Allesvoorbbq.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Allesvoorbbq.nl.

Allesvoorbbq.nl stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Breda, Doetinchem en afhaallocaties in Arnhem, Nijmegen en Doesburg kunt u BBQ’s van topmerken als Boretti, Weber, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 469 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Frank Hagen 17-11-2018 Via de website gekocht

Geen levering Barbecue

Vrijdagochtend een barbecue besteld bij deze webshop waar ze aangaven dat deze op voorraad was omdat mij oude stuk ging en ik op zondag een barbecue feest heb had ik deze dus snel nodig.
Na de bestelling kreeg ik een bevestiging waarin ze aangaven dat deze toch niet op voorraad was wat natuurlijk kan gebeuren( bij het schrijven van deze review staat het product nog steeds op voorraad) heb ik gekozen voor een barbecue die wel op voorraad was.
Bestelling was aangepast en ik kreeg later een bevestiging van de bezorging.
Ik kreeg in de ochtend bericht dat de bezorger onderweg was en dat het pakket tussen half 3 en half 6 bezorgd zal worden.
later op de dag kreeg ik een bericht dat de vervoeder met een half uur bij mij zal zijn en ik dank
prima service maar ik had te vroeg gejuicht want precies een half uur later kreeg ik een bericht dat ik helemaal geen pakket kreeg door een storting en of ik even een nieuw afspraak wilde maken, dus weg feest!!!
Heb Allesvoorbbq gebeld of ze nog wat konden doen, maar kort door de bocht het kwam er op neer dat ik toch maar een nieuwe afspraak moest maken en voor het ongemak en de kosten die ik moet gaan maken voor het regelen van een BBQ zou ik wel een borsteltje krijgen, ja daar wordt je blij van.
Ik heb toen heb ik besloten om de bestelling te annuleren en nu komt het ,ik moest dus gewoon het pakket laten komen en het dan niet aannemen zodat het weer teug gaat naar Allesvoorbbq en als zij het dan terug hebben krijg ik ( hoop het) net een paar dagen mij geld retour.
dus dat gaat zeker een week duren voordat ik mijn geld retour krijg.
Beste Allesvoorbbq als jullie zo met je klanten om gaat als het niet goed gaat dan
zou ik zeker jullie niet aanbevelen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

michel vanderheijden 14-11-2018 Via de website gekocht

Scherpste prijzen en correcte afhandeling

Snelle levering, goede communicatie en correcte afhandeling. En als ze dan ook nog supervriendelijk zijn, dat geeft een goed gevoel.

Natalie 11-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Geweldige service, telefonisch of op de live chat.
Snelle levering zonder verzend kosten.
Toppie!! 10!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 07-11-2018 Via de website gekocht

Prima

Vandaag besteld morgen geleverd. en ook juiste product
Prima service van allesvoorBBQ.nl
Een echte aanrader om te bestellen.

Pim 04-11-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven/Son

Groot assortiment

Goed geholpen in de winkel, alleen de voorraad op de site wel eerst verifiëren voor je naar de winkel rijd.
Mijn oudere Weber wel helemaal kunnen updaten ,odat ie weer n paar jaar mee kan

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

PappieJappie 01-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service

Goede prijs en zeer snelle levering, alles netjes aangeleverd zoals je zou verwachten iets te ontvangen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaap 29-10-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, goede service

Overzichtelijke site met goede productinformatie. Door demomodel te kiezen enorm veel geld bespaard en er mankeert niets aan de bbq. Levering volgens afspraak en goede informatie over de levertijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Brigitte Theunissen 26-10-2018 Via de website gekocht

Eerlijke, duidelijke site

Eerlijke, duidelijke site. Komt afspraken na. Goede planning met bezorgen bestelde artikel. Al met al een een echte aanrader.

Groet Brigitte

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geert Delahaye 23-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Beste prijzen op het internet , fantastische promoties, supersnelle levering ( maandag avond besteld uit Belgiê, 's anderendaags reeds geleverd)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Vink 22-10-2018 Via de website gekocht

Super Service

De service is super.
De producten van goede kwaliteit en betaalbaar. de verzending is super snel.
Deze webshop maak zijn belofte meer dan waar.
Deze schop ga ik zeker vaker bezoeken en ook aanbevelen.
Ga zo door!

Wouter van Tienhoven 19-10-2018 Via de website gekocht

Snelle informatie en levering

Tijdens mijn oriëntatie werd er snel op mijn mails gereageerd. Maar ook de aftersales waren heel adequaat in hun reactie. Binnen 24 uur geleverd zoals ook was aangegeven.

