Philips HF3654/01 - Reviews

Opties
display, snooze-functie, dual-alarm
Snooze functie
Aantal keren alarm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3654/01 op Kieskeurig.nl.

stoney 27-12-2017

lekker inslapen en uitgerust opstaan

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Sinds kort heb ik de Philips Somneo Sleep and Wake-up Light op mijn nachtkastje staan. Ik had er via een nichtje van gehoord en vroeg me af of het iets voor mij zou zijn. Deze Somneo is ontworpen om te helpen ontspannen en uitgerust wakker te worden. Nou op zich voel ik me best ontspannen maar ik kan niet zo goed in slaap komen en wordt ook wel minder uitgerust wakker. Dus deze maar gekocht. Heb m nou een twee weken in gebruik en het bevalt me iegenlijk best wel goed. Er zitten best wel wat verschillende mogelijkheden op die je gemakkelijk in kan stellen. Ik heb nog niet alle mogelijkheden van verlichting en geluiden en zo geprobeerd. Je kunt eea obv persoonlijke voorkeuren instellen. Zo kun je het geluid of de muziek waarmee je wakker wilt worden kiezen, maar ook helderheidsniveau dat het best past. De ademhalingen geluiden, het ruisen van de zee, helpen we inderdaad wel verder te ontspannen. De lampjes zorgen voor een rustigere ademhaling. Die combinatie van geluiden en het concept van 'langzaam ondergaan of opgaan van de zon' is wel bijzonder, voelt heel lekker eigenlijk. Best wel beetje therapuetisch dit haha! Wel prettige ervaring hoor. Heb dit dus afgestemd om de tijden die mij het best passen voor het slapen gaan maar ook voor het wakker worden instellen. Verder heeft de Somneo een slimme touchdisplay waardoor je het apparaat gemakkelijk kan bedienen. Ook vind ik de Somneo eigenlijk wel mooi. En o ja, er zit ook radio op. Maar het allerbelangrijkste voor mij is of het product doet wat het beloofd, namelijk dat ik gemakkelijker en nog wat ontspannener kan slapen, en dat ik uitgeruster weer op sta. Nou voor ellebei is het wat mij betreft geslaagd. Gewoon een kwalitatief wake up light. Dus als je wat problemen hebt met slapen en opstaan, of gewoon net ff lekkerder in wil slapen en uitgeruster op wilt staan, dan is de Somseo echt wel een goeie uitvinding!

Pluspunten

• goeie licthinstellingen
  • fijne geluiden
  • gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• niet draadloos

Bliss1974 07-07-2018

Favoriete apparaat in huis!

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Heel lang geleden heb ik een wake-up lamp gehad (eerste generatie) en was toen al blij met de werking ervan. Die was wel veel goedkoper; over de aanschaf van de Somneo heb ik dus echt even getwijfeld.

Inmiddels heb ik 'm sinds zo'n 3 maanden en hij is fantastisch!

Het is niet alleen een klok en wekker, maar ook:
1) een lamp (van heel zacht tot heel de kamer verlicht!)
2) een nachtlamp (donkeroranje licht, zacht voor de ogen)
3) in slaap vallen met licht dat ongemerkt steeds wat zachter brandt tot helemaal uit
4) radio (je kan 5 favoriete zenders programmeren)
5) mogelijkheid muziek van smartphone af te spreken via kabeltje
6) mogelijkheid ontspanningsoefeningen te doen mbv geluid en/of licht

De enige functie die ik mis..... als de lamp bijna uitschakelt (nadat deze in etappes steeds zachter is gaan branden), zou ik het proces willen stoppen en met dat licht in slaap vallen. Dat is een nog veel zachtere stand dan de laagste stand van de standaard verlichting.

Anoniem 11-03-2018

Prima product.

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Wake up light prima product. Had al een paar jaar een vorige versie, die nu doorgeschoven naar mijn dochter en wij een nieuwe. Top. Heerlijk wakker worden.

HJoep 26-02-2018

Na levering direct geprobeerd. Doet het niet!!

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Direct na levering adapter in wake up light en stopcontact gedaan om de verschillende mogelijkheden te bekijken.
Helaas. Niks. Nogmaals geprobeerd, gebruiksaanwijzingen erbij. Wederom niks.
We hebben hem retour gestuurd. Heel jammer. Dacht er veel aan te kunnen hebben als ik op de revieuws moet afgaan.

Anoniem 08-01-2018

Geweldige wekker, TOP

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Plezierig, in alle rust gaan slapen en wakker worden. Gebruiksvriendelijk en mooi design. TOP product

Floaredecolt 24-12-2017

Philips Philips Somneo HF3654/01 Sleep & Wake-up light

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Philips HF3654/01 Sleep and Wake-Up Light is een echte aanrader en in het bijzonder voor diegenen met een slaap probleem. Maar ook voor anderen die wat aangename ontspanning kunnen gebruiken.

Door de licht therapie en de diverse ontspannende geluiden en de vele functies welke zorg dragen voor de nodige ontspanning en een goede nachtrust beveel ik deze van harte aan.

Met deze multifunctionele lamp/wekker is snel in slaap vallen een geruststellende gedachte.

Juist ook door de licht therapie en de naar keuze vooraf in te stellen geluiden: natuurgeluiden, ontspanningsmuziek, of naar wens met de 5 ingebouwde FM radio frequenties, tezamen met de simulatie van de opgaande zon is het uitgerust wakker worden een ervaring die je niet meer wilt missen.

Niet te vergeten dat deze Philips Sleep and Wake-Up Light ook als nachtlamp is te gebruiken!

Vanaf het moment dat ik de Philips Sleep and Wake-Up Light in gebruik heb kan ik voor mij dé ultieme oplossing heb gevonden voor mijn slechte nachtrust.

Wél zou het prettig zijn, wanneer de gebruiksaanwijzing voor de diverse instellingen van een stappenplan is voorzien. Hetgeen het maken van de diverse instellingen eenvoudiger maakt.

Pluspunten

• mooi design
  • veel functies

samelg0988 22-12-2017

Oplossing voor moeilijk wakker worden!!!

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Het is voor mij DE oplossing voor het moeilijk wakker worden. Het grote voordeel is dat je op een zeer rustige manier wakker kan worden. Door de combinatie van licht en geluid word ik zeer ontspannen wakker, voorheen was het door meerdere wekkers te zetten wat resulteerde in snel snoozen omdat je op de vroege morgen gek wordt van het irritante geluid.

Pluspunten

• mooi design
  • rustig wakker worden
  • handige bediening

samelg0988 20-12-2017

Oplossing voor moeilijk wakker worden!!!

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Allereerst moet ik toegeven dat ik wel een beetje sceptisch was over dit product en dacht dat het meer een gadget zou zijn.
De eerste dag dat ik het product ging uitproberen had ik toevallig maar een paar uurtjes geslapen en ik werd gewoon heerlijk rustig wakker. Zo relaxt ben ik nog nooit wakker geworden, ik ben sowieso iemand die het heel erg donker moet hebben in de kamer en heb ook het probleem dat ik 10 wekkers moet zetten waarvan er een altijd op afstand ligt. dankzij de langzaam opkomende zon heb je niet door dat je wakker aan het worden bent. Totdat het fel is en je langzaam bijvoorbeeld de dierengeluiden hoort. Dan gaan de ogen open en wordt je rustig wakker.

De uitstraling van het product is ook zeer net rustig en fijn, bediening is superhandig, enige waar ik in het begin aan moest wennen was de snoozeknop. maar na verloop van tijd is dit ook makkelijk en was het niet meer dan een kwestie van wennen. Ik raad iedereen aan, die net als ik veel moeite heeft met goed opstaan om dit product aan te schaffen, het is namelijk zeker de moeite waard!!

rmar 14-12-2017
  • Product gekregen

rustig wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Al enkele weken de Philips sleep and wake up light aan het testen . Na het ophalen van het pakketje en het openen van de doos kwam een prachtig design tevoorschijn . Mooi strak en wit . Past perfect in iedere slaapkamer .
De wake up light heeft een duidelijk en makkelijk instellingsmenu . Het is in het begin wel even uitzoeken wat de beste instelling voor jou als persoon is , zoals welk geluid verkies je , welke lichtsterkte , welke geluidssterkte . Maar na een paar dagen uitproberen heb je de wake up light ingesteld zodat voor jezelf prima wakker worden is .
En werkt het ook echt ??? Nooit gedacht/verwacht dat het echt zou werken . Het is opstaan met een frisser/rustiger gevoel . Ik wordt meestal enkele minuutjes voor het afgaan van de wekker wakker , maar zonder moe gevoel . Het is eindelijk aangenaam opstaan .
Op de Philips sleep and wake up light is ook een slaapfunctie geprogrammeerd . Het is mij nog niet gelukt om echt in slaap te vallen. via de sleep and wake up light . Het is wel heerlijk ontspannen met de aanwezige geluidjes en je wordt er rustig van . Dit zal ongetwijfeld een positieve bijdrage hebben aan de goede nachtrust en het ontspannen wakker worden in de ochtend .
De sleep and wake up light is niet alleen een wekker maart kan ook perfect dienst doen als nachtlampje . Via menu is de lamp aan te zetten en de sterkte in te stellen zodat het mogelijk is om een boekje te lezen . Indien je nachts bijv naar het toilet zou moeten gaan dan kan de lamp ook aangezet worden door de lamp lichtjes aan bovenkant aan te tikken . Dan krijg je een zacht oranje lampje te zien die fel genoeg om uit bede te stappen en de kamer te verlaten en rustig genoeg om je partner niet ook te wekken in de nacht .
Is de sleep and wake up light een aanrader ? Jazeker . Het is ontspannen en relaxed wakker worden , een perfecte nachtlamp , via de lamp in slaap vallen is me nog niet gelukt maar wel om te ontspannen en te relaxen via de aanwezige geluidjes . Dus ben je een moeilijke slaper en word je in de ochtend vermoeid wakker dan is de sleep and wake up light een aanrader en een prima investering .

Pluspunten

• fraai design
  • rustig wakker worden
  • veel mogelijkheden

Zachary 12-12-2017

Philips Design Wake-up Light HF3654

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Mooie Philips Design Wake-up Light met zeer handige functies!

Ik heb de Wake-up Light nu ruim een week in gebruik en kan alleen maar positief reageren. Mooi rustgevend licht, goed helder geluid en eenvoudig in gebruik, zo heb ik de helderheid, volume, alarm- en normale tijd binnen een handomdraai ingesteld!

Het feller worden van de Wake-up Light is heel ingenieus gedaan en wordt rustig opgbouwd
van heel zacht rood licht naar echt fel (zon) licht.

De geluiden die te kiezen zijn, zijn van goede kwaliteit en rustgevend en er is genoeg keuze namelijk 7 wekgeluiden maar ook een FM-radio en AUX-invoer zijn aanwezig.

En zelfs als je gevoelig bent voor licht heeft deze wekker genoeg in te stellen lichtsterkten,
want er zijn maar liefst 25 helderheidsinstellingen en 4 lichtkleuren te selecteren.

Al jaren ben ik gespannen en val hierdoor maar moeilijk in slaap maar nu met behulp van de Philips Somneo HF3654 val ik meer onstpannen in slaap en wordt hierdoor ook meer uitgerust wakker.

Ik raad dit product aan want het is mijn inziens een uitstekende innovatie!

Pluspunten

• Innovatief
  • Lichtopbrengst
  • Display helderheid kan aangepast worden
  • Aux invoer

Anna7070 10-12-2017

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips HF3654/01

De sleep and wake up light heb ik al iets meer dan een week in gebruik, en kan er niet meer zonder. Heel mooi design, ligt van gewicht en is niet te groot voor op het nachtkastje. Het is makkelijk te bedienen, maar je moet het een paar keer instellen voordat je weet wat bij je past. Voordat de wekker gaat, gaat eerst het licht aan, als heel zacht rode kleur, en langzamerhand wordt het steeds feller. Wanneer het tijd is om op te staan gaat ook de wekker af, je kunt kiezen uit verschillende geluiden. Maar ook de felheid van de lamp kan je naar eigen voorkeur aanpassen. De slaapfunctie van de sleep and wake up light is super fijn, vooral het geluid van de golven of regen is echt rustgevend. Ik ben aangenaam verrast over sleep and wake-up light, vooral de verschillende functies, maar ook het rustig wakker worden maakt het vroeg wakker worden minder zwaar, dan als de de wekker van de telefoon af gaat en je direct moet opstaan.

• Vele opties

Floaredecolt 03-12-2017

Philips HF3654/01 Sleep and Wake-Up Light is een aanrader

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Pluspunten

• een goed product
  • helpen te onspanen

Minpunten

• gebruiksaanwijzing kan beter

YvonneV 03-12-2017

Een aanrader voor iedereen!

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Nu een volle werkweek en weekend de Somneo HF3654 wake up light gebruikt. Wat een heerlijk ding! Ik zou hem al niet meer willen missen! Ik val met het ontspanningsprogramma in slaap (de ene nacht met kikkers op de achtergrond en de andere keer met de golfgeluiden). Heerlijk! Ook mijn partner is over deze optie erg te spreken. Gelukkig maar ;-) De optie relaxBreathe heb ik pas 1 keer geprobeerd maar dat was niet echt mijn ding. Door op mijn ademhaling te moeten letten werd ik alleen maar onrustiger waardoor ik niet in slaap viel.... Maar dan het wakker worden met de opkomende zon.... HEERLIJK! De eerste ochtend had ik de tijd alleen nog niet aangepast (staat standaard op 30 minuten) en werd ik een half uur te vroeg wakker. Gelukkig is het apparaat makkelijk te bedienen en heb ik mijn wektijden aangepast en maar een programma van 5 minuten ingesteld. Ik word namelijk al bij de eerste lichtverandering wakker; er kwamen dus geen vogeltjes aan te pas. Nu ik de tijd verkort heb naar 5 minuten is dat opgelost en word ik rustig en niet meer mokkend wakker; dit is ook fijn voor mijn omgeving! De tijdsaanduiding is heel goed te lezen; ook voor mensen die eigenlijk een leesbril hebben (zoals ik). Ook de bediening is goed te doen. Ik ben echt een digibeet maar zelfs ik kan hem makkelijk instellen en wijzigen. Echt een aanrader voor iedereen!

• Bediening

Gio1974 27-11-2017

Super!! We willen niet meer anders!!

Geschreven voor: Philips HF3654/01

Afgelopen vrijdag de Wake-up Light opgehaald bij mijn UPS service punt. Meteen uitgepakt (inderdaad grote doos voor de light, maar wel met genoeg surprise snippers erin - handig voor 5 december :-)).

Na het lezen van de makkelijke gebruiksaanwijzing de Wake Up Light direct geinstalleerd. En nu dusnu al 3 dagen gebruik gemaakt van deze....ik mag al wel zeggen super Wake Up Light. Wat een heerlijk ding om mee in slaap te vallen, en mee wakker te worden!!! Heerlijke ademhalings oefeningen erbij, de branding op de achtergrond.....die is ook lekker (naast de regen/waterval) om in slaap te komen......en dan 's ochtends heerlijk wakker worden van de vogeltjes met een langzaam opkomende zon....ik had nooit gedacht dat ik hier zo lovend over zou zijn!!

Ik had het echt iedereen aanraden....wij willen al niet meer anders!!!

Pluspunten

• Heerlijk wakker worden
  • Makkelijk te bedienen
  • Handig leeslampje
  • Geluiden/Radio/telefoon geluiden
  • lampje in donker, zonderhele kamer verlichten