4launch - Reviews & Ervaringen

6,8 Lees 3001 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 4launch.

4launch stelt zich voor

4Launch is dé webshop voor al uw consumenten elektronica en onderscheid zich door een breed assortiment, snelle en betrouwbare leveringen en heldere communicatie. Voor producten uit voorraad geldt op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis! Smart shopping doet u bij 4Launch.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 133 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.8

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Review criteria:

  • Goed
  • Voldoende
  • Voldoende
  • Voldoende

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Harald 31-10-2017 Via de website gekocht

Leveren ongeveer wat je bestelt...

Algemene score

3,0
Bestel een Seagate maar krijg een Maxtor geleverd. Als ik dat meld wordt het afgedaan met "Maxtor is overgenomen door Seagate. Deze leveren dan ook wel eens schijven met hun merknaam."
Maar als ik Bavaria bier bestel wil ik ook niet Aldi bier krijgen? Ook al komt het Aldi bier uit de Bavaria fabriek,

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Slecht

Reageer

Johan 23-10-2017 Via de website gekocht

Slechte levertijd van eenvoudige producten

Algemene score

2,0
Op zondag 15 oktober 2017 in de ochtend een interne harddisk besteld die op voorraad was: op de site wordt gesuggereerd dat er binnen 24 uur wordt uitgeleverd. Op maandag 14:00 gebeld en er wordt beloofd dat het pakketje nog dezelfde dag op transport wordt gezet. Op dinsdagavond 20:00 op 17 oktober nog steeds geen bericht ontvangen dat de disk werd weggestuurd. De nonchalante houding van de 'whatsapp' klantservice leidde absoluut tot een oplossingsgericht te werk gaan.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Slecht

Reageer

William 71 13-10-2017 Via de website gekocht

Zonder poespas gewoon goed

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Toch spannend om bij onbekende partij wat te bestellen.

Geen enkele teleurstelling
Goede duidelijke site
Scherpe prijsstelling
Goede chat, men weet waar ze het over hebben
Snelle verzending

Klein puntje kritiek
Geen mogelijkheid tot track and trace

Pluspunten

  • Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Goed

Reageer

D 02-10-2017 Via de website gekocht

Ben benieuwd hoe de service gaat zijn, maar nu nog positief

Algemene score

8,0
Ruim 3 jaar geleden een laptop besteld en dat ging allemaal super. Een goed product waar ik veel plezier van heb gehad. Helaas, door eigen fout...., had ik 3 maanden geleden toch een nieuwe nodig. Omdat mijn eerdere ervaring zeer positief was ook deze x bij 4Launch weer een nieuwe besteld. Dat proces ging weer helemaal goed net zoals de eerste keer!! Alleen is er nu ineens na nog net geen 3 maanden wel iets mis met het product zelf. Vanmorgen hierover een mail gestuurd naar support@4launch.nl en ben nu zeer benieuwd of er met een goede oplossing gereageerd gaat worden. Qua bestellen en leveren dus helemaal top. Nu afwachten hoe ik de overige service ga ervaren. Ik hoop dat ik op korte termijn mijn 8 kan veranderen naar een 10.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend

Reageer

B 27-09-2017 Via de website gekocht

Een 1 voor service

Algemene score

1,0
Via de website een laptop gekocht welke erg snel werd geleverd. De laptop bleek echter ander geheugen te bevatten dan aangegeven stond op de website. Erg vervelend aangezien hardware die ik hier in wilde zetten nu deels niet paste. Als ik dit op voorhand geweten had, had ik deze laptop niet gekocht. Omdat ik wel een deel had vervangen kon ik de laptop niet meer terug sturen en was alle garantie komen te vervallen (een risico dat ik had willen nemen als ik alles had kunnen vervangen als de laptop de juiste hardware had bevat). Concluderend een erg slechte service van 4launch waarbij absoluut niet wordt meegedacht met de klant nadat ze een andere product leveren dan is overeengekomen. Een volgende keer kies ik voor een winkel welke wel z'n verplichtingen nakomt en z'n eigen fouten oplost.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Goed
Officiele reactie van 4Launch 29-09-2017

Geachte klant,

Zover bij ons bekend betreft uw review een notebook welke als specificatie ddr3 geheugen had in plaats van het eigenlijke ddr4. Dit betrof vast gesoldeerd geheugen en was dan niet als zodanig te vervangen. U heeft aangegeven meerdere componenten vervangen te hebben en u heeft deze afwijking 2 maanden later gemeld. Om deze reden was het niet mogelijk de notebook vooralsnog terug te nemen. Het betreft in deze ook een kleine afwijking wat eerder opgemerkt had kunnen worden en effectief uitkomt op beter geheugen. Gezien wij dit betreuren hebben wij u een kleine compensatie geboden voor het ongemak.

4Launch – Customer Support

Reageer

Toine 27-09-2017 Via de website gekocht

Oneerlijke handelspraktijken

Algemene score

1,0
"nieuwe" telefoon gekocht na 3 maanden defect na reparatie (niet door fabrikant) defect terug gekregen. Na aanmelding voor garantie bij fabrikant blijkt het toestel al een half voor aankoop geregistreerd te zijn. Met andere woorden ik heb helemaal geen nieuw toestel gekocht maar een gebruikt voor nieuwprijs. 4Launch verzocht om ontbinding van de verkoopovereenkomst op grond van oneerlijke handelspraktijken en melding gedaan bij ACM,

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Officiele reactie van 4Launch 29-09-2017

Geachte klant,

Zover wij kunnen nagaan gaat het in deze om RMA 137966. Wij betreuren in deze dat het toestel niet goed gerepareerd zou zijn. Deze ligt momenteel bij het servicecentrum van Microsoft voor reparatie. Wij verwachten deze binnen 1 a 2 weken retour. Hierbij heeft u een nieuw toestel ontvangen. De garantie indicatie van de fabrikant wordt gebaseerd op fabricage datum en niet op aanschafdatum. Echter is op vertoon van de factuur de garantie van 2 jaar wel als zodanig te claimen. De garantie loopt dan ook vanaf de aanschafdatum.
Zodra wij meer informatie hebben betreffende uw reparatie zullen wij u informeren.

4Launch – Customer Support

Reageer

Ellen 27-09-2017 Via de website gekocht

per ongeluk gevonden, prima winkel

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
In mijn zoektocht naar een nieuwe laptop heeft 4launch me een aanbieding aan de hand gedaan, die voor mij helemaal goed is. Goede machine voor een hele goede prijs.

De website van de winkel is goed opgezet, de voorraadinformatie is duidelijk en de aflevering is zorgvuldig verlopen. Zeer tevreden, dit is de reden dat ik graag mijn tweede bestelling ook weer bij 4launch heb gedaan.

Review criteria:

Goed
Goed
Uitstekend

Reageer

jerome 19-09-2017 Via de website gekocht

slechte service

Algemene score

3,0
2 toetsenbord en een muis besteld was op voorraad 2 weken later pas geleverd ze zijn niet te bereiken via telefoon en klantenservice

Review criteria:

Goed
Slecht
Onvoldoende

Reageer

Beatrice 09-09-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldige afhandeling

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Een overzichtelijke website. Duidelijk en zeer professioneel. Een aanrader. Perfecte en snelle communicatie.

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Giel 03-09-2017 Via de website gekocht

Nooit problemen gehad

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Al jaren onderdelen en software besteld bij deze zaak. Nog nooit problemen gehad.
1x een kapotte SSD werd ter plekke meteen opgelost door een vervangend exemplaar

Review criteria:

Goed
Goed
Goed

Reageer

rik 31-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Algemene score

1,0
Op 11-8-2017 een laptop besteld. Meteen bericht dat hij op voorraad is. Nu 28-8 is hij nog steeds niet geleverd. Via chat zijn ze niet bereikbaar. Ook niet per telefoon of email.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Tjalling 27-08-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld hoor!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Makkelijk bestellen en keurig zoals aangegeven afgeleverd. Had een harde schijf besteld omschrijving was duidelijk. idem het bestelproces.

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Uitstekend

Reageer

Anko 26-08-2017 Via de website gekocht

Ruilen zonder gezeur

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Refurbish telefoon gekocht, waarvan de aan en uit knopjes het na een tijdje niet meer deden. Altijd spannend moment, hoe reageert de intershop waar je hebt gekocht. Bij 4Launch heel simpel: stuur terug en je krijgt een ander. Ik weet, zo hoort het. Maar je maakt vaak anders mee. Dus 👍🏻 4Launch

Review criteria:

Goed
Goed
Goed

Reageer

Gerardhd 26-08-2017 Via de website gekocht

Houdt zich niet aan afspraak

Algemene score

3,0
Beloofd wordt om voor 23:00 besteld volgende werkdag geleverd.
Niet dus!
Navraag leert dat ze het druk hebben.
Dus dag later komt pakket aan, verpakking is open geweest.
Beschermfolie is er af geweest en er zitten vingerafdrukken op.
Na klacht via chat kan ik 5€ shoptegoed krijgen als compensatie ...
Ik heb aangegeven dat ik niet meer terug kom bij 4 Launch.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Slecht

Reageer

Yevgen 21-08-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

No more local pickup!

