Lenco Wellness clock radio CRW-1 - Reviews

FM, AM

5,8

Piet9691 28-08-2010 Product paar dagen in bezit

4,2
Dit is geen goed doordacht product. Het ziet er geinig uit. Maar door de ronde vorm kun je niet meer goed op de tast de juiste knoppen vinden. Verder ligt de display veel te ver naar achteren en is daardoor alleen goed leesbaar als je op gelijke hoogte ligt met het apparaat. Het kleurenspel waarmee je gewekt wordt, daar moet je van houden. Ik denk dat de lol daar snel van af is want het heeft verder geen functie zoals bij wake-up lights. Verwacht ook niet veel van de 3 geluiden die een alternatief moeten vormen voor de zoemer. De vogelgeluiden zijn wel redelijk geslaagd. Maar dat het ene geluid een waterval en het andere bubbels moesten voorstellen, moest ik lezen uit de handleiding. Ten slotte is de display veel te fel, ook in de dimstand. Het is of je met een zaklantaarn in je gezicht geschenen wordt. Je kunt de display ook uitzetten. Hij springt automatisch aan als de wekker afgaat. Misschien iets voor mensen die tussendoor nooit wakker worden?

Dit apparaat gaat terug naar de winkel!

Aerdna74 21-08-2010 Product paar dagen in bezit

Na anderhalve week heb ik deze wekkerradio terug gebracht naar de winkel.
Als eerst vond ik het display in de dimstand nog veel te fel. Daarnaast liep de wekker na zes dagen al vijf minuten achter.