Philips HF3505/01 - Reviews

iPod dock
Kleuren
wit
Groot display

Beoordeling op basis van 29 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sroom 13-02-2017

Wekt mij niet.

Het product ziet er super strak uit op je nachtkastje. Maar daar heb je dan ook alles mee gezegd. Ik word er helaas niet wakker van. Ongeacht het volume of wekgeluid dat ik instel.

JDvdB 22-05-2016

Mooi en praktisch

Het is even zoeken hoe een en ander ingesteld moet worden maar dan werkt de wake-up light helemaal naar behoren. Bovendien leuk om te hebben op je nachtkastje. Heb al verschillende wake-up light's gehad maar deze is qua design een uitschieter.

Sannyvh 17-02-2016

Draak om in te stellen

Het instellen van dit ding is een beproeving. Veel te lastig, te veel handelingen en de gebruiksaanwijzing te onduidelijk. Twee mensen nodig om überhaupt de tijd goed te krijgen. Ik durf het niet aan om hier morgenochtend op te vertrouwen.
Design is (naar mijn smaak) spuuglelijk: een enorme witte cirkel vol icoontjes.

pluis50 15-10-2015

Prima wekker, met paar kleine minpuntjes.

Het wakker worden is heel fijn, gaat geleidelijk en ook de geluiden van de vogels worden geleidelijk harder. Om echt goed wakker te worden moet je wel het geluid op 10 zetten anders dringt het niet goed door.
Ander nadeel is dat de verlichting van de cijfers heel erg fel rood is, als de wekker vlak bij staat is dit best storend. Het verlicht best een groot deel van de kamer en maakt verduistering van de slaapkamer minder effectief

THEOTV62 13-09-2015

Dit product voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Dit wake up light met vogelgeluiden is precies wat we zochten.
Het is heerlijk ontwaken bij het geluid van zingende vogels .
Wat een verschil met zo'n wekker waar je van wakker schrikt.

morgen 25-05-2015

Een apparaat wat niet goed is te instellen.

Ik heb verschillende keren geprobeerd om het apparaat met de toch leuke en soms nuttige kanten corredt in te stellen. Dat liep iedere keer uit op fiasco. Helaas mijn geduld raakt een keer op en daarom het apparaat geretourneerd.

Niels02 09-04-2015

Het werkt geweldig! zeker een aanrader.

Elke dag word ik weer vrolijk wakker dankzij deze wekker! Het werkt echt en het laat je beter wakker worden. Alleen in het begin ergerde ik me eraan dat het licht van de cijfers zo fel is maar ook daar hebben ze aan gedacht, je kunt het gewoon minder fel zetten.

bjd42 25-03-2015

Ronduit mooi en licht

Geheel volgens verwachting een mooie functionele lichtwekker.
Quick Start binnen 5 minuten.
Gemakkelijk te bedienen en een mooi design.

PHD63 19-03-2015

Display is slecht leesbaar

Helaas is het display overdag nagenoeg niet leesbaar, ook is het gebruiksgemak niet makkelijk.
Helaas ook geen backup batterij dus bij stroomuitval moet je steeds alles weer opnieuw instellen.

JaapBr 22-10-2014

Functioneert prima. Alles goed instelbaar. Blij mee!

Doet het prima. Helpt me echt bij het ontwaken als de wekker op 3:30 staat van tijd tot tijd. Alles goed instelbaar. Mooier design dan die grote voorgangers.

martin033 06-10-2014

het gebruiksgemak valt een beetje tegen.

Het effect van de verlichting en gebruiksgemak vallen een beetje tegen.
Je moet te veel handelingen doen om de wekker funktie uit te zetten als je wakker bent geworden.Bij het oude type die ik hiervoor gebruikte was een druk op een knop voldoende. Ook valt mij op dat ik de lichtsterkte vaak opnieuw moet instellen dat erg onhandig is omdat je dan steeds moet controleren of die nog goed staat, om wakker te worden. Ik weet niet of het door de nieuwe led verlichting komt, maar het wakker worden door het licht (zonsopkomst) werkt bij mij met deze wekker niet meer. Al met al hij werkt wel maar mijn oude die helaas stuk is werkte in zijn glorie jaren toch beter.

putio 16-08-2014 Product paar dagen in bezit

me oude wake up light Philips HF3470 deed het niet meer de knopjes werkte niet meer
toen deze besteld wat een top ding handig in gebruik makkelijk instellen tot nu toe erg positief

kiesje1 20-07-2014 Product paar dagen in bezit

4,8
Ik was de oude wake up light gewend, in vergelijking daarmee vind ik de radio van deze nieuwe wekker ondermaats. Een zeer blikkering geluid, ik ging me er aan irriteren. Dit is m.i. het grootste minpunt. Ook de touch screen vond ik onhandig, het werkt veel preciezer dan het draaiwieltje aan de oude. Ik heb hem dan ook terug gestuurd en heb mijn oude wake up light weer neergezet. Jammer, want de vormgeving vind ik aantrekkelijker dan die van mijn oude. Ik had deze wekker ook besteld voor mijn moeder. Ik heb ze echter beide teruggestuurd, want als ik er al moeilijk mee overweg kan, dan geldt dat helemaal voor mijn moeder.

Wil1975 11-02-2014 Product paar weken in bezit

Het eerste wat me opviel is dat de instellingen kwijt zijn als de stroom uitvalt. Erg waardeloos!

De wekker functioneert prima verder.
Alles is goed instelbaar en erg duidelijk.
Het resultaat voor mijzelf valt me tegen, maar dat is persoonlijk.

gepensioneerde 29-12-2013

prettig wakker worden, maar een paar gebreken.

Ik mis een automatische helderheids regeling voor het display en een back up batterij voor het geval van stroomstoringen.

Anoniem 26-11-2013

Een fijn apparaat

Een heel fijn apparaat. Alleen, waarom er zoveel ruis bij de natuurgeluiden moet zitten is mij onduidelijk. Of het moet zijn dat je er anders niet wakker van wordt.

che07 31-10-2013 Product maand in bezit

Ik heb onlangs deze nieuwe wake-up light gekocht. Voorheen had ik de oude versie maar deze bevalt ontzettend goed, met name door het compacte design.

Ik word rustiger en beter uitgerust wakker. Dat vind ik het grootste voordeel omdat ik moeite heb met opstaan in de winter (door de duisternis). De verschillende wekgeluiden zijn aangenaam en niet zo hinderlijk als een normaal alarm. Ik gebruik de wake-up light tevens als nachtlamp. Een apart lampje is niet nodig. Je kunt namelijk zelf de lichtintensiteit instellen. Kortom zeer tevreden met mijn nieuwe wake-up light. Een versie met docking zou helemaal super zijn!

Iris 123 28-10-2013 Product paar weken in bezit

Overtrof mijn verwachtingen!
De eerste dagen nog de wekker op mijn mobiel erbij gezet maar dat bleek echt niet nodig. Je wordt echt helemaal fijn wakker. Eerst het licht en dan de vogels! Helemaal blij mee. Ook als bedlampje erg handig!

me2o 25-10-2013

doet precies wat er belooft is.

Wekker doet precies wat belooft is. Werd daardoor heerlijk wakker.
Het zou alleen wel fijn zijn als ik een gebruiksaanwijzing had om alles te kunnen instellen. In de folder die erbij zit staan wel allerlei probleemoplossingen, maar niet hoe je het nu moet instellen.Heb tot twaalf uur moeten wakker blijven omdat ik alleen de minuten kon aanpassen bij het instellen van de tijd. En hoe kan ik bijvoorbeeld de lichtsterkte van de cijfers aanpassen? Nu wordt mijn halve kamer er door verlicht.

DucNico 23-10-2013 Product maand in bezit

Het werkt!! Zelfs voor een vaste slaper als mij. Doordat de timing persoonlijk ingesteld kan worden is het wel degelijk effectief, waardoor ik nu ook aangenamer wakker word en het reeds vaak verwenste wekkergeluid achterwege kan laten. De natuurlijke wekgeluiden zijn aangenamer en eenmaal wakker kan ik gelijk overschakelen naar de radiofunctie. Het wekgeluid afzetten gaat bovendien erg makkelijk door de goeie touchbediening.

Dit apparaat is makkelijk in te stellen en vraagt niet al te veel plaats op het nachtkastje. Persoonlijk had ik echter liever een witte kleur als sokkel gezien in plaats van zilverkleurig. Zou het stijlvoller en passender maken.
Wat ik doe om een ander minpunt tegen te gaan is he apparaat niet recht naar me toerichten. Het display is namelijk iets te fel naar mijn insziens, maar dat is eigenlijk enkel hinderlijk bij het inslapen.
Het is een mooi feature dat het als leeslamp gebruikt kan worden, maar ikzelf gebruik het niet echt.

Maar hoedanook, als lichtwekker een prachtig product dat me wel degelijk beter geluimd wakker laat worden en dat ik zeker zou promoten!