Nintendo Mario Kart Wii Nintendo Wii

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Floor91 30-08-2010

Wij spelen dit spel altijd samen met de hele familie. Echt iedereen vind het leuk! Het is een vrij makkelijk spel en je hebt verschillende races varierend van makkelijk tot vrij moeilijk. Ook kun je kiezen uit verschillende auto's en motoren. Hoe meer races je hebt gewonnen, hoe meer personages, banen en voertuigen 'wint'. Dit spel is echt een aanrader!!!

cuupi 14-03-2010

Gekocht voor mijn zoon van 5 hij vond het even wat moeilijk maar is er helemaal gek van (ik zelf ook!!!)Zijn zoveel uitdagingen in het spel dat je bezig blijft. Steeds weer een nieuw poppetje of voertuig. Er zit ook echt merkbaar verschil in div. voertuigen en poppetjes. Ook op Youtube kun je de voorbeelden vinden van hoe je de snelste weg kan nemen.Echt een TOP spel.

SimoneBa 08-06-2009

Géwéldig spel, echt superleuk!! wel duur maar dan heb je ook wat. Ik bezit 12 wii-spellen en ik heb deze ongeveer 2x zoveel gespeeld als de andere samen (dit is serieus niet overdreven..) on line is grappig; je speelt tegen allemaal brazilianen en zo, lachen! Ook zijn de verschillende personages en vervoersmiddelen leuk om te ontdekken. Opvallend is dat het niet zo gauw saai wordt... dus als je tijd te kort hebt, koop dit niet, want je zit er zo 2 uur achter... ;)

simontje 27-11-2008

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper leuk spel vooral met al die personagetjes! En het zit boemvol verassingen! Om de zoveel wedstrijdjes krijg je mannetjes bij,dat is ook altijd kei leuk!!!

RJP 10-09-2008

Geweldig spel om online te spelen en ook met zijn 2en is het geweldig een must-have voor de wii

Sara 28-04-2008

Leuk spel! Ff wennen natuurlijk maar de bestuuring is makkelijk onder de knie te krijgen. Zat mogelijkheden zodat je kan afwissellen en het spel niet gauw verveeld. Ook het stukje online is erg leuk, karten met mensen van over de hele wereld. Wij hebben wel gauw een 2de stuurtje bijgehaald voor een tientje want met z'n 2en heb je toch dubbel plezier vind ik.

Ha 20-04-2008

In 1 woord: verslavend.......