50five.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 50five.nl.

50five.nl stelt zich voor

Wij zijn 50five, specialisten in home automation. 50five gelooft in inspiratie. Wij willen mensen inspireren hoe zij hun huis comfortabeler kunnen maken. Een belangrijk aspect hierbij is home automation. Dankzij home automation kun je op een eenvoudige manier je huis comfortabeler maken en besparen op je energierekening. We hebben een breed assortiment aan producten en diensten en blijven continu op zoek om dit te blijven verbeteren. Voorbeelden zijn de slimme thermostaat en slimme lampen. Met behulp van de slimme thermostaat kun je de temperatuur nu in elke ruimte afzonderlijk regelen. Maar je kunt nu ook de temperatuur in huis op afstand bedienen via je smartphone, tablet of laptop. Dankzij de slimme lampen is het mogelijk om voor elke gelegenheid de juiste sfeer in huis te creëren met een passende kleur.

Deze score is berekend op basis van 17 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

marcel 19-09-2018 Via de website gekocht

snelle levering, maar beroerde retour afhandeling

De bestelling en levering ging vlot en goed. Maar toen de honeywell evo thermostaat defect bleek bij installatie,ging het stuk minder snel en de communicatie is puur 1 kant op. van mij naar 50five. Na 2 weken zitten we nog in de status dat ik het defecte apparaat opgestuurd heb. en ik nog geen nieuwe gehad heb. slecht. slecht. slecht gaat ik niet meer bij bestellen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Bart Groot 14-08-2018 Via de website gekocht

Super informatie en snelle levering

Ik was op zoek naar een nieuwe thermostaat en zag door de bomen het bos niet meer. Helaas kan je niet overal een thermostaat kopen (ze worden vaak bij CV ketel geleverd). Vind dan maar eens de juiste thermostaat.
De website van 50five heeft me goed geholpen een keuze te maken. En als klap op te vuurpijl kreeg ik er een gratis installatie bij. Ik kan niets anders zeggen dan dat 50five een super winkel is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Richard 03-04-2018 Via de website gekocht

Service is er perfect

Hier voor het eerst een bestelling geplaatst.
Deze wert zeer snel geleverd.
Ben erg tevreden met mijn aankoop.
Ga zeker meer bestellen bij deze winkel.
Bedankt voor de goeden service top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

maarten 03-04-2018 Via de website gekocht

geweldige service aan goede prijzen

alles wat je nodig hebt is er te vinden. ook de klantenservice aanwezig. Wel best .NL & .BE vergelijken ;)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 30-03-2018 Via de website gekocht

Aanbod artikelen zeer uitgebreid, levering keurig verzorgd.

Bestellen van spullen waarvan je verwacht dat 50five.nl ze niet kan leveren, site en bestel procedure zijn netjes verzorgd, de levering en track and trace uitmuntend, keurig netjes. Ik kan niets anders zeggen, dan een prima aan te raden leverancier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leroy 30-03-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen en goede service!

Bij 50Five een aantal Nest Protects besteld, mede omdat ze de goedkoopste waren, en al helemaal met de kortingscode die ik had. Waarbij ik er pas op de pakbon achterkwam dat ik een foutje had gemaakt. Even contact opgenomen en 50Five heeft dit perfect opgelost.
Superprijs, snelle levering en klantenservice denkt echt mee als er iets is. Een voorbeeld hoe het moet!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Tessa Nijkamp 30-03-2018 Via de website gekocht

Goede service

Super leuke shop, leuke producten waar je wat aan hebt, je kunt er van alles kopen en als het niet op voorraad is krijg je netjes een mailtje wanneer het er wel Is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Danny 29-03-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Goede prijs en de levertijd was uitstekend. De informatie op de website was ook duidelijk, tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 29-03-2018 Via de website gekocht

Echt de volgende dag bezorgd

Goede telefonische service, echt een snelle bezorging, meedenken over goede deal. Ik kende de shop niet, maar zal er meer gebruik van maken.

J. van Iersel 29-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Overzichtelijk en hetgeen wat ik gekocht heb was hier het goedkoopst vergeleken met andere winkels en webshops.

Tim 29-03-2018 Via de website gekocht

Super Service

Heb een Honeywell Evohome pakket gekocht met 4 zones, super snel geleverd gekregen en werkt allemaal zoals het hoort. Verder waren ze bij 50five de goedkoopste van het net. Ben super blij!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stefan 29-03-2018 Via de website gekocht

Mooi aanbod tegen goede prijzen met razendsnelle service

Eigenlijk staat alles al in de titel, 50Five heeft een heel leuk aanbod van prima producten en de prijzen zijn zeer concurrerend, waarbij er ook regelmatig aanbiedingen zijn. Daarnaast zijn ze zeer netjes in de afhandeling van orders en leveren ze bijzonder snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Martijn 29-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijk webshop, goede prijs, snelle levering.

Op zoek naar Philips Hue producten kwam ik bij 50five.nl uit. Duidelijke overzichtelijke website, goede prijs, en een bijzonder goed retour beleid, als je daar gebruik van zou willen maken. De bestelling was snel geleverd. Over de voortgang van het bestel- en leverproces werd ik keurig op de hoogte gehouden. Hier ga ik vaker bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karin van Bergen 18-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Duidelijke website met heel veel smart home producten en oplossingen. Levering zoals beloofd 's avonds besteld, volgende dag in huis. Nog in contact geweest met de customer care van 50five omdat ik toch nog enkele productvergelijking had en kreeg duidelijk antwoord. Zoals het hoort!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Eduard 23-02-2018 Via de website gekocht

Leuke winkel

Net product besteld en even gebeld over een productvraag. Kreeg meteen een goed antwoord. Leuke shop met veel product info!
Duidelijk over leveringsprogramma via bevestigingspagina.

Belabberde service: onmogelijk retourneren 19-12-2017 Via de website gekocht

Belabberde service :-(

Foutief product besteld, en wil retourneren maar op mail wordt niet gereageerd en telefoonnummers zijn onbereikbaar. Triest. Iemand nog een tip om toch in contact te komen?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

DJA Stapel 02-12-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service.

Wij hebben een Nest cam gekocht, deze heeft 5 min. gewerkt. Dit kan natuurlijk gebeuren. Wij willen hem graag terug sturen, na 3 dagen telefoontjes en mailtjes, geen enkele reactie over de afhandeling. nu gaan wij contact opnemen met de producent. Geen goed woord over voor dit bedrijf!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Keuzenkamp 24-08-2017 Via de website gekocht

Prima snelle levering

De "Fibaro Smoke Sensor" besteld bij 50five.nl en alles is prima uitgevoerd. Goed geïnformeerd over de levering via de mail. Ook de website ziet er goed en overzichtelijk uit.Tot zover helemaal positief.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -