Philips HF3505/01 - Reviews

Opties
display, snooze-functie
Klok functie
Snooze functie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3505/01 op Kieskeurig.nl.

putio 16-08-2014

me oude wake up light Philips HF3470 deed het niet meer de knopjes werkte niet meer
toen deze besteld wat een top ding handig in gebruik makkelijk instellen tot nu toe erg positief

Yvette80 19-02-2019

Dit had ik veel eerder moeten kopen!

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Mooi design, even uitvogelen hoe de bediening en instellingen werken, maar dan ook een topproduct. Ik kon altijd moeilijk opstaan, dat is nu voorbij. Ik word nu uitgeruster en vrolijker wakker. Zeker een aanrader!

Yvel 14-11-2018

aangenaam ontwaken

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Mooi compact design. Manier van instellen (zonder bijgeleverde manual te lezen) is even uitproberen maar na een paar keer uitproberen en heen en weer klikken gaat t heel gevoelsmatig. Voor de digibeten onder ons misschien wat meer werk. Vogeltjes geluid is erg fijn maar speakers van slechte kwaliteit: hoor gekraak bij hoge tjilp geluidjes.
Je ontwaakt echt heel langzaam en daarom volgens mij ook eerder 'helemaal' wakker: heb nog geen snooze gebruikt. Ja 1x keer maar dat was om te testen of het licht dan ook weer uit ging. Niet dus.
Ben er erg blij mee!

JeSp 26-05-2018

Mooi en effectief maar bediening kan beter

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Mooi en compact design. Met “zonsopgang” wakker worden is erg prettig. Instellingen (met name alarm) is lastig.
Voldoet ruim aan de wens.

joosekoos 06-04-2018

Subliem ! Een enorme aanrader

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Op tijd en vrolijk wakker worden met deze wekker raad ik iedereen aan die moeite heeft met opstaan met een standaard wekker. Het licht benaderd heel goed het ochtendgloren.

trentwatcher48 10-03-2018

Schitterend disign, waardeloos gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Als industrieel ontwerper wordt ik blij van dit fraaie product.
In die hoedanigheid weet ik ook dat het ontwerp nimmer mag prevaleren boven functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid.
De bedieningstoetsen zitten verborgen achter het fraaie front waardoor de bediening van het toch al nodeloos ingewikkelde menu irritant is.
In de praktijk kom onbedoelde aanraking der toetsen maar al te vaak voor, waardoor op ongelegen momenten "rustgevend" licht en dito "gezellig" vogel gesnater ons doorgaans goede humeur ernstig bedreigt.

Nu de tuning van de radio ook nog capriolen vertoont weet ik het zeker: Ik betreur de aankoop van dit bepaald niet goedkope apparaat ten zeerste.

Een "afrader" dus..

Hansdk 20-12-2017

Zeer goed product

Geschreven voor: Philips HF3505/01

De wake up light is een verademing voor mij en mijn vrouw! Ondanks dat we korte nachten hebben worden we op een rustige manier wakker sochtends. Er zitten veel functies op de wake up light, zoals de wekker, fm radio, nacht lampje en een grotere en fellere lamp. Vooral het nachtlampje is heel handig en zorgt er niet gelijk voor dat heel het huis wakker is. Het gebruiksgemak is zeer goed! Ik moet zelf zeggen dat ik de nieuwste versie van de wake up light wat moderner en mooier vind. Al met al een heel goed product, wat absoluut doet wat het beloofd! Wij kunnen niet meer zonder!!

frankje1979 14-12-2017

hij werkt geweldig

Geschreven voor: Philips HF3505/01

ik was heel sceptisch maar moet zeggen ben helemaal omgeslagen het is een super ding wordt uitgerust wakker.

InsiderBerry 07-12-2017

Rustiger wakker worden met Phillips!

