Tangent Duo Clock Radio - Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tangent Duo Clock Radio - Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

wouter3 03-01-2010

Ik was op zoek naar een mooie wekkerradio. Een van de voorwaarden was dat de geluidskwaliteit goed moest zijn, en dat het alarm simpel in te stellen zou zijn. Deze Tangent voldoet in beide uitstekend. Geen uitgebreide opties, maar recht toe recht aan.

Het enige nadeel voor mij is dat de tijd in de nacht niet af te lezen is, ook niet door bijvoorbeeld op een knop te drukken ofzo. Dat laatste was wel handig geweest.

Er zijn voor hetzelfde bedrag wel veel uitgebreidere wekkerradio's te vinden met ipod dockingstations, 20 voorkeurs instellingen, meerdere alarmen en dimbare displays etc. Deze Tangent blinkt echter uit door zijn eenvoud en wat hij kan, doet hij dan ook erg goed.

Eric.D 01-01-2010

Mooi design, perfecte geluidskwaliteit en mooi afgewerkt. Jammer dat bij het ontwerp geen verlichting in het klokje is aangebracht. Radio is ook simpel op een externe antenne aan te sluiten zodat er nog meer zenders te ontvangen zijn. Geen spijt van deze aankoop