123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 319 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

harry49er 15-11-2019

Heb al meerdere orders bij 1,2,3 apparatuur geplaatst nadt ik zowel per e-mail als ook telefonisch goed werd geïnformeerd. Vakkundige medewerkers geven duidelijke uitleg als er vragen zijn en geven ook alternatieven als een toestel er niet is of een langere levertijd heeft.

Johan 15-11-2019

Waren op zoek naar vervanging van een oven passend bij een vorig jaar al vervangen combi magnetron door een Bosch Accent Line in RVS look. 123 apparatuur kon deze leveren voor een lagere prijs dan de andere internet aanbieders en hadden ook geen probleem meet een specifieke leverdatum. Meenemen oude apparaat was ook mogelijk. Enige min punt was dat er tussentijds (meerdere dagen voor leverdatum) geen melding werd gegeven dat gevraagde leverdatum ook daadwerkelijk geleverd zou worden. Deze melding kwam pas de avond van te voren. Maar verder duidelijke site, eenvoudig bestel proces en betrouwbare levering. Moeten nu alleen nog onze oven gaan uitproberen maar gezien de ervaringen met de combi magnetron uit dezelfde lijn zal deze stoom oven prima gaan bevallen.

Marcel 15-11-2019

Zeer snelle beantwoording van mail en afhandelen van de bestelling met een gunstige prijs voor het artikel!

San 15-11-2019

Je wordt heel goed op de hoogte gebracht van de tijd en dag van de levering. Goede communicatie.

Kees Havelaar 15-11-2019

Ik heb voor 123apparatuur.nl gekozen omdat ze voor de oven die ik zocht een van de leveranciers met de laagste prijs waren. Donderdagavond om 22:30 besteld. Vrijdagmorgen om 7:00 al een berichtje dat de bezorger onderweg was. Om half 8 al geleverd, door een vriendelijke vrolijke berzorger.

Ad 15-11-2019

Het eerste wat opviel bij mijn contact via de telefoon was de vriendelijkheid waarmee ik werd te woord gestaan. Hetzelfde was het geval bij de degene die de SIEMENS vaatwasser SN636X00IE kwam afleveren. Tezamen met de zeer gunstige prijs en afwerking van de order alsmede de snelle en prompte aflevering maakt dat de klantvriendelijkheid door mij zeer hoog wordt gewaardeerd. Alle lof voor "123apparatuur.nl".

Karin 14-11-2019

Makkelijk, overzichtelijk en goed te bereiken ondanks dat het een webshop is!

Jan van Gool 14-11-2019

Het bestellen van de gewenste apparatuur was zeer eenvoudig en snel. Ook de levering ervan was super snel mogelijk. Binnen 24 uur was het vervangen en werk het al. Een dingetje van onduidelijkheid was dat de keuze van, wel of geen, installatie door een monteur niet uit te schakelen was bij de bestelling. Ik heb dit met chauffeur besproken en hij bood al aan om dit gelijk door te geven. Super bedankt.

Vriend 14-11-2019

Goede service, klantvriendelijk, zoeken mee naar oplossingen, snelle levering.
Bedankt

Gert 14-11-2019

1 De beste prijs. 2 Direct bereikbaar. 3 Betrouwbaar in de afspraken. Dus wat wil je nog meer.

Chris Schoppink 14-11-2019

Gunstig geprijsd, snelle levering, duidelijk op welke dag en op welk tijdstijd de apparatuur geleverd wordt.

Mariëlle 14-11-2019

Super shop, al eerder bij besteld, goede service, snelle levering, Top apparatuur!! Ook in de winkel Top Service!

YTR 14-11-2019

Ik werd doorverwezen door een vriend. De site werkt eenvoudig en er is veel keus aan spullen tegen scherpe prijzen.

Rolien 14-11-2019

Er werd gelijk na een vraag gebeld met dekleverancier en het antwoordjes binnen 2 minuten gereed

Caspar 14-11-2019

Klantvriendelijk, snel, goedkoop met een makkelijke betalingswijze en veel keuze uit een breed assortiment artikelen

Cornelis 14-11-2019

Absoluut scherpe prijs. Accurate informatieverstrekking. Ik had nogal wat vragen en daarop werd vlot en deskundig gereageerd.

JHLM 13-11-2019

ontzettend goed geholpen door de klantenservice. Advies gekregen. En dingen voor ons uitgezocht. Daarna nog een keer teruggebeld omdat wij iets over het hoofd gezien hadden.

judith 13-11-2019

Telefonisch goed en erg vriendelijk geholpen. komen afspraken na. chauffeur ook heel vriendelijk en attent.
Ik ga hier in de toekomst nog wel meer keukenapparatuur kopen!

Theo 13-11-2019

Ik werd de volgende dag direct teruggebeld an mijn verzoek om een prijsopgave. Het prijsaanbod was bovendien het laagste van alle door mij gecontacteerde webshops voor de Siemens oven. Ook bij het terugbellen door mij voor extra informatie voor levering, werd ik direct doorgeschakeld en naar tevredenheid geholpen.

Thomas Musters 13-11-2019

Ik ben wederom goed geholpen. Ze denken met me mee in plaats van het geld uit mijn zak te kloppen om een zo duur mogelijk apparaat te verkopen.

Maria 12-11-2019

Goede uitleg over apparaat en betrokkenheid bij klant .( klantvriendelijkheid ) .
Keurig afspraken nakomen en eerlijke prijs .

Eva 12-11-2019

Snelle levering, goed advies gekregen , heb namelijk een Ikea keuken en niet ieder vaatwasser past hierin. Snel afspraak voor montage kunnen maken.

Smit 12-11-2019

Wat een fijne levering, chauffeur belt even 30 minuten voor levering. Pakket keurig bezorgd en oude apparaat meegenomen. Prettige site met goede prijzen. Ga hier zeker meer apparatuur bestellen.

CS 11-11-2019

Bij het zoeken naar het juiste apparaat goede informatie ontvangen met blijk van kennis van zaken. Koop- en afleverservice prima in orde.

Herman van Dijk 11-11-2019

123 Apparatuur heeft een duidelijke site met uitgebreide productinformatie.
Alle stappen na het bestellen, worden duidelijk met de klant gecommuniceerd, zodat je uitstekend op de hoogte blijft van de gang van zaken rond de bestelling en de aflevering.
Afspraken worden nagekomen. Na het vaststellen van het tijdstip van bezorging, belt de chauffeur, een half uur voor het aflevertijdstip, zodat je weet dat hij eraan komt.
Verder biedt 123 Apparatuur een goed assortiment en hanteert scherpe prijzen.
De geleverde Inventum VVW 6023AW vaatwasser voldoet uitstekend en we zijn blij met deze aankoop.