De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ecomed WL50E, Alarma de Luz, intensidad de luz en 10 niveles, sonidos naturales, radio, alarma y función de repetición op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ron1973 26-01-2017
Ik geef een score 5 omdat het wakeup gedeelte erg uitgebreid is en heel goed voldeed.
Rustig wakker worden of in slaap vallen in 10 stappen.
Even de gebruiksaanwijzing rustig lezen en stap voor stap instellen en het werkt heel goed en makkelijk echter 1 nadeel.
Het scherm, zoals op de foto al is te zien, is blauw opgelicht en als het licht uitgaat is de slaapkamer half verlicht door het felle lcd scherm.
Dat is niet te veranderen en daardoor hebben wij hem terug gebracht.
Als wekker en wakeup light prima maar het scherm moet je wel afdekken anders lig je in het licht.
Het lcd scherm Is dus wel geschikt als nachtlampje als je dat zou willen.

Prima wekker (9) maar te fel lcd scherm (1) en daarom een 5.

Pluspunten

• Veel instel mogelijkheden
  • Veel programma's

Minpunten

• Erg fel LCD scherm