4launch - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 4launch.

4launch stelt zich voor

4Launch is dé webshop voor al uw consumenten elektronica en onderscheid zich door een breed assortiment, snelle en betrouwbare leveringen en heldere communicatie. Voor producten uit voorraad geldt op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis! Smart shopping doet u bij 4Launch.

Deze score is berekend op basis van 142 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.1

jerome 19-09-2017 Via de website gekocht

slechte service

2 toetsenbord en een muis besteld was op voorraad 2 weken later pas geleverd ze zijn niet te bereiken via telefoon en klantenservice

Beatrice 09-09-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldige afhandeling

Een overzichtelijke website. Duidelijk en zeer professioneel. Een aanrader. Perfecte en snelle communicatie.

Giel 03-09-2017 Via de website gekocht

Nooit problemen gehad

Al jaren onderdelen en software besteld bij deze zaak. Nog nooit problemen gehad.
1x een kapotte SSD werd ter plekke meteen opgelost door een vervangend exemplaar

rik 31-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Op 11-8-2017 een laptop besteld. Meteen bericht dat hij op voorraad is. Nu 28-8 is hij nog steeds niet geleverd. Via chat zijn ze niet bereikbaar. Ook niet per telefoon of email.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Tjalling 27-08-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld hoor!

Makkelijk bestellen en keurig zoals aangegeven afgeleverd. Had een harde schijf besteld omschrijving was duidelijk. idem het bestelproces.

Anko 26-08-2017 Via de website gekocht

Ruilen zonder gezeur

Refurbish telefoon gekocht, waarvan de aan en uit knopjes het na een tijdje niet meer deden. Altijd spannend moment, hoe reageert de intershop waar je hebt gekocht. Bij 4Launch heel simpel: stuur terug en je krijgt een ander. Ik weet, zo hoort het. Maar je maakt vaak anders mee. Dus 👍🏻 4Launch

Gerardhd 26-08-2017 Via de website gekocht

Houdt zich niet aan afspraak

Beloofd wordt om voor 23:00 besteld volgende werkdag geleverd.
Niet dus!
Navraag leert dat ze het druk hebben.
Dus dag later komt pakket aan, verpakking is open geweest.
Beschermfolie is er af geweest en er zitten vingerafdrukken op.
Na klacht via chat kan ik 5€ shoptegoed krijgen als compensatie ...
Ik heb aangegeven dat ik niet meer terug kom bij 4 Launch.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Yevgen 21-08-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

No more local pickup!

Unfortunately that was the last time I've ordered something with a pickup in Eindhoven local store.
They claim now that they are a pure web store and you need to pay 5 euro for every order.
A good motivation to fire some stuff from the store.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

ftf 17-08-2017 Via de website gekocht

Geen service, geen probleem oplossingen

Ze willen graag verkopen, maar leveren totaal geen service. Geven advies over compatibiliteit van computeronderdelen, maar als er een probleem blijkt te zijn weten ze het niet en bieden geen oplossing.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Pedro 13-08-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering

Gisteren, besteld na telefonisch uitleg. Netjes en correct geholpen.
En vandaag al in huis.
Service kan ik niets over zeggen, dat zal de toekomst uitwijzen.

Carol 10-08-2017 Via de website gekocht

Slechte zaak

Niet erg professioneel, zaken niet op orde, wens van de klant wordt totaal genegeerd en geen enkele keer verontschuldigd voor hun fouten. Het vertrouwen kwijt voor deze zaak. Even afwachten of ik dat geld wel terug krijg.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

J.S 10-08-2017 Via de website gekocht

Terugboeken van het bedrag, zeer teleurstellend!

Personelen van 4Launch, met wie ik gesproken heb, waren aardig en behulpzaam.
Snelle levering, de volgende dag inderdaad thuis bezorgd zoals aangegeven op de website.
Alleen het product die ik ontvangen heb, leek niet meer nieuw te zijn. Telefoon doos beschadigd en seals geopend. Heel erg vervelend, maar gelijk heb ik de telefoon geretourneerd. Op maandag 31 juli hebben ze het pakketje ontvangen. Zoals ik het begrepen heb, is dit het retour process: zij gaan controleren of het product nog in goed staat en compleet is en daarna boeken ze het bedrag terug. Echter, tot op heden 8 augustus, heb ik nog geen update gekregen dat het al gerealiseerd is. Conclusie, niet erg professioneel en zeer teleurstellend.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Retourproces

Faith 06-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Je wordt goed up to date gehouden over je bestelling. Producten zijn scherp geprijsd en een zeer snelle levering! Helemaal TOP 4Launch!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

BigB. 31-07-2017 Via de website gekocht

Geen Pixelgarantie

Recent een Laptop gekocht bij 4Launch maar binnen een paar maanden waren vele pixels uitgevallen. Helaas wilde 4Launch geen garantie geven omdat volgend 4Launch de pixels waren uitgevallen door Extreem geweld van buiten !!

Officiele reactie van 4Launch 03-08-2017

Geachte klant,

Wij zien dat u uw product heeft aangemeld bij Acer voor reparatie. Deze hebben aangegeven dat het defect niet door normaal gebruik zou hebben kunnen ontstaan waardoor deze hebben aangegeven dat het defect niet als zodanig in behandeling genomen kan worden onder garantie. U heeft later contact met ons gezocht en hebben naar aanleiding van de foto’s die u heeft overhandigd hetzelfde moeten constateren.

Hans 29-07-2017 Via de website gekocht

Prima in orde

Bestelling HDD heel soepel. Via website gekocht, bevestiging order gelijk ontvangen en binnen paar uur verzend bevestiging en was daarna via PostNL te volgen. Op schema bezorgd en keurig verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Barneveld74 27-07-2017 Via de website gekocht

Product volgens site leverbaar, maar niet dus

Tijdens het bestellen van een product alsmede de bevestiging stond dat het product direct leverbaar was. Naar nu blijkt dat dit niet zo was en ik zelfs in plaats van 1 werkdag, ruim een week later het product zou ontvangen. Totaal onacceptabel. Waarom ik dan toch nog een 5 geef, het product was eenvoudig te cancellen, en nu nog afwachten of terugboeken van het bedrag goed gaat.
Al met al dus zeer ontevreden.

Officiele reactie van 4Launch 03-08-2017

Geachte klant,

Wij betreuren dat een product onverhoopt moeilijker leverbaar leek. Uw case is ons niet als zodanig bekend en zouden hier graag naar kijken. Wij zouden u dan ook vriendelijk willen verzoeken contact met ons op te nemen via customersupport@4launch.nl. Hierbij willen wij wel aangeven dat er een verschil is tussen direct leverbaar en snel leverbaar. Waarbij de laatste een levertijd heeft van 1 tot 5 werkdagen.

deHaan 27-07-2017 Via de website gekocht

Tevreden besteller

Zoals beloofd, artikel op voorraad en na betaling binnen 24 uur afgeleverd op huisadres. Overzichtelijke website, makkelijke betalingsvormen en vriendelijke, deskundige helpdesk voor adviezen in de chat!!
Je wordt netjes middels mail op de hoogte gehouden van de voortgang bestelling en verzending door middel van track & trace code.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harrie Kirkels 24-07-2017 Via de website gekocht

Optimale service en dat bij mijn allereerste ervaring

Een goede kennis adviseerde mij deze shop. Een goed advies: ik bestelde het
product op donderdagmidag, binnen een(!) dag werd het bij me thuis afgeleverd!
Onvoorstelbaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Zandvliet 23-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte bedrijf

De webshop ziet er goed uit, besteld een samsung tv om 7 uur in de avond de levering was binnen de 24 uur, je wordt perfect op de hoogte gehouden via de e- mail. De tv is perfect, echte aanrader deze site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

rene van der meer 21-07-2017 Via de website gekocht

Dat was snel!

Ik heb 's avonds een netwerk kaart besteld.
Werd de volgende middag dag geleverd.
In de laptop stoppen - P2nP. Werkt meteen!
Mijn DL snelheid is 4-5x sneller.

Tevreden besteller! 16-07-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

4Launch is naar mijn mening een prima leverancier van ICT producten.
Alles op tijd binnen en meestal zonder verzend kosten.
Ik doe veel via de chat, korte technische vragen snel over en weer.
Snelle reacties en duidelijke/vriendelijke antwoorden!
En perfect verpakt.
Top Gasten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter Netten 03-07-2017 Via de website gekocht

Niet geleverde product

Zeer slechte service als er iets met afleveren mis gaat.
Een opgestuurd, en reeds betaald, product is niet door mij ontvangen en voor getekend. Er is echter door een ander een valse handtekening gezet.
Dit volgens de aangegeve procedure van 4launch gemeld en dan .............niets!
Zelf moeten nabellen, en men verschuilt zich dan achter PostNL. De hele zaak 3x uit moeten leggen, maar men wil het aangevraagde onderzoek bij PostNL afwachten. Dit zou een paar weken duren!
Van PostNL komt echter niets, zij hebben namelijk de fout gemaakt.
Inmiddels 6 maanden verder en nog steeds niets vernomen, product niet gehad en geld kwijt.
Van 4launch komt ook totaal geen reactie over stand van zaken.
Al met al zeer slechte service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 4Launch 08-07-2017

Geachte heer Netten,

Wij hebben u naar aanleiding van uw review gecontacteerd. Uw case is betreurenswaardig en wij erkennen dat wij fouten hebben gemaakt waardoor in deze uw case is blijven hangen en als zodanig niet verder opgepakt. Graag zouden wij dan ook middels deze manier onze oprechte excuses wensen aan te bieden. Om deze reden hebben wij u ook gecontacteerd om samen met u te kijken naar een oplossing. Om deze reden zijn wij overeengekomen dat wij een nieuw moederbord naar u zouden verzenden. U kunt deze komende week verwachten.

Johnimus 02-07-2017 Via de website gekocht

Goede ervaringen met 4launch

Al een tijdje budget tot midrange PC onderdelen besteld naar Belgie en het verdere buitenland bij deze webshop: Moederborden, videokaarten, CPU's die stuk voor stuk hun werk nog doen bij vrienden en familie.
Een kapot toetsenbord binnen garantie snel vervangen gekregen.
Geluk moet een beetje meespelen: 2 monitoren, geen dode pixels, geen kleurafwijkingen.
Goede verpakking, altijd compleet. Het kan goedkoper maar ook veel duurder.

Mouna 02-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede service en producten ,op tijd opgeleverd,
Ik ben heel blij met mijn aankoop ,ik bevel iedereen aan om hier spullen te bestellen

Paul1965 01-07-2017 Via de website gekocht

In de loop van de tijd gepasseerd door de concurrentie

Ik bestel al jaren mijn computeronderdelen bij 4launch en was altijd tevreden wat betreft prijs/kwaliteit. Echter begint het me op te vallen dat ze niet op kunnen tegen de service van bv. Bol. Als ik daar iets bestel heb ik het de volgende dag. Ik heb onlangs een SSD besteld bij 4launch en was verbaasd dat de status dagenlang 'in behandeling' bleef. Na een korte chat werd me verteld dat de SSD in backorder stond. Als ik dat had geweten had ik hem ergens anders besteld. Nu ligt mijn PC minstens een week uit elkaar. Heel vervelend. Het is weliswaar geen ramp maar de concurrentie kan dit echt beter qua communicatie. Via de chat werd ik overigens prima geholpen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Paul de Graaf 30-06-2017 Via de website gekocht

goeie service

de levering van de bestelling was zeer ruim op tijd dan de afgesproken datum en tijd!!!!!!!
en netjes afgeleverd!!!!!!!.
Geen beschadigingen .Goeie service van 4launch.
GA ZO DOOR 4LAUNCH!!!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Julian 29-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Twee weken geleden heb ik mij voorgenomen een SAMSUNG SSD 500gb te bestellen, nu zag ik dat ik op 4Launch als uitzondering van de andere webshops, watchdogs 2 er gratis bij zou krijgen. Dit sprak mij erg aan en heb daarom de keuze gemaakt mijn SSD hier te bestellen.

Op de website was vermeld dat het product op voorraad was en de volgende dag in huis zou zijn.

Na 3 werkdagen kwam het product binnen, zonder watch dogs 2. Na contact te hebben gehad met 4Launch is er van hun kant een belofte gemaakt het spel binnen 2 weken te leveren.

Twee weken later heb ik nog steeds niets binnen gekregen en ga ik maar weer contact opnemen met het bedrijf. Eerst zal ik contact opnemen via de chat, hier wordt mij nu gezegd dat het het om een op=op actie gaat en er geen vouchers voor watch dogs 2 meer zijn. Na dit bericht heb ik telefonischcontact met 4Launch opgenomen, ik werd hier er slecht te woord gestaan, ze kunnen mij niet helpen en gaan ook geen oplossing voor dit probleem zoeken.

Ik vind het vreemd dat mij eerst beloofd wordt het spel binnen 2 weken te leveren en uiteindelijk te horen krijgen dat ik niks meer binnen krijg. Erg vreemde gang van zaken lijkt mij.
4Launch heeft mij zwaar telleurgesteld, ik had meer verwacht van de service die zij zouden bieden, maar dat is het tegendeel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van 4Launch 04-07-2017

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw review hebben wij uw case nader bekeken. Het betrof in deze een op is op actie vanuit Samsung, welke inmiddels verlopen is. Wij zien dat er in eerder contact de indruk gewekt is dat er geen codes meer beschikbaar waren terwijl dit wel het geval was. Dit betreuren wij dit ten zeerste, waarvoor onze oprechte excuses en hebben dan ook vooralsnog de code naar u verzonden.

Officiele reactie van 4Launch 04-07-2017

gerjanda faasse 25-06-2017 Via de website gekocht

Fijn dat het is opgelost

Ik ben heel opgelucht dat het goed gekomen is en dat ze het keurig opgelost hebben.
Ik ben zuinig op mijn spullen dus hoop er lang plezier van te hebben.

Ingrid 25-06-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Supersnelle levering. Vrijdagavond besteld, zaterdag al in huis. Verder mooie prijzen, en het pakket is goed verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G.F. 21-06-2017 Via de website gekocht

service bij defect

ik wacht nu al een paar weken op mijn smartphone s4 die toen ik op hem gekocht had al defect was en die voor rma is.
Mij is per mail meegedeeld dat ik een andere smartphone mag uitzoeken voor het aankoopbedrag omdat het nog heel lang gaat duren.
Ik zit erg om het hand zonder telefoon ook vanwege mijn handicap en afhankelijk zijn.
Ik voel mij in de kou staan en op mijn mails wordt laat gereageerd.
Het bezorgen na het kopen gaat snel, maar de service RMA en oplossing duurt een tijd.
Ik zou graag deze week nog een andere smartphone willen hebben die het doet zodat ik naar het ziekenhuis enz.kan bellen.
In noodgeval zit ik om het hand.
Ik hoop dat ze het spoedig oplossen net zoals de bezorging.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

gerjanda faasse 25-06-2017

Uiteindelijk is het toch netjes opgelost en heb ik een mooie telefoon gekregen die het doet waar ik heel blij en opgelucht mee ben.

Machteld 16-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, prima service en snelle levering

Een refurbished iphone gekocht. Ziet er echt uit als nieuw! Ben er erg blij mee. Ook snel vriendelijk geholpen via chatfunctie toen ik vragen had. Snelle levering en goede updates via de mail.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christophe 16-06-2017 Via de website gekocht

goed en snel geleverd

Op zoektocht naar een nieuwe PC 4launch ontdekt. De PC die ik zocht stond hier zéér scherp geprijsd. Ik had al wat negatieve beoordelingen gelezen maar heb toch besloten de pc te bestellen (vanuit België). éénmaal besteld had ik eigenlijk te laat gezien dat de PC refurbished was, dat verklaarde meteen de scherpe prijs. Dit is een minpuntje vind ik en mag duidelijker aangegeven worden op de site. Ik had namelijk nog nooit van refurbished gehoord.
Met een bang hartje heb ik de levering afgewacht. Maar mijn schrik was ongegrond want ik was zeer aangenaam verrast! Levering is vlot verlopen. PC refurbished? Dat merk je totaal niet, het is gewoon als nieuw... Voor die prijs een gouden zaak. Kortom, zeer tevreden en ik zal zeker nog zaken bestellen in de toekomst.