Algemene score

1,0
Unfortunately that was the last time I've ordered something with a pickup in Eindhoven local store.
They claim now that they are a pure web store and you need to pay 5 euro for every order.
A good motivation to fire some stuff from the store.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Review criteria:

Slecht
Slecht

Reageer

ftf 17-08-2017 Via de website gekocht

Geen service, geen probleem oplossingen

Algemene score

1,0
Ze willen graag verkopen, maar leveren totaal geen service. Geven advies over compatibiliteit van computeronderdelen, maar als er een probleem blijkt te zijn weten ze het niet en bieden geen oplossing.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Pedro 13-08-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Gisteren, besteld na telefonisch uitleg. Netjes en correct geholpen.
En vandaag al in huis.
Service kan ik niets over zeggen, dat zal de toekomst uitwijzen.

Review criteria:

Uitstekend
Voldoende
Uitstekend

Reageer

Carol 10-08-2017 Via de website gekocht

Slechte zaak

Algemene score

2,0
Niet erg professioneel, zaken niet op orde, wens van de klant wordt totaal genegeerd en geen enkele keer verontschuldigd voor hun fouten. Het vertrouwen kwijt voor deze zaak. Even afwachten of ik dat geld wel terug krijg.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Goed

Reageer

J.S 10-08-2017 Via de website gekocht

Terugboeken van het bedrag, zeer teleurstellend!

Algemene score

6,0
Personelen van 4Launch, met wie ik gesproken heb, waren aardig en behulpzaam.
Snelle levering, de volgende dag inderdaad thuis bezorgd zoals aangegeven op de website.
Alleen het product die ik ontvangen heb, leek niet meer nieuw te zijn. Telefoon doos beschadigd en seals geopend. Heel erg vervelend, maar gelijk heb ik de telefoon geretourneerd. Op maandag 31 juli hebben ze het pakketje ontvangen. Zoals ik het begrepen heb, is dit het retour process: zij gaan controleren of het product nog in goed staat en compleet is en daarna boeken ze het bedrag terug. Echter, tot op heden 8 augustus, heb ik nog geen update gekregen dat het al gerealiseerd is. Conclusie, niet erg professioneel en zeer teleurstellend.

Pluspunten

  • Levertijd

Minpunten

  • Retourproces

Review criteria:

Voldoende
Voldoende
Uitstekend

Reageer

Faith 06-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Je wordt goed up to date gehouden over je bestelling. Producten zijn scherp geprijsd en een zeer snelle levering! Helemaal TOP 4Launch!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Goed
Uitstekend

Reageer

BigB. 31-07-2017 Via de website gekocht

Geen Pixelgarantie

Algemene score

2,0
Recent een Laptop gekocht bij 4Launch maar binnen een paar maanden waren vele pixels uitgevallen. Helaas wilde 4Launch geen garantie geven omdat volgend 4Launch de pixels waren uitgevallen door Extreem geweld van buiten !!

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende
Officiele reactie van 4Launch 03-08-2017

Geachte klant,

Wij zien dat u uw product heeft aangemeld bij Acer voor reparatie. Deze hebben aangegeven dat het defect niet door normaal gebruik zou hebben kunnen ontstaan waardoor deze hebben aangegeven dat het defect niet als zodanig in behandeling genomen kan worden onder garantie. U heeft later contact met ons gezocht en hebben naar aanleiding van de foto’s die u heeft overhandigd hetzelfde moeten constateren.

4Launch – Customer Support

Reageer

Hans 29-07-2017 Via de website gekocht

Prima in orde

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Bestelling HDD heel soepel. Via website gekocht, bevestiging order gelijk ontvangen en binnen paar uur verzend bevestiging en was daarna via PostNL te volgen. Op schema bezorgd en keurig verpakt.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Barneveld74 27-07-2017 Via de website gekocht

Product volgens site leverbaar, maar niet dus

Algemene score

5,0
Tijdens het bestellen van een product alsmede de bevestiging stond dat het product direct leverbaar was. Naar nu blijkt dat dit niet zo was en ik zelfs in plaats van 1 werkdag, ruim een week later het product zou ontvangen. Totaal onacceptabel. Waarom ik dan toch nog een 5 geef, het product was eenvoudig te cancellen, en nu nog afwachten of terugboeken van het bedrag goed gaat.
Al met al dus zeer ontevreden.

