50five.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 50five.nl.

50five.nl stelt zich voor

Wij zijn 50five, specialisten in home automation. 50five gelooft in inspiratie. Wij willen mensen inspireren hoe zij hun huis comfortabeler kunnen maken. Een belangrijk aspect hierbij is home automation. Dankzij home automation kun je op een eenvoudige manier je huis comfortabeler maken en besparen op je energierekening. We hebben een breed assortiment aan producten en diensten en blijven continu op zoek om dit te blijven verbeteren. Voorbeelden zijn de slimme thermostaat en slimme lampen. Met behulp van de slimme thermostaat kun je de temperatuur nu in elke ruimte afzonderlijk regelen. Maar je kunt nu ook de temperatuur in huis op afstand bedienen via je smartphone, tablet of laptop. Dankzij de slimme lampen is het mogelijk om voor elke gelegenheid de juiste sfeer in huis te creëren met een passende kleur.

Deze score is berekend op basis van 28 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,1

Myron 05-05-2020

Een jaartje geleden heb ik een aantal producten besteld via 50five en kreeg deze netjes thuis opgestuurd. Echter vorige week heb ik enkele lampen en een schakelaar besteld bij 50five en tot nu toe heb ik niets ontvangen. Vervolgens verstuur ik 2x keer een WhatsApp bericht en 2x een e-mailtje. Wederom hoor ik niets. Via de telefoon is 50five niet meer bereikbaar. Heeel slecht.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

MLS 01-05-2020

Dinsdagavond rond 21:00 uur een Nest Thermostat E besteld bij 50five.nl. Hij stond op voorraad en voor 23:59 besteld is morgen in huis. Prijs was iets goedkoper dan Bol.com, dus ook dat was prima. Bevestiging van bestellen kwam ongeveer een half uur later en de track & trace de volgende ochtend om 07:00. Tot zover prima.

Woensdag (1 dag na bestellen) bleek dat de levering via deze track & trace op 'morgen' staat en dat PostNL het pakketje nog niet ontvangen heeft. Nou, vooruit, nog even geduld dan.

Donderdag (2 dagen na bestellen) bleek dat de levering weer op 'morgen' staat en dat PostNL het pakketje nog steeds niet heeft mogen ontvangen van 50five.nl. Hierop heb ik in de ochtend een mail gestuurd naar de klantenservice waar de rest van de dag geen tegenbericht op is gekomen.

Vrijdag (3 dagen na bestellen) blijkt op de track en trace dat PostNL het pakket nog altijd niet ontvangen heeft en dat de levering nu zelfs niet meer op 'morgen' staat, maar op 'bezorgtijd nog niet bekend'. Hierop nogmaals een mail gestuurd naar de klantenservice en wederom tot op heden geen reactie.

Ik vind dit zeer slechte service, waarbij 50five zich niet aan de leveringsbelofte houdt (voor 23:59 besteld, volgende dag in huis) en waar je op geen enkele manier communicatie mee kan krijgen.

Indien je niet kan leveren of beloftes niet waar kan maken, pas dit dan aan op de website en informeer je klanten die een bestelling geplaatst hebben. Dan ontvang je ook meer coulance vanuit de klant i.p.v. niets uit te leveren en ook niets te communiceren. Ik heb voorlopig wel betaald, maar geen zicht op een product.

Ik betaal voortaan liever een paar euro meer bij een andere webwinkel die hun beloftes en afspraken wel nakomen.
MLS 08-05-2020

Het artikel uiteindelijk op zaterdag binnen gekregen na contact via Facebook. Zij legden het probleem bij PostNL, maar als bij toverslag was het pakketje na het contact wel overgedragen aan PostNL.

Helaas bleek de thermostaat niet te werken bij aankomst. Eerst reageerde hij nergens op, maar na hem een uur aan het stopcontact te hebben gehangen kwam er iets van leven in, maar niet zoals het hoort. Het display knipperde alleen af en toe even.

Daarop heb ik retour aangevraagd. Hier werd wel op gereageerd en is nu ook volledig afgehandeld inclusief mijn geld retour. Dit duurde dus ongeveer een week.

