Nintendo Mario Strikers: Charged Football Nintendo Wii

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo Mario Strikers: Charged Football Nintendo Wii op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

paul.c 01-06-2007

Mario en Co in een voetbal game, dat kan niet goed gaan denk je. Nou het gaat zeker wel goed.

Mario Strikers charged is een voetbal game ala mario, je speelt 4 tegen 4, 1 captain en 3 losse spelers die je bij staan. net als bij het gewone voetbal is de bedoeling dat je meer doelpunten maakt dan de tegenstander.
Ja dat is saai denk je dan, maar in deze game is echt alles toe gestaan tackelen veboden normaal?? hier is verplichte kost!!
Wapens in de vorm van schilden, bananen of andere dingen uit het mariouniversum zijn ook van de partij om je tegenstander het zuur te maken.

Het speelt allemaal lekker standaard en is niet ingewikkeld, het spel heeft ook een training mode voor de gene die net als ik nieuw zijn met de game.
Het is geen Fifa waar je alles precies moet en de tactieken die daarin spelen zijn hier ver te zoeken.

Is het leuk om te spelen: ja, is de game kort of lang:
gemiddeld de mainmode gaat 10 tot 12 uur mee, maar daarnaast heb je wel nog de zeer goede multiplayer mode die ook tevens online is te spelen tegen je vrienden. Moet ik wel eerlijk zijn en zeggen dat ik nog niet online heb gespeelt, maar de single player is alleen de moeite waard.

Conclusie ben je een voetbalfan van het eerste uur en heb je alle fifa games uitgespeeld, dan zou ik deze game niet halen.
ben je echter een mario fan en hou je ook van de andere mario sports games dan is het zeker een aanrader.

B.B. 30-05-2007

Zeer grappige game die in ieder geval goed gebruik maakt van de on-line modus van de wii. Neem het voetballen op zich echter niet serieus want het echte werk heeft hier niets mee te maken.