TP-Link TL-WPA4220T KIT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link TL-WPA4220T KIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

theo 15-06-2019

TP-Link TL-WPA4220T kit

Geschreven voor: TP-Link TL-WPA4220T KIT

Een enorme verbetering van mijn 5 jaar geleden gekocht setje van een ander merk. Het is ook prettig dat op elke Extender 2 bedrade apparaten aangesloten kunnen worden. Het pairen gaat inderdaad heel makkelijk zoals hier eerder beschreven werd. Het pairen met de WPS knop op mijn Ziggo router is me echter (nog) niet gelukt.
Heb wel even moeten zoeken waarom ik de 2de extender niet in m'n WiFi lijst kon vinden. Bij het pairen zie je de 2de extender heel even in de WiFi lijst om dan snel te verdwijnen. Na enig speuren bleek deze de naam (SSID) van de eerste Extender over te nemen. Heel raar, kon er in de handleiding en www niets over terug vinden. Ook na enige keren resetten (met pinnetje in gaatje knopje indrukken) kwam hier geen verandering in.
Ik vind het prima, ik heb nu op 3 verdiepingen goed en snel internet, 2 bedrade PC's en de rest werkt feilloos draadloos.
theo

Pluspunten

• snel en eenvoudig gepaird
  • goed en snel (draadloos)internet door hele huis
  • Per Extender 2 bedrade apparaten aansluiten

Minpunten

• 2de Extender neemt SSID 1ste SSID over
  • sumiere handleiding
  • lastig reset knopje

Ronald 03-09-2018

Eenvoudig te installeren en vervolgens bereik op elke plek

Geschreven voor: TP-Link TL-WPA4220T KIT

Er waren een aantal "blind-spots" in het huis, hiermee is ook daar uitstekend bereik en tevens bij elke plek twee mogelijkheden om bedraad aan te sluiten.

Pluspunten

• Geen draden trekken
  • Eenvoudig te installeren

Maarten van den Heuvel 08-04-2017

Makkelijke installatie! Snel internet!

Geschreven voor: TP-Link TL-WPA4220T KIT

Als je opzoek bent naar een makkelijke manier om over in huis goed internet te hebben is dit echt een aanrader! Als je hem uit de verpakking haalt hoef je ze allemaal alleen maar in het stopcontact te doen, op de pair knop drukken en je hebt overal internet! Het is ook fijn dat als ze eenmaal zijn ingesteld, je de adapters later weer op een andere locatie kan hangen. Zonder ook maar een knopje in te hoeven drukken!
Enige nadeel is dat ze een klein beetje geluid maken.. Immers hoorde ik het alleen toen ik in bed lag en het helemaal stil was.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Klein van omvang
  • Snel internet
  • Ook gelijk een Wifi versterker

Minpunten

• Maakt heel laag piepgeluid.
  • Software op CD alleen voor windows