123BestDeal.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123BestDeal.nl.

123BestDeal.nl stelt zich voor

123BestDeal: De Specialist voor Tablet, eReader en Smartphone hoesjes en andere accessoires. 123BestDeal de accessoire specialist in het kort: De Grootste Specialist in Tablet, e-Reader en Smartphone Accessoires. Uniek en ruim assortiment uit voorraad geleverd, voor een goede prijs. Snelle verzending : Voor 17.00 besteld, dezelfde dag verzonden. Hoesjes e.a. accessoires voor alle merken en maten. Ook voor minder bekende merken of minder gangbare maten. Grootste assortiment maten Tablet hoezen ter wereld! Makkelijk bestellen zonder inloggen en wachtwoord aanmaken. Gratis verzending in Nederland, andere landen kennen een kleine bijdrage. Eventuele andere kosten worden duidelijk aangegeven.

Deze score is berekend op basis van 13 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,2

Ilse 09-12-2019

Op 01-11 Ijskrabber besteld, 4 keer zo duur als bij Ali express. Zowel bij Ali express als bij 123 superdeals dezelfde Ijskrabber besteld. Vandaag op 09-12 is de Ijskrabber van Ali express wel binnen maar die van 123 superdeals nog steeds niet. 2 keer mail gestuurd met als antwoord dat ze het ook betreuren dat het langer duurt dan de 2-4 weken die werden aangegeven. Vandaag gevraagd of ik de bestelling kan annuleren. Maar dit kan ook niet.
Voor mij geen superdeals meer!

Sylvia Amersfoort 02-12-2019

Zeer slechte service. Voor Sinterklaas avond een cadeau hier besteld op 27-10, ruim op tijd omdat er gewaarschuwd werd voor de levertijd. Op 1-12 hebben we pakjesavond en blijkt het geleverde artikel niet het juiste te zijn. Direct naar klantenservice gebeld maar omdat we 3 dagen buiten het termijn vallen krijgen we geen geld terug. Op de site staat: Retourneren, wij doen niet moeilijk. Maar helaas blijkt uit de praktijk het tegenovergestelde. Ik bestel hier niks!

Carrie 28-09-2019

In een woord heel slecht, ik heb een Powerbank gekocht. en hij heeft het 1 dag gedaan, gebeld er over , een vreselijke telefoniste, zou een mail versturen zit nog te wachten. Wat een slechte ervaring

Luc van Vessem 13-08-2019

Je besteld wat van de site, je krijgt het verkeerde artikel omdat de persoon in kwestie zich vergist (wat hij ook beaamt), met het geen wat hij uit de stelling pakt.
Je moet het retourneren alvorens iets te krijgen wat hopelijk wel juist is, echter de verzendkosten worden niet vergoed, ondanks dat de onoplettendheid bij het personeel de oorzaak is.
Nee wat krijg je, een tegoed bon die niet de waarde van de verzendkosten dekt, dus dat is een soort houding die je niet lang kunt volhouden, want deze zaak gaat kapot aan de eigen hoogmoedswaan.

Als je iets nodig hebt sla dit oplichters gedrag niet in de wind, en ga naar een bedrijf waar je als klant niet achter de feiten hoeft aan te lopen.

Swa 12-08-2019

Zeer slechte winkel treden gewoon op als tussen persoon die het geld opstrijken. 4 weken geleden besteld met gratis leveveing en betaald, produkt komt van China nu kreeg ik een formelier aan van de douane voor invoer belasting. Is dit wel wettelijk ik bestel bij 123superdeals en ze geven mijn adres door naar China , inbreuk tegen de privè. 123superdeals.nl leverd toch gratis???