Nathalie 18-10-2018 Via de website gekocht

Aankoop Weber BBQ

Webshop met een ruim aanbod. Alle toebehoren zijn in de webshop te vinden. De website is overzichtelijk en volledig. Je kan voldoende informatie nalezen over het product. Je krijgt meerdere foto's van het product te zien. Daarnaast is de prijs het laagst in vergelijking met de concurrenten. Levering zoals aangegeven met POST NL, op de aangegeven datum en regelmatig een mail met de orderstatus.

Remmes 17-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Voor aanschaf van een smoker ben ik op de site van allesvoorbbq terecht gekomen. Idd goedkoop en levering was snel.s Maar vanaf daar begon de ellende.
Het product was niet goed, het deurtje van de smoker sluit niet goed af. Het kon blijkbaar niet telefonisch afgehandeld worden want ze doen alles via de mail. De enige die met mij via de mail contact had liet vaak van zich afweten. Steeds geen tot weinig gehoor. Wanneer ze wel reageerden was het antwoord "we zijn er mee bezig". Na 6 maanden proberen om een simpel deurtje aan huis geleverd te krijgen ben ik zelf maar verhaal gaan halen bij de fabrikant. Allesvoorbbq heeft simpelweg een slechte service.
Ik koop hier geen tweede keer meer wat, de afhandeling is dramatisch wanneer het product niet goed is.

C. Frijters 12-10-2018 Via de website gekocht

Ondermaats

Een rooster besteld voor een Weber BBQ. Volgens de site was deze voorradig. Volgens de website zou deze dan ook de volgende dag worden geleverd. Toen deze na enkele dagen nog niet was geleverd, via mail contact opgenomen met de klantenservice. Volgens de website zou de mail binnen enkele uren worden beantwoord. Geen reactie. Vervolgens na enige tijd via de website contact opgenomen. Volgens AllesvoorBBQ website binnen 10 minuten een antwoord. Geen reactie. Volgende dag met klantenservice gebeld over status van bestelling. Eerste contact werd verbroken. Tweede contact zou de volgende dag contact opnemen. Geen reactie. Toen maar contact opgenomen met Sales. Correcte afhandeling. Werd alternatief aangeboden, indien niet teruggave geld. Geld werd binnen 2 dagen teruggestort.
Item staat nog steeds als voorradig op website. Valse voorlichting dus. Ook wordt niet gemeld na bestelling dat item niet meer voorradig is. Contact met klantenservice onmogelijk, ondanks gewekte verwachtingen op website. Nog nooit zo'n negatieve ervaringen gehad met een bedrijf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Geerts 08-10-2018 Via de website gekocht

Sorry maar ik vind niets slecht

Super gemakkelijke en overzichtelijke site. Eens ingeschreven ging het als van een leien dakje. De goedkoopste van alle sites die ik bezocht en dat waren er veel. En eerder geleverd dan voorzien. En de opvolging van de producten vind ik ook super. Zo sta je toch steeds in contact met de shop. Zodat er problemen moesten zijn met de levering ze ook meteen kunnen opgelost worden. Ik vond het echt super. Sorry , maar ik vind niets slecht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mariska 05-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Op zoek naar een barbecue vond ik bij Allesvoorbbq.nl een overzichtelijke website met een ruim assortiment en ook nog korting! De keuze in verschillende leveringsmomenten is heel handig, dan hoef je er niet de hele dag voor thuis te blijven. De avond erop had ik de bbq al in huis! Wat een betrouwbare service en snelle actie, nogmaals bedankt!

HJ 02-10-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen.

Op eenvoudige wijze bestelling geplaatst en betaald. Werd op de gevraagde datum netjes bezorgd. Geen enkel probleem. Prima.

Wim Koteris 02-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Een zeer vriendelijke site. Je kan Snelling Allen bekijken. Gewoon een heel klantvriendelijke site. Gisteren besteld vandaag binnen. Top mensen ga hier me door.
Vriendelijke groet,
Wim Koteris

Danny 01-10-2018 Via de website gekocht

Goede prijs - kwaliteitverhouding, correcte levering

Het is een gebruiksvriendelijke webshop met scherpe prijzen. De levering gebeurd snel en correct, zelfs op zaterdag. Prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nico Tebbens 25-09-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Na een straatfeest afgelopen weekeinde besefte ik dat het tijd werd voor een firestarter. Even googlen en gevonden voor leuk prijsje. Volgende dag al in huis en meer kompleet dan gedacht.
Top service !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anoniem 23-09-2018 Via de website gekocht

Hele goede service alles is meteen goed geregeld.

Snelle levering, aardige telefonisten. Na verkeerde levering door postnl is het meteen goed geregeld.

Henk Verbeek 18-09-2018 Via de website gekocht

goede service concurrerende prijzen

Via internet boretti bbq besteld. Prijs inclusief hoes en workshop.
Daar ik geen behoefte had aan een workshop werd voorgesteld om een schoonmaak borstel te sturen . Was vergeten in pakket ,werd na mail snel nageleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 16-09-2018 Via de website gekocht

Top Service

Op alle gebied een dikke 10. Eerlijke prijzen een goed uitleg via chat en suppersnelle levering . De firma doet wat ze beloofd.