Review criteria:

Voldoende
Goed
Slecht
Officiele reactie van 4Launch 03-08-2017

Geachte klant,

Wij betreuren dat een product onverhoopt moeilijker leverbaar leek. Uw case is ons niet als zodanig bekend en zouden hier graag naar kijken. Wij zouden u dan ook vriendelijk willen verzoeken contact met ons op te nemen via customersupport@4launch.nl. Hierbij willen wij wel aangeven dat er een verschil is tussen direct leverbaar en snel leverbaar. Waarbij de laatste een levertijd heeft van 1 tot 5 werkdagen.

4Launch – Customer Support

Reageer

deHaan 27-07-2017 Via de website gekocht

Tevreden besteller

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zoals beloofd, artikel op voorraad en na betaling binnen 24 uur afgeleverd op huisadres. Overzichtelijke website, makkelijke betalingsvormen en vriendelijke, deskundige helpdesk voor adviezen in de chat!!
Je wordt netjes middels mail op de hoogte gehouden van de voortgang bestelling en verzending door middel van track & trace code.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Harrie Kirkels 24-07-2017 Via de website gekocht

Optimale service en dat bij mijn allereerste ervaring

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Een goede kennis adviseerde mij deze shop. Een goed advies: ik bestelde het
product op donderdagmidag, binnen een(!) dag werd het bij me thuis afgeleverd!
Onvoorstelbaar!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Peter Zandvliet 23-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte bedrijf

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
De webshop ziet er goed uit, besteld een samsung tv om 7 uur in de avond de levering was binnen de 24 uur, je wordt perfect op de hoogte gehouden via de e- mail. De tv is perfect, echte aanrader deze site.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

rene van der meer 21-07-2017 Via de website gekocht

Dat was snel!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik heb 's avonds een netwerk kaart besteld.
Werd de volgende middag dag geleverd.
In de laptop stoppen - P2nP. Werkt meteen!
Mijn DL snelheid is 4-5x sneller.

Review criteria:

Goed
Goed
Uitstekend

Reageer

Tevreden besteller! 16-07-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
4Launch is naar mijn mening een prima leverancier van ICT producten.
Alles op tijd binnen en meestal zonder verzend kosten.
Ik doe veel via de chat, korte technische vragen snel over en weer.
Snelle reacties en duidelijke/vriendelijke antwoorden!
En perfect verpakt.
Top Gasten!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Peter Netten 03-07-2017 Via de website gekocht

Niet geleverde product

Algemene score

1,0
Zeer slechte service als er iets met afleveren mis gaat.
Een opgestuurd, en reeds betaald, product is niet door mij ontvangen en voor getekend. Er is echter door een ander een valse handtekening gezet.
Dit volgens de aangegeve procedure van 4launch gemeld en dan .............niets!
Zelf moeten nabellen, en men verschuilt zich dan achter PostNL. De hele zaak 3x uit moeten leggen, maar men wil het aangevraagde onderzoek bij PostNL afwachten. Dit zou een paar weken duren!
Van PostNL komt echter niets, zij hebben namelijk de fout gemaakt.
Inmiddels 6 maanden verder en nog steeds niets vernomen, product niet gehad en geld kwijt.
Van 4launch komt ook totaal geen reactie over stand van zaken.
Al met al zeer slechte service.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Officiele reactie van 4Launch 08-07-2017

Geachte heer Netten,

Wij hebben u naar aanleiding van uw review gecontacteerd. Uw case is betreurenswaardig en wij erkennen dat wij fouten hebben gemaakt waardoor in deze uw case is blijven hangen en als zodanig niet verder opgepakt. Graag zouden wij dan ook middels deze manier onze oprechte excuses wensen aan te bieden. Om deze reden hebben wij u ook gecontacteerd om samen met u te kijken naar een oplossing. Om deze reden zijn wij overeengekomen dat wij een nieuw moederbord naar u zouden verzenden. U kunt deze komende week verwachten.

4Launch – Customer Support

Reageer

Johnimus 02-07-2017 Via de website gekocht

Goede ervaringen met 4launch

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Al een tijdje budget tot midrange PC onderdelen besteld naar Belgie en het verdere buitenland bij deze webshop: Moederborden, videokaarten, CPU's die stuk voor stuk hun werk nog doen bij vrienden en familie.
Een kapot toetsenbord binnen garantie snel vervangen gekregen.
Geluk moet een beetje meespelen: 2 monitoren, geen dode pixels, geen kleurafwijkingen.
Goede verpakking, altijd compleet. Het kan goedkoper maar ook veel duurder.

Review criteria:

Goed
Goed
Goed

Reageer

Mouna 02-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goede service en producten ,op tijd opgeleverd,
Ik ben heel blij met mijn aankoop ,ik bevel iedereen aan om hier spullen te bestellen

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Goed

Reageer

Paul1965 01-07-2017 Via de website gekocht

In de loop van de tijd gepasseerd door de concurrentie

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Ik bestel al jaren mijn computeronderdelen bij 4launch en was altijd tevreden wat betreft prijs/kwaliteit. Echter begint het me op te vallen dat ze niet op kunnen tegen de service van bv. Bol. Als ik daar iets bestel heb ik het de volgende dag. Ik heb onlangs een SSD besteld bij 4launch en was verbaasd dat de status dagenlang 'in behandeling' bleef. Na een korte chat werd me verteld dat de SSD in backorder stond. Als ik dat had geweten had ik hem ergens anders besteld. Nu ligt mijn PC minstens een week uit elkaar. Heel vervelend. Het is weliswaar geen ramp maar de concurrentie kan dit echt beter qua communicatie. Via de chat werd ik overigens prima geholpen.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd

Review criteria:

Voldoende
Goed
Voldoende

Reageer

Paul de Graaf 30-06-2017 Via de website gekocht

goeie service

Algemene score

9,0
de levering van de bestelling was zeer ruim op tijd dan de afgesproken datum en tijd!!!!!!!
en netjes afgeleverd!!!!!!!.
Geen beschadigingen .Goeie service van 4launch.
GA ZO DOOR 4LAUNCH!!!!!!!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Julian 29-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Algemene score

2,0
Twee weken geleden heb ik mij voorgenomen een SAMSUNG SSD 500gb te bestellen, nu zag ik dat ik op 4Launch als uitzondering van de andere webshops, watchdogs 2 er gratis bij zou krijgen. Dit sprak mij erg aan en heb daarom de keuze gemaakt mijn SSD hier te bestellen.

Op de website was vermeld dat het product op voorraad was en de volgende dag in huis zou zijn.

Na 3 werkdagen kwam het product binnen, zonder watch dogs 2. Na contact te hebben gehad met 4Launch is er van hun kant een belofte gemaakt het spel binnen 2 weken te leveren.

Twee weken later heb ik nog steeds niets binnen gekregen en ga ik maar weer contact opnemen met het bedrijf. Eerst zal ik contact opnemen via de chat, hier wordt mij nu gezegd dat het het om een op=op actie gaat en er geen vouchers voor watch dogs 2 meer zijn. Na dit bericht heb ik telefonischcontact met 4Launch opgenomen, ik werd hier er slecht te woord gestaan, ze kunnen mij niet helpen en gaan ook geen oplossing voor dit probleem zoeken.


Ik vind het vreemd dat mij eerst beloofd wordt het spel binnen 2 weken te leveren en uiteindelijk te horen krijgen dat ik niks meer binnen krijg. Erg vreemde gang van zaken lijkt mij.
4Launch heeft mij zwaar telleurgesteld, ik had meer verwacht van de service die zij zouden bieden, maar dat is het tegendeel.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Onvoldoende
Officiele reactie van 4Launch 04-07-2017

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw review hebben wij uw case nader bekeken. Het betrof in deze een op is op actie vanuit Samsung, welke inmiddels verlopen is. Wij zien dat er in eerder contact de indruk gewekt is dat er geen codes meer beschikbaar waren terwijl dit wel het geval was. Dit betreuren wij dit ten zeerste, waarvoor onze oprechte excuses en hebben dan ook vooralsnog de code naar u verzonden.

4Launch – Customer Support

Officiele reactie van 4Launch 04-07-2017

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw review hebben wij uw case nader bekeken. Het betrof in deze een op is op actie vanuit Samsung, welke inmiddels verlopen is. Wij zien dat er in eerder contact de indruk gewekt is dat er geen codes meer beschikbaar waren terwijl dit wel het geval was. Dit betreuren wij dit ten zeerste, waarvoor onze oprechte excuses en hebben dan ook vooralsnog de code naar u verzonden.

