Accessmarket.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Accessmarket.nl.

Accessmarket.nl stelt zich voor

AccessMarket.nl is hét platform in Nederland waar u een breed scala aan producten kunt vinden van een hoge kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen.

Deze score is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ly 06-07-2022

Snelle levering. Duidelijke communicatie. En een goede prijs. Niets om op aan te merken.

Jan 29-06-2022

Het bestellen op de site was vrij eenvoudig. Na de bestelling en het betalen hiervan, de bestelde goederen, de tweede werkdag ontvangen. Totaal geen problemen met zowel de site als het bestellen en leveren.
Top, vooral zo doorgaan

Ina Hijink 13-06-2022

Duidelijke site en mooie acties. Ook na een fout va DHL, het artikel werd niet bezorgd, heeft de firma
AccesMarket er voor gezorgd dat mijn bestelling p.o. door Post.nl wel snel en goed bezorgd.

Moon 09-06-2022

Keurige bevestiging order via mail en verzending order plus vervoer der, snelle correcte levering binnen 24 uur en retour nemen van oude apparaat, top 🔝👍,, geweldig !!

Caro 09-06-2022

Het bestellen ging super gemakkelijk. Vond alleen de verzend kosten een beetje jammer aangezien dit bij zo'n hoog bedrag meestal gratis is. Maar het zou aangetekend en verzekerd verzonden worden en dat vind ik belangrijk.
Alleen heb ik nooit iets hoeven tekenen of is er ook maar iets van ID gevraagd. De DHL bezorger hand zo'n haast dat hij het pakketje niet eens goed in mijn handen gaf waardoor het op de grond viel!! En de telefoon stuiterde al door de verpakking om dat deze in een doosje 10x te groot zat en er alleen een lullig stukje papier bij zat.

Adrie de Haan 03-06-2022

Super makkelijke site betaling pagina is overzichtelijk product goed en discreet verpakt en snelle levering .
Kortom een prettige shop waar ik zeker terug kom.

Bas van der Schans 02-06-2022

bestellen ging vlot
levering was precies volgens afspraak
en product bevalt tot nu toe uitstekend

karel 02-06-2022

de shop leek mij een lekker goedkope leverancier heel snelle en vlotte afwerking heel snel geleverd en uitstekend verpakt
heel goede afspraken

Margreet 02-06-2022

HAD ER NOG NOOIT VAN GEHOORD. EERSTE KEER HIER BESTELD,WAS IN BEGIN SCEPTISCH.MAAR EEN UITSTEKENDE SERVICE. EN SNELLE LEVERING. BEN BLIJ DAT IK HIER BESTELD HEB.

D. de Groot 02-06-2022

Bij AccesMarket Samsung A53 gekocht. Hun zijn de goedkoopste en snelle bezorging. 10+

Sjef 24-05-2022

Duidelijk, breed sortiment , makkelijk keuze menu , concurrerende lage prijzen , snelle levering .

Teddy 23-05-2022

Fantastische vlotte bezorging netjes verpakt goede service en kwaliteit helemaal tevreden.

Hajo 23-05-2022

Prima informatie en snelle levering van een goed product. Bedrijf is een aanrader.

Adam 19-05-2022

alles is duidelijk en begrijpelijk, pakket was binnen 2 dagen. ik ben tevreden!

Robbe 19-05-2022

Heb de Samsung Galaxy A53 besteld voor de laagste prijs die ik kon vinden, 1 dag later zat deze al in de brievenbus. Top service.

Bee 18-05-2022

Heel scherpe prijzen, brede assortiment snelle levering, heel erg tevreden

Feijen 16-05-2022

Goede prijs snelle levering. Voldoet aan verwachtingen, Goed op de hoogte gehouden

Hah 15-05-2022

Top product, chromecast met Google tv . Verzonden en ontvangen op de datum die werd beloofd en netjes veilig verpakt.

Frida Stuijt 13-05-2022

Telefoon besteld prijs prestatie was beste, toch even kriebels toen iemand zei heb je winkel goed gecheckt? Uh nee? meteen gedaan maar was dik voor elkaar. Kreeg mijn telefoon lekkker snel en ben er super blij mee! De volgende keer weer zo en hoef ik niet te checken.. Dik voor elkaar ! !

Stefaan Hoste 11-05-2022

aangekochte smarthphone was niet zelfde als op website vermeld. Een compensatie of andere regeling was niet mogelijk, enkel retourneren aankoop. Foutieve info op website.

Bennie 09-05-2022

Het is een overzichtige shop ende prijzen zijn lager t.o.v. andere.
Del levering was snel en netjes verpakt .

Peter 03-05-2022

Een duo pak Google Nest Mini gekocht voor een prima prijs, snel bezorgd en netjes afgehandeld. Een prima koop locatie.

E. Hofste 26-04-2022

Na bestellen een track & trace code ontvangen maar volgens PostNL nooit bij hun ontvangen, mail gestuurd en een melding dat ze het aan PostNL nagevraagd hebben nu al een paar weken geen enkele reactie meer op mails.
E.Hofste 29-04-2022

Inmiddels een reactie gehad en het pakket is nogmaals opgestuurd en ontvangen.

Camille Meerssman 11-04-2022

De telefoon die ik zocht was hier het goedkoopste.
Naast de goede reviews die ik las over Accesmarket.nl hadden zij ook een complete en juiste omschrijving van alle specificaties van de telefoon.
Verder boden zij een snelle levering welke ze ook volledig waarmaakten.
Prima site en betrouwbare organisatie.

Annemiek 07-04-2022

De bestelling was supersnel in huis, alles keurig geleverd en ik werd netjes via mails op de hoogte gehouden. Prima winkel!

Elly 05-04-2022

Snelle levering, netjes en goed verpakt, ruime keuze bij accessmarket en de goedkoopste in vergelijking met andere aanbieders. Hier zal ik meer bestellen.

PeeJee 26-03-2022

Prima ervaring, de bestelling werd keurig verpakt en op tijd afgeleverd en de bestelde telefoon bevalt uitstekend, complimenten voor dit bedrijf .

MR 16-02-2022

Na het betaling van mijn bestelling leek alles fout te zijn gegaan. Maar complimenten voor Accessmarket.nl hoe zij het opgelost hebben. Keurige reactie op mijn schrijven/vraag. En heel snel kreeg ik alsnog mijn bestelling binnen. Keurig!

W S 16-02-2022

Product was in goede staat en voldeed aan verwachtingen. 1 dag te laat geleverd, maar het product was goed verpakt etc.

Berry 07-02-2022

Xiaomi Roborock S6 Pure Zwart goedkoopste van NL en werd na bestelling de volgende dag al geleverd. Goede beschermende verpakking en hebben nog elke dag plezier van onze robot stofzuiger.

Karel 03-02-2022

De aanschaf van een gooogle nest apparaat verliep heel goed en snel.
Kan accesmarket aanraden.
Ik zou er de vogende keer zeker weer gaan kijken of er een volgende aankoop ook vandaan gaat komen.
Karel

Saskia 31-01-2022

De prijs van de duo pak Google Nest Mini was uitstekend.
De bezorging duurde iets langer dan dat we tegenwoordig gewend zijn, maar binnen een redelijk termijn, 6 dagen.
De verpakking was bijzonder stevig. Dubbelwandig karton met genoeg lucht vullers. Het zou nagenoeg onmogelijk zijn dit product te beschadigen in transport.

KaveVe 31-01-2022

Prettige webshop met een overzichtelijke website en een prima service voor een mooie prijs. Artikelen werden ook snel geleverd. Zou hier zeker weer kijken naar een mooie aanbieding en kan Accesmarket zeker aanbevelen!

De Wispelaere Bart 31-01-2022

Betaling achteraf was mogelijk, wat goed is, omdat ik graag eerst een werkend iets in mijn huis zie verschijnen, en guess what? het was perfect, ik kocht dus een google nest hub, als uitbreiding om andere hubs die ik heb, alles ging vlekkeloos, dus zeker zijn geld waard. ik betaalde dan ook direct.

Koen 27-01-2022

Mooie aanbiedingen en goede prijzen.
Product kwam op tijd binnen.
Geen klachten over deze site.