Allesvoorbbq.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Allesvoorbbq.nl.

Allesvoorbbq.nl stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Breda, Doetinchem en afhaallocaties in Arnhem, Nijmegen en Doesburg kunt u BBQ’s van topmerken als Boretti, Weber, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

L eon 19-07-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle bezorging

Zowel de BBQ als andere bestelde goederen zeer snel en vriendelijk geleverd tegen zeer scherpe prijzen.zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gijs 19-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige Bastard kamado

Ik heb een grote Bastard kamado gekocht met een paar accessoires erbij. Er zat iets verkeerd erbij maar, werd binnen 24 uur nageleverd. Alles netjes verpakt en een perfecte service !! Ga zeker vaker wat bestellen !!

Leo G 19-07-2018 Via de website gekocht

snel en correct afgehandeld

Alles is correct geleverd en snel, er was iets niet meegeleverd maar werd de dag nadien nageleverd nadat ik het gemeld had.

Yvo P 18-07-2018 Via de website gekocht

Topservice aan de beste prijs

Gemakkelijk online shoppen, bestellen en al 1dag later werd onze barbecue netjes verpakt aan huis bezorgd.
Dit alles aan de beste prijs.

Geert 18-07-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede service

Op de website stond aangegeven dat er nog een exemplaar van het model dat ik zocht in de winkel aanwezig was. Hiervoor ben ik naar de winkel gereden waar ik direct te woord gestaan werd. Terwijl ik bij een medewerker afrekende haalde een andere medewerker de bbq uit het magazijn en liep tilde hem daarna ook in mijn auto. Goede vlotte service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bart 18-07-2018 In de winkel gekocht
Breda

Super service, meedenkend en hulpvaardig

Super service, meedenkend en hulpvaardig. Zeer tevreden, we komen zeker terug om onze weber nog verder uit te breiden

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

stefan 17-07-2018 Via de website gekocht

goeie kwalitijds produkten aan en eerlijke prijs

vandaag besteld morgen geleverd zeer perfect verpakt echt een aanrader
mooi netjes op het afgesproken uur geleverd en goed plan erbij om mijn bbq te installeren nu rest alleen nog te genieten

Tevreden familie 17-07-2018 Via de website gekocht

snelle keuring levering, online bestelling

De complete bestelling wordt snel en op een tijdstip wat jou het beste uitkomt bezorgd. Tevens was de beschrijving duidelijk en binnen 15 minuten stond de BBQ in elkaar.

Roosvlindertje 17-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik had een aantal vragen en kon gelijk via de chat iemand spreken die mijn vragen kon beantwoorden. Hierdoor heb ik de juiste keuze kunnen maken. De volgende dag was de bestelling binnen. Ben absoluut een tevreden klant!

Woudstra 17-07-2018 Via de website gekocht

Top service!!!!

Had op andere site weber q1200 gezien, maar uitverkocht! Toen naar goedkoop alternatief gezocht en kwam uit bij allesvoorbbq!! Echt snelle levering en via de online chat alle vragen beantwoord gekregen. Echt aanrader!!

Nico 17-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Hoe jullie het doen weet ik niet maar dit lijkt op magie! Gisteravond om 22:15 uur een beugel besteld voor mijn Weber BBQ, stille hoop dat hij voor het weekend geleverd zou worden, maar Hans Klok stond vanmorgen voor de deur met een doos. Geen konijn maar mijn bestelde beugel, 15 uur na mijn bestelling is hij gemonteerd! Top, zeer tevreden 💪🏻😉

Christel 17-07-2018 Via de website gekocht

Vlotte vriendelijke bezorging

Een onbekende ervaring met jullie is zeer positief verlopen.Vlotte maklijke bestelling..het verloop goed en duidelijk te volgen en een vriendelijke levering .Een aangename ervaring waarvan ik zeker nog gebruikga maken!!

Pim 17-07-2018 Via de website gekocht

Supersnel en goedkoop geleverd

Na mijn bestelling werd ik direct op de hoogte gehouden wanneer ik mijn pakket kon ontvangen. Was zelf niet thuis maar werd gebeld of het bij de buren afgegeven mocht worden. Verder fijn hoe je op de site geadviseerd wordt. Top!

C. Klieverik 16-07-2018 Via de website gekocht

Goede communicatue en super nette en snelle levering

Met vragen via de chat zijn wij zeer prettig geholpen. Duidelijke antwoorden wat ons naast de handige vergelijk functie op de website heeft geholpen tot de juiste keuze.

Afke 16-07-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik had een briketten starter nodig. Was nergens te krijgen. Hier wel, ook nog de goedkoopste en werd de volgende dag bezorgd! Ook fijn dat ik de keuze had om het op een post nl punt te laten bezorgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Coninx 16-07-2018 Via de website gekocht

TOP Webshop

Had extra info over een BBQ gevraagd en er werd onmiddelijk via chat op gereageerd. Prima.
Aankoop , top prijs.
Levering binnen 24u.(België) geweldig.Alles netjes geleverd geen ingedeukte/gescheurde verpakkingen.
BBQ precies zoals aangeboden , geen gebreken.
TOP service.

A 16-07-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Hele goede Service

Vandaag heel goed geholpen door een medewerker van AllesvoorBBQ. Dacht met ons mee en we hebben nu een super mooie BBQ met een leuke aanbieding. We hebben zin in de workshop die we nog mogen volgen.

Fam. de Winter 16-07-2018 In de winkel gekocht
breda

Duidelijke uitleg !!!

Binnen een kwartier is duidelijk welke bbq bij je past. Uitleg is duidelijk en met veel enthousiasme ! Leuke aanbiedingen (bv gratis workshop of gratis bbq hoes).

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

B.Kee 15-07-2018 Via de website gekocht

Fijn contact, goede service

Deze winkel heeft zowel online als fysieke mogelijkheden. Heel prettig als je toch even 2 modellen wil zien. Ik werd erg prettig geholpen, en de volgende aankoop zal ook zeer zeker weer hier zijn!

Dolores 15-07-2018 In de winkel gekocht

Fantastisch service

Wij waren op zoek naar een gasbarbecue en wij hebben onze keus op een Weber q1200 laten vallen
Na veel bekijken op internet kwamen wij op de site van allesvoorbbq , deze was gelijk heel overzichtelijk en was de keuze snel gemaakt
Alleen wilde wij toch even gaan kijken in Breda bij bij de winkel van allesvoorbbq, dat is ook aan te raden om daar even te gaan kijken
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door het aanwezige personeel.,met een lekker bakkie koffie.
Na het zien van de weber Q1200 hebben wij deze gelijk meegenomen, met de nodige accessoires
Bedankt voor de goede service

Gunther 14-07-2018 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit verhouding

Na vergelijken in winkels en online, uiteindelijk toch beslist om voor jullie te kiezen en nog geen minuut spijt van. Veruit de goedkoopste en gratis aan huis geleverd, ook in België! Wij raden jullie aan iedereen aan. Nog een gratis hoes bijgekregen.

Harrie Hupperts 14-07-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

De shop is geweldig, vakkundige vriendelijke mensen, zeer goede service; wordt altijd keurig terug gebeld om iets af te stemmen

Ron 14-07-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Na een bbq te hebben besteld is deze de volgende dag ook bij ons afgeleverd.
Deze bleek achteraf gezien te groot te zijn en werd zonder enig probleem retour genomen en terug betaald.

Taecke Daniel 14-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service, vriendelijke bediening

Heb gewoon gevonden op internet, gemakkelijke en veilige betaling.
Levering op tijd. Prijs kwaliteit goed product

Nathalie 14-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering naar België

Doen wat ze beloven, snelle levering naar België, goede service, concurrentiële prijzen. Tevreden klant!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 13-07-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Wij zochten een goede degelijke BBQ. Via google kwamen we uit bij allesvoorbbq.nl ontzettend veel keuze en goede kwaliteit. Volgende dag al binnen. Erg snel. De dag na het bestellen nog even in de winkel in breda geweest. Gewoon even extra accessoires gekocht. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geert 13-07-2018 Via de website gekocht

Zo hoort een winkel te zijn

Via internet op zoek gegaan naar bepaalde producten, bij allesvoorbbq uitgekomen. Overzichtelijke site, goedkoper dan anderen en nog geluk dat er een promotieactie was. Betaling uitgevoerd, 2 dagen na bestelling alles correct geleverd. Ben super tevreden!

Maarten 13-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en snelle service!

Ik heb een vraag gesteld via de chatfunctie. Ik kreeg hierop snel antwoord. Verder duidelijke uitleg en snelle service.

Sven van Wolfswinkel 13-07-2018 Via de website gekocht

Top service!

Grandhall Maxim GTI4 besteld, snel geleverd en ze waren de goedkoopste!
Enig minpuntje was het transportbedrijf die hem helaas beschadigd had! Maar ook dat probleem was prima opgelost! Dus voor mij een 10!

Frits Vroom 13-07-2018 Via de website gekocht

Top service met prima after sales

Weber gas BBQ gekocht. Tijdens koop al prima advies ontvangen via de chat functie. Na levering wat problemen ondervonden met het in elkaar schroeven van de BBQ. Ook hier snel en adequaat advies. Al met al een zeer positieve ervaring!

Ger 12-07-2018 In de winkel gekocht

Fantastisch geholpen

Wij hadden reeds lange tijd niet meer gebarbecued en wilden dit weer gaan proberen. Daarvoor zochten wij een nieuwe BBQ. Door Anne van "AllesvoorBBQ" in Breda werden wij prima geadviseerd bij het maken van een keuze uit het enorme assortiment. Uiteindelijk liepen wij met een goed gevoel en een Weber Pulse 2000 de winkel uit. Geweldig !!

Freddy 12-07-2018 Via de website gekocht

Aanrader

Zeer overzichtelijke website ,bij het chatten voor inlichting direct geholpen,
bestelling goed te volgen en snelle en verzorgde levering.

Ed 12-07-2018 Via de website gekocht

Top internet site

Telefonische contact gehad over een product. Kreeg hierbij duidelijke uitleg hierover. Zodat de bestelling voor mij makkelijker werd. Aardige mensen en blij met de bestelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H. Poot 11-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering met workshop cadeau!

Wij hebben bij jullie gekocht, omdat de Smokey Mountain Cooker smoker van Weber bij jullie het voordeligst werd aangeboden. Bovendien kregen we twv € 79,00 een workshop cadeau.

Federica 11-07-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Disappointed so far

I ordered a BBQ from Allesvoor BBQ encouraged by the positive online review and by a first good impression at the store. But after the purchase I have been quite disappointed with thir assistance.

We ordered a BBQ (Boretti Bernini) in store in Eindhoven on Friday (July 6th) and we were told we would receive it at home on Tue July 10th. We would have preferred to bring it home directly but we were told it was not available in store, but it was in stock so we would receive it at home for free in few days, which was totally fine with us. So I arranged to be at home on July 10th waiting for the delivery (which requires some planning since we both work). Since I didn't receive any further information on the time of deliverly, on the morning of July 10th I contacted the Live Chat, which only then informed me that the product was actually not in stock and that I would recive more info via email. As promised I received an email with updates saying that the product is expected to arrive at their logistic center end of the week and sent afterwords. Expecting the delivery un Tuesday, we already planned a BBQ and invited all friends for Saturday, and apparently now we are not sure anymore if we will have the BBQ on time and have only vague information on the new delivery data (and no apologies at all for the inconvinience).

In the meantime, if I check their website the same product appears to be in stock (green dot next to the store), and still say that "delivery tomorrow" is available. So I am wondering why do we have instead to wait for an order that was placed last week? To make it more frustrating, the price in the meantime dropped by 20 euros (we paid 449 for the Berninin Boretti Nero, which is now 429) for a product that I haven't received yet.

I sent a message similar to this via email and via their online form (which is advertise as expected response time within 10 minutes) yesterday morning and haven't received any response yet.

G.C. Boot 10-07-2018 Via de website gekocht

drip pan besteld perfect afgeleverd

prima shop ook voor kleine bedragen geen verzendkosten top hoor .
ga deze shop ook aan bevelen aan mijn vrienden en buren, nogmaals dank voor de snelle verzending.

Marco 10-07-2018 Via de website gekocht

Perfect geholpen

Voor allesvoorbbq.nl gekozen omdat ze een overzichtelijke site hebben waar zonder poespas staat omschreven wat er te koop is,
En de aanbiedingen zijn geweldig en levering op tijd .
Ook toen ik toevallig in de buurt was van een van hun winkels en daar binnen ging nog perfect geholpen bij de paar vragen die ik nog had .
Kortom “toppers”

Familie van der Laan 10-07-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

We zochten een specifiek artikel (Weber buitenhaard met deksel) en kwamen zo al snel op deze site terecht. Duidelijke informatie en uitstekende prijs in vergelijking met andere aanbieders. Daarnaast ook nog snel geleverd. Zeer tevreden dus!

Inge 09-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Duidelijke webshop, snelle levering, duidelijk gecommuniceerd over de datum en tijd levering, product is precies zoals afgebeeld, was alleen jammer dat het zo n bouwpakket. Verder dik tevreden tot nu toe!

Marco V 09-07-2018 Via de website gekocht

Superservice!!!!!!!!!!!

Zeer snel geleverd en bij uitpakken lichte schade geconstateerd en er wordt direct(ondanks dat t zaterdag is)actie ondernomen.
Van mij een DIKKE 10

Rai 09-07-2018 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen

Vorige week een mooie gas BBQ aangeschaft in de vestiging in Breda.
Daar zijn wij goed geadviseerd en geholpen door Dhr. A.
paar extra accessoires er bij en een mooi afgerond prijsje er van gemaakt.
top geholpen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Valentijn verhoeven 08-07-2018 In de winkel gekocht
Allesvoorbbq breda

Allesvoorbbq!

Aangekomen in de winkel in Breda eerst even rustig rondgekeken. Op het moment dat ik iemand nodig had stonden ze er voor me. Ben nu trotse eigenaar van een nieuwe weber master tough. Ben super geholpen en kreeg hele deskundige uitleg. Uiteindelijk geholpen door ... Mannen bedankt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

François 08-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Het is prettig om samen te werken met deze shop. De levering was zoals vermeld.
De website is duidelijk en overzichtelijk.
Ik zal in de toekomst nog gebruiken maken van deze winkel.

Familie van der Linden 07-07-2018 In de winkel gekocht

Na tegenvaller helemaal blij met de geweldige service!

We zijn naar de vestiging Breda gereden omdat we een bbq op de site hebben gezien. Deze wilden we in het echt bekijken en eventueel meteen meenemen. Wij komen uit Rotterdam dat is ca 45 min rijden. De bbq zag er goed uit en we kregen goede informatie/ uitleg over van de verkoopster. Toen bleek dat deze niet op voorraad was. Dat was voor ons een tegenvaller. Gelukkig kon verkoopster ons verder helpen door deze op de site te bestellen en gratis te laten afleveren bij ons thuis. Dat is nou een goede service. Tevens kregen we er een mini bbq bij voor onze zoon van 4 jaar. Dolgelukkig met een mega glimlach liep hij met de bbq de winkel uit. Wij kijken uit naar de bbq! Bedankt voor de fantastische service!! Wij blijven zeker klant! Groet

Martijn 07-07-2018 Via de website gekocht

Goeie en snelle service goedkoopste op internet

Duidelijke webshop snelle chat met Justin duidelijke antwoorden en mooie weber schoonmaak borstel cadeau gekregen bovenop de voordeligste weber die ik op het internet kon vinden. Snelle levering en top service bedankt.

Simonne 07-07-2018 In de winkel gekocht

Kennis van zaken!!!

als je door het bos de bomen niet meer ziet, helpen ze je hier om de weg te vinden. Verschillende types opgesteld in de toonzaal wat helpt voor het maken van de keuze, dit met een verkoper die weet waarover hij spreekt. OOk de levering is prima verlopen. En de prijs die viel in vergelijking met andere zaken ook nog eens mee. Top deal!

Helmut 07-07-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Nieuwe buitenkeuken aangeschaft. Van tevoren op internet al een keuze gemaakt en in de winkel toch door het advies van de verkoper een andere gekozen. Ook bleek ik achteraf de hoes gratis te krijgen, dit is ook meteen rechtgezet. Buitengewoon goede service.

Ann M 07-07-2018 Via de website gekocht

Heel snelle levering

Een groot aanbod aan producten, gebruiksvriendelijke website, schappelijke prijzen, geweldige service, heel snelle levering en goede communicatie van bestelling tot levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 06-07-2018 Via de website gekocht

Mooie site, scherpe prijzen en supersnelle levering

De webshop is overzichtelijk, groot assortiment en leuke acties tegen scherpe prijzen! Ik zou deze site maar zeker ook de winkel aan een ieder aanbevelen. Voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

kostas 06-07-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

snel en coulant geholpen, vakkundige voorlichting best bereid alternatief te geven ipv workshop, snel levering.