123-3D.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123-3D.nl.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,8

Hpk 14-04-2021

3d printer gekocht met toebehoren (dezelfde fabrikant, beiden bij 123) alles volgens instructie geplaatst. Nu er problemen zijn met het printen, geeft 123 aan dat de toebehoren geplaatst zijn en er derhalve géén garantie meer op de printer & bijbehoren zit🤷. Je koopt producten die bij elkaar horen van dezelfde fabrikant bij 1 bedrijf. Vervolgens garantie op beide producten kwijt omdat je het in elkaar zet🤦. Nooit eerder problemen gehad, maar deze "service" is wel heel erg slecht. Daarnaast zeer slechte klantenserviceconmunicatie. 123 heeft voor mij afgedaan
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-04-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kijken graag voor je naar een oplossing. Graag ontvangen wij van jou je klantnummer of postcode en huisnummer per e-mail. De e-mail mag je sturen naar webcare@123-3D.nl. Groetjes, het team van 123-3D

Bram 29-04-2020

Graag wilde ik een 3D printer aanschaffen maar hierover had ik een aantal concrete vragen. Ten eerste duurde het bijna een week voordat ik überhaupt reactie kreeg. En dan de reactie die ik kreeg is waardeloos en ging niet duidelijk in op mijn vragen.

Prima service snelle reacties op e-mails 04-06-2019

De bed-heating van mijn Creality CR-10S 3D printer werkte niet meer. Na een mailtje kreeg ik onmiddellijk een reactie wat ik zelf zou kunnen proberen om het euvel te verhelpen. Toen dit niet werkte afgesproken dat ik de printer zelf langs zou brengen (demonteren en netjes in de doos doen was meer werk, zo niet (voor mij) schier onmogelijk. Tijdens de afwezigheid van de printer kreeg ik bericht over de stand van zaken. Uiteindelijk bleek het een los contact bij de mosfet in de centrale unit. Vandaag de printer weer opgehaald waarbij op mijn verzoek alle contacten weer verbonden zijn. Super service, maar vooral onder de indruk van de bijzonder vlotte reactie op mijn mailtjes.

B. Kunne 15-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, snelle levering,

Deze webshop werd mij aanbevolen door en vriend. Inmiddels al veel bestellingen gedaan. Steevast wordt de levering de volgende dag afgeleverd aan de voordeur. Gewoonlijk worden de leveringen netjes verpakt en compleet geleverd. Bij een bestelling waarbij een verkeerde maat bout was verstuurd werd zeer adequaat gereageerd. Ik kreeg meteen de juiste maat de volgende dag ( gratis ) alsnog toegestuurd. Super vriendelijke klantendienst!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 16-08-2017

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Zo'n compliment maakt onze dag. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst!

L 31-08-2016 Via de website gekocht

Fantastische webshop! Een dikke 10

Mijn bestelling was binnen 24 uur geleverd en een erg vriendelijk klantcontact! Ik kom zeker terug en raad deze shop echt aan!

De website is overzichtelijk en duidelijk, groot assortiment en had de juiste producten snel gevonden. Binnen 5 korte stappen was mijn bestelling afgrond.
Na het plaatsen van mijn bestelling werd er snel contact met mij gezocht door de klantenservice om mijn adres te controleren, ik kreeg meteen een goed gevoel daar al mijn vragen goed werden beantwoordt!

Pluspunten

• Snelle levering (24uur)
  • Vriendelijk contact

Minpunten

• Geen Paypal
  • Geen pakjegemak

Marten 16-12-2015 Via de website gekocht

4,5

Prima overzichtelijke uitgebreide webshop

123-3d is naar mijn mening uit zijn of haar jas gegroeid , de service uit het verleden (met name 123-inkt) is nu niet meer vindbaar .

Assortiment
Prima uitgebreid

Aanbeveling
In het verleden aangeraden aan al mijn vrienden en klanten maar na mijn laatste ervaringen moet ik hier helaas op terugkomen .

Extra toelichting
Na een aanvaring over een product (voeding) ben ik op een zwarte lijst terechtgekomen waardoor zelfs betaalde orders standaard vertraging oplopen .

Officiele reactie van 123-3D.nl 22-12-2015

Beste Marten,

Goed dat je dit hebt gemeld. Onze klantenservice heeft inmiddels telefonisch contact met je gehad. We vertrouwen erop dat je toekomstige bestellingen weer naar tevredenheid zullen verlopen. We zijn je graag van dienst.

123-3D.nl