Raimon 17-04-2020

Afgelopen periode bezig geweest met het zoeken naar een laadpaal thuis voor mijn auto. Uiteindelijk bij 50five.nl uitgekomen.
Laadpaal besteld, keurige reactive van 50five gehad dat door de gehele situatie met Corona de levertijd erg lang zou worden van mijn keuzen.
Een alternatief is aangeboden en na vergelijking van kosten lagen deze van het alternatief hoger, hierop is er wat korting aangeboden. Hierop deze besteld.
Installatie is netjes en op de afgesproken tijd uitgevoerd door een monteur die erg netjes alles heeft afgewerkt, van meterkast tot bestrating.
Kortom ben erg tevreden.

Zie in andere reviews nogal wat commentaar over bereikbaarheid, dit komt bij mij echt niet bekend voor. Elke vraag werd binnen een werkdag beantwoord. Vind dat gezien de drukte erg netjes.

Ferry Heijnen 15-04-2020

Zondag voor 23.59 uur besteld en maandag geen levering. Kan gebeuren met Corona, maar op dinsdag nog steeds geen bericht en laat PostNL weten niets van 50five te hebben ontvangen. En dat is helaas niet de eerste keer dat de communicatie gebrekkig is aangezien alles ook alleen per mail of Whatsapp gecommuniceerd kan worden. Onhandig, kost tijd en prettig voor 50five maar een ramp voor de klant.
Gave website maar helaas is dit na 3 slechte ervaringen voor mij een reden om hier nooit meer iets te bestellen. Hier wordt je als klant niet vrolijk van!

Michael 02-04-2020

Gisteren een google chromecast ultra en een google nest mini besteld omdat deze goedkoper zijn dan in andere webshops, vooral de mini is 20 euro goedkoper.
Betaling gisteren volgens de pagina van bancontact geslaagd. Helaas geen mail gekregen met de bevestiging van mijn bestelling.
Vandaag ingelogd op de site en de bestelling is nog steeds in verwerking tot nu. Heb via whatsapp een berichtje gestuurd waarop ik reactie krijg dat de betaling afgebroken was gisteren.
Online mijn bankrekening nagekeken en er is idd niets van de rekening af gegaan.
Als ik zelf geen contact had opgenomen zou ik blijven wachten en wachten aangezien op de site de bestelling in verwerking staat... Er is totaal geen communicatie van het bedrijf uit wat heel jammer is!
Ik zal nu maar op zoek moeten gaan naar een andere webshop om dezelfde bestelling te plaatsen en jammer genoeg meer moeten gaan betalen!
Eerste en laatste keer 50five....
50five 03-04-2020

Beste Michael,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je betaling niet doorkomt. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem direct contact met je op om dit met je op te lossen.

André 02-04-2020

Topwebshop!! Klantgericht met een superservice. Een absolute aanrader!! grt. André

Jan Wouters 17-03-2020

Heb onlangs een Ezviz C3C IP buitencamera teruggestuurd omdat er een defect aan was. Aangezien deze niet langer meer in assortiment was, werd door 50five aangeboden de camera kosteloos te retourneren en dan zouden zij het aankoopbedrag terugstorten. Helaas was ik vergeten het SD kaartje eruit te halen. Na hierover een email te hebben gestuurd werd door 50five aangegeven deze aan mij retour te sturen. Het geld is inmiddels ook terug gestort. Kijk dat noem ik nog eens service! Topbedrijf!
Ook hebben ze een overzichtelijke site waar je makkelijk kan vinden wat je zoekt tegen scherpe prijzen. Al meermalen hier wat besteld, erg tevreden.

Niels 02-03-2020

Ik heb al ruim 3 weken geleden een weegschaal besteld (en betaald) bij deze partij. Deze zou volgens de website diezelfde week geleverd worden. Tot heden heb ik nog niets ontvangen. Ik heb al 2 maal een mail gestuurd met de vraag naar de status van mij bestelling, hier is nooit op gereageerd.
-------------------------
Ik heb onlangs via deze review me geld terug gekregen en een excuse kaartje in de brievenbus.

Frank 20-02-2020

Ik heb 2 weken geleden een deurbel besteld bij 50Five inclusief een installatie monteur.
Ik zit nu al die tijd te wachten op contact voor het maken van een afspraak. Lijkt alsof ze niet meer bestaan. Telefonisch niet bereikbaar en geen reactie op diverse contact pogingen per mail en app van mijn kant. Ben nu zeer ontevreden en vindt de service op dit vlak heel slecht.
Zelfs nu ik mijn geld heb teruggevraagd wordt er niet gereageerd. Echt super slecht dit en zou niet adviseren hier iets te kopen.
50five 21-02-2020

Beste Frank,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je op onze reactie wacht. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem direct contact met je op om dit met je op te lossen.

