Philips HF3500/01 Wake-up Light - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3500/01 Wake-up Light op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Paul van Adam 11-02-2018

GEEN backup voorziening bij stroomuitval

Was op zoek naar een betaalbare wake-up light en kwam bij deze terecht (HF3506/05). Leuk ontwerp en aardig uitgevoerd, maar helaas geen backup voorziening bij stroomuitval, dus dan ben je al je instellingen weer kwijt en dat vind ik niet handig. Temeer daar ik tegenwoordig nogal eens mijn hele stroomnet in huis moet resetten om alle routers weer in sync te krijgen, naast de gebruikelijke aardlektests. Dus deze gaat weer retour. En kan ik niet aanbevelen.

Daarom weer op zoek naar een beter model die dat wel heeft, maar het halve internet af moeten zoeken naar de modellen die dat wel hebben, want dat staat er dus nergens bij in de specs van Philips. Zo onhandig. Maar uiteindelijk via een consumenten review op Kieskeurig gevonden dat de Philips HF3521/01 wel een backup voorziening moet hebben. De luxere & duurdere serie van Philips. Vermoed dat die hele serie dat dan wel zal hebben, maar dat kon ik dus ook weer nergens vinden. Aldus nu ook maar die Philips HF3521/01 besteld bij Bol. Ik ben benieuwd.

Tip voor Philips (en Bol): zet dit erbij in de specs! (Wel of geen backup voorziening bij stroomuitval).

Pluspunten

• Leuke vormgeving
  • Helder display (regelbaar in meerdere standen)

Minpunten

• GEEN backup voorziening bij stroomuitval

Keuringen 20-02-2014

Wat een enorme teleurstelling deze wekker.
Vervelende bleep, niet op andere geluidje in te stellen en zo ver ik heb kunnen ontdekken niet uit te schakelen. Waardeloos!
Het licht ziet er verder prima uit maar het geheel is absoluut het geld niet waard.