Electronic Arts Boogie SuperStar

Ubisoft Just Dance 4, Wii Nintendo Wii

THQ Deepak Chopra's Leela, Xbox 360 Nintendo Wii

THQ Deepak Chopra's Leela, Xbox 360 Nintendo Wii
Bekijk alle Wii games

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Electronic Arts Boogie SuperStar op Kieskeurig.nl.

8,9

hugie28 30-03-2009

Heel leuk spel alleen jammer dat er voor mij meer onbekende liedjes op staan dan ik had verwacht...het duurt wel ff eer je weer er een nieuw lied bij krijgt.staat in totaal 1 nederlands nummer op div. duitse en italiaanse nummers...wel gezellig om met meerdere te spelen maar dan moet je wel een tweede microfoon aanschaffen anders kun je het niet met z'n tweeen spelen...

sjoerd_1970 25-12-2008
  • Product half jaar in bezit

Een van de leukste wii spellen die we hebben gekocht. Ook voor mijn jonge dochters goed te doen door eenvoudige bediening. Je kunt dansen of zingen. Bij het zingen wordt vooral gekeken naar de timing en toonhoogte, dus ook als je kind het (engelstalige) lied niet kent kan hij/zij het gemakkelijk meeneuriën.

Miss Marike 06-12-2008

Sinds gister heb ik dit spel. Het is echt een aanrader! Ik heb veel review's gelezen op internet van mensen die het stoort dat er veel liedjes in andere talen opstaan, maar als je het instelt op: naar keuze kan je de liedjes die je kent gewoon zingen en voor mij zijn dat er zeker al een hele hoop. Ook het dansen is super leuk om te doen!