Allcam - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Allcam.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Lex v. St. 23-11-2015 Via de website gekocht

Goede site en goed te navigeren

Uitstekend. Het apparaat dat ik kocht werkte in korte tijd niet meer. In het contact werd niet de schuldvraag gesteld, maar naar oplossingen gezocht. Het omgewisselde tweede apparaat toonde dezelfde kuren (nee, was niet dezelfde als de eerste). Na overleg heb ik ook dat tweede apparaat teruggestuurd en werd mijn betaling teruggestort.

Extra toelichting
Zie service. Echt top.

bobjvp 14-09-2015 Via de website gekocht

Veel vragen werden vooraf duidelijk beantwoord. Zitten in Eindhoven en ik in Den Haag dus super om de dag na bestelling alles in huis te hebben.

Geduld om aan mij als a-technisch steeds weer een goed antwoord te geven. Daar kreeg ik vertrouwen door

Assortiment
Ik had via ANWB test zelf al een idee, maar toch verrast het mij hoeveel goede cams ze hebben. Ook de accessoires zijn super om tegelijk te kopen

Aanbeveling
Goede ervaring in antwoorden, snelle levering, complete levering, ook aanspreekbaar na de koop en ongelooflijk veel praktische info op hun website.

Extra toelichting
Het was een totaal onbekende webwinkel voor mij en ver weg. Door mail contact vooraf en hun snelle beantwoording ook via de chat op hun site, werd ik enthousiast om bij hun te bestellen. Snel geleverd. En ik kon ook nog terecht na de koop en ontvangst met mijn vragen: even snel weer een goed antwoord waar ik verder mee kon. Ik kijk altijd op tegen de vele techniek in de huidige electronica: zij hebben mij er perfect door heen geloodst..

gebruiker1965 24-07-2015 Via de website gekocht

De service bestelgemak en retour zenden waren prima. Alleen de kennis van René over de produkten laat te wensen over. Hij praat met je mee en als je klachten hebt over het produkt zegt hij dat je niet alles mag verwachten voor dat geld....Een Cam van € 139,- die niet goed werkt is daar geen excuus voor vind ik.

Assortiment
Koop de DOD cam duurder maar wel betrouwbaarder.

Aanbeveling
Goed uitkijken wat je koopt en vooral de merkloze "G" serie uit China mijden.IK heb nu al twee camera's via 2 verschillende webshops van dat merk gehad en beide werkten niet naar behoren of begonnen al snel allerlei uitval te vertonen.Heb produkt wel terug kunnen zenden en netjes mijn geld terug gestort gekregen.