Nintendo Big Brain Academy Nintendo Wii - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo Big Brain Academy Nintendo Wii op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

kim1984 17-01-2010

Leuk spel, vooral met meerdere mensen, maar dat mannetje kletst een beetje teveel dat is wel jammer..

hugie28 30-03-2009

Erg leuk spelletje als je van denkspelletjes houdt..goed voor je snelheids- en denkvermogen, absoluut niet voor 3jr pas voor kinderen van een jaar of 8/9.Grafisch niet geweldig maar het gaat toch ook om het plezier...

jelsma 19-12-2008

Erg leuk spel, ook om jezelf te testen, hoop dat er meer spellen uitkomen van deze serie. niet geschikt voor kinderen onder de 7 jaar.

Truckerruud 14-11-2008

enorm kinderachtig spel, slechte grafics en geluid is kwalitatief uitermate teleurstellend.

Inge......... 18-12-2007

Erg leuk spel! De leeftijdsindicatie is niet erg realistisch. Mijn dochter van 6 kan een aantal spellen in de practise module onder begeleiding spelen. Niet aan te bevelen voor kinderen onder de 10. Maar voor de ouderen onder ons, bijzonder verslavend, vermakelijk en soms ook confronterend...... ;-(

krikkie 24-08-2007

zeer leuk spel, heel afwisselend, erg leuk en competetief, maar niet té. Mijn zusjes van 12 en 10 jaar kunnen dit spel ook spelen, zonder problemen, en die hebben ook last van dyslexie. Ze hadden er beter 8+ op kunnen zetten.

Dus over het algemeen: TOPPERTJE!

Pied 21-08-2007

Dit is niks. Omslag is volledig Nederlands boekje is Nederlands. Staat op voor 3+! Maar verder is alles Engels in beeld en spraak. Mijn kinderen snappen er niks van. Erg slecht, als je een Nederlands spel suggereert moet ook een Nederlands spel geven, zeker als je erop vermeld dat het voor 3+ is. Niet kopen voor jongere kinderen (onder de 8) dus!

StephenL 09-08-2007

Leuk spel en kost relatief weinig (zeker vergeleken met andere Wii spellen). Het competitie element is enorm en het is dan ook het leukste om dit spel met 2 of meer personen te spelen.
Enige minpunt is dat je niet online tegen anderen kunt spelen, alleen het kunnen doorsturen van je beste scores vind ik nogal mager.

ross 23-07-2007

Lijkt heel erg kinderachtig, ziet er zo ook uit,maar is erg leuk en ook niet heel simpel of zo. Ik denk dat het toch echt zal helpen met de brein iets meer te gebruiken. We hebben m vandaag ook met de familie gespeeld, erg leuk. Voor oud en jong. Meerder moeilijkheidsgraad. Wat mij betreft een aanrader. Let wel op, prijzen verschillen behoorlijk.