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Inleiding: Aangezien ik geen ochtendmens ben was het voor mij altijd pittig om 's morgens vroeg op te moeten staan. Na vele experimenten met verschillende wekkers (radio/cd spelers) kreeg ik 6 jaar geleden de Phillips HF3485 voor mijn verjaardag. Het was onmiddellijk een succes. Ik werd rustiger wakker en had ook het gevoel beter uitgeslapen te zijn. Aangezien de HF3485 gebruik maakt van een halogeen lamp werd het apparaat meestal na korte tijd al vrij heet. Daarnaast heb ik de lamp al eens moeten vervangen. Toen ik de kans kreeg om via The Insiders een nieuwe variant van de Wake-up Light te kunnen gaan testen heb ik dankbaar gebruik gemaakt van deze kans. Uiterlijk en bediening: De lamp kenmerkt zich door ronde vormen. Dat geeft de lamp een moderne uitstraling. Ondanks het gebruik van plastic aan de buitenzijde voelt de lamp luxe aan. Dit komt mede door het gewicht, wanneer je de lamp vast houdt voelt het kwalitatief hoogwaardig. De voorkant en achterkant van de lamp zijn van plexiglas, hier tussenin zit een strook normaal wit kunststof welke de fysieke knoppen huisvest. Deze knoppen worden gebruikt voor het in en uitschakelen van de twee aanwezige wekkerstanden, het in en uitschakelen van de inslaapfunctie, in en uitschakelen plus volumeregeling van de radio en het in en uitschakelen plus intensiteit regeling van de lamp. Onderaan de lamp zitten 4 aanraakgevoelige knoppen welke toegang geven tot het menu met verdere instellingen waaronder de opties van beide wekkers, de tijd, het wekgeluid en de helderheid van het schermpje. Wanneer de radio is ingeschakeld kun je via de buitenste twee aanraakgevoelige knoppen de frequentie verlagen of verhogen om de juiste zender te vinden. Instellingen en gebruik: Ik heb de Philips HF3531 nu enkele dagen in gebruik en het bevalt me prima. Je hebt de mogelijkheid tot het instellen van 2 wekkerfuncties, elk met hun afzonderlijke instellingen zoals wekgeluid en intensiteit van de lamp (0=uit 20=Max). 30 minuten voor de ingestelde wektijd (Standaard zal de wekcyclus 30 minuten bedragen, dit is echter in te stellen door beide wekkerknoppen gelijktijdig in te drukken. Je hebt vervolgens de keuze uit 20, 25, 30, 35 of 40 minuten) begint de lamp te branden en wordt geleidelijk feller. 1 minuut voor de wektijd zal het vooraf ingestelde wekgeluid beginnen te spelen en geleidelijk in volume toenemen. Conclusie: De HF3531 doet wat hij moet doen. Ik word rustiger wakker en voel me beter 's ochtends. Het is een echte aanrader!

Mikey19800 05-12-2017

Mooi product doet waar het voor bedoeld is

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Ik vind de HF3531 een mooi design hebben en misstaat zeker niet op het nachtkastje. Je kan 7 verschillende geluiden instellen om mee wakker te worden. Varierend van vogeltjes die fluiten tot rustgevende yogamuziek. Ook is het mogelijk met de FM radio aan wakker te worden. 30 min voor de wekker afgaat begint het licht van de lamp zachtjes aan te gaan. Deze is op het felst als de wekker gaat. De maximale felheid kan je instellen. Ik heb hem niet op zijn felst staan. Doordat het licht langzaam aangaat lijk je rustiger wakker te worden. (Nabootsing van de zonsopgang) Ik moet zeggen dat ik dit erg prettig vind en ik word ook meer uitgerust wakker. Het geluid van de wekker begint ook zachtjes en word langzaam aan steeds harder. Er zitten ook nog andere opties op zoals een usb poort aan de achterkant van de lamp, voor het opladen van een telefoon. Erg handig als je weinig stopcontacten op je slaapkamer hebt. Je kan twee tijdstippen voor het alarm erop zetten. Als je twee keer op de bovenkant drukt heb je een nachtlampje. Deze is net fel genoeg mocht je even naar het toilet moeten. Maar niet zo fel dat mijn partner er wakker van word. Wat ik ook erg prettig vind is dat de cijfers van de tijd minder fel zijn als het donker is in de kamer en feller worden bij meer licht. Zo is het altijd duidelijk te lezen maar heb je er geen last van als je wil slapen. De lamp heeft ook een inslaap functie. Hierbij begint het licht fel en word het langzaam minder fel net als de ondergaande zon. Dit kan ook met rustgevend geluid erbij. Al met al ben ik heel positief over dit apparaat. Als ik dan iets negatiefs moet bedenken dan is het de gebruiksaanwijzing. Hierin staat elke zin in verschillende talen onder elkaar. Dit maakt het erg onoverzichtelijk. Liever had ik gezien dat er per taal een apart hoofdstuk was. Maar dit weegt uiteraard niet op tegen alle positieve punten.

zoviko 02-12-2017

opgewekt en vrolijk ontwaken

Geschreven voor: Philips HF3505/01

mooi design wake-up light om opgewekt en vrolijk te ontwaken, instellen is wel even wennen, perfecte nachtlamp en ook de 2 afzonderlijke wektijden zijn heel fijn, helaas ontbreekt de gsm aansluiting om met eigen muziek te ontwaken en ook het uitzetten is vrij moeilijk maar de mooie geluiden en de sfeervolle verlichting maken veel goed!

Marjorie123 29-11-2017

Zen wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Hemels geluid, Heldere display, Vele gebruiksmogelijkheden, Gebruiksvriendelijk, Fraai design
Supermooi vormgegeven wekker. Alle instelling zijn heel logisch en er hoeft eigenlijk geen handleiding bij. Voor alsnog alleen de wake up lamp in combinatie met vogels getest. Ik vind de eerste lichtstand best fel om mee te beginnen. Nachtlamp optie is super.

BKokkelmans 27-11-2017

Mooi design met handige functies

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Ik heb de wakeup light nu een aantal dagen in gebruik en kan alleen maar positief reageren. Een mooi design, mooi licht, mooi geluid en een aantal extra features die heel handig zijn.

Het feller worden van de lamp is heel mooi gedaan van heel zacht rood licht naar echt fel licht. De geluiden die te kiezen zijn, zijn van goede kwaliteit en klinken niet dof of ingeblikt.

De slaapfunctie werkt ook prima en is goed in te stellen. Ik dacht in het begin dat dit een inslaapfunctie was en dat de lamp langzaamaan minder fel zou worden. Dit is echter niet het geval. De lamp valt gewoon uit na een aangegeven tijd.

Heel handig is de usb aansluiting om de telefoon mee op te laden.

Tot nu toe zeer tevreden over de lamp!

HAS1 30-10-2017

fraai design,en makkelijk te installeren

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Zeer gemakkelijk te installeren en in tegenstelling wat sommige kopers schrijven, is het licht makkelijk te dimmen en is niet de slaapkamer vol licht ,moeten beter lezen !!!,links opzij zit licht dimmer.

snoezie 15-10-2017

Fijn om wakker mee te worden.

Geschreven voor: Philips HF3505/01

In het begin even moeten zoeken naar het gebruik maar nu tevreden en fijn wakker worden. Met licht of wekker.

C123 11-09-2017

prima

Geschreven voor: Philips HF3505/01

wat een verademing ten opzichte van de vroegere versie. Lekker klein en makkelijk te bedienen. En het effect is er nog steeds!

sankenro 12-07-2017

Prettige wekker met twee wektijden

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Nadat onze oude wake-uplights door kortsluiting (niet aan de wake-uplight gerelateerd) stuk waren gegaan wilden we twee nieuwe kopen.
Het bleek niet nodig om er twee te kopen, omdat dit model twee wektijden heeft, waarbij voor elke tijd apart geluiden en lichtsterkte kan worden ingesteld.
De wekker is prettig in het gebruik en makkelijk in te stellen.

SjoerdO 27-05-2017

Lekker basic, wel haperende natuurgeluiden

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Mooi apparaat, intuitieve interface.

Eén jammer puntje: de vogels (die verder vrij natuurlijk klinken) worden af en toe onderbroken door een stilte van een paar honders milliseconde. Net genoeg om de illusie van echte vogels te onderbreken, en voor mij als audiofiel niet echt ontspannen luisteren. Ergens een buffer underrun? Dit moet wel beter kunnen, Philips!

Wekkerlover35 19-03-2017

Fantastisch

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Voortreffelijke wekker met alle functies die je maar kan wensen. Elke ochtend is opstaan weer een genot.

Sroom 13-02-2017

Wekt mij niet.

Geschreven voor: Philips HF3505/01

Het product ziet er super strak uit op je nachtkastje. Maar daar heb je dan ook alles mee gezegd. Ik word er helaas niet wakker van. Ongeacht het volume of wekgeluid dat ik instel.