Philips Klokradio voor iPod/iPhone AJ3270D/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Klokradio voor iPod/iPhone AJ3270D/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

richardkraal 22-03-2013

mijn vrouw en ik hebben er allebei een.
Die van mij is al een keer opgewisseld omdat de tijd midden in de nacht omschiet naar een willekeurige andere tijd. Dit is nieuw zo mooi aangezien hij als wekker fungeert!
Nieuwe gekregen van Philips, echter deze heeft hetzelfde probleem.

Alle 3 de wekkers hebben een piepende/fluitende adapter

eigenlijk een miskoop dus
Officiele reactie van Philips Nederland 26-03-2013

Beste richardkraal,

Dit zou niet moeten gebeuren. Ook de AJ3270D hier heeft geen geluid vanuit de adapter. Zou je contact met ons willen opnemen hierover zodat we tot een goede oplossing kunnen komen?

Zou je hiervoor je e-mailadres willen doorgeven aan ons? Dit kan via een privebericht op Facebook. Als je dan het referentienummer 50-1249144918 opgeeft, kunnen we je direct helpen. Natuurlijk kan je ook telefonisch of via chat contact opnemen, onze collega’s zullen de gegevens dan opnemen en dit doorzetten naar de Webcare afdeling.

Philips Webcare

Overige contactgegevens kan je vinden op: http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl

mlijn 17-10-2012

De wekkerradio is mooi klein, laadt de iPhone op, geeft de tijd weer en kan twee verschillende wektijden aan. Maar dat zijn ook meteen alle pluspunten genoemd.

Wat JAMMER dat hij zo ontzettend hard staat als hij aangaat. Niet alleen moet ik binnen twee tellen uit bed om hem uit te zetten zodat niet het hele huis wakker wordt, maar als ik eens voor de wekker opsta en hem niet uitzet gaat hij zelfs zo hard dat de buren er nog van wakker worden. Heb ik soms een instellingsmogelijkheid gemist of heeft Philips vergeten gebruikersonderzoek te doen voor deze wekker? Het wekvolume kunnen instellen lijkt mij een van de eerste voorwaarden voor een dergelijke wekker.

Eigenlijk heb ik enorme spijt van de aanschaf en verlang ik terug naar mijn gewone, ongecompliceerde, wekker van 10 gulden(!), waarbij ik in elk geval het volume kon instellen en het journaal kon afluisteren. Zeker nu hij ook errors blijkt te geven in combinatie met mijn iPhone/iOS 6 en ik dus eigenlijk een heel dure iPhone-oplader met ingebouwde radiowekker op de slaapkamer heb staan.

MaartendB1978 07-08-2012

Op zich wel een goede wekkerradio. Als ik naar bed toe ga doe ik mijn iphone er in, en laden maar.
Na verloop van tijd zegt ie: dit accessoire is niet geschikt voor iphone. Ik dacht: wat krijgen we nou.
Oplossing: even 30 min stekker er uit, dan er weer in, dan iphone er op. Tijd synchroniseert hij automatisch.
Vervelend dat je bij die melding de stekker er uit moet halen.
Maar geluidskwaliteit is prima. Klinkt totaal niet blikkerig, maar gewoon goed.
De tijd is prima af te lezen, en helderheid kan je ook instellen, met de snooze knop.
Alarm instellen gaat ook nog wel, kan makkelijker.
Maar het is te doen.
Mijn conclusie: het is een heel leuk ding, maar een geweldige wekkerradio is het niet. Verwacht er niet te veel van.
Mijn cijfer: 7 1/2

Peter of Peer 22-06-2012

Op zich een prima apparaat. Ik kan er mooi mijn iphone mee opladen zodat ik dat niet steeds overdag hoef te doen of aan hoef te denken. Irritant is het hoge frequentie geluid dat uit de wekker komt als je de kichtsterkte voor het display op "hoog" zet. Jammer van dat ene punt want daarom moet hij op "laag" omdat het in een stille slaapkamer zeer irritant is met zo'n toon

Trie5 20-01-2012

Eigenlijk een prima apparaat voor dat geld. De reden dat ik een 3 voor geluidskwaliteit gegeven heb, is dat de adapter hoge geluiden maakt. Dit is in een stille slaapkamer zeer storend.
Na het leveren van een nieuwe adapter, was het verhaal nog hetzelfde.

Ik heb het apparaat teruggebracht. Ik vond het geluid erg hoog en vervelend. Jammer....

Timay 19-12-2011

Prima apparaat, heel fijn, maarrrr de adapter maakt een herrie!

Diverse keren met Philips gebeld en een nieuwe adapter opgestuurd gekregen. Probleem is nog niet opgelost. Misschien hoort niet iedereen het, maar als wekker in een stille kamer valt het mij snel op en is het erg irritant.

Jammer want de rest van de wekker is top.
Trie5 16-01-2012

Dat hoor ik ook, en ook bij mij was het met een nieuwe adapter niet opgelost. Het zit dus in de adapter....

GWillemsen 10-08-2011

Prima apparaat, ziet er zonder iphone ook niet meteen uit als een dockingstation maar gewoon als wekker. Bediening prima, display niet te fel, radio is ook OK (simpel draadje als antenne), geluid is niet super maar wat verwacht je van zo'n klein apparaat.
MAAR.. wat philips omschrijft als 'gentle wake'is in feite van heel zacht binnen een minuut het volume op laten lopen naar enorm hard. Waardoor het hele huis wakker wordt en niet alleen ik. Dat toenemende volume is ook niet uit te zetten.

Jammer, want daardoor gaat ie bij mij retour.

maarten1978 15-07-2011

Het is philips weer gelukt om met de aj3270 een prima produkt af te leveren. Zeer eenvoudig in te stellen, omdat de knoppen bovenop zeer duidelijk en geordend weergegeven zijn. Het geluid wat hier in zit is ook helemaal top! Ik heb wekkerradio's gehad waar het geluid heel goedkoop blikkerig uit kwam. Maar niet met deze philips. De tijd is ook duidelijk af te lezen, en de helderheid van de tijd ook gemakkelijk in te stellen met een druk op de snooze knop. Dus 's nachts wordt je slaapkamer niet irritant verlicht door de tijd. Voor ongeveer 50 euro krijg je een perfecte wekkerradio, om je iphone/ipod mee op te laden. Mijn rapportcijfer: een dikke 9+!

Ad M 25-06-2011

Wat een geweldig ding! No nonsense, prima geluid (mono) voor een wekkerradio. Vooral stemgeluid is zeer goed te verstaan, zoals het nieuws e.d. Bediening is zeer intuitief en knoppen zitten vooraan bovenop. Alleen achterop zitten twee selectie knopjes voor het alarm 1 en 2 of je de buzzer, de radio of de Iphone maar die gebruik je in principe maar 1x. Mooi compact op het nachtkastje. De display dimming is ook precies wat ik zocht. De tijd synchroniseerd automatisch met je Iphone als je hem er in stopt. Zeer goede keuze voor het geld.
Rette2620 29-10-2011

Is deze wekkerradio ook compatibel met de iPhone4 ?

CRO1980 01-06-2011

Ik zocht een wekkerradio die mijn Iphone ook gelijk oplaadt 's nachts. Na een slechte aankoop (Akai, die laadt alleen op als de Iphone aanstaat (!)) uitgekomen bij deze Philips. En inderdaad, hij laadt op zodra je hem in het dock zet. Display is goed. Het geluid van de radio is naar mijn mening ook helemaal prima. Ook de verlichting is in te stellen (3 standen) dus de kamer hoeft nu ook niet meer helemaal verlicht te zijn. Deze wekker heeft ook 2 wektijden die je in kunt stellen met zoemer, radio of Iphone/Ipod.