De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link TL-WA855RE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marlin 04-08-2018

Wifi-versterker

Geschreven voor: TP-Link TL-WA855RE

Werkt perfect, makkelijk te installeren via de app.
Overal oa zolder, buiten goede wifi.
Simpele oplossing die veel ergernis wegneemt.

browny 12-08-2016

Wifi repeater TP Link top?

Geschreven voor: TP-Link TL-WA855RE

Dit nieuwe type heb ik aangekocht omdat je deze met je smartphone app kan installeren. Geen moeilijk gedoe gewoon voor je smartphone. Via smartphone gedaan, werkt mooi, kreeg verbinding maar helaas geen internet.

Contact gezocht met TP-link support en volgende dag een mail met instruktie hoe je het via de computer kan instellen. De dag erna kreeg ik een updat van playstore inzake het appje.

Nu was ik nieuwsgierig geworden en probeer het nog een keer via deze app en ja hoor alles werkt. Alleen je WIFI code moet je weten en aan welke Wifi je hem wil koppelen de rest gaat lekker automatisch. Soms loop je natuurlijk een beetje risico als je voor een nieuw type kiest maar dit was super snel opgelost.

Mijn complimenten voor de support.

Morgen even installeren op de plek waarvoor ik hem gekocht heb en dan weet ik ook of hij de afstand kan overbruggen die ik voor ogen heb.

Mooi klein compact toestel, zitten nog wat aardigheidjes in zoals 's nachts kunnen uitzetten, lampjes op nacht (minder vel branden) kunnen zetten en misschien nog wel meer maar daar heb ik nog niet naar gekeken.

vooralsnog een goed produkt.

Pluspunten

• compact
  • via app installeren
  • goede support
  • laag stroomverbruik timer
  • eenvoudige installatie

Minpunten

• nog niet gevonden

browny 10-12-2016

update: werkt nog steeds als een tierelier. Heb hem nu ingesteld als acccespoint dus op de kabel en dan heb je dus een extra wifi punt. met 3 jaar garantie

Elza 03-06-2016

Wifi versterker

Geschreven voor: TP-Link TL-WA855RE

Super product versterkt het wifi signaal aanzienlijk en makkelijk te instaleren nu 4 weken in gebruik

Danny 25-08-2016

Werkt deze ook met de horizon box van Ziggo