4Launch – Customer Support

Reageer

gerjanda faasse 25-06-2017 Via de website gekocht

Fijn dat het is opgelost

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Ik ben heel opgelucht dat het goed gekomen is en dat ze het keurig opgelost hebben.
Ik ben zuinig op mijn spullen dus hoop er lang plezier van te hebben.

Review criteria:

Voldoende
Voldoende
Voldoende

Reageer

Ingrid 25-06-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Supersnelle levering. Vrijdagavond besteld, zaterdag al in huis. Verder mooie prijzen, en het pakket is goed verpakt.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

G.F. 21-06-2017 Via de website gekocht

service bij defect

Algemene score

5,0
ik wacht nu al een paar weken op mijn smartphone s4 die toen ik op hem gekocht had al defect was en die voor rma is.
Mij is per mail meegedeeld dat ik een andere smartphone mag uitzoeken voor het aankoopbedrag omdat het nog heel lang gaat duren.
Ik zit erg om het hand zonder telefoon ook vanwege mijn handicap en afhankelijk zijn.
Ik voel mij in de kou staan en op mijn mails wordt laat gereageerd.
Het bezorgen na het kopen gaat snel, maar de service RMA en oplossing duurt een tijd.
Ik zou graag deze week nog een andere smartphone willen hebben die het doet zodat ik naar het ziekenhuis enz.kan bellen.
In noodgeval zit ik om het hand.
Ik hoop dat ze het spoedig oplossen net zoals de bezorging.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende
gerjanda faasse 25-06-2017

Uiteindelijk is het toch netjes opgelost en heb ik een mooie telefoon gekregen die het doet waar ik heel blij en opgelucht mee ben.

Reageer

Machteld 16-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, prima service en snelle levering

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Een refurbished iphone gekocht. Ziet er echt uit als nieuw! Ben er erg blij mee. Ook snel vriendelijk geholpen via chatfunctie toen ik vragen had. Snelle levering en goede updates via de mail.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Christophe 16-06-2017 Via de website gekocht

goed en snel geleverd

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Op zoektocht naar een nieuwe PC 4launch ontdekt. De PC die ik zocht stond hier zéér scherp geprijsd. Ik had al wat negatieve beoordelingen gelezen maar heb toch besloten de pc te bestellen (vanuit België). éénmaal besteld had ik eigenlijk te laat gezien dat de PC refurbished was, dat verklaarde meteen de scherpe prijs. Dit is een minpuntje vind ik en mag duidelijker aangegeven worden op de site. Ik had namelijk nog nooit van refurbished gehoord.
Met een bang hartje heb ik de levering afgewacht. Maar mijn schrik was ongegrond want ik was zeer aangenaam verrast! Levering is vlot verlopen. PC refurbished? Dat merk je totaal niet, het is gewoon als nieuw... Voor die prijs een gouden zaak. Kortom, zeer tevreden en ik zal zeker nog zaken bestellen in de toekomst.

Review criteria:

Goed
Goed
Goed

Reageer

Martin 13-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Donderdag halverwege de middag een tablet besteld. Direct kwam er een mailtje dat de bestelling was ontvangen. Zeven minuten later twee mailtjes: betaling ontvangen en bestelling in behandeling genomen. Rond tien uur 's avonds kwam er een mailtje dat mijn bestelling was overgedragen aan de pakketbezorger. De avond van de volgende dag (en nu komt het!) kwam er een mailtje dat 4Launch had gecontroleerd dat het pakketje door de pakketbezorger bij mij was afgeleverd. Dat noemen we nou uitstekende after-sales service!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Cy 12-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Algemene score

1,0
Slechte service. Nadat het product door 4Launch en de fabricant defect bevonden was, wat al een maand duurde, kreeg ik een mail dat er gecrediteerd zou worden. Dit was na een maand nog niet gebeurd, dus contact opgenomen. Er zou opnieuw naar gekeken worden. Ik gaf aan dat na hun mail waarin stond dat het product gecrediteerd zou worden ik een nieuw product aangeschaft had, dus dat vervanging overbodig zou zijn.

Weer niets van 4Launch gehoord, dus ruim een maand later zelf maar weer contact opgenomen om weer hetzelfde verhaal te horen. Nogmaals duidelijk gemaakt dat ik ervan uit ging dat er gecrediteerd zou worden, maar natuurlijk kreeg ik een paar dagen later een mail dat ze een vervangend product op zouden sturen. Die nu dus in de kast stof mag gaan happen.

Ik koop daar dus nooit meer iets.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Onvoldoende

Reageer

Mainliner00 04-06-2017 Via de website gekocht

Super Service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Uitstekende service. De website is overzichtelijk en het is een makkie om specifieke onderdelen te vinden. Ook handig is het zien of iets ook op voorraad is of dat het toch een aantal werkdagen duurt , kun je altijd nog even zoeken naar een alternatief. Kortom geweldige website.

Pluspunten

  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Goed

Reageer

Heringa 04-06-2017 Via de website gekocht

Volgende dag al bezorgd! De prijs echt stukken lager ??

Algemene score

9,0
Volgende keer ga ik eerst hier zoeken. Prijs en levering top. Makkelijk via de website zoeken.
Had eerst bij de bekende site's gezocht maar geen resultaat. Via kieskeurig bij 4lauch terecht gekomen Dus toch weer via kieskeurig met de review's besteld.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend

Reageer

lolotre 04-06-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending, helaas geen antwoord op email

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Stofzuiger Miele, via email vraag gesteld over product welke versie dit was, helaas geen antwoord ontvangen. Naderhand via een link specificaties van product kunnen achterhalen. Begin middag besteld, bezorging was volgende dag.. aanbieding 20% goedkoper dan andere winkels.

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Uitstekend

Reageer

Limonade123 30-05-2017 Via de website gekocht

Slechte ervaringen bij 4Launch

Algemene score

1,0
Ik heb ongelooflijke slechte ervaringen met de winkel 4LAUNCH. Het begint met de bestelling zelf:

Er moest een BIOS update worden uitgevoerd bij het moederbord. Wanneer dit zou gebeuren zou afhankelijk zijn van wanneer het moederbord binnen zou komen. Alles was al de volgende dag binnen, toch heeft het alsnog langer dan een week geduurd voordat ik alles binnenkreeg. Na een maand ging er een onderdeel kapot (daar kan 4launch natuurlijk ook niets aan doen). Ik heb het op 26-04 terug naar 4launch gestuurd.

4launch heeft er alsnog anderhalve week over gedaan om erachter te komen welk onderdeel het was. Uiteindelijk was het het moederbord. Toen kwam ik in een traject van 1 tot 3 weken. Ik heb gevraagd of ik mogelijk een nieuw moederbord zou kunnen ontvangen (waar betalingsverplichtingen zouden komen te vervallen als bleek dat het moederbord niet door gebruiksfouten kapot is gegaan (wat ik verwachtte)). Dit is blijkbaar een service die 4launch niet biedt. Waarvan ik werkelijk denk: het is een moederbord van krap 130 euro, bij een bestelling van bijna 1300 euro.

Vervolgens wacht ik alweer 4 weken, ik hoor niets. Het duurde mij echt te lang, want ik heb die computer gewoon nodig voor school e.d. (daarnaast heb ik ook gewoon veel geld bij 4launch uitgegeven). Ik heb toen in de wanhoop een nieuw moederbord besteld bij 4launch, in de chat heb ik dat besproken eeb medewerker. De medewerker zou het allemaal doorgeven aan de technische dienst en ik zou het vrijdag binnenkrijgen (donderdag was hemelvaart). Vrijdag komt de postbezorger en blijkt dat alleen het moederbord is geleverd, compleet nutteloos dus. Ik heb meteen naar 4launch gebeld en om uitleg gevraagd. Natuurlijk was ik op dit moment al ontzettend gefrustreerd, omdat ik het nadrukkelijk had gezegd om de processor (7700k) en het RAM bij te voegen bij dat moederbord (want nu kon ik er alsnog niets mee). Blijkbaar was er een communicatiefout tussen de medewerker en technische dienst is het niet doorgekomen. Tijdens het telefoon gesprek heb ik vermeld dat ik morgen echt mijn processor en ram wil, anders wil ik echt mijn geld terug (dit begreep de medewerker van 4launch).

De medewerker ging checken of de CPU en RAM niet waren meegestuurd naar ASUS (waar het moederbord naartoe is gestuurd), hij zou mij hierover 's middags terugbellen. Als de CPU en RAM gewoon bij 4launch lagen, dan zou ik het alsnog de volgende dag (zaterdag 27 mei binnenkrijgen).

