4launch - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 4launch.

4launch stelt zich voor

4Launch is de webwinkel voor al je consumenten elektronica. Door inkoop bij een groot aantal leveranciers en een volledig geautomatiseerde werkwijze biedt 4Launch een breed assortiment en zeer efficiënte afhandeling tegen haarscherpe prijzen. Service is minstens net zo belangrijk als scherpe prijzen en 4Launch werkt dan ook volgens een klantgerichte benadering. Wij streven naar een zo hoog mogelijke servicegraad. Zowel de consument, de zzp-er, het MKB als ook resellers kunnen bij 4Launch terecht voor duizenden IT producten van alle A-merken. Door de eigen technische dienst kan elke tech enthousiast met specifieke wensen -met keuze uit vele componenten- zijn gewenste PC op maat laten bouwen. 4Launch, Your Tech, Our Passion.

Deze score is berekend op basis van 53 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.2

Ruben 13-04-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Goeie winkel, assortiment mag beter

Ik heb hier een pc gekocht, ik wou een gtx 1060 asus kopen, die was er last moment niet meer, verder moest de kast ook verandert worden,
Over het algemeen een goeie winkel, werknemers weten waar ze het over hebben, alleen het assortiment zou beter kunnen

waardeloos 06-03-2018 Via de website gekocht

WAARDELOOS!

speciaal bij deze shop me printer besteld omdat ze tot 20:00 volgende dag geleverd adverteren.
maar helaas....
2 telefoonnummers op de site werken ook niet, dan maar via de chat, excuses, excuses maar uw order is helaas niet mee gegaan gisteren....
en op mijn vraag of de order vandaag dan wel mee gaat kon niet bevestigend worden beantwoord: "we denken van wel meneer, maar weten het niet zeker" en ook konden ze me niet vertellen met welke transporteur het geleverd zou gaan worden.
direct me order geannuleerd, mail was snel binnen(sneller dan de chats waren), nu maar hopen dat de terugbetaling idd binnen de 5 dagen gebeurd.

Jeffrey 22-02-2018 Via de website gekocht

Slechte bestelstatus

Deze winkel was vroeger goed, echter hebben ze het laten vallen. Een bestelling gedaan op maandag avond voor 20:00, werd netjes gemeld dat de bestelling gedaan was en betaling ontvangen. Dit was het laatst wat ik te horen kreeg, op dinsdag heb ik zelf gevraagd of er uberhaupt iets verstuurd ging worden. Op het einde van de dag kreeg ik bericht dat ik op woensdag de onderdelen in huis kan verwachten maar het zou in twee dozen komen. Woensdag is er een enkele doos binnen gekomen. Ik heb hierop weer een mail gestuurd maar op donderdagavond nog steeds geen antwoord gekregen, en ik weet nog steeds niet of het onderweg is aangezien de status nog steeds op "in behandeling" staat op hun site. Laatste keer dat ik hier iets bestel, ze mogen op z'n minst de klanten laten weten of er actie ondernomen is.

DrBibber 27-01-2018 Via de website gekocht

Levertijden zijn leugens

Ik heb in het verleden veel bij ze besteld maar ik heb inmiddels weinig vertrouwen meer in 4launch. Bij mijn vorige bestelling, en ook bij deze houden ze zich niet aan de levertijden.

Ik heb op 13-1-2018 een "4Launch Destroyer 4100" PC besteld. Deze had toen, en heeft nog altijd de status "Snel leverbaar - Levering binnen enkele dagen". Inmiddels wacht ik al 2 weken. Ik heb eerder deze week mailcontact gehad, en toen gaven ze aan de verwachting te hebben dat hij deze week geleverd zou worden.

Aangezien inmiddels de week vestreken is heb ik gevraagd of ze het geld terug kunnen storten, ik hoop dat ze dit wel snel kunnen doen want ik wil graag elders een PC gaan bestellen bij club die wel snel kan leveren.

