Nintendo Wii Fit + Balance Board Nintendo Wii

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo Wii Fit + Balance Board Nintendo Wii op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

MariekevdV 13-07-2009

Ik heb de Wii fit nu een paar weken in bezit. Ik vind vooral steps leuk om te doen en die yoga oefeningen zijn altijd handig voor de balans. Wat ik wel jammer vind is de oefeningen en spelletjes vrij kort zijn en dat je elke keer weer een verhaaltje hoort, dat je weer op A moet drukken.
Ook wel handig dat ze aangeven dat je even een pauze moet nemen en genoeg water moet drinken. haha

ellylin 16-04-2009

heb vorige week donderdag vlak voor 21.00 uur een balanceboard besteld bij wiihome en deze werd de volgende dag al voor 12 uur afgeleverd waarvoor mijn complimenten voor deze zeer snelle levering.

marijn87 13-02-2009

Leuk ding!
Ik heb hem nu zo'n twee weken en heb er 3 keer mee gespeeld. Erg leuk, vooral de aerobics.
Ook bij de yoga oefeningen is het erg moeilijk om je balans te bewaren. Goede oefeningen dus!

Magnum 05-05-2008

Sinds zaterdag in het bezit van een Wii FIT, geweldig apparaat en het geld meer dan waard. De verschillende spelletje lijken simpel, maar zijn erg doordacht en grappig. Zelfs het Yoga is leuk, aerobics ook erg handig. Ik vind het voor iedereen een aanrader, voor jong en oud. Kan me niet voorstellen als iemand dit geen hit vindt.
Geluid / menu zijn simpel, wel af en toe teveel klikken voordat je in actie kan komen, maar goed... kan je lekker uitrusten.

Sara 28-04-2008

Leuk! Inmiddels een dag of 4 in bezit en elke avond sta ik toch een uurtje fanatiek te wii-en. Vooral het steppen en hoelahoopen doet echt wel wat. Zou ook leuk zijn als er idd nog een vervolg komt met nog meer trainingsprogramma's. Zelfs mn dochtertje van 3 vind het leuk om afentoe eens te steppen of srpingen van een springschans. De fitnessoefeningen zijn wel pittig voor een couche patato als ik maar oefening baart kunst

Mrs Inky 27-04-2008

Wij hebben de wii-fit pas twee dagen in ons bezit. Maar inmiddels al gespeeld met de hele familie. Jong en oud hebben meegedaan (9 personen). Allemaal erg enthousiast. Je voelt het ook goed in je ledematen. Het is een prima spel voor gezamenlijk te spelen, maar ook alleen op je gemak yoga en fitness. Ik houd niet van de sportschool, maar dit is een blijvertje.

ciffie 26-04-2008

3 dagen nu in bezit, een topper! We sporten hier elke dag met plezier, geen gezeur van wachtende mensen voor een sportapparaat in de sportschool. Lekker virtueel rennen, even de hoelahoep doen...dan weer steppen...dan van skischans springen en dan nog even yoga. Het ziet zeer echt uit! Wij vinden de prijs van 80-90 prima, sportschool kost tegenwoordig ook al zo'n 50 euro per maand...dus binnen 2 maanden heb je het eruit. De Fit-board is zeer degelijk, ziet er niet goedkoop uit. Er zit zelfs een weegschaal in, kost normaal toch ook zo'n 40 euro. Dus eigenlijk is het een koopje en je krijgt erg waar voor je geld. Nintendo, wanneer komt Fit 2 uit met nog meer sportmogelijkheden?

Andre DH 25-04-2008

Al bij de eerste dag oefeningen doen voel je de spieren. Zowel eenvoudige als moeilijke leuke trainingen, beetje jammer dat het in Engels is, en dat je de Wii-mote ook bij je moet hebben en om de seconde een tekst voor je neus krijgt voordat je weer een nieuwe oefeningkunt.

Maar voor de rest is ie het geld absoluut waard. Leukste tot nu toe is ski-oefening.