50five.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 50five.nl.

50five.nl stelt zich voor

Wij zijn 50five, specialisten in home automation. 50five gelooft in inspiratie. Wij willen mensen inspireren hoe zij hun huis comfortabeler kunnen maken. Een belangrijk aspect hierbij is home automation. Dankzij home automation kun je op een eenvoudige manier je huis comfortabeler maken en besparen op je energierekening. We hebben een breed assortiment aan producten en diensten en blijven continu op zoek om dit te blijven verbeteren. Voorbeelden zijn de slimme thermostaat en slimme lampen. Met behulp van de slimme thermostaat kun je de temperatuur nu in elke ruimte afzonderlijk regelen. Maar je kunt nu ook de temperatuur in huis op afstand bedienen via je smartphone, tablet of laptop. Dankzij de slimme lampen is het mogelijk om voor elke gelegenheid de juiste sfeer in huis te creëren met een passende kleur.

Deze score is berekend op basis van 78 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Marcel Franquunet 28-11-2020

Tijdig zoals afgesproken. Perfecte afwerking zowel in de meterkast alsmede buiten. Netjes afgewerkt en alle afval en boorgruis opgeruimd. Ik kan niet anders dan dit bedrijf aanbevelen!

EVBox activatie goed verlopen en alles was helder. Nu lees ik her en der wat berichten over ontevreden klanten welke mij doen concluderen dat het advies voorafgaand niet afdoende was of wellicht niet goed is nagedacht over wat de daadwerkelijke wensen zijn. Ik kan echter zelf bevestigen dat de pre-sales gedegen was en ook mogelijke opties werden besproken.

Een opmerking voor 50Five. Bij de levering zitten EVBox kaarten welke wanneer je deze activeert je de optie hebt om een contract af te sluiten voor de Facturatie. Echter is de mail die we krijgen van 50Five ook voorzien van deze optie. Wat is nu wat? Welke kies ik? Die van 50Five of EVBox? Dat is/kan als verwarrend zet noemen zijn.

P. Janssen 27-11-2020

Goede producten, heldere website, prima service en prima prijzen. Snelle bezorging.

Guus 27-11-2020

Vanuit de shop goede begeleiding. Snel en vakkundig. Hiervoor zou ik zeker een 8
geven.
De installatie was beduidend minder, geen bypass geplaatst inplaats daarvan 1 knop minder en de after sales slecht. Zelf uitzoeken van slecht geplaatste knoppen etc. Niet meer dan een 4 a 5. Vandaar de 6

Bakker 24-11-2020

Goed advies, snelle levering. Concurrerende prijs. Contact via messenger was snel.

Patrick 22-11-2020

Via een aantal aparte bestellingen bij 50five ben ik inmiddels een zeer compleet Tado smart systeem rijker. Afgelopen week heb ik het systeem nog eens uitgebreid met de recent verschenen losse temperatuursensor voor iedere ruimte. De webshop van 50five werkt overzichtelijk, is aangenaam om te gebruiken en iedere order die ik heb geplaatst werd zoals beschreven ook echt de dag erna afgeleverd in een goede stevige en herkenbare verpakking. Tot zover zeer tevreden!

Guido 19-11-2020

Goede website en service, alleen jammer dat je geen persoonlijk contact krijgt boor vragen.
Op vragen via messenger wordt snel gereageerd.

Ron 19-11-2020

Zeer snelle levering en zeer correcte medewerkers. Het werk wordt schoon opgeleverd en men probeert je ook te informeren over zaken, die eigenlijk niet voor hun zijn.

Jim 18-11-2020

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Prima uitleg vooraf en installaties netjes uitgevoerd. Aanrader!

Alex 18-11-2020

We hebben een laadpaal besteld bij Groenopladen. De plaatsing kon al binnen een week en is prima verlopen. Er was flexibiliteit bij de monteur om de lader niet op de formele plaats te hangen, maar op de voor ons betere plaats.

Ronald 17-11-2020

Voor de aanleg van wallbox heb ik gekozen voor een Pulsar Plus via Engie. De installatie werd uitgevoerd door 50five. Na de bestelling bleek dat de installatie op zeer korte termijn kon worden gerealiseerd.
Op de afgesproken tijd waren de monteurs aanwezig en binnen 2 uur was alles voor elkaar. Prima werk.

Gerrit 16-11-2020

Goede webshop met een duidelijke product beschrijving. Direct een orderbevestiging. Snelle correcte levering.

Marcel 14-11-2020

Wallbox laten installeren. Prima informatie vooraf en praktische site. De installatie zelf verliep uitstekend, zeer klantvriendelijke en beschaafde monteur. Alles bij elkaar een aanbevelingswaardige aanschaf bij een fijne leverancier.

Tiemen 09-11-2020

verkoop advies / prijs / kwaliteit is prima.
Maar als er problemen zijn, dan zijn ze moeilijk te bereiken. Telefoon nemen ze niet op. Whatsapp bericht wordt automatisch beantwoord. Bellen terug als het mij net niet uit komt. Sturen gelijk een E-mail. Ik antwoord daar weer netjes op. Dan duurt het weer dagen dat er weer iemand mij belt. Het lukt dan net niet om elkaar te spreken. Ik heb nu een verzoek ingediend om de spullen retour te sturen, maar ik krijg geen retour ticket en via de web-site werkt het niet. Inmiddels zijn de 30 dagen verlopen dat je het product op zicht mocht hebben. De after sales service is slecht slecht te noemen.

L. Stam-Makken 07-11-2020

Keurig geprijsd...
Keurig op tijd .....
Keurig ingepakt..
Oftewel uitstekend!!

Barry 04-11-2020

Snel geleverd, goede kwaliteit, goede prijs. Nog niet geïnstalleerd maar verwacht geen problemen.

Ronald 02-11-2020

Ik heb zondag 25 Oktober een email gestuurd via de website met de vraag of ze me wilde bellen omdat ik wat technische gegevens mis op de website.
Ik kreeg een antwoord met een ticketnummer 192788 we zijn nu een week verder en heb nog steeds niets gehoord van ze.
Heb ook via Facebook een bericht gestuurd maar ook dat werkt niet.
Ik had gevraag of ze me even willen bellen maar na een week nog steeds geen belletje
50five 04-11-2020

Beste Ronald,

Bedankt voor je feedback. Mijn excuses dat je nog geen reactie hebt mogen ontvangen. Ik neem vandaag contact met je op om dit verder met je te bespreken.

Ik wens je nog een fijne dag verder.

Klantenservice 50five

Raym 01-11-2020

Prima klantenservice, 's middags besteld volgende morgen in huis. Goed verpakt, prima produkt. Top!

Berthelle 27-10-2020

Laadpaal uitgezocht en besteld via Groenopladen.nl via de ANWB site. Via de mail en telefoon goed contact gehad met een medewerker. Er moest geschouwd worden, alvorens een goede offerte maken. Prima natuurlijk. De "schouwer" was iemand van 50 five, inmiddels was ik erachter dat de medewerkers met wie ik contact had ook voor dit bedrijf werken. Deze schouwer had geen verstand van zaken en van elektriciteit. er kwam een belachelijk hoge offerte. Na nog een telefoontje was er een offerte waar iedereen zich in kon vinden.
Het plaatsen van de paal was uitbesteed aan een ander bedrijf, nl. Cargecars.nl. Zij kwamen 5 man sterk een uur te laat ( 15.30u ) en hadden haast. Ze deden hun werk goed en snel, ik moest er wel bovenop blijven, want ik mocht zelf geen goot voor de kabel graven, maar zij kwamen niet dieper dan 15 cm. In 2 uur was de klus geklaard en keurig gedaan!!
een uur later kreeg ik de nota van 50 five van ruim 6000 euro in mijn mailbox. de offerte was 2100.
Na diverse mails, elke keer weer door een andere medewerker van 50five behandeld, ben ik er klaar mee. ik moet volgens hun nog steeds meer betalen dan afgesproken.
Ik heb het bedrag van de offerte betaald, en aangeboden met alle partijen om de tafel te gaan.
50five 28-10-2020

Beste Berthelle,

Bedankt voor je feedback. Mijn excuses dat de factuur hoger is uitgevallen dan verwacht. Ik zie dat je in contact bent met mijn collega hierover en ga er van uit dat dit tot een goed einde komt.

50five

50five 28-10-2020

Beste Berthelle,

Klantenservice 50five

Peter van der Linden 27-10-2020

Kwam deze site tegen tijdens het zoeken naar een converter voor het omzetten van een belsignaal naar een Wifi signaal.
Ik vond meteen de oplossing.

Herman 25-10-2020

Goed aanbod van producten, scherpe prijzen (goede aanbiedingen) en duidelijke omschrijving van producten. Makkelijk bestelproces en snelle levering.

Hans van de Poel 15-10-2020

BETAALDE BESTELLING IS NIET GELEVERD!. (ordernummer 000151485)
Eind augustus 2020 een cv adaptor besteld en betaald.
Deze heb ik nooit ontvangen, ondanks uitgebreide e-mail wisseling hierover.
Iedere e-mail wordt automatisch beantwoord in de vorm van "Wij hebben je bericht het ticketnummer (189070) gegeven.", maar niet meer dan dat, geen echt antwoord dus.
Het telefoonnummer 50five.nl, zoals vermeld op Kieskeurig.nl, wordt niet beantwoord.

Rutger 14-10-2020

Goede uitleg en beschrijvingen. Super scherpe prijzen en een top service! Ik heb bij 50five. De producten werden direct de volgende dag aangetekend geleverd en op hun site stond naast goede uitleg/ beschrijving ook een handig filmpje als hulp bij installatie. Dat helpt! De productbeschrijving van 50five is uitgebreid en komt overeen met mijn ervaringen. Tot slot was de prijs bij 50five was de meest scherpe die ik kon vinden. Top zaak!

JandenH 12-10-2020

Aan kopen bij 50Five ben ik nog niet eens toegekomen. Was opzoek naar een speedcomfort set voor mijn radiatoren en had een paar simpele vragen omtrent het model welke ik graag wilde bestellen.
02 oktober de vraag gesteld en 10 dagen later!!!! kwam pas het antwoord op mijn vraag.
te laat dus. De concurrent had wel een werkende caht met perfect advies. Dus direct bestelt en volgende dag in huis. Prima, o hoort het als je je online profileert.
50five 14-10-2020

Beste Jan,

Bedankt voor je feedback. Mijn excuses dat je zo lang hebt moeten wachten op een antwoord. Dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Mochten we je nog iets voor je kunnen beteken, dan horen we dat graag.

50five 14-10-2020

Beste Jan,
Bedankt voor je feedback. Mijn excuses dat je zo lang op je antwoord hebt moeten wachten. Dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Mochten we je nog iets voor je mogen betekenen, dan horen we dat graag.

Brilars 06-10-2020

Prima verzorgde bestelling! Alles volgens plan. Keurig de toezeggingen waargemaakt

Ron 29-09-2020

Het was snel geleverd
Goed verpakt
En ze houden je op te hoogte wanneer het plekje naar je toe komt
Top !!

Ambra 18-09-2020

Goede en duidelijke webshop.
Snelle levering met de daar bij behorende communicatie.

Fred 10-09-2020

Communicatie met de shop is écht een ramp en op veel plekken (Google Reviews en op Kieskeurig.nl) worden reviews met een 10 gegeven met teksten die niet kloppen: "fijn gesprek met de service desk" terwijl ze niet belbaar zijn. Vaak zelfs door mensen die volgens hun Linkedin profiel bij 50five werken; ik tel er zo een stuk of 6 bij Google reviews voor de .nl variant.

Raar dat trustpilot zo hoog scoort en alle andere review sites zo laag...
50five 14-09-2020

Hoi Fred,
Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service. Het klopt dat we telefonisch niet bereikbaar zijn voor vragen over de producten. We hebben er voor gekozen om o.a. via e-mail en WhatsApp bereikbaar te zijn. Daarnaast bellen we klanten terug wanneer vragen gemakkelijker telefonisch te bespreken zijn. Je kunt dus nog steeds een fijn gesprek met ons hebben :-)
Op basis van alleen je naam Fred kan ik helaas onvoldoende gegevens achterhalen. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, ontvangen we graag een e-mail op smartadvice@50five.nl met een verwijzing naar deze recensie.

Demelza 09-09-2020

Duidelijk, overzichtelijk, snelle levering, producten worden goed verpakt verzonden.

toma 07-09-2020

Totaal ander pakket ontvangen, waarschijnlijk verwisseling van adressticker in magazijn. Kan gebeuren. Maar dan aangeven dat het goede pakket direct dezelfde dag verzonden zou worden, terwijl ik al aangaf dat hij niet op voorraad meer was en dit aan de telefoon nogmaals is verzekerd dat dat wel het geval was, is helemaal prima!

Maar dan na het weekend melden dat hij niet op voorraad was en dus niet verstuurd is, is totaal onacceptabel. Wel direct geld teruggekregen. Dus puntje extra daarvoor!
50five 08-09-2020

Beste Toma,
Bedankt voor het bericht. Onze excuses over de onjuiste informatie. Op het moment dat mijn collega je had doorgegeven dat er voldoende voorraad was, was dit volgens ons magazijn ook zo. Helaas bleek deze informatie niet correct.
Fijn om te lezen dat je wel inmiddels het geld terug hebt ontvangen!

