123Led.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123Led.nl.

123Led.nl stelt zich voor

123led.nl is een gespecialiseerde webwinkel met een breed assortiment led verlichting. De ideale (slimme) led lamp voor de verlichting van onder andere uw woonkamer, keuken, kantoor of een bouwproject vindt u heel eenvoudig. Wij leveren alle producten razendsnel vanuit ons eigen magazijn. Bij 123led.nl bestelt u energiezuinige led verlichting voor de beste prijs! Voor 23.59 uur besteld, de volgende werkdag in huis.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Will 01-02-2022

123Led heeft het klasse opgelost bovenstaande
De fout ligt bij DHL die heeft het gewoon laten liggen
Kies niet voor DHL als bezorging want dan weet je het nooit wanneer het aankomt
123Led heeft contact met mij klasse opgelost
Officiële reactie van 123led.nl 01-02-2022

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen Will. Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123led

Will 28-01-2022

Dinsdag 25-1-2022 besteld voor 15.00 uur en vrijdag 28-1-2022 nog niet geleverd hierover gebeld en dan zegt men morgen zal het wel komen
Bij 123 led staat voor 23.59 besteld is volgende dag geleverd maar dat komt men niet na
Laatste bestelling daar gedaan
Officiële reactie van 123led.nl 30-01-2022

Goed dat je je ervaring kenbaar maakt, Will! Wat jammer om te lezen dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Zou je ons een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123led.nl? Dan kijken we graag even met je mee. Groetjes, Romy van 123led