Philips HF3506/05 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3506/05 op Kieskeurig.nl.

Sanne 08-08-2019

Fijne, warme wake up lamp

Geschreven voor: Philips HF3506/05

De lamp is goed en makkelijk te bedienen. Mooie warme kleurkeuzes. Als leuke extra optie is de radio functie, je kan dus wakker worden met de radio. Tevens ook genoeg andere geluiden aanwezig om als wakker wordt geluid te kiezen. De kleurkeuzes zijn ook ruim voldoende. Lamp staat stevig. Voor 's nachts is het lichtniveau van de tijd aan te passen, ook kan je het helemaal uitzetten zodat je niks geen last hebt van licht naast je. Goed geluid.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • goed geluid
  • Warme kleurkeuzes
  • makkelijke bediening

MJA 28-02-2017

Kan beter

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Heerlijk om wakker te worden met licht ipv herrie. De vormgeving is leuk, makkelijk te bedienen. Echter vindt ik het jammer dat het licht als nachtlampje niet te dimmen is, is erg fel. Daarnaast Kun je de cijfers op de display maar minimaal dimmen waardoor er nog erg veel licht vanaf komt in een donkere slaapkamer. Dat maakt dat ik deze wekker wat teleurstellend vind.

Pluspunten

• Leuke vormgeving
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Licht minimaal te dimmen
  • Komt veel licht van cijfers af

Sue 12-10-2016

Rustgevend wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Mijn oude wekker had het begeven, daarom tijd voor een nieuwe wekker. Na wat rondzoeken op het internet kwam ik uit op de Philips wake up light.

Het uiterlijk van de wake up light vond ik er wat goedkoop uit zien, dit is eigenlijk het enige minpunt dat ik op dit moment weet te bedenken.

De wekker heeft 2 natuur geluiden ingebouwd om de gebruiker te wekken, naast dit is het mogelijk om FM af te spelen als wek geluid. Ongeveer 15 minuten voor de tijd dat je gewekt dient te worden gaat een led lamp (felheid is in 10 niveaus in te stellen) rondom de wekker branden om je rustgevend wakker te kunnen maken.

Het is me opgevallen dat ik 9 van de 10 keer wakker werd door het licht wat veel fijner wakker worden is. Je hebt daarnaast ook het gevoel dat je veel energieker erdoor wakker word gezien je niet per direct gewekt word. Ik ben maar al tevreden over dit product.

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • Veel instelbaar

Minpunten

• Goedkoop uiterlijk

Mrnn28 09-10-2016

Fraai design, rustig wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Heerlijke wekker, voordeel dat je je smartphone niet meer nodig hebt in je slaapkamer. Fijne manier van wakker worden: licht in combinatie met geluid. Helaas is er weinig geluidskeuze, dat vind ik een minpunt. Het design is prachtig. Strak en makkelijke bediening. Helaas heeft deze wake-up light geen 'in slaap val' functie, maar dit is een mooie basis versie.

• Mooi licht
  • Prettig wakker worden

Minpunten

• Weinig geluidskeuze
  • Geen zonsondergang simulatie

wil09 09-10-2016

Fijne wekker

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Sinds de aanschaf van de wake-up light heb ik een stuk minder moeite om op te staan. Op deze manier word je een stuk natuurlijker wakker, zeker nu de donkere periode nu aanbreekt. Zeker een aanrader. Wel vind ik het een nadeel dat je maar 1 wektijd kunt instellen. Ik vind het altijd een fijn idee dat ik zeker weet dat er nog een 'back-up' is.

Cobo 03-10-2016

Ontspannen wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Ik merk dat ik door het gebruik van de Wake-up Light makkelijker wakker wordt. Heb geen behoeft meer om mijn wekker op de sluimer functie te zetten zodat ik nog 10 minuutjes langer kan blijven liggen maar kan gelijk opstaan. Prettig wakker worden met het licht dat langzaamaan feller wordt

Pluspunten

• Ontspannen wakker worden
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• geen batterij back up
  • prijs/ kwaliteit te duur
  • Alarm iedere dag opnieuw instellen

J & J 30-03-2021

Prettige wake-up Light-wekker voor een leuke prijs

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Het is prettig wakker worden met deze wekker. Hij is gemakkelijk te bedienen, doet wat er beloofd wordt en dat voor een leuke prijs.
Jammer is wel dat er geen plek is voor een batterij voor back-up bij stroomuitval.

Centje88 19-03-2021

Prima basic model

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Ik heb deze cadeau gedaan nadat ik zelf een duurdere versie gekocht had. Je word rustig wakker van het licht en je kan zelf de sterkte in stellen. Prima basic model. Radio werkt ook prima! Kort om degene die m heeft gekregen is zeer te spreken over deze wekker!

Halsema2 11-02-2021

Met en op tijd in en uit bed!

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Mooie en goed klok en wekker. Deze klok is goed in te stellen in licht sterkte in zowel het wekken als het klok display. Het enige nadeel van deze klok is als de stroom even wegvalt, de klok opnieuw moet worden ingesteld. Kan dus wat ik laatst heb meegemaakt bij een minuscuul stroomnet dipje verkeerd uitpakken en je niet op tijd wordt gewekt.

Buysse 04-02-2021

Fijne wake up light

Geschreven voor: Philips HF3506/05

In het verleden een wake-up light gehad, maar waren we minder tevreden over. Het relais klikte duidelijk hoorbaar en de intensiteit kon niet goed worden aangepast. Het tikje om de lamp aan te zetten is nu weg, waarschijnlijk door Solid state relais of LED driver die dit slimmer doet. Verder kan de display gedimd worden, wat eerder als hinderlijk ervaren werd. We moeten alleen nog even uitzoeken of we de tijd die hij aangaat voor het wakker worden ook kan variereren, het halve uur dat je nu vroeger wakker wordt is wat veel. Moeten we de handleiding nog eens goed op naslaan hiervoor, of misschien kan een forum medewerker ons vertellen hoe dit mogelijk is?

Anoniem 17-12-2020

Low budget

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Wat niemand me heeft verteld in welke review dan ook is dat hier alleen een pieper in zit ! Word ik nog wakker van een wekker geluid. Wat een teleurstelling. een radio had leuk geweest maar ala. Ik had minimaal een vogel geluidje verwacht . Hij gaat terug !

Anoniem 31-10-2020

Doet gewoon wat je ervan verwacht, typisch Philips

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Degelijk, netjes afgewerkt, geen overbodige functies, praktische bediening en oogt ook nog eens stijlvol.

Early Riser 29-09-2020

Doet z'n/haar werk

Geschreven voor: Philips HF3506/05

's morgens opstaan wordt een stuk gemakkelijker. Geen rare geluiden (radio of natuur) gewoon: als de zon het niet doet, de Philips wake-up light wel :-)

Cynthiavannie 29-07-2020

Relaxed wakker worden!

Geschreven voor: Philips HF3506/05

De Wake-up light is echt een fantastisch alternatief voor de irritante harde piepende wekker. Op een natuurlijke manier wakker worden door het langzaam, steeds lichter wordende lamp. Mocht je daar dan toch doorheen slapen dan wordt je zachtjes gewekt door vogelgeluiden. Ik ben totaal geen ochtendmens en had niet verwacht dat ik van het licht wakker zal worden, maar tot mijn verbazing ben ik vaak al wakker voordat de vogelgeluiden komen. Kortom, fantastisch product!

Lucas076 21-07-2020

Wake-up light geeft een heerlijk begin van de dag!

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Het wakker worden met deze wake-up light is heerlijk, je kunt hem ook eenvoudig instellen en vaak gebruiken. Ik vind de vormgeving ervan alleen echt niet mooi. Dit wist ik bij aankoop natuurlijk al, maar het is me eigenlijk een doorn in het oog.

Bij nader inzien zou ik eerder gaan voor HUE lampen als wake-up lights.

Anoniem 16-05-2020

Goedkope versie met weinig opties

Geschreven voor: Philips HF3506/05

We hadden voorheen een oudere versie met iPod. Helaas begaf deze het. Bij ontvangst viel op dat dit een goedkope plastic versie is. De oudere was van glas. Doordat er weinig opties op de klok zitten konden we de cijfers in de nacht niet dimmen. Uiteindelijk weinig geslapen door het vele licht van de cijfers. Wij hebben weer een duurdere glazen wekker van Philips wake up light aangeschaft.

Aquarius64 16-04-2020

Mooi design en uitgerust wakker worden.

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Heb vanaf het begin al een wake-up Light, Het oude model was groot en dit model heeft een mooi design en is een aanwinst voor de slaapkamer.

Fross 18-11-2019

Aangenaam wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3506/05

Aangeschaft omdat ik iets anders wilde dan een recht toe recht aan wekkerradio.
Eenvoudige bediening.

van Wijk 10-11-2019

prettiger wakker met philipas wake-up light

Geschreven voor: Philips HF3506/05

ik heb deze gekocht voor mijn studerende zoon die slecht wakker wordt. Hij wordt nu beter en sneller wakker en ik ook minder duf.
Ik had de wakeup light zelf ook uitgeprobeerd en was zo tevreden dat ik voor zowel mijn man al mijzelf ook een eenvoudiger versie heb aangeschaft. Ik wordt nu voor de piep al wakker.

ron2011 04-09-2019

werkt uitstekend

Geschreven voor: Philips HF3506/05

werkt uitstekend - bij mijn vorig toestel gaf het geluid er de brui aan na meer dan 5 jaren goed gewekt te hebben.