Sitecom WLX-2100 N300 Wi-Fi Outdoor Range Extender - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Alwyn van den Berg 04-03-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, simpel te installeren en werkt meteen

Dit is nu een product dat zijn geld waard is. Prima verpakt en als je alles uit de doos halt valt meteen op dat alles van zeer degelijke kwaliteit is. De installatie is eenvoudig, prima zend vermogen en alles instalatie matarialen zitten in de verpakking. Heb hem nog niet zolang maar wel meteen een zeer tevreden gebruiker. Plus 10 jaar garantie, waar vind je dat nog op dit sort apparatuur!

Pluspunten

• Degelijke behuizing
  • Prima zendvermogen
  • Eenvoudige Installatie
  • Alle Installatie matarialen in de doos
  • Werkt in 1 keer

Hein K. 11-01-2017 Product paar maanden in bezit

Na veel gepruts met een goedkope repeater van TPlink ten einde raad deze Sitecom repeater aangeschaft. De TPlink repeater verloor telkens na een half uurtje het contact met de router, deze Sitecom was in een paar minuten geconfigureerd en geeft 24 uur per dag een mooie stabiele verbinding.

Pluspunten

• kan buiten geplaatst worden
  • lange voedingskabel mogelijk
  • eenvoudige configuratie
  • stabiele verbinding

Jan 11-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prima apparaat

Werkt uitstekend. Je kunt meerdere tablet, laptops en telefoons koppelen.
Installeren is niet moeilijk.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Werking

jodeloo 07-06-2016 Product paar weken in bezit

voldoet niet aan mijn verwachting

Gebruik hem op de camping. Dacht meer als 100m bereik te hebben, maar dat valt me erg tegen.over een afstand van +/- 80m 2 streepjes nadat ik hem 3 meter hoog in een boom heb gehangen. Je komt moeilijk in het menu van http://sitecom.ext Moet meerdere malen ingeven