Allesvoorbbq.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Allesvoorbbq.nl.

Allesvoorbbq.nl stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Breda, Doetinchem en afhaallocaties in Arnhem, Nijmegen en Doesburg kunt u BBQ’s van topmerken als Boretti, Weber, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joossens geert 02-06-2020

Zeer mooie shop met vriendelijke mensen , die een professionele uitleg geven en waar geen vraag teveel voor was .

Mattie 02-06-2020

Super service met aandacht voor de klant. Ze nemen echt tijd voor je en dat geeft een betrouwbaar gevoel voor jou als klant zijnde!

Angeline Gunther 01-06-2020

Mooie winkel met ruime keuze van bbq’s. Vriendelijke verkopers die je te woord staan en een goede uitleg geven.goed bereikbare winkel

Twan 28-05-2020

De advisering en de service in de winkel was meer dan goed. Ook de levering in een compact pakket was super. Helaas ontbrak 1 accessoire wat binnen 1 week was verholpen. De telefonische bereikbaarheid is minder tot slecht; alles ging per mail dat kan beter.

Ad 28-05-2020

Na bestellen van een BBQ bleek de bezorging incompleet. Na contact te hebben gehad zou probleem snel worden opgelost. Helaas niet dus. Men verwijst van winkel Amsterdam naar winkel Eindhoven. Een inhoudelijke reactie op de klacht blijft uit. Jammer.

Patrick 27-05-2020

We werden goed geïnformeerd door verkoper X. Dag A besteld dag B werd de bbq al geleverd👍

Jordy 27-05-2020

Ik was super blij. Mocht gebruik maken van een oude offerte. Top service. De BBQ zou niet op voorraad zijn. Dit kwam mij prima uit want ik wilde deze graag de 26ste van mei geleverd krijgen. Dit ook 4x gevraagd en gelukkig ook 4x bevestigd gekregen. Tot mijn spijt kreeg ik midden in de nacht op 5 mei een bezorg bericht gekregen. Dat op 6 mei de BBQ geleverd ging worden. Met man en macht geprobeerd om de BBQ niet om 1015 geleverd te krijgen. Verrassing weg. Rand deals verpest. Ik dit totaal niet. Na 3 emails een sms en een chat bericht. Krijg ik om 0900 een bericht dat ze hier zsm contact met me over opnemen. Uiteraard werd netjes de BBQ geleverd om 1015 en nog niets gehoord. Zeer blij met de nieuwe BBQ. Alleen om nog wat van allesvoorbbq te horen moest ik zelf een email sturen. 2dagen erna reactie met een simpele sorry.

Jammer. Dacht dat afspraken belangrijk waren deze tijd een hele dure verrassing verpest. Randzaken verpest.

Tom 24-05-2020

Fast delivery, good assortment. I could compare all different models and make my choice easily.

James 24-05-2020

Mooie overzichtelijke winkel, gebruiksvriendelijke webshop en het personeel is zeer vakkundig & klantvriendelijk.

Marja 24-05-2020

Goede prijs, snelle levering.
Volgende keer als ik iets nodig heb ga ik weer hier bestellen.

Frank 24-05-2020

Prima service voor een goeie prijs! Een mooie Boretti bbq en een bbq workshop gratis erbij. Superleuk en lekker!!!

M 23-05-2020

We zjin prima geholpen in de winkel in Zoeterwoude. Duidelijke info gekregen en er werd goed meegedacht.

Tony 23-05-2020

In de winkel een bbq uitgezocht, super goed geholpen, ze weten je er alles over te vertellen, echt top service!!

Koot 23-05-2020

Erg vriendelijk te woord gestaan door de medewerker aan de telefoon. Hij heeft zijn uiterste best gedaan om mijn bestelde artikelen op tijd in het filiaal te krijgen. Helaas bleek dit toch niet mogelijk waarna hij mijn order heeft omgezet in een thuislevering waardoor ik de spullen alsnog op tijd zal ontvangen.

Barry Heeten 22-05-2020

Zeer goed geholpen
De persoon in de winkel nam alle tijd om alles goed uit te leggen.
En had zeker verstand van bbqen.

Mich3 22-05-2020

Betrouwbare webshop met een snelle levering. Prijzen liggen heel goed. Alles verliep vlekkenloos.

Versteegh 22-05-2020

Ik zocht een vervangendonderdeel voor mijn Weber gasbbq. Bij “ alles voor de bbq” vond ik het onderdeel. De naam van de website dekt volledig de waarheid. Ik beveel deze winkel dan ook graag aan

Ralph 21-05-2020

Prima en eerlijke shop. Nadat ik de bestelling had geplaatst direct de bevestiging en ondanks alle coronatoestanden en druktes in de transportwereld, de produkten op de juist aangegeven datum gekregen. Keurig. Erg blij met de geleverde produkten.

Marlou 21-05-2020

Heel vriendelijk en duidelijk uitleg gehad over verschillende soorten bbq. Bij aankoop heel behulpzaam geholpen.

Arthur 21-05-2020

Prachtige winkel in Naarden! Vandaag een nieuwe bbq wezen uitkiezen. Top geholpen en erg vrolijk met mijn nieuwe aanwinst richting huis gegaan! Service, diversiteit aan bbqs en accesoires dikke prima!

Joost 21-05-2020

Ik kom al meerdere jaren bij deze winkel. Wanneer ik iets nodig heb m.b.t. een BBQ of televisie dan ben ik bij deze winkel te vinden. De verkopers zijn goed op de hoogte wat ze in de winkel hebben te staan en kunnen met mijn wensen elke keer een goed product vinden met een prijs wat binnen het budget valt. Ik ben nu al een paar keer door Ralf geholpen. Complimenten voor zijn kennis en expertise. Mij zal je nog vaker bij deze winkel zien!

R. Moonen 20-05-2020

Zeer overzichtelijke site met een heel groot assortiment !! Prijzen zijn bijzonder concurrerend. Levering gaat supersnel, zaterdag aan het eind van de middag besteld, maandag al in huis !! Ook de klantenservice is super, ik had wat kleine onvolkomenheden aan de BBQ, maar dit is dezelfde dag nog opgelost !!! Ga zo door !!!

Steven 20-05-2020

Bastard Medium Compleet 2020 besteld. Wat een mooi apparaat! Goede service en perfecte levering. Erg tevreden.

G A A bossers 20-05-2020

Werd heel netje geholpen door ****f filiaal Breda mooie winkel ook beetje korting dus zeer te vrede klant en goede prijs

Erik 19-05-2020

Super snelle levering tegen een goede prijs. Alleen jammer dat ik in de winkel in Zoeterwoude niet geholpen ben.

Robbert 19-05-2020

Snelle levering. Heldere beschrijvingen. Goed assortiment om uit te kiezen.

Ruud Zonneveld 19-05-2020

Wat een ongelofelijke snelle levering ( zeker in deze coronatijd) de ene dag besteld en de volgende dag geleverd...super! Het monteren van de buitenkeuken was wel een klus(-je) maar wat een goede beschrijving wordt erbij geleverd helemaal superduidelijk.
Ik vind dat jullie de 10 moeten halen want ik heb sowieso geen negatieve opmerkingen.

Timo Don 19-05-2020

Ik ben supergoed voorgelicht wat de beste bbq voor mij zou zijn. Goede prijs en alles is vlekkeloos verlopen. Erg tevreden over de klantvriendelijkheid!

Jane 18-05-2020

Vooral in deze crisis-tijd van de corona hebben jullie dit de volgende dag nog kunnen leveren!!! Supervet!!! Was een beetje laat voor een cadeautje voor mijn partner, dus dacht...die komt niet op tijd. Maarr...onverwacht voor mij, kwam het toch nog op tijd binnen! 3 uurtjes eerder voordat mijn partner binnen kwam. SUPER SERVICE van jullie!!! Complimenten!!!

Stefan vd Veld 18-05-2020

BBQ besteld en snel geleverd.
Doos geopend en ontdekte meerdere krassen en deukjes in de BBQ.
BBQ in elkaar gezet en contact opgenomen met de klantenservice.
Ik werd snel en netjes beantwoord en wat foto's gestuurd.
Samen met de medewerker tot een mooie compensatie gekomen .
De medewerkers hielpen mij netjes en snel, zonder moeilijk te doen (wat je niet vaak meemaak).
De BBQ die ik heb genomen zal ik nooit meer bestellen maar 1 ding is zeker, de volgende BBQ koop ik sowieso weer bij allesvoorbbq.nl

Jaap 18-05-2020

Duidelijke website, snelle service en goede prijs.
BBQ in een dag geleverd inclusief gratis hoes.

M vd Eng 18-05-2020

Snelle keurige service. Mailupdate over levering. Ik kan het product nog niet beoordelen aangezien het een kado is.

Paul 17-05-2020

Mooie ruime winkel met een zeer breed aanbod aan bbq spullen. Vriendelijke ontvangst en goede uitleg.

Luciën Suderée 17-05-2020

Overzichtelijke site met leuke aanbiedingen zoals de door ons gekozen Boretti compleet met mooie beschermhoes.
De levering ging snel en netjes, ik werd constant op de hoogte gehouden zelfs op de dag van de levering zelf.

Thagai 16-05-2020

Vandaag een Weber spirit E320 Premium gekocht op advies van A. Wat een geweldige adviseur, met veel rust en tijd alles uitgelegd en de vele vragen beantwoord. We wilden graag een kleine instap buitenkeuken. Hij heeft goed aangevoeld wat wij belangrijk vonden en de juiste bbq aanbevolen. Eenmaal thuis aangekomen hebben we deze inelkaar gezet (koste iets meer tijd dan verwacht) en in gebruik genomen. So far so good! We zijn blij dat we vanuit Rotterdam het ritje Breda gemaakt hebben!
Ontzettend bedankt voor je expertise A!

Ron 16-05-2020

Snelle site veel mogelijkheden zeer veel op voorraad tegen goede prijs
Vlotte levering duidelijk alles weer gegeven

Yvonne 16-05-2020

Héle fijne bbq. ‘Nieuw’ gekocht. Alleen jammer dat de schroefjes in een Ikea zakje zaten en er koffie gemorst was over de gebruiksaanwijzing.
Eerlijkheid had meer charme gehad.

Mark Verwijmeren 16-05-2020

Grote keuze en je kunt er eerst rustig rond kijken.
En je wordt er verder vlot en vriendelijk geholpen.

A Steur 16-05-2020

Wij zijn geweldig geholpen,hele goede informatie gehad.Nam alle tijd voor ons ,zeer prettig.Vandaag voor het eerst gebruikt wat een top BBQ .Daar gaan wij heel veel plezier aan beleven .

rob de lugt 16-05-2020

Ik geef een ruim voldoende ....
Ik wist wat ik wilde hebben en zodoende was ik snel klaar. De jongens boden aan om thuis te brengen omdat de verpakking niet in auto paste. De jongen denkt mee gaat naar de winkel ,komt terug en zegt voor 100 euro heeft u hem vanmiddag nog. Dat was ook bedoeling. Na goed mee gedacht ....

Neline 15-05-2020

Prima op de hoogte gehouden. Artikel was toch niet aanwezig, waardoor er langer gewacht moest worden en het niet op tijd was om het als cadeau te geven. Maar zoals ik zei goede communicatie. Artikel was wel ietsje beschadigd of gedeukt. Niet vreselijk ofzo, maar wel wat je bij een helemaal nieuw artikel niet hoeft te verwachten wat mij lijkt.

Sven 14-05-2020

Gemakkelijk een bestelling te maken en zelfs in deze coronatijden in 4 dagen thuis geleverd in België.

Pascal 14-05-2020

Moest nog wat kleine spullen hebben als een BBQ gereedschapset en een Weber pizza steen. Had vorig jaar onze Weber ook al bij AllesvoordeBBQ gekocht, zeer naar tevredenheid. Ook nu weer snel geleverd voor een goede prijs.

Joost 14-05-2020

Top geholpen door Jordy! Mooie acties en service, Boretti gekocht tegen een mooie scherpe prijs!

Freek Schulz 14-05-2020

Erg goed geholpen door J.W. van het filiaal in Breda. Verstand van zaken, meedenkend en klantgericht.

Kevin 14-05-2020

Overzichtelijke website, brede aanbod, en snelle levering! Erg tevreden met zowel het product als de aankoopervaring. Wordt mijn vast adres voor BBQ-spullen.

Harry 13-05-2020

We werden prettig en deskundig geholpen
Gaan zeker vaker terug en zal ook family en vrienden aanraden er zeker naar toe te gaan

Leon 13-05-2020

Beschadigde bbq geleverd (transport schade), afwikkeling van retourneren ging erg moeizaam, komen afspraken niet na en bereikbaarheid/respons is slecht...

Sander 13-05-2020

As je een BBQ wil kopen moet je hier zijn! Ik ben vandaag zeer vakkundig door X in Eindhoven geholpen. Hij was goed op de hoogte van de verschillende modellen en het was een aangenaam gesprek. Het assortiment is heel breed en voorraad was er genoeg.

Zeer fijne winkel met, zoals de naam al zegt, alles voor BBQ!

R. Meeuwenoord 13-05-2020

Bij alles voor BBQ, kolen, rooster, roosterverhoger en smokerbox besteld.
Alles hadden wij binnen een dag al binnen, de producten zijn van uitstekende kwaliteit
Ook de bezorging en verpakking was dik in orde
Al met al een dikke 10