Ruud 08-01-2018 Via de website gekocht

Shit Service: moeilijk contact vinden,trage reparatieservice

Een aantal weken geleden heb ik een 1500 euro gaming pc laten samenstellen bij 4launch. Na de pc 6 weken te hebben gebruikt begon het voor te komen dat het apparaat tijdens het gamen bevroor. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice van 4launch om te zien wat hieraan gedaan kon worden. Ze lieten mij toen weten dat ik de pc moest opsturen. Ik kon de pc niet naar een winkel brengen want ze hadden besloten daar niet langer aan te doen. Zoals je kan voorstellen was ik niet bepaald gerust om een 1500 euro pc in te pakken en dan maar te zien in welke staat hij terug komt.

Mij was vertelt dat het probleem waarschijnlijk bij het moederbord zat en dat de reparatie ongeveer 3 tot 4 weken zou duren. In week 3 krijg ik een telefoontje met de vraag: "wat is het wachtwoord?". Tot op dat punt was er dus nog niets aan de pc gedaan. Op dat punt heb ik mijn pc 8 weken moeten missen.

Ik heb mijn pc net een week terug en hetzelfde probleem doet zich voor. Dit keer besluit ik om de pc naar Computerboetiek te brengen. Zij constateren binnen een dag dat t probleem al die tijd bij een overclocker zit die 4launch tijdens het samenstellen heeft geïnstalleerd. Dit terwijl ik hier helemaal niet om heb gevraagd. De reparatie bij Computerboetiek koste me 30 euro en die prijs betaalde ik graag.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Klantgerichtheid 05-12-2017 Via de website gekocht

Klantcontact??

Slechte service. Na een mail met beschrijving van de klacht na 1,5 dag nog geen reactie. Dan maar bellen a 90 cpM. je hoort een bandje dat ze pas vanaf 9 uur telefonisch bereikbaar zijn. Het is inmiddels 9.15 uur. Ik ben als klant dus inmiddels al 2 maal teleurgesteld en de reparatie moet nog komen. Ik houd mijn hart vast.

Rob 23-11-2017 Via de website gekocht

matige service, niet werkend apparaat

Toestel gekocht (best choice) helaas bij ontvangst zo dood als een pier, terug gestuurd, wel een e-mail dat hij ontvangen is maar geen verhaal wanneer de reparatie klaar zou zijn, na 2 dagen chatten (bellen kan niet), blijkt dat de reparatie minimaal 3 week gaat duren.... Tja als ik dat had geweten had ik het toestel retour gestuurd wegens niet goed geld terug. Kortom laatste keer dat ik bij dit bedrijf iets ga bestellen. Waarschijnlijk zal het allemaal in de kleine lettertjes staan dan nog is de service op z'n positiefst mager.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Harald 31-10-2017 Via de website gekocht

Leveren ongeveer wat je bestelt...

Bestel een Seagate maar krijg een Maxtor geleverd. Als ik dat meld wordt het afgedaan met "Maxtor is overgenomen door Seagate. Deze leveren dan ook wel eens schijven met hun merknaam."
Maar als ik Bavaria bier bestel wil ik ook niet Aldi bier krijgen? Ook al komt het Aldi bier uit de Bavaria fabriek,

Johan 23-10-2017 Via de website gekocht

Slechte levertijd van eenvoudige producten

Op zondag 15 oktober 2017 in de ochtend een interne harddisk besteld die op voorraad was: op de site wordt gesuggereerd dat er binnen 24 uur wordt uitgeleverd. Op maandag 14:00 gebeld en er wordt beloofd dat het pakketje nog dezelfde dag op transport wordt gezet. Op dinsdagavond 20:00 op 17 oktober nog steeds geen bericht ontvangen dat de disk werd weggestuurd. De nonchalante houding van de 'whatsapp' klantservice leidde absoluut tot een oplossingsgericht te werk gaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

William 71 13-10-2017 Via de website gekocht

Zonder poespas gewoon goed

Toch spannend om bij onbekende partij wat te bestellen.

