50five.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 50five.nl.

50five.nl stelt zich voor

Wij zijn 50five, specialisten in home automation. 50five gelooft in inspiratie. Wij willen mensen inspireren hoe zij hun huis comfortabeler kunnen maken. Een belangrijk aspect hierbij is home automation. Dankzij home automation kun je op een eenvoudige manier je huis comfortabeler maken en besparen op je energierekening. We hebben een breed assortiment aan producten en diensten en blijven continu op zoek om dit te blijven verbeteren. Voorbeelden zijn de slimme thermostaat en slimme lampen. Met behulp van de slimme thermostaat kun je de temperatuur nu in elke ruimte afzonderlijk regelen. Maar je kunt nu ook de temperatuur in huis op afstand bedienen via je smartphone, tablet of laptop. Dankzij de slimme lampen is het mogelijk om voor elke gelegenheid de juiste sfeer in huis te creëren met een passende kleur.

Deze score is berekend op basis van 22 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.7

Tess30 05-01-2019

Veel problemenvan 50five gehad en wat nog steeds loopt. Bestelling in eind december geplaatst voor mijn sonos ones. Op dat moment gewoon op voorraad en met belofte dat ik de volgende dag de producten in huis zou hebben. Dit was helaas niet het geval. Ik besloot te mailen na een kleine week in eerste instantie kwamen de mails niet aan, dus besloot meerder gevonden mail adressen te gebruiken. Na twee dagen mail terug dat het ontvangen was, na 7 dagen reactie dat ze geen contact met sonos konden krijgen lijkt me overbodig als iets op voorraad is en je op dat moment geen gebruik maakt om het via de leverancier te sturen. Nu een mail ontvangen dat het nog 10-15 kan gaan duren en met de informatie dat ze me hebben gebeld dus probeer ik terug te bellen op het aangegeven klantenservice nummer maar blijf daar maar in de wacht staan of hangen me op. Ben dus zeer ontevreden en zeker dat ik nog 10-15 dagen kan wachten en terug mailen lukt niet want krijg ik een mail terug dat het mail adres niet bereikbaar is. Beetje jammer dit allemaal! Wel blij dat ik met de rest van mijn smart producten heb gewacht en nu maar ergens anders besteld😊

Bradley Prince 14-12-2018 Via de website gekocht

Allerslechtste service die ik ook heb gehad.

Nest thermostaat gekocht bij 50five, monteur erbij besteld (voor betaald). Gelijk nadat hij weg was deed de verwarming het niet. Het is winter en 13 graden in mijn huis.

Gebeld met klanten service; zij kunnen een monteur langs sturen maar pas 3de week janauri. Dat is meer dan een maand later. Nu een nieuwe monteur zelf moeten regelen, duurder uit. en ik weet niet of geld terug krijg voor de monteur het in eerste instantie niet goed heeft gedaan.
Tom van 50five 14-12-2018

Beste Bradley,

Bedankt voor het gesprek net. Ik begrijp dat je Nest Learning Thermostat niet werkt. Wat vervelend. Ik ga hier verder op in.

Ik wil je nogmaals mijn excuses aanbieden voor deze situatie, ik had dit graag met je opgelost. Helaas hebben we geen monteurs direct beschikbaar om je thermostaat direct te repareren. Ik heb in ieder geval doorgegeven aan onze installatie afdeling om je installatievoucher terug te betalen. Dit bedrag heb je binnen 7 werkdagen op je rekening.

Graag verneem ik van je of ik nog iets voor je kan betekenen en je vertrouwen in 50five kan herstellen,

Met vriendelijke groet en een fijn weekend alvast,
Tom van 50five

Guido Grootjes 26-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Via een Google advertentie ben ik naar de website getrokken toen ik op zoek was naar een Ring Video 2 deurbel. Snel geleverd! Helaas defect. Met slechts 1 telefoontje had ik de volgende dag een nieuwe in de bus en kon ik de "oude" retour sturen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Susanne 23-11-2018 Via de website gekocht

Nest Deurbel gestolen (in 2 min) na installatie door 50Five

Ik had de Nest buitencamera besteld, maar de installateur van 50Five gaf aan dat hij die niet mocht installeren ivm opname van de openbare weg. Hij adviseerde daarom de Nest deurbel, die ik direct bij hem kon kopen en hij direct kon monteren. De installateur verzekerde mij dat de deurbel niet makkelijk gestolen kon worden. Hij was vannacht letterlijk (ik heb de opname) in 2 minuten afgekoppeld door de dief. 50 Five zei; Helaas mevrouw we kunnen niets voor u doen. Succes ermee!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Tom van 50five 24-11-2018

Beste Susanne,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat wij een Nest Hello videodeurbel bij je hebben geinstalleerd, welke vervolgens gestolen is. Wat vervelend. Ik zal direct even contact met je opnemen om te zoeken naar een oplossing voor dit probleem.

Tom van 50five.

Rinus 19-11-2018 Via de website gekocht

Waardeloze tent

Voor 12 uur besteld zelfde dag in huis ja jammer dan niet dus krijg om 6uur bericht
Dat pakketje afgeleverd word en om tien uur te horen dat het niet lukt👎🏻
Morgen dan weer maar pas na half 4 track & trace beloven en niet na kunnen komen
Is triest sterker nog het duurt nog een hele dag voordat ik mijn pakketje heb 😩hoop je dan maar 😒ik ga er nooit meer iets bestellen in iedergeval te gek om los te lopen

Aida - 50five 23-11-2018

Beste Rinus,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de levering niet vlekkeloos is gelopen. Dat is absoluut niet de serivce die je mag verwachten. Wij nemen dit zeer serieus en gaan dit oppakken met onze vervoerder, zodat het niet nogmaals kan voorkomen.

Ik neem zometeen contact met je op om dit verder met je te bespreken.

Aida van 50five

Joke 16-10-2018 Via de website gekocht

belabberde service

Op 22 september een Deurbel Ring Pro gekocht met installatieservice, pakket werd netjes bij ons geleverd en er werd contact opgenomen voor de installatie. So far so good.
De monteur (grof in de mond) vertelde mij dat het niet mogelijk was om deze op de muur te plaatsen en adviseerde mij om de deurbel terug te sturen, moest even een retourlabel aanvragen en dan netjes terugsturen zodat mijn geld teruggestort kon worden. Dan begint te ellende, Nu inmiddels 2 mails, 7 telefoontjes verder nog steeds geen retourlabel, er moet beslist worden of het wordt goedgekeurd om dit artikel terug te sturen. Volgens de site heb je 55 dagen de tijd om te retourneren. Als het mij lukt om van mijn bestelling af te komen en mijn geld terug op mijn bankrekening is het voor mij exit 50FIVE

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Erica 17-12-2018

verging mij ook zo. Duurt tijden voordat je een retourlabel krijgt. Na een slechte review op internet wel heel veel moeite doen om deze er weer af te krijgen. Lever gewoon goede service, dan zijn slechte reviews niet nodig!

Ronald Bek 26-09-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service !!

Een vraag gesteld omtrent de garantie van een product in de aanbieding. Een week later kreeg ik antwoord, maar toen bleek de aanbieding inmiddels verlopen. Vervolgens de vraag gesteld of ik het product alsnog met korting kon aanschaffen gezien de late reactie van hun kant. Aangezien een antwoord uitbleef heb ik veelvuldig contact opgenomen met hun per e-mail en telefoon, maar iedere keer kreeg ik telefonisch het antwoord dat hij/zij geen geen antwoord kon geven en dat ik de volgende dag gecontacteerd zou worden. Keer op keer loze beloftes en nam ik weer contact met hun om vervolgens weer teleurgesteld te worden. Ik ben twee weken geduldig geweest, nooit een antwoord mogen ontvangen en dus elders aangeschaft. Een waardeloze service !!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

marcel 19-09-2018 Via de website gekocht

snelle levering, maar beroerde retour afhandeling

De bestelling en levering ging vlot en goed. Maar toen de honeywell evo thermostaat defect bleek bij installatie,ging het stuk minder snel en de communicatie is puur 1 kant op. van mij naar 50five. Na 2 weken zitten we nog in de status dat ik het defecte apparaat opgestuurd heb. en ik nog geen nieuwe gehad heb. slecht. slecht. slecht gaat ik niet meer bij bestellen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Bart Groot 14-08-2018 Via de website gekocht

Super informatie en snelle levering

Ik was op zoek naar een nieuwe thermostaat en zag door de bomen het bos niet meer. Helaas kan je niet overal een thermostaat kopen (ze worden vaak bij CV ketel geleverd). Vind dan maar eens de juiste thermostaat.
De website van 50five heeft me goed geholpen een keuze te maken. En als klap op te vuurpijl kreeg ik er een gratis installatie bij. Ik kan niets anders zeggen dan dat 50five een super winkel is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Richard 03-04-2018 Via de website gekocht

Service is er perfect

Hier voor het eerst een bestelling geplaatst.
Deze wert zeer snel geleverd.
Ben erg tevreden met mijn aankoop.
Ga zeker meer bestellen bij deze winkel.
Bedankt voor de goeden service top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

maarten 03-04-2018 Via de website gekocht

geweldige service aan goede prijzen

alles wat je nodig hebt is er te vinden. ook de klantenservice aanwezig. Wel best .NL & .BE vergelijken ;)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 30-03-2018 Via de website gekocht

Aanbod artikelen zeer uitgebreid, levering keurig verzorgd.

Bestellen van spullen waarvan je verwacht dat 50five.nl ze niet kan leveren, site en bestel procedure zijn netjes verzorgd, de levering en track and trace uitmuntend, keurig netjes. Ik kan niets anders zeggen, dan een prima aan te raden leverancier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leroy 30-03-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen en goede service!

Bij 50Five een aantal Nest Protects besteld, mede omdat ze de goedkoopste waren, en al helemaal met de kortingscode die ik had. Waarbij ik er pas op de pakbon achterkwam dat ik een foutje had gemaakt. Even contact opgenomen en 50Five heeft dit perfect opgelost.
Superprijs, snelle levering en klantenservice denkt echt mee als er iets is. Een voorbeeld hoe het moet!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Tessa Nijkamp 30-03-2018 Via de website gekocht

Goede service

Super leuke shop, leuke producten waar je wat aan hebt, je kunt er van alles kopen en als het niet op voorraad is krijg je netjes een mailtje wanneer het er wel Is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Danny 29-03-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Goede prijs en de levertijd was uitstekend. De informatie op de website was ook duidelijk, tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 29-03-2018 Via de website gekocht

Echt de volgende dag bezorgd

Goede telefonische service, echt een snelle bezorging, meedenken over goede deal. Ik kende de shop niet, maar zal er meer gebruik van maken.

J. van Iersel 29-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Overzichtelijk en hetgeen wat ik gekocht heb was hier het goedkoopst vergeleken met andere winkels en webshops.

Tim 29-03-2018 Via de website gekocht

Super Service

Heb een Honeywell Evohome pakket gekocht met 4 zones, super snel geleverd gekregen en werkt allemaal zoals het hoort. Verder waren ze bij 50five de goedkoopste van het net. Ben super blij!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stefan 29-03-2018 Via de website gekocht

Mooi aanbod tegen goede prijzen met razendsnelle service

Eigenlijk staat alles al in de titel, 50Five heeft een heel leuk aanbod van prima producten en de prijzen zijn zeer concurrerend, waarbij er ook regelmatig aanbiedingen zijn. Daarnaast zijn ze zeer netjes in de afhandeling van orders en leveren ze bijzonder snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Martijn 29-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijk webshop, goede prijs, snelle levering.

Op zoek naar Philips Hue producten kwam ik bij 50five.nl uit. Duidelijke overzichtelijke website, goede prijs, en een bijzonder goed retour beleid, als je daar gebruik van zou willen maken. De bestelling was snel geleverd. Over de voortgang van het bestel- en leverproces werd ik keurig op de hoogte gehouden. Hier ga ik vaker bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karin van Bergen 18-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Duidelijke website met heel veel smart home producten en oplossingen. Levering zoals beloofd 's avonds besteld, volgende dag in huis. Nog in contact geweest met de customer care van 50five omdat ik toch nog enkele productvergelijking had en kreeg duidelijk antwoord. Zoals het hoort!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Eduard 23-02-2018 Via de website gekocht

Leuke winkel

Net product besteld en even gebeld over een productvraag. Kreeg meteen een goed antwoord. Leuke shop met veel product info!
Duidelijk over leveringsprogramma via bevestigingspagina.

Belabberde service: onmogelijk retourneren 19-12-2017 Via de website gekocht

Belabberde service :-(

Foutief product besteld, en wil retourneren maar op mail wordt niet gereageerd en telefoonnummers zijn onbereikbaar. Triest. Iemand nog een tip om toch in contact te komen?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

DJA Stapel 02-12-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service.

Wij hebben een Nest cam gekocht, deze heeft 5 min. gewerkt. Dit kan natuurlijk gebeuren. Wij willen hem graag terug sturen, na 3 dagen telefoontjes en mailtjes, geen enkele reactie over de afhandeling. nu gaan wij contact opnemen met de producent. Geen goed woord over voor dit bedrijf!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Keuzenkamp 24-08-2017 Via de website gekocht

Prima snelle levering

De "Fibaro Smoke Sensor" besteld bij 50five.nl en alles is prima uitgevoerd. Goed geïnformeerd over de levering via de mail. Ook de website ziet er goed en overzichtelijk uit.Tot zover helemaal positief.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -