Capcom Resident Evil 4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Capcom Resident Evil 4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vin69 30-12-2007
Geschreven voor: Capcom Resident Evil 4

De game is echt goed ja! Ik vind de WII console echt tegenvallen (graphics jaren dreamcast en te weinig aan bod goede games) MAAR deze game moet je echt hebben ... De besturing voegt echt wat toe deze keer ... Mooie graphics nog (ook al is t wii) vet verhaal en een van de beste Resident Evils! Niet de beste, dat was deel 02 voor mij ... Meer verhaallijnen, meer extra's, meer routes etc ... wel de mooiste!! Halen dus!

Paul.c 14-09-2007
Geschreven voor: Capcom Resident Evil 4

De game die je voor de Wii echt in huis moet halen is toch echt deze. RE4 is de beste Resident evil in de serie en dat is hij niet zomaar.

Dit spel heeft namelijk echt een verhaal dat iets te vertellen heeft en jij mag dat echt gaan spelen.
Je begint in een dorpje waar je al gauw merkt dat niet alles goed is wat je ziet. Het spel neemt je door een hele loods van settings en die zijn erg gevarieerd, van het dropje en de bossen in het begin tot kastelen en een olie platform in de middle of the nowhere.

Als je wil dat een game luisterd naar jou, dan zit je goed met RE4, de besturing is zeer goed gedaan en met de precisie van de Wiimote zul je snel als een profecianal door de levels heen gaan (niet te hard anders mis je de helft).
Je beweegt je personage met de Nunchuck en je richt en handelt met de Wiimote, door de B knop in te drukken komt er een richter en met de A knoop vuur je het wapen af dat je hanteerd.
Het werkt allemaal zonder tegenslag.

Het geluid is zeer goed en past helemaal bij de game, het beeld is een beetje laatste generatie maar dan van de bovenplank.
De game kan in volledig breed beeld worden gespeeld en ondersteund 480P en dat ziet er zeker goed uit.

Ben je een gamer die houd van een actie adventure met een horror sausje dan moet je deze game zeker in huis halen.