De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link TL-WA860RE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Mark 28-07-2017

Zeer tevreden

Geschreven voor: TP-Link TL-WA860RE

Ik heb de TP Link momenteel een week in gebruik. Alles bij elkaar ongeveer 10 minuten aan de slag geweest om hem in werking te hebben gezet. Heb het gedaan met de snelle wps functie met de router. Dit werkte perfect. Hij pakt direct jou beveiligde netwerk.
Ook het bereik ben ik zeer tevreden over. Waar ik normaal in mijn tuin geen bereik had. Kan ik nu achterin mijn tuin zitten met nog m'n eigen Wi-Fi.
Ook door het hele huis hebben we nu overal volledige en goede dekking.
Ook aansluiten met een internet kabel behoord tot de mogelijkheden, hierop zitten bij ons de beveiliging camera's. Deze heeft dan ook gelijk jou beveiligde netwerk.
Ook dat je geen stopcontact verlies hebt is een pluspunt.
Ik ben momenteel erg tevreden, en zekers de prijs kwaliteit verhouding!!

Pluspunten

• Zeer goede WiFi dekking
  • Geen stopcontact verlies
  • Makkelijke instalatie
  • Tp Link voelt solide aan.
  • Internet kabel aansluiting

Minpunten

• Nog niet gevonden

Jeroen 2 12-06-2016

Prima Repeater

Geschreven voor: TP-Link TL-WA860RE

Afgaande op de positieve reviews 2 van deze repeaters gekocht, dit is wel heel erg plug & play, installatie binnen een paar minuten met WPS, verder prima wifi bereik overal in de woning nu, bij twijfel gewoon kopen, voor het geld is er geen betere te vinden.

CeeBee1 08-03-2016
Geschreven voor: TP-Link TL-WA860RE

De installatie mbv de wps knop op je router is inderdaad eenvoudig maar ik ben niet tevreden over het signaal apparaatje hangt mooi vrij op de overloop halverwege router en zolder maar het signaal valt telkens weg. Met mijn vorige wifi repeater een Gembird had ik dat probleem helemaal niet.

Rene 1951 01-01-2016
Geschreven voor: TP-Link TL-WA860RE

Na het lezen van de lovende reviews, heb ik deze Wifi Repeater TL-WA860Re ook gekocht, inderdaad het instaleren is niet moeilijk, alleen ik had deze Repeater in het stopcontact zitten achter mijn Plasma Tv in de slaapkamer, daar viel iedere keer het signaal weg, ik heb toen een ander stopcontact genomen in de slaapkamer, met als resultaat dat het Wifi signaal niet meer wegvalt, Tip !!!! hou hier rekening mee met instaleren, dat je geen stopcontact gebruikt in de buurt van een Tv Toestel

Raring 05-06-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-WA860RE

Prima repeater voor een redelijke prijs, installeren ging zonder wps knop op de basisrouter redelijk eenvoudig via de webinterface. Voordeel is dat je betreffende stopkantakt niet kwijt bent, wat handig is, repeater versterkt inderdaad zoals bedoeld is.

bertoldew 12-01-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-WA860RE

simpel installeren, door WPS. prima bereik en een extra stopcontact over om te gebruiken. je behoudt dezelfde netwerk naam (SSID) als je reeds bestaande WiFi netwerk

Jora Wernski 24-12-2014
Geschreven voor: TP-Link TL-WA860RE

Een eenvoudig te installeren, complete WiFi range extender die het bereik van je draadloze netwerk vergroot zonder extra instellingen te hoeven maken in je draadloze apparaten.

In de doos:
- De TP-Link WiFi range extender
- Cat.5 netwerkkabel van 1 meter.
- Snelle installatiegids (13 talig, o.a. Nederlands)
- Snelle installatie leaflet (alleen Engels)
- CD met daarop de volledige handleiding (alleen Engels)
- Conformiteitsverklaring
- Licentieverklaring

Het installeren van dit apparaat is zeer eenvoudig als je huidige WiFi router WPS ondersteund. In dit geval is het installeren een kwestie van: WiFi range extender in het stopcontact stoppen, knopje op je WiFi router indrukken, daarna knopje op de WiFi range extender indrukken. Binnen 2 minuten is dit geregeld. Daarna kan je de WiFi range extender op de juiste plek in je huis in het stopcontact stoppen om zo het bereik van je WiFi netwerk te vergroten.

Het belangrijkste hierbij is dat deze WiFi range extender dezelfde netwerk naam (SSID) aanhoudt als je reeds bestaande WiFi netwerk. Voordeel hiervan is dat al je draadloze apparaten direct het vergrote bereik van je netwerk herkennen. Geen gedoe met het bekend maken van een nieuw draadloos netwerk!

Mocht je huidige WiFi router geen WPS ondersteunen dan is alles ook handmatig in te stellen. Instructies daarvoor zijn ook in het Nederlands beschikbaar.

Het ingebouwde stopcontact zorgt ervoor dat je geen stopcontact verliest. Bij een dubbel stopcontact is het bovenste stopcontact nog goed te gebruiken als je dit apparaat in het onderste van de twee stopt. De antennes staan daarvoor ver genoeg uit elkaar.

Pluspunten
- Super eenvoudige setup
- Geen extra netwerk te configureren op je draadloze apparaten
- Je verliest geen stopcontact.
- Ethernet aansluiting op het apparaat
- Duidelijke statuslampjes

Minpunten
- Eenvoudig design
- Volledige handleiding niet in het Nederlands

michiel1955 03-05-2015

is deze net zo goed als asus en lynkses. qua merk bedoel ik dan. marc