Martin 13-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Donderdag halverwege de middag een tablet besteld. Direct kwam er een mailtje dat de bestelling was ontvangen. Zeven minuten later twee mailtjes: betaling ontvangen en bestelling in behandeling genomen. Rond tien uur 's avonds kwam er een mailtje dat mijn bestelling was overgedragen aan de pakketbezorger. De avond van de volgende dag (en nu komt het!) kwam er een mailtje dat 4Launch had gecontroleerd dat het pakketje door de pakketbezorger bij mij was afgeleverd. Dat noemen we nou uitstekende after-sales service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Cy 12-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Slechte service. Nadat het product door 4Launch en de fabricant defect bevonden was, wat al een maand duurde, kreeg ik een mail dat er gecrediteerd zou worden. Dit was na een maand nog niet gebeurd, dus contact opgenomen. Er zou opnieuw naar gekeken worden. Ik gaf aan dat na hun mail waarin stond dat het product gecrediteerd zou worden ik een nieuw product aangeschaft had, dus dat vervanging overbodig zou zijn.

Weer niets van 4Launch gehoord, dus ruim een maand later zelf maar weer contact opgenomen om weer hetzelfde verhaal te horen. Nogmaals duidelijk gemaakt dat ik ervan uit ging dat er gecrediteerd zou worden, maar natuurlijk kreeg ik een paar dagen later een mail dat ze een vervangend product op zouden sturen. Die nu dus in de kast stof mag gaan happen.

Ik koop daar dus nooit meer iets.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Mainliner00 04-06-2017 Via de website gekocht

Super Service

Uitstekende service. De website is overzichtelijk en het is een makkie om specifieke onderdelen te vinden. Ook handig is het zien of iets ook op voorraad is of dat het toch een aantal werkdagen duurt , kun je altijd nog even zoeken naar een alternatief. Kortom geweldige website.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heringa 04-06-2017 Via de website gekocht

Volgende dag al bezorgd! De prijs echt stukken lager ??

Volgende keer ga ik eerst hier zoeken. Prijs en levering top. Makkelijk via de website zoeken.
Had eerst bij de bekende site's gezocht maar geen resultaat. Via kieskeurig bij 4lauch terecht gekomen Dus toch weer via kieskeurig met de review's besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

lolotre 04-06-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending, helaas geen antwoord op email

Stofzuiger Miele, via email vraag gesteld over product welke versie dit was, helaas geen antwoord ontvangen. Naderhand via een link specificaties van product kunnen achterhalen. Begin middag besteld, bezorging was volgende dag.. aanbieding 20% goedkoper dan andere winkels.

Limonade123 30-05-2017 Via de website gekocht

Slechte ervaringen bij 4Launch

Ik heb ongelooflijke slechte ervaringen met de winkel 4LAUNCH. Het begint met de bestelling zelf:

Er moest een BIOS update worden uitgevoerd bij het moederbord. Wanneer dit zou gebeuren zou afhankelijk zijn van wanneer het moederbord binnen zou komen. Alles was al de volgende dag binnen, toch heeft het alsnog langer dan een week geduurd voordat ik alles binnenkreeg. Na een maand ging er een onderdeel kapot (daar kan 4launch natuurlijk ook niets aan doen). Ik heb het op 26-04 terug naar 4launch gestuurd.

4launch heeft er alsnog anderhalve week over gedaan om erachter te komen welk onderdeel het was. Uiteindelijk was het het moederbord. Toen kwam ik in een traject van 1 tot 3 weken. Ik heb gevraagd of ik mogelijk een nieuw moederbord zou kunnen ontvangen (waar betalingsverplichtingen zouden komen te vervallen als bleek dat het moederbord niet door gebruiksfouten kapot is gegaan (wat ik verwachtte)). Dit is blijkbaar een service die 4launch niet biedt. Waarvan ik werkelijk denk: het is een moederbord van krap 130 euro, bij een bestelling van bijna 1300 euro.

Vervolgens wacht ik alweer 4 weken, ik hoor niets. Het duurde mij echt te lang, want ik heb die computer gewoon nodig voor school e.d. (daarnaast heb ik ook gewoon veel geld bij 4launch uitgegeven). Ik heb toen in de wanhoop een nieuw moederbord besteld bij 4launch, in de chat heb ik dat besproken eeb medewerker. De medewerker zou het allemaal doorgeven aan de technische dienst en ik zou het vrijdag binnenkrijgen (donderdag was hemelvaart). Vrijdag komt de postbezorger en blijkt dat alleen het moederbord is geleverd, compleet nutteloos dus. Ik heb meteen naar 4launch gebeld en om uitleg gevraagd. Natuurlijk was ik op dit moment al ontzettend gefrustreerd, omdat ik het nadrukkelijk had gezegd om de processor (7700k) en het RAM bij te voegen bij dat moederbord (want nu kon ik er alsnog niets mee). Blijkbaar was er een communicatiefout tussen de medewerker en technische dienst is het niet doorgekomen. Tijdens het telefoon gesprek heb ik vermeld dat ik morgen echt mijn processor en ram wil, anders wil ik echt mijn geld terug (dit begreep de medewerker van 4launch).

De medewerker ging checken of de CPU en RAM niet waren meegestuurd naar ASUS (waar het moederbord naartoe is gestuurd), hij zou mij hierover 's middags terugbellen. Als de CPU en RAM gewoon bij 4launch lagen, dan zou ik het alsnog de volgende dag (zaterdag 27 mei binnenkrijgen).

Echter om 6 uur 's avonds was ik nog steeds niet gebeld. Werkelijk schandalig, ik open dus de chat om vervolgens te horen dat de technische dienst al gesloten is en dat de gehele RMA (na langer dan een maand) in de loop van de week mij toe wordt gestuurd. Ik vind dit ongelooflijk schandalig, dat er wordt gezegd dat er wordt gekeken of het aanwezig is en ik teruggebeld zou worden, dat ik vervolgens zelf contact moet opnemen en aan moet horen dat de technische dienst al gesloten is en daarom tot na het weekend moet wachten (er was dus helemaal niets geregeld).

Ik heb dus gezegd tegen de medewerker, aan de telefoon, dat als ik het morgen niet, na alleen maar wachten en wachten, binnen zou hebben dat ik echt mijn geld terug wil. Dat wilde ik nu dus ook. De manier waarop ik ben behandeld na het spenderen van bijna 1500 is echt heel knullig en amateuristisch. Als bedrijf dien je verantwoordelijkheid te nemen en niet de verantwoordelijkheid neer te leggen bij de fabrikant (en daardoor de klant langer dan een maand laten wachten). Nu blijkt dat mijn geld terugkrijgen geen optie is. Na alle knullige fouten die 4launch heeft gemaakt moet ik alsnog de RMA ontvangen. Er wordt 0 verantwoordelijkheid genomen voor het feit dat 4launch de zaken niet op orde heeft. Zeker de manier waarop ik telkens word afgewimpeld op de chat (irritante standaard gegenereerde teksten waar je helemaal niet wijzer van wordt en eigenlijk is bedoeld om de klant af te wimpelen). Ook allerlei beloftes die je krijgt via de chat en voornamelijk de telefoon: er komt in werkelijkheid helemaal niets van terecht. Aan telefoon werd gezegd dat het werd begrepen en dat ik wel mijn geld terug kon krijgen. Nu blijkt dus van niet...... Dit is absoluut de laatste keer dat ik hier heb besteld en ik raad deze webwinkel zeer zeker niet aan. Dan maar naar een webwinkel die de klant wel belangrijk acht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 4Launch 03-06-2017

Geachte klant,

Zover wij kunnen nagaan betreft uw case RMA 133540. In deze hebben wij een moederbord ontvangen met open lanes, iets wat wordt gezien als gebruikersschade en om die reden doorgaans niet onder garantie behandeld wordt. Wij hebben echter uw moederbord onder coulance laten repareren. Wij hebben deze terug mogen ontvangen en voor u getest en u hier telefonisch over gecontacteerd.

Wij erkennen dat in het eerdere traject beter gecommuniceerd had kunnen worden over het eerder verzenden van de aangeleverde overige componenten. Er is in deze een verkeerde indruk gewekt over de snelheid hiervan. Waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben om die reden uw moederbord onder spoed getest en verzonden.

Machlo 20-05-2017 Via de website gekocht

Supervlotte levering

Vrijdag om 10.15 besteld, zaterdag om 13.30 in huis. Duidelijk en regelmatig op de hoogte gehouden van stappen in bestelproces. Ook nog eens vele euro's goedkoper dan goedkoopste concurrent en bijna 100 euro goedkoper dan de meeste winkels. Dus veel en snelle waar voor weinig geld! Top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wim 17-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Op zondagavond besteld, dinsdag in huis,goed verpakt, zeer blij mee, direct aangesloten op compu, en ondanks het feit dat ik een digibeet blijk te zijn, werkt het ook nog.Kan deze winkel van harte aanbevelen.
Wim

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim Koppers 14-05-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Veel producten voor consumenten elektronica, welke makkelijk te zoeken zijn en aangeboden worden tegen redelijke prijzen franco huis.

Roos 10-05-2017 Via de website gekocht

Super service

De kortingscode pakte hij niet. Dit bij de opmerkingen geschreven. Tot mijn grote verbazing was de berekende korting vandaag bijgeschreven op mijn rekening.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

P.Orriens 03-05-2017 Via de website gekocht

goede en snelle levering

Je kunt er nog vrij laat je bestellingen doen en dan toch de volgende dag thuis geleverd krijgen.
Daar komt bij dat de bestelling is gedaan op woensdag 26 april (s'avonds voor koningsdag) en dan wordt het artikel de dag na koningsdag vrijdag geleverd. ik was er vanuit gegaan dat het de maandag zou worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sollie 03-05-2017 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en super service!

De reden dat ik een 10 geef is omdat de prijs op de site van het product wat ik heb gekocht zeer scherp was, scheelde 20% met de concurrentie. Daarnaast was de medewerker op de chat super vriendelijk en hulpvaardig waardoor ik mijn bestelling goed heb kunnen afronden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lien 29-04-2017 Via de website gekocht

Snellere reactie cq levering kan haast niet

Ik heb op vrijdagmiddag een elektrische deken via internet besteld, op de daarop volgende zaterdagochtend had ik de bestelde deken in huis!! Onvoorstelbaar snel!
Ik hoop dat ik nu 100 karakters heb gebruikt!!!!!

Paul Em 26-04-2017 Via de website gekocht

Prima levering, scherpe prijzen

De DELL UHD U2717D monitor was a) het goedkoopst bij 4Launch, b) op voorraad en de volgende dag netjes afgeleverd, en c) alles functioneert volgens verwachting. Dus zeer tevreden; hoe het met service zit als er iets fout gaat kan ik dus niet beoordelen, vandaar dat ik de score voor dit deel een 'voldoende' heb gegeven.

peter 24-04-2017 Via de website gekocht

goede service, snelle levering

mooie duidelijke site, goede service, snel en keurig verpakt geleverd, hoop dat de service ook zo is als er iets aan de levering mankeert, maar ben zeer positief

Sjoerd 22-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende aftersales

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een videokaart bij 4Launch.nl gekocht die het helaas een paar maanden geleden heeft begeven. Ik heb deze dus aangemeld voor RMA en na 18 dagen kreeg ik te horen dat hij terminaal kapot was en dat deze uitvoering niet meer verkocht werd. Ze boden me in de eerste instantie een minder goed product aan, maar na lang discussiëren met Marc via de webchat hebben ze me uiteindelijk een beter product aan kunnen bieden. Geweldige service!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lies 17-04-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Ruim een jaar geleden kocht ik de Kenwood Hakmolen CH550 via 4launch met garantie. Helaas werkte de hakmolen niet zoals gehoopt en heb deze na mailcontact terug gestuurd. 4launch heeft de hakmolen onderzocht, niets opgemerkt en weer terug gestuurd. Sindsdien staat deze in de kast. Helaas niet mogen ruilen oid en heb ik spijt van de aankoop bij 4launch

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 4Launch 19-04-2017

Geachte klant,

Het is vervelend te vernemen dat uw CH550 hakmolen vooralsnog ongebruikt in de kast staat. Zover wij bij ons konden nagaan werkte de hakmolen naar behoren. Mocht hij onverhoopt toch niet goed werken dan ontvangen wij graag een uitgebreidere klachtenomschrijving en zien wij deze eventueel graag tegemoet. Desgewenst kunt u met ons hierover contact opnemen via customersupport@4launch.nl.

aaddepanman 15-04-2017 Via de website gekocht

Correcte Service

Snelle levering vandaag bestelt morgen in huis goed verpakt Ik had een paar vragen over het product werd snel via mail beantwoord De huistelefoon was het goedkoopste bij 4Launch Ben zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -