Philips HF3500/01 - Reviews

Opties
display, snooze-functie
Klok functie
Snooze functie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3500/01 op Kieskeurig.nl.

6,6

Hettie4fun 28-02-2014
  • Product kwartaal in bezit

Ik ben zo blij met mijn zon. Een heel eenvoudige wekker, juist wat ik nodig had. En nu ik weet hoe ik "mijn zonnestralen" feller of zachter kan zetten, ben ik helemaal tevreden.
Ik heb 'm wel in promo gekocht, voor 30€. Dat vind ik wel een goed prijs-kwaliteit. Ik zou er niet de volle pot voor willen betalen. Dan zou ik liever een wekker hebben, die ik nog meer aan mijn wensen kan aanpassen: zoals geluid, muziek, snooze-time, ...

Keuringen 20-02-2014

Wat een enorme teleurstelling deze wekker.
Vervelende bleep, niet op andere geluidje in te stellen en zo ver ik heb kunnen ontdekken niet uit te schakelen. Waardeloos!
Het licht ziet er verder prima uit maar het geheel is absoluut het geld niet waard.

Zo maar een consument 28-05-2020

Vreselijk wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3500/01

Het goede aan deze wekker is dat de lichtsterkte van de klok kan worden afgesteld. Buitengewoon ergerlijk is dat er geen knop is om het alarm te snoozen. Je moet meerdere malen op het apparaat slaan voordat het stopt. Waarom geen knop? Het is bovendien een naar geluid. Een vreselijk begin van de dag.

mexxdaisy 16-01-2020

zonnetje in huis

Geschreven voor: Philips HF3500/01

licht komt langzaam op ( felheid bepaal je zelf) en daarna een rustig oplopend piepje, anders blijf je rustig liggen, deze makkelijk uit te zetten. staat stevig.
wij hebben een aparte radio in de slaap kamer om daarna zelf aan te zetten i.v.m. het geluid

Elow21 19-12-2019

Le minimum

Geschreven voor: Philips HF3500/01

Bon simulateur d'aube sans en plus. Comme dit précédemment, le son est désagréable. L'impression de revenir 10 ans en arrière. Pour le reste, ce simulateur présente ce qu'on en attend au minimum. Autrement dit, pas de personnalisation (hormis l'intensité lumineuse) ni de programmations diverses. Assez décevant de la part de Philips surtout pour ce prix.

Ben1 15-12-2018

Mooi uiterlijk, slechte gebruiksmogelijkheden

Geschreven voor: Philips HF3500/01

- Een fatsoenlijke handleiding ontbreekt, je moet naar het internet voor de volledige handleiding.
- Je kunt niet instellen hoeveel tijd voordat de wakker gaat, de wake-up light moet beginnen. Dit is een vaste tijd van 30 minuten. Staat niet in de meegeleverde handleiding (dus je blijft zoeken totdat je de volledige handleiding hebt.)
- De helderheid van de leeslamp instelling, is meteen ook de helderheid aan het einde van de wake-up periode. Dat kan dus vol licht zijn. Dan zie je dus 's morgens echt niet hoe laat het is. Staat ook niet in de meegeleverde handleiding.
- Je kunt de tijd instelling dimmen, in 4 standen. Dat is goed, voor bijv. de nacht stand. Echter dat is ook de instelling bij leeslamp functie, of tijdens / einde wake-up.
- Er zit een 'snooze functie' op. Via een soort van tik of aanraken op de bovenkant van de lamp zou die geactiveerd kunnen worden. Dit werkt erbarmelijk slecht, je moet er een flinke dreun opgeven om die 'snooze' te activeren. Dan ben je wel zo ongeveer wakker, en is het met 'snooze-en' gedaan.
- Uitzetten van afgaand alarm gaat met klein knopje, zelfde als waar je 'm mee instelt. Vervelende combinatie, onduidelijk voor de volgende dag.
- Ik lever 'm weer in. Teleurstellend product.

Paul van Adam 11-02-2018

GEEN backup voorziening bij stroomuitval

Geschreven voor: Philips HF3500/01

Was op zoek naar een betaalbare wake-up light en kwam bij deze terecht (HF3506/05). Leuk ontwerp en aardig uitgevoerd, maar helaas geen backup voorziening bij stroomuitval, dus dan ben je al je instellingen weer kwijt en dat vind ik niet handig. Temeer daar ik tegenwoordig nogal eens mijn hele stroomnet in huis moet resetten om alle routers weer in sync te krijgen, naast de gebruikelijke aardlektests. Dus deze gaat weer retour. En kan ik niet aanbevelen.

Daarom weer op zoek naar een beter model die dat wel heeft, maar het halve internet af moeten zoeken naar de modellen die dat wel hebben, want dat staat er dus nergens bij in de specs van Philips. Zo onhandig. Maar uiteindelijk via een consumenten review op Kieskeurig gevonden dat de Philips HF3521/01 wel een backup voorziening moet hebben. De luxere & duurdere serie van Philips. Vermoed dat die hele serie dat dan wel zal hebben, maar dat kon ik dus ook weer nergens vinden. Aldus nu ook maar die Philips HF3521/01 besteld bij Bol. Ik ben benieuwd.

Tip voor Philips (en Bol): zet dit erbij in de specs! (Wel of geen backup voorziening bij stroomuitval).

Pluspunten

• Leuke vormgeving
  • Helder display (regelbaar in meerdere standen)

Minpunten

• GEEN backup voorziening bij stroomuitval

Piki 06-03-2017

Te beperkt

Geschreven voor: Philips HF3500/01

Had verwacht dat er een radio zou opgestaan hebben maar is niet het geval en dit werd niet duidelijk weergegeven. Misschien wel goed voor eerste gebruik en indien je tevreden bent over de toepassing kan je steeds een duurder en uitgebreider product kopen. Wel redelijk duur voor wat het is

lizzie 18-01-2017

vreselijk irritante bieptoon

Geschreven voor: Philips HF3500/01

Het licht vind ik super, maar dat biepje. Vreselijk. Dit is helemaal geen 'gentle beep' zoals op de doos vermeld staat.

Dus voor mij is het een miskoop. Zeker omdat mijn dochter dezelfde heeft maar mét vogelgeluiden. En ik dacht dat deze dat ook had. Niet dus.

Dirkie53 08-01-2017

Geluid irritant!

Geschreven voor: Philips HF3500/01

Het licht werkt goed, maar het is waardeloos dat bij dit model het geluid niet zachter of uitgezet kan worden!

Ochtendglorie 08-02-2016

wakker worden zonder stress

Geschreven voor: Philips HF3500/01

Ik heb hem nu 3 maanden, speciaal gekocht voor de donkere winter ochtend, omdat ik vroeg (als het nog pikkedonker is), moet opstaan.
30 minuten voor de werktijd gaat het licht onmerkbaar langzaam aan, en een minuut of 10 voor het wek piepsignaal, ben ik al helemaal vanzelf wakker door het licht. Nooit meer stress, of hoofdpijn omdat die wekker je plotseling uit je slaap belt, maar gewoon langzaam wakker worden door een nep-ochtend zonnetje.

MarcMerktOp 13-12-2014

Mooi, maar met onhandige kantjes

Geschreven voor: Philips HF3500/01

Mooi compact ontwerp met goede wake-up light functie vwb het licht. Helaas zit je vast aan het geluidsvolume dat niet instelbaar is of uitgezet kan worden. Waar men dit bij Philips een 'vriendelijk' geluid vondt, blijft het voor mij een irritant piepje. Wie wel meer mogelijkheden wil hebben moet tenminste voor de hf3505 gaan, waar het geluid van radio of gekozen wekgeluid wel regelbaar is, maar nog steeds niet uit kan!
Door de wel heel lichte elegante constructie met een ronde voorkant en een smal pootje achter is het apparaat niet heel stabiel voor de slaperige wakkerworder die elegant boven op de wekker mag tikken om hem uit te zetten.

Grgrgrgrg 15-10-2014

Vervanging van mijn oude model maar is geen verbetering

Geschreven voor: Philips HF3500/01

Het design is mooier dan het oude model maar ook onstabiel
Als je de wekker uit zet moet je deze tegen houden anders valt het om. Bij het oude model kon je met 1 knop het alarm en licht uitzetten, nu moet je twee knoppen indrukken.
Verder vind ik de lichtsterkte instellen en vasthouden een stuk lastiger
en heb het nog steeds niet onder de knie om een fijne lichtsterkte te bepalen.

Piene 23-10-2013

Duidelijke compacte functionele wekker.

Geschreven voor: Philips HF3500/01

Met deze wekker word ik eindelijk "blij"wakker. Voorheen als mijn wekker afliep drukte ik de snoozerknop herhaaldelijk in, tot dat ik een half uur later belabberd en chagrijnig mijn bed uitkwam. Nu word ik letterlijk licht voorbereid met een zonsopkomst in 30 min. die jezelf qua lichtsterkte kunt instellen. Daarna gaat er een aangenaam alarmtoontje af die eerst zachtjes begint en almaar luider word, dus niet meteen een hartverzakking 's ochtends vroeg. Het is mij opgevallen na 3 weken gebruik dat ik nu al na 10 min. mijn bed uitkom en de ene keer word ik al wel enigszins van het licht wakker en de andere keer pas na de alarmtoon maar dan nog steeds "blij" er uit na 10 min. Het is verder een mooi vormgegeven wekker die erg compact is zodat hij ook goed op een klein nachtkastje past. Er zitten geen onnodige functies op zoals natuurgeluiden of een radio, voor mij onbelangrijk. Kortom een duidelijke compacte functionele wekker zonder poespas die makkelijk in gebruik is.