Anne 27-07-2019

Zeer zeer slechte webwinkel. Koop hier niets! Ik bestelde en betaalde een product wat defect bleek. Contact met de webshop gezocht.
Nadat een medewerker eerst bleef doen alsof ik niet zou weten hoe het product gebruikt moest worden, kon ik na een hoop gesteggel het product terug sturen. En met een hoop gesteggel heb ik het over 31 e-mails.
Ik heb het artikel in de originele verpakking verpakt en met hun eigen retourlabel verstuurd. Al wekenlang doet men nu alsof ze het product niet ontvangen hebben. Ik word er niet goed van. Van de ene naar de andere afdeling. Een stroom aan ontwijkende antwoorden. En nog steeds geen geld terug. Inmiddels is nu daarover weer een e-mail wisseling aan de gang die ik overigens 'al' na 5 e-mails af probeer te kappen.
Een slechte webwinkel die defecte producten verkoopt en vervolgens doet alsof ze het product niet hebben ontvangen. Je geld hebben ze dan wél al ontvangen!

Peter Ter Burg 08-07-2019

Artikel besteld: A49-214401, Selfie Stick Samsung Galaxy s3 neo met Bluetooth knop in handvat.
Blijkt de Bluetooth functie niet te werken. Op meerder telefoons uitgeprobeerd. Is dus gewoon defect. Moet ik de retourkosten zelf betalen. Bij navraag bleek dat ze het artikel weer doodleuk terug in de voorraad hebben gedaan. De volgende klant die dit besteld krijgt dus ook weer een defect artikel. Waardeloze webwinkel.

Elien 01-07-2019

Zeer slechte service. Ik bestel een artikel en moet dit op een bepaalde dag aankrijgen dus betaal ik €3,99 extra zodat het zeker op tijd aankomt. Zonder iets te laten weten heb ik het artikel dus niet tijdig aangekregen. Na contact met de klantendienst vertellen ze me dat ik dit altijd kan terugsturen. Maar deze kosten zijn OOK voor de klant. Dus ik betaal voor iets wat niet mijn fout is geweest. Zeer onredelijk!

Bastiaan 20-06-2019

Helaas is het product nog niet eens binnen (na een week. Dit is dus alles behalve binnen 24 uur) , en ik ben al zwaar teleurgesteld. Ik bestel een brace voor rechts. Zie ik in de factuur na betaling dat het ineens om links gaat.
Wil ik dit direct aangeven dat het verkeerde besteld is, krijg ik geen gehoor totdat de volgende dag ik een automatische mail ontving dat dit verzonden is. Moet ik dit dus zelf retourneren en hiervoor betalen. Erg belachelijk dit. IJskoude douche voor dit bedrijf..

Mike van der Linden 17-06-2019

Slechte ervaring mijn bestelling is al 4 weken onderweg zijn het oplichters wel betalen maar niet leveren

Roos 26-03-2019

Heel slecht. Glanswerende Screenprotector besteld voor tablet.
Formaat klopte niet en hij was ook niet glanswerend.
Medewerker van dit bedrijf bleef volhouden dat ik het juiste artikel heb ontvangen ondanks gemailde foto's waarop duidelijk te zien was dat er niks van klopt. Volgens hem was het normaal dat niet het hele beeld bedekt werd en zei toen dat hij hier verder niet over in discussie ging.

AVO 25-02-2019

Hetzelfde probleem als waar andere personen reeds over geschreven hebben. Een defect apparaat ontvangen, dit retour gestuurd. Nieuw apparaat ontvangen, maar bij de vraag of de verzendkosten voor het retour sturen vergoed worden werd mij verteld dat dit niet het beleid is. Wel kon ik een tegoedcode van €3.95 ontvangen (zelf €8,60 verzendkosten moeten betalen). Belachelijk! Erg ondermaatse service.

Marcel 06-01-2019

Ik kreeg van deze firma een defecte selfie stick geleverd. Ik mocht hem op eigen kosten retour sturen voor controle en heb per kerende post een wel werkend apparaat ontvangen. Toen ik vroeg om de retourkosten ter vergoeden, gaf men niet thuis met een beroep op de algemene voorwaarden. Bovendien had ik immers ook gratis een wel functionerend apparaat ontvangen. Tja, het woord service kennen ze kennelijk niet bij 123Bestdeal. Maar mij niet meer gezien bij deze firma.

