Nintendo Wii Fit Plus

11-02-2010
Konami pop 'n rhythm

soke 09-06-2010 Product paar dagen in bezit

Hoi,

ik heb de Wii fit plus incl. Balance board sinds december vorig jaar.

Ben er zeer te spreken over.
Je moet zelf wel de motivatie hebben...

Minpunt is dat je iedere keer een stukje tekst krijgt en dat ook voorgelezen wordt.
Daar moet je dan op wachten.
Dit vind ik soms te lang duren.

Maar alles wordt goed voorgedaan, zodat iedereen het wel kan volgen.

mytranslatedself 08-12-2009 Product paar dagen in bezit

Ik ben nu 5 dagen in het bezit van de Wii met direct de Wii fit plus en het balance board erbij en heb, vooral de afgelopen 2 dagen lekker kunnen gamen/oefenen, en moet zeggen dat het uitstekend bevalt.

De WiiFitPlus motiveert. Als je lui bent is het niets voor jou, maar als je bereid bent naar een doel toe te werken is het ideaal. Games zijn ingedeeld in intensiviteit en spiergroepen dus je bent heel bewust bezig.

Ik zelf heb wat Wii spieroefeningen gedaan en los van de spieren die je ermee traint wordt er vaak ook gekeken of je op de goeie manier beweegt. Dit adhv zwaartepunt.

Als groepsactiviteit is het ook geniaal. Of je nou nuchter bent of .. dat doet er niet toe.

Voor de 24/7-gamer is het geen aanrader (low graphics e.d. of te weinig uitdaging), maar voor de socialere tak van vrijwel elke leeftijd raad ik het zeker aan.