Allesvoorbbq.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Allesvoorbbq.nl.

Allesvoorbbq.nl stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens met fysieke winkels in Amsterdam, Breda, Doetinchem, Eindhoven, Groningen, Naarden, Utrecht en Zoeterwoude. U kunt BBQ’s van topmerken als Boretti, Weber, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen

Deze score is berekend op basis van 238 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Marloes 22-05-2022

Via internet vond ik deze website van Allesvoorbbq. Een hele mooie, duidelijk website, waar ook het bestellen gemakkelijk ging. Direct na het bestellen ontving ik een mail dat het product niet geleverd kon worden volgens de eerder aangegeven levertijd. En toen bleven de mails uit. Na 2 weken na de bestelling, heb ik zelf verschillende dagen geprobeerd te bellen, maar kreeg niemand aan de telefoon. Ook heb ik het online formulier ingevuld, zonder een reactie op te krijgen. En ook veel mails gestuurd (om te vragen naar de status van de bestelling). Uiteindelijk kreeg ik per email een bericht (zonder excuses!) dat de producten zijn toegezonden. Deze producten hebben we, na bijna 4 weken, ontvangen. Overigens zijn de producten geheel naar wens. Echter de service liet te wensen over en dient verbeterd te worden.

RobbieS 21-05-2022

Prima geholpen. Goed en uitgebreid advies met tips. Hierdoor direct kunnen beslissen.

Ron 20-05-2022

Wilde de Boretti bbq eerst zien, daarom de winkel bezocht. Hierna zeer goed geholpen door een persoon die wist waar hij het over had.

Jerdiest 19-05-2022

Goede prijs, en snel geleverd zoals aangegeven op de website. Zeer tevreden!

van Leent 19-05-2022

Fijne winkel. Goed geluisterd naar onze barbeque wens en daardoor onze keuze kunnen maken.

Wim 18-05-2022

De verkoper deed prima zijn best het product uit te leggen. De bereikbaarheid van de winkel is perfect. Parkeren voor de deur. Goede koffie

Fam. Bongers 15-05-2022

Al wisten wel ongeveer wat we zochten, het was een duidelijke informatie en de keuze erin was genoeg.
Rond gekeken bij meerdere sites maar de prijs was hier het scherpst.

Ton Polderman 14-05-2022

Deze winkel is zeer uitgebreid en de wijze waarop wij geholpen werden en advies kregen os super. Ondanks personeels tekort, nam hij de tijd voor ons.

Sergey 14-05-2022

Zocht een tijdje naar een Borrel 2.0. Bij allesvoorBBQ was deze in combinatie het laagst geprijsd. Zaterdag mijn bestelling geplaatst. Kreeg bericht dat deze maandag wordt geleverd. Heb postnl geappt of deze dinsdag geleverd kon worden. Het kon.
Kwaliteit van de BBQ is zoals verwacht goed.
Mijn eerste ervaring is tot dus ver perfect. Alles volledig conform afspraken/verwachtingen.
Dank!

Michael 13-05-2022

Goed en vriendelijk klantcontact...deskundig en betrouwbaar advies. Snelle en goed verpakte levering, feedback door het bedrijf over de levering.

Amoury 12-05-2022

Zeer tevreden van de winkel in breda! Eigenlijk valt er niet meer te zeggen, maar ga dit toch doen. Ben geholpen door een zeer vriendelijke verkoper die mij een zeer professionele en duidelijke uitleg gegeven heeft. Ik kwam voor een houtskool BBQ en twijfelde tussen een weber en een kamado BBQ. Ik ben uiteindelijk voor de Weber gegaan ook al is deze een goedkoper type de verkoper heeft mij hier heel eerlijk een uitleg over gegeven en heeft over geen enkel product bewust negatieve commentaar gegeven om bv enkel een dure te kopen. Ook heb ik de BBQ in een andere winkel goedkoper gezien hier hebben ze de prijs meteen aangepast en ik heb de normaal bijgeleverde accessoires kunnen wisselen naar accessoires die ik nuttiger vondt . Ik heb mijn nieuwe winkel gevonden en zal hier zeker nog terug komen om mijn volgende ( stilletjes droom ik toch van een kamado BBQ ) te kopen of mijn accessoires. Groetjes een zeer te vreden klant !

Bolucluc 12-05-2022

Echt super tevreden
Goede korting
Goede service houden je uitstekend op de hoogte van de levertijden
Goede uitleg
Al met al super tevreden en zeker aan te bevelen

Morgan 11-05-2022

Goeie prijs, voorraad en voor 18:00 besteld, volgende dag in huis..... Dit was voor mij doorslaggevend om bij allesvoorbbq.nl te bestellen. Vrijdag 17:00 besteld, rooster van Weber had het begeven, dus zaterdag lekker BBQ'tje op mijn Webertje met nieuw rooster. Zaterdag, niets ontvangen. Mogelijk dan maandag? Helaas,.... Bestelling woensdag ontvangen. Nog steeds blij met rooster maar verwijder de tekst op de website. Voor 18:00 besteld, ooit geleverd. Dit is valse hoop creëren. Geen "volgende keer beter" voor mij.

Marianne 10-05-2022

Prima ontvangen en geweldige service. Snelle levering, binnen 24 uur hadden wij de bbq in huis.

SonjaW 08-05-2022

Altijd als we in de winkel komen voelen we ons direct welkom en worden vriendelijk en vakkundig geholpen om een goede keus te maken. Prima winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het aanbod is reuze!

T. Carstens 06-05-2022

Al eerder een bbq van Grandhall bij allesvoorbbq besteld. Netjes verpakt en geleverd. Nu nog een accessoire besteld, die de volgende dag werd geleverd.

William van Schaik 06-05-2022

goed, gedegen en eerlijk advies. Geadviseerd wat er nodig was en niets teveel. Behulpzame adviseur/verkoper

J 05-05-2022

Overzichtelijke winkel, vriendelijk en professioneel personeel. Goed bereikbaar met de auto

Dmitrii 04-05-2022

The shop has a great assortment - all the things I needed to get grilling was available at once, and delivered very fast.

walter karlas 04-05-2022

snelle service donderdag de bbq besteld en vrijdag in huis. zeer goed verpakt en duidelijke omschrijving. het mooie vond ik dat het gereedschap om te monteren in de verpakking zat.
heel tevrede met mijn aankoop

Vissers 03-05-2022

Via de website zag ik dat er een showroom in de buurt was (Den Bosch), eenmaal daar stond alles netjes bij elkaar om goed het verschil te kunnen zien. De medewerker was heel vriendelijk en heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ik voor een minimaal verschil door een actiepakket veel meer accessoires er bij heb gekregen. Alles was mooi op voorraad zodat rond het avond eten de eerste gerechten alweer klaar stonden. Overzichtelijke website en winkel, vriendelijk persoon en producten op voorraad. Precies waar je naar opzoek bent lijkt mij!

Tver 02-05-2022

Via de chat s avonds perfect advies gehad en een green egg met tafel en een set accessoires besteld en snel bezorgd. Andere aanbieders geen voorraad, langzaam en duurder. Ik wil achteraf iets ruilen en dat is ook geen probleem. Net mijn eerste egg bbq gedaan, echt smullen

Familie Norbart 02-05-2022

Deze week een weberbbq gekocht. Alles werd supersnel geleverd, zoals beloofd op de website. Ook werden mijn vragen over een artikel via de mail erg snel beantwoord. Supertevreden in Brabant.

Hoogendijk 01-05-2022

Wij zijn vandaag heel fijn en vriendelijk geholpen in filiaal Zoeterwoude door Een verkoper, duidelijke uitleg en goede prijs,we kijken naar de Basterd urban medium uit

Lidewij en Patty 01-05-2022

Zijn geweest bij Alles voor Bbq te Breda. Aldaar zijn we heel vakkundig en zeer vriendelijk geholpen door Ralf. Alle tijd en aandacht gaf hij ons. Nu blije eigenaren van een Borerti Barilo 2.0 met de nodige accessoires. Mooie winkel met heel veel keus. Top winkel en top verkoper.

CS 30-04-2022

Na veel uitzoeken en informeren over de aankoop van een gas bbq, de stap genomen deze te kopen. In de winkel professionele hulp gekregen en toch een ander type gekozen. Vooral door het advies, informatie en professionele hulp een aanrader vanuit ons.

Femke 29-04-2022

Mooie winkel in Breda met ruim assortiment. Vriendelijk geholpen door Ralf, kon genoeg vertellen over de verschillende soorten barbecues en over de kwaliteit. Fijn dat ik de brarbecue die ik koos gelijk kon meenemen. Het was prettig dat ik eerst zelf even kon rond kijken maar dat wel vlot werd gevraagd of ze konden helpen.

Sonnemans 29-04-2022

Snelle levering zonder verzendkosten voor een goede prijs van een degelijk aanvoelende Grandhall G3 hoes. Pasvorm goed alleen de lengte aan de voorzijde was anders dan de omschrijving en foto's. Na een mailtje met foto en vraag kwam er snel een reactie met bevestiging dat dit voor betere bescherming is. Hopelijk blijft de hoes goed zitten. AllesvoorBBQ.nl lijkt vooralsnog een goede leverancier met aantrekkelijke prijzen!!

Jan-Willem van Boom 28-04-2022

Super snelle levering en perfect time slot bij levering.
BBQ was zwaar maar werd gelijk op de goede plaats gezet.
Sjappo

Prachtig product 28-04-2022

Duidelijke site, product voldoet aan onze verwachting. Levering was volgens afspraak

Jes 27-04-2022

Vriendelijk geholpen maar jammer dat bezorging de volgende dag werd toegezegd en uit de online gegevens later bleek dat bezorging een dag later was en dus niet de beloofde volgende dag. Was even geregel om te zorgen dat er iemand thuis was.

Youri 27-04-2022

Overzichtelijke website.
Gemakkelijk in gebruik.
Duidelijke afbeeldingen en beschrijvingen van een product.
Mensen komen hun beloftes na, d.w.z. er stond 'de volgende dag geleverd' en het werd ook zo geleverd (het was zaterdag).

Jeroen 26-04-2022

Een goede aanbieding op de site die na mailcontact nog beter werd. Snelle reacties en levering, bedankt (*)!

Edwin S. 25-04-2022

Goede overzichtelijke website,
Breed aanbod online,
snelle verzending (incl. Update status),
levering product voldoet exact aan info va de website

Freya 25-04-2022

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe Boretti Fratello 2.0 incluis gratis hoes. Aangezien ik interesse had een combinatiepakket met de Boretti brikettenstarter, nam ik per e-mail contact met Allesvoorbbq.nl en kreeg een zeer mooie korting bovenop. Aangezien het een deal was dat niet op de site beschreven stond, regelde Allesvoorbbq.nl alle noodzakelijkheden en werd de bbq op de door mij gekozen datum keurig geleverd. Zeer tevreden alvast van de goede service!

Martin 23-04-2022

Hoes voor Spirit was uitverkocht. Besteld en met twee dagen een mail dat deze aanwezig was.
Ook nog goedkoper dan elders.

Vincent 21-04-2022

Alles is gegaan zoals afgesproken. Prettig en vlot chat-contact, de juiste prijs, levering op tijd en correct, tevreden over product

Hans Schneider 21-04-2022

Geweldige, vriendelijke verkoper. Wees ons op oor en nadelen van diverse bbq’s en maakte een top deal voor ons met ma imams korting.
De levering was zoals afgesproken: op tijd en netjes.
De geleerde bbq was goed verpakt en tip top in orde.

Dimitri 21-04-2022

Keurig op tijd binnen en vooraf even bellen is goede service. Snelle levering.

marc 19-04-2022

mooie bbq van boretti en goede kwaliteit, levering door firma ( was niet ongekend ) was goed ondanks het hoge gewicht

Michaël 18-04-2022

In de winkel door *** geholpen die direct vriendelijk advies gaf en voorstelde om alles te laten leveren. Wetende dat ons vakantie eraan kwam gaf hij aan mee in de gaten te houden dat alles zeker op tijd binnen zou komen en het te laten weten wanneer alles dus geleverd kon worden en zo kwam hij ook zijn belofte na. Enorm behulpzaam, oprecht en vriendelijk. Nu alles binnen is tellen wij af tot de vakantie en het eerste stuk vlees op de BBQ. Wij zijn zeer dankbare klanten.
Merci

EC 16-04-2022

Mooie site duidelijk info en goede prijzen. Wat wil je nog meer. Hier zouden andere een voorbeeld aan moeten nemen

Nick 15-04-2022

Goede service in de winkel. Verstand van hetgene wat zij verkopen. Erg blij met the bastard! Bedankt.

Dick Roon 14-04-2022

Ik heb bij deze winkel besteld omdat de prijs hier het beste was. Het was voor mij de eerste kier hier en ik heb absoluut geen spijt. Ik heb een weber 1200 bbq gekocht en hij zietcer schitterend uit. Op de site staat hij goed beschreven, precies wat ik zocht. Ook word je goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. Je hebt ook de mogelijkheid wanneer je hem wilt laten bezorgen en tevens waar. Ik wilde hem 2 dagen later en dat was geen probleem. Al met al ben ik zeer tevreden!!!!

Rens de Bruijn 12-04-2022

Ruim assortiment, deskundig advies. De medewerker die ons hielp lijkt wel een voorkeur te hebben voor de basterd, maar dat was ook overtuigend. Door opslag van een acties met televisies stond het aardig vol maar dat namen we voor lief en dat is maar tijdelijk.

Rebel 11-04-2022

Groot assortiment , goede prijs , snelle levering. Al met al een goede ervaring.

Johan 11-04-2022

Allesvoorbbq heeft een overzichtelijke website zodat je zelf snel en gemakkelijk je bestelling kunt doen zonder afhankelijk te zijn van druk bezette medewerkers. Via de site was de plate setter die ik zocht makkelijk te vinden en werd daarna snel opgestuurd. Dus met weinig moeite het juiste product zonder lang te wachten

Aad Paans 10-04-2022

Goed advies en uitleg. Vriendelijk en deskundig personeel, neemt de tijd voor je.
En uiteraard een lekker bakkie koffie.

Erik 06-04-2022

Fijne webshop waarin je goed de producten kan bekijken en bestellen.
De Weber Q1200 op gas aangeschaft en gasbusjes, alsmede hoes meebesteld.
Snelle levering wn goede communicatie.

Bob 05-04-2022

Prijs en levering meer dan OK! Vriendelijke mail gekregen dat mijn bestelling net uit stock was en dat levering iets later ging zijn. 2 werkdagen later was hij er al! Top service, bedankt!