T 05-12-2018 Via de website gekocht

BESTEL HIER NIKS

Nadat mij een verkeerd product werd geleverd gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Ik mocht het artikel omruilen maar moest wel de retourkosten betalen. Verder viel niet met hun te praten. Belachelijk dat ik door een fout van hun toedoen extra kosten opgezadeld krijg.

anoniem 31-10-2018 Via de website gekocht

zeer slechte service

Zeer slechte service
Defect toestel, nooit gehoor op mails. Telefonisch werden we het ene naar het andere gestuurd zonder oplossing. Ze lieten er +3 maanden overheen gaan. Ik contacteerde hen in die tijd meermaals telefonisch en via mail.
Nu zeggen ze er niets meer aan te kunnen doen omdat het te lang geleden is.
Retourneerde het artikel met track en trace, zij zeiden het artikel nooit aangekregen te hebben terwijl het wel duidelijk is aangekomen. Betaal hiervoor dus niet want ze houden hier zelfs geen rekening mee.
Klacht en retour werd geseponeerd.
ZEER ZEER ZEER SLECHTE SERVICE!

Marieke 24-09-2018 Via de website gekocht

GEEN service

Defect artikel geleverd en na contact met klantenservice enkel teleurgesteld achter gebleven. Had foto van defect mee door gemaild, maar zij boden geen enkele oplossing. Telkens wel een bericht terug, maar gewoon met de melding dat ze eigenlijk niks doen. En klacht wordt geseponeerd. Ook zeer lang moeten wachten op bestelling.

Bobberbob 06-09-2018 Via de website gekocht

Na negatieve ervaring toch nog een positief vervolg!

Nadat de beloofde levering van 1 dag van een Lightpad A4 veel langer bleek te duren (DHL was weer eens wat kwijtgeraakt bij het transport!!) en een telefonisch contact hierover met een medewerker een erg negatieve ervaring was, werd er op een formele klacht snel en positief gereageerd. 123Bestdeal was het met mij eens dat een slechte organisatie bij DHL voor mij niet negatief mocht uitpakken. Zij zouden verder met DHL in de clinch gaan en mij direct verder helpen. Er werd een nieuwe verzending klaargezet en die ontving ik direct de dag erop. Prima verpakt en alles dik in orde. Nogmaals; het eerste contact was teleurstellend, maar 123Bestdeal pakte het daarop uiterst netjes op.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

rudyke 03-07-2018 Via de website gekocht

onbetrouwbaar

op 20 juni 2018 bestelling gedaan van een hoesje voor telefoon.
bestellen en betalen ging heel vlot maar na 15 dagen nog altijd niets ontvangen .
is de eerste en ook de laatste keer dat ik iets bestel bij deze (nep) firma.

Maarten 12-06-2018 Via de website gekocht

misleidende advertenties en slechte service

Op de website geven ze aan een Nokia 7 plus draadloze oplader aan te bieden. Eenmaal in huis blijkt de oplader niet te werken op een Nokia 7 plus en geven ze mij, ondanks dat ik een screenshot heb gemaakt van de aanbieding waaruit toch duidelijk de misleidende advertentie blijkt, de schuld met nogal denegrerende bewoordingen op de persoon af en weigeren ze het product kosteloos te retourneren.
Erg slechte en onvriendelijke service dus met idem aanbiedingen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Joseph 27-05-2018 Via de website gekocht

GEEN geld retour

Slechte spullen geleverd die niet werken. Ik heb het geretourneerd maar ze sturen het doodleuk weer aan je terug. Vergeet het maar, je krijgt je geld nooit terug.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Davyb 08-02-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Een Keyboard Case besteld van 40 euro die van zeer slechte kwaliteit was. Het magneetje van de hoes was al meteen stuk. Kosten van retourneren zelf betalen en ze retourneerden te weinig geld. Volgens 123BestDeal omdat de combiregeling verviel. Weigeren iedere verdere meedewerking

Een ontevrede klant 07-02-2018 Via de website gekocht

NEP OORTJES

Ik had voor sinterklaas via deze winkel apple oortjes gekregen, bleken ze nep te zijn! Maarja hier kon ik me wel bij neerleggen. 2 weken later waren ze al stuk yes! Dus ik dit "bedrijf" even een emailtje gestuurd, kreeg ik nieuwe maar moest wel zelf de verzendkosten betalen. Naja oke liever dat dan stukke oortjes. Kreeg ik weer een paar neppers binnen, en misschien kun je het al gokken maar tot mijn grote verbazing hielde deze het ook niet langer dan 2 weken vol.

