1eKeus - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 1eKeus.

1eKeus stelt zich voor

1ekeus al 26 jaar de juiste klik voor al uw gereedschap en machines. Een breed assortiment elektrisch gereedschap en alles uit eigen voorraad leverbaar ! Officieel dealer van Dewalt, Gude, Einhell, Carat, Triton, Silverline, enzovoort. Wij heten u ook van harte welkom in onze showroom.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,3

René Ladage 11-03-2019

De service is uitmuntend en men had zelfs tijd om desgewenst de aankoop eerder te komen afleveren, zodat de installatie eerder kon plaatsvinden, waardoor het definitieve ophangen.
Later kon plaats vinden met alle zorg.

Solomon 15-02-2019

Niet aan te raden, zodra het product niet deugt kan je fluiten naar je geld. Er is geen garantie als het product niet voldoet aan je verwachtingen, alleen als het stuk is wordt het gerepareerd door de fabrikant van je product. Mijn boorhammer ging snel stuk en voldeed niet aan mijn verwachten, vervolgens werd het opgelost door een terug roeppost van Einhell zelf. Ik wilde een andere model kopen omdat ik achteraf erachter kwam dat het te zwakke boorhammer is, maar dat mag niet bij 1ekeus. Alle bouwmarkten staan het wel toe, als een product niet deugt=geld terug bij de bouwmarkten maar niet bij 1ekeus.

Krekels 14-02-2019

Ik heb veel in deze winkel door de jaren heen gekocht van wasmachinen tot drooggers en ook verschillende magnetrons.Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het produkt en ook de vlotte levering en goede service

Mertens 26-01-2019

Zijn standvastig met hun prijs,want prijs is prijs.Kan dit waarderen.Heb in Dec. 2018 bij hun ook een nieuwe wasmachine gekocht.Wordt hier op een prettige manier geholpen,en zijn
ook niet opdringerig en geven je alle tijd om je beslissing te nemen.