Geen enkele teleurstelling
Goede duidelijke site
Scherpe prijsstelling
Goede chat, men weet waar ze het over hebben
Snelle verzending

Klein puntje kritiek
Geen mogelijkheid tot track and trace

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

D 02-10-2017 Via de website gekocht

Ben benieuwd hoe de service gaat zijn, maar nu nog positief

Ruim 3 jaar geleden een laptop besteld en dat ging allemaal super. Een goed product waar ik veel plezier van heb gehad. Helaas, door eigen fout...., had ik 3 maanden geleden toch een nieuwe nodig. Omdat mijn eerdere ervaring zeer positief was ook deze x bij 4Launch weer een nieuwe besteld. Dat proces ging weer helemaal goed net zoals de eerste keer!! Alleen is er nu ineens na nog net geen 3 maanden wel iets mis met het product zelf. Vanmorgen hierover een mail gestuurd naar support@4launch.nl en ben nu zeer benieuwd of er met een goede oplossing gereageerd gaat worden. Qua bestellen en leveren dus helemaal top. Nu afwachten hoe ik de overige service ga ervaren. Ik hoop dat ik op korte termijn mijn 8 kan veranderen naar een 10.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B 27-09-2017 Via de website gekocht

Een 1 voor service

Via de website een laptop gekocht welke erg snel werd geleverd. De laptop bleek echter ander geheugen te bevatten dan aangegeven stond op de website. Erg vervelend aangezien hardware die ik hier in wilde zetten nu deels niet paste. Als ik dit op voorhand geweten had, had ik deze laptop niet gekocht. Omdat ik wel een deel had vervangen kon ik de laptop niet meer terug sturen en was alle garantie komen te vervallen (een risico dat ik had willen nemen als ik alles had kunnen vervangen als de laptop de juiste hardware had bevat). Concluderend een erg slechte service van 4launch waarbij absoluut niet wordt meegedacht met de klant nadat ze een andere product leveren dan is overeengekomen. Een volgende keer kies ik voor een winkel welke wel z'n verplichtingen nakomt en z'n eigen fouten oplost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van 4Launch 29-09-2017

Geachte klant,

Zover bij ons bekend betreft uw review een notebook welke als specificatie ddr3 geheugen had in plaats van het eigenlijke ddr4. Dit betrof vast gesoldeerd geheugen en was dan niet als zodanig te vervangen. U heeft aangegeven meerdere componenten vervangen te hebben en u heeft deze afwijking 2 maanden later gemeld. Om deze reden was het niet mogelijk de notebook vooralsnog terug te nemen. Het betreft in deze ook een kleine afwijking wat eerder opgemerkt had kunnen worden en effectief uitkomt op beter geheugen. Gezien wij dit betreuren hebben wij u een kleine compensatie geboden voor het ongemak.

Toine 27-09-2017 Via de website gekocht

Oneerlijke handelspraktijken

"nieuwe" telefoon gekocht na 3 maanden defect na reparatie (niet door fabrikant) defect terug gekregen. Na aanmelding voor garantie bij fabrikant blijkt het toestel al een half voor aankoop geregistreerd te zijn. Met andere woorden ik heb helemaal geen nieuw toestel gekocht maar een gebruikt voor nieuwprijs. 4Launch verzocht om ontbinding van de verkoopovereenkomst op grond van oneerlijke handelspraktijken en melding gedaan bij ACM,

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van 4Launch 29-09-2017

Geachte klant,

Zover wij kunnen nagaan gaat het in deze om RMA 137966. Wij betreuren in deze dat het toestel niet goed gerepareerd zou zijn. Deze ligt momenteel bij het servicecentrum van Microsoft voor reparatie. Wij verwachten deze binnen 1 a 2 weken retour. Hierbij heeft u een nieuw toestel ontvangen. De garantie indicatie van de fabrikant wordt gebaseerd op fabricage datum en niet op aanschafdatum. Echter is op vertoon van de factuur de garantie van 2 jaar wel als zodanig te claimen. De garantie loopt dan ook vanaf de aanschafdatum.
Zodra wij meer informatie hebben betreffende uw reparatie zullen wij u informeren.

