De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TAR7705/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

m*********@g******** 13-01-2024
Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Na 20 jaar zocht ik een nieuwe wekkerradio. Wat gewend aan mooi, maar grote Sony met 2 speakers. Uiteindelijk deze gevonden. Voldoet aan alle verwachtingen! Kompakt, goed geluid, DAB+, 2 wekkers. Erg fijn is de verlichtingsstand van de (nacht)klok. Kan op 3 intensiteiten. Stand 1 voor overdag en stand 3 voor 's nachts perfect!
Enige minpuntje: de draadloze oplaad functie verstoort het DAB+ signaal indien de telefoon erop ligt. Aanrader

Riet 05-07-2021

Mooi maar helaas niet functioneel voor mij

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Ziet er mooi uit. Iphone opladen via de wekkerradio is handig, direct én via usb.
Helaas ook op de meest gedimde stand wordt de slaapkamer voor mij toch te fors verlicht.
Ben geen digibeet maar het instellen vraagt nogal wat studie.
Nu ook blijkt dat door de airco de DAB ontvangst wordt verstoord , blijkt dit voor mij helaas niet de goede koop. M’n ouwe FM-tje maar weer in gebruik. Had e.e.a. graag in reviews gelezen, vandaar dat ik dit nu maar doe. Ik zoek iemand die er meer plezier aan kan beleven, die zijn er vast ook…..

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Geluid goed als ie niet wordt gestoord door airco

Minpunten

• Te veel licht
  • Ingewikkelde instellingen
  • Airco stoort ontvangst

Johan69 14-05-2021

Wekkerradio met grotere knoppen

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

We waren opzoek naar een wekkerradio met niet te kleine knoppen en een oplaadfunctie voor mobiel.
Deze via internet uitgezocht en bevalt prima. Het dimmen van het display werkt met de snooze knop prima en eenvoudig. Daarnaast het geluid, voor een wekkerradio zit er pittig geluid in wat even wat instellen vraagt om mee wakker te worden.
Daarnaast is de DAB ontvangst ook prima, beter dan de bij ons krakkemikkige FM-ontvangst.
Aan / uit zetten van de wekkerstand 1 of 2 was even handleiding lezen maar daarna best simpel als je het weet.
Al met al een prima DAB wekkerradio voor een goede prijs met alles wat we zochten

Pluspunten

• geluid
  • usb en qi laden
  • DAB ontvangst
  • bediening (na lezen handleiding)
  • instellen datum/tijd automatisch

Minpunten

• wel best groot
  • losse adapter voor de voeding

Bert 08-03-2021

Was beter gewend van Philips

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Mooie Wekker radio. DAB functioneert prima. Maar de tegenvallende puntjes deden mij besluiten om het terug te sturen....
Geluid: Storingsvrij, maar blikkerig.
Bediening: DRAMA. Onhandige combinatie van dubbele functies waardoor je soms de wekfunctie uitzet ipv het volume aanpast. Als de wekkerradio aan is gegaan, kun je het volume niet aanpassen.
Voorkeuze zenders kun je instellen. Maar je moet minstens 3 knopjes gebruiken om naar een andere voorkeuze over te gaan.
Tenslotte: Het display is in het donker meer een nachtverlichting (ook in de laagste stand!).

Pluspunten

• DAB
  • 2 wektijden

Minpunten

• Onlogische bediening
  • Display te licht
  • Matig geluid