Philips HF3506/05 - Reviews

Opties
snooze-functie
Snooze functie
Aantal keren alarm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3506/05 op Kieskeurig.nl.

Sanne 08-08-2019

Fijne, warme wake up lamp

Geschreven voor: Philips HF3506/05

De lamp is goed en makkelijk te bedienen. Mooie warme kleurkeuzes. Als leuke extra optie is de radio functie, je kan dus wakker worden met de radio. Tevens ook genoeg andere geluiden aanwezig om als wakker wordt geluid te kiezen. De kleurkeuzes zijn ook ruim voldoende. Lamp staat stevig. Voor 's nachts is het lichtniveau van de tijd aan te passen, ook kan je het helemaal uitzetten zodat je niks geen last hebt van licht naast je. Goed geluid.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • goed geluid
  • Warme kleurkeuzes
  • makkelijke bediening

MJA 28-02-2017

Kan beter

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Heerlijk om wakker te worden met licht ipv herrie. De vormgeving is leuk, makkelijk te bedienen. Echter vindt ik het jammer dat het licht als nachtlampje niet te dimmen is, is erg fel. Daarnaast Kun je de cijfers op de display maar minimaal dimmen waardoor er nog erg veel licht vanaf komt in een donkere slaapkamer. Dat maakt dat ik deze wekker wat teleurstellend vind.

Pluspunten

• Leuke vormgeving
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Licht minimaal te dimmen
  • Komt veel licht van cijfers af

Sue 12-10-2016

Rustgevend wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Mijn oude wekker had het begeven, daarom tijd voor een nieuwe wekker. Na wat rondzoeken op het internet kwam ik uit op de Philips wake up light.

Het uiterlijk van de wake up light vond ik er wat goedkoop uit zien, dit is eigenlijk het enige minpunt dat ik op dit moment weet te bedenken.

De wekker heeft 2 natuur geluiden ingebouwd om de gebruiker te wekken, naast dit is het mogelijk om FM af te spelen als wek geluid. Ongeveer 15 minuten voor de tijd dat je gewekt dient te worden gaat een led lamp (felheid is in 10 niveaus in te stellen) rondom de wekker branden om je rustgevend wakker te kunnen maken.

Het is me opgevallen dat ik 9 van de 10 keer wakker werd door het licht wat veel fijner wakker worden is. Je hebt daarnaast ook het gevoel dat je veel energieker erdoor wakker word gezien je niet per direct gewekt word. Ik ben maar al tevreden over dit product.

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • Veel instelbaar

Minpunten

• Goedkoop uiterlijk

Mrnn28 09-10-2016

Fraai design, rustig wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Heerlijke wekker, voordeel dat je je smartphone niet meer nodig hebt in je slaapkamer. Fijne manier van wakker worden: licht in combinatie met geluid. Helaas is er weinig geluidskeuze, dat vind ik een minpunt. Het design is prachtig. Strak en makkelijke bediening. Helaas heeft deze wake-up light geen 'in slaap val' functie, maar dit is een mooie basis versie.

• Mooi licht
  • Prettig wakker worden

Minpunten

• Weinig geluidskeuze
  • Geen zonsondergang simulatie

wil09 09-10-2016

Fijne wekker

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Sinds de aanschaf van de wake-up light heb ik een stuk minder moeite om op te staan. Op deze manier word je een stuk natuurlijker wakker, zeker nu de donkere periode nu aanbreekt. Zeker een aanrader. Wel vind ik het een nadeel dat je maar 1 wektijd kunt instellen. Ik vind het altijd een fijn idee dat ik zeker weet dat er nog een 'back-up' is.

Cobo 03-10-2016

Ontspannen wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Ik merk dat ik door het gebruik van de Wake-up Light makkelijker wakker wordt. Heb geen behoeft meer om mijn wekker op de sluimer functie te zetten zodat ik nog 10 minuutjes langer kan blijven liggen maar kan gelijk opstaan. Prettig wakker worden met het licht dat langzaamaan feller wordt

Pluspunten

• Ontspannen wakker worden
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• geen batterij back up
  • prijs/ kwaliteit te duur
  • Alarm iedere dag opnieuw instellen

Anoniem 17-12-2020

Low budget

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Wat niemand me heeft verteld in welke review dan ook is dat hier alleen een pieper in zit ! Word ik nog wakker van een wekker geluid. Wat een teleurstelling. een radio had leuk geweest maar ala. Ik had minimaal een vogel geluidje verwacht . Hij gaat terug !

Anoniem 31-10-2020

Doet gewoon wat je ervan verwacht, typisch Philips

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Degelijk, netjes afgewerkt, geen overbodige functies, praktische bediening en oogt ook nog eens stijlvol.

Early Riser 29-09-2020

Doet z'n/haar werk

Geschreven voor: Philips HF3506/05

's morgens opstaan wordt een stuk gemakkelijker. Geen rare geluiden (radio of natuur) gewoon: als de zon het niet doet, de Philips wake-up light wel :-)

Cynthiavannie 29-07-2020

Relaxed wakker worden!

Geschreven voor: Philips HF3506/05

De Wake-up light is echt een fantastisch alternatief voor de irritante harde piepende wekker. Op een natuurlijke manier wakker worden door het langzaam, steeds lichter wordende lamp. Mocht je daar dan toch doorheen slapen dan wordt je zachtjes gewekt door vogelgeluiden. Ik ben totaal geen ochtendmens en had niet verwacht dat ik van het licht wakker zal worden, maar tot mijn verbazing ben ik vaak al wakker voordat de vogelgeluiden komen. Kortom, fantastisch product!

Lucas076 21-07-2020

Wake-up light geeft een heerlijk begin van de dag!

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Het wakker worden met deze wake-up light is heerlijk, je kunt hem ook eenvoudig instellen en vaak gebruiken. Ik vind de vormgeving ervan alleen echt niet mooi. Dit wist ik bij aankoop natuurlijk al, maar het is me eigenlijk een doorn in het oog.

Bij nader inzien zou ik eerder gaan voor HUE lampen als wake-up lights.

Anoniem 16-05-2020

Goedkope versie met weinig opties

Geschreven voor: Philips HF3506/05

We hadden voorheen een oudere versie met iPod. Helaas begaf deze het. Bij ontvangst viel op dat dit een goedkope plastic versie is. De oudere was van glas. Doordat er weinig opties op de klok zitten konden we de cijfers in de nacht niet dimmen. Uiteindelijk weinig geslapen door het vele licht van de cijfers. Wij hebben weer een duurdere glazen wekker van Philips wake up light aangeschaft.

Aquarius64 16-04-2020

Mooi design en uitgerust wakker worden.

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Heb vanaf het begin al een wake-up Light, Het oude model was groot en dit model heeft een mooi design en is een aanwinst voor de slaapkamer.

Fross 18-11-2019

Aangenaam wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Aangeschaft omdat ik iets anders wilde dan een recht toe recht aan wekkerradio.
Eenvoudige bediening.

van Wijk 10-11-2019

prettiger wakker met philipas wake-up light

Geschreven voor: Philips HF3506/05

ik heb deze gekocht voor mijn studerende zoon die slecht wakker wordt. Hij wordt nu beter en sneller wakker en ik ook minder duf.
Ik had de wakeup light zelf ook uitgeprobeerd en was zo tevreden dat ik voor zowel mijn man al mijzelf ook een eenvoudiger versie heb aangeschaft. Ik wordt nu voor de piep al wakker.

ron2011 04-09-2019

werkt uitstekend

Geschreven voor: Philips HF3506/05

werkt uitstekend - bij mijn vorig toestel gaf het geluid er de brui aan na meer dan 5 jaren goed gewekt te hebben.

Ambu66 14-07-2019

Geweldig product

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Ben zeer tevreden met deze wekker.
Mijn vrouw had er al 1 en zij werd er uitgeruster wakker.
Ik heb het ook geprobeerd en het werkt echt.

joosekoos 06-04-2018

Subliem ! Een enorme aanrader

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Op tijd en vrolijk wakker worden met deze wekker raad ik iedereen aan die moeite heeft met opstaan met een standaard wekker. Het licht benaderd heel goed het ochtendgloren.

petiflamand 05-12-2017

Problème de tactile pour certaine personne

Geschreven voor: Philips HF3506/05

J' ai offert ce réveil a ma femme pour son anniversaire , depuis le 24/10 quand le réveil ce mes en route elle appuies pour faire fonctionner le snoze qui ne fonctionne pas.
Je me retourne et fait le même chose qu'elle et cela fonctionne.
On arrive pas a comprendre .

HAS1 30-10-2017

fraai design,en makkelijk te installeren

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Zeer gemakkelijk te installeren en in tegenstelling wat sommige kopers schrijven, is het licht makkelijk te dimmen en is niet de slaapkamer vol licht ,moeten beter lezen !!!,links opzij zit licht dimmer.