Accu-shop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Accu-shop.nl.

Accu-shop.nl stelt zich voor

Accu-shop.nl levert multimediatoebehoren en is met name gespecialiseerd in oplaadbare batterijen en laders voor de meeste toestellen. Foto, video, gsm, pda, laptops, mp3-spelers, speelgoed, etcetera. Dit bedrijf onderscheidt zich door aantrekkelijke prijzen, geen verzendkosten, goede garantie en klantgerichte service. Accu-shop.nl draagt het door de Consumentenbond ondersteunde Thuiswinkel Waarborg Keurmerk.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,5

Slechte klantenservice en lage kwaliteit accu 10-05-2021

In 2019 een accu voor mijn camera gekocht bij accu-shop.nl . Het product heb ik altijd keurig opgeladen opgeslagen en max 4-5 keer opgeladen. Het zou nog niet defect mogen zijn. Zodoende heb ik de klantenservice van Accu-shop gecontact. Accu-shop geeft enkel aan dat het garantietermijn van 12 maanden verlopen is. Verder staat er niks in de mail. Een zeer beknopte/beperkte vorm van klantenservice. Ik leer hier twee dingen van: 1. Accu-shop levert niet altijd kwaliteitsproducten. 2. De klantenservice is niet klantgericht en meedenkend naar oplossingen.

Conclusie: Ik zou hier niet snel iets kopen.

Aäron 19-06-2020

Hele goede service!
Ik had een accu wat stuk was gegaan.
Je word heel vriendelijk behandeld en er word niet moeilijk gedaan!
Ze sturen een nieuwe op
Ruime keus en netjes verpakt
Zeker een aanrader

Stuur 26-10-2019

Er zijn onwijs veel gedupeerde van deze oplichter. Het ging bij ons gelukkig maar om de stuur. Maar als het daar al mis gaaf en de webshop je weigert het geld terug te geven.. maak je borst maar nat. Deze meneer licht veel klanten op en veel positieve reviews zijn gekocht (niet allemaal). Wees gewaarschuwd!
Officiele reactie van Accu-shop.nl 14-09-2020

Beste Stuur,
om welk bestelnummer gaat het ?

Sebastiaan 05-07-2019

Accudeal redde ons vaarweekend!
Op vrijdagochtend om 9 uur twee accu's besteld en om 17 uur dezelfde dag bij ons thuis geleverd.

Dezelfde avond accu's geplaatst en onze motor start weer en het weekend kan beginnen.
Onvoorstelbaar dat dit allemaal zo snel kan en ook nog zonder verzendkosten. Wat mij betreft een 10 !

Anne 17-05-2019

Duidelijke site met goede product info. Goede prijs. Kwaliteit kan ik nog niet beoordelen, heb de accu nog maar net in huis. Probleem met levering werd zeer goed opgelost en de communicatie hierover verliep ook goed! Goede service dus.

Dick 19-02-2019

15-02-2019 accu en lader besteld, prima communicatie via email omtrent de bestelling. Op 19-02-2019 keurig bezorgd met track & trace van GLS. Gewoon zoals het hoort, top

Stefan Oosterbaan 25-09-2018 Via de website gekocht

Verschrikkelijk manier van werken..

1 jaar geleden voor meer dan €200,- accu's gekocht voor mijn 2 Sony A6300. Omdat deze camera's grootverbuikers zijn twijfelde ik tussen orginele of replica's. Na overleg met accu-shop gekozen om replica's te bestellen op het aanraden van Accu-shop.nl. Uiteraard verwacht ik niet dat een accu van 3a 4x goedkoper hetzelfde gaat functioneren als de orginele van Sony maar de service van Accu-shop is echt om te huilen. Na telefonisch contact kwam het er op neer, zoals ik hieronder ook in meerdere reacties zie, 30 dagen voorbij? Jammer joh!

Ik zit hier met accu's die "dik" worden, waardoor ze in de body vast zitten. Tijdens het telefoongesprek werden direct conclusies getrokken waaronder dat de accu's met vocht in aanraking gekomen zijn. Dit is absoluut niet het geval en zijn altijd met zorg behandeld.

De vraag of ik accu-shop.nl aanbeveel, nee, 100% afraadt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Accu-shop.nl 26-09-2018

Beste heer Oosterbaan,
Wij bieden 1 jaar garantie op onze accu's.
De meest recente bestelling die ik van u kan vinden is van 15 maart 2017; dit is ruin 1,5 jaar geleden; de garantietermijn is helaas verstreken.

Stefan Oosterbaan 26-09-2018

Hoi Jos,

dit is natuurlijk een belachelijke reactie. Ook jij weet dat er veel eerder contact is opgenomen met jullie, binnen 9 maanden is er al aan jullie gemeld dat de eerste problemen begonnen op te treden. Er werd toen direct al gemeld dat jullie niks gingen oplossen en dat retour sturen voor onderzoek ook niet nodig was. Mijn review op jullie website is nooit door de controle gekomen, want dit zijn natuurlijk geen verhalen die je op je website wilt. Prima, maar hierbij dan mijn waarschuwing, je ziet het. Oplossingen kennen ze hier niet!

Ger 18-09-2018 Via de website gekocht

Service goed, vlot geholpen, goede oplossing bij defect

Ik gebruik Accu-shop.nl omdat ze makkelijk te bereiken zijn, een goede service hebben, en terugkerende klanten ook vertrouwen. Ik bestel al mijn accu's al een tijdje hier. Prima bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

uswhite 13-08-2018 Via de website gekocht

Aankoop Huismerk accu

Bij Accu-Shop een accu besteld de Sony NP-FW50 replace op 13-02-2018. Deze accu minimaal gebruikt ook vanuit het oogpunt dat je de accu’s wisselt. Deze accu heeft echter na 6 mnd nog maar een capaciteit van misschien 60-75%. Gereclameerd hierover en kreeg te horen dat capaciteit conform hun algemene voorwaarden is uitgesloten van garantie. Verder dat de 30 dagen niet goed geld terug periode bij Accu-Shop is bedoeld om u te overtuigen van de kwaliteit van de accu. Moet ik dit serieus vinden, dertig dagen om een accu te testen op kwaliteit. Op deze wijze is voor mij goedkoop eerder duurkoop.

Officiele reactie van Accu-shop.nl 21-09-2018

Beste uswhite,
In de proefperiode van 30 dagen heeft u naar ons idee ruim de tijd om vast te stellen of de accu goed werkt en of er sprake kan zijn van een fabricagefout. Deze proefperiode gaat veel verder dan waar u als consument wettelijk recht op heeft. Wij willen onze klanten hiermee zo goed mogelijk van dienst zijn.
Een accu is nu eenmaal een slijtage product; na verloop van tijd wordt de capaciteit minder. Hoe snel dit gaat, hangt van veel factoren af; onder andere wijze van gebruik. Wij hebben hier geen invloed op; daarom is de capaciteit uitgesloten van garantie. Dit is heel gebruikelijk bij deze producten.

Marleen Houben 03-05-2018 Via de website gekocht

goede service na misverstand door eigen schuld

Door een fout mijnerzijds ontstond miscommunicatie. Inmiddels heeft accushop gereageerd en heeft mij een nieuwe accu opgestuurd. Ik hoef de oude niet terug te sturen. opgelucht!

hwa 12-04-2018 Via de website gekocht

goede service

Accu shop heeft er alles aan gedaan om mijn review te gebruiken voor een positieve feedback
er is daadwerkelijk een uitstekende oplossing verzorgd voor mijn vraag/probleem

Erik Wannee 12-04-2018 Via de website gekocht

vlotte en correcte levering

Gisterochtend besteld; betaald via iDeal. Meteen bevestiging ontvangen. Ik zou in de loop van de dag een track & trace code krijgen waarmee ik de verzending zou kunnen volgen. Die heb ik niet ontvangen; kennelijk ergens in een spamfilter blijven hangen.
Maar dat geeft niks: vanochtend werd mijn pakje aan de deur bezorgd. In uitstekende staat, met pakbon.

Op de factuur stond alleen iets dat volgens mij niet meer geldt: "Let op: de eerste 5 keer accu bijna geheel ontladen voordat u weer oplaadt: zo bereikt u de maximale accu-capaciteit." Dat gold voor de oude Ni-Cd en Ni-MH accu's die nu haast niet meer verkocht worden, maar volgens mij juist niet voor de moderne litium-accu's.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Max 15-03-2018 Via de website gekocht

Defect product en geen hulp van de klantenservice

De bestelling kwam volgende dag aan. De cartridge was defect, niet herkend door de printer en had een gedroogde sporen van inktlekkage op de chip. Ik heb het aangegeven bij de klantenservice. Kreeg een bericht terug dat slechts ongeopende cartridges op mijn eigen kosten mogen worden terug gestuurd. Ik heb de winkel verzocht op zijn wettelijke verplichtingen na te komen en een defect product kosteloos te vervangen. Daar ging de winkel niet op in.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Accu-shop.nl 27-03-2018

Beste Max,
zoals wij u reeds hadden gemeld, zullen wij alle cartridges vergoeden, ook de geopende. Wij vragen u de ongeopende cartridges te retourneren. Wij zullen de portokosten vergoeden conform laagste tarief PostNL.

Update 27 maart 2018: de cartridges zijn inmiddels geretourneerd en het aankoopbedrag plus portokosten voor het retourneren zijn vergoedt.

Jan Sijsmans 22-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte service bij defecte camera-accu!

In augustus een accu besteld voor de camera van m'n vrouw. Levering ging heel vlot en de prijs was stukken goedkoper dan op andere sites.
Echter, in januari, slechts 5 maanden later, ging de accu stuk.
Na een paar keer heen-en-weer mailen binnen één dag een nieuwe accu ontvangen zonder verzendingskosten en zonder de defecte accu retour te moeten sturen. Perfecte service!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

H 15-01-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en snel geleverd

Geen verzendkosten, en ik had twee verschillende accu's nodig 1 voor mijn boormachine en 1 voor mijn camera en die beide accu's waren alleen bij deze winkel leverbaar

G Noordhuizen 15-01-2018 Via de website gekocht

Verkeerd artikel geleverd

Eerst verkeerde inkt geleverd dit na overleg terug gestuurd met bijgaande mail van accu shop en tevens het bank nummer vermeld was om gevraagd daarna de goede inkt gekregen maar door de fout van accu shop geen terug gave van de porto kosten voor het terug sturen van de verkeerde artikelen poto kosten waren €3,32

Officiele reactie van Accu-shop.nl 15-01-2018

Beste klant,
door een fout aan onze zijde waren de portokosten nog niet retour geboekt; dit is inmiddels wel gedaan en zal binnenkort op uw rekening staan.
Mijn excuses voor het ongemak.

H. Meijer 12-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering, goede prijs en geen verzendkosten

Via de site kon ik makkelijk vinden welke accu ik voor mijn telefoon moest hebben. Ook een goede prijs en geen verzendkosten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

H.J.Baks 12-01-2018 Via de website gekocht

Prijs, kwaliteit en service, daarnaast had in het verleden ook al een en ander besteld waardoor ik weer bij de Accu-shop voor een accu terecht kwam.

E. Geerts 12-01-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie, snelle levering !

Overzichtelijke site.
Veel keuze. Wel veel zoekwerk, vanwege de vele accu's. Indien nodig zal ik weer bestellen.

Sunshine 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering!

Gekozen voor deze site voor de goede prijs. De levering was prima en snel. De site is overzichtelijk en duidelijk.

Ontevreden klant 10-01-2018 Via de website gekocht

inferieure kwaliteit accu's

Vervangende Camera accu voor Nikon al na 3x opladen stuk, accu-shop geeft niet thuis (alleen binnen de wettelijke termijn van 30 dagen). Duidelijk een inferieur product waar ze verder geen verantwoordelijkheid voor nemen. Klant is hier duidelijk niets waard. Ik koop er niet meer, als iedereen dat doet lost dit probleem zich vanzelf op

Laurent 24-12-2017 Via de website gekocht

Geen reactie geen levering

Na verschillende e-mails nog steeds geen
Reactie.
Maandag batterij besteld, zou de volgende dag toekomen. Vertraging bij TNT zeggen ze. Nu zaterdag nog steeds geen batterij te zien. Echt vervelend zonder track & tracé.
Was een cadeau voor kerst dit valt in duigen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Accu-shop.nl 27-12-2017

Beste Laurent,
Het spijt mij dat uw bestelling vertraging heeft ondervonden. Tijdens de feestdagen komt dit helaas vaker voor; de postbedrijven kunnen de grote stroom zendingen niet altijd op tijd verwerken.
Bij briefpost zendingen is er helaas geen track en trace beschikbaar. Als u bij het bestellen kiest voor -pakket- , is er wel een track en trace nummer. Het nadeel is dan wel dat u thuis moet zijn om de bestelling in ontvangst te nemen.
Neem, voor vragen of problemen gerust contact met ons op via:

Marco 06-12-2017 Via de website gekocht

Foutje?

Had snel een nieuwe batterij nodig voor een wat oudere telefoon (HTV EVO 3D).
Via accu-shop een batterij besteld waar nadrukkelijk bijstaat dat ie geschikt is voor de 3D,
maar bij (wél heel vlotte) levering blijkt de batterij niet te passen.
Op mijn mailtje kreeg ik wel heel snel antwoord, maar werd mij gevraagd wat er dan mis mee is (halloooo! Hij pást niet!)
Ik heb zelfs foto’s meegestuurd van de verkeerde batterij, en een foto van hun eigen website met de goede batterij.
Jammer dat ze telfonisch zo slecht bereikbaar zijn. Ik los het altijd graag persoonlijk op via de telefoon.

Nu afwachten wat voor oplossing ze gaan bieden.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Afleverservice

Marco 08-12-2017

Ik heb keurig antwoord gehad via de mail, en mijn geld is binnen no-time teruggestort op mijn rekening omdat de goede batterij niet leverbaar was.
Al met al, keurig afgehandeld dus!

Yolanda 28-11-2017 Via de website gekocht

Gaat/Is Accu-shop.nl failliet?

Zondag 19 november inktcartridges besteld en betaald, de 20e 's morgens keurig bericht dat mijn bestelling binnen 1 à 2 werkdagen geleverd zal worden per Pakketpost van GLS. De 22e 's avonds gemaild dat ik nog steeds geen track & trace code heb ontvangen, noch mijn bestelling. 23e bericht 'sorry, bestelling is op de 20e verzonden en dient vandaag te arriveren'. 24e nog niets ontvangen en per mail te horen gekregen dat mijn bestelling per briefpost is verzonden, dus hoef ik niet thuis te blijven (en krijg dus ook geen track & trace code). 'Kloppen uw adresgegevens?' 'Ja!' Later die dag een mail: 'Er is blijkbaar bij PostNL vertraging, ik verzoek u vriendelijk tot morgenavond te wachten en dan te mailen als uw bestelling nog steeds niet bezorgd is'. DIe zaterdagavond weer gemaild met melding dat ik mijn bestelling nog niet heb en dat ik het vreemd vind, eerst via GLS, dan PostNL . Maandagochtend gemaild met de vraag wat er aan de hand is en waarom mijn bestelling op 'gestopt' staat. Geen antwoord. Ik probeer ze nu al de hele ochtend te bellen, maar steeds voicemail met melding dat je tussen 9:30 en 12:30 uur kunt bellen en dat er nu niemand aanwezig is. Ik heb gisteren bij een andere webshop mijn cartridges besteld die ik (hopelijk) vandaag krijg. Intussen krijg ik een vreemd gevoel bij Accu-shop.nl, staan ze op omvallen?? Heb in het verleden af en toe tot grote tevredenheid besteld, maar ben nu dus allesbehalve tevreden en wil zsm mijn geld terug.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Accu-shop.nl 28-11-2017

Beste Yolanda,
mijn excuus voor de problemen bij de berzorging. In een enkel geval ontstaat er een vertraging van enkele werkdagen. Wij zijn hierbij afhankelijk van de bezorgdienst. Maar wij zijn uiteraard eindverantwoordelijk. Wij zullen het probleem voor u oplossen.

Yolanda 28-11-2017

Beste Jos,
Bedankt voor je snelle mail met daarin de toezegging mijn geld terug te storten. Top!

Gerrit 23-11-2017 Via de website gekocht

Tot nu toe slechte ervaring

Vorig weekend 2 accu’s besteld voor mijn Sony a6000, paar dagen gewacht en gevraagd waar de accu’s bleven.. blijkt dat de service “achteraf betalen” niet meer mogelijk was! (Haal dit dan van de site af en stuur de klant ZELF OPTIJD een mailtje!!)
Vervolgens de betaling meteen gedaan via ideal afgelopen dinsdag 21-11-17 en nu nog wachtende terwijl ze meteen verzonden zouden zijn. Ik hou hier een nare nasmaak aan over! En zo te lezen veel meer mensen. Accu shop reageert gelukkig wel vlot op mailtjes die ze toegestuurd krijgen van de klant.

Officiele reactie van Accu-shop.nl 24-11-2017

Beste Gerrit,
mijn oprechte excuses voor de vertraging. Wij bieden vanaf nu achteraf betalen via Afterpay aan. In de transitie-fase is er bij uw bestelling iets misgegaan.
De accu's dienen inmiddels bij u gearriveerd te zijn. Neemt u a.u.b. contact met ons op indien dit nog niet het geval is via :
dan lossen wij het probleem graag voor u op.

Accu_Melder 30-09-2017 Via de website gekocht

slechte batterij geleverd voor LG

Hoewel op de website van accushop een plaatje getoond wordt van een originele accu-batterij voor mijn LG kreeg ik een ander type accu met een lager voltage geleverd. Accu-shop antwoordde dat behalve afbeelding ook het voltage kan afwijken (die info staat niet op de webpage). Na 4 maanden gebruik blijkt echter dat mijn LG met de "nieuwe" batterij al binnen 1 dag opnieuw aan de lader gelegd moet worden.

Officiele reactie van Accu-shop.nl 02-10-2017

Beste Klant,
Wij lossen de problemen graag voor u op. Als u met ons contact op neemt via: https://www.accu-shop.nl/contact/ , zijn wij u graag van dienst.
Accu-shop.nl klantenservice

Allam El Namous 18-09-2017 Via de website gekocht

herstel

Tot twee keer toe kreeg ik de verkeerde accu toegestuurd. Daar werd ik beetje boos van.
Wél werd ik heel vriendelijk bejegend toen ik daarover klaagde en men spande zich in om de fouten te herstellen. In mijn situatie werd het geld mét portokosten heel snel teruggestort.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Jacqueline 10-09-2017 Via de website gekocht

Slechte kwaliteit

Ik bestelde extra accu's voor mijn camera. In dit geval goedkoop is duurkoop. Binnen 3 maanden gaan ze nog maar de helft zo lang mee en kan ik per opgeladen accu nog maar zo'n 150 foto's maken ipv ruim 300. Terwijl ik ze nog maar zo'n 6 x gebruikt heb. Reactie van Accu-shop is dat de 30-dagen termijn om te reageren voorbij is dus wordt mijn klacht niet serieus genomen. Geen deugdelijk product dus en ze zouden daar anders mee om moeten gaan. Helaas geen reactie meer op mijn mail.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Bob 31-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte snelle service.

Zeer veel verschillende accu's beschikbaar en ook de volgende dag geleverd.
Prijzen hetzelfde of lager dan andere webshops en als gezegd, levering zeer snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Paul 30-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Na bijna een jaar kon ik de accu voor mijn Nikon camera niet meer opladen. Ik heb van de accushop -hoewel ze zelf geen defect konden vinden - toch een nieuwe accu opgestuurd gekregen. Top service! Bedankt daarvoor.

Nico 29-08-2017 Via de website gekocht

Prima service, bestelde artikel de volgende dag in huis.

Kende de winkel al van voorgaande bestellingen en deze werden ook altijd prompt geleverd.
Dit was ook weer deze keer het geval.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees G 29-08-2017 Via de website gekocht

perfect uitgevoerde (kleine) bestelling

Weliswaar een kleine bestelling maar perfect uitgevoerd. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding ook. Nuttig advies over het gebruik van het gestelde. Een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

André 29-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Een nieuwe accu gekocht voor mijn laptop. Opgezocht op de site. Snel gevonden gelukkig.
Snel geleverd en verder tevreden.

Loek 29-08-2017 Via de website gekocht

Loek

Snelle afhandeling, maar de informatie over de verzending en bezorging, (wanneer) mag iets duidelijker zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 29-08-2017 Via de website gekocht

Besteld, op voorraad, op tijd binnen

Zocht accu's voor mijn Nikon camera en vond ze voor een schappelijke prijs en op voorraad. De accu's hebben iets meer capaciteit maar kunnen met de huidige lader geladen worden

Fred Kuipers 29-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden, veel keus en snelle levering.

Goede en goedkope alternatieven.
Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering.
Bij verkeerde bestelling snelle omwisselingen.
Pas op! Er is nog een andere Accushop in Utrecht.

Bosje 20-08-2017 Via de website gekocht

Prima support

Niet de 1e bestelling en vooral de prijs incl leveringskosten spreekt mij aan. Nu een batterij voor een Samsung S2 gekocht. Andere sites zijn goedkoper, maar daar komen de leveringskosten nog bij. En afleveren is snel, vooral handig als je op de camping zit!

Gerke 19-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snel

had er nog nooit van gehoord. maar is me zeer goed bevallen zou een ieder de site aan bevelen en de levering is zeer snel

WilvS 18-08-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel.

Gunstige prijs, snelle levering en goed via e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.

Pierrot Biessen 18-08-2017 Via de website gekocht

Levering niet ontvangen

Mijn eerste bestelling mooi geleverd , de tweede niet ontvangen. Had erop gerekend deze bestelling dit weekend te kunnen gebruiken. Niet dus, grote teleuurstelling.

Officiele reactie van Accu-shop.nl 18-08-2017

Beste Heer Biessen,
wij hebben met u hierover gemaild. Verzending naar Belgie duurt helaas iets langer. Uiteraard lossen wij eventuele problemen graag voor u op.

Peter 18-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Makkelijk zoeken op de website voor het juiste artikel. Was zo gevonden, besteld en snelle levering

Edwin 25-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Super shop voor welke accu dan ook, snelle levering en perfect werkende spullen.
De prijs kwaliteit is ook heel goed, kortom zeer aan te bevelen.

Marcel 25-07-2017 Via de website gekocht

Super de super!!

Voor de tweede keer bezocht. Erg duidelijke website, en supersnelle levering. 'n schoolvoorbeeld !!!

verkennis diane 25-07-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Batterijen voor fototoestel besteld en zeer vlug geleverd. Zeer vriendelijk in mailtjes. Service zeer goed ook de site is top

Outlet-music 25-07-2017 Via de website gekocht

Accu shop is top

in enkele klikken alles geregeld. account aanmaken, klaar. bestellen klaar, de volgende werkdag bestelling binnen. de prijs is ok

Hans 25-07-2017 Via de website gekocht

perfect!

er was enige onduidelijkheid over mijn adres, maar na opheldering per ommegaande bestelling ontvangen

Anske 25-07-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede levering

Kwam deze shop op Google tegen en daar een accu voor mijn Note 3 besteld.
Zeer snel binnen en kan nu weer lekker lang met mijn telefoon vooruit ipv van een paar uur met mijn accu van bijna vier jaar.

HvdL 09-06-2017 Via de website gekocht

service is Goed

Accu-shop heeft een overzichtelijke en heel goed bedienbare webpagina. Soort Accu / type is makkelijk te vinden en ook welke apparaten er compatibel mee zijn.
Voor mij zou het wel handig zijn als er evt. ook een mogelijkheid is om live te chatten en of telefonisch bereikbaar zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

suvane 13-05-2017 Via de website gekocht

TELEURSTELLEND

ik heb een batterij besteld maandag en heb nu zaterdag nog niets ontvangen. Ik woon in België en blijkbaar is dat het einde van de wereld.
een mail beantwoorden kunnen ze ook niet.
ik koop nooit nog bij deze firma.

Officiele reactie van Accu-shop.nl 18-08-2017

Beste Suvane,
helaas duurt de levering naar Belgie iets langer; wij hebben hier helaas geen invloed op.
Vriendelijke groeten

roosje98 11-05-2017 Via de website gekocht

Wilt u ...... worden, ga dan naar ACCU-SHOP.NL

Heb op 22-4-2017 2 x Nikon EN-EL15 / en-el15a Nieuwste versie besteld en betaald kreeg vervolgens een mail dat het verstuurd was na een week gereageerd niets ontvangen,sorry sorry problemen met levering dit kan maar stuur dan een maill.Maar was gisteren 9 (28 april )verstuurd is onderweg .Na 6 dagen niets te hebben ontvangen weer mail gestuurd .Sorry Sorry mevr. de Smet (mijn naam is Roosen ) is gisteren ( 4 mei) verstuurd en tot op heden NIETS ontvangen zelfs geen reactie meer op mijn mail.
Dus wilt u ........ worden zoals ik, koop dan bij accu-shop.nl

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Accu-shop.nl 12-05-2017

Beste Klant,
wij hebben u zojuist gemaild en lossen het probleem vandaag voor u op.