Philips SmartSleep HF3531/01 Wake-up Light - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SmartSleep HF3531/01 Wake-up Light op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paul van Adam 03-03-2018

Alleen deze van Philips heeft ook inslaap geluiden!!!

Mooi apparaat van goede kwaliteit. En jawel deze versie heeft ook inslaapgeluid met zee, regen of FM waar de HF3521 alleen inslaap licht heeft. Dus tevreden met deze ook al is hij weer een stukje duurder. Nu ook al een kleine 2 weken wakker mee geworden en moet zeggen, helpt echt, heel relaxed wakker worden. Al moet je in begin wel even zoeken naar de beste instellingen voor jou. Verschilt per persoon aldus Philips. Conclusie: Kan dit apparaat van harte aanbevelen.
Zoveel beter dan de goedkope serie van Philips. Dat is goedkoop spul, Philips onwaardig.

Pluspunten

• Helder display (regelbaar)
  • vele gebruiksmogelijkheden
  • Goede kwaliteit en gebruiksvriendelijk
  • Wel yoga wek geluiden (niet bij inslapen)

Minpunten

• Ietwat ingewikkeld menu
  • Helaas geen yoga inslaapgeluiden.

Hans83 20-12-2017
  • Product gekregen

Top lamp

Deze lamp staat nu 1 maand op de slaapkamer. Ik blijf het steeds maar weer zeggen, maar hij doet echt wat het zegt! In de ochtend worden we veel rustiger wakker dan voorheen. De lamp gaat steeds feller schijnen en dit zorgt ervoor dat je op een natuurlijke manier wakker wordt. Pluspunt is de USB uitgang om je gsm op te laden. De nachtlamp is het grootste pluspunt, geeft een rustig warm ligt waardoor niet iedereen en dus ook jijzelf wakker wordt. Radio is zeker ook een pluspunt bij het aankleden!

Pluspunten

• Nachtlamp
  • Rustig wakker worden
  • USB uitgang
  • Fm radio

Minpunten

• Bediening

Berry 07-12-2017

Rustig wakker worden

Inleiding: Aangezien ik geen ochtendmens ben was het voor mij altijd pittig om 's morgens vroeg op te moeten staan. Na vele experimenten met verschillende wekkers (radio/cd spelers) kreeg ik 6 jaar geleden de Phillips HF3485 voor mijn verjaardag. Het was onmiddellijk een succes. Ik werd rustiger wakker en had ook het gevoel beter uitgeslapen te zijn. Aangezien de HF3485 gebruik maakt van een halogeen lamp werd het apparaat meestal na korte tijd al vrij heet. Daarnaast heb ik de lamp al eens moeten vervangen. Toen ik de kans kreeg om via The Insiders een nieuwe variant van de Wake-up Light te kunnen gaan testen heb ik dankbaar gebruik gemaakt van deze kans. Uiterlijk en bediening: De lamp kenmerkt zich door ronde vormen. Dat geeft de lamp een moderne uitstraling. Ondanks het gebruik van plastic aan de buitenzijde voelt de lamp luxe aan. Dit komt mede door het gewicht, wanneer je de lamp vast houdt voelt het kwalitatief hoogwaardig. De voorkant en achterkant van de lamp zijn van plexiglas, hier tussenin zit een strook normaal wit kunststof welke de fysieke knoppen huisvest. Deze knoppen worden gebruikt voor het in en uitschakelen van de twee aanwezige wekkerstanden, het in en uitschakelen van de inslaapfunctie, in en uitschakelen plus volumeregeling van de radio en het in en uitschakelen plus intensiteit regeling van de lamp. Onderaan de lamp zitten 4 aanraakgevoelige knoppen welke toegang geven tot het menu met verdere instellingen waaronder de opties van beide wekkers, de tijd, het wekgeluid en de helderheid van het schermpje. Wanneer de radio is ingeschakeld kun je via de buitenste twee aanraakgevoelige knoppen de frequentie verlagen of verhogen om de juiste zender te vinden. Instellingen en gebruik: Ik heb de Philips HF3531 nu enkele dagen in gebruik en het bevalt me prima. Je hebt de mogelijkheid tot het instellen van 2 wekkerfuncties, elk met hun afzonderlijke instellingen zoals wekgeluid en intensiteit van de lamp (0=uit 20=Max). 30 minuten voor de ingestelde wektijd (Standaard zal de wekcyclus 30 minuten bedragen, dit is echter in te stellen door beide wekkerknoppen gelijktijdig in te drukken. Je hebt vervolgens de keuze uit 20, 25, 30, 35 of 40 minuten) begint de lamp te branden en wordt geleidelijk feller. 1 minuut voor de wektijd zal het vooraf ingestelde wekgeluid beginnen te spelen en geleidelijk in volume toenemen. Conclusie: De HF3531 doet wat hij moet doen. Ik word rustiger wakker en voel me beter 's ochtends. Het is een echte aanrader!

Pluspunten

• Modern design
  • Verschillende wek geluiden
  • Nachtlamp
  • 2 wektijden
  • USB poort voor opladen mobiele telefoon

Minpunten

• Toetsen in het donker lastig te vinden
  • Verwarrende toets layout

zoviko 05-12-2017

stijlvolle wake-up light om vrolijk en opgewekt te ontwaken

mooi design wake-up light om opgewekt en vrolijk te ontwaken, instellen is wel even wennen, perfecte nachtlamp en ook de 2 afzonderlijke wektijden zijn heel fijn, helaas ontbreekt de gsm aansluiting om met eigen muziek te ontwaken en ook het uitzetten is vrij moeilijk maar de mooie geluiden en de sfeervolle verlichting maken veel goed!

Pluspunten

• 2 afzonderlijke wektijden
  • fijne nachtlamp
  • stijlvol design
  • mooi geluid en sfeervolle verlichting

Minpunten

• instellen even wennen
  • geen gsm aansluiting om eigen muziek af te spelen
  • moeilijk uit te zetten
  • prijzig

marjorie123 29-11-2017

Mooi en rustig wakker worden

Supermooi vormgegeven wekker. Alle instelling zijn heel logisch en er hoeft eigenlijk geen handleiding bij. Voor alsnog alleen de wake up lamp in combinatie met vogels getest. Ik vind de eerste lichtstand best fel om mee te beginnen. Nachtlamp optie is super.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in te stellen
  • 2 wektijden