Rob 07-09-2020

Wij hebben bij 50five een SpeedComfort Basic duo set (A+2xB) gekocht. Kleine ventilators voor onder de verwarming, die zorgen dat de warmte beter verdeeld wordt en je dus minder gas hoeft te gebruiken om je kamer te verwarmen. Een mooi duurzaam product, en uiteindelijk nog kostenbesparend ook (als het goed is, aangezien onze verwarming nu nog uit staat kunnen we het product nog niet testen). Wij waren echter heel verbaasd toen we het pakketje ophaalden en het een mega pakket bleek. Een mega doos vol met plastic luchtzakken om de drie kleine doosjes die erin zaten op hun plek te houden. Een doos die toch zeker 10 keer te groot is met mega veel single-use plastic. Je zou verwachten dat een shop die inzet op smartadvice, comfort en energiebesparing toch ervoor zorgt dat je zelf ook hun steentje bijdragen aan het besparen van onnodige grondstoffen en uitstoot. Als dit pakket representatief is dan rijden er dus 10x zoveel busjes rond om alle pakketjes met lucht van 50five te bezorgen, zet iedereen de plastic container nog eens extra buiten en moeten de SpeedComfort Basic duo set (A+2xB) een winter voor niets draaien om te compenseren voor het ondermaatse pakketbeleid van 50five.
50five 07-09-2020

Beste Rob,
Bedankt voor je reactie. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de verpakking van jouw bestelling.
Ik zie dat je contact met ons hebt opgenomen met foto's van de verpakking. Ik stuur ze door naar ons magazijn ter feedback. Helaas is de doos met een kleiner formaat dusdanig klein dat de SpeedComforts hier niet in hadden gepast.

Willie 02-09-2020

Gister Woox startpakket besteld, zou dan vandaag binnenkomen, maar nog niets gezien. Zelfs geen track&trace ontvangen en omdat ik geen account gemaakt heb, kan ik niets nakijken. Maar afwachten of er morgen wèl wat binnenkomt.
50five 03-09-2020

Beste Willie,
Bedankt voor je recensie. We hebben inmiddels al contact gehad, maar ik kon helaas niet reageren op de recensie.
Via deze weg bied ik je nogmaals excuses aan voor de vertraagde levering. Zo te zien is het pakket inmiddels bij je bezorgd.
Indien we je nog ergens mee kunnen helpen, vernemen we het graag.

Robert de Vlugt 01-09-2020

Snelle afhandeling van de bestelling. Duidelijk opgezette webshop waar je goed wordt geïnformeerd over het gekozen product.

Stefan 31-08-2020

zeer snelle levering, goede verpakking, kon hier het laatste onderdeel van mijn stopgezette SONOS-product kopen, dat al uitverkocht was op internet.

Keijnemans 31-08-2020

Goede kwaliteit producten / snelle levering en goed verpakt
en een gemakkelijke te gebruiken webshop

Anton Kraaijpoel 28-08-2020

Bij deze shop een set radiator ventilators gekocht. Binnen een dag ontvangen. Gratis bezorging en stukken goedkoper dan bij de fabrikant zelf. Makkelijke site en simpele bestelprocedure. Ik kom zeker terug voor aanvullende bestellingen.

Sep 20-08-2020

Ik heb bij 50five besteld omdat de site overzichtelijk is en de prijzen scherp. 50five maakt het waar, binnen 24 uur afgeleverd en keurig verpakt, een aanrader.

Anja 14-08-2020

Ik vind dit een prima webshop heb meerdere keren wat besteld. En alles kwam keurig en op tijd binnen. En de prijzen vallen ook ontzettend mee. Gewoon een fijne webshop waar je ook kan kiezen voor afterpay en andere betaalmogelijkheden. Conclusie: Betaalbaar en betrouwbaar en ruime keuze aan slimme apparaten.

Robert van Vuuren 13-08-2020

Meerdere malen hier wat besteld, altijd perfecte en snelle levering van materialen en arrikelen. Duidelijke keuze in de webshop en ook voorraad melding. Voor mij een top zaak. Andere shops beloven te leveren maar dan komt het pas dagen later, 50five levert gewoon altijd op tijd.

Harold Foppele 11-08-2020

Vandaag 11-8-2020 om 15:30 4 artikelen besteld. Daarover wilde ik nog een vraag stellen, omdat de geboortedatum check op de website niet (goed) werkt. Nu blijkt het bedrijf géén telefoon te hebben en via whatsapp ook niet bereikbaar. Ik had mezelf beloofd NOOIT meer iets te bestellen via een webshop zonder telefoon support. Helaas, ik zal mezelf een schop geven. Een orderbevestiging ook niet ontvangen. Gelukkig betaald via Klarna, scheelt gedoe met betalingen.

Danny 29-07-2020

Begrijp niet dat het bedrijf zeer slecht bereikbaar is en ook geen antwoord kan geven op mijn vraag via email toch hier een 10 scoren? en blijkt ook nog een goed gesprek te hebben gehad met bepaalde mensen in deze revieuws. Ze hebben helemaal geen telnr., Chat werkt nu niet . Echt raar.
50five 11-08-2020

Hoi Danny,
Excuses voor de verlate reactie, we kregen helaas geen melding van jouw review.
Jammer dat we geen antwoord op je vraag hebben kunnen geven. Ik kan helaas geen extra gegevens terugvinden, maar als je nog een aanvullend antwoord wilt, stuur ons dan een berichtje naar smartadvice@50five.nl en verwijs even naar dit bericht.
Het klopt dat we geen telefoonnummer hebben, maar afhankelijk van de klantvraag reageren we via mail of telefonisch.

50five 11-08-2020

Hoi Danny,
Excuses voor de verlate reactie, we kregen helaas geen melding van jouw review.

Gerko Kuiper 23-07-2020

Goeie prijzen voor hetzelfde product en een goede service. Erg vriendelijk en deskundig te woord gestaan en de bezorging ging echt heel snel.

FAV 22-07-2020

stuurde klacht over gebarsten drukknop Ring bel. Reactie was dat de garantie voorbij was. Klopt, net 3 maanden. Maar goed er bestaat ook nog zo iets als conformiteit. Oftewel, verwachting levensduur van een product. Van een deurbel van 279, mag je iets meer verwachten toch ? Deurbel is gebarsten ... maar 50five laat je ook barsten.
Aida - 50five 23-07-2020

Beste Frans,

Wat jammer dat je een andere service van ons had verwacht. Ik zie dat we hier reeds over in contact zijn. Ik reageer vandaag op je e-mail. Nog een fijne dag gewenst.

Aida - 50five 23-07-2020

Beste Frans,

Niek 22-07-2020

goede voorlichting over het product en snelle levering. Product Ring Chime Pro makkelijk te installeren en werkt perfect

Trudy Hendriks 21-07-2020

Uitstekende levering , goede kwaliteit van materialen .Goede uitleg en eenvoudig te installeren. Echt een aanrader .

J.C. Eelkman Rooda 21-07-2020

Krijg uitgebreid antwoordt op vragen .Levering van de bestelling is heel snel zelfs in het weekend wordt pakket bezorgt. Alleen installatie actie laat heeeeeeeel lang op zich wachten .

Joop 14-07-2020

We hebben begin juni 2020 een laadpaal besteld bij 50five.
De laadpaal is inmiddels geleverd maar nog niet bruikbaar, want hij is niet volledig geïnstalleerd.
De rest van de installatie moeten we zelf [op onze kosten en door een ander bedrijf] laten doen, heeft 50five ons bericht.
Op de website van 50five staat: "Onze gecertificeerde installateurs nemen al je zorgen uit handen. Ze installeren de laadpaal én laten je zien hoe het werkt."
De werkelijkheid is helaas anders.
Aida - 50five 14-07-2020

Beste Joop,

Wat vervelend dat de installatie niet is verlopen zoals verwacht. Ik zie dat je inmiddels hierover contact hebt mijn collega. We gaan ons uiterste best doen om tot een gezamenlijke oplossing te komen.

Smits 12-07-2020

Snelle levering, producten zijn top!
Eerlijk gezegd had ik nog nooit van deze site gehoord. Kreeg van Engie een gratis pakket die ik hier kon bestellen.
Met pakket super blij!!

Ernest 10-07-2020

Dankzij het energiebedrijf Engie en hun verlengingsactie maakte ik aanspraak op een mooie combinatie van producten van 50five.nl: slimme lampen, stekker en stekkerblok van Woosh (nooit van gehoord, maar prima!) en de Google Nest Mini. Alles uitstekend: bestelproces, bevestiging en orderstatusproces, prima verpakt en keurig op tijd geleverd volgens afspraak. Nazorg via e-mail ook prima.

Ed 10-07-2020

Onlangs een Chromecast aangeschaft voor een heel goede prijs. Product werd snel geleverd. Ik had nog een vraag, na de levering, over het product via email gesteld en daar werk heel snel op gereageerd.

Anne Stuiver 08-07-2020

Vanuit mijn energieleverancier ben ik in aanraking gekomen met deze webshop.
Mooie lampen besteld, met diverse smartstekkers als aanvulling op het bespaarpakket wat ik vanuit de energieleverancier krijg.
Prima en snel geleverd, en bij vragen krijg je vlotte beantwoording. Installatie is ook mogelijk bij een aantal artikelen. Dit wordt aangegeven.