SENSORWAKE Geurwekker - Reviews

digitaal
Kleuren
wit
Groot display

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Arie 27-03-2017 Product paar dagen in bezit

Goede uitvinding

Relaxed wakker worden en ineens minder ochtenhumeur door vrouwlief. Mooie bijkomstigheid :-)
Allereerst een snelle service van Mediamarkt. Na een tip kwam ik bij dit apparaat uit.. Een beetje sceptisch in den beginne, maar zonder meer een aanrader. Doet wat het beloofd. Alhoewel ik liever met een nespresso wakker wordt is deze geur van koffie ook erg aantrekkelijk. Je wordt er op een fijne en uitgeruste manier wakker mee. Geen tuut tuut of muziek maar met koffiegeur wakker worden.

Pluspunten

• Relaxed wakker worden
  • minder moe ineens

Minpunten

• Mogen wel wat meer geurtjes bijzitten

Marian 23-03-2017 Product paar weken in bezit

Mooie grote cijfers, zeer duidelijk display

Mooie grote cijfers, zeer duidelijk display en wakker worden met een lekker luchtje is zeer ontspannend.

Pluspunten

• Mooi helder display
  • Grote cijfers

Melanie 22-03-2017 Product paar dagen in bezit

wakker worden met een geurtje :)

De Sensor wake nu een aantal dagen in ons bezit, we wouden in eerste instantie een simpele wekker kopen maar naar het zien van de Sensorwake en demonstratie in de winkel hebben we besloten de Sensorwake te kopen. Nu worden we dagelijks wakker met een heerlijke geur en dit is toch anders wakker worden dan met zo'n vervelende peep toon! leuk product uniek idee al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• goed af te lezen display
  • wakker worden met een heerlijke geur
  • mooi design

Minpunten

• 1 kleur

Sharon 03-03-2017 Product paar weken in bezit

GEweldige nieuwe innovatie!

Ik werd gewezen op deze nieuwe "innovatie op het gebied van wakker worden" door een kennis. Wat een fantastische ervaring om met een heerlijke geur wakker te worden. Uiteraard eerst wat voorzichtig enthousiast, maar Sensorwake claimt DE oplossing te hebben om rustig en goed gehumeurd wakker te worden, nou dat kan ik inmiddels beamen. Heb gelijk alle geuren gekocht om ze uit te proberen. De een is aangenamer dan de ander, maar de espresso werkt het beste voor mij. Hulde voor deze mooie uitvinding en kan niet wachten op meer geuren...

Pluspunten

• Geweldige nieuwe uitvinding
  • Chill en rustig wakker worden
  • Mocht de geur je niet wekken,dan licht en zoemer
  • Leuk compact design

Minpunten

• Slechts 4 geuren beschikbaar
  • Met nieuwe capsule ruik je de geur nogal sterk