Kelly 14-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geinformeerd

Erg fijne aankoop geweest! Het versturen was super snel. En daarbij werd ik door diverse mailtjes en een smsje op de hoogte gehouden van wanneer het pakketje aan zou komen. Geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heleen 14-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Heel tevreden en zeker een aanrader.

Uitstekende service. Snelle levering met veel zorg. We zijn zeer tevreden en blij met onze nieuwe Boretti bbq. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

marc 14-09-2018 Via de website gekocht

vlotte afhandeling bestelling

De verschillende producten staan overzichtelijk op de website, gemakkelijke ingeving bestelling, factuur- en leveringsadres en betaling. Uitstekende afhandeling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen Peters 13-09-2018 In de winkel gekocht
Breda

Gepasioneerde verkoper in een nette winkel.

Prima geholpen door de verkoper. Zeer gedreven verkoper die met passie praat over de Weber BBQ. Zaterdag komt de BBQ binnen we kunnen niet wachten om te gaan beginnen. Met de tips van Anne in mijn achterhoofd zullen we gaan bakken.

Iedereen die een BBQ wil kopen zal ik zeker aanraden om langs deze winkel te gaan daar krijg je goed advies.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Guido 13-09-2018 Via de website gekocht

Weber accessoire

Artikel was niet op webwinkel voorradig maar werd onmiddellijk voor mij besteld en snel geleverd.
Prima service van allesvoorbbq winkel in Breda

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G.Kiriwenno 10-09-2018 Via de website gekocht

Grandhall Premium GT3; uilt inn

een site die erg gebruikersvriendelijk is en door zelf duidelijk aan te geven wat/waar je op zoek bent, wordt het je ook makkelijk gemaakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tegels 08-09-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en uitstekende communicatie!

Deze week een gas BBC besteld. Hoewel de prijs al messcherp was, heb ik toch toch een balletje opgegooid of er iets met de prijs te doen was. Helaas was de prijs echt de bodemprijs (waar ik volledig mee kon leven) maar ze boden mij toch nog als extraatje een BBC borstel aan twv 10 euro. Helaas zat deze borstel niet bij de levering van de BBC maar na een mailtje werd mij deze zonder problemen nagestuurd!
Communicatie verloopt erg prettig en zeer vlot. Complimenten!!!!

Piet 08-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Nette site en goede snelle levering.
Beslist een aanrader voor volgende aankopen.
Ook mogelijkheid van bezoek winkel strekt tot aanbeveling

hhekker 07-09-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Uitgebreid assortiment en uitstekende service

Op advies van iemand die eerder in de winkel in Breda een barbecue had gekocht naar de winkel in Eindhoven gegaan. Een mooie winkel met een heel uitgebreid assortiment aan barbecues, accessoires en aanverwante artikelen.
Ik ben geholpen door XXX, een geweldige kerel die me uitstekend heeft geholpen bij het maken van de juiste keuze voor een barbecue. XXX dank je wel voor hulp.
Helaas was er wel iets misgegaan met een nabestelling. Ik wilde er een hoes bij hebben maar deze bleek niet voorradig en zou worden nagestuurd. Enkele dagen na de afgesproken datum en met niets op mijn deurmat heb ik gebeld met de winkel, hij bleek nog niet verstuurd. Ik was op dat moment in Breda en kon hem zonder problemen afhalen in de winkel in Breda. Goed opgelost.
Allesvoorbbq.nl een geweldige winkel met een uitgebreid assortiment aan barbecues, accessoires en aanverwante artikelen en een uitstekende service. Een absolute aanrader om hier te gaan winkelen als je een barbecue nodig hebt of spullen voor je barbecue.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Shireen11 06-09-2018 Via de website gekocht

Uiterst tevreden!

Na het plaatsen van mijn betsellinb kreeg ik een mail dat een van de artikelen niet direct voorradig was. Als oplossing werd een (beter) artikel aangeboden tegen dezelfde prijs. Keurig netjes een dag later alle artikelen in huis. Ik ben zeer tevreden en kan iedereen 'allesvoorBBQ' aanraden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Lucas Fransen 05-09-2018 Via de website gekocht

Klantgedreven organisatie!

Overzichtelijke site. Prima geprijsd. Na het kopen van een Weber Genesis 2 BBQ was een Pizzasteen niet meegeleverd. Na kort e-mail contact werd steen binnen 24 uur (!) nageleverd. Men maakt de verwachtingen meer dan waar. Voor wat betreft de BBQ (accessoires) koop ik vanaf nu bij hen. Inmiddels al gedaan overigens.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tilly 04-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Veel keus uit bbq, alleen jammer dat de beschermhoezen niet gelijk als optie staat bij de gekozen bbq!
Had een foutje gemaakt wat via de live chat snel opgelost werd!

Goede service

Ronald 03-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle service !

Deze shop bied alles voor de BBQ fan , ze hebben echt alles . En dan nog zo een snelle levering .
Ik shop nog eens langs !

Stuurjans 01-09-2018 Via de website gekocht

Voortraject en begeleiding was top bezorging but

De begeleiding tijdens de verkoop was prima gewoon een dikke 9, afspraak om op 1/9 te leveren ook prima nagekomen. Bezorger was er rond de afgesproken tijd, maar de bezorger weigerde om de zware buitenkeuken 15 meter verder neer te zetten (zonder over drempels of door huis te moeten). Hij had de buitenkeuken gewoon voor de deur gezet en was alweer aan het inpakken om weg te gaan. Op mijn verzoek hem 15 meter verder te zetten met zijn pompsteekkar reageerde hij dat de buiten keuken niet veel woog (ruim 80 kg!) terwijl ik geen steekkar pompwagen had. Alles voor BBQ ik zou een andere vervoerder kiezen of aangeven deze chauffeur niet meer bij jullie klanten over de vloer te krijgen.

Adviesbureau Veiligheid Verbaas 31-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en levering

Na de bestelling nog geen 24 uur later reeds in ons bezit en onbeschadigd aangekomen. We gaan er van genieten.

CDCke 31-08-2018 Via de website gekocht

snelle en degelijke service

Pas de dag voordien besteld en zat vandaag al in de brievenbus en dit zonder extra verzendkosten ! Mooi nieuw Weber BBQ-boek dat degelijk was verpakt.
Heel gebruiksvriendelijke website en 'what you see is what you get'.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jo 30-08-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Gisteren barbeque hoes besteld en vandaag geleverd.goede en snelle levering volgens afspraak.alles netjes verpakt.toppertje.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

David 30-08-2018 Via de website gekocht

Prima in orde

Ik heb middels een mooie aanbieding een tweetal Weber producten gekocht die keurig afgeleverd werden.

Petra 27-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Duidelijke website, goede service en snel antwoord via de mail. Top! I
Ik was een paar uur te laat voor een aanbieding maar heb het na contact toch voor de aanbieding gekregen.

Prima Service 26-08-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Vriendelijk welkom geheten bij binnenkomst. Fijn dat we eerst zelf even rustig konden rondkomen zonder dat er meteen een medewerker naast je staat. Daarna zijn we vriendelijke geholpen door een medewerker. Hij heeft ons het verschil tussen de producten laten zien en ons geïnformeerd hierover.

Jan de Vries 25-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

Goede uitleg nemen er de tijd voor. Prettig personeel.

Fijne overzichtelijke zaak. Genoeg keuze ook voor accessoires. Voor elke beurs is er iets.
Mogen altijd terugkomen voor vragen en/of uitleg.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sandra 25-08-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Goede service

Goed geholpen. In Eindhoven een goede uitleg gekregen bij afwegen welke BBQ we moesten pakken.
Zeer aantrekkelijk geprijsde artikelen.

Elisa 24-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle service en verzending!

Maandag een Weber pulsen2000 besteld en dinsdag middag al in huis. Mooie duidelijke website, goede prijzen en bovendien razendsnelle verzending!!

ingrid rosiers 24-08-2018 Via de website gekocht

supper snelle levering

Ik ben zeer tevreden,in de namiddag besteld en andere dag 's middags geleverd heel goede verpakking en mooi materiaal uitstekende montage uitleg,telefoon bericht 30 minuten voor de levering,gewoon alles supper in orde

Tycho 23-08-2018 Via de website gekocht

Goed advies, juiste prijs en een workshop als extra

Deze webshop had een goede prijs voor de gewenste barbecue. Daarbij was dit inclusief een beschermhoes én een barbecueworkshop.
De levering was conform afspraak en op tijd en het product (een Weber Master Touch) zat keurig verpakt en was geheel compleet -zoals het hoort-. Het Contact met de klantenservice over de workshop verliep snel, en ik heb een duidelijke terugkoppeling ontvangen.
Kortom: een webshop (& service) die werkt; waar anderen een voorbeeld aan mogen nemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Prima Service 23-08-2018 In de winkel gekocht

Prima service

INA RENDERS 23-08-2018 Via de website gekocht

Onklopbare prijs en top service!

Was op zoek naar een pizzaplaat voor outdoorchef BBq.Bestelling gedaan bij Alles VOOR BBQ wegens zeer aantrekkelijke prijs. Dag daarop reeds geleverd en zeer goed verpakt, zodat artikel zekers niet kapot kon gaan. top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -