123-3D.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123-3D.nl.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

B. Kunne 15-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, snelle levering,

Deze webshop werd mij aanbevolen door en vriend. Inmiddels al veel bestellingen gedaan. Steevast wordt de levering de volgende dag afgeleverd aan de voordeur. Gewoonlijk worden de leveringen netjes verpakt en compleet geleverd. Bij een bestelling waarbij een verkeerde maat bout was verstuurd werd zeer adequaat gereageerd. Ik kreeg meteen de juiste maat de volgende dag ( gratis ) alsnog toegestuurd. Super vriendelijke klantendienst!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 16-08-2017

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Zo'n compliment maakt onze dag. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst!

L 31-08-2016 Via de website gekocht

Fantastische webshop! Een dikke 10

Mijn bestelling was binnen 24 uur geleverd en een erg vriendelijk klantcontact! Ik kom zeker terug en raad deze shop echt aan!

De website is overzichtelijk en duidelijk, groot assortiment en had de juiste producten snel gevonden. Binnen 5 korte stappen was mijn bestelling afgrond.
Na het plaatsen van mijn bestelling werd er snel contact met mij gezocht door de klantenservice om mijn adres te controleren, ik kreeg meteen een goed gevoel daar al mijn vragen goed werden beantwoordt!

Pluspunten

• Snelle levering (24uur)
  • Vriendelijk contact

Minpunten

• Geen Paypal
  • Geen pakjegemak

Marten 16-12-2015 Via de website gekocht

4,5

Prima overzichtelijke uitgebreide webshop

123-3d is naar mijn mening uit zijn of haar jas gegroeid , de service uit het verleden (met name 123-inkt) is nu niet meer vindbaar .

Assortiment
Prima uitgebreid

Aanbeveling
In het verleden aangeraden aan al mijn vrienden en klanten maar na mijn laatste ervaringen moet ik hier helaas op terugkomen .

Extra toelichting
Na een aanvaring over een product (voeding) ben ik op een zwarte lijst terechtgekomen waardoor zelfs betaalde orders standaard vertraging oplopen .

Officiele reactie van 123-3D.nl 22-12-2015

Beste Marten,

Goed dat je dit hebt gemeld. Onze klantenservice heeft inmiddels telefonisch contact met je gehad. We vertrouwen erop dat je toekomstige bestellingen weer naar tevredenheid zullen verlopen. We zijn je graag van dienst.

123-3D.nl