SENSORWAKE Geurwekker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SENSORWAKE Geurwekker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Joep 09-09-2018

Fijn apparaat alleen nog niet perfect

Geschreven voor: SENSORWAKE Geurwekker

Het apparaat is fijn word je ook rustig wakker van.
Alleen jammer genoeg de geur werk niet goed genoeg daar wordt ik niet wakker van. Eerste minuut ruik je de geur daarna gaat lampjes branden en laatste 3e minut hoor je geluid afgaan.

Pluspunten

• Rustig wakker worden
  • Compact
  • Je scherm verlichting uit zetten

Minpunten

• 1x wekker
  • Geluid van de wakker is te laag

Arie 27-03-2017

Goede uitvinding

Geschreven voor: SENSORWAKE Geurwekker

Relaxed wakker worden en ineens minder ochtenhumeur door vrouwlief. Mooie bijkomstigheid :-)
Allereerst een snelle service van Mediamarkt. Na een tip kwam ik bij dit apparaat uit.. Een beetje sceptisch in den beginne, maar zonder meer een aanrader. Doet wat het beloofd. Alhoewel ik liever met een nespresso wakker wordt is deze geur van koffie ook erg aantrekkelijk. Je wordt er op een fijne en uitgeruste manier wakker mee. Geen tuut tuut of muziek maar met koffiegeur wakker worden.

Pluspunten

• Relaxed wakker worden
  • minder moe ineens

Minpunten

• Mogen wel wat meer geurtjes bijzitten

Marian 23-03-2017

Mooie grote cijfers, zeer duidelijk display

Geschreven voor: SENSORWAKE Geurwekker

Mooie grote cijfers, zeer duidelijk display en wakker worden met een lekker luchtje is zeer ontspannend.

Pluspunten

• Mooi helder display
  • Grote cijfers

Melanie 22-03-2017

wakker worden met een geurtje :)

Geschreven voor: SENSORWAKE Geurwekker

De Sensor wake nu een aantal dagen in ons bezit, we wouden in eerste instantie een simpele wekker kopen maar naar het zien van de Sensorwake en demonstratie in de winkel hebben we besloten de Sensorwake te kopen. Nu worden we dagelijks wakker met een heerlijke geur en dit is toch anders wakker worden dan met zo'n vervelende peep toon! leuk product uniek idee al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• goed af te lezen display
  • wakker worden met een heerlijke geur
  • mooi design

Minpunten

• 1 kleur

Sharon 03-03-2017

GEweldige nieuwe innovatie!

Geschreven voor: SENSORWAKE Geurwekker

Ik werd gewezen op deze nieuwe "innovatie op het gebied van wakker worden" door een kennis. Wat een fantastische ervaring om met een heerlijke geur wakker te worden. Uiteraard eerst wat voorzichtig enthousiast, maar Sensorwake claimt DE oplossing te hebben om rustig en goed gehumeurd wakker te worden, nou dat kan ik inmiddels beamen. Heb gelijk alle geuren gekocht om ze uit te proberen. De een is aangenamer dan de ander, maar de espresso werkt het beste voor mij. Hulde voor deze mooie uitvinding en kan niet wachten op meer geuren...

Pluspunten

• Geweldige nieuwe uitvinding
  • Chill en rustig wakker worden
  • Mocht de geur je niet wekken,dan licht en zoemer
  • Leuk compact design

Minpunten

• Slechts 4 geuren beschikbaar
  • Met nieuwe capsule ruik je de geur nogal sterk