Ellen 27-09-2017 Via de website gekocht

per ongeluk gevonden, prima winkel

In mijn zoektocht naar een nieuwe laptop heeft 4launch me een aanbieding aan de hand gedaan, die voor mij helemaal goed is. Goede machine voor een hele goede prijs.

De website van de winkel is goed opgezet, de voorraadinformatie is duidelijk en de aflevering is zorgvuldig verlopen. Zeer tevreden, dit is de reden dat ik graag mijn tweede bestelling ook weer bij 4launch heb gedaan.

jerome 19-09-2017 Via de website gekocht

slechte service

2 toetsenbord en een muis besteld was op voorraad 2 weken later pas geleverd ze zijn niet te bereiken via telefoon en klantenservice

Beatrice 09-09-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldige afhandeling

Een overzichtelijke website. Duidelijk en zeer professioneel. Een aanrader. Perfecte en snelle communicatie.

Giel 03-09-2017 Via de website gekocht

Nooit problemen gehad

Al jaren onderdelen en software besteld bij deze zaak. Nog nooit problemen gehad.
1x een kapotte SSD werd ter plekke meteen opgelost door een vervangend exemplaar

rik 31-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Op 11-8-2017 een laptop besteld. Meteen bericht dat hij op voorraad is. Nu 28-8 is hij nog steeds niet geleverd. Via chat zijn ze niet bereikbaar. Ook niet per telefoon of email.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Tjalling 27-08-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld hoor!

Makkelijk bestellen en keurig zoals aangegeven afgeleverd. Had een harde schijf besteld omschrijving was duidelijk. idem het bestelproces.

Anko 26-08-2017 Via de website gekocht

Ruilen zonder gezeur

Refurbish telefoon gekocht, waarvan de aan en uit knopjes het na een tijdje niet meer deden. Altijd spannend moment, hoe reageert de intershop waar je hebt gekocht. Bij 4Launch heel simpel: stuur terug en je krijgt een ander. Ik weet, zo hoort het. Maar je maakt vaak anders mee. Dus 👍🏻 4Launch

Gerardhd 26-08-2017 Via de website gekocht

Houdt zich niet aan afspraak

Beloofd wordt om voor 23:00 besteld volgende werkdag geleverd.
Niet dus!
Navraag leert dat ze het druk hebben.
Dus dag later komt pakket aan, verpakking is open geweest.
Beschermfolie is er af geweest en er zitten vingerafdrukken op.
Na klacht via chat kan ik 5€ shoptegoed krijgen als compensatie ...
Ik heb aangegeven dat ik niet meer terug kom bij 4 Launch.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Yevgen 21-08-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

No more local pickup!

Unfortunately that was the last time I've ordered something with a pickup in Eindhoven local store.
They claim now that they are a pure web store and you need to pay 5 euro for every order.
A good motivation to fire some stuff from the store.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

ftf 17-08-2017 Via de website gekocht

Geen service, geen probleem oplossingen

Ze willen graag verkopen, maar leveren totaal geen service. Geven advies over compatibiliteit van computeronderdelen, maar als er een probleem blijkt te zijn weten ze het niet en bieden geen oplossing.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Pedro 13-08-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering

Gisteren, besteld na telefonisch uitleg. Netjes en correct geholpen.
En vandaag al in huis.
Service kan ik niets over zeggen, dat zal de toekomst uitwijzen.

Carol 10-08-2017 Via de website gekocht

Slechte zaak

Niet erg professioneel, zaken niet op orde, wens van de klant wordt totaal genegeerd en geen enkele keer verontschuldigd voor hun fouten. Het vertrouwen kwijt voor deze zaak. Even afwachten of ik dat geld wel terug krijg.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

J.S 10-08-2017 Via de website gekocht

Terugboeken van het bedrag, zeer teleurstellend!

Personelen van 4Launch, met wie ik gesproken heb, waren aardig en behulpzaam.
Snelle levering, de volgende dag inderdaad thuis bezorgd zoals aangegeven op de website.
Alleen het product die ik ontvangen heb, leek niet meer nieuw te zijn. Telefoon doos beschadigd en seals geopend. Heel erg vervelend, maar gelijk heb ik de telefoon geretourneerd. Op maandag 31 juli hebben ze het pakketje ontvangen. Zoals ik het begrepen heb, is dit het retour process: zij gaan controleren of het product nog in goed staat en compleet is en daarna boeken ze het bedrag terug. Echter, tot op heden 8 augustus, heb ik nog geen update gekregen dat het al gerealiseerd is. Conclusie, niet erg professioneel en zeer teleurstellend.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Retourproces

Faith 06-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Je wordt goed up to date gehouden over je bestelling. Producten zijn scherp geprijsd en een zeer snelle levering! Helemaal TOP 4Launch!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

BigB. 31-07-2017 Via de website gekocht

Geen Pixelgarantie

Recent een Laptop gekocht bij 4Launch maar binnen een paar maanden waren vele pixels uitgevallen. Helaas wilde 4Launch geen garantie geven omdat volgend 4Launch de pixels waren uitgevallen door Extreem geweld van buiten !!

Officiele reactie van 4Launch 03-08-2017

Geachte klant,

Wij zien dat u uw product heeft aangemeld bij Acer voor reparatie. Deze hebben aangegeven dat het defect niet door normaal gebruik zou hebben kunnen ontstaan waardoor deze hebben aangegeven dat het defect niet als zodanig in behandeling genomen kan worden onder garantie. U heeft later contact met ons gezocht en hebben naar aanleiding van de foto’s die u heeft overhandigd hetzelfde moeten constateren.

Hans 29-07-2017 Via de website gekocht

Prima in orde

Bestelling HDD heel soepel. Via website gekocht, bevestiging order gelijk ontvangen en binnen paar uur verzend bevestiging en was daarna via PostNL te volgen. Op schema bezorgd en keurig verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Barneveld74 27-07-2017 Via de website gekocht

Product volgens site leverbaar, maar niet dus

Tijdens het bestellen van een product alsmede de bevestiging stond dat het product direct leverbaar was. Naar nu blijkt dat dit niet zo was en ik zelfs in plaats van 1 werkdag, ruim een week later het product zou ontvangen. Totaal onacceptabel. Waarom ik dan toch nog een 5 geef, het product was eenvoudig te cancellen, en nu nog afwachten of terugboeken van het bedrag goed gaat.
Al met al dus zeer ontevreden.

Officiele reactie van 4Launch 03-08-2017

Geachte klant,

Wij betreuren dat een product onverhoopt moeilijker leverbaar leek. Uw case is ons niet als zodanig bekend en zouden hier graag naar kijken. Wij zouden u dan ook vriendelijk willen verzoeken contact met ons op te nemen via customersupport@4launch.nl. Hierbij willen wij wel aangeven dat er een verschil is tussen direct leverbaar en snel leverbaar. Waarbij de laatste een levertijd heeft van 1 tot 5 werkdagen.

deHaan 27-07-2017 Via de website gekocht

Tevreden besteller

Zoals beloofd, artikel op voorraad en na betaling binnen 24 uur afgeleverd op huisadres. Overzichtelijke website, makkelijke betalingsvormen en vriendelijke, deskundige helpdesk voor adviezen in de chat!!
Je wordt netjes middels mail op de hoogte gehouden van de voortgang bestelling en verzending door middel van track & trace code.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harrie Kirkels 24-07-2017 Via de website gekocht

Optimale service en dat bij mijn allereerste ervaring

Een goede kennis adviseerde mij deze shop. Een goed advies: ik bestelde het
product op donderdagmidag, binnen een(!) dag werd het bij me thuis afgeleverd!
Onvoorstelbaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Zandvliet 23-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte bedrijf

De webshop ziet er goed uit, besteld een samsung tv om 7 uur in de avond de levering was binnen de 24 uur, je wordt perfect op de hoogte gehouden via de e- mail. De tv is perfect, echte aanrader deze site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

rene van der meer 21-07-2017 Via de website gekocht

Dat was snel!

Ik heb 's avonds een netwerk kaart besteld.
Werd de volgende middag dag geleverd.
In de laptop stoppen - P2nP. Werkt meteen!
Mijn DL snelheid is 4-5x sneller.

Tevreden besteller! 16-07-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

4Launch is naar mijn mening een prima leverancier van ICT producten.
Alles op tijd binnen en meestal zonder verzend kosten.
Ik doe veel via de chat, korte technische vragen snel over en weer.
Snelle reacties en duidelijke/vriendelijke antwoorden!
En perfect verpakt.
Top Gasten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter Netten 03-07-2017 Via de website gekocht

Niet geleverde product

Zeer slechte service als er iets met afleveren mis gaat.
Een opgestuurd, en reeds betaald, product is niet door mij ontvangen en voor getekend. Er is echter door een ander een valse handtekening gezet.
Dit volgens de aangegeve procedure van 4launch gemeld en dan .............niets!
Zelf moeten nabellen, en men verschuilt zich dan achter PostNL. De hele zaak 3x uit moeten leggen, maar men wil het aangevraagde onderzoek bij PostNL afwachten. Dit zou een paar weken duren!
Van PostNL komt echter niets, zij hebben namelijk de fout gemaakt.
Inmiddels 6 maanden verder en nog steeds niets vernomen, product niet gehad en geld kwijt.
Van 4launch komt ook totaal geen reactie over stand van zaken.
Al met al zeer slechte service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 4Launch 08-07-2017

Geachte heer Netten,

Wij hebben u naar aanleiding van uw review gecontacteerd. Uw case is betreurenswaardig en wij erkennen dat wij fouten hebben gemaakt waardoor in deze uw case is blijven hangen en als zodanig niet verder opgepakt. Graag zouden wij dan ook middels deze manier onze oprechte excuses wensen aan te bieden. Om deze reden hebben wij u ook gecontacteerd om samen met u te kijken naar een oplossing. Om deze reden zijn wij overeengekomen dat wij een nieuw moederbord naar u zouden verzenden. U kunt deze komende week verwachten.

Johnimus 02-07-2017 Via de website gekocht

Goede ervaringen met 4launch

Al een tijdje budget tot midrange PC onderdelen besteld naar Belgie en het verdere buitenland bij deze webshop: Moederborden, videokaarten, CPU's die stuk voor stuk hun werk nog doen bij vrienden en familie.
Een kapot toetsenbord binnen garantie snel vervangen gekregen.
Geluk moet een beetje meespelen: 2 monitoren, geen dode pixels, geen kleurafwijkingen.
Goede verpakking, altijd compleet. Het kan goedkoper maar ook veel duurder.

Mouna 02-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede service en producten ,op tijd opgeleverd,
Ik ben heel blij met mijn aankoop ,ik bevel iedereen aan om hier spullen te bestellen

Paul1965 01-07-2017 Via de website gekocht

In de loop van de tijd gepasseerd door de concurrentie

Ik bestel al jaren mijn computeronderdelen bij 4launch en was altijd tevreden wat betreft prijs/kwaliteit. Echter begint het me op te vallen dat ze niet op kunnen tegen de service van bv. Bol. Als ik daar iets bestel heb ik het de volgende dag. Ik heb onlangs een SSD besteld bij 4launch en was verbaasd dat de status dagenlang 'in behandeling' bleef. Na een korte chat werd me verteld dat de SSD in backorder stond. Als ik dat had geweten had ik hem ergens anders besteld. Nu ligt mijn PC minstens een week uit elkaar. Heel vervelend. Het is weliswaar geen ramp maar de concurrentie kan dit echt beter qua communicatie. Via de chat werd ik overigens prima geholpen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Paul de Graaf 30-06-2017 Via de website gekocht

goeie service

de levering van de bestelling was zeer ruim op tijd dan de afgesproken datum en tijd!!!!!!!
en netjes afgeleverd!!!!!!!.
Geen beschadigingen .Goeie service van 4launch.
GA ZO DOOR 4LAUNCH!!!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Julian 29-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Twee weken geleden heb ik mij voorgenomen een SAMSUNG SSD 500gb te bestellen, nu zag ik dat ik op 4Launch als uitzondering van de andere webshops, watchdogs 2 er gratis bij zou krijgen. Dit sprak mij erg aan en heb daarom de keuze gemaakt mijn SSD hier te bestellen.

Op de website was vermeld dat het product op voorraad was en de volgende dag in huis zou zijn.

Na 3 werkdagen kwam het product binnen, zonder watch dogs 2. Na contact te hebben gehad met 4Launch is er van hun kant een belofte gemaakt het spel binnen 2 weken te leveren.

Twee weken later heb ik nog steeds niets binnen gekregen en ga ik maar weer contact opnemen met het bedrijf. Eerst zal ik contact opnemen via de chat, hier wordt mij nu gezegd dat het het om een op=op actie gaat en er geen vouchers voor watch dogs 2 meer zijn. Na dit bericht heb ik telefonischcontact met 4Launch opgenomen, ik werd hier er slecht te woord gestaan, ze kunnen mij niet helpen en gaan ook geen oplossing voor dit probleem zoeken.

Ik vind het vreemd dat mij eerst beloofd wordt het spel binnen 2 weken te leveren en uiteindelijk te horen krijgen dat ik niks meer binnen krijg. Erg vreemde gang van zaken lijkt mij.
4Launch heeft mij zwaar telleurgesteld, ik had meer verwacht van de service die zij zouden bieden, maar dat is het tegendeel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van 4Launch 04-07-2017

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw review hebben wij uw case nader bekeken. Het betrof in deze een op is op actie vanuit Samsung, welke inmiddels verlopen is. Wij zien dat er in eerder contact de indruk gewekt is dat er geen codes meer beschikbaar waren terwijl dit wel het geval was. Dit betreuren wij dit ten zeerste, waarvoor onze oprechte excuses en hebben dan ook vooralsnog de code naar u verzonden.

Officiele reactie van 4Launch 04-07-2017

gerjanda faasse 25-06-2017 Via de website gekocht

Fijn dat het is opgelost

Ik ben heel opgelucht dat het goed gekomen is en dat ze het keurig opgelost hebben.
Ik ben zuinig op mijn spullen dus hoop er lang plezier van te hebben.

Ingrid 25-06-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Supersnelle levering. Vrijdagavond besteld, zaterdag al in huis. Verder mooie prijzen, en het pakket is goed verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G.F. 21-06-2017 Via de website gekocht

service bij defect

ik wacht nu al een paar weken op mijn smartphone s4 die toen ik op hem gekocht had al defect was en die voor rma is.
Mij is per mail meegedeeld dat ik een andere smartphone mag uitzoeken voor het aankoopbedrag omdat het nog heel lang gaat duren.
Ik zit erg om het hand zonder telefoon ook vanwege mijn handicap en afhankelijk zijn.
Ik voel mij in de kou staan en op mijn mails wordt laat gereageerd.
Het bezorgen na het kopen gaat snel, maar de service RMA en oplossing duurt een tijd.
Ik zou graag deze week nog een andere smartphone willen hebben die het doet zodat ik naar het ziekenhuis enz.kan bellen.
In noodgeval zit ik om het hand.
Ik hoop dat ze het spoedig oplossen net zoals de bezorging.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

gerjanda faasse 25-06-2017

Uiteindelijk is het toch netjes opgelost en heb ik een mooie telefoon gekregen die het doet waar ik heel blij en opgelucht mee ben.

