Philips HF3500/01 - Reviews

Klok functie
Snooze functie

6,6

Grgrgrgrg 15-10-2014

Vervanging van mijn oude model maar is geen verbetering

Het design is mooier dan het oude model maar ook onstabiel
Als je de wekker uit zet moet je deze tegen houden anders valt het om. Bij het oude model kon je met 1 knop het alarm en licht uitzetten, nu moet je twee knoppen indrukken.
Verder vind ik de lichtsterkte instellen en vasthouden een stuk lastiger
en heb het nog steeds niet onder de knie om een fijne lichtsterkte te bepalen.

Hettie4fun 28-02-2014
  • Product kwartaal in bezit

Ik ben zo blij met mijn zon. Een heel eenvoudige wekker, juist wat ik nodig had. En nu ik weet hoe ik "mijn zonnestralen" feller of zachter kan zetten, ben ik helemaal tevreden.
Ik heb 'm wel in promo gekocht, voor 30€. Dat vind ik wel een goed prijs-kwaliteit. Ik zou er niet de volle pot voor willen betalen. Dan zou ik liever een wekker hebben, die ik nog meer aan mijn wensen kan aanpassen: zoals geluid, muziek, snooze-time, ...

Keuringen 20-02-2014

Wat een enorme teleurstelling deze wekker.
Vervelende bleep, niet op andere geluidje in te stellen en zo ver ik heb kunnen ontdekken niet uit te schakelen. Waardeloos!
Het licht ziet er verder prima uit maar het geheel is absoluut het geld niet waard.

Paul van Adam 11-02-2018

GEEN backup voorziening bij stroomuitval

Was op zoek naar een betaalbare wake-up light en kwam bij deze terecht (HF3506/05). Leuk ontwerp en aardig uitgevoerd, maar helaas geen backup voorziening bij stroomuitval, dus dan ben je al je instellingen weer kwijt en dat vind ik niet handig. Temeer daar ik tegenwoordig nogal eens mijn hele stroomnet in huis moet resetten om alle routers weer in sync te krijgen, naast de gebruikelijke aardlektests. Dus deze gaat weer retour. En kan ik niet aanbevelen.

Daarom weer op zoek naar een beter model die dat wel heeft, maar het halve internet af moeten zoeken naar de modellen die dat wel hebben, want dat staat er dus nergens bij in de specs van Philips. Zo onhandig. Maar uiteindelijk via een consumenten review op Kieskeurig gevonden dat de Philips HF3521/01 wel een backup voorziening moet hebben. De luxere & duurdere serie van Philips. Vermoed dat die hele serie dat dan wel zal hebben, maar dat kon ik dus ook weer nergens vinden. Aldus nu ook maar die Philips HF3521/01 besteld bij Bol. Ik ben benieuwd.

Tip voor Philips (en Bol): zet dit erbij in de specs! (Wel of geen backup voorziening bij stroomuitval).

Pluspunten

• Leuke vormgeving
  • Helder display (regelbaar in meerdere standen)

Minpunten

• GEEN backup voorziening bij stroomuitval

Dirkie53 08-01-2017

Geluid irritant!

Het licht werkt goed, maar het is waardeloos dat bij dit model het geluid niet zachter of uitgezet kan worden!

Piene 23-10-2013

Duidelijke compacte functionele wekker.

Met deze wekker word ik eindelijk "blij"wakker. Voorheen als mijn wekker afliep drukte ik de snoozerknop herhaaldelijk in, tot dat ik een half uur later belabberd en chagrijnig mijn bed uitkwam. Nu word ik letterlijk licht voorbereid met een zonsopkomst in 30 min. die jezelf qua lichtsterkte kunt instellen. Daarna gaat er een aangenaam alarmtoontje af die eerst zachtjes begint en almaar luider word, dus niet meteen een hartverzakking 's ochtends vroeg. Het is mij opgevallen na 3 weken gebruik dat ik nu al na 10 min. mijn bed uitkom en de ene keer word ik al wel enigszins van het licht wakker en de andere keer pas na de alarmtoon maar dan nog steeds "blij" er uit na 10 min. Het is verder een mooi vormgegeven wekker die erg compact is zodat hij ook goed op een klein nachtkastje past. Er zitten geen onnodige functies op zoals natuurgeluiden of een radio, voor mij onbelangrijk. Kortom een duidelijke compacte functionele wekker zonder poespas die makkelijk in gebruik is.