Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link RE450 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

j***************@g******** 23-10-2022

Voldoet goed en is een aanrader.

Update:
Het product voldoet nog steeds aan mijn verwachting. Ik heb nu een goede dekking van mijn wifi-netwerk zowel binnen- als buitenshuis. Ik ben er heel tevreden mee. Is een aanrader als men zijn wifi-netwerk
wil uitbreiden.

2-7-2022:
De extender ofwel repeater vergroot het wifi-gebied in mijn huis en geeft een krachtig signaal. De installatie m.b.v. de thether-app verliep gladjes. Het voldoet zeer goed aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• groot wifi bereik
  • 2 snelheden

Minpunten

• geen wpa knop

k*********@g******** 16-08-2021

Werkt naar behoren

Geschreven voor: TP-Link RE450

ik heb er twee. Installatie was wel even een dingetje, maar uiteindelijk werken ze prima. Volle snelheid in het hele huis.

Pluspunten

• bereikt is goed
  • beide snelheden 2,4 en 5 ghz

Minpunten

• installatie

Aynur 28-01-2018

Nette vorm

Geschreven voor: TP-Link RE450

Makkelijk in gebruik en werkt goed.
Snelle aansluiting geen laptop nodig.
Sterke wifisterkte en verbinding

John 02-12-2017

Zeer slecht.

Geschreven voor: TP-Link RE450

Valt steeds uit, zeer slecht, zeker geen aanrader. Om de paar dagen werkt hij niet meer, je moet hem dan uit het stopcontact halen en er weer instoppen.

michel vna herpen 23-05-2017

AC1750 snel en makkelijk in te stellen

Geschreven voor: TP-Link RE450

het product is snel en zeer gemakkelijk in te stellen en werkt zoals de verkoper vertelde binnen 5 minuten

jerroen 14-05-2016

Waardeloos

Geschreven voor: TP-Link RE450

Vorige week gekocht bij de Media Markt. Ding geïnstalleerd en vanaf het begin viel de verbinding al af en toe weg. Na update van de firmware en diverse resetten was het probleem nog niet opgelost. De Media Markt wil hem niet retour nemen omdat de verpakking geopend is. Uiteindelijk ding maar tegen de muur gegooid en opgezogen. Nooit meer TP-Link en Media Markt voor mij