Sony ICF-C1T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ICF-C1T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob Schmidt 20-11-2018

Blijft neit op de zender staan!

Geschreven voor: Sony ICF-C1T

Dit mijn 2e SonyICF-C1T. Alles werkt, maar de wekker radio loopt steeds van de zender af en dat werkt dus niet. Al een paar keer verslapen. Ik ga hem terugbrengen!

Pluspunten

• Instellen
  • Dimmen

Minpunten

• Wekkerradio verloopt van de zender

Beehrtje 16-01-2018
  • Product gekregen

Mooi uiterlijk maar we(r)kt niet!

Geschreven voor: Sony ICF-C1T

Ziet er mooi uit maar we(r)kt slecht. De FM zenders verlopen steeds waardoor je sochtends alleen maar ruis hebt als wekradio. Jammer, want de dubbele wektijd, snooze functie en het mooie design maakte hem wel aantrekkelijk.
Inmiddels een hele andere gekocht. Nog geen ervaring om review te schrijven.)

Pluspunten

Minpunten

• Loopt vd zender af dus wekt niet!!

nar 07-06-2016

Fijne wekker

Geschreven voor: Sony ICF-C1T

Fijne wekker. Makkelijk te bedienen. Scherm is dimbaar maar blijft wel ook op de laagste stand wat licht afgeven in de kamer. Minder in vergelijking met andere wekkers.
Fijne manier van wakker worden met een zachte piep die in volume en frequentie toeneemt.

Joke 27-05-2016

Duidelijke wekker

Geschreven voor: Sony ICF-C1T

De Sony wekkerradio is makkelijk bedienbaar met duidelijk afleesbaar display, dat in helderheid kan worden aangepast naar behoefte. De klok stelt zich automatisch in op de juiste tijdzone en de zomer- en wintertijd gaan eveneens automatisch. Handig is dat er een dubbele alarmfunctie opzit. A en B. Wat betreft het alarmgeluid kan gekozen worden uit een zoemer of radio.
Bij daglicht is het display ook heel goed leesbaar, dat was bij mijn vorige wekker niet het geval.
Kortom, ik ben er erg blij mee.