Philips AJB3000/12 - Reviews

Opties
display, comfort-slaapstand, RDS, snooze-functie
tile-scherm
LCD scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AJB3000/12 op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

Anoniem 13-01-2020

Deze wekker laat je goed uitslapen: wekt niet

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

Deze wekker wekt niet altijd. De handleiding (die je zelf moet downloaden) beschrijft hoe het alarm correct ingesteld dient te worden. Deze stappen heb ik braaf gevolgd, met al resultaat dat het alarm in anderhalve week tijd twee keer niet is afgegaan. Voordeel: ik werd uitermate goed uitgeslapen wakker. Mijn werkgever was iets minder gelukkig. Heb hem geretourneerd aan de leverancier.

Overigens, meneer Philips: met wat meer speurwerk blijkt dat (veel) meer kopers van deze wekker dezelfde problemen hebben ervaren. Misschien iets op serieus op te pakken? Een wekken van bijna 80 Euro die niet wekt..?

Koensent 04-05-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

Heb 2 van deze wekkers maar ze zijn waardeloos!!!
Alarm gaat soms gewoon niet af,
Al een paar keer overslapen.

Gert-Jan 16-05-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

Ook ik heb dezelfde klachten zoals hier veelal beschreven worden. Wekker loopt vaak gewoon niet af. Tijd springt spontaan twee uur terug. Het lijkt wel een toverkast. Totaal onbetrouwbaar product. Het bedieningsgemak is ook waardeloos. Moet je zelf van internet downloaden. Gekocht omdat ik dacht dat Philips een betrouwbare merknaam is. Helaas, niet dus !!!!!

Pluspunten

• Niets
  • Niets

Minpunten

• Alles
  • Alles
  • Waardeloos product

Dierckx 05-11-2019

goede radio maar wekker werkt niet

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

Ben over het algemeen tevreden over Philips maar dit toestel doet niet waarvoor hij is aangekocht. Wekker start wel op het juiste uur maar er komt geen geluid. Er is ook geen nederlandstalige uitleg bij.

StijnFr 10-01-2020

Geluidsproblemen

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

We kochten 3 toestellen, ééntje voor elke kamer, voor onder de kerstboom. We kozen voornamelijk omwille van de DAB ontvangst en het design van het toestel. De geluidsinstellingen zijn echter zeer problematisch en niet correct instelbaar. Als je de wekker op 1 streepje zet komt er helemaal geen geluid als hij afgaat...bij 2 streepjes wel maar dan schiet je wakker. De snoozer werkt helemaal niet, het toestel springt wel aan na 9 minuten en ook op het juiste kanaal maar er komt helemaal geen geluid uit. Een pijnlijke uitgave!

Josje65 03-07-2020

prima clockradio!

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

jammer dat je de handleiding moet downloaden. Snelstart handleiding is in alle talen behalve Nederlands en wel erg summier.

Anoniem 19-07-2020

Valt tegen

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

Slechte verbinding met DAB, een technisat radio in de badkamer (net zoveel muren) geeft betere verbinding dan dit apparaat van Philips. Ook mis ik oortelefoon ingang en de sleep tijden zijn niet goed. Warom niet 90, 60, 45, 30, 15?

WtMo 16-05-2020

Wel goed

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

Nadat ik in eerste instantie de wekker gebruikte zoals mijn eerdere wekkerradio's en er achter kwam dat deze toch iets anders werkt. Want zet je het alarm niet af dan gaat deze niet meer af, zet je het alarm wel af dan wordt je de volgende dag netjes op tijd gewekt.

Gerrit 28-02-2020

Slechtste wekkerradio ooit voor een veel te dure prijs

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

De wekker is een ramp, hij gaat af op de ingestelde tijd en als je hem uitzet gaat hij spontaan een uur terug in de tijd, geluid is helemaal niet goed en DAB is de waardelooste uitvinding die er bestaat, stoort altijd, dus moet hem op FM zetten veel beter! Kortom Nu snap ik dat Philips deze tak van elektronica afstoot, nooit geen Philips meer!

Pluspunten

Minpunten

• wekker niet te horen bij afgaan
  • tijd gaat uur terug bij uitzetten wekfunctie
  • Prijs is veel te duur voor slecht werkend apparaat
  • Zeer slecht werkend aparaat

Dijkie 27-02-2020

helaas werkt de wekfunctie niet goed

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

Mooie, compacte radio met een goed geluid en goede ontvangst. het display is wel wat fel. Als je echter het alarm zet EN de brightness op min zet, gaat de wekfunctie niet aan, je ziet dan wel "playing" maar je hoort niets. wisselen van zender werkt dan ook niet, tot je de volumeknop aanraakt.
maar ja, je wordt er niet wakker van zo.
product hebben wij geretourneerd

Romijo 16-02-2020

Ik krijg geen zuiver geluid met wekfunctie

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

Ik heb deze gekozen omdat ik uit de reviews kon lezen dat dit een goed product zou zijn, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid goed ingesteld, in de winkel vertelde ze me dat het makkelijk in te stellen was. maar nee dus zeer teleur gesteld denk je iets goeds te hebben gekocht ben je al 3 weken bezig om hem in te stellen en nog niet de gewenste resultaten.

Kaaskop1 09-06-2019

Waardeloze kwaliteit, dab+ niet als wekker te gebruiken

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

Philips-onwaardige kwaliteit (komt van "Gibson...", een niet bereikbare firmanaam). DAB+ signaal werkt sons wel, soms niet, als wekker niet te vertrouwen, hij blijft soms een kwartier of (veel) langer zoeken, waardoor je dus niet wordt gewekt. Ik gebruik 'dan maar' FM. Na driekwart jaar teruggestuurd voor repaeatie, omdat hij helemaal niet meer wekt en soms in tijd terugspringt. ...totale miskoop. Alleen het uiterlijk is erg mooi en hij is compact.

Marcel1984nl 29-05-2019

Een mooi compact hoogwaardig product

Geschreven voor: Philips AJB3000/12

De wekker Radio AJB3000/12 van Philips heeft een mooi design, werkt op een adapter (meegeleverd). DAB+/ FM Radio zijn beiden goed en gemakkelijk in te stellen. Het display is mooi weergegeven, alleen van de onderkant zie je geen display weergave. Het geluid uit de luidspreker is prima tot in orde te noemen.