De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony XDRC1DBP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

m.v.d.hout 27-03-2018

binnen 10 minuten defect

Geschreven voor: Sony XDRC1DBP

Helaas, bij het uitproberen van de dimmogelijkheden van het display, gaat het display op zwart en is de radio niet meer te bedienen. Het uitschaekelen van de stroom en het verwijderen van de backup batterij heeft geen enkel effect

Minpunten

• binnen 10 minuten defect

Rob 20-10-2017

Sony XDR-C1DBP .MOOIE KLOkRADIO MINPUNT ZOEKEN NAAR Z.D.R

Geschreven voor: Sony XDRC1DBP

Mooi apparaat wel ik vind deze klokradio mooi je kunt je telefoon er mee opladen handig met u.s.b .

Pluspunten

• ACHT

Minpunten

• Een

Laurens P 29-04-2017

Probleem met wektijd instelling

Geschreven voor: Sony XDRC1DBP

Qua informatie voorziening de topper onder de DAB+ wekkerradio's. Beide wektijden zijn direct afleesbaar op het scherm als ze ingeschakeld worden. Tijdaflezing voldoende groot en helderheid instelbaar. Geluid vrij schel.
Echter: uit de doos kon ik de wektijd in eerste instantie niet instellen. Een dag later wel weer. Na verloop van tijd kon de wektijd niet meer ingesteld/veranderd worden. Hoogst irritant voor een wekker!! Software bug? Na drie weken weer naar winkel teruggebracht en tegoedbon gekregen. Andere DAB+ radio aangeschaft met wekfunctie.

Pluspunten

• Wektijden direct zichtbaar
  • Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Schel geluid
  • Vervelende wektijd fout

judo 13-07-2016

snel kapot

Geschreven voor: Sony XDRC1DBP

Was zeer tevreden, totdat hij na drie weken kapot ging. Wektijd was niet meer in te stellen, als hij op de sleeptimer stond, begon hij uit zichzelf stations te scannen, etc. Is nog steeds bij Sony. Erg jammer allemaal.