Andre 10-02-2020

2 Philips Hue lampjes gekocht, verliep vlot - duidelijke site, leuke producten en vlot de bevestiging van opvolging en levering.

Pim 05-02-2020

Bedrijf is zeer slecht bereikbaar. Probeer al 2 dagen contact te krijgen via diverse wegen e-mail/messenger/WhatsApp maar geen reactie. Nu lees ik dat dit een veelvoorkomend probleem is bij 50five misschien iets van de opbrengst ik medewerkers klantenservice investeren. Ik heb een bestelling geplaatst voor Google nest home mini betaald via klarna maar geen bevestiging ontvangen van 50five wel factuur van klarna. volgens de 50five belofte vandaag besteld morgen geleverd zou ik dus al een track and trace code moeten hebben maar ook die heb ik niet ontvangen.
50five 10-02-2020

Beste Pim,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je bestelling later geleverd wordt dan verwacht. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Mag ik vragen of je klacht volledig naar tevredenheid is afgehandeld?

Alvast bedankt voor je reactie!

Alwin 31-01-2020

Ik heb in december 2019 een laadpaal besteld bij 50Five. Op 13 januari zijn ze langs gekomen om de paal te installeren incl aanpassingen aan de energievoorziening. Helaas is het de monteurs niet gelukt om binnen 1 dag alles af te ronden. Tot die tijd uitstekende service en response.

Ik zit nu al 2 weken te wachten op contact voor het maken van een vervolgafspraak. Lijkt alsof ze niet meer bestaan. Telefonisch niet bereikbaar en geen reactie op diverse contact pogingen van mijn kant. Hoogsten 'we nemen zsm contact op'. Ben nu zeer ontevreden en vindt de service op dit vlak heel slecht
50five 05-02-2020

Beste Alwin,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je geen reactie meer krijgt vanuit onze kant. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem direct contact met je op om dit met je op te lossen. Mag ik vragen om welke order dit gaat zodat ik dit kan doen?

Ed Petermann 31-01-2020

Goede morgen.
Ik heb en Nest Thermostaat gekocht. Nu wil ik hem laten installeren, vragen ze 199€ voor.Dus dat kost nog meer dan de Thermostaat zelf??Op die manier zou je zeker veel klanten over houden. Dit is de eerste en laatste keer dat ik daar wat besteld heb.
50five 31-01-2020

Beste Ed,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je een lagere prijs verwacht voor onze installatiedienst. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem direct contact met je op om dit met je op te lossen.

Arno Bekkers 23-01-2020

Op 16 januari een Nest deurbel een 3 Nest rook en koolmonoxide melder besteld en direct betaald met Ideal. Bestelling zou binnen 24 uur geleverd worden echter tot vandaag niets mogen ontvangen.
Op email of via hun website aangemaakte tickets krijg je geen enkele reactie. Begin grote twijfels te krijgen over de betrouwbaarheid van deze webwinkel.
Na het achteraf lezen van andere reviews krijg ik het gevoel dat dit een scam lijkt zijn.
50five 31-01-2020

Beste Arno,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je bestelling later geleverd wordt dan verwacht. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem direct contact met je op om dit met je op te lossen.

Bas 13-01-2020

TP-Link Deco P7 besteld gezien deze bij 50five 30 euro goedkope dan bij de andere bekende winkels was. Keurig de volgende dag geleverd via hun bezorgdienst "redjepakketje".

Niek 06-01-2020

Tado thermostaat knoppen besteld op 23 december. Volgens de site de volgende dag geleverd. Helaas tot nu 6 januari geen knoppen ontvangen. Daarnaast telefonisch niet bereikbaar en geen reactie op mijn vraag die ik gesteld heb op 50five.nl waar wifithermostaten.nl onderdeel van is.
50five 08-01-2020

Beste Niek,

Tom van 50five en Wifithermostaten

dennis 17-12-2019

gister wat besteld om 20.00 uur. na betaling nog geen bevestiging of iets dergelijks mogen ontvangen. er staat duidelijk voor 23.00 uur besteld morgen in huis.
dat ze dit wellicht niet gaan halen kan ik begrijpen, maar er is geen enkele reactie meer vanuit dit bedrijf.
wellicht bestaat het bedrijf helemaal niet meer ?
50five 06-01-2020

Beste Dennis,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je geen orderbevestiging ontvangt. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem direct contact met je op om dit met je op te lossen.

Karin 10-12-2019

We hebben bij 50five en nest hello (slimme deurbel) besteld met installatie. Deze zou de dag erna bezorgd worden, maar werd 4 dagen later bezorgd zonder verdere instructie over de installatie. 1,5 week later en meerdere keren contact gezocht (waar heel slecht op wordt gereageerd) wordt er aangegeven dat er nog geen afspraak ingepland kan worden omdat de planningsafdeling te druk is. Dit is geen service!
50five 11-12-2019

Beste Karin,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je bestelling later geleverd wordt dan verwacht en er nog geen installatieafspraak ingepland kan worden. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem contact met je op om dit met je op te lossen.

Karin 12-12-2019

Inmiddels is er gereageerd met een ''oplossing'' vanuit 50 five. Ik kon een afspraak inplannen voor installatie op: !! 02 februari !!

Ruim 2 maanden nadat ik de installatie besteld heb kunnen ze deze leveren!! Kan alleen maar zeggen dat ik dit heel bizar vind, helemaal omdat ze adverteren met morgen in huis.

M 07-12-2019

Product willen aanschaffen dat blijkbaar uitverkocht was. Wel is het bedrag 3 keer afgeschreven via de creditcard. Contactformulier aantal dagen geleden ingevuld. Geen reactie
50five 09-12-2019

Beste heer of mevrouw, allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je bestelling niet geleverd wordt, maar er wel drie keer geld wordt afgeschreven. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem graag contact met je op om dit met je op te lossen. Kun je me vertellen om welke bestelling dit gaat? Met vriendelijke groet,

Hans 19-11-2019

Een paar jaar geleden WiFi thermostaten gekocht van Honeywell, afgelopen maand brak het bevestigingsvoetje van een thermostaat af. Contact opgenomen en zonder verdere kosten een nieuw voetje ontvangen!

Ruud 23-10-2019

Een aantal smart LED-lampen besteld en betaald met creditcard. Levering op een bedrijfsadres zou een dag later plaatsvinden en dat gebeurde ook netjes. Echter een onbekend persoon heeft de bestelling "aangenomen".
Oplossing 50five, stuur maar kopie van uw paspoort dan laten we PostNL een onderzoek instellen naar uw handtekening en dat op de afleverbon. Dit kan wel een paar dagen tot een paar weken duren! Klantvriendelijk zou zijn geweest om alsnog direct de bestelling te leveren en daarna het onderzoek uitvoeren. Gelukkig herroept de creditcard maatschappij de betaling. Dit was eens maar nooit meer.
50five 28-10-2019

Beste Ruud, allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je bestelling niet geleverd wordt. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem graag contact met je op om dit met je op te lossen. Kun je me vertellen om welke bestelling dit gaat? Met vriendelijke groet,

M 09-10-2019

Deurbel met camera gekocht. Goede prijs en daarom hiervoor gekozen. Bel werkte echter niet en terug gezonden. Vervolgens geen geld terug ondanks meerdere rappels en een toezegging. Beetje jammer had toch beter voor een ander bedrijf kunnen kiezen.
50five 28-10-2019

Beste heer/mevrouw, allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je je aankoopbedrag niet teruggestort hebt gekregen. Kwam dit doordat je je buiten de 55 dagen bedenktermijn bevond? Ik neem graag contact met je op om dit met je op te lossen. Kun je me vertellen om welke bestelling dit gaat? Met vriendelijke groet,

Dennis 01-10-2019

Wat een waardeloos bedrijf. Bestelling 5 dagen geleden geplaatst en direct betaald. Ik moet vervolgens zelf navraag doen omtrent de status waarna ik na een hele dag wachten antwoord krijg dat het product niet meer te leveren is.
Zeer slechte service en dus niet betrouwbaar.
50five 28-10-2019

Beste Dennis, allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je bestelling niet geleverd wordt. Ik neem graag contact met je op om dit met je op te lossen. Kun je me vertellen om welke bestelling dit gaat? Met vriendelijke groet,

Pieter 19-08-2019

Ik ben zeer tevreden. De prijs van mijn robotmaaier was zeer concurrerend, de bezorging was direct de dag na de bestelling. Toen de robotmaaier mankementen vertoonde werd mijn klacht diezelfde middag telefonisch besproken en werd mij een vervangende grasmaaier aangeboden. Deze werd al de volgende dag bezorgd. Een betere service is niet denkbaar. Top!

Risza 02-08-2019

Ik kende 50five eigenlijk helemaal niet. En was best sceptisch in het begin. Maar na lezen van diverse sites was de overtuiging daar. Ik was opzoek naar een robot stofzuiger. 50five heeft een hele duidelijke site. En hun prijzen zijn zeker concurrerend met andere. Vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Keurig en netjes in orde. Ik zal heel eerlijk zijn.... de eerst volgende keer als ik weer Smart tech nodig heb, check ik eerst even 50five. Ben oprecht zeer tevreden. MvG Risza Istanto

HV 17-07-2019

In de afgelopen 2 weken 2 producten besteld van EZVIZ. Volgens afgesproken levertijd in huis en erg schappelijke prijzen! Ook de support met vragen per e-mail is top!

Danielle 19-06-2019

Zeer ruim brandname product aanbod. Prijs en kwaliteit in uitstekende verhouding. Met veel producten de goedkoopste in NL. Lage verzendkosten.. en volgende dag al in huis. Top service

anoniem 18-06-2019

Ik probeer al drie dagen een product te retourneren. Wat een drama. Ik probeerde het via hun website te regelen, maar moest daar gegevens invullen die ik nooit van hun ontvangen heb (zoals het bestelnummer). Ik heb ze gebeld met de vraag of ik het via hun kon regelen. Dat kon niet. Ik kreeg mijn bestelnummer en mocht het zelf nog een keer proberen. Dat lukte weer niet omdat ik niet de optie tot retourneren te zien kreeg. Heb ze weer gebeld. Kreeg toen te horen dat ze het ook niet wisten en ze mijn vraag doorgezet hebben naar ICT. Zij zouden contact met mij opnemen, maar konden niet aangeven wanneer. Het kon tot wel 3 dagen duren dacht de vrouw aan de telefoon...
Tom van 50five 28-06-2019

Beste heer/mevrouw, allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je moeite ondervindt met het retourneren van je product. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem graag contact met je op om dit met je op te lossen. Zou je me kunnen vertellen wat je bestelnummer is? Met vriendelijke groet,

Daniel 28-05-2019

Bestelling geplaatst van diverse artikelen. Alles op voorraad en morgen in huis volgens de site.
Vervolgens de volgende dag een mail dat iets er niet is (Google Nest Hub). Ook niet meer te vinden op de site. Bel je de klantenservice en krijg je te horen dat de order wel geannuleerd kan worden maar dat het later verwerkt wordt? Hoezo later? Slechte site en voor mij de laatste keer dat ik hier besteld heb, pure misleiding op de website.
Ron 14-06-2019

Artikel op voorraad en dan pas na 5 dagen geleverd.
Komt me bekend voor.
Artikel retour gezonden na een week m'n geld nog niet terug. kan wel 2 weken duren.
Wat een service......niet.

O en dan de vraag of je de beoordeling wilt aanpassen.....

Jeannet 08-05-2019

Ik heb een ringpro aangeschaft met gratis installatie, monteur Fred heeft geweldig werk gedaan, de bedrading in mijn huis zit dusdanig vreemd dat Fred zelfs onder de grond de bedrading moest aansluiten, hij heeft alle tijd genomen om alles netjes in orde te maken.
Nadat de Ziggo een nieuw modem had geplaatst, kreeg ik de ringpro niet meer aan de praat en opnieuw was Fred de reddende engel die mij telefonisch overal doorheen gepraat heeft zodat het weer naar behoren werkt, dank je wel Fred!!

Ray lenzy 29-03-2019

Initiële levering is snel. Echter bij het claimen van garantie gaat het allemaal een stapje trager. Alvorens je je product retour mag sturen ben je 4 dagen verder. Al met al (beoordeling, verzenden, onderzoek, ontvangen) ben je al gauw 2,5 week verder. Kortom de service axhtersf os teleurstellend.
Tom van 50five 29-04-2019

Beste Ray,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat ons retourproces bij jou langer heeft geduurd dan gebruikelijk. Wat vervelend. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten.

Graag neem ik contact met je op om deze situatie met je te bespreken. Kun je me laten weten hoe ik je kan bereiken? Alvast bedankt voor je reactie.

Joël Depaepe 25-02-2019

Had een probleem met een artikel, een mail gestuurd met het probleem. Hebben mij een mooi oplossing gegeven.
Top service.

Gerard 21-02-2019

Ik ben zeer tevreden over 50five. Het door mij gewenste product werd niet alleen voor een scherpe prijs aangeboden, maar na bestelling ook snel geleverd. Daarnaast heb ik ervaren dat de service van 50five uitstekend is. Toen ik het verpakkingsmateriaal van 50five hergebruikte voor het verzenden van een via marktplaats door mij verkochte tuner, werd het pakket per abuis door het verzendbedrijf bij 50five afgeleverd. Het pakket werd vervolgens direct door 50five aan mij teruggestuurd. Toen ik hen aanbood de verzendkosten te vergoeden, kreeg ik te horen dat dit “service van de zaak was”. Dat vind ik echte service!

Niko 12-02-2019

Update op 12/02/2019:
In mijn eerdere review heb ik mijn ontevredenheid aangegeven. Maar inmiddels zijn alle problemen keurig opgelost. Ik heb mijn bestelde product netjes ontvangen en ik kan de betaling achteraf betalen met Klarna.

Review van 06/02/2019:
Ik wil achteraf betalen met Klarna. De klantenservice is heel vriendelijk, maar hebben geen idee hoe de boel werkt. Bij problemen ligt het aan de iPad of aan de safari browser of de oorzaak wordt veroorzaakt door Klarna. Maar op geen enkel moment heeft men bedacht, dat het probleem ook wel eens bij 50Five zelf zou kunnen liggen. Tot 3 keer toe met een kluitje in het riet gestuurd. Na een email van mijn kant, heeft ineens iemand het licht gezien bij 50Five en worden van de 3 (zelfde) orders plotseling 2 goed gekeurd.

Jelle 11-02-2019

Op zondagavond een bestelling(starters kit Philips Hue) gedaan bij 50five, geld was meteen van mijn rekening afgeschreven. Maandag in afwachting van mijn bestelling, want “vandaag besteld in morgen in huis”. In de middag contant opgenomen met hun klantenservice. Ja, gek meneer, het geld is afgeschreven en we hebben voldoende voorraad. Telefonische kon ze mijniet veder helpen. Ik moest maar een nieuwe bestellen doen, huh!?! Wat is dit voor service.

Hier natuurlijk geen genoegen mee genomen, ze ging uiteindelijk een ticket aanmaken. Via de mail uiteindelijk bericht gehad. Waarin werd aangegeven dat het geld niet was afgeschreven van mijn rekening. Wat wel het geval en wat eerder ook door de klantenservice werd aangeven. Ook werd gemeld dat in het product nogmaals kon bestellen.

Gezien de vele positieve beoordelingen een bestelling gedaan bij dit bedrijf. Dit was eenmalig maar nooit meer, wat een slechte service 50five.
Diana van 50five 13-02-2019

Beste Jelle,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend moet zijn als een bestelling zo misloopt. Ik neem direct even contact met je op om tot een oplossing te komen.

Diana van 50five

Thomas 07-02-2019

Ik heb een Philips Hue starterkit gekocht en maak hier nog graag gebruik van. De bestelling ging soepel en werd de volgende dag al geleverd!

Tess30 05-01-2019

Veel problemenvan 50five gehad en wat nog steeds loopt. Bestelling in eind december geplaatst voor mijn sonos ones. Op dat moment gewoon op voorraad en met belofte dat ik de volgende dag de producten in huis zou hebben. Dit was helaas niet het geval. Ik besloot te mailen na een kleine week in eerste instantie kwamen de mails niet aan, dus besloot meerder gevonden mail adressen te gebruiken. Na twee dagen mail terug dat het ontvangen was, na 7 dagen reactie dat ze geen contact met sonos konden krijgen lijkt me overbodig als iets op voorraad is en je op dat moment geen gebruik maakt om het via de leverancier te sturen. Nu een mail ontvangen dat het nog 10-15 kan gaan duren en met de informatie dat ze me hebben gebeld dus probeer ik terug te bellen op het aangegeven klantenservice nummer maar blijf daar maar in de wacht staan of hangen me op. Ben dus zeer ontevreden en zeker dat ik nog 10-15 dagen kan wachten en terug mailen lukt niet want krijg ik een mail terug dat het mail adres niet bereikbaar is. Beetje jammer dit allemaal! Wel blij dat ik met de rest van mijn smart producten heb gewacht en nu maar ergens anders besteld😊

Bradley Prince 14-12-2018 Via de website gekocht

Allerslechtste service die ik ook heb gehad.

Nest thermostaat gekocht bij 50five, monteur erbij besteld (voor betaald). Gelijk nadat hij weg was deed de verwarming het niet. Het is winter en 13 graden in mijn huis.

Gebeld met klanten service; zij kunnen een monteur langs sturen maar pas 3de week janauri. Dat is meer dan een maand later. Nu een nieuwe monteur zelf moeten regelen, duurder uit. en ik weet niet of geld terug krijg voor de monteur het in eerste instantie niet goed heeft gedaan.
Tom van 50five 14-12-2018

Beste Bradley,

Bedankt voor het gesprek net. Ik begrijp dat je Nest Learning Thermostat niet werkt. Wat vervelend. Ik ga hier verder op in.

Ik wil je nogmaals mijn excuses aanbieden voor deze situatie, ik had dit graag met je opgelost. Helaas hebben we geen monteurs direct beschikbaar om je thermostaat direct te repareren. Ik heb in ieder geval doorgegeven aan onze installatie afdeling om je installatievoucher terug te betalen. Dit bedrag heb je binnen 7 werkdagen op je rekening.

Graag verneem ik van je of ik nog iets voor je kan betekenen en je vertrouwen in 50five kan herstellen,

Met vriendelijke groet en een fijn weekend alvast,

Guido Grootjes 26-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Via een Google advertentie ben ik naar de website getrokken toen ik op zoek was naar een Ring Video 2 deurbel. Snel geleverd! Helaas defect. Met slechts 1 telefoontje had ik de volgende dag een nieuwe in de bus en kon ik de "oude" retour sturen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Susanne 23-11-2018 Via de website gekocht

Nest Deurbel gestolen (in 2 min) na installatie door 50Five

Ik had de Nest buitencamera besteld, maar de installateur van 50Five gaf aan dat hij die niet mocht installeren ivm opname van de openbare weg. Hij adviseerde daarom de Nest deurbel, die ik direct bij hem kon kopen en hij direct kon monteren. De installateur verzekerde mij dat de deurbel niet makkelijk gestolen kon worden. Hij was vannacht letterlijk (ik heb de opname) in 2 minuten afgekoppeld door de dief. 50 Five zei; Helaas mevrouw we kunnen niets voor u doen. Succes ermee!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Tom van 50five 24-11-2018

Beste Susanne,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat wij een Nest Hello videodeurbel bij je hebben geinstalleerd, welke vervolgens gestolen is. Wat vervelend. Ik zal direct even contact met je opnemen om te zoeken naar een oplossing voor dit probleem.

Tom van 50five.

Rinus 19-11-2018 Via de website gekocht

Waardeloze tent

Voor 12 uur besteld zelfde dag in huis ja jammer dan niet dus krijg om 6uur bericht
Dat pakketje afgeleverd word en om tien uur te horen dat het niet lukt👎🏻
Morgen dan weer maar pas na half 4 track & trace beloven en niet na kunnen komen
Is triest sterker nog het duurt nog een hele dag voordat ik mijn pakketje heb 😩hoop je dan maar 😒ik ga er nooit meer iets bestellen in iedergeval te gek om los te lopen

Aida - 50five 23-11-2018

Beste Rinus,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de levering niet vlekkeloos is gelopen. Dat is absoluut niet de serivce die je mag verwachten. Wij nemen dit zeer serieus en gaan dit oppakken met onze vervoerder, zodat het niet nogmaals kan voorkomen.

Ik neem zometeen contact met je op om dit verder met je te bespreken.

Aida van 50five

Joke 16-10-2018 Via de website gekocht

belabberde service

Op 22 september een Deurbel Ring Pro gekocht met installatieservice, pakket werd netjes bij ons geleverd en er werd contact opgenomen voor de installatie. So far so good.
De monteur (grof in de mond) vertelde mij dat het niet mogelijk was om deze op de muur te plaatsen en adviseerde mij om de deurbel terug te sturen, moest even een retourlabel aanvragen en dan netjes terugsturen zodat mijn geld teruggestort kon worden. Dan begint te ellende, Nu inmiddels 2 mails, 7 telefoontjes verder nog steeds geen retourlabel, er moet beslist worden of het wordt goedgekeurd om dit artikel terug te sturen. Volgens de site heb je 55 dagen de tijd om te retourneren. Als het mij lukt om van mijn bestelling af te komen en mijn geld terug op mijn bankrekening is het voor mij exit 50FIVE

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Erica 17-12-2018

verging mij ook zo. Duurt tijden voordat je een retourlabel krijgt. Na een slechte review op internet wel heel veel moeite doen om deze er weer af te krijgen. Lever gewoon goede service, dan zijn slechte reviews niet nodig!

Ronald Bek 26-09-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service !!

Een vraag gesteld omtrent de garantie van een product in de aanbieding. Een week later kreeg ik antwoord, maar toen bleek de aanbieding inmiddels verlopen. Vervolgens de vraag gesteld of ik het product alsnog met korting kon aanschaffen gezien de late reactie van hun kant. Aangezien een antwoord uitbleef heb ik veelvuldig contact opgenomen met hun per e-mail en telefoon, maar iedere keer kreeg ik telefonisch het antwoord dat hij/zij geen geen antwoord kon geven en dat ik de volgende dag gecontacteerd zou worden. Keer op keer loze beloftes en nam ik weer contact met hun om vervolgens weer teleurgesteld te worden. Ik ben twee weken geduldig geweest, nooit een antwoord mogen ontvangen en dus elders aangeschaft. Een waardeloze service !!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

marcel 19-09-2018 Via de website gekocht

snelle levering, maar beroerde retour afhandeling

De bestelling en levering ging vlot en goed. Maar toen de honeywell evo thermostaat defect bleek bij installatie,ging het stuk minder snel en de communicatie is puur 1 kant op. van mij naar 50five. Na 2 weken zitten we nog in de status dat ik het defecte apparaat opgestuurd heb. en ik nog geen nieuwe gehad heb. slecht. slecht. slecht gaat ik niet meer bij bestellen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Bart Groot 14-08-2018 Via de website gekocht

Super informatie en snelle levering

Ik was op zoek naar een nieuwe thermostaat en zag door de bomen het bos niet meer. Helaas kan je niet overal een thermostaat kopen (ze worden vaak bij CV ketel geleverd). Vind dan maar eens de juiste thermostaat.
De website van 50five heeft me goed geholpen een keuze te maken. En als klap op te vuurpijl kreeg ik er een gratis installatie bij. Ik kan niets anders zeggen dan dat 50five een super winkel is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Richard 03-04-2018 Via de website gekocht

Service is er perfect

Hier voor het eerst een bestelling geplaatst.
Deze wert zeer snel geleverd.
Ben erg tevreden met mijn aankoop.
Ga zeker meer bestellen bij deze winkel.
Bedankt voor de goeden service top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

maarten 03-04-2018 Via de website gekocht

geweldige service aan goede prijzen

alles wat je nodig hebt is er te vinden. ook de klantenservice aanwezig. Wel best .NL & .BE vergelijken ;)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 30-03-2018 Via de website gekocht

Aanbod artikelen zeer uitgebreid, levering keurig verzorgd.

Bestellen van spullen waarvan je verwacht dat 50five.nl ze niet kan leveren, site en bestel procedure zijn netjes verzorgd, de levering en track and trace uitmuntend, keurig netjes. Ik kan niets anders zeggen, dan een prima aan te raden leverancier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leroy 30-03-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen en goede service!

Bij 50Five een aantal Nest Protects besteld, mede omdat ze de goedkoopste waren, en al helemaal met de kortingscode die ik had. Waarbij ik er pas op de pakbon achterkwam dat ik een foutje had gemaakt. Even contact opgenomen en 50Five heeft dit perfect opgelost.
Superprijs, snelle levering en klantenservice denkt echt mee als er iets is. Een voorbeeld hoe het moet!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Tessa Nijkamp 30-03-2018 Via de website gekocht

Goede service

Super leuke shop, leuke producten waar je wat aan hebt, je kunt er van alles kopen en als het niet op voorraad is krijg je netjes een mailtje wanneer het er wel Is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -