Slechte Service .
Wij hebben op 17 juni 2019 een Weber BBQ gekocht bij filiaal Eindhoven.
Om de aankoop tot stand brengen werd ons toegezegd dat wij bij een aankoop een workshop voor 1 dag erbij zouden krijgen. Op 16 juli nog niet gehoord gebeld met Ramon filiaal Eindhoven hij ging dit verder afwerken Op 14 augustus nog steeds niets gehoord Gebeld met Sifan weer de toezegging ik ga dit afwerken. Op 11 september nog geen reactie gebeld met hoofdkantoor in Doetinchem De gesproken medewerker kan niets voor mij betekenen ik moest maar een E-mail sturen. Ik zou iedereen willen adviseren geloof niet de verkooppraatjes bij BBQ.nl.

Ronald

H.W.O. 10-09-2019

De mooiste aanbiedingen met een ruime keuze in aanbod. In de omschrijving is alles nauwkeurig beschreven, waardoor het voor ons direct duidelijk werd, welke bbq we graag wilde bestellen. Bedankt 'Alles voor BBQ' voor het helpen maken van onze keuze!

friso 09-09-2019

Los van de vriendelijke service voor de koop zorgde men ook na de koop dat alles vlot verliep.
Door een fout van PostNL werd de bbq niet juist bezorgd. Allesvoordebbq heeft gezorgd dat de bbq alsnog dezelfde dag werd geleverd. Top service.

Ron 07-09-2019

Vind het raar dat als ik de bbq hoes van stratos 3 bestel in de kleur zwart/antraciet ik een licht grijze kleur krijg toegestuurd.

Hans 06-09-2019

Ik zou deze winkel aanraden omdat je er makkelijk naar een BBQ kan zoeken. Deze vindt je ook snel. En het wordt makkelijk en snel thuis bezorgd. Zorg wel dat je thuis bent ;-).

Martin 06-09-2019

Zo hoort een website te zijn! Super overzichtelijk en compleet.
De bestelling werd de volgende dag al bezorgd.
Betaal mogelijkheden zijn ook in orde, kortom, niets dan lof.

Klaas 06-09-2019

Ik ben eerst naar de shop in Amsterdam geweest,
maar daar was men niet geïnteresseerd om een Kamado te verkopen. Vier mensen achter de balie maar niemand keek op.
Toen naar de Winkel in Naarden waar ene XXX mij zodanig van advies diende dat ik een Bastard Urban Large Kamadoo kocht met accesoires. Toen de gietijzeren grillplate niet beschikbaar bleek, kreeg ik een e-mail dat het geld teruggestort zou worden en twee dagen later had ik het op mijn rekening.

Ik zou ierdereen aanbevelen ga naar de BBQshop, Bronsstraat 8a
1411AV Naarden. Deze is onderdeel van alles voor de BBQ

Johan 06-09-2019

Als je van een goede buitenkuiken spreekt dan is de Grandhall een ideale keuken. Kookoppervlak is zeker groot genoeg om meer dan 10 mensen te ontvangen. Al een paar keer gebruikt en werkt perfect. In één woord een aanrader. Ook de service van allesvoorBBQ is zeer goed. Heb je een vraag wordt deze onmiddellijk behandeld als je ze stelt. Een driedubbele plus hiervoor.

Remco 05-09-2019

Groot aanbod met scherpe prijzen. De communicatie is erg goed, er wordt snel gereageerd op vragen.
Het enige dat wel beter kan is dat je eigenlijk geen bezorgmoment kan kiezen. De berichtgeving over de bezorging door PostNL is wel erg goed en de bezorgers waren zeer vriendelijk en hebben de doos van de BBQ (Weber Genesis II E-310 GBS) netjes op het terras achter het huis gezet zodat ik er niet mee door het huis hoef te slepen.

J&B 05-09-2019

Ik had een BBQ besteld, maar die was niet op voorraad. Kreeg gelijk een ander ( beter) voorstel. Dus besteld. Top geleverd. De hoes ontbrak, maar er komt gelijk een nalevering.

Harrie 03-09-2019

Prima site en een van de weinigen die ook Patton kamado accessoires voorradig hadden. Snelle levering en netjes verpakt.

Peter 02-09-2019

Alles goed en aardig zolang je betaald maar als de goederen of een deel ervan kapot aankomt geeft allesvoorbbq geen gehoor via alle kanalen.
Als antwoord na het melden van kapotte delen geven ze aan de fabrikant gecontacteerd te hebben. Geeft deze geen gehoor dan doet allesvoorbbq ook niets. Het probleem ligt dan ineens bij mij Daar stopt het.
Van het kastje naar de muur.

Germenso 31-08-2019

Het aanbod is ruim en prettig is dat je niet direct besprongen wordt door een verkoper die zijn diensten aanbiedt maar dat je op je gemak kunt rondneuzen om je een mening te vormen. Daarna, op afroep, een deskundige medewerker die je verder helpt.

S de la Ruelle 17-08-2019

Snel gevonden wat we zochten. Alles heel duidelijk omschreven. Wat betreft de levering ging ook alles vlot

Chris te Z 17-08-2019

bbq hoes besteld en keurig geleverd op aangegeven adres.Makkelijk te kiezen uit meerdere varianten hoezen voor Weber.

Johan de Jong 14-08-2019

3 producten besteld, alles op voorraad op de site, echter met vertraging geleverd. 2 producten anders dan op de site, waarvan 1 niet meer leverbaar, deze blijft echter gewoon op de site staan, ook na melding via de mail.
Op de chat functie word slecht gereageerd, wachttijden van meer dan een half uur.
Kritische recensies worden niet geplaatst, alleen positieve recensies komen op de site.
Ik ben met deze webshop wel klaar en kijk even verder.

Dick van Es 13-08-2019

Gewoon FANTASTISCH komen alles na wat op site staat
Echt een prima en zeer betrouwbaar adres voor onbevangen te bestellen. Gewoon Top.

Drakenbos 13-08-2019

Goede en snelle service.
Via direct mailcontact naar voorkeuren geïnformeerd.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bas 13-08-2019

Top aanbod, snelle service, GRATIS levering! Waarom nog elders bestellen! Heel vlot en goed verlopen.

Nicole Dijk 13-08-2019

Ik heb bij andere winkels gekeken naar een goede barbecue, die had ik gevonden. Vervolgens heb ik naar de winkel gezocht waar ze die bbq het goedkoopst aanboden. Dat was de webshop allesvoorbbq.nl.

De website was overzichtelijk, de levering op tijd en tot nu toe lijkt het een prima barbecue.

Hees 12-08-2019

De omschrijving van het product was helder en compleet en het product was goed vindbaar op de website. Tevens is de leversnelheid conform verwachting.

Marien Vlok 12-08-2019

Ik heb een Cadac pizzasteen besteld. Deze werd zeer snel en voor een scherpe prijs aan mij geleverd. Het verbaasde mij dat jullie webshop circa 20% voordeliger vergeleken met andere webshops voor exact hetzelfde artikel! Kortom, een aanrader en ik kom zeker terug voor een volgende bestelling als het om BBQ spullen gaat :-)

Pieter 12-08-2019

Snelle services, groot assortiment en scherpe prijzen. Deze webshop kan ik zeker aanraden.