Philips HF3506/05 Wake-up Light - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3506/05 Wake-up Light op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Sanne 08-08-2019

Fijne, warme wake up lamp

De lamp is goed en makkelijk te bedienen. Mooie warme kleurkeuzes. Als leuke extra optie is de radio functie, je kan dus wakker worden met de radio. Tevens ook genoeg andere geluiden aanwezig om als wakker wordt geluid te kiezen. De kleurkeuzes zijn ook ruim voldoende. Lamp staat stevig. Voor 's nachts is het lichtniveau van de tijd aan te passen, ook kan je het helemaal uitzetten zodat je niks geen last hebt van licht naast je. Goed geluid.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • goed geluid
  • Warme kleurkeuzes
  • makkelijke bediening

MJA 28-02-2017

Kan beter

Heerlijk om wakker te worden met licht ipv herrie. De vormgeving is leuk, makkelijk te bedienen. Echter vindt ik het jammer dat het licht als nachtlampje niet te dimmen is, is erg fel. Daarnaast Kun je de cijfers op de display maar minimaal dimmen waardoor er nog erg veel licht vanaf komt in een donkere slaapkamer. Dat maakt dat ik deze wekker wat teleurstellend vind.

Pluspunten

• Leuke vormgeving
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Licht minimaal te dimmen
  • Komt veel licht van cijfers af

Willwake 12-10-2016

Lekker wakkerworden

Het opkomende licht maakt dat je niet zo abrupt wakker word. Het paniekmoment naar de afgaande wekker is nu niet aanwezig. Je wordt vanzelf wakker door het licht.

Vogelgeluiden mogen van mij iets minder druk beginnen.

Pluspunten

• Ontspannen wakker worden
  • Goed product

Minpunten

• vogelgeluiden iets te druk en eentonig

Sue 12-10-2016

Rustgevend wakker worden

Mijn oude wekker had het begeven, daarom tijd voor een nieuwe wekker. Na wat rondzoeken op het internet kwam ik uit op de Philips wake up light.

Het uiterlijk van de wake up light vond ik er wat goedkoop uit zien, dit is eigenlijk het enige minpunt dat ik op dit moment weet te bedenken.

De wekker heeft 2 natuur geluiden ingebouwd om de gebruiker te wekken, naast dit is het mogelijk om FM af te spelen als wek geluid. Ongeveer 15 minuten voor de tijd dat je gewekt dient te worden gaat een led lamp (felheid is in 10 niveaus in te stellen) rondom de wekker branden om je rustgevend wakker te kunnen maken.

Het is me opgevallen dat ik 9 van de 10 keer wakker werd door het licht wat veel fijner wakker worden is. Je hebt daarnaast ook het gevoel dat je veel energieker erdoor wakker word gezien je niet per direct gewekt word. Ik ben maar al tevreden over dit product.

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • Veel instelbaar

Minpunten

• Goedkoop uiterlijk

Mrnn28 09-10-2016

Fraai design, rustig wakker worden

Heerlijke wekker, voordeel dat je je smartphone niet meer nodig hebt in je slaapkamer. Fijne manier van wakker worden: licht in combinatie met geluid. Helaas is er weinig geluidskeuze, dat vind ik een minpunt. Het design is prachtig. Strak en makkelijke bediening. Helaas heeft deze wake-up light geen 'in slaap val' functie, maar dit is een mooie basis versie.

• Mooi licht
  • Prettig wakker worden

Minpunten

• Weinig geluidskeuze
  • Geen zonsondergang simulatie

wil09 09-10-2016

Fijne wekker

Sinds de aanschaf van de wake-up light heb ik een stuk minder moeite om op te staan. Op deze manier word je een stuk natuurlijker wakker, zeker nu de donkere periode nu aanbreekt. Zeker een aanrader. Wel vind ik het een nadeel dat je maar 1 wektijd kunt instellen. Ik vind het altijd een fijn idee dat ik zeker weet dat er nog een 'back-up' is.

Timmeahh 08-10-2016

Ideaal voor mensen met opstartproblemen

Zalige manier van wakker worden, met een soort van kunstmatige zonsopgang en natuurgeluiden. Bediening vergt wel enigszins gewenning (kreeg het voor elkaar om 's ochtends steeds de wekker compleet te resetten), maar eenmaal gewend makkelijk in gebruik. Het gebrek aan abrupt wakker worden zorgt voor een minder gestresst gevoel ('s ochtends), de licht intensiteit is zelfs naar persoonlijke voorkeur in te stellen. Zoals je van Philips verwacht heeft het een leuk design en voelt kwalitatief goed aan. Zeer tevreden!

• Kwaliteit

Minpunten

• Gebruiksgemak

joella 08-10-2016

Fijn product, makkelijker om op te staan

Zelf maak ik nu ongeveer een week gebruik van de Philips Wake-Up Light. Mijn interesse in het product kwam voort uit het feit dat ik in de ochtend moeite heb met opstaan. Wat ik heb ervaren door het gebruik van de Wake-Up Light is doordat de kamer wordt verlicht je niet zo snel geneigd bent je nog een keer om te draaien en verder te slapen. Hierdoor was het wel degelijk makkelijker om op te staan. Al is het de vraag of ik daadwerkelijk ook energieker opsta. Het product is verder prettig te bedienen en bijkomende voordelen zijn dat het zowel gebruikt kan worden als nachtlamp, radio en wekker

Pluspunten

• vormgeving
  • multifunctioneel
  • makkelijk te bedienen

Cobo 03-10-2016

Ontspannen wakker worden

Ik merk dat ik door het gebruik van de Wake-up Light makkelijker wakker wordt. Heb geen behoeft meer om mijn wekker op de sluimer functie te zetten zodat ik nog 10 minuutjes langer kan blijven liggen maar kan gelijk opstaan. Prettig wakker worden met het licht dat langzaamaan feller wordt

Pluspunten

• Ontspannen wakker worden
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• geen batterij back up
  • prijs/ kwaliteit te duur
  • Alarm iedere dag opnieuw instellen