Conclusie: betaal toch dat tientje maar meer voor originele earpods ;)

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Michael 20-01-2018 Via de website gekocht

Alleen slechte ervaringen

Onlangs 8 Apple lightning kabels bij dit bedrijf gekocht. Van die 8 werken er nu al 4 helemaal niet meer, de andere 4 doen het af en toe, als je de stekkers maar vaak genoeg er uit haalt en weer er in stopt, dan wil hij soms wel eens laden. Misschien dat ze wel werken met oudere Apple produkten, maar op onze laatste generatie ipad’s en iphone’s alleen maar problemen.
Als je dit probleem aankaart bij hun klantenservice wordt het probleem ontkent en hanteren ze een garantietermijn die korter is dan bij Apple zelf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

carola 03-01-2018 Via de website gekocht

after sales service slecht

Ik ben niet tevreden omdat ik bluetooth oortjes heb gekocht. Deze werden kapot geleverd. Nu blijkt dat ik zelf de retourkosten moet betalen voor een defect produkt, ik vind dat schandalig.

Clea 20-12-2017 Via de website gekocht

NIET kopen!!

Ze beloven originele oortjes van Apple te kopen, maar is nep! Ze besodemieteren de boel en terugsturen (op eigen kosten, dit is niet gratis) is niet mogelijk als zegel om verpakking verbroken is. 1 keer naar nooit meer!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Charlotte 09-11-2017 Via de website gekocht

Nooit meer

Ik raad niemand aan om hier te bestellen!! iPhone oordopjes besteld die het niet doen! Teruggestuurd op eigen kosten en laten nakijken door een specialist. Specialist zei dat ze het gewoon deden. Uiteindelijk weer getest nadat ik ze teruggestuurd heb gekregen, maar doen het nog steeds niet!! 123bestdeal geeft aan dat ze het wel doen terwijl ik al meerdere malen heb gemaild dat ze het niet doen! gezegd dat ik ze terug stuur maar moet gewoon de factuur betalen!! Klantenservice is ook bar slecht. Als je belt weten ze niet waar je het over hebt. Ik koop hier nooit meer!!! Heb dit echt nog nooit meegemaakt dat er zo met klanten om wordt gegaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Azer 31-10-2017 Via de website gekocht

Superslecht !

Ik heb een originele airpod besteld. Krijg een nep product binnen dus bel ze op om aan te geven dat ik een nep product heb ontvangen. Gelukkig heb ik hier ook fotos van gemaakt. Ik belde de klantenservice en kreeg te horen dat als ik inderdaad een nep product heb ontvangen ik de verzendkosten ook terug krijg. Nu krijg ik een email dat ik de verzendkosten niet terug krijg. Telefonische klantenservice is net zo slecht, veranderen gewoon van mening en laten de klant stikken

Ignazio D'Acquisto 28-10-2017 Via de website gekocht

Gewoon oplichters!

VR Bril besteld van 39,50€ betaald
en nooit ontvangen , ze hebben me geen uitleg
schandalig schandalig

Jelle Peters 25-10-2017 Via de website gekocht

Gewoon oplichters!

Ik zal met het eerste beginnen de levering was al te laat daarnaast zijn de Apple EarPods die ik heb bestelt overduidelijk nep en gewoon uit China het geluid is bagger en het doosje ook. Ik heb ze gebeld en het enige wat ze deden is een retour mail sturen dat ik me geld terug kreeg en dat hij zogenaamd alles op had geschreven.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Chris 19-10-2017 Via de website gekocht

Misleidend. Originele snoertjes zijn niet origineel

Men biedt voor €9,95 originele iPhone laders aan, maar je krijgt gewoon imitatie in plastic zakje verpakt. Ook had ik 2 snoertjes van 2 meter besteld, maar er werden 1 meter snoertjes geleverd. NIET DOEN dus!!

D de Vos 03-10-2017 Via de website gekocht

Pas op! Lijkt mooi, maar is het niet!

Dacht EarPods te hebben voor €19,50 (verzending gratis dus mooi dacht ik). Helaas waren de EarPods stuk. Ik moest ze terugsturen en dan zou ik nieuwe ontvangen. Deze kreeg ik ook, maar tot mijn verbazing moest ik de retourkosten a €3,95 zelf betalen. Ondanks dat zij mij defecte EarPods sturen. Dus pas op, gratis verzending is eigenlijk geen gratis verzending meer. Nu heb ik EarPods voor € 23,45 en veel later dan ik ze had gewild door al het gedoe. Voor mij nooit meer.

Mermal 06-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Had oortjes IPhone 6 voor mijn zoon besteld, waren niet de juiste, mail gestuurd met vraag of ik het nog kon annuleren. Binnen 5 minuten mail terug dat bestelling geannuleerd was en ik mijn geld teruggestort kreeg. TOP

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Susan 01-09-2017 Via de website gekocht

Super service, ondanks eigen fout!

Ook het goede moet geschreven worden! Ik bestelde onlangs een hoes voor mijn Kobo ereader. Heel stom van mij dat ik niet goed had gekeken welk type ik heb, en dus verkeerd formaat besteld. Contact opgenomen met de klantenservice en uiteraard kon het omgeruild worden. Ja ik moest het op eigen kosten retour sturen, maar daarentegen was het juiste hoesje net iets duurder, en dat hoefde ik niet bij te betalen. En ook de nieuwe verzendkosten van het juiste artikel niet. Tja, bij andere webwinkels moet je altijd verzendkosten betalen, en hier dus nooit. Top. En mijn nieuwe hoesje past perfect en is mooi en handig. bedankt 123bestdeal. Ik kom terug.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Lex 31-08-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Na de recensies hier gelezen te hebben was ik erg sceptisch over deze site. Het tegendeel bleek echter. Mijn bestelling werd snel geleverd. Het contact met de klantenservice was erg prettig. Het leveringsproces was perfect te volgen.

Michel 15-08-2017 Via de website gekocht

Pas op

Ik wil hierbij iedereen vertellen over mijn ervaring bij 123bestdeal. Ze verkopen dunne flutfolies als zijnde temperate glass protectors. Voor de prijs van glas ontvang u je een dun folietje. Na ontvangst blijven ze echter beweren dat dat folie glas betreft een kun je het ook niet retourneren want het is zogenaamd op maat gemaakt. Daarna heeft communiceren geen zin meer want ze blijven bij dit standpunt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

DAO 06-07-2017 Via de website gekocht

Ik vind 123SLECHTSDEAL een veel betere naam

Ik vindt dit geen prettig bedrijf en zijn alleen bezig voor het eigen gewin. Hoesje voor ipad bestelt, er braken al snel stukjes uit de hoeken. Gemeld en na retour sturen van de kapotte werd een nieuw hoesje toegestuurd. Verzendkosten 6,95 voor rekening klant. Kreeg snel een reactie dat de zwarte niet op voorraad zijn en er een licht blauwe opgestuurd zou worden. Direct gemeld dat ik alleen zwart wil, de volgende dag toch een blauwe geleverd. Als ik een zwarte wil eerst de blauwe retour sturen en weer 6,95 porto kosten maken. Diverse keren gebeld, dan het niet mijn fout was, maar het produkt moet op kosten van de klant teruggestuurd worden. iK KOOP HIER NOOIT MEER IETS!

Ik heb ook op de site van de consumentenbond negatieve reviews gelezen over ditzelfde probleem.

Jacob 24-06-2017 Via de website gekocht

Verkeerde levering, teveelbetaalde bedrag inet teruggestort

Verkeerde product geleverd. Kwam ik, omdat het een kado was, te laat achter.
Geleverde product betreft bovendien een goedkoper product.
Teveel betaalde geld wordt alleen als tegoedbon aangeboden, heb ik niets aan en wil ik niet.
Support weinig meedenkend en niet klantvriendelijk.
Hier koop ik nooit meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Martine 19-06-2017 Via de website gekocht

Slechte slechte service! Nooit bestellen daar??

Tablethoes en protector besteld. De hoes bleek kapot en konden we uiteraard terugsturen, echter.....de kosten hiervan was voor onze rekening terwijl de fout bij hen ligt! Slecht! Daarom de hoes teruggestuurd en geld teruggevraagd. 3 euro te weinig terug gekregen want... de protector was is combinatie met de hoes goedkoper en daarom gold deze aanbieding niet meer. Dit werd dus ingehouden terwijl wij door hen al extra verzendkosten a 6.95 hadden gemaakt! Slechte service dus, nooit meer bestellen bij deze site!!!

IsaVW 08-06-2017 Via de website gekocht

Winkel maakt fout en klant draai op voor de kosten!??

Jammer dat ik niet eerst wat reviews heb gelezen alvorens te bestellen bij 123BestDeal.nl! Ik bestelde 3 items, accessoires voor een Iphone 5. Het hoesje dat werd geleverd, was echter voor een Iphone 6. Dus contacteerde ik de klantendienst per mail. Na verschillende mails te hebben gestuurd, hebben zij bevestigd dat het hoesje verkeerd geleverd was en mocht ik het terugsturen. Maar ik moet de kosten van deze zending betalen. Al het geloop, gemail en de postkosten zullen me dan meer kosten dan het hoesje! Dit kan toch niet! Indien een firma een fout maakt, moet de firma deze fout rechtzetten, op zijn kosten. Een goede dienstverlener zou zelfs een bon geven ter compensatie van de overlast. Ik zal dus NOOIT meer bij deze 123BestDeal.nl bestellen!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Nick 07-06-2017 Via de website gekocht

Geen originele artikelen

Neppe Samsung oortjes geleverd gekregen, na een mailtje gestuurd te hebben kon ik deze retourneren en zou ik nieuwe krijgen. Ook de nieuwe oortjes waren niet origineel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Ivo 07-06-2017 Via de website gekocht

Afrader!

Ik kreeg een totaal andere iPad hoes met toetsenbord geleverd dan ik had besteld. Toen ik dit via de mail duidelijk had gemaakt bij 123bestdeal.nl mocht ik de hoes terugsturen en zou ik mijn geld terugkrijgen. Omdat zij een fout hadden gemaakt en de door mij gewenste hoes niet meer leverbaar was zou ik ook de retourkosten teruggestort krijgen. Helaas kreeg ik de retourkosten niet terug bleek later, ondanks de toezegging. Bij navraag bij 123bestdeal.nl werd ik van het kastje naar de muur gestuurd en voelde ik me totaal niet meer serieus genomen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Ellen 20-05-2017 Via de website gekocht

Oplichters

Ik heb twee headsets gekocht van Samsung. Op de site wordt duidelijk weergegeven dat het om het merk Samsung gaat. Eenmaal ontvangen, bleek het om een imitatie te gaan en zeer slechte kwaliteit. Mijn recensie op hun eigen website is uiteraard niet geplaatst.

Henxs 15-05-2017 Via de website gekocht

Verkoopt imitatie

Een Samsung oortelefoon besteld via de webshop , volgens de shop een originele samsung. Pakketje ontvangen en opengemaakt bij het afhalen van het plastic omhulsel zakte er een onderdeel van de oortelefoon langs het draadje.Het geheel zag er niet degelijk uit bij nader onderzoek bleek het hier om imitatie samsung oortelefoon te gaan.Een mail gestuurd naar 123bestdeal maar geen enkele reactie.
Bij andere reviews wordt ook gesproken van imitatie , dus u bent gewaarschuwt.

S. 03-01-2017 Via de website gekocht

Geen coulante service

Onlangs een tempered glass screenprotector gekocht die bubbels vertoond. Volgens de servicedesk had ik mijn telefoon niet goed genoeg schoongemaakt ook al had ik het scherm van m'n telefoon grondig gereinigd volgens de bijgeleverde instructies. Vervolgens de servicedesk gemaild om een vervangende screenprotector maar ze bleven aanhouden dat ik mijn telefoon niet goed genoeg had schoongemaakt. Erg jammer dat ze niet met een tegemoetkoming zijn gekomen.

Pluspunten

• Product wordt op tijd geleverd

Minpunten

• Slechte retourservice

Jan 08-12-2016 Via de website gekocht

ik heb via website telefoonhoesje gekocht, deze was na 2 dagen al stuk, ik heb dan ook direct een mailtje gestuurd naar afd support maar na 2 weken nog geen reactie gehad....

M.Zandbergen 07-11-2016 Via de website gekocht

Slechte service bij retour

Onze (eenmalige) ervaring met dit bedrijf was echt slecht! We hadden een telefoonhoesje besteld voor 12,50. Het hoesje bleek weinig meer dan een geplastificeerd stukje karton te zijn. Geen probleem; we konden het retourneren, echter moesten we zelf de portokosten voldoen. Niet echt netjes, maar oké. Via de mail ontvingen telkens de melding dat onze "aanvraag opgelost was", maar er is nooit geld geretourneerd! Na bellen beweert de winkel dat ze het pakketje niet hebben ontvangen en daarom geen geld retourneren..!
Ja, hier konden wij niets mee. Daarom gaan wij niets meer kopen bij deze internetwinkel.

Minpunten

• Onbetrouwbaar
  • MIsleidend via de mail
  • retourkosten zelf betalen

louis 05-11-2016 Via de website gekocht

Onjuiste informatie via website

Ik was op zoek naar een apparaat waarmee ik mijn samsung note3 draadloos kan opladen. Volgens de site was er een passend zou zijn. besteld en ontvangen. Geprobeerd maar deed het niet. Gebeld met klantenservice. KLopt zeiden ze, hiervoor zou ik een speciaal accessoire moeten kopen en die aan mijn telefoon moeten koppelen. Deze informatie stond niet op de site en dan heeft het draadloos opladen ook geen zin. Dus terugsturen. Geen probleem maar ik draai op voor de kosten van euro 6.95. dit op een bedrag van nog geen euro 22 en door verkeerde info.
Voor mij een reden om hier nooit meer iets te bestellen

Mickey 18-08-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare site voor mijn product! (S7 roze Edge)

Ik heb een Samsung besteld en heb deze precies op tijd gekregen....en op een ander adres omdat ik daar was...waren keurig op tijd en kon alles via internet volgen..heerlijke fijne service!!!!

Pluspunten

• Betrouwbaar!
  • Accuraat!

Wieps 20-06-2016 Via de website gekocht

2,8

Redelijke website, wel een beetje onoverzichtelijk

Onze tablet hoesje bleek een universele die eigenlijk te klein is en waar geen gaatje voor de camera in zit. Doordat de tablet te strak erin zit is het hoesje na verloop van 1 maand stuk gegaan. Er is geen alternatief met cameragaatje dus wilde ik mijn geld terug. Dat kan niet want, zo is het argument, de zichttermijn is al verstreken....

Assortiment
Men verkoopt universele hoesjes ipv passende. Hierdoor koop je een half passend product dat ook nog eens slecht van kwaliteit is.

Aanbeveling
In het licht van bovenstaande is deze score hoog genoeg

Extra toelichting
Voor een paar euro meer kun je elders een veel beter product kopen

Michelle 25-04-2016 Via de website gekocht

3,8

Bestellen gaat heel erg makkelijk, maar als je contact met ze opneemt over een probleem dan kan je 20 minuten in de wacht staan.

Heel erg slecht geholpen. Ze beloven me terug te mailen maar ze spreken een voicemail in? Hoe kan ik dan weten dat jullie met mijn zaak bezig zijn?? Ik gebruik helemaal geen voicemail en als je dat toch doet zeg dat dan meteen!!

Aanbeveling
1. Je besteld iets maar krijgt totaal geen reactie.
2. Probeert contact op te nemen erover maar staat een lange tijd in de wacht.
3. Vergeet 123bestdeal. Ze zijn toch niet bezig met me denk je.
4. Je krijgt opeens een factuur met 30 euro aan incassokosten. Terwijl je niks van ze hebt gehoord of gekregen.
5. Incassobureau blijft mailen en bellen en 123bestdeal is onbereikbaar..

Michelle 26-04-2016

Contact gehad, ze proberen nu de situatie op te lossen dus dat is erg fijn.