Machteld 16-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, prima service en snelle levering

Een refurbished iphone gekocht. Ziet er echt uit als nieuw! Ben er erg blij mee. Ook snel vriendelijk geholpen via chatfunctie toen ik vragen had. Snelle levering en goede updates via de mail.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Latina 06-01-2018

Hallo ik wil ook een refurbished Iphone 7 plus bestellen bij 4launch maar er staat geen conditie bij mij vraag is toen jij je iphone bestelde stond er ook geen conditie bij had jou iphone geen krasjes of beschadigen en geen problemen mee gehad ?

Christophe 16-06-2017 Via de website gekocht

goed en snel geleverd

Op zoektocht naar een nieuwe PC 4launch ontdekt. De PC die ik zocht stond hier zéér scherp geprijsd. Ik had al wat negatieve beoordelingen gelezen maar heb toch besloten de pc te bestellen (vanuit België). éénmaal besteld had ik eigenlijk te laat gezien dat de PC refurbished was, dat verklaarde meteen de scherpe prijs. Dit is een minpuntje vind ik en mag duidelijker aangegeven worden op de site. Ik had namelijk nog nooit van refurbished gehoord.
Met een bang hartje heb ik de levering afgewacht. Maar mijn schrik was ongegrond want ik was zeer aangenaam verrast! Levering is vlot verlopen. PC refurbished? Dat merk je totaal niet, het is gewoon als nieuw... Voor die prijs een gouden zaak. Kortom, zeer tevreden en ik zal zeker nog zaken bestellen in de toekomst.

Martin 13-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Donderdag halverwege de middag een tablet besteld. Direct kwam er een mailtje dat de bestelling was ontvangen. Zeven minuten later twee mailtjes: betaling ontvangen en bestelling in behandeling genomen. Rond tien uur 's avonds kwam er een mailtje dat mijn bestelling was overgedragen aan de pakketbezorger. De avond van de volgende dag (en nu komt het!) kwam er een mailtje dat 4Launch had gecontroleerd dat het pakketje door de pakketbezorger bij mij was afgeleverd. Dat noemen we nou uitstekende after-sales service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Cy 12-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Slechte service. Nadat het product door 4Launch en de fabricant defect bevonden was, wat al een maand duurde, kreeg ik een mail dat er gecrediteerd zou worden. Dit was na een maand nog niet gebeurd, dus contact opgenomen. Er zou opnieuw naar gekeken worden. Ik gaf aan dat na hun mail waarin stond dat het product gecrediteerd zou worden ik een nieuw product aangeschaft had, dus dat vervanging overbodig zou zijn.

Weer niets van 4Launch gehoord, dus ruim een maand later zelf maar weer contact opgenomen om weer hetzelfde verhaal te horen. Nogmaals duidelijk gemaakt dat ik ervan uit ging dat er gecrediteerd zou worden, maar natuurlijk kreeg ik een paar dagen later een mail dat ze een vervangend product op zouden sturen. Die nu dus in de kast stof mag gaan happen.

Ik koop daar dus nooit meer iets.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Mainliner00 04-06-2017 Via de website gekocht

Super Service

Uitstekende service. De website is overzichtelijk en het is een makkie om specifieke onderdelen te vinden. Ook handig is het zien of iets ook op voorraad is of dat het toch een aantal werkdagen duurt , kun je altijd nog even zoeken naar een alternatief. Kortom geweldige website.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heringa 04-06-2017 Via de website gekocht

Volgende dag al bezorgd! De prijs echt stukken lager ??

Volgende keer ga ik eerst hier zoeken. Prijs en levering top. Makkelijk via de website zoeken.
Had eerst bij de bekende site's gezocht maar geen resultaat. Via kieskeurig bij 4lauch terecht gekomen Dus toch weer via kieskeurig met de review's besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -