Allesvoorbbq.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Allesvoorbbq.nl.

Allesvoorbbq.nl stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Breda, Doetinchem en afhaallocaties in Arnhem, Nijmegen en Doesburg kunt u BBQ’s van topmerken als Boretti, Weber, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 504 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Jan 17-01-2019

Een draaispit besteld, was een stuk goedkoper als bij de concurrenten en snelle levering.

Flits 16-01-2019

Ruime keus en goede prijzen. Helaas een wat mindere ervaring met de bezorgservice. Telefonisch de bezorgdatum afgestemd. Op de bezorgdag zelf kreeg ik een mail dat de bezorging een dag later is. Dit kost mij een extra vrije dag helaas.

Jolanda 15-01-2019

Gemakkelijke, duidelijke webshop! Ruime keuze en juiste omschrijvingen van de producten. Uiteindelijk gaf de Grillmaster BBQ workshop de doorslag om bij jullie te kopen! Het wachten is nu alleen nog op nieuwe data voor de workshop.

JH 15-01-2019

Een mooie aanbieding van een barbecue met zeer hoge kwaliteit volgens de liefhebbers. De levering kwam de dag er na en alles is compleet. De handleiding is duidelijk en nu staat er een hele mooie barbecue!

Mal Robbins 12-01-2019

Order the item online and it came very fast and was exactly what it said online fast service i would recommend this site for BBQ items

Nicole van Hoof 12-01-2019

Door een prima advies van de verkoper zijn wij uitgekomen bij een prachtige Weber BBQ welke volledig voldoet aan onze eisen. Waar voor je geld en een goede investering als je er veel gebruik van maakt zoals zij, júist omdat we meer met deze Weber kunnen dan alleen maar barbecueën.

Bedankt AllesvoorBBQ!

Salvatore 12-01-2019

Via de Livefunctie, eerst informatie gevraagd en snel gekregen. De prijs van het BBQ toestel was zeer scherp tov andere webshops. Je krijgt er ook nog een grillcursus bij. Dat geeft toch het gevoel van een fysieke winkel ( ze hebben ook vestigingen).
Snelle en duidelijke levering.

Ov 11-01-2019

Supervriendelijke service en scherpe prijzen!
Snelle levering voor een groot pakket

Sonja 10-01-2019

Duidelijke website, snelle levering. Product voldoet aan onze verwachtingen.

D. Schonewille 10-01-2019

Was niet bekend met Allesvoorbbq maar belande er met zoeken wel op hun website. De service is er heel goed, mijn vraag werd goed behandeld. Omschrijving van producten is ook ruim voldoende en brede keuze in assortiment. Mijn bestelling was precies op tijd en onbeschadigd.

Perry 10-01-2019

Goede service
Correcte communicatie
Artikel in pergecte staat ontvangen
Waardering 10+++

Frederike 10-01-2019

Ik zocht een weber-accessoire en hier was die voorradig en direct leverbaar. Kon zelf bij bestelling de bezorgdag kiezen. Top.

Dieuwke Mesch 10-01-2019

Helaas kreeg ik bericht dat mijn bestelling niet op voorraad was ondanks dat de website dat wel aangaf. Het hele traject keurig op de hoogte gehouden en alle vragen beantwoord. Nette en snelle service

YvK 09-01-2019

Prima online winkelervaring. De juiste producten voor een goede prijs. Snelle levering en goede communicatie hierover.

Dennis 08-01-2019

Overzichtelijke site met heel veel keuze en nog eens ontzettend voordelig ook. Netjes op de hoogte gehouden over de levering welke heel vlot was. De barbecue is vanzelfsprekend van topkwaliteit.

Denn 07-01-2019

Duidelijke site. Bestelling makkelijk te doen, ook zonder account. De levering snel, netjes en gratis. Ik ben er blij mee! De kip kan op het spit! 😉

Pedro 06-01-2019

lage prijzen en dat met een goede service en snelle afhandeling van de zending.

gina 06-01-2019

ik ben zeer tevreden over de vlugge levering (vrijdagavond om 6 uur besteld en zaterdagmorgen om 8u15 aan de deur. Overzichtelijke website en goede prijzen. Dus een aanrader

Michel 05-01-2019

Snelle service en uigebreid assortiment voor onze nieuwe meredian 4 van cadac. Zullen zeker nog meer kopen hier. Ga zo door.

J. Aelmans 02-01-2019

Perfecte winkel gevonden met riante keuze uit allerlei BBQ en accessoires, via chatlink kreeg ik direct kontakt met een medewerker en antwoord op mijn gestelde vragen, perfect advies mogen krijgen bij een keus binnen een paar uur. Ook de prijs/kwaliteit is perfect, medegelet op kortingen en sommige cashback acties van de leveranciers. Perfecte service die zij voor 100% nakomen, d.w.z. vandaag voor 1800 uur besteld, daags erna perfecte aflevering door een gelinieerd bedrijf van Post.nl. Voor bezorging worden geen extra kosten berekend. Via Post.nl wordt je correct op de hoogte gehouden van tijdstip bezorging, ondanks feestdagen. Door de medewerkers van bezorgdienst werd mijn BBQ perfect afgeleverd tot in de garage. Chapeau voor dit bedrijf en bezorgfirma.

izmirli 27-12-2018

producten zijn over het allemaal direct leverbaar en word ook heel snel geleverd ben zeer tevreden en beveel het iedereen aan

Jorg 23-12-2018

Ik zich een vrij specifiek product voor mijn BBQ en deze was op voorraad. Dat was al erg prettig maar dat het product ook tijdens deze periode (net voor kerst) de volgende geleverd werd was al helemaal top. Dus dik tevreden!

Peter Scheffers 22-12-2018

Logische webindeling en zeer vlotte verwerking van de betreffende aankoop en de mogelijkheid deze op verschillende adressen af te halen

Ad 22-12-2018

Via de site een barbecue uitgezocht, welke voor de normale prijs op deze site stond. Tot mijn verrassing bleek deze bij het afrekenen voor een behoorlijk lagere prijs werd betekend daar deze in de aanbieding bleek. Dat was op de reguliere site niet te zien. De beloofde levertijd van één dag werd daarna ook volledig waargemaakt, ondanks de decemberdrukte bij de bezorgdiensten.

Harry 22-12-2018

Prima site,en prijs van artikelen zijn scherp in de markt gezet.
Mijn aankoop is snel geleverd,en ga er van genieten met kerst!
Bedankt allemaal.

Piet 21-12-2018

Levering is precies geleverd volgens afspraak. Top service in deze drukke tijd

R van Luxemburg 20-12-2018

De beste prijs, kwalitatief een perfect product en een snelle levering.
Super!

Liesbeth 20-12-2018

Duidelijke site, telefonisch contact gehad en vriendelijk te woord gestaan!
Super snelle levering, ik zou zeggen ga zo door👍🏻👊🏻

Wendy 20-12-2018

Hele snelle levering, wat erg prettig is rond de feestdagen.
En het artikel wat ik bestelde had hier de laagste prijs. En ik hoefde geen verzendkosten te betalen. Ideaal dus!!

WMTF 19-12-2018

De door ons gekozen kleur bbq was tijdelijk niet leverbaar, een andere (duurdere) kleur was wel onmiddellijk leverbaar. Wij hebben dan voor de leverbare kleur gekozen zonder hiervoor het prijsverschil te moeten bijbetalen.

Chris 19-12-2018

door het grote aanbod wat rommelig, maar juist het grote aanbod is een pre. Mogelijk de menustructuur wat verbeteren

PASCAL 19-12-2018

Toffe overzichtelijke shop . Snelle levering . Gratis verzending ook naar Belgié.
Heb de The Bastard Fiber Thermo BBQ Gloves besteld . Zeer tevreden .

Paul 18-12-2018

Duidelijke site waarbij het niet moeilijk was om het gezochte artikel te vinden. Ruim aanbod van het populaire merk weber. Voldoende voorraad en eenmaal gemakkelijk afgerekend met Ideal snel bezorgd naar keuze thuis of op afhaalpunt, en dat zonder bezorgkosten en zonder minimaal bestelbedrag. TOP!!!

Richard 18-12-2018

Zeer duidelijke site heel overzichtelijk.
Goede mogelijkheden om contact te zoeken tel. mail en chat.
Het advies was kundig en goed.
Uiteindelijk is het een Boretti Bernini Nero BBQ geworden geweldig apparaat voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Dylan 18-12-2018

Overzichtelijke webshop met écht alles voor de barbecue! Betalen ging makkelijk en snel, en ik had mijn bestelling al de volgende werkdag in huis. Mooi op tijd voor de feestdagen dus! Hartelijk dank AllesvoorBBQ!!

Alex 15-12-2018 Via de website gekocht

No nonsens website. Wat ze aanbieden is ook hetgeen je mag verwachten. Prijs is goed. Service is goed. Ze doen wat ze beloven. Kortom een goede webwinkel met een goede en snelle service.
Zeker een aanrader.

Seagull 15-12-2018 Via de website gekocht

Ik bestelde 2 dingen. Eén van de twee kon niet meer geleverd worden, maar in een zeer vriendelijke mail kreeg ik de keuze uit terugbetaling of aankoop van een duurder alternatief tegen een zeer voordelige prijs.
Klantvriendelijke communicatie, heel professioneel.
Eén minpuntje: ik heb 3 keer gevraagd om op vrijdag te leveren, maar alles werd op woensdag (twee dagen te vroeg, maar niemand thuis) geleverd.

Roger 13-12-2018 Via de website gekocht

Het bestellen en afleveren van mijn nieuwe BBQ, was duidelijk, netjes en snel!
Producten en prijzen ontlopen elkaar bijna niet meer, het onderscheidend vermogen zit hem tegenwoordig in de service en die van AllesVoorBBQ kan ik gerust aanbevelen!
Top & Dank!

Aad 12-12-2018 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website, ruim assortiment en snelle levering.
Alleen jammer dat je niet achteraf kunt betalen

Raymond 11-12-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer snelle levering. Na levering bleek dat er een bbq zonder rvs rooster geleverd was. Na melding via mail zonder probleem een aantal dagen later alsnog een rvs rooster ontvangen. Super service, dikke pluim.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C West 10-12-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering!

Goede communicatie via de mail. Het product werd snel geleverd en ook de samenwerking met Post.nl liep voorspoedig. We konden snel genieten van onze barbecue!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gilberte 09-12-2018 Via de website gekocht

Perfect in orde!

Levering zoals afgesproken. Prijs was de beste die ik kon vinden. Duidelijke website, geen verborgen kosten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Gielen 09-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zalige website. Prijs - kwaliteit steekt deze winkel er ver bovenuit. Prima levering en goed verpakt.

A. 07-12-2018 Via de website gekocht

Keurige afhandeling

Keurige afhandeling via mail, snelle levering met track en trace, netjes verpakt. Tekenen voor ontvangst, geeft voor beide partijen duidelijkheid. Prima produkt, prettig dat onderdelen los te bestellen zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kuipje 07-12-2018 Via de website gekocht

alles wat je hartje begeert!

De shop is zeer eenvoudig te navigeren, de verschillende categorieën wijzen zichzelf en de zoek mogelijkheden zijn zeer uitgebreid, mocht je er dan nog niet uitkomen dan kun je ze ook nog bellen, chatten (whatsapp) of mailen voor extra advies. Bovenop de toch al zeer aangename korting ontving ik ook nog een gratis workshop ter waarde van €79,- Dat is toch geweldig!!
Wat ik miste is een vergelijk met de duurdere variant, het verschil was mij in eerste instantie niet helemaal duidelijk behalve de prijs. Let daar dus op!
De factuur ontvang je niet als PDF maar gewoon als e-mail bevestiging, dit is jammer want om het "premium" gevoel van de shop over te dragen zou een pdf versie van de factuur bijdragen aan het "premium" gevoel.
Ik kan deze webshop / winkel van harte aanbevelen, dus schroom niet, bestel en geniet van je aankoop die lekker snel en eenvoudig tot aan je deur wordt bezorgd!

Michel den Hertog 07-12-2018 Via de website gekocht

Super prijs

Ik kon de hoes van de q3000 nergens vinden voor een normale prijs. Alleen bij allesvoordebbq was deze 59 elders 99 of zelfs 119
En binnen 2 dagen binnen.

Echt top !!

roger verbauwe 04-12-2018 Via de website gekocht

een aanrader !!!

via internet ben ik bij allesvoordebbq gekomen en ik heb er geen spijt van !! mijn weber is in belgie ongeveer 200 euros duurder !! dan de helpdesk is heel vriendelijk en ze aantwoorden direkt op je vragen .Levering de dag erna zoals belooft !! echt een aanrader doe zo voort !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peter 03-12-2018 Via de website gekocht

Laat het mooie weer maar komen.

Op zoek naar een gas-BBQ kwam ik op de site van alles voor de BBQ terecht. Mooie, duidelijke en "no nonsense" site. De keuze voor een Weber BBQ was gauw gemaakt in het black Friday weekend. Leuke korting, snelle levering. Wat mij betreft mag het mooi weer gaan worden. Ik ben er klaar voor.

tuinhout 03-12-2018 Via de website gekocht

Geen levering

Via website roosters voor grandhall besteld om af te halen in filiaal Eindhoven na ruim een week
nog nx vernomen terwijl roosters op voorraad staan. Na 3x telefonisch onderhoud met op website vermeld nummer 026 - 8454658
nog steeds nx!! Het antwoord wat je krijgt is we sturen het door naar filiaal eindhoven, Ik weet niet hoe ze het versturen maar zeker niet op de snelste manier??!!! Nog steeds geen reactie.

Hopelijk krijgt dit nu wel snel een goed vervolg.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Jopie1954 01-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Zeer snelle levering van bestelde artikel met daarbij exacte informatie over vordering aflevering. Product is overal gelijk geprijsd dus daar valt geen pre te behalen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -