Allesvoorbbq.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Allesvoorbbq.nl.

Allesvoorbbq.nl stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 497 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Philippe 21-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening

Snelle en stipte levering. Zeer vriendelijk. Zonder enig probleem plaatsen van de zware Boretti BBQ tot op het verhoogde terras.

Carin Sievers 21-05-2018 In de winkel gekocht

Goeie snelle service

Mooie Boretti BBQ gekocht! Vriendelijke medewerker die er verstand van had. Mooie uitgebreide winkel met veel keus! Levering heel snel en was enorm goed verpakt ondanks dat was er van het rooster 1 spijl kapot gelijk contact opgenomen en een paar dagen later werd er n nieuw rooster gebracht! Super service

Kitty 20-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

Echt een geweldige service!

Prima begeleiding en uitleg bij keuze maken van een bbq kopen. Ook een geweldige service bij het inladen in de auto. Zelfs daar hoef je niet om te vragen,maar werd gewoon door Anne zelf aangeboden. Een zeer enthousiaste verkoper.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.J.b.Hartkamp 19-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

Een vrolijke gezellige service!

Mijn levering was in orde, ik vind de medewerkers erg vriendelijk, het beloofde wat nog mee moest komen was bij de bestelling , zoals beloofd!
Jullie verkopen het merk Weber, vind persoonlijk de handleiding wat sumier!

Jacco 19-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en snelle reactie op mail

De levering ging zeer snel en op een mail die ik stuurde kwam super snel een heldere reactie. Top!!!

Marino 19-05-2018 In de winkel gekocht

Goed en helder advies

Goede uitleg bij aanschaf bbq attributen. Tevens goed advies.
Alleen nog zorgen dat alles op voorraad is. (Boretti).

Patrick 19-05-2018 In de winkel gekocht

Fijn bedrijf, afspraak is afspraak

Wanneer ze de laagste pprijsgarantie bieden, gebeurd fit ook netjes. Pprma geholpen en geadviseerd. Zeker een aanrader.
Mooie ruime winkel met giga veel uitzoek.

Roeland 19-05-2018 Via de website gekocht

Teleurstelling

Er werd een verkeerde bbq geleverd. Die moest ik zelf maar terugsturen. Na aandringen van mijn kant kon ie uiteindelijk worden opgehaald. De bestelde bbq bleek vervolgens weer niet meer leverbaar. En als klap op de vuurpijl: een week na foutieve levering en dus lege handen nog steeds mijn geld niet teruggestort. Al met al teleurstellend. Er is ook iets positiefs te melden: ze reageren erg snel via WhatsApp.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

Officiele reactie van Allesvoorbbq 20-05-2018

Goedemiddag Roeland,

Nogmaals onze excuses voor het feit dat er inderdaad een erg onhandige fout is gemaakt bij de levering van uw bestelling, dit betreuren we enorm.

Inmiddels hebben we ook even per mail laten weten dat het aankoopbedrag reeds onderweg is naar u en naar verwachting begin deze week bij u retour zal zijn.

We hopen dat het het gewenste model elders zult vinden en laten u graag in de toekomst zien dat wij beter kunnen.

Wij wensen u fijne Pinksterdagen.

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

MustafaT 16-05-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Wij zijn al enige tijd opzoek naar een BBQ die bij ons past. Uiteindelijk zijn wij toch in de winkel wezen kijken. Internet verkoop is leuk maar een bbq wil je toch eerst in werkelijkheid kunnen zien voordat je het koopt. Daarom zijn wij in de showroom wezen kijken.

We zijn daar uitstekend geholpen. We hadden meerdere barbecues op het oog welke wij wilden bekijken.

Op 1 plek was de belichting van de showroom wat minder, we hebben gevraagd of het mogelijk was om de barbecue die daar stond even in het licht te kunnen zetten zodat we hem beter konden bekijken, Dit was verder ook geen probleem

We hebben ze allemaal kunnen bezichtigen en uiteindelijk een keuze kunnen maken.
Onder het genot van een bakje koffie die wij aangeboden hebben gekregen hebben wij onze bestelling doorgegeven.

Onze 1e keuze was nergens meer leverbaar, 2e keuze moest nageleverd worden. We wachten nu ongeduldig thuis op onze nieuwe barbecue😁

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Curfs Jos 16-05-2018 Via de website gekocht

Prima Livechat!!

Zeer goede info gekregen via Live Chat!
En vooral ook vriendelijk en geduldig!
Was op zoek naar een aantal zaken en kwam er zelf niet goed uit...maar via de Live Chat schitterend opgelost!!

Laura 15-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en een snelle levering

Prima prijs en een snelle/correcte levering, tevens wordt je goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geleverd wordt. Een tevreden klant.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Timon 15-05-2018 In de winkel gekocht

Goede bereikbaarheid online

Goede bereikbaarheid online via een chat, whatsapp, telefoon, email enzv. Deskundigheid in de winkel personeel qua advies (kennis)😔.

Jos 15-05-2018 In de winkel gekocht

goede service

Prettige winkel in amsterdam, goed product overzicht en aardige verkoper .... die verstand van de producten heeft.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerben 15-05-2018 Via de website gekocht

AllesVoor... service!

We hebben voor allesvoorbbq.nl gekozen omdat ze de bbq voor de beste prijs konden aanbieden. De website is heel duidelijk. De filmpjes geven je al de informatie die je nodig hebt. Levering was op tijd, zoals beloofd. Er was wel een verkeerd artikel geleverd maar dit hebben ze op een vlotte en vriendelijke manier in orde gebracht. We zijn heel tevreden van onze bbq en de service die we gekregen hebben. Een aanrader!!

John 15-05-2018 In de winkel gekocht

Goeie service en netjes geholpen.

De weber performer deluxe gekocht in de winkel in Breda. Goed en prettig geholpen door het winkelpersoneel. Helemaal top!

Marianne 15-05-2018 Via de website gekocht

Snel en Betrouwbaar

Overzichtelijke site. Direct antwoord op vragen per mail. Product snel binnen en de Summit hoes was hier het goedkoopst :)

Jan 15-05-2018 In de winkel gekocht

Misleidende aanbieding

Misleidende aanbieding

Een prachtige barbeque van Boretti gekocht bij Allesvoorbbq in Utrecht.
Van 1299 euro voor 999 euro.
Bij thuiskomst laat ik in de folder van Boretti aan mijn kinderen zien welke we aangeschaft hebben, echter in de folder 2018 staat dat hij gewoon 999 euro kost.
Wat nou aanbieding? ......toch maar even de winkel gebeld, maar de verkoper aan de lijn blijft volhouden dat de verkoopadviesprijs 1299 ondanks dat in de folder van Boretti 999 euro staat. De leidinggevende geeft aan dat de barbeque ooit in het verleden 1299 euro heeft gekost. Uiteindelijk was hij het met me eens dat het raar is om de consumenten een aanbiedingsprijs te laten zien, terwijl het geen aanbieding is. Hij beloofde het kaartje van 1299 voor 999 dan ook te verscheuren. Zal van de week even langs gaan om te checken of dat ook gebeurt is.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Nico 14-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel super bezorging,scherp geprijsd!!

Omschrijven was precies zo als hij is.
Bbq kwam bijna kant en klaar aan en binnen 1 dag geleverd👍🏻👍🏻 Dit alles tegen een zeer scherpe prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F. Oyen 14-05-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed advies zonder franje!

Er in de winkel to the point en met kennis van zaken geadviseerd zodat je er gerust op kunt zijn dat je de goede keuze maakt. De winkel is overzichtelijk en logisch ingedeeld.
De afhandeling is vriendelijk, helder en efficiënt.
De klant staat komt hier werkelijk eerst.

Theo 13-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer goede communicatie met de verkoper zelfs via mail. Hebben er alles aan gedaan op de bb zo snel mogelijk te leveren , zelf op zaterdag.

Mike 12-05-2018 In de winkel gekocht

Fantastische service

Fijne overzichtelijke winkel, vriendelijke service met verstand van zaken. We zijn uiteindelijk met twee BBQ's "weggelopen".

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Randy Muller 11-05-2018 In de winkel gekocht

Fantastisch service

Ik werd vriendelijk geholpen door een verkoper die duidelijk verstand had van de producten die hij verkoopt.
Ondanks de drukte was hij niet gehaast en nam hij de tijd voor ons.
Absoluut een aanrader.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ronald 11-05-2018 Via de website gekocht

slechte chat reactie

wilde info over hoes die bij bbq besteld moest worden. Chat gestart. alleen melding gekregen dat ze even met een andere klant bezig waren. na 20 minuten geen reactie heb ik de chat gesloten en het mandje maar geleegd.

van Baal 10-05-2018 In de winkel gekocht

Super Service

Ondanks drukte goede vriendelijk service. Met duidelijke uitleg.
Winkel netjes en overzichtelijk. Een aanrader!

René Boer 10-05-2018 In de winkel gekocht

Fantastisch goed geholpen

Bijzonder goed geholpen en geadviseerd. Vriendelijke verkoper die weet waar hij het over heeft. Wij kunnen deze winkel van harte aanbevelen!

Frank uit IJsselstein 10-05-2018 In de winkel gekocht

Super snelle klant klantvriendelijke service

Alles zeer overzichtelijk en duidelijk vindbaar👍
De telefonische service was ondanks de Hemelvaart snel en correct

ellen de clerck 10-05-2018 In de winkel gekocht
breda

vriendelijke medewerker die verstand heeft van zaken

de winkel ziet er netjes uit/makkelijk je artikelen te vinden/voldoende artikelen/vriendelijk personeel die verstand hebben van zaken/goede prijs.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marco 09-05-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Goedkoopste die ik op internet kon vinden. Snelle levering en op het gevraagde tijdstip afgeleverd. Korom zeer te spreken over allesvoorbbq.nl

Oerkie 09-05-2018 Via de website gekocht

Topproduct en snelle levering

Veel keus, scherpe prijzen en goed advies. Ik wist niet zeker of ik een gas of kolen-BBQ moest aanschaffen maar de website en het chat-advies bracht me op de juiste keuze.

Gelijk na ontvangst in gebruik genomen en heerlijk ge-BBQ't.

Fred van der Ham 08-05-2018 Via de website gekocht

PriMa afgehandeld

Duidelijke webshop. Alles snel en simpel geregeld. Overeenkomstig de opgegeven levertijd ontvangen. Prima prijsstelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daniël 08-05-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Fijne overzichtelijke webshop.
Geen 10 om dat ik een beetje info miste zoals het materiaal van het rooster. Dit even op een andere website op gezocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stefaan 08-05-2018 In de winkel gekocht

Goeie service en uitstekend advies

Uitstekend advies bij aankoop BBQ.
Goede uitleg, niet opdringerig.
Uiteindelijk BBQ gekocht en onmiddellijk kunnen meenemen.

Arie 08-05-2018 Via de website gekocht

Hele goede snelle service

Goede service en snelle levering.
Echt een aanrader om hier te bestellen
In de avond besteld volgende ochtend half9 in huis

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

René 07-05-2018 Via de website gekocht

Echt alles voor de BBQ

Alles te vinden voor Weber BBQ.
Wat nog te verbeteren is is de link van postnl in bevestigingsmail, deze kun je niet als snelkoppeling gebruiken omdat deze maar gedeeltelijk meegenomen wordt bij het openen van Postnl.nl website

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Twan Struik 07-05-2018 Via de website gekocht

Service formidable

Ik had de Weber Pulse via internet besteld en rekende er op dat we 5 tot 6 dagen later het zou ontvangen. Laat ik toch een berichtje krijgen dat het al direct na het weekend het al in huis had. Daardoor kunnen we de verjaardag van mijn vrouw zelfs mét de barbecue al gebruiken. Dit is dus boven elke verwachting en hebben dit bij alle internetbestellingen ook nog nooit meegemaakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Franco 07-05-2018 Via de website gekocht

Top geregeld

Aankoop geregeld via de chat op zondagmorgen, top geregeld. Betaling lukte in eerste instantie niet, maar daarbij werd ik ook super geholpen. Levering keurig op afgesproken dag en tijd. Ook lof voor de bezorger, wie zijn uiterste best heeft gedaan om de bbq bij ons in de tuin af te leveren.

Desi 07-05-2018 In de winkel gekocht

Top bedrijf

Prima service uitstekende kennis over de produkten en snelle levering dus top zaak.ik zou deze winkel bij een ieder aanraden om hier u spullen te kopen ik denk dat ze ook in prijs een van de goedkoopste zijn.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Albert 07-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Snelle levering, tot op het half uur nauwkeurig afgeleverd. Uitstekend verpakt en alles was aanwezig.

Jess 07-05-2018 Via de website gekocht

Keurg snel geholpen en beorgd

Had geen idee welk model bbq ik had, wilde een hoes kopen, Via de chat kreeg ik duidelijk antwoord wat ik heb en wat ik ervoor kon bestellen. Direct gedaan, volgende dag levering en geen verzendkosten hoeven betalen. Geweldig blij mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rosa 07-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, makkelijk en snel contact

Via de chat kundig geholpen en ook op mail wordt supersnel gereageerd. Volgende dag al in huis. Wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Maestro 07-05-2018 Via de website gekocht

snelle respons & sevice

SUPER snelle levering.
Leuk & correct contact, zelfs nadat iets niet geleverd was - de volgende dag rechtgezet, zonder discussie. Leuk samenwerken !

ik kijk uit naar de workshop !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Franc 06-05-2018 Via de website gekocht

Top service, voor prima prijs

Een mooie site met uitgebreid assortiment, tegen nette prijzen.
En ook een snelle levering. Artikkelen waren veilig verpakt.

Kortom een aanrader

Ronald Groen 05-05-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Super service met uitermate vriendelijk personeel

Wat een super service! Maick is uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam. Dit is zeer zeker een winkel die ik zal aanraden voor zowel het assortiment als de begeleiding. Daarnaast ben ik heel blij met mijn aangekochte BBQ dus mijn bezoek aan deze winkel kan niet meer stuk!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Xander Smit 05-05-2018 In de winkel gekocht

Perfecte service!

We zochten een buitenkeuken en zijn in onze afwegingen enorm goed geholpen door Anne. Nu hebben we een Weber Spirit gekocht met precies die mogelijkheden waar we veel gebruik van gaan maken. Op een hele rustige, duidelijke en zeer professionele manier werden de voors en tegens toegelicht.
Een moderne manier van klantenservice. Laagste prijs garantie en een mooi totaalprijsje maakten het helemaal af.

Carsan 04-05-2018 In de winkel gekocht

Fijne service

Duidelijke uitleg, vriendelijk, hulpvaardig. Snelle service bij de kassa, aankoop in de auto gezet.

Jeroen 03-05-2018 Via de website gekocht

Boretti Fratello

Na 18:00 een BBQ besteld en de volgende ochtend al in huis. Super snel verstuurd en perfect op de hoogte gehouden over de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bram kalkhoven 03-05-2018 In de winkel gekocht

Top service, geweldige prijs!

Een zeer goede winkel met personeel dat verstand heeft van zaken. Vriendelijk personeel. Zeer ruime keuze. Zeker een aanrader!!

Bart 03-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Nieuwe Weber BBQ gekocht in de winkel in Breda, top geholpen!
Alle tijd werd voor je genomen, uitleg was duidelijk en de winkel was tip-top in orde!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anne 03-05-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen bij aankoop

Ik wist al welk model bbq ik ongeveer wilde, maar twijfelde over wat de verschillen waren tussen 2 types van hetzelfde model. Via de chat werd ik vlot en goed geholpen. De bestelling kwam de volgende dag, alles prima in orde, compleet, duidelijke handleiding voor het in elkaar zetten. Ben erg tevreden.

ADR 03-05-2018 Via de website gekocht

Topservice

Dinsdagmiddag barbecue besteld, woensdagvoormiddag al geleverd, via mail een link ontvangen om de levering te volgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -