Sitecom WLX-2100 N300 Wi-Fi Outdoor Range Extender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom WLX-2100 N300 Wi-Fi Outdoor Range Extender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Coin 28-04-2019

Waterdichte outdoor Extender

Goed apparaat versterkt wifi signaal over grotere afstand. Kan hierop makkelijk netwerknaam op geven en meerdere apparaten kunnen hierop inloggen. Let op de prijs 99,00 bij de Wit in Schijndel snel en gratis verzonden.
169,00 elders ??? Groot verschil dus :(

Pluspunten

• makkelijke instalatie
  • Zelf netwerknaam in te voeren
  • Waterdicht
  • 12 volt accukabel meegeleverd

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Leendert Johan 26-01-2019

Snelle installatie en fantastisch resultaat

Aangeschaft om zwakke Wi-Fi signalen op campings te verbeteren (alleen 2.4Ghz). Heb de Hotspot thuis uitgeprobeerd en het werkt fantastisch, ook is het uitzendvermogen te verhogen door het vinkje bij "Groen" weg te halen (niet doen als de Hotspot vlak bij (enkele meters) personen bevind), geweldig!

Pluspunten

• Het pakket is compleet, klaar voor gebruik

Minpunten

• n.v.t.

Hennie 19-07-2018

Werkt prima ! Duidelijke installatie instruktie

Doet wat hij moet doen en aan de hand van bijgevoegd gidsje binnen 10 minuten te installeren.
Let op met de prijs. Kieskeurig gaf niet de goedkoopste
De Wit in Schijndel levert deze voor 99.99 euro zondag besteld dinsdag in huis

Pluspunten

• werkt prima

Lily 19-06-2018

Snel en gemakkelijk te installeren

Antenne er op en aansluiten via netwerkkabel voor voeding.
Installatiegids raadplegen en uitvoeren en hij doet het. Ik heb hem momenteel op de camping operationeel , van oorsprong EEN code gekregen, deze ingevoerd op de versterker en volia....alle apparaten aangesloten (2 x lap top en 2 x smartphone) lekker snel en een groot bereik.
Hoop hier nog jarenlang plezier van te hebben, ook IN de caravan, want het kan frisjes worden in de voortent.

Pluspunten

• snelle aansluiting via installatie gids
  • groot bereik
  • onbeperkt aantal apparaten
  • diverse bevestigingsmaterialen toegevoegd
  • degelijk verpakt

Minpunten

• handleiding in Engels

Jan van Eerden 09-06-2018

Compact en makkelijk operationeel te maken

Antenne er op en aansluiten via netwerkkabel voor voeding. Wizard uitvoeren en hij doet het. Ik heb hem momenteel op de camping operationeel samen met vrienden en voor in totaal 8 apparaten op één gekocht voucher (dat slechts toegang geeft tot één apparaat en eenmaal aangemeld ook alleen dát apparaat). Waar smartphones, tablets en laptops al lang de camping WiFi mast uit het oog zijn verloren werkt de extender nog zeer goed.
Ik vraag me wel af of er nog software updates komen, ik zou graag een optie zien om zelf een kanaal in te stellen.
Gekocht bij Obelink voor slechts 99 euro en voor die prijs is de set ook bij de Wit in Schijndel leverbaar.

Pluspunten

• Compact
  • Waterdicht
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Komt er nog een software update?

Bert 11-04-2018

Complete set

Snelle levering door Obelink Winterswijk. Scherpe prijs € 99,00. Doet wat hij moet doen en waar hij voor bedoelt is. Portables en dus voor meer doelen te gebruiken.

Pluspunten

• Compact
  • Complete levering.

Minpunten

• Gebruikers aanwijzing Engels

zonnebloem 09-04-2018

groter wifi bereik

het is redelijk snel te installeren goede hulp sitecom bedraad geeft het beste resultaat om aan te melden. draadloos wilde de aanmelding niet kan ook van mijn wifi netwerk komen .
maar na advies het bedraad te proberen van sitecom was het snel in orde en werkt de extender tot nu toe goed.

Pluspunten

• ondersteuning sitecom
  • snel te instaleren

P.v.d.Rijken 30-04-2017

Prima Wifi versterker

Sitecom WLX-2100 is een prima Wifi versterker voor onder andere op de camping.
Op de camping waar we nu zitten slechte wifi ontvangst. Sitecom Wifi Range Extender geplaatst en prima wifi signaal, zowel in de caravan als in de voortent. Prijs €129,00 ( bij De Wit in Schijndel). met alles erop en eraan ( voeding/kabels etcs) stuk aantrekkelijker dan andere Range Extenders dier minimaal €169,00 kosten.

Pluspunten

• geheel compleet geleverd, incl. voeding/kabels
  • eenvoudig in te stellen en te installeren.
  • zeer aantrekkelijk in prijs
  • werkt prima

Minpunten

• nog niet bekend.

Alwyn van den Berg 04-03-2017

Geweldig apparaat, simpel te installeren en werkt meteen

Dit is nu een product dat zijn geld waard is. Prima verpakt en als je alles uit de doos halt valt meteen op dat alles van zeer degelijke kwaliteit is. De installatie is eenvoudig, prima zend vermogen en alles instalatie matarialen zitten in de verpakking. Heb hem nog niet zolang maar wel meteen een zeer tevreden gebruiker. Plus 10 jaar garantie, waar vind je dat nog op dit sort apparatuur!

Pluspunten

• Degelijke behuizing
  • Prima zendvermogen
  • Eenvoudige Installatie
  • Alle Installatie matarialen in de doos
  • Werkt in 1 keer

Hein K. 11-01-2017

Na veel gepruts met een goedkope repeater van TPlink ten einde raad deze Sitecom repeater aangeschaft. De TPlink repeater verloor telkens na een half uurtje het contact met de router, deze Sitecom was in een paar minuten geconfigureerd en geeft 24 uur per dag een mooie stabiele verbinding.

Pluspunten

• kan buiten geplaatst worden
  • lange voedingskabel mogelijk
  • eenvoudige configuratie
  • stabiele verbinding

Jan 11-01-2017

Prima apparaat

Werkt uitstekend. Je kunt meerdere tablet, laptops en telefoons koppelen.
Installeren is niet moeilijk.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Werking

jodeloo 07-06-2016

voldoet niet aan mijn verwachting

Gebruik hem op de camping. Dacht meer als 100m bereik te hebben, maar dat valt me erg tegen.over een afstand van +/- 80m 2 streepjes nadat ik hem 3 meter hoog in een boom heb gehangen. Je komt moeilijk in het menu van http://sitecom.ext Moet meerdere malen ingeven