Echter om 6 uur 's avonds was ik nog steeds niet gebeld. Werkelijk schandalig, ik open dus de chat om vervolgens te horen dat de technische dienst al gesloten is en dat de gehele RMA (na langer dan een maand) in de loop van de week mij toe wordt gestuurd. Ik vind dit ongelooflijk schandalig, dat er wordt gezegd dat er wordt gekeken of het aanwezig is en ik teruggebeld zou worden, dat ik vervolgens zelf contact moet opnemen en aan moet horen dat de technische dienst al gesloten is en daarom tot na het weekend moet wachten (er was dus helemaal niets geregeld).

Ik heb dus gezegd tegen de medewerker, aan de telefoon, dat als ik het morgen niet, na alleen maar wachten en wachten, binnen zou hebben dat ik echt mijn geld terug wil. Dat wilde ik nu dus ook. De manier waarop ik ben behandeld na het spenderen van bijna 1500 is echt heel knullig en amateuristisch. Als bedrijf dien je verantwoordelijkheid te nemen en niet de verantwoordelijkheid neer te leggen bij de fabrikant (en daardoor de klant langer dan een maand laten wachten). Nu blijkt dat mijn geld terugkrijgen geen optie is. Na alle knullige fouten die 4launch heeft gemaakt moet ik alsnog de RMA ontvangen. Er wordt 0 verantwoordelijkheid genomen voor het feit dat 4launch de zaken niet op orde heeft. Zeker de manier waarop ik telkens word afgewimpeld op de chat (irritante standaard gegenereerde teksten waar je helemaal niet wijzer van wordt en eigenlijk is bedoeld om de klant af te wimpelen). Ook allerlei beloftes die je krijgt via de chat en voornamelijk de telefoon: er komt in werkelijkheid helemaal niets van terecht. Aan telefoon werd gezegd dat het werd begrepen en dat ik wel mijn geld terug kon krijgen. Nu blijkt dus van niet...... Dit is absoluut de laatste keer dat ik hier heb besteld en ik raad deze webwinkel zeer zeker niet aan. Dan maar naar een webwinkel die de klant wel belangrijk acht.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Slecht
Officiele reactie van 4Launch 03-06-2017

Geachte klant,

Zover wij kunnen nagaan betreft uw case RMA 133540. In deze hebben wij een moederbord ontvangen met open lanes, iets wat wordt gezien als gebruikersschade en om die reden doorgaans niet onder garantie behandeld wordt. Wij hebben echter uw moederbord onder coulance laten repareren. Wij hebben deze terug mogen ontvangen en voor u getest en u hier telefonisch over gecontacteerd.

Wij erkennen dat in het eerdere traject beter gecommuniceerd had kunnen worden over het eerder verzenden van de aangeleverde overige componenten. Er is in deze een verkeerde indruk gewekt over de snelheid hiervan. Waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben om die reden uw moederbord onder spoed getest en verzonden.

4Launch – Customer Support

Reageer

Machlo 20-05-2017 Via de website gekocht

Supervlotte levering

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Vrijdag om 10.15 besteld, zaterdag om 13.30 in huis. Duidelijk en regelmatig op de hoogte gehouden van stappen in bestelproces. Ook nog eens vele euro's goedkoper dan goedkoopste concurrent en bijna 100 euro goedkoper dan de meeste winkels. Dus veel en snelle waar voor weinig geld! Top.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Uitstekend

Reageer

wim 17-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Op zondagavond besteld, dinsdag in huis,goed verpakt, zeer blij mee, direct aangesloten op compu, en ondanks het feit dat ik een digibeet blijk te zijn, werkt het ook nog.Kan deze winkel van harte aanbevelen.
Wim

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Wim Koppers 14-05-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Veel producten voor consumenten elektronica, welke makkelijk te zoeken zijn en aangeboden worden tegen redelijke prijzen franco huis.

Review criteria:

Goed
Goed
Goed

Reageer

Roos 10-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
De kortingscode pakte hij niet. Dit bij de opmerkingen geschreven. Tot mijn grote verbazing was de berekende korting vandaag bijgeschreven op mijn rekening.

Pluspunten

  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Goed

Reageer

P.Orriens 03-05-2017 Via de website gekocht

goede en snelle levering

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Je kunt er nog vrij laat je bestellingen doen en dan toch de volgende dag thuis geleverd krijgen.
Daar komt bij dat de bestelling is gedaan op woensdag 26 april (s'avonds voor koningsdag) en dan wordt het artikel de dag na koningsdag vrijdag geleverd. ik was er vanuit gegaan dat het de maandag zou worden.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Uitstekend

Reageer

Toon meer reviews