Accu-shop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Accu-shop.nl.

Accu-shop.nl stelt zich voor

Accu-shop.nl levert multimediatoebehoren en is met name gespecialiseerd in oplaadbare batterijen en laders voor de meeste toestellen. Foto, video, gsm, pda, laptops, mp3-spelers, speelgoed, etcetera. Dit bedrijf onderscheidt zich door aantrekkelijke prijzen, geen verzendkosten, goede garantie en klantgerichte service. Accu-shop.nl draagt het door de Consumentenbond ondersteunde Thuiswinkel Waarborg Keurmerk.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Scaneut 16-08-2012

Toen ik op zoek ging naar een accu voor mijn al wat oudere foto-toestel kwam ik op site terecht van Accu-shop.nl en had meteen de keuze uit zelfs twee typen.
Eén met dezelfde capaciteit en één zelfs die meer capaciteit had en ook werd aanbevolen. Binnen no-time gewoon via de post had ik deze accu op de mat liggen, ongelofelijk. Raad familie,vrienden en kennissen deze website aan om daar eerst te gaan kijken. Het visite kaartje wat ik mee gestuurd kreeg, bewaar ik goed.

Gijs Hoogland 16-08-2012

Mooie overzichtelijke site,goede prijs en zeer snelle en correcte levering.Is voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.

Fokkemans 16-08-2012

Met wat kijken op de computer kwam ik op de webshop van Accushop uit. Heb een accu besteld voor de Olympus VR310. De aanbieding die gebruikr kon worden voor deze camera.Zeer goedkoop. Had hem de volgende dag al in huis.
Toen hebben we hem opgeladen en meteen geprobeerd en het werkt prima. Moet zeggen dat we nu eerst de oude weer erin gezet hebben. We zijn tot dusver zeer tevreden over de zeer snelle levering en hopen dat de accu het goed blijft doen.

Bart1404 16-08-2012

Prima site. Goede afhandeling van bestelling en betaling. Erg prettig dat er feedback vanuit de webshop wordt gegeven en dat de bestelling te volgen is. Helaas bleek de accu defect. Mar na een telefoontje met de winkel heb ik het volste vertrouwen dat dit goed wordt opgelost

maikijs 16-08-2012

Goeie site, makkelijk je gewenste spullen te vinden.
Besteld en via overmaken betaald en de accu was snel binnen. Ook prettig dat ze nog navragen of je tevreden bent.

Johanna Helena Dejardin 16-08-2012

Ben zeer tevreden over de bestelling en ontvangst,alleen mijn accu is binnen een dag leeg,weet niet of dit aan de accu ligt of aan mijn mobiel?

Officiele reactie van Accu-shop 17-08-2012

Geachte Mevrouw Helena,
zou u via www.accu-shop.nl contact willen opnemen met onze klantenservice? Dan doen wij ons best om uw probleem op te lossen.
Alvast dank voor uw medewerking,
Jos
Accu-shop.nl

Anita69 16-08-2012

Na belletje over prijsverschil tussen product op Kieskeurig en op daadwerkelijke Accu-shop site werd prijs direct door Accu-shop aangepast zodat ik de accu/batterij voor de Kieskeurig-prijs kon bestellen. Volgende dag product al in huis, top!

Anthony73 16-08-2012

Gezocht product makkelijk te vinden via de zoekbalk, aantrekkelijk geprijsd, betrouwbaar en een zeer snelle levering. Word via mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Aanrader!

Aagee60 16-08-2012

De eerste ontvangen accu voor de laptop gaf helaas snel "de geest" (na twee keer opladen). Dit kan gebeuren en dit is niet vooraf in te schatten door de verkopende partij. De 'after sales' heeft dit prima opgelost en zeer snel een nieuwe accu toegestuurd na retour zenden van de defecte accu. De tweede nieuwe accu werkt perfect. De reden van dit schrijven is dat ik zeer tevreden ben over de snelle leveringen en de oplossing met de after sales.

Jos_54 16-08-2012

Helaas werd er een kabel van 1 m lengte geleverd ipv de bestelde 1.5 m.
Na contact met de winkel via email werd direct de juiste kabel opgestuurd met het verzoek om de verkeerde kabel terug te sturen met vergoeding van de gemaakte portokosten. Goed geregeld dus!

Phil02 15-08-2012

Duidelijk site, direct besteld en twee dagen later in huis. Prima service en uitskende after sales met verzoek een review in te vullen. Bij deze dus gedaan.

Stienavandijk 15-08-2012

Overzichtelijke website, snelle levering en een goede tip voor het behoud van de batterijen. Prima!!

jiwels 15-08-2012

De webshop is duidelijk en overzichtelijk waardoor een gewenst artikel makkelijk is te vinden. Goede prijs en kwaliteit en veel artikelen zijn op voorraad.
Veel product- en detailinformatie geleverd bij het artikel en de toepasbaarheid ervan. Dat maakt het zeker makkelijker om het juiste artikel te kiezen.Het bestellen en het betalen verloopt makkelijk en snel (via ideal). Tevens informatie via email over de status van de verwerking en levering. Zeer snelle levering en dat is zeker een pre. Dit is de 2e keer dat ik hier wat bestel. De juiste accu's werden geleverd en voldoen prima. M.b.t. de aftersales (nog)geen ervaring. Deze webshop is een aanrader.

Rob335 15-08-2012

Prima site met goede zoek-mogelijkheden en een uitgebreid assortiment. De bestelling is vlot geleverd en de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Geen gebruik gemaakt van de after sales.

John uit Gelderland 15-08-2012

Binnen 24 uur na bestelling geleverd. Geleverde product voldoet volledig aan gegevens op website.
Webwinkel is een aanrader.

Mr FrankD 13-08-2012

Ik had eerst een verkeerd advies gekregen m.b.t. tot mijn bestelling. Dit is keurig opgelost!
Snelle levering.
Alleen had kon ik niet middels Ideal betalen via ING, vooruitbetalen ging wel goed.

w iegets 12-08-2012

De website is goed overzichtelijk en het bestellen gaat heel eenvoudig. Gemakkelijke betalings verkeer en binnen een paar dagen het bestelde artiekel in huis. Mijn conclusie is als ik weer accu's nodig heb dan bestel ik ze weer hier.

Erik Blommers 11-08-2012

Ondanks een weekend een snelle levering.
Betalen verloopt soepel.
Je wordt op de hoogte gehouden hoe de verzending verloopt.
Nette aflevering.
Feedback OK, geen gebreken gehad dus geen after sales beoordeling.
Kortom goeie webwinkel top!!

Terschelling 09-08-2012

Het bestellen via de website ging erg goed, alles is erg overzichtelijk en het bestellen was eenvoudig. Ook werd er duidelijk aangegeven dat het product (een accu) niet origineel maar namaak was (Maar dat zie je dan ook in de prijs.) De aflevering was goed, ze stuurden een mail dat het pakketje verstuurd was. Binnen 2 dagen had ik het binnen. De accu zelf had een bevestigingssticker die een klein beetje gescheurd was, maar de accu deed het erg goed.

Enduk 08-08-2012

Het produkt van mij bestelling was door mij niet te gebruiken. De accu paste niet in mijn telefoon. De verdere afhandeling ( o.a. terugstorten van het door mij betaalde bedrag)was zeer naar mijn tevredenheid. Ook de telefonische contacten waren erg prettig. Meedenken enzovoort. Ga zo door !!!

Jagt 08-08-2012

4,5
Het bestelde artikel is helemaal niet afgeleverd.
De transporteur claimde dat ons adres niet bestond. Toen we dit met de sales afdeling kortsluitte, werd dit door hun niet opgelost, maar kregen we het advies dat we zelf maar konttakt met de transporteur moest proberen te krijgen.
Inmiddels is het product door een andere leverancier keurig aan huis geleverd.

Officiele reactie van Accu-shop 08-08-2012

Beste mevrouw/mijnheer,
uiteraard dienen wij dit soort problemen voor u op te lossen. Ik bied u mijn excuses aan indien er hier iets is misgegaan. Heeft u een factuurnummer? dan kunnen wij e.e.a. alsnog voor u onderzoeken.
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Jos,
Accu-shop.nl

Wim Breugel 23-06-2012

Goede accu voor een mooie prijs. De dag na bestellen al in huis. Dik tevreden en men kan op klandizie rekenen bij behoefte aan nieuwe accu's voor andere apparaten.

Luc 23 20-06-2012

Als het goed is, mag het ook eens gezegd worden. De levering was goed te volgen, al ligt Belgie toch op drie à vier dagen. De prijs is fantastisch en de kwaliteit lijkt ook goed mee te vallen. Ik bestelde reeds twee keer batterijen en het was twee keer goed. Deze webshop is een aanrader !

henkloman 19-06-2012

Webpage is overzichtelijk. Artikel makkelijk te vinden. Heel makkelik te bestellen en te betalen. Zeer snelle levering. Zeer correcte info over de fase waarin de bestelling / levering zich bevond via mail. Verder werd ook zeer correcte manier geinformeerd of te koop naar wens is geweest.
Prima bedrijf waar ik overigens niet voor de eerste keer mee in contact kwam.

San85 17-06-2012

Makkelijke online-shop. Product was goed te vinden en het bestellen verliep erg soepel. Het enige was dat er op de site stond vóór 14:00 besteld volgende dag in huis maar het duurde 2 dagen voordat de accu geleverd werd. Voor de rest prima shop en soepele afwikkeling.

Mark_Mook 17-06-2012

Bestelling is soepel en snel verlopen, het geleverde lijkt van prima kwaliteit (heb de accu's net een paar dagen, dus kan nog niets zeggen over de levensduur)

MGM vd Velden 16-06-2012

Ik zocht een goede en natuurlijk een goedkope HDMI -> mini HDMI kabel voor mijn Sony Alpha SLT A77.
Ook op E-bay gekeken waar ze iets goedkoper waren , maar dan heb je meteen een levertijd van 21 dagen.
Aangezien ik daar geen geduld voor heb en graag snel een product op de mat heb liggen was ik verder op zoek gegaan.
Met wat googlen kwam ik bij Accu-Shop.nl waar ik het juiste product vond met een aantrekkelijke prijs en waar geeneens verzendkosten erbij komen.
Meteen besteld en een dag later lag het netjes op de deurmat.

conclusie : snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Niki68 15-06-2012

5,7
De accu-shop was mij onbekend alvorens ik daar een eerste bestelling plaatste. Ik bestelde daar 4 x BP511 camera accu + een snellader inclusief 4 pentlites. De accu's werden keurig de volgende dag geleverd maar de snellader was niet leverbaar. Wanneer men dit op de site had vermeld dan had ik naar alle waarschijnlijkheid de volledige bestelling elders geplaatst. Nu ontving ik een volledige factuur waarbij met pen de acculader was doorgehaald. Boekhoudtechnisch gaat dit niet geaccepteerd worden. Graag zou ik alsnog een correcte factuur ontvangen.

TiFeCoHa 15-06-2012

Bijzonder snelle levering. Bijzonder eenvoudige betalingsmogelijkheid. Bijzonder interessante prijs. Absoluut een aanrader!

Coyote 15-06-2012

De bestelling en ontvangstbevestiging ging snel.en de verzending ging ook snel.
Zeker aan te raden.

jhul 05-06-2012

Hierbij wil ik even aangeven dat ik, ondanks dat ik de accu terug gestuurd heb, vind dat Accu-shop een fantastische service heeft. Van de door Accu-shop geleverde service kan menig internetbedrijf nog wat leren.

Reden dat ik niet tevreden was:
Bestelde (niet originele) accu was net zo snel leeg als mijn originele oude accu. Zonder problemen kon ik de accu terug sturen. Ik heb diverse mailcontacten gehad en die werden snel beantwoord. Zeer prettige service. Ik vond het jammer dat er geen originele accu's waren, ander had ik die zeker bij dit bedrijf besteld.

Heinrich Dahms 25-05-2012

Beste dienstverlening ooit in Nederland! Heb de verkeerde accu's voor mijn camera besteld enkele dagen voor mijn vakantie. Ontdekte pas na ontvangst dat ze verkeerd waren. Heb meteen een mail gestuurd om alsnog de juiste accu's voor mijn vakantie te verkrijgen. De dienstverlener heb direct een uitzondering gemaakt en de goede accu's ter goeder trouw doorgestuurd nog voordat ze de verkeerd-bestelde accu's terug had ontvangen. Dus lekker op vakantie met mijn nieuwe accu's. Ik ben zeer onder de indruk en koop vanaf nu alleen bij accu-shop.nl! Nogmaals bedankt!

ToonK 16-05-2012

Zonder onnodige informatiebevraging, duidelijk en snel het produkt geleverd. Daarbij ook nog een waardevolle tip voor het gebruik van de accu.
Een adres om te onthouden!
Bedankt,

Wodanaz 19-04-2012

Het artikel is net zo goed als het origineel.
Het werd snel een zorgvuldig verpakt geleverd.

Caravanner 18-04-2012

De gevraagde accu werd snel en correct geleverd; zelfs sneller dan op de website voorspeld werd.
De prijs is meer dan concurrerend ! De klantvriendelijkheid bij de telefonische beantwoording is goed te noemen.

PIREWIET 17-04-2012

6,8
Bestelde kabel werkte niet en pas na enkele weken duidelijk dat het aan de kabel lag. Dit kwam door onduidelijke informatie op de website.

knorvd 17-04-2012

Ik heb eerder al een setje accuus voor mijn videocamera besteld en heb nu een extra set besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding, goede service zoals ik het eigenlijk bij meer online shops zou willen zien.
Een zeer tevreden klant

erik19631963 17-04-2012

Overzichtelijke site. Goede prijs en zeer snelle levering.Voor herhaling vatbaar

KeesHa 17-04-2012

Duidelijke website, gemakkelijkie bestellen en snelle levering. Na de eerste keer laden was de accu snel leeg, maar na een paar keer is hij net zo goed als de originele, alleen een heel stuk voordeliger.
Eén minpuntje: één keer een beooreling geven lijkt mij genoeg.

Ton Dubbeld 17-04-2012

Alles prima verlopen en een prima product. Maar dit is al de derde keer dat er naar mijn tevredenheid wordt geinformeerd. Daar word ik dan weer niet blij van. En dat alles voor één accu. Misschien bij een volgende aankoop eerst maar eens nadenken of het de moeite wel loond.

Nex-3 accu 17-04-2012

Zeer snelle en correcte levering. De imitatie accu (made in China) kost een fractie van een originele Sony (made in Japan) maar ik merk geen verschil tussen deze en een originele.

Claudia1974 11-04-2012

Zeer snelle levering.
Goed verpakt.Duidelijke site en prima prijzen!

Nico uit Delft 05-04-2012

Overzichtelijke site met goed bestellingsmogelijkheden. In eerste instantie wat vertraging in de levering die via utstekend e-mail contact vlot en met goede service is opgelost. Aanrader.

fam-Terlouw 14-03-2012

Gewoon een webshop die doet wat er staat.
Snelle levering tegen scherpe prijs.
Werd via mail goed op de hoogte gehouden.
Tevens nog een mail of alles goed was aangekomen en alles naar tevredenheid was. Kortom: een goed adres voor uw accu's

Peter00001 13-03-2012

De informatie op de website is in overeenstemming met het geleverde product. Product werd zoals beloofd binnen 1 werkdag geleverd.

eazymanneke 12-03-2012

Overzichtelijke site. Goede prijs en zeer snelle levering. Aanrader!

gerard hagen 10-03-2012

deze 2 accu,s gekocht bij accushop, nog nooit eerder gedaan maar dit had ik veel eerder moeten doen, een betrouwbaar adres snelle levering en een prima kwaliteit dus ronduit gezegd prima sevice,bij deze dank je wel accu shop voortaan bestel ik de rest van mijn accu,s als het nodig is bij jullie,

a.ravenhorst 07-03-2012

Geweldige service
Correcte behandeling ook bij foute bestel opgave.
Alleen maar lof over de goede afhandeling.
Snelle telefoon opname snelle afhandeling

roeson 07-03-2012

3,5
Veel te laat geleverd en daardoor niet bruikbaar. Accus retour gestuurd maar nog geen geld o terug ontvangen. Aangeboden korting was zinloos.

NvanBaekel 06-03-2012

Ik ben zeer (!) onder de indruk van de service.
Een smsje voor dat ze komen leveren is